Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.730 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Benmen schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:59:
Moet zeggen aardig leuk idee soort google earth panel? Of is die app er al voor WM. Dat als je een sms hebt gehad Nederland verlicht wordt oid?
Angelgamer schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:22:
[..] dat dan ook de continenten of landen verlichten bij een gemiste oproep of bij een binnengekomen sms
....hmmm, misschien mis ik die 'hype' van het fishpanel, maar wat is er mis met het standaard pop-up'je onder aan het scherm van WM6 met "2 Missed Calls".
Waarom moet het zo omslachtig als "Zodra Nederland verlicht is heb je een sms gemist" ? Functionaliteit is blijkbaar niet echt de hoogste prioriteit hier.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
http://www.youtube.com/watch?v=AL9AsP2P77A

Deze Duitse review is nu ook ondertiteld.

De laatste dagen komen er regelmatig reviews uit en ze zijn over het algemeen erg positief. Een paar kleine minpunten, maar deze zijn softwarematig al, of in de toekomst (hopelijk) op te lossen:
  • Geen accelerometer, hardwarematig natuurlijk, vind ik zelf geen probleem
  • Geen equalizer, softwarematig, jammer, maar gebruik ik persoonlijk niet
  • Langzame 3D panels animatie bij open schuiven, softw., moet sneller kunnen
  • Openen panels duurt soms paar seconden, soft., moet ook sneller kunnen
  • Geen Flash, soft., kun je er zelf er zetten (XDA forum)
  • Opera niet standaard browser, soft., kan voor Google panel i.i.g. aangepast worden (XDA forum)
  • WM 6.1, soft., persoonlijk, maar door SE, SPB en andere panels hoef je, als het moet, bijna nooit meer de WM menus te gebruiken
Dat zijn de negatieve punten. Als je die tegenover alle positieve punten legt (die we allemaal inmiddels wel kennen) ben ik overtuigd! Het grootste nadeel vind ik de opstarttijd van de 'grote' panels. Dat mogen ze zeker nog wel wat versnellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:40:
[...]

[...]

....hmmm, misschien mis ik die 'hype' van het fishpanel, maar wat is er mis met het standaard pop-up'je onder aan het scherm van WM6 met "2 Missed Calls".
Waarom moet het zo omslachtig als "Zodra Nederland verlicht is heb je een sms gemist" ? Functionaliteit is blijkbaar niet echt de hoogste prioriteit hier.
Er zijn bosjes mensen die misschien weining tot geen bebruik maken van "alle functionaliteiten",.. maar toch voor een bepaald toestel kiezen vanwege de looks of de leukigheid,... wowfactor... etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2024
nou zo'n accelerometer wat moet je daar dan mee? het scherm draait mee WHOOPIE......en verder? het is net zoals andere dingen een extra geintje en in mijn n95 had ik het op een gegeven moment, na 1 maand iriteerde ik me er al aan, en als tweede gebruikt dat ding veel stroom. ik ken iemand die in de electronica zit en vertelde dat het component wat beweging detecteerd echt niet vriendelijk is voor je accu!

alle andere minpunten, zijn software gevalletjes ind. en naar mijn weten heb iemand van SE aan de lijn gehad die het apparaat in de handen had vertelde dat bijna al die punten al zijn opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:33
kirelam schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:51:
nou zo'n accelerometer wat moet je daar dan mee? het scherm draait mee WHOOPIE......en verder? het is net zoals andere dingen een extra geintje en in mijn n95 had ik het op een gegeven moment, na 1 maand iriteerde ik me er al aan, en als tweede gebruikt dat ding veel stroom. ik ken iemand die in de electronica zit en vertelde dat het component wat beweging detecteerd echt niet vriendelijk is voor je accu!

alle andere minpunten, zijn software gevalletjes ind. en naar mijn weten heb iemand van SE aan de lijn gehad die het apparaat in de handen had vertelde dat bijna al die punten al zijn opgelost!
Dat heb ik volgensmij wel eens verteld.. Maar zal het nog een keer uitleggen.

Het is inderdaad niet noodzakelijk, je kan prima zonder.. Maar er zijn een heleboel leuke en handige applicaties die je kunt gebruiken als er een accelerometer inzit. Momenteel in bezit van een touch pro, als ik gebeld wordt en ik kan even niet opnemen, draai ik de telefoon om, en dan wordt het gesprek "weggeklikt" door de g-sensor.

's ochtends een mooie: klaxon, een wekker programma. Als mijn wekker gaat, draai ik hem om, dan gaat ie op snooze.. Als ik er wel meteen uit ga, schut ik de telefoon, en de wekker gaat uit.

Zo zijn er talloze handige applicaties in omloop en nog te bedenken. Niet noodzakelijk, maar zoooo handig :P
Het omdraaien van m'n telefoon is 's ochtends met een slaperige kop veel makkelijker als op het scherm een klein knopje "menu" en dan "snooze 10 minuten" aan te klikken ;) .

Verder draaien schermen niet mee.. dat kun je uitzetten.. Dus je hebt er geen last van. Hij gebruikt alleen stroom als je hem daadwerkelijk gebruikt. Bij de n95 was dat dus constant.. in windows mobile niet. Dus naar mijn idee wel jammer dat dat er niet opzit.

[ Voor 7% gewijzigd door Boyd op 24-10-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Cheeky schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:41:
• Geen equalizer, softwarematig, jammer, maar gebruik ik persoonlijk niet
Prutsers... Die gebruik ik namelijk standaard op mijn Creative Zen Touch.. Gelukkig zullen er wel andere programma's zijn waarmee ik kan genieten. Maar jammer is het zeker, het media panel van SE ziet er namelijk zeer goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:06
GENETX schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:15:
[...]

Prutsers... Die gebruik ik namelijk standaard op mijn Creative Zen Touch.. Gelukkig zullen er wel andere programma's zijn waarmee ik kan genieten. Maar jammer is het zeker, het media panel van SE ziet er namelijk zeer goed uit.
Persoonlijk gebruik ik dat dus niet.. Heb nu een W950i, dus je zou zeggen dan moet jij t juist gebruiken, maar doe dat dus nooit. Vind t wel stom van SE dat ze dat er niet in hebben gezet, want het is nou niet iets dat ze nog niet weten hoe dat moet. Aan de andere kant, kun je dat niet zelf ontwerpen/ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

FurY_84 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:39:
[...]

Persoonlijk gebruik ik dat dus niet.. Heb nu een W950i, dus je zou zeggen dan moet jij t juist gebruiken, maar doe dat dus nooit. Vind t wel stom van SE dat ze dat er niet in hebben gezet, want het is nou niet iets dat ze nog niet weten hoe dat moet. Aan de andere kant, kun je dat niet zelf ontwerpen/ontwikkelen?
Ik gebruikte het op mijn W950i ook nooit, omdat ik vond dat het geluid al goed ingesteld stond. Het klonk al super, dus ik hoop maar dat SE dit nu ook goed geregeld heeft dan heb ik de equalizer ook niet nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Same here, software-matige equalizers verneuken eerder je geluid dan dat het 't verbeterd.
Natuurlijk leuk voor die 13-jarigen die alles op "MEGA BASS" willen zetten, maar als je gewoon fatsoenlijke oortjes/in-ears aanschaf, die aan je 'geluid smaak' voldoen, is het nergens voor nodig.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Het is dat de EQ van mijn Creative Zen Touch behoorlijk goed is, daar staan ze om bekend. Niet dat het zonder niet mooi is, maar ik merk dat er net iets meer bas in komt, net iets mooie en voller klinkt. Hij is zeer subtiel, maar je merkt hem wel.

Mja, misschien is het inderdaad niet nodig op de SEX1. Bij de iPod verneukt de EQ gewoon alles en vervormt de stem bijvoorbeeld waardoor die zeker beter klinkt zonder EQ dan met...

Aan de andere kant heb ik dan weer verhalen gelezen dat ze wel een EQ hebben, maar niet 1 die je zelf kan instellen. Daar hoop ik dan eigenlijk wel op.

Edit:
http://www.bengalboy.com/...1107&forum=8&post_id=7171
Volgens BengalBoy zit er wel een EQ op

http://www.inxperia.com/f...mine-you-got-yours-5.html
En op inxperia dus ook. Meende al dat het vloekte met een eerder antwoord 8)

Blijkbaar sollen die Deutcher nächten mahl besser die menü's observieren :+

[ Voor 24% gewijzigd door GENETX op 24-10-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Je bedoeld dat je dan kan kiezen tussen Dance/Rock/Classic/Vocal oid en niet zelf kan lopen schuiven met balkjes? :)

Edit: tssk, beetje post gaan editten terwijl ik aan het posten ben :P

[ Voor 25% gewijzigd door Xof op 24-10-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Xof schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:03:
Je bedoeld dat je dan kan kiezen tussen Dance/Rock/Classic/Vocal oid en niet zelf kan lopen schuiven met balkjes? :)
Jup :) Maar als er een goede preset is dan helpt dat wel. Bij mijn Zen Touch klinkt eigenlijk alles wel beter als ik hem op Pop heb staan. Maar dat is dus echt speler afhankelijk. Voor alle duidelijkheid, mijn Zen Touch past het maar een heel ietsje pietsje aan (zoals gezegd, de iPod verneukt het gewoon) waardoor het net wat beter klinkt en niet zoals hierboven opeens overdreven wordt.

Edit:
Xof schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:03:
Edit: tssk, beetje post gaan editten terwijl ik aan het posten ben :P
Idem :P

[ Voor 13% gewijzigd door GENETX op 24-10-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Zal hem dan weer terug editten, dan klopt alles weer ;)

Ik kan op 1 site maar iets vinden over de equalizer. Ik vind het zelf niet echt een betrouwbare:
Another way of building up an impressive collection of sounds would beto utilize the PlayNow software and download songs at your whim. Withthis download service you have over 5 million tracks to download atyour desire. Eight equalizer presets make sure that the songs you arelistening to are heard in the greatest quality possible.
http://www.alibaba.com/pr..._Ericsson_XPERIA_X1_.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
volgens mij weten we niet eens of er een equalizer op zit want niemand heeft het echt nog goed uitgezocht! en sony staat ook wel bekend om zijn goede geluid! trouwens er zit toch Walkman aplicatie op van sonyericsson daar zit hij volgens mij wel in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

kirelam schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:44:
volgens mij weten we niet eens of er een equalizer op zit want niemand heeft het echt nog goed uitgezocht! en sony staat ook wel bekend om zijn goede geluid! trouwens er zit toch Walkman aplicatie op van sonyericsson daar zit hij volgens mij wel in!
Als Bengal Boy zegt dat het zo is, dan is het ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Hmm de minpunten zijn inderdaad voornamelijk software. Ik ga er dan ook vanuit dat SE of een paar handige tweakers daar wel een oplossing voor vinden. Een accelerometer heb ik nog nooit gehad, dus ik denk ook niet dat ik hem zal missen. En een equalizer gebruik ik ook zelden.

Dit is niet zo slim natuurlijk...

[ Voor 20% gewijzigd door DaannO op 24-10-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
Wat is er niet duidelijk aan de topic warning?!

denk dat we nog wel wat verbeteringen kunnen verwachten van sonyericsson want heb van een beta tester gehoord dat er veel beta roms voorbij zijn gekomen en dat er nog wel meer RC roms komen met extra dingen

[ Voor 35% gewijzigd door DaannO op 24-10-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
Niet gewenst dus.

[ Voor 149% gewijzigd door DaannO op 24-10-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Zulke opmerkingen kun je het best kwijt in een TR ;)

[ Voor 125% gewijzigd door DaannO op 24-10-2008 22:01 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Equalizers zijn alleen voor audiofielen. Voor 'normale' gebruikers voldoen de standaard presets ook. Of inderdaad helemaal geen equalizer.
Ben je een audiofiel en wil je echt kunnen genieten van muziek, dan is een goede mp3 speler met een goede equalizer zonder presets (en uiteraard met goede in-ears) een must en kun je dus beter een mp3 speler halen dan een telefoon. Ik verwacht eigenlijk geen wonderen van de Xperia op dit gebied en ik denk dat hij niet zo goed zal gaan klinken als mijn huidige mp3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Weer tijd voor een schoonmaak :)

(zodra we zin en tijd hebben..)

[ Voor 35% gewijzigd door DaannO op 24-10-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
En weer open. Inmiddels hebben we ons wel genoeg herhaald. Lees aub nog een keer de TW door vorens te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Snoop schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:03:
Equalizers zijn alleen voor audiofielen. Voor 'normale' gebruikers voldoen de standaard presets ook. Of inderdaad helemaal geen equalizer.
Haha, grapjas. Audiofielen spugen op softwarematige EQ's. Lekker de Bit-stream ongecontrolleerd laten aanpassen door een balkje te laten bewegen. :X

Nee, dank u. :z

[edit]
Oh, en kudo's naar de mod's hier. Dat ze ons nog niet beu zijn 8)7 .

[ Voor 8% gewijzigd door SirNobax op 24-10-2008 22:41 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ben je een audiofiel en wil je echt kunnen genieten van muziek, dan is een goede mp3 speler met een goede equalizer zonder presets (en uiteraard met goede in-ears) een must en kun je dus beter een mp3 speler halen dan een telefoon. Ik verwacht eigenlijk geen wonderen van de Xperia op dit gebied en ik denk dat hij niet zo goed zal gaan klinken als mijn huidige mp3 speler.
Waarom kan een telefoon niet net zo goed klinken als een mp3 speler? Ik weet niet of je ooit de W serie van SE geprobeerd hebt, maar vooral de highend W series zijn gewoon te vergelijken met een mp3speler. Geluidskwaliteit is erg hoog. Daarom verwacht ik toch wel wat van deze telefoon qua audio.
Ik wil helemaal geen mp3 speler en telefoon apart meenemen. Ik wil gewoon 1 apparaat. En een telefoon kun je gelijkwaardig maken aan een mp3 speler door er een goede geluidschip in te bouwen en goede software te gebruiken. En SE heeft al bewezen dat ze dit kunnen.

Enige waar ik nog bang voor ben dat het niet zo goed zal klinken is de geluidschip die gebruikt wordt. Dit zal een andere zijn dan die ze normaal gebruiken. Maarja we leven in 2008, dus ik mag wel verwachten dat de kwaliteit hier ook wel goed van is. Daarbij zet SE deze telefoon in de markt als business/multimedia telefoon. Je krijgt er zelfs een film bij. Dan moet er naast beeld kwaliteit toch ook aandacht aan geluid zijn besteed.

offtopic:
En kan iedereen kappen met dat levertijd gedoe hier neer te zetten? Elke winkel/verkoper zegt weer wat anders. Het komt er op neer dat ze het allemaal nog niet precies weten en hij komt vanzelf wel.. Zal mijn een zorg zijn wanneer Vodafone het gaat leveren.
Het is mij nog een wonder dat dit topic weer open gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
bedenk ook dat hoe duur en goed een mp3 speler ook is op het einde komt het toch neer op firmware en een klein chipje, met andere woorden software! en ind de W serie van sonyericsson is erg goed. mijn vriendin heeft er 1 en die produceert boven normaal goed geluid. en de software van deze serie zit zoals eerder genoemd ook op deze telefoon. het enigste verschil bij deze is dat het WM heeft als onderliggende software maar net zoals winXP hoeft dat allemaal niet uit te maken!

weet iemand hoe het pennetje in deze telefoon bevestigd is? bij diamond is het een magneet.

zou er een afstandsbediening op snoer voor deze telefoon komen? de microfoon is hetzelfde als alle andere mic's van SE's alleen ik zou er dan wel 1 willen met alle controls voor mp3 erop :P

[ Voor 23% gewijzigd door kirelam op 25-10-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

Hier een leuk stukje om te lezen (met demonstratie filmpjes) terwijl je wacht op de X1 :9~ over het SPB shell panel dat speciaal voor de Xperia gefixt gaat worden.

http://www.inxperia.com/i...or-the-xperia-x1#more-130

[ Voor 6% gewijzigd door wavemaster100 op 25-10-2008 01:16 ]

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
kirelam schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:38:
zou er een afstandsbediening op snoer voor deze telefoon komen? de microfoon is hetzelfde als alle andere mic's van SE's alleen ik zou er dan wel 1 willen met alle controls voor mp3 erop :P
Dan zul je iets van een Bluetooth-headset moeten kopen, of zo'n Bluetooth-afstandsbediening waar je een 3,5mm jack in kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
wavemaster100 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:11:
Hier een leuk stukje om te lezen (met demonstratie filmpjes) terwijl je wacht op de X1 :9~ over het SPB shell panel dat speciaal voor de Xperia gefixt gaat worden.

http://www.inxperia.com/i...or-the-xperia-x1#more-130
Ziet er erg gelikt uit moet ik zeggen :). Vooral met die contactpersonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
dat spb ziet er echt goed uit! wat moeten we dan nog met dat menu van htc ( niet snel mee te werken wat iedereen ook zegt stomme touchflo ), we hebben 9 panels en dit spb menu :P wat als je snel wil werken zowiezo beter is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05
kirelam schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:53:
dat spb ziet er echt goed uit! wat moeten we dan nog met dat menu van htc ( niet snel mee te werken wat iedereen ook zegt stomme touchflo ), we hebben 9 panels en dit spb menu :P wat als je snel wil werken zowiezo beter is!
Tja,
Ik denk dat we bijna allemaal hier geen uitspraken kunnen doen wat nu beter is, aangezien niemand hem nog thuis heeft liggen.
Naast dit blijft inderdaad het feit over dat het paradepaardje "touchflo" bij SPB qua looks op de video eerder bij mij in de smaak valt. Minder poespas, en overzichtelijk.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
De eerste Vodafone UK X1's zijn binnen. Het X1 teken is hierop vervangen door het Vodafone logo.

http://www.nullpacket.co.uk/X1_1.JPG

Vraag me af of ze dat hier ook gaan doen, aangezien hij hier alleen in zilver komt. En of ze het Vodafone logo dan zilver maken. Het is minder erg dan zo'n rood Vodafone logo, maar die kun je er tenminste meestal afhalen (stickertje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:06:
De eerste Vodafone UK X1's zijn binnen. Het X1 teken is hierop vervangen door het Vodafone logo.

Vraag me af of ze dat hier ook gaan doen, aangezien hij hier alleen in zilver komt. En of ze het Vodafone logo dan zilver maken. Het is minder erg dan zo'n rood Vodafone logo, maar die kun je er tenminste meestal afhalen (stickertje).
Of je bestelt gewoon een nieuw batterijklepje uit Zweden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:12:
[...]

Of je bestelt gewoon een nieuw batterijklepje uit Zweden ;)
Hopen dat ze niets op de voorkant aanbrengen dan!
Ik wilde zelf ook voor vodafone gaan, maar dit is wel iets wat me tegenhoud!
Jammer dat die telefoons min of meer worden verziekt met die branded logo's (in mijn ogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:58:
[...]

Hopen dat ze niets op de voorkant aanbrengen dan!
Ik wilde zelf ook voor vodafone gaan, maar dit is wel iets wat me tegenhoud!
Jammer dat die telefoons min of meer worden verziekt met die branded logo's (in mijn ogen)
Als dit het enige is ( op de achterkant) dan vindt ik dit nog reuze meevallen.

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Je ik vind ze ook wel meevallen als dat het enige is, moet ik natuurlijk wel eerst een site vinden waarop je die baterijklepjes kunt bestellen. Wil echt geen cheap-ass vodafone logo op m'n telefoon, ook al valt het mee.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Cheeky schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:06:

http://www.nullpacket.co.uk/X1_2.JPG laat de hele inhoud van de doos zien. Voorkant is gelukkig niet verminkt! Valt me eerlijk gezegd wel een beetje tegen wat er allemaal in de doos zit. Voornamelijk een hoop papier!

Als ik me trouwens niet vergis is de X1 ook te zien in de reclame van T mobile over hun web 'n walk abbo's (echt maar heel even, maar toch).

Wat ik alleen nu echt niet begrijp van SE is het "besluit" om de zwarte later te gaan leveren. Op heel veel reviews enz is een zwarte versie te zien. Het lijkt dus een keuze van SE NL om de zwarte pas later te gaan leveren. Vreemd, proberen ze zo twee keer het toestel te hypen?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Die is er idd nog niet, heb even wat gezocht.
Wat ik wel tegenkwam is http://www.mytrendyphone....icsson-xperia-40650s.html hier staan de covers nog niet tussen, maar die zullen vanzelf komen denk ik. Want ze hebben van alle andere SE telefoons wel een batterij cover beschikbaar :)
ppaddo schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:13:
[...]
Wat ik alleen nu echt niet begrijp van SE is het "besluit" om de zwarte later te gaan leveren. Op heel veel reviews enz is een zwarte versie te zien. Het lijkt dus een keuze van SE NL om de zwarte pas later te gaan leveren. Vreemd, proberen ze zo twee keer het toestel te hypen?
Je gaat hier in op een melding dat een maand geleden gemaakt is? Want ik denk zelf gewoon dat ze allebei leverbaar gaan worden eigenlijk. Want zoals je ook bij de Vodafone foto's ziet is het een zwarte versie.

[ Voor 50% gewijzigd door Xof op 25-10-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyyka
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-09 23:09
Of je gaat naar een Sony Ericsson Service Point en je besteld een kapje. Venlo zit er zowiezo eentje!

Off topic:
please kap over de levertijden enz.. ik kan ook niet meer wachte maar volg dit topic te graag |:(

|  Macbook Air M1 16GB |  iPhone 15 Pro Max 256GB |  iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Dit is de silver UK:

http://i438.photobucket.c...0/spidertwig/DSC00797.jpg

Vergeleken met de Vodafone versie ...

... moet dat toch wel een stickertje zijn - wat je eraf/uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Cheeky schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:18:
Dit is de silver UK:

http://i438.photobucket.c...0/spidertwig/DSC00797.jpg

Vergeleken met de Vodafone versie ...

... moet dat toch wel een stickertje zijn - wat je eraf/uit kan halen.
Laten we het hopen :) Anders toch maar batterij-klepje vervangen.
Zelf ben ik ook wel benieuwd of ze alleen de zilveren gaan leveren.
Ach met een zilveren kan ik ook wel leven, een x1 is een x1 :)

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Redax schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:24:
[...]

Laten we het hopen :) Anders toch maar batterij-klepje vervangen.
Zelf ben ik ook wel benieuwd of ze alleen de zilveren gaan leveren.
Ach met een zilveren kan ik ook wel leven, een x1 is een x1 :)
Same tought here... Ik verwacht eigenlijk ook wel de zwarte. Ik zie het punt niet zo. Ze moeten beide gewoon te maken zijn. Zoals hierboven aangegeven zijn er wel heel veel zwarte versies gereviewed wat betekend dat ze beide op dit moment worden geproduceerd. Zou wel erg dom zijn om dan maar 1 kleur op de markt te brengen in Nederland, zeker als je bedenkt dat de zwarte als eerste werd gepubliceerd en de zilveren pas later er bij kwam. 8)7

Overigens, Marieclaire heeft dus een zwarte SEX1 getest (de NL review @ youtube dus). Nu ff uitzoeken of dat de NL of de EN versie was. op de filmpjes is het niet te zien iig.

[ Voor 10% gewijzigd door GENETX op 25-10-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:01:
En weer open. Inmiddels hebben we ons wel genoeg herhaald. Lees aub nog een keer de TW door vorens te posten :)
ik zal je een beetje helpen, kan zelf namelijk ook niet wachten
(verwachte/werkelijke) Levertijden en updates in dit topic: Sony Ericsson Xperia X1 - Levertijden (NL VERSIE)

dan blijft dit topic lekker schoon!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Wederom een Duitse YouTube review:

http://www.youtube.com/watch?v=mwsgHtkdSss

Op deze video is het beeld van de X1 goed te zien. Ook lijken de panels sneller te laden dan op andere video's. En als laatste worden iets voor minuut 7:00 de ledjes geshowd.

[edit]
En meer ledjes:

http://www.youtube.com/watch?v=0F_yfwO6HLA

[ Voor 12% gewijzigd door Cheeky op 25-10-2008 16:52 . Reden: ledjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massamino
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-03 23:31
TW lezen is geen kunst!

Is er iemand die een overlay van C# kan maken over de C++ SDK van Sony? Voor de lightFX van de Dell XPS M1710 heeft ook iemand dit gedaan. Of is dit niet mogelijk in dit geval?

[ Voor 33% gewijzigd door DaannO op 25-10-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:46:
[...]

ik zal je een beetje helpen, kan zelf namelijk ook niet wachten
(verwachte/werkelijke) Levertijden en updates in dit topic: Sony Ericsson Xperia X1 - Levertijden (NL VERSIE)

dan blijft dit topic lekker schoon!
En die was overigens ook weer dicht. Misschien niet zo handig om dat hier te doen. We hebben ook levertijden problemen gehad in de CSL rondom de Asus EeePC en zijn mede netbooks... Destijds hebben we in overleg met de mods van het ShoppingForum overlegd en is daar een topic geopend. Misschien dat een dergelijk topic daar beter kan? In ieder geval wel eerst overleggen!

/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
SToRM666 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:26:
Gebeurt het eigenlijk weleens dat een gsm na verloop van tijd met een nieuwere versie van WM geleverd wordt?
Met de release van WM6 zijn heel veel WM5 phone's geupdate naar WM6, en met WM6.1 nogmaals, maar niet elke fabrikant doet dat. Verder zijn er voor de meeste phones op xda-developers.net wel rom-updates te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb vandaag op de gok de Parrot MKi9200 besteld. Ik zeg op de gok omdat HTC toestellen niet altijd vlekkeloos met Parrot carkits werken. Volgens mij hebben de nieuwere modellen van HTC hier niet echt last meer van. Maar vooral omdat SE zijn eigen bluetooth stack driver geïmplementeerd heeft heb ik er wel hoop in dat het gewoon goed gaat werken,

Leuk apparaatje trouwens, via je X1 (dmv ad2p) muziek streamen naar je autoradio :)

offtopic:
En ook maar gelijk de Brodit active fixed installation holder besteld, als de X1 er is kan ik hem gelijk in mijn auto gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Welke autoradio heb jij dan? Ik weet wel dat ze er zijn die Bluetooth ondersteunen, maar veel zijn het er geloof ik niet, en betaalbaar vraag ik me ook af.

Edit: zie in ieder geval dat VDO Dayton er één heeft die BT, 3,5mm jack in, SD-slot en USB heeft :9~

[ Voor 25% gewijzigd door Tsunami op 26-10-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHABEK
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-12-2021
De Sony MEX-BT5100 heb ik in me auto zitten. Hierop zit een bluetooth carkit (niet zo tevreden over) maar ook AD2P ondersteuning, waar ik zeer over te spreken ben. Heb nu regelmatig mp3tjes op mijn K800i over de autoradio aanstaan. Hier zal ik met de X1 icm een 16GB kaartje zeker meer gebruik van gaan maken.

[ Voor 0% gewijzigd door JHABEK op 26-10-2008 10:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Review @ Modaco.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat jullie voorkeur inmiddels allemaal uit naar de zilvere wanneer die eerder geleverd gaat worden dan de zwarte versie of zijn er mensen die op de zwarte versie wachten wanneer deze daadwerkelijk begin 2009 wordt gereleased?
Ik ben echt nog niet uit de kleur, eerst wilde ik zwart, toen absoluut zilver, neig nu weer meer naar zwart.
Ik had liever gezien dat ze hem in 1 kleur hadden uitgebracht, dan voor mij als weegschaal de keuze een stuk makkelijker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind de zilvere de mooiste, maar als ze m bij de release alleen in het zwart hebben dan neem ik die wel :)

[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 26-10-2008 12:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:In Telecomproviders zijn we een proef gestart mbt levertijden en abonnementen.

Zie pven in "Telecomproviders Feedback Topic" voor de details.

Het topic voor de X1 staat hier: [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Tsunami schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 08:55:
Welke autoradio heb jij dan? Ik weet wel dat ze er zijn die Bluetooth ondersteunen, maar veel zijn het er geloof ik niet, en betaalbaar vraag ik me ook af.

Edit: zie in ieder geval dat VDO Dayton er één heeft die BT, 3,5mm jack in, SD-slot en USB heeft :9~
Ik heb de Pioneer DEH-P5800MP, die is nog goed genoeg en heb dus geen nieuwe autoradio nodig. Als ik dezelfde kwaliteit wil qua geluid en dan met a2dp ben ik zo'n 350 euro kwijt (DEH-P800BT). Dus dan maar apart via een Parrot systeem (heeft ook een SD slot, dus kan er ook altijd nog een SD kaartje in doen).
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:28:
Gaat jullie voorkeur inmiddels allemaal uit naar de zilvere wanneer die eerder geleverd gaat worden dan de zwarte versie of zijn er mensen die op de zwarte versie wachten wanneer deze daadwerkelijk begin 2009 wordt gereleased?
Ik ben echt nog niet uit de kleur, eerst wilde ik zwart, toen absoluut zilver, neig nu weer meer naar zwart.
Ik had liever gezien dat ze hem in 1 kleur hadden uitgebracht, dan voor mij als weegschaal de keuze een stuk makkelijker!!
Ik wil perse zwart, maar ik wil ook de Engelse versie dus dan zou zwart geen probleem moeten zijn. Als die iets later zou komen zou ik er wel op wachten ja. Weet niet of ik er 2 maanden op zou wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
SirNobax schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:35:
[...]

Haha, grapjas. Audiofielen spugen op softwarematige EQ's. Lekker de Bit-stream ongecontrolleerd laten aanpassen door een balkje te laten bewegen. :X

Nee, dank u. :z
Je zou eerst eens wat beter moeten gaan lezen voordat je op mijn post reageert, want ik heb nergens gezegd dat audiofielen een voorkeur hebben voor softwarematige EQ's.
Mensen die bij voorbaat zeggen geen EQ nodig te hebben, zijn juist degenen die alles graag zo simpel mogelijk willen gehouden. Dat zijn vaak mensen die met mindere audiokwaliteit genoegen nemen, dus de grotere massa. Het geeft natuurlijk niks dat je je hierdoor aangesproken voelde hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Snoop schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:53:
Je zou eerst eens wat beter moeten gaan lezen voordat je op mijn post reageert, want ik heb nergens gezegd dat audiofielen een voorkeur hebben voor softwarematige EQ's.
Ben je een audiofiel en wil je echt kunnen genieten van muziek, dan is een goede mp3 speler met een goede equalizer zonder presets (en uiteraard met goede in-ears) een must.
offtopic:
En jij zeg dat ik beter moet lezen . 8)7
(tenzij jij een MP3 speler kan vinden met een analoge EQ ingebouwd) :z

Maarre, dit gaat dus volkomen nergens over. En heeft verder ook niets met de X1 te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door SirNobax op 26-10-2008 19:30 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Zag net de X1 in een reclame van T-Mobile Web en walk. (gewoon als voorbeeld).

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:53:
[...]Mensen die bij voorbaat zeggen geen EQ nodig te hebben, zijn juist degenen die alles graag zo simpel mogelijk willen gehouden. Dat zijn vaak mensen die met mindere audiokwaliteit genoegen nemen, dus de grotere massa.
Uhm.. Mensen die geen equalizer nodig hebben zijn mensen die met mindere audiokwaliteit genoegen nemen? Los ook van telefoons: Als je een goeie set hebt met goeie boxen dan zou je helemaal geen equalizer nodig moeten hebben omdat je het puur speelt zonder verneuking van de muziek... Denk aan de opties Pure Direct en dergelijke... Mensen die geen equalizer nodig hebben is veelal echt niet de domme massa, maar mensen die meer verstand hebben van goede audio...

Desondanks kan ik het wel begrijpen dat je het muziek naar je eigen smaak wil "verkrachten" omdat het je dan lekkerder in de oren klinkt :) Heb ik zelf ook... Maar zuivere koffie is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Hoeveel opslagruimte heeft de X1 maximaal? Ik heb de startpost gelezen en gezien dat MicroSD compitabel is. Trek ik de goede conclusie wanneer ik denk dat ik dan maximaal 16GB + 512mb aan opslaggeheugen in mijn X1 kan pompen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
SToRM666 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:29:
Ik vind de zilvere de mooiste, maar als ze m bij de release alleen in het zwart hebben dan neem ik die wel :)
Zilveren is idd. super mooi, alleen hij heeft wel een zwarte batterijklep 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

RickXX schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:19:
Hoeveel opslagruimte heeft de X1 maximaal? Ik heb de startpost gelezen en gezien dat MicroSD compitabel is. Trek ik de goede conclusie wanneer ik denk dat ik dan maximaal 16GB + 512mb aan opslaggeheugen in mijn X1 kan pompen?
Dat is inderdaad correct. 16GB is op het moment de grootste micro SD die verkrijgbaar is. Zelf ik heb overigens gekozen voor een 8 GB Class 6 kaartje van Sandisk omdat destijds de 16GB nog erg moeilijk verkrijgbaar was en ik die waarschijnlijk toch niet vol zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Let er alleen wel op als je 16gb erin gaat zetten, dat niet elke kaartlezer deze aan kan in de computer.

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat maakt toch niet zo heel veel uit, je kunt toch je X1 ook als storage device gebruiken via de USB kabel?
Of verschilt dat enorm qua snelheid?

Bij mijn N73 doe ik dat overigens altijd via de USB kabel, daar 't memory slot er niet zo goed tegen kan/kon als de kaart er vaak uitgehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:06
Aubergine schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 01:27:
[...]

Zilveren is idd. super mooi, alleen hij heeft wel een zwarte batterijklep 8)7 |:(
Volgens mij heeft de zilvere versie gewoon een zilvere batterijklep? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Roderick24 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 07:24:
[...]

Dat is inderdaad correct. 16GB is op het moment de grootste micro SD die verkrijgbaar is. Zelf ik heb overigens gekozen voor een 8 GB Class 6 kaartje van Sandisk omdat destijds de 16GB nog erg moeilijk verkrijgbaar was en ik die waarschijnlijk toch niet vol zou krijgen.
16GB is nog class 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Matt van 'Tracey and Matt' heeft inmiddels ook z'n review up. Hij heeft er twee week mee gespeeld en is over het algemeen positief. Vooral de batterij lijkt me een groot pluspunt t.o.v. andere smartphones. Enige negatieve punten: keyboard (maar lijkt hij niet veel te gebruiken en is persoonlijk), laadtijd panels (is in nieuwe firmware al iets verbeterd?).

http://www.tracyandmatt.c...ericsson-xperia-x1-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Heeft iemand toevallig al een site gespot met foto's gemaakt met de X1? Ik vraag me erg af hoe deze zijn in vergelijking met de (erbarmelijk slechte) TYTN2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:33
LordLynx schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:07:
Heeft iemand toevallig al een site gespot met foto's gemaakt met de X1? Ik vraag me erg af hoe deze zijn in vergelijking met de (erbarmelijk slechte) TYTN2.
Dan heb ik nieuws voor je: koop een sony ericsson k850i, of een nokia n96.. Maar geen X1. Als jij de fotos van de tytn 2 erbarmelijk slecht noemt, vind je de fotos van de x1 ook slecht.

Het is geen camera, maar een telefoon waar je eventueel een foto mee zou kunnen maken indien nodig. En uitermate geschikt voor bijv. op je weblog of een diashow op de tv.

[ Voor 6% gewijzigd door Boyd op 27-10-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:07:
Er staan eerder in dit topic verschillende links naar reviews en andere sites waarop foto's te zien zijn die met de X1 gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=176794

De foto's in dit topic zijn vrij recent :)

EDIT @ hieronder: Haha, ik zie nu pas dat ik daar ingelogd ben. 'k Zal me zeker in een dronken bui hebben geregistreerd ofzo...Sorry voor het ongemak :P

[ Voor 45% gewijzigd door Wicked_Wy op 27-10-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik denk niet dat iedereen een Esato account heeft, je moet daarvoor ingelogd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik zag dat op de website van TomTom de Xperia (nog) niet in het lijstje compatible WM-based apparaten stond. Weet iemand in hoeverre het al bevestigd is of dit wel of niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Intrepidity schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:42:
Ik zag dat op de website van TomTom de Xperia (nog) niet in het lijstje compatible WM-based apparaten stond. Weet iemand in hoeverre het al bevestigd is of dit wel of niet werkt?
In de laatste helft van dit (http://www.youtube.com/watch?v=OTSWycMOHOY) filmpje zie je Tom Tom werkend op de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Als er een ander Windows Mobile apparaat in die lijst staat zal het gewoon werken. De vele foto's waarop TomTom 7 op de X1 draait vertellen ook dat het gewoon zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een van de eerste Engelse versies bemachtigd heeft

http://www.youtube.com/watch?v=24-B7cruNEU

oordeel zelf maar over de snelheid van de panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:28:

Ik vind de panels zoals ze er in het filmpje uitzien, snel zat. In iedergeval draat WM sneller dan op de OMNIA van m'n zus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Vooral de orientation speed is echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag:

Is het mogelijk om de Xperia x1 te synchroniseren met MobileMe van Apple? Voor zover ik weet is dit alleen mogelijk met de Iphone en Nokia E90, ik hoop het lijkt me verder de perfecte telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een demo van eXpansys

http://www.youtube.com/watch?v=D0f1il6GKKI

ook hier werken de panels snel behalve als je het toetsenbord uitschuift, maarja das al een algemeen bekend probleempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
wat mij op valt dat die demo's bijna allemaal zwart zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
Doe voortaan is eerst lezen alvorens je begint te ranten op alles en iedereen aub. Als je dat had gedaan dan had je dit topic gevonden: [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic

[ Voor 83% gewijzigd door DaannO op 28-10-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
kirelam schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:32:
effe vraagie waarom is de topic voor levertijden gesloten????? want eerst zeuren de mod's dat we het er niet over moeten hebben in deze topic dus wordt er speciale topic voor geopend sluiten ze hem even later weer :S leg is uit wat is jullie verklaring? want wat logisch is en wat niet bepalen jullie niet
[ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic

?

Staat gewoon in de topicwarning hoor

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 28-10-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat muziek afspelen stopte wanneer je naar een andere panel ging, maar blijkbaar niet:
http://www.youtube.com/watch?v=Goo-te4-5B8

Dit is wel goed nieuws om te horen/zien.
Of loop ik nu zo achter dat het al gezegd was, in dat geval:
Sorry, het gaat hier ook zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Muziek stopt als je het via het Media Experience panel afspeelt en dan naar een ander panel gaat. Uiteraard als je het via een applicatie zoals Windows Media afspeelt blijft het gewoon doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Tsunami schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:01:
Muziek stopt als je het via het Media Experience panel afspeelt en dan naar een ander panel gaat. Uiteraard als je het via een applicatie zoals Windows Media afspeelt blijft het gewoon doorspelen.
Dat wordt dan CorePlayer aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
Wel lief blijven hé ;)

[ Voor 91% gewijzigd door DaannO op 28-10-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:16
kirelam schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:34:
jah het staat in de topicwarning maar ben jij een mod?? nee dus ga wat anders doen wat ik vraag is waarom de andere topic gesloten is?

met vriendelijke groet kirelam
Ten eerste, let eens op je taalgebruik, want jou posts zijn echt onleesbaar!
Ten tweede wordt er een heel normaal antwoord gegeven op je vraag, dus helemaal geen reden om iemand maar af te blaffen.
Ten derde is de andere topic gewoon nog open, zie hier
Dus ik snap je vraag sowieso niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Xof schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:40:
[...]

Dat wordt dan CorePlayer aanschaffen :)
Heeft CorePlayer dan ook zo'n hip PSP-uiterlijk? Lijkt me niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:09

thaMini

Tool !!

Dat hoesje |:(

maar erhm, ziet er snel genoeg uit, verademing t.o.v. Tytn II

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Volgens mij is het een vrouw, hence dat het hoesje roze is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:21:
Volgens mij is het een vrouw, hence dat het hoesje roze is ;)
haha, nou ik ga liever af op de handen, die zien er wel heel vrouwelijk en verzorgd uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag je het hier wel over Xperia accessoires hebben? Heeft iemand al de car charger in de winkels gezien? Volgens mij kan het toestel niet direct vanaf USB opgeladen worden, maar dient er nog een aparte netvoeding op aangesloten te worden. Klopt dit? Ik zag namelijk ook een gecombineerde charger en usb in 1.

Normaal gesproken haal ik mijn accessoires altijd van hetzelfde merk als de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
*weg*

Voor dit soort berichten hebben we nu juist [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic geopend. :Y)

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 28-10-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:36:
Mag je het hier wel over Xperia accessoires hebben? Heeft iemand al de car charger in de winkels gezien? Volgens mij kan het toestel niet direct vanaf USB opgeladen worden, maar dient er nog een aparte netvoeding op aangesloten te worden. Klopt dit? Ik zag namelijk ook een gecombineerde charger en usb in 1.

Normaal gesproken haal ik mijn accessoires altijd van hetzelfde merk als de telefoon.
Telefoon wordt gewoon opgeladen door de mini USB hoor. Je bent gek als je daar een Sony kabel voor gaat halen. Betaal je onnodig het dubbele.
Ik heb zelf Brodit carholder besteld en daar zie je ook duidelijk dat die op de USB aansluiting wordt aangesloten.
Tsunami schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:09:
[...]

Heeft CorePlayer dan ook zo'n hip PSP-uiterlijk? Lijkt me niet ;)
Dat is waar, maar die zie je dan ook niet als je in een andere panel bent ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Xof op 28-10-2008 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Laatst online: 11-09 07:48
*weg*

Voor dit soort berichten hebben we nu juist [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic geopend. :Y)

[ Voor 76% gewijzigd door pven op 28-10-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Laatst online: 12-09 15:50
http://nl.youtube.com/watch?v=uLAbwT521Fs

schaamteloze copy paste van xda-developers. maar wel cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Lol dat is inderdaad cool :) Dat werkt dus gewoon out of the box en je hoeft niet zelf eerst berichten in te spreken oid voor voice recognition!

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
http://blog.se-nse.net/20...-samples-photo-and-video/

Verse foto's en video's gemaakt met de X1.

Voice Command is kick ass!! haha

[ Voor 13% gewijzigd door Wicked_Wy op 28-10-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-10-2023
Als ik dat voice command zie kan ik inderdaad ook niet wachten op mijn X1. Ik zie alleen in de comments bij de youtube video dat dit niet standaard al bij de xperia zit, maar dat je het programma moet downloaden. Volgens de gast van de video is het windows mobile voice command 1.6
Dat staat in ieder geval al op mijn lijstje, mocht mijn x1 oooooooit nog komen.....

Ik hoop trouwens wel dat er binnenkort (wanneer de x1 wat beter verkrijgbaar is waarschijnlijk) wat meer panels beschikbaar komen. Ik heb eens gekeken naar de SDk om ze zelf te maken, aangezien ik wel wat ideeën heb, maarja, om volledige panels te maken moet je ook in C++ programmeren, dus dat gaat me echt niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:10:
http://nl.youtube.com/watch?v=uLAbwT521Fs

schaamteloze copy paste van xda-developers. maar wel cool :D
echt ongelovelijk gaaf haha

Net een james bond film ;)

ook dat programa staat bij mij op me verlanglijstje
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de X1 en dus niet over de abonnementen waar je hem bij kan nemen. Tevens zijn de levertijden van de verschillende shops niet interessant voor dit topic. Post ONtopic of post niet.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Wat mag er dus niet in dit topic:

1. Discussie voeren wanneer hij er is
2. Discussie voeren wanneer jij hem binnen krijgt
3. Abo's en prijzen melden
4. Melden dat je hem besteld hebt
5. Melden dat je hem binnen hebt

Xperia Tech vragen topic Deel 5