The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
En zo ja, hoe is het om te drummen?
Ik lees meerdere user reviews dat ze het drummen in GHWT saai vinden.
Telkens hetzelfde en er zijn zelfs stukken waarbij je niks te doen hebt zeggen ze.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
Serieus? Ik heb 'm ge-preordered maar toen stond er gewoon met 1 gitaar.404error schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:02:
[...]
Bij FRS, staat niet op de site maar ik heb ze gemaild. 169,95 dus incl 2 gitaren... (ps3)
Precies zoals budi uitlegt. Hier is een filmpje.
Wel leuk om te doen denk ik, maar echt drummen blijft leuker
dan moeten ze eens "polly" van nirvana op expert spelen in rock band, dat is maar 4 keer 2 nootjes tegelijk in heel het nummerhenkyyyyyyy schreef op zondag 09 november 2008 @ 11:54:
Is er al iemand die dit spel speelt?
En zo ja, hoe is het om te drummen?
Ik lees meerdere user reviews dat ze het drummen in GHWT saai vinden.
Telkens hetzelfde en er zijn zelfs stukken waarbij je niks te doen hebt zeggen ze.
Ik heb nog nooit een drumstel aangeraakt, dus ik ben wel een beetje huiverig om in 1 keer zo'n grote uitgave te doen.
Zit er een beetje een fatsoenlijke drum trainer in dit spel... of moet je gewoon op easy beginnen en zo langzaam omhoog werken?
Is die drum kit een beetje makkelijk op te bergen? Geen zin om altijd maar zo'n ding in mijn huiskamer te moeten hebben staan.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik kan hem nu helaas helemaal niet vinden op de frs site (hele super bundel niet voor de ps3), heb hem nu ergens anders besteld ook voor 169, maar daar zal vast geen extra gitaar bij zittenVerwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:20:
[...]
Serieus? Ik heb 'm ge-preordered maar toen stond er gewoon met 1 gitaar.(donderdag gedaan)
Ach FarCry 2 en Gears 2 vallen ook tegen dus wat dat betreft past het wel in de trend van de gehypte games.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Bij de FRS hadden ze hem vrijdag eraf gehaald, waarschijnlijk zitten hun pre-orders vol o.i.d.StephaN900 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:12:
[...]
Ik kan hem nu helaas helemaal niet vinden op de frs site (hele super bundel niet voor de ps3), heb hem nu ergens anders besteld ook voor 169, maar daar zal vast geen extra gitaar bij zitten.
Volgens mij is dat sowieso een fout geweest. Het is gewoon een kant-en-klare bundel die van de fabriek af geleverd wordt. Op dit moment zijn er 3 varianten: super bundel (1 drumkit, 1 gitaar, 1 mic + game), bundel (1 gitaar + game) en enkel game. Dat van die extra gitaar is voor zover ik weet een communicatiefoutje.StephaN900 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:12:
[...]
Ik kan hem nu helaas helemaal niet vinden op de frs site (hele super bundel niet voor de ps3), heb hem nu ergens anders besteld ook voor 169, maar daar zal vast geen extra gitaar bij zitten.
Ik heb'm trouwens bij de lokale FRS gereserveerd. Die gozer aldaar vertelde mij dat hij voor elk platform een aantal kits had besteld en dat ik de eerste was die er eentje wilde reserveren (en dat was vorige week). Wel vermoedde hij (geen idee waarom) dat de levering van de Wii versie langer zal duren omdat PS3 en XBOX meestal voorrang krijgt ofzo. Ik hoop iig een telefoontje te krijgen de 21e, ook al heb ik'm voor de Wii besteld
Rookworst zonder R is ook worst.
Nope, was speciale pre-order actie.BezurK schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:25:
[...]
Volgens mij is dat sowieso een fout geweest. Het is gewoon een kant-en-klare bundel die van de fabriek af geleverd wordt. Op dit moment zijn er 3 varianten: super bundel (1 drumkit, 1 gitaar, 1 mic + game), bundel (1 gitaar + game) en enkel game. Dat van die extra gitaar is voor zover ik weet een communicatiefoutje.
Ik heb'm trouwens bij de lokale FRS gereserveerd. Die gozer aldaar vertelde mij dat hij voor elk platform een aantal kits had besteld en dat ik de eerste was die er eentje wilde reserveren (en dat was vorige week). Wel vermoedde hij (geen idee waarom) dat de levering van de Wii versie langer zal duren omdat PS3 en XBOX meestal voorrang krijgt ofzo. Ik hoop iig een telefoontje te krijgen de 21e, ook al heb ik'm voor de Wii besteld
Hebben ze bij bol.com bijvoorbeeld ook tijdelijk gehad.
Ik heb die bundel ook besteld op Firstlook voor 159, dus de superbundel + extra wireless gitaar (de GH III gitaar)
Oh, nice. Ok dan neem ik mijn woorden terugPhusebox schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:31:
[...]
Nope, was speciale pre-order actie.
Hebben ze bij bol.com bijvoorbeeld ook tijdelijk gehad.
Ik heb die bundel ook besteld op Firstlook voor 159, dus de superbundel + extra wireless gitaar (de GH III gitaar)
PSN: Sluuz
Zo... besteld! Bedankt man! € 169,- vind ik nog best te doen.Sluuz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:58:
kijk eens op budgetgaming.nl
Nee man.. ik ook niet! Ben echt benieuwd. Hopen dat het het geld een beetje waard is allemaal.BezurK schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:23:
Nog een week! Vandaag komt'ie in de UK. Ik kan echt niet meer wachten
Weet iemand welke tracks / cd's allemaal als DLC voor de Xbox 360 beschikbaar gaan komen? Is daar een overzicht van?
Je kunt nu al trakcs kopen op marketplace... Ik heb in ieder geval de Quantum of Solace titelsong gedownload. En anders koop ik wel RB2 erbij voor extra nummersjagermeister schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:39:
[...]
Nee man.. ik ook niet! Ben echt benieuwd. Hopen dat het het geld een beetje waard is allemaal.
Weet iemand welke tracks / cd's allemaal als DLC voor de Xbox 360 beschikbaar gaan komen? Is daar een overzicht van?
Oja... de hele meuk is natuurlijk ook compatible met Rock Band 2! Da's mooi!Phusebox schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:53:
[...]
Je kunt nu al trakcs kopen op marketplace... Ik heb in ieder geval de Quantum of Solace titelsong gedownload. En anders koop ik wel RB2 erbij voor extra nummers
Nu maar hopen dat ze de bundle een beetje bijtijds kunnen leveren.
Er staat een lijst op Wikipedia.jagermeister schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:39:
[...]
Nee man.. ik ook niet! Ben echt benieuwd. Hopen dat het het geld een beetje waard is allemaal.
Ik heb voor GH3 al Metallica gedownload, die is toch forward compatible met GH:WT? Het lijkt mij van wel, maar ik vraag het nog maar even.
Die zou inderdaad forward compatible moeten zijn.daniëlpunt schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:14:
[...]
Er staat een lijst op Wikipedia.
Ik heb voor GH3 al Metallica gedownload, die is toch forward compatible met GH:WT? Het lijkt mij van wel, maar ik vraag het nog maar even.
Vraag ik me wel af of je dan in GHWT alleen de gitaartracks krijgt
Al vermoed ik dat die er inderdaad niet bij zullen zitten
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Weet je zeker dat dat niet gewoon de gitaartrack is?daniëlpunt schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:48:
Ik kom er net achter dat de drum er wel in zit. Er staan gewoon filmpjes van op YouTube.
Heb niet het idee dat het echt matched met de drums die ik hoor namelijk.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Wat bedoel je met "begafwaarts"? Qua gameplay of eerder de tracks die erbij verschijnen?Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:59:
Ik vraag me af wat door de kenners eigenlijk als beste Guitar game wordt gezien? Ik heb alle GH en Rock Band games op de PS2 maar vind eigenlijk dat alleen deel 1 en deel 2 super zijn, echt geweldig. Met deel 3, Rock in the 80s en World Tour is het alleen maar bergafwaarts gegaan. En dat terwijl GH3 juist voor de doorbraak bij de massa heeft gezorgd. Zijn er meerdere die hier ook zo over denken?
Ik denk dat GH:WT sowieso Niet de beste wordt. Het is nu nog meer gericht op de massa vergeleken met GH3. Het spel is pas een paar weken uit in de VS en alleen Satch Boogie moet nog 100% worden gehaald op Expert Guitar. Dit geeft al aan dat het veel te makkelijk is geworden. De enige manier dat dit spel nog goed wordt is als er goede DLC voor komt, maar op dit vlak is Rock Band al 10x beter dan GH.Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:59:
Ik vraag me af wat door de kenners eigenlijk als beste Guitar game wordt gezien? Ik heb alle GH en Rock Band games op de PS2 maar vind eigenlijk dat alleen deel 1 en deel 2 super zijn, echt geweldig. Met deel 3, Rock in the 80s en World Tour is het alleen maar bergafwaarts gegaan. En dat terwijl GH3 juist voor de doorbraak bij de massa heeft gezorgd. Zijn er meerdere die hier ook zo over denken?
Ikzelf heb ook alle guitar hero games maar vind GH1 toch niet echt geweldig. Dit komt natuurlijk door de hammeron's die je ook echt moet strummen. Ik ben begonnen met GH3 maar vind dat nog steeds de beste kwa nummers, GH2 en GH:80's zijn ook leuk om te spelen omdat ze ook echt moeilijk zijn. GH:Aerosmith is toch het minste, ook omdat het zo makkelijk is.
Ach.... gelukkig zijn de instrumenten van GHWT compatible met RB2. Bevalt het niet, dan komt RB2 ook gewoon in huis.Marrruuuk schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:03:
[...]
Ik denk dat GH:WT sowieso Niet de beste wordt. Het is nu nog meer gericht op de massa vergeleken met GH3. Het spel is pas een paar weken uit in de VS en alleen Satch Boogie moet nog 100% worden gehaald op Expert Guitar. Dit geeft al aan dat het veel te makkelijk is geworden. De enige manier dat dit spel nog goed wordt is als er goede DLC voor komt, maar op dit vlak is Rock Band al 10x beter dan GH.
Ikzelf heb ook alle guitar hero games maar vind GH1 toch niet echt geweldig. Dit komt natuurlijk door de hammeron's die je ook echt moet strummen. Ik ben begonnen met GH3 maar vind dat nog steeds de beste kwa nummers, GH2 en GH:80's zijn ook leuk om te spelen omdat ze ook echt moeilijk zijn. GH:Aerosmith is toch het minste, ook omdat het zo makkelijk is.
Verwijderd
Ik vind de gameplay van 1 en 2 en de tracks subliem. Bij GH3 is de tracklisting echt minder imo, en dat ene deel waar je een battle moet doen is natuurlijk hopeloos.jagermeister schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:55:
[...]
Wat bedoel je met "begafwaarts"? Qua gameplay of eerder de tracks die erbij verschijnen?
Verwijderd
Als je een 360 hebt.. PS3 wordt schijnbaar aan gewerkt: link.jagermeister schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:29:
[...]
Ach.... gelukkig zijn de instrumenten van GHWT compatible met RB2. Bevalt het niet, dan komt RB2 ook gewoon in huis.
Verwijderd
Wat voor mij de doorslag gaat geven is of dit op de Wii ook zo gaat zijn. Daar is nu nogniet zo gek veel bekend over... Om nou speciaal voor GH:WT een nieuwe console aan te gaan schaffen gaatmij een beetje verVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:24:
[...]
Als je een 360 hebt.. PS3 wordt schijnbaar aan gewerkt: link.
Verwijderd
Misschien dat ik meteen maar RB2 meegrijp als ik toch in de winkel sta.
Even een highres plaatje voor de fun:

Nu nog hogere resolutie
[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 17-11-2008 15:32 ]
Xbox
73 x 43 x 36 cm
Hmz, dat valt opzich nog wel mee.... toch?
Xbox
Joah weegt ook maar iets van 3-4 kg geloof ik.
Maar ik kan inderdaad ook niet echt wachten, maar ja, ik moet wel..
Mwoah nee, ben ik niet met je eens, ik ben begonnen met GH2 en vond dat echt een heerlijke game, daarna ben ik naar GH3 gegaan (beiden op de 360). Op GH3 is leuke content verschenen met echt een hoogtepunt van dragonforce, om daar 5 sterren op te halen op expert is echt een hele kunst. Jammer dat GH World Tour veel makkelijker schijnt te zijn:(Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:59:
En dat is voor mij alleen maar goed, want ik ga er zooo niets van bakken.GGdiArgos schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:11:
[...]
Mwoah nee, ben ik niet met je eens, ik ben begonnen met GH2 en vond dat echt een heerlijke game, daarna ben ik naar GH3 gegaan (beiden op de 360). Op GH3 is leuke content verschenen met echt een hoogtepunt van dragonforce, om daar 5 sterren op te halen op expert is echt een hele kunst. Jammer dat GH World Tour veel makkelijker schijnt te zijn:(

(hmmm... dacht dat ik meteen de code met de thumb kon kopieren maar dat lukt dus niet

[ Voor 15% gewijzigd door hemiparo op 17-11-2008 22:54 ]
Verwijderd
Ja, het is gewoon de oude gitaar.hemiparo schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:51:
Maar is dit niet de gewone 'oude' gitaar?
grt
Patrick
http://nl.youtube.com/watch?v=Qx80UZAGF4Y
Ik zie mezelf nou eigenlijk echt niet zo zitten, maar goed... een paar bier doet wonderen
Edit: En nog 1... hahaha
http://nl.youtube.com/watch?v=OomT4irPwUA
[ Voor 22% gewijzigd door jagermeister op 18-11-2008 00:13 ]
Hmmm... heeft deze set dan wel nut? Volgens mij vroeg Bart namelijk € 199 voor de set. Ik heb al 2 guitaren van GH III en als ik er nu een 3e bij krijg heeft het niet echt meerwaarde...Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:00:
[...]
Ja, het is gewoon de oude gitaar.
grt
Patrick
Als je al 2 gitaren hebt zou ik het idd niet doen, de extra gitaar is namelijk dezelfde als van GHIII. Dan kan je beter voor de goedkoopste prijs gaan.hemiparo schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:09:
[...]
Hmmm... heeft deze set dan wel nut? Volgens mij vroeg Bart namelijk € 199 voor de set. Ik heb al 2 guitaren van GH III en als ik er nu een 3e bij krijg heeft het niet echt meerwaarde...
Ik zou inzetten op een MediaMarkt, het zijn toch grote dozen en de grotere zaken hebben daar toch wat meer ruimte voor. Ik zie een FRS geen 10 van die grote dozen op voorraad zetten.hemiparo schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:36:
Ook weer zo... dan even op zoek gaan. Wil hem namelijk WEL vrijdag hebben. Iemand nog tips? Omgeving Den Bosch maar per post mag natuurlijk ook
Ik was van plan om de superbundel te kopen, maar ik weet niet hoelang het drummen leuk blijft.
Ik zie soms dat het drummen steeds hetzelfde patroon is en dat het hele liedje lang. Meestal rood geel en voetpedaal. Als ik het fout heb hoor ik dat graag.
Ook wordt dit bij mij zeg maar niet de "main game", Fifa09 is een spel wat ik elke dag kan spelen, guitar hero 3 pak ik op als ik er echt zin in heb.
Er heerst dus nog enige twijfel.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ach voor mij is het gewoon voor als er vrienden over de vloer zijn en verjaardagen enzo... dat is gewoon lachen. Ik zie het meer als party game dan als serieuze game.henkyyyyyyy schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:24:
Naarmate de release steeds dichterbij komt, hoe meer ik ga twijfelen.
Ik was van plan om de superbundel te kopen, maar ik weet niet hoelang het drummen leuk blijft.
Ik zie soms dat het drummen steeds hetzelfde patroon is en dat het hele liedje lang. Meestal rood geel en voetpedaal. Als ik het fout heb hoor ik dat graag.
Ook wordt dit bij mij zeg maar niet de "main game", Fifa09 is een spel wat ik elke dag kan spelen, guitar hero 3 pak ik op als ik er echt zin in heb.
Er heerst dus nog enige twijfel.
erhmm.
He... waarom dan al? Wil ook spelen!Multensor schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:34:
nou ik krijg ehm donderdagavond binnen.... ik ben benieuwd of het allemaal lekker weg speeld. Maar zal wel als je met paar vrienden gaat rammen
Ik ben vooral heel benieuwd wat er nou precies waar is van die kritieken op internet. Ik lees zoveel verschillende dingen. Bij de een is de cymbal slecht, bij de andere goed. Weer een ander vind dat je stokjes op het rubber blijven kleven en anderen hebben daar geen last van. Ligt misschien aan je verwachtingspatroon. Ik ga in ieder geval niet verwachten een kwaliteitsdrumset te krijgen die kan concurreren met een "echt" elektronisch drumstel, laat staan een echt drumstel.Multensor schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:34:
nou ik krijg ehm donderdagavond binnen.... ik ben benieuwd of het allemaal lekker weg speeld. Maar zal wel als je met paar vrienden gaat rammen
Heb besteld bij PS3home, maar heb eigenlijk geen idee wat hun policy is wat betreft verzenden. En dan bedoel ik of ze zorgen dat je het pakket op de dag van release hebt, of dat ze het dan pas versturen.
Zeer veel zin om met de tracklist aan de slag te gaan!
De meeste winkels zullen hem donderdag wel hebben dus vandaar dat er mensen zullen zijn die hem donderdag hebben. Hopelijk hoor ik daar ook bij.
erhmm.
Dan nog even: Uiteraard zie ik het ook als een leuke party game, maar stiekem heb ik toch wel een beetje de hoop om de basics van het drummen dmv deze game onder de knie te gaan krijgen.
Prepare for unforeseen consequences
Hopelijk morgen binnen
Het is nu een beetje last-minute, maar ik dacht dat het drumstel van GH opvouwbaar is. Ik kan wel wat verwijzingen vinden, maar nergens hoe klein het dan wordt of hoe dat in z'n werk gaat...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Hmm, weet je ook of ze de Super bundel in Apeldoorn al hebben?Maxow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:54:
Zag de gitaar-variant voor de Wii vandaag al bij de FRS liggen, ze hoopten morgen de PS3 versie binnen te krijgen(@apeldoorn)

[ Voor 121% gewijzigd door Coolz3ro op 18-11-2008 23:13 ]
Verwijderd
Hij is toch nog bij niemand geleverd? Hij is alleen verstuurd, nog niet geleverd.Phusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:34:
Grrrmph, en die van mij is weer eens niet geleverd, nog meer mensen die op Firstlook besteld hadden?
@hoedje: kijk even op de officiele site van guitar hero world tour. Daar kan je doorklikken naar de drums waar je een animatie ziet van hoe die standaard kan worden opgevouwen. Die standaard bestaat uit 1 geheel (welke je dus kan opvouwen) en het drumgedeelte leg/klik je daarboven op.
Nee maar ik bedoel dat die van mij niet is geleverd bij de winkel waar ik em op zou halen, en ze verwachtten ook helemaal niksSluuz schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:50:
[...]
Hij is toch nog bij niemand geleverd? Hij is alleen verstuurd, nog niet geleverd.
@hoedje: kijk even op de officiele site van guitar hero world tour. Daar kan je doorklikken naar de drums waar je een animatie ziet van hoe die standaard kan worden opgevouwen. Die standaard bestaat uit 1 geheel (welke je dus kan opvouwen) en het drumgedeelte leg/klik je daarboven op.
Volgens T&T is de "Chauffeur is onderweg", dus verwacht dat hij dan vandaag wel binnen komt.Sluuz schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:50:
[...]
Hij is toch nog bij niemand geleverd? Hij is alleen verstuurd, nog niet geleverd.
[ Voor 31% gewijzigd door Coolz3ro op 19-11-2008 09:46 ]
Dat zou wel zuur zijn, als 1 van de 1e bestellen, en dan niks krijgenPhusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:55:
[...]
Nee maar ik bedoel dat die van mij niet is geleverd bij de winkel waar ik em op zou halen, en ze verwachtten ook helemaal niks
Nahja, positief blijven denken, tis nog geen vrijdag!
Xbox
Ach ja, story of my life. Alles wat ik koop is gaat iets mis mee.BM schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:07:
[...]
Dat zou wel zuur zijn, als 1 van de 1e bestellen, en dan niks krijgen
Nahja, positief blijven denken, tis nog geen vrijdag!
Maar ik krijg de superbundel dan wel kado van mijn ouders

Ah ok, dat is wel balen ja.Phusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:55:
[...]
Nee maar ik bedoel dat die van mij niet is geleverd bij de winkel waar ik em op zou halen, en ze verwachtten ook helemaal niks
Net even contact gehad met PS3Home en die verwachten dat ze hem morgen gaan versturen (dus wordt op releasedag geleverd als de TNT nergens tegenaan rijdt).
Iemand ervaringen met deze webshop? Status van mijn bestelling staat vooralsnog op "In bestelling" dus ik verwacht niet dat ik hem voor de uiteindelijke releasedate binnen zal hebben. Hoop iig wel gewoon vrijdag, aangezien ik dan meteen een party bij mij thuis organiseer
Gisteren hadden ze volgens mij alleen nog maar de guitar-only variant binnen gekregenVerwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:38:
[...]
Hmm, weet je ook of ze de Super bundel in Apeldoorn al hebben?
Verwijderd
Ik heb net een mailtje gestuurd aan digitala met de vraag of ze verwachten hem iig op vrijdag te kunnen leveren. Snelle reactie gehad, maar helaas konden ze nog niet zeggen of hij vrijdag geleverd kan worden. Morgen weten ze pas wat ze binnen krijgen. Beetje jammer inderdaad, dat als je een preorder plaatst, je hem mogelijk pas na de officiële release krijgt. Nou ja... ach... gaan we niet dood van natuurlijk.Phusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:11:
Ach ja, mijn order proberen ze nu te achterhalen... Ben je er eens vroeg bij, meteen al betaald, en dan heb je dit weer. Ach als ik em vrijdag maar heb.
erhmm.
Mja... qua prijs is het meestal wel voordeliger, dus als het dan iets later wordt geleverd is dat jammer, maar weegt imo niet op tegen het prijsvoordeel.Multensor schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:50:
Ik heb gemerkt dat het heel vaak zo is dat je bij een pre-order je jet spel vaak te laat krijgt. Persoonlijk ga ik dan ook niets meer pre-orderen

Echter geen extra gitaar. Wellicht toch te laat met bestellen.
Ben erg tevreden over de gitaar en het drumstel, voelt goed aan.
Drummen is nog best lastig ;-)
Waarom niet? Het drumstel reageert raar, de aanslag van de cimbels vind ik vervelend en zelfs calibreren helpt niet om de timing te verbeteren. Vind die balletjes ook minder prettig dan de 'blokjes' die je in Rockband hebt.
Ik drum overigens (niet in het echt, alleen bij dit soort games) en da's knap lastig. Het 'medium' niveau is hier en daar een stuk lastiger dan in Rockband, maar da's ook het wennen aan de andere indeling denk ik.
Maar ik heb het pas een uurtje of 2-3 gespeeld en mijn mening kan nog veranderen.
Bericht hierboven
maargoed...
NOG een week wachten dan maar....
Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683
Hmm klinkt niet goedFloor-is schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:33:
Ik heb het vandaag zitten spelen en ik moet bekennen: bevalt niet.
Waarom niet? Het drumstel reageert raar, de aanslag van de cimbels vind ik vervelend en zelfs calibreren helpt niet om de timing te verbeteren. Vind die balletjes ook minder prettig dan de 'blokjes' die je in Rockband hebt.
Ik drum overigens (niet in het echt, alleen bij dit soort games) en da's knap lastig. Het 'medium' niveau is hier en daar een stuk lastiger dan in Rockband, maar da's ook het wennen aan de andere indeling denk ik.
Maar ik heb het pas een uurtje of 2-3 gespeeld en mijn mening kan nog veranderen.
Ach ja... heb toch al betaald dus annuleren kan niet meer
Alleen me cymbals moet ik echt hard op slaan om iets te registreren, weet iemand waar ik zo USB to MIDI kabel kan halen kijken of dat gaat helpen.
Voor de rest fantastisch.
Vind het toch apart hoe snel jij van mening veranderd op basis van wat anderen zeggenPhusebox schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:48:
[...]
Hmm klinkt niet goed
Ach ja... heb toch al betaald dus annuleren kan niet meer
Dat mag je hoor, maar lijkt me handiger dan je eerst zelf probeerd of het bevalt. Lees namelijk ook genoeg positieve reacties, maar die lijk je te missen
Ben benieuwd, hopelijk vrijdag binnen. Heb ik weer wat uit te leggen aan m'n familie
Xbox
Nog een WEEK? Waarom zorgt Activision niet gewoon dat ze die pakketten klaar hebben voor de release? Redelijk oneerlijk dat de xbox versie al 3 dagen voor de release geshipt wordt en de wii versie op zich laat wachten... Wat gaar zeg. Zat juist te hopen vandaag of morgen een belletje te krijgen van de winkelNarf717 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:51:
Ik heb vandaag bericht gekregen van wiihome dat activision de super bundels (voor de wii) nog niet binnen heeft laat staan verstuurd heeft naar de shops.... zwaar balenIk wacht er al op vanaf het moment dat ik te horen kreeg dat ie zou komen (met drumstel
).
maargoed...
NOG een week wachten dan maar....
Kijk eens op YouTube. Staan meerdere filmpjes waarin mensen laten zien hoe je die cymbals eenvoudig gevoeliger kan laten registeren. All you need is een stukje afplaktape.Slash500 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:06:
Hier zitten drummen en ik vind het fantastisch.
Alleen me cymbals moet ik echt hard op slaan om iets te registreren, weet iemand waar ik zo USB to MIDI kabel kan halen kijken of dat gaat helpen.
Voor de rest fantastisch.
Mijn bundel (xbox 360) staat overigens nog steeds in bestelling bij digitala. Iets in mij zegt me dat er voorlopig niet geleverd gaat worden.

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 20-11-2008 10:11 ]
De nieuwe gitaar is een verademing
Het drummen ben ik nog niet over uit. Het werkt bij mij prima, alhoewel je wel echt stevig moet slaan (daar kom ik zo op terug). Het is ook enorm leuk, misschien omdat het i.t.t. de gitaar meer op echt drummen lijkt. De verhoogde cymbals zijn goed bedacht. Het probleem is alleen dat dat ook aardig wat herrie oplevert. Vooral de cymbals hebben niet echt zo'n zachte laag, waardoor dat lekkere klappen oplevert
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Haha... ik woon dus ook in een flatje en ik was al bang voor laawaai. Ik denk overigens wel dat er op termijn vast wel dempende pads / hoesjes te krijgen zullen zijn. Voor de Rock Band set zijn die er ook.Hoedje schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:13:
Ik zal ook maar wat eerste impressies geven. De playlist (wat ik tot nu toe heb gespeeld) vind ik stukken beter dan Guitar Hero 3.
De nieuwe gitaar is een verademing. Ik vind hem veel fijner dan de Guitar Hero 3 gitaar. De knoppen zijn iets minder ver in te drukken en de strumbar is wat meer als het rubbertje van Rock Band, maar nog wel met een klik. De strumbar voelt gewoon erg goed.
Het drummen ben ik nog niet over uit. Het werkt bij mij prima, alhoewel je wel echt stevig moet slaan (daar kom ik zo op terug). Het is ook enorm leuk, misschien omdat het i.t.t. de gitaar meer op echt drummen lijkt. De verhoogde cymbals zijn goed bedacht. Het probleem is alleen dat dat ook aardig wat herrie oplevert. Vooral de cymbals hebben niet echt zo'n zachte laag, waardoor dat lekkere klappen oplevert. Nu woon ik in een flatje en de buren kunnen dat waarschijnlijk niet zo waarderen.
Moet de muziek erg hard worden gezet om de drums niet te laten worden overstemd door de aanslagen op de pads? Lijkt me ook niet zo fijn om de muziek 's avonds hard te moeten zetten omdat het anders wordt overstemd door je eigen getik.
De muziek moet wel redelijk hard. Het is niet te vergelijken met de gitaar. Maar je hoort de drums in de nummers die ik tot nu toe heb gehad ook duidelijker in de muziek dan de gitaar, waar het erg wisselt per nummer. Dus het is absoluut niet storend om het getik er doorheen te horen
Hoe zit het met die touch-sensitive pad op de nieuwe gitaar? Wanneer gebruik je die eigenlijk en werkt het een beetje?Hoedje schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:13:
<GH4 impressie>
zelfde vraag als hierboven...
[ Voor 7% gewijzigd door Maxow op 20-11-2008 11:38 ]