Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
R-O-Y schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Enig idee of het logo verzonken is in de telefoon of dat het er gewoon op geplakt is? Als het laatste het geval is kan het logo er wel vanaf :P
In een heel oude filmpje (op 11:11) lijkt het wel een sticketje. Maar goed, zoals ik al zei is het een oud filmpje, dus er zal al het nodige verandert zijn (ook aan de tel. zelf). Maar wel apart dat er toen al een vodafone logo/sticker op zat...

offtopic: zijn mensen echt zo ongeduldig dat ze bijna 100 euro meer willen betalen bij belcompany om hem 2 weken eerder te hebben (even uitgaande van een los toestel)? We wachten nu al maanden, dus die 2 weken kan er toch ook wel bij?

[ Voor 44% gewijzigd door djjef85 op 20-10-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

djjef85 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:13:
[...]

offtopic: zijn mensen echt zo ongeduldig dat ze bijna 100 euro meer willen betalen bij belcompany om hem 2 weken eerder te hebben? We wachten nu al maanden, dus die 2 weken kan er toch ook wel bij?
Lijkt mij ook ja. Het is een beetje hetzelfde met alle nieuwe hardware. Kijk maar eens rond als er nieuwe videokaarten aankomen. Dan wordt ook iedereen helemaal leip :+

Het lijkt trouwens op een stickertje, dus hopen dat als het toestel branded is het er ook makkelijk af kan. Mijn k800 van VF kwam gewoon zoals ze ook los verkocht worden. Zonder rommel en stickertjes erop :P

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Voor de duidelijkheid nav mailtje wat ik heb gehad van (communic. manager SE), kunnen we nu stoppen over de 'mogelijke' leverdatum (zie ook post mailtje BC):

----

De Sony Ericsson XPERIA X1 zal in de loop van week 45 in de winkel te vinden zijn.

Met hartelijke groet,

Harold de Kort

----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het nog even zo doorgaat, zitten we straks echt in januari voordat ie leverbaar wordt :/

Waarom komt SE nou niet met een eenduidig persbericht over een release naar buiten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
ik denk dat er gestopt moet worden met posts over de leverbaarheid / levertijd. Ikzelf ben geen heilige boon, maar ik zou niet willen dat dit topic wederom gesloten wordt. Er zijn voldoende waarschuwingen (zelfs op deze pagina!!) geweest.

Waar ik nog steeds op zit te wachten is de informatie over een eventuele desktopstand e.a. luxe-artikelen. Is er iemand die hier meer over weet?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik kan begrijpen dat je niet wilt dat het topic vol komt te staan met berichten van mensen die hopen dat hij snel komt, maar je mag toch wel een bericht posten als je meer info hebt over de exacte leverdatum? Wat is dat voor een onzin. Ik denk juist dat zulke dingen (mits gericht gepost) het topic ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Snoop schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:44:
Ik kan begrijpen dat je niet wilt dat het topic vol komt te staan met berichten van mensen die hopen dat hij snel komt, maar je mag toch wel een bericht posten als je meer info hebt over de exacte leverdatum? Wat is dat voor een onzin. Ik denk juist dat zulke dingen (mits gericht gepost) het topic ten goede komen.
Ja zo denk ik er ook over, maar helaas het mag niet dus laten we maar weer praten over het toestel zelf voor het topic weer gesloten wordt.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:29
Een vraag van mij waar ik het antwoord helaas niet op kan vinden.
Momenteel ben ik de 'trotse' eigenaar van een P1i, en ik heb het lichtelijk gehad met dat toestel, geen GPS, enorm traag, en UIQ3 wordt ook irritant.
Wat ik echter wel altijd prettig vind eraan, is het scrollwieltje aan de zijkant, waardoor ik (voor mij het belangrijkst hiervan) tijdens het bellen makkelijk mijn volume constant kan bijstellen.
Heeft de Xperia nou wel of niet een knop, wieltje, whatever aan de zijkant om het volume mee te regelen tijdens het bellen?

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Wormaap schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:55:
Een vraag van mij waar ik het antwoord helaas niet op kan vinden.
Momenteel ben ik de 'trotse' eigenaar van een P1i, en ik heb het lichtelijk gehad met dat toestel, geen GPS, enorm traag, en UIQ3 wordt ook irritant.
Wat ik echter wel altijd prettig vind eraan, is het scrollwieltje aan de zijkant, waardoor ik (voor mij het belangrijkst hiervan) tijdens het bellen makkelijk mijn volume constant kan bijstellen.
Heeft de Xperia nou wel of niet een knop, wieltje, whatever aan de zijkant om het volume mee te regelen tijdens het bellen?
kijk ook even naar de handleiding, die al paar x gepost is.
Daarin vind je alle vragen die jou antwoord kunnen bieden.
Overzicht van de telefoon op pagina 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar is een forum tenslotte toch ook voor bedoeld om elkaar op de hoogte te houden.anders kun je beter heel het forum op slot gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:05:
daar is een forum tenslotte toch ook voor bedoeld om elkaar op de hoogte te houden.anders kun je beter heel het forum op slot gooien.
Welkom op GoT :)

Die discussie is al eerder gevoerd, zie het feedback-topic. Wederom het verzoek om niet over levertijden te beginnen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Zolang SE geen officieel persbericht uitvaardigt is het toch maar gokken wanneer dat hij nou eigenlijk verkrijgbaar is. Imo wel een beetje slordig van SE.

Maar ik heb ergens gelezen dat de standaard VF panel niet zo te verwisselen is met en andere panel. Weet iemand hier al meer over. En mag zoiets eigenlijk wel, want er staat niks over simlock / gelockte software op de site van VF als je hem besteld? Ik vind het namelijk nogal misleidend eerlijk gezegd. Weet iemand hoe het zit met dat soort dingen?

(hopen dat het niet de fish panel is die ze vervangen hebben!) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Roderick24 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:19:
Zolang SE geen officieel persbericht uitvaardigt is het toch maar gokken wanneer dat hij nou eigenlijk verkrijgbaar is. Imo wel een beetje slordig van SE.

Maar ik heb ergens gelezen dat de standaard VF panel niet zo te verwisselen is met en andere panel. Weet iemand hier al meer over. En mag zoiets eigenlijk wel, want er staat niks over simlock / gelockte software op de site van VF als je hem besteld? Ik vind het namelijk nogal misleidend eerlijk gezegd. Weet iemand hoe het zit met dat soort dingen?

Is idd echt heel erg slordig, naar het schijnt zitten ze te wachten tot er genoeg zijn die hem echt willen en genoeg bestellingen vooraleer ze hem effectief lanceren, maar ik vind het ook zo idioot om hem ergens te bestellen en dan te weten ie na paar dagen al in een andere winkel eerder ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw deeltje van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2024
heel eerlijk denk ik omdat belcompany zei week 45 en ik heb ook weer sony-ericcson gesproken en die bevestigde dat dat we daarop moeten wachten!

ok accesoires om het bericht niet gekikt te laten worden :P

ik denk dat een bureaustandaard oftewel een cradle moeilijk word aangezien de mini-usb aansluiting aan de zijkant zit. het zou kunnen dat het toestel op z'n zij met toetsenboard open erop gezet zou kunnen worden

en anders zoals ik vandaag in een winkel met een ander ( weet ik veel goedkoop toestel ) een boompje aan de zijkant van het toestel waar de connector aan zat dat kan die overeind staan.

en headset tjah er zit een microfoon aan snoer bij waar je je eigen headhset in kan pluggen dus 1tje met een afstandsbediening zal er ook wel gauw komen dan hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Je mag die mening best hebben maar ga dan niet hier ook nog eens precies verkondigen wat we niet willen zien. Dat is net als je een agent in het gezicht spuugt en zegt dat je schijt hebt aan de wet ;)

Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic daar kun je terecht voor al onderbouwde klachten :)

[ Voor 97% gewijzigd door DaannO op 20-10-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roderick24 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:19:

Flashen naar een niet VF rom? Moet het probleem denk ik oplossen, mocht VF er reclame op hebben staan.
Ik vraag me af of ik een "VF toestel" krijg als ik via 2call bestel. Of krijg je die alleen als je direct via VF besteld?

edit:/
Over het nieuwe deel:
Lekker wachten tot de release. Anders spam ik nog 6 pagina's vol met frustraties over vage levertijden ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05
RickXX schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:47:
[...]

Lijkt me slim om dat te doen wanneer hij ook echt daadwerkelijk uit is. Mooi fris begin en niet de eerste 10 pagina's vol over levertijden. Dan kan je ook gelijk goede reviews en ervaringen in de startpost plempen.

Vind t trouwens ook bullshit dat er geen ervaringen mogen gedeeld worden, daar is tenslotte de essentie van een forum. Ik zit te twijfelen, ik wil hem zoiezo kopen maar ben er nog niet uit of ik hem vanavond bestel bij Vodafone of nog even afwacht. Ik vind t een beetje dom dat je beltegoed bij Vodafone maar 2 maanden "houdbaar" is. Ik heb t betaald dus ik wil ook "mijn eigendom" behouden wanneer ik niet "genoeg" bel.

Al met al, heeft iemand misschien meer informatie wat betreft andere providers welke de X1 aanbieden en voorwaarden met betrekking tot beltegoed en internet?
ik ga morgen naar de t-mobile shop om eens wat dingen te informeren :P Stay tuned :P
Plan is als ik het zo lees dat als hij morgen/overmorgen beschikbaar is. Dat ik hem woensdag direct haal. Morgen even informeren naar de vormen en woensdag dan hem meteen halen. (indien mogelijk)

Overigens ben ik geheel om. Eerst stond ik nog op het punt om een Touch Pro te halen, maar ik heb die nu gezien gevoeld en vind het niet mijn ding. Enige optie die overblijft is de X1 dan die qua vormgeving gewoon de absolute winnaar is. :)

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Ok......Ik heb er zelf aan meegedaan (aan het posten van levertijden)
Maar is het ook niet een klein beetje logisch dat iedereen een beetje op hol slaat, nu hij zegmaar iedere dag gelanceerd lijkt te kunnen gaan worden??
Er zijn hier genoeg mensen (waaronder ik) die deze topic al vanaf het begin volgen, lang gewacht, en die emotie moet eruit ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:03:
Ok Ok......Ik heb er zelf aan meegedaan (aan het posten van levertijden)
Maar is het ook niet een klein beetje logisch dat iedereen een beetje op hol slaat, nu hij zegmaar iedere dag gelanceerd lijkt te kunnen gaan worden??
Er zijn hier genoeg mensen (waaronder ik) die deze topic al vanaf het begin volgen, lang gewacht, en die emotie moet eruit ;)
²nd, ze maken er gewoon een spelletje van. Hopelijk is de service wel top en de updates van de rom's etc, want dat zijn we wel waard denk ik zo na zo lang op onze honger te moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGuardianI
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05-2024
Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben, is eigenlijk wanneer jullie(tweakers.net) de X1 onder handen gaan nemen:D Ik las al eerder dat er op dit moment geen tijd voor is, vanwege andere reviews die voorrang hebben, maar hoelang gaat dit nog duren? Ben namelijk enorm benieuwd! Zit namelijk behoorlijk te twijfelen tussen de HTC touch HD en de SE X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
/me Sir Nobax mompelt over iets van 'hobby/sport' :>

Maarre, even serieus. Voor hetzelfde geld word de X1 pas over 2-3 weken geleverd.
Stel je het even voor, drie weken lang heel dit topic volgespamd met "Ik heb die-en-die gebeld, maar ze hebben hem nog niet" .
Nee, bedankt. Dan liever een rustig topic met enkel ontopic dingen/nieuws/reviews/etc.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
RickXX schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:47:
Heeft iemand trouwens ervaringen met het muziek afspelen op een Windows Based telefoontje? Werkt dit lekker? Minpunten en voordelen t.o.v een Meizu M6? Ik wil namelijk mijn X1 ook als MP3 speler gaan gebruiken.
Anders bekijk je even wat Youtube filmpjes. Er zit een compleet media panel bij en van wat ik heb gezien is dat het heerlijk simpel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
SirNobax schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:32:
[...]

/me Sir Nobax mompelt over iets van 'hobby/sport' :>

Maarre, even serieus. Voor hetzelfde geld word de X1 pas over 2-3 weken geleverd.
Stel je het even voor, drie weken lang heel dit topic volgespamd met "Ik heb die-en-die gebeld, maar ze hebben hem nog niet" .
Nee, bedankt. Dan liever een rustig topic met enkel ontopic dingen/nieuws/reviews/etc.
Helemaal mee eens, ik volg al sinds deel 3 deze telefoon en ik heb ook wel heel wat telefoontjes gepleegd.
Het moet gewoon afgelopen zijn met al dat gezeik over de levertijd, hij komt wanneer deze komt en verders gewoon on topic.
Als je deze echt wel, heb je em al gekocht en maakt de levertijd je weinig meer uit. Wachten moet je toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:49:
[...]

Flashen naar een niet VF rom? Moet het probleem denk ik oplossen, mocht VF er reclame op hebben staan.
Ik vraag me af of ik een "VF toestel" krijg als ik via 2call bestel. Of krijg je die alleen als je direct via VF besteld?
Nou, ik heb met een aantal webshops gebelt en je krijgt daar gewoon een los toestel + een abonnement. Ze hebben mij verteld dat je gewoon een origineel toestel krijgt, simlock vrij etc. Ik ga er dan ook van uit dat deze niet branded zijn.

Alleen dat bij 2call het bestellen van een x1 + abbo zo'n 125 euro duurder is dan via VF. En als het enige verschil met een toestel van VF het logo'tje achterop is en een panel die er toch uit te flashen is dan moet je je afvragen of het de moeite waard is. Daar komt nog bij dat niet iedereen goede ervaringen heeft gehad met 2call en dat ze soms buitenlandse modellen leveren als we de shopreview mogen geloven. Beetje lullig als na zoveel weken wachten je X1 duits of italiaans is.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
[modbreak=Laatste waarschuwing!]Ik wil nogmaals benadrukken wat er in de Topic Warning staat. Wij hebben er momenteel geen enkele moeite mee om dit topic dicht te gooien en te wachten met een nieuw deel tot dat hij daadwerkelijk uit is.

Dit topic kost ons handen vol werk en dit moet gewoon een keer afgelopen zijn!

Wat mag er dus niet:
  1. Discussie voeren wanneer hij er is
  2. Discussie voeren wanneer jij hem binnen krijgt
  3. Abo's en prijzen melden
  4. Melden dat je hem besteld hebt
  5. Melden dat je hem binnen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Dan is het niet de bedoeling om 3 min later na mijn waarschuwing op de oude voet verder te gaan. Dit is eeuwig zonde want nu gaat hij toch echt dicht. 3 minuten na het zoveelste verzoek om vooral niet over levering te posten en dan gewoon doorgaan 8)7 Jammer maar helaas, topic gaat tot nader order dicht.

Over deze beslissing kan NIET gecorrespondeerd worden en een nieuw topic openen is op dit moment al helemaal niet de bedoeling!

[ Voor 95% gewijzigd door DaannO op 20-10-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
En weer open. Ga nou niet gelijk hieronder je ongenoegen uiten over deze mod actie, daarvoor is het feedback topic. Hou het gewoon on topic en ga hier niet de discussie aan wat wel en niet mag en of jij het daarmee eens bent.

We houden dit topic goed in de gaten, een gewaarschuwd mens telt voor twee zullen we meer zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:06
Ik heb een vraag over de panels, want die kun je zelf ontwerpen met de kit die je kan downloaden op de site. Maar je kan toch ook zelf je panels aanpassen?! Heb je daar dan ook 'ontwerp' ervaring voor nodig of kun je de panels niet dusdanig veel aanpassen dat het blijft bij een aantal extra pictogrammetjes en dergelijke kleine aanpassingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Een panel is (afaik) geschreven in XML en C++, en ik heb al gezien dat iemand het Google-panel (standaard met pocket explorer) naar had OperaMobile veranderd. Ik denk dus dat je het een en het ander kan veranderen, maar (lang) niet alles.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Maar met die developper kit kun je het wel zo bont maken als jezelf wilt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:23
SirNobax schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:58:
Een panel is (afaik) geschreven in XML en C++, en ik heb al gezien dat iemand het Google-panel (standaard met pocket explorer) naar had OperaMobile veranderd. Ik denk dus dat je het een en het ander kan veranderen, maar (lang) niet alles.
In de SDK wordt ook de mogelijkheid gegeven een panel te ontwerpen in HTML, dat verlaagd de drempel al aanzienlijk natuurlijk. Ik weet overigens niet wat dan precies de mogelijkheden zijn, zover ik nu gelezen heb kan je dan puur statische panels maken. De mogelijkheden zullen bij het gebruik van C++ altijd groter zijn natuurlijk.
FurY_84 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:49:
Ik heb een vraag over de panels, want die kun je zelf ontwerpen met de kit die je kan downloaden op de site. Maar je kan toch ook zelf je panels aanpassen?! Heb je daar dan ook 'ontwerp' ervaring voor nodig of kun je de panels niet dusdanig veel aanpassen dat het blijft bij een aantal extra pictogrammetjes en dergelijke kleine aanpassingen?
Dat hangt er natuurlijk vanaf of de broncode vrijgegeven wordt, bij zoiets als het SPB Mobile Shell panel gaat dat niet gebeuren natuurlijk, hoe het met andere panels zit weet ik ook niet precies.

[ Voor 32% gewijzigd door jbvo op 21-10-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Euh, ik heb die SDK nog niet goed bekeken, maar afaik kan je niet in HTML een panel maken. Je kan wel een HTML pagina als panel gebruiken, maar dan moet je nog steeds eerst dat panel zien te maken. XML (.Net) is trouwens niet zo gek veel anders dan HTML (kwa opbouw) dus tja. Maarja, C++ is ook niet zo vreselijk moeilijk, dus gelijk weer een excuus om dat weer eens op te pakken.

Maarre ..... :
NUDIES ([1], [2]) van de X1 :$ .
:9

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Ik vraag me wel af wat voor panels we nog kunnen verwachten. Rahul, die inmiddels ook op de X1 site staat ... ;)

http://www.sonyericsson.c....aspx?en-gb#/product/1/1/

... vertelde me dat hij hoopte dat er nog meer panels kwamen. En dat zegt hij in principe in opdracht van SE.. Dus ze hopen dat er nog wat panels komen. Tot nu toe heb ik op fora alleen maar gelezen dat mensen er niet aan beginnen, omdat de SDK op het moment alleen C++ ondersteunt. En die HTML panels worden waarschijnlijk alleen maar veredelde websites (nu.nl etc.).

Ook vraag ik me af waar ze de lijn trekken tussen programma en panel (= immers desktop). Gaat een YouTube panel te ver, een fotobewerkings panel, een Opera panel?

En waar is het PlayNow panel gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Bij de Tmobile shop hier bij mij in de plaats hangt sinds gister een poster met prijzen... en op het plaatje zie ik niet dat hij branded is.. maar dat wist de verkoper ook niet.. Dus kan niet lang duren als tmobile nu al onder haar winkels posters uitdeelt...

Zijn er eigenlijk al panels gemaakt vanuit Zweden?

[tmobile.nl zie ik hem ook staan met bestellen.. maar dat werkt nu nog niet]

[ Voor 11% gewijzigd door Kev!n op 21-10-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
Kev!n schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:50:
Bij de Tmobile shop hier bij mij in de plaats hangt sinds gister een poster met prijzen... en op het plaatje zie ik niet dat hij branded is.. maar dat wist de verkoper ook niet.. Dus kan niet lang duren als tmobile nu al onder haar winkels posters uitdeelt...

Zijn er eigenlijk al panels gemaakt vanuit Zweden?

[tmobile.nl zie ik hem ook staan met bestellen.. maar dat werkt nu nog niet]
Maken ze eigenlijk WM modellen branded? Ik weet dat AT&T en Verizon etc deze modellen ook verkopen maar hebben ze dan speciale menu's of programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
571Pro schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:10:
[...]

Maken ze eigenlijk WM modellen branded? Ik weet dat AT&T en Verizon etc deze modellen ook verkopen maar hebben ze dan speciale menu's of programma's?
Uhmm je heb natuurlijk wel dat tmobile met mda toestellen branded maakt.. dus moet het mogelijk zijn maar denk dat het nu te kortdag is om de spullen branded te bestellen bij SE.. meestal is het bij de eerste batch dat de branded versies er nog niet zijn.. Ik hoop er iig op en verkoper van tmobile ook want die wacht ook al een tijdje op het toestel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:33
The Legend schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:36:
Iemand de nieuwe Knight Rider episode al gezien? :P

[afbeelding]
In episode 4 zie je hem weer aan het einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Gamepie56 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:58:
[...]

In episode 4 zie je hem weer aan het einde :)
Cool, X1 ontvangt smsjes in Notepad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Cheeky schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:55:
Ik vraag me wel af wat voor panels we nog kunnen verwachten. Rahul, die inmiddels ook op de X1 site staat ... ;)

http://www.sonyericsson.c....aspx?en-gb#/product/1/1/

... vertelde me dat hij hoopte dat er nog meer panels kwamen. En dat zegt hij in principe in opdracht van SE.. Dus ze hopen dat er nog wat panels komen. Tot nu toe heb ik op fora alleen maar gelezen dat mensen er niet aan beginnen, omdat de SDK op het moment alleen C++ ondersteunt. En die HTML panels worden waarschijnlijk alleen maar veredelde websites (nu.nl etc.).

Ook vraag ik me af waar ze de lijn trekken tussen programma en panel (= immers desktop). Gaat een YouTube panel te ver, een fotobewerkings panel, een Opera panel?

En waar is het PlayNow panel gebleven?
HTML Panels zijn wel mogelijk, daarvoor wordt de HtmlPanel.dll meegeleverd. Op het moment dat je je panel dan gemaakt hebt, installeer je de HTML met plaatjes e.d. inclusief die HtmlPanel.dll op je X1 en dan kan die gewoon die HTML weergeven in de Panels applicatie. Verder is het zelfs mogelijk om door middel van links als
<a href="extended://app:start?app=pword.exe&arg=My%20Documents%5cSample.rtf">
Word Mobile direct op te starten vanaf je panel.

Ik bedoelde niet dat het allemaal super flitsend zou werken, maar het is wel mogelijk om met HTML panel te maken. Ik zou zelf echter altijd de voorkeur geven aan C++, omdat je daarmee gewoon veel flexibeler bent, maar ik denk dat de drempel voor het maken van een C++ panel nogal wat hoger is, omdat C++ niet 'ff snel' te leren is.

[ Voor 11% gewijzigd door jbvo op 21-10-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Laatst online: 14-07 20:43
Weet iemand of je de trilfunctie net als de ledlampjes eigenlijk ook kunt customizen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat wil je customizen aan trillen? :P Je kan als beltoon kiezen voor herhalende ringtone, herhalende ringtone die steeds harder gaat, één keer ringtone, trillen, trillen en ringtone, trillen en daarna ringtone, of niks. Dit is gewoon standaard WM-functionaliteit, dus zat over te vinden. Overigens kan je volgens mij weinig customizen aan die LEDjes, alleen per functie aan of uit zetten of de LEDjes gaan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Tsunami schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:23:
Wat wil je customizen aan trillen? :P Je kan als beltoon kiezen voor herhalende ringtone, herhalende ringtone die steeds harder gaat, één keer ringtone, trillen, trillen en ringtone, trillen en daarna ringtone, of niks. Dit is gewoon standaard WM-functionaliteit, dus zat over te vinden. Overigens kan je volgens mij weinig customizen aan die LEDjes, alleen per functie aan of uit zetten of de LEDjes gaan branden.
Nou, zijn vraag is eigenlijk verrekte handig. Ik heb een Siemens S65 toestel gehad waarbij je verschillende trilstanden kon instellen (ow wat klinkt dat dubieus! O+ ) ALS je dan het geluid uit hebt staan kan je aan de manier van trillen (heel lang, juist korte trillingen en zo had je nog wat variaties) toch weten wie er belt zonder het toestel te moeten bekijken (als je zo'n stand aan een specifiek persoon of groep personen hebt gekoppeld.
Ik heb die functionaliteit sinds die Siemens niet meer gezien.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ha! zag zojuist een T-mobile reclame van Web 'n walk en een gast op een brommer had de SEX1 in ze hand, unbranded, terwijl de Touch Pro die later kwam wel branded was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
ppaddo schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:44:
[...]

Nou, zijn vraag is eigenlijk verrekte handig. Ik heb een Siemens S65 toestel gehad waarbij je verschillende trilstanden kon instellen (ow wat klinkt dat dubieus! O+ ) ALS je dan het geluid uit hebt staan kan je aan de manier van trillen (heel lang, juist korte trillingen en zo had je nog wat variaties) toch weten wie er belt zonder het toestel te moeten bekijken (als je zo'n stand aan een specifiek persoon of groep personen hebt gekoppeld.
Ik heb die functionaliteit sinds die Siemens niet meer gezien.
Dat was inderdaad een beetje het idee van de vraag, thanks voor de je support ppaddo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* weg * zie topicwaarschuwing *

[ Voor 85% gewijzigd door pven op 22-10-2008 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05
Angelgamer schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:37:
[...]

Dat was inderdaad een beetje het idee van de vraag, thanks voor de je support ppaddo :P
Nu jullie dit zo zeggen, Ik kan mij herinneren dat bepaalde andere telefoons deze functie ook hadden. Toen Siemens dit implementeerde had Alcatel dit ook net als geloof ik uit me hoofd 1 nokia. Het lijkt mij dat hiervoor toch software te schrijven is voor WM?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 11-09 12:47
over handige features gesproken, ik heb nu een nokia E60, en daar kan je instellen dat de naam van de beller word uitgesproken, zo weet ik of ik ga opstaan om op te nemen of niet. klinkt niet super goed maar na 2 jaar gebruik hoor ik wat hij zegt. zou er software zijn die deze zelfde feature op een PPC mogelijk maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Laatst online: 07-09 23:28
http://xperiancers.com/20...of-the-sdk-now-available/
We’ve had a great reception to the first version of the Xperia SDK, in the first couple of days it was downloaded literally thousands of times and the initial feedback we’ve had has been really positive. In this update, we’ve added support for Microsoft Visual Studio 2008 development environment and the Microsoft Vista OS as well as added key mapping support to the device emulator and the testing and debugging is easier.
Goede zaak! Het lijkt erop dat SE de X1 de eerste tijd goed gaat ondersteunen.

Nu nog de telefoon releasen en dan zijn we helemaal blij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lordsauron schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:02:
over handige features gesproken, ik heb nu een nokia E60, en daar kan je instellen dat de naam van de beller word uitgesproken, zo weet ik of ik ga opstaan om op te nemen of niet. klinkt niet super goed maar na 2 jaar gebruik hoor ik wat hij zegt. zou er software zijn die deze zelfde feature op een PPC mogelijk maakt?
Zelf de naam inspreken en dan de beltoon koppelen aan die persoon komt op hetzelfde neer, maar dan versta je het misschien wel de eerste keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Cheeky schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:22:
http://xperiancers.com/20...of-the-sdk-now-available/

[...]

Goede zaak! Het lijkt erop dat SE de X1 de eerste tijd goed gaat ondersteunen.

Nu nog de telefoon releasen en dan zijn we helemaal blij! ;)
Nice, dan ga ik zeker een poging wagen. Moet voor andere projecten ook VS2K8 gebruiken, dus kon er nog niet mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Je heb nog 31 (of was het 39?) dagen ("The competition will end on February 5, 2009.") (nee, toch wel over 39 dagen 8)7 ), tot de grote 'user-made content'-wedstrijd van Sony Ericsson. 1 van de deelgroepen zijn "Xperia-Panels".

En zoals het er nu zo'n beetje naar uitziet is dat dus net op tijd voordat de X1 beschikbaar is. 8)7

LINK

@hier-onder, Inderdaad, wat een review |:( , ik denk dat een gemiddeld persoon die hier rond hangt er meer over kan vertellen dan er in die review staat.

[ Voor 48% gewijzigd door SirNobax op 22-10-2008 12:35 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Nog een korte review van TechRadar. Niet echt een goede review maar je moet wat he :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
dit is heel erg offtopic, maar is het niet tijd voor een deeltje 5??
hehe

edit:
reactie op hieronder, ow okay :) dan wachten we tot hij uit is. Tot die tijd praten we vrolijk verder over de X1 :D

[ Voor 45% gewijzigd door dragonzzzz op 22-10-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Daar wouden ze volgens mij pas mee beginnen op het moment dat het toestel echt uit is.
Lijkt me ook handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Misschien is het een idee om mensen wat ideeën te laten spuien over wat voor panels zij graag zouden willen zien? Ik hoorde al TouchFLO panel en iPhone panel, volgens mij moet die laatste niet zo moeilijk zijn. Ik ben geen held in C++, maar misschien zijn er mensen hier geïnteresseerd om met een aantal mensen één of meerdere panels te maken.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsunami op 22-10-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik zou graag als panel willen;

-iPhone panel:
Kan iets als dit niet worden geconvert naar een panel;
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=5623
http://picasaweb.google.c...Phone#5083143945163902546

-TouchFlo/Manilla:
Dit kan al op de X1 maar dan ipv de panels en ik zou het graag gewoon willen als aparte panel.

-Android Panel:
Dus gewoon de desktop met de application scherm wat daarover heen uitschuift enzo.

Ik vind het jammer dat alle huidige panels echt alleen desktops zijn met wat shortcuts erop, of dat nog niet eens. Ik denk uiteindelijk toch vooral de Spb Panel te gebruiken maar bovenstaande zijn welkome addities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Idee: Earthview Panel

Fotosoep's:
Afbeeldingslocatie: http://sirnobax.googlepages.com/x1earth-landscape.png

Afbeeldingslocatie: http://sirnobax.googlepages.com/x1earth-portrait.png

Zelfde idee als dat fish-panel, totaal useless, maar wel tof om te hebben.

[edit] Haha, ik zie nu pas dat de klok van me fotosoep niet echt klopt met het plaatje 8)7 .

[ Voor 18% gewijzigd door SirNobax op 22-10-2008 17:09 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Mag schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:45:
-Android Panel:
Dus gewoon de desktop met de application scherm wat daarover heen uitschuift enzo.

Ik vind het jammer dat alle huidige panels echt alleen desktops zijn met wat shortcuts erop, of dat nog niet eens. Ik denk uiteindelijk toch vooral de Spb Panel te gebruiken maar bovenstaande zijn welkome addities.
En waarom zou je dat willen? Panels draaien binnen Windows Mobile terwijl Android een compleet ander OS is wat een reboot zou betekenen...

De panels zijn er om bepaalde taken uit te voeren BINNEN Windows Mobile, niet om je telefoon opeens te voorzien van een ander OS BUITEN Windows Mobile..

Ik denk dat ik SPB gebruik als ik even wat moet doen onderweg (touchscreen), normale Windows Mobile voor het geavanceerde werk en het Media Panel voor mn muziek. Lijkt mij prima zat eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

GENETX schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:56:
[...]

En waarom zou je dat willen? Panels draaien binnen Windows Mobile terwijl Android een compleet ander OS is wat een reboot zou betekenen...

De panels zijn er om bepaalde taken uit te voeren BINNEN Windows Mobile, niet om je telefoon opeens te voorzien van een ander OS BUITEN Windows Mobile..

Ik denk dat ik SPB gebruik als ik even wat moet doen onderweg (touchscreen), normale Windows Mobile voor het geavanceerde werk en het Media Panel voor mn muziek. Lijkt mij prima zat eerlijk gezegd.
Met de Android panel bedoelde ik dus zoiets als de iPhone panel. Het is dus puur cosmetisch en heeft niets met Android OS te maken, net als dat de iPhone panel niks met iPhone OS (of Mac Mobile of hoe die OS ook heet) te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
GENETX schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:56:
Hmm, bij XDA hadden ze volgens mij Android binnen een emulator (destijds op een TYTN2) draaien, dus als applicatie binnen WM6. De performance was echter beroerd. (meer "proof of concept" dan echt bruikbaar)
Ik snap ook niet echt waarom iedereen allemaal verschillende user interfaces zou willen hebben. SPB shell is echt, behoorlijk doordacht. Ik zie veel mensen die een HTC met Touchflo (3D) hebben, SPB kopen, gewoon omdat het beter, soepeler en crash-loos werkt.

Verder ben ik het helemaal met GENETX eens, SPB voor 'ff snel' iets met 1 hand doen. Verder zal ik ook regelmatig het Google-Panel gebruiken voor de email en agenda short-cut. En voor de rest gewoon Windows Mobile.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
SirNobax schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:16:
[...]

Hmm, bij XDA hadden ze volgens mij Android binnen een emulator (destijds op een TYTN2) draaien, dus als applicatie binnen WM6. De performance was echter beroerd. (meer "proof of concept" dan echt bruikbaar)
Ik snap ook niet echt waarom iedereen allemaal verschillende user interfaces zou willen hebben. SPB shell is echt, behoorlijk doordacht. Ik zie veel mensen die een HTC met Touchflo (3D) hebben, SPB kopen, gewoon omdat het beter, soepeler en crash-loos werkt.

Verder ben ik het helemaal met GENETX eens, SPB voor 'ff snel' iets met 1 hand doen. Verder zal ik ook regelmatig het Google-Panel gebruiken voor de email en agenda short-cut. En voor de rest gewoon Windows Mobile.
Dat was niet als applicatie/emulator binnen Windows Mobile, volgens mij werd er door middel van HaRET (een Linux bootloader) echt Android geboot, waarna je dus ook niet meer terug kon naar Windows Mobile. Je kon dan wel je telefoon gewoon rebooten om weer Windows Mobile te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Je hebt helemaal gelijk, het gaat inderdaad via HaRET. :)
My bad.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Laatst online: 12-09 13:46
Oke ik ben er na lang nadenken uit welke het wordt. Het ging tussen de Experia en de Touch HD maar na enkele reviews en filmpjes te hebben gezien wordt het de HD. De X1 is echt een geniaal ding alleen denk ik niet dat ik het toetsenbord veel ga gebruiken. De HD ziet er ook echt slick uit qua design al is de X1 iets mooier vind ik persoonlijk. Alleen de panel interface is niet zo snel zag ik in een aantal filmpjes. Flo 3D vind ik ook wat handiger en overzichtelijker werken. Zelf heb ik mn p3600 geflasht en dat soort zaken zodat die wat sneller is geworden. Denk dat dat ook wat makkelijker zal zijn bij de HD dan de X1. Staat waarschijnlijk custom Sony troep op die het wat moeilijker maken om die te tweaken in de toekomst. Iemand die ook dat idee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

SharpEdgeOne schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:25:
Oke ik ben er na lang nadenken uit welke het wordt. Het ging tussen de Experia en de Touch HD maar na enkele reviews en filmpjes te hebben gezien wordt het de HD. De X1 is echt een geniaal ding alleen denk ik niet dat ik het toetsenbord veel ga gebruiken. De HD ziet er ook echt slick uit qua design al is de X1 iets mooier vind ik persoonlijk. Alleen de panel interface is niet zo snel zag ik in een aantal filmpjes. Flo 3D vind ik ook wat handiger en overzichtelijker werken. Zelf heb ik mn p3600 geflasht en dat soort zaken zodat die wat sneller is geworden. Denk dat dat ook wat makkelijker zal zijn bij de HD dan de X1. Staat waarschijnlijk custom Sony troep op die het wat moeilijker maken om die te tweaken in de toekomst. Iemand die ook dat idee heeft?
Het blijft WM dus er blijft genoeg te tweaken. SE heeft idd zelf wat dingen toegevoegd aan WM en dit zijn toch wel verbeteren. Bijv. een betere bluetooth stack, media player en nog wel wat dingen. Ik zie niet in waarom die dan moeilijk te tweaken zal zijn. Er zullen gewoon getweakte ROM's uit gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
Ja er zullen wel roms uitkomen maar toch zal die sony "crap" minder getweakt worden vermoedt ik. Ook vind ik het Flo 3D wat geintegreerder er uitzien in de telefoon. Die panels zien er meer uit als een soort Sony skin die er overheen ligt zoals bijvoorbeeld een samsung skin op een WM toestel. Houd ik persoonlijk niet zo van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
SharpEdgeOne schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:01:
Ja er zullen wel roms uitkomen maar toch zal die sony "crap" minder getweakt worden vermoedt ik. Ook vind ik het Flo 3D wat geintegreerder er uitzien in de telefoon. Die panels zien er meer uit als een soort Sony skin die er overheen ligt zoals bijvoorbeeld een samsung skin op een WM toestel. Houd ik persoonlijk niet zo van. :+
Als je weinig gebruikt maakt van het keyboard en erg gesteld bent op die TouchFlo 3D "crap" is de Touch HD voor jou inderdaad de beste keuze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
SharpEdgeOne schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:01:
Hmmm die Flo 3d is ook maar gewoon een extraatje bovenop de WM shell, net als die Sony panels. Dat die panels traag reageren zal niet aan de hardware liggen van de X1, misschien zit er wel een delay ingebouwd in het switchen tussen de panels waardoor het trager lijkt? (en dus te tweaken is). Als de X1 een populaire telefoon wordt (komende periode zullen de touch HD en de X1 de topmodellen onder de smartphones zijn) dan zal er genoeg support uit de community komen wat betreft custom roms en allerhande tweaks, daar hoeft het echt geen HTC phone voor te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
De X1 is grotendeels een HTC telefoon ;) . Flo 3D ziet er alleen wat meer geintegreerder uit dan Panels vind ik. Die panels lijken echt op een shell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
SharpEdgeOne schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:03:
De X1 is grotendeels een HTC telefoon ;) . Flo 3D ziet er alleen wat meer geintegreerder uit dan Panels vind ik. Die panels lijken echt op een shell.
Door HTC gebouwd ja, in opdracht van Sony Erickson. Dat is niet gelijk aan:"het is eigenlijk stiekum een HTC telefoon". :z
Dat het er geintegreerder uitziet is jouw mening idd, blijft een feit dat die panels en touchflo gewoon lapmiddeltjes zijn om de navigatie binnen WM 6.1 beter te maken voor telefoon gebruik. De standaard interface is een PDA waarmee je via de submenu's ook kunt bellen. ;) In WM 7 zullen dit soort lapmiddeltjes waarschijnlijk niet meer nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ik vind de panels juist fijn tegenover TouchFlo3D. Ik denk namelijk dat het toestel oa daardoor een stuk sneller zal zijn dan de TP. TouchFlo3D vreet gewoon al je geheugen weg. Verder vind ik SPB veel fijner dan TouchFlo, dus ik zou TouchFlo zoiezo uitschakelen.
De SPB panel lijkt me erg fijn, maar ik ga er zelf ook nog SPB zelf opzetten voor het standaard WM scherm. Dit heeft denk ik meer functies en dan ben ik ook gelijk van dat bagger scherm af :P
Ik hoop (en denk) dat het panel plaatje op het panelscherm van het standaard WM scherm dan veranderd in die van SPB. Tenminste als de panels inderdaad steeds een soort recente screenshot laten zien.

offtopic:
BelCompany: Week 44 (Zeer kleine aantallen!)

Edit: Deze is volgens mij nieuw:

http://www.engadget.com/2...s-white-glove-dissection/

Hierin wordt de Xperia letterlijk ontleed

[ Voor 11% gewijzigd door WoBaDijk op 22-10-2008 22:08 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Hmm. Zou je op zo'n X1 nou ook gewoon WM 7 kunnen installeren (zodra dit beschikbaar is) net als een pc? Of werkt dat niet zo?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

psy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:07:
Hmm. Zou je op zo'n X1 nou ook gewoon WM 7 kunnen installeren (zodra dit beschikbaar is) net als een pc? Of werkt dat niet zo?
Mogelijk, er zijn genoeg foons geleverd met WM5 waar je naderhand WM6 kon opzetten.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
-CKY2K- schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:01:
De standaard interface is een PDA waarmee je via de submenu's ook kunt bellen. ;)
Ik noem Start > Telefoon nou niet echt submenu's. Of gewoon de opneem-knop, doet hetzelfde als op een normale mobiel.
Nope, paar dagen geleden al gepost ;)
psy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:07:
Als iemand een X1 ROM met WM7 maakt wel ja. Grote kans dat dit wel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsunami schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:29:
[...]

Ik noem Start > Telefoon nou niet echt submenu's. Of gewoon de opneem-knop, doet hetzelfde als op een normale mobiel.
WM zit voor een mobiele telefoon gewoon niet zo super handig in elkaar. Dit vinden ze bij MS ook anders was WM 7 niet zo veranderd kwa interface. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Hmm, nu iedereen al gelijk zijn ROM van hun nog lang niet verkrijgbare X1 wil flashen, bedenk ik me even; heel eerlijk gezegd, kan ik niet zo snel vinden welke functies nu echt "boeiend" zijn in WM7. Daar bedoel ik bij, echte verbeteringen. (16M kleuren, WXGA reso's, (verbeterde) multithreading, etc)
Dat er een fatsoenlijk onscreen tobo bij zit lig ik niet wakker van. Hetzelfde geldt voor de gestures via g-sensor en de camera. Het is allemaal een beetje dat "waar kunnen we de mainstream blij mee maken" zoals MS de laatste tijd wel vaker op doelt.

Beetje jammer eigenlijk als dit inderdaad het geval is. Want ik vond het altijd wel leuk dat je in een openbare ruimte de breezerjeugd van de IT'ers kon onderscheiden aan de hand van hun telefoon. (noem het Elitism)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
SirNobax schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:38:
Hmm, nu iedereen al gelijk zijn ROM van hun nog lang niet verkrijgbare X1 wil flashen, bedenk ik me even; heel eerlijk gezegd, kan ik niet zo snel vinden welke functies nu echt "boeiend" zijn in WM7. Daar bedoel ik bij, echte verbeteringen. (16M kleuren, WXGA reso's, (verbeterde) multithreading, etc)
Dat er een fatsoenlijk onscreen tobo bij zit lig ik niet wakker van. Hetzelfde geldt voor de gestures via g-sensor en de camera. Het is allemaal een beetje dat "waar kunnen we de mainstream blij mee maken" zoals MS de laatste tijd wel vaker op doelt.

Beetje jammer eigenlijk als dit inderdaad het geval is. Want ik vond het altijd wel leuk dat je in een openbare ruimte de breezerjeugd van de IT'ers kon onderscheiden aan de hand van hun telefoon. (noem het Elitism)
Het hele besturingssysteem/navigatiegebeuren werkt makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:28
SirNobax schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:48:
Idee: Earthview Panel

Fotosoep's:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zelfde idee als dat fish-panel, totaal useless, maar wel tof om te hebben.

[edit] Haha, ik zie nu pas dat de klok van me fotosoep niet echt klopt met het plaatje 8)7 .
Moet zeggen aardig leuk idee soort google earth panel? Of is die app er al voor WM. Dat als je een sms hebt gehad Nederland verlicht wordt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gebeurt het eigenlijk weleens dat een gsm na verloop van tijd met een nieuwere versie van WM geleverd wordt?

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 23-10-2008 09:27 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
SToRM666 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:26:
Gebeurt het eigenlijk weleens dat een gsm na verloop van tijd met een nieuwere versie van WM geleverd wordt?
Heel zelden, er is volgens mij 1 HTC geweest die met een Rom update een nieuwere versie windows mobile kreeg.
Ga er maar niet vanuit dat dit bij de X1 ook gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Koen87 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:38:
[...]

Heel zelden, er is volgens mij 1 HTC geweest die met een Rom update een nieuwere versie windows mobile kreeg.
Ga er maar niet vanuit dat dit bij de X1 ook gebeurt ;)
of juist wel omdat dit het parade paartje wordt voor SE en de volgende Xperia misschien niet eens een WM bevat... Dus tja blijft afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tegen de tijd dat WM7 uitkomt is de X1 waarschijnlijk al lang geen paradepaardje meer voor SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Idd, kans is groot dat ik dan alweer naar een nieuwe telefoon aan het kijken ben. WM7 is uitgesteld tot eind 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Is er ook voor windows mobile een belstatus applicatie ? Heb het nog nergens gezien. Zoiets soorgelijks als voor de iphone (las net toevallig wat over op de voorpagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Laatst online: 20-03 14:12
Ik was in eerste instantie aan de hand van de specs ook erg enthousiast voor de X1. Maar ben uiteindelijk voor de Omnia gegaan. Waarom? Ik heb de Xperia in mijn handen gehad (hij mocht niet aan) . Het ziet er schitterend uit, maar het apparaat is zo verschrikkelijk dik....Erg jammer moet ik zeggen. Maar het zal een uitkomst bieden voor de zakelijke markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 14-09 13:22
Jos84 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:16:
Ik was in eerste instantie aan de hand van de specs ook erg enthousiast voor de X1. Maar ben uiteindelijk voor de Omnia gegaan. Waarom? Ik heb de Xperia in mijn handen gehad (hij mocht niet aan) . Het ziet er schitterend uit, maar het apparaat is zo verschrikkelijk dik....Erg jammer moet ik zeggen. Maar het zal een uitkomst bieden voor de zakelijke markt.
Tja, wat is dik. Ik gebruik nog een k750i en die is 20.5mm dik. De X1 is vergelijkbaar. Maar het hangt er natuuurlijk vanaf wat je gewend bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Dik??
Dit is zover ik weet de dunste qwerty slider.
En toen ik heb mocht gebruiken vond ik heb ab-so-luut niet dik. Erg slank zelfs.

En 'belstatus opvragen applicatie', jep, die is pre-installed, Opera Mobile 9.5. ;)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Jos84 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:16:
Alles is relatief. Ik gebruik nog steeds mijn oude getrouwe W800i, en deze is zelfs nog iets dikker als de Xperia. Ik ben vooral benieuwd naar het gewicht...dat is wel een stuk meer.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Laatst online: 20-03 14:12
in je handen is het prettig "dik". In je broekzak vervelend "dik"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:33
Xof schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:06:
WM7 is uitgesteld tot eind 2009.
echt? :|

Dan zal zelfs m'n volgende telefoon WM7 niet eens hebben :P

heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Jos84 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:41:
in je handen is het prettig "dik". In je broekzak vervelend "dik"
LOL :D 4,5 millimeter... Misschien moet je een maatje groter kopen van je broek :D

Ik vroeg me af zou je een panel kunnen ontwerpen die als een soort van navigatie werkt, oftewel constant op de achtergrond je positie bepaald? Dus niet zo zeer steeds navi aan zetten, maar dat het draait als soort van achtergrond..

off topic: ik verbaas me wel over de prijsverschillen die gegeven worden, zowel op het web als in de shop. Ik snap werkelijkwaar niet hoe het kan, want de verschillen zijn wel echt bizar (ja uiteraard met t zelfde abo..)... Maar dat even terzijde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:56:
[...]

echt? :|

Dan zal zelfs m'n volgende telefoon WM7 niet eens hebben :P

heb je een bron?
nieuws: Microsoft stelt nieuwe Windows Mobile uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Nog een review van The Register,
Verdict: Like Madonna, the X1 is quite good looking and very well connected, but living with it can sometimes seem like hard work.
:+

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off topic: ik verbaas me wel over de prijsverschillen die gegeven worden, zowel op het web als in de shop. Ik snap werkelijkwaar niet hoe het kan, want de verschillen zijn wel echt bizar (ja uiteraard met t zelfde abo..)... Maar dat even terzijde....
Toch zou ik graag een topic zien met prijzen en datums van shops.
Natuurlijk kan ik zelf ook zoeken, maar wel zo makkelijk om je zoek resultaten met anderen te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:12:
Natuurlijk kan ik zelf ook zoeken, maar wel zo makkelijk om je zoek resultaten met anderen te delen.
En dan?
Dan staat straks heel tweakers vol met Topics ala:
" Waar koop ik de goedkoopste [foon-naam] icm een abbo van [max-abbo-prijs] in de buurt van [stad] ? "

Yeah, that sounds like a good idea ! ! !

:/ |:(

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bamoah schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:34:
Is er ook voor windows mobile een belstatus applicatie ? Heb het nog nergens gezien. Zoiets soorgelijks als voor de iphone (las net toevallig wat over op de voorpagina)
http://www.hudsonmobile.com/products/phodash/features.html

Of het ook met WM 6.1 werkt weet ik niet..
Heb ergens gelezen dat ie wel onder 6.0 draait.

lees dit forumtopic eens:

http://forum.pocketinfo.n...jn-belbundel-bijhoud.html

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
FurY_84 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:01:
[...]
Hier hebben we de pricewatch voor; het zou tof zijn als je die met de door jou gevonden shops zou willen updaten :D Thanks.

Die panel met constant updates voor je locatie zou overigens wel super veel stroom vreten, weet niet of je daar nou zo happy van wordt ;-) Dat earth panel vond ik trouwens wel cool idd, dat dan ook de continenten of landen verlichten bij een gemiste oproep of bij een binnengekomen sms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:12:
[...]

Zoals al verschillende keren is gemeld: dat gaan we niet doen. We hebben het in het verleden geprobeerd en het is op niets uitgedraaid. Zie het feedback-topic voor de historie. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Angelgamer schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:22:
[...]

Hier hebben we de pricewatch voor; het zou tof zijn als je die met de door jou gevonden shops zou willen updaten :D Thanks.

Die panel met constant updates voor je locatie zou overigens wel super veel stroom vreten, weet niet of je daar nou zo happy van wordt ;-) Dat earth panel vond ik trouwens wel cool idd, dat dan ook de continenten of landen verlichten bij een gemiste oproep of bij een binnengekomen sms :)
Naah tis meer t verschil in korting wat de verschillende shops geven bij een abo...

Ja inderdaad, dat vreet stroom :D hehe, ff vergeten.. Als je een beetje een internationale beller bent, kun je misschien de landen aanklikken om zo je contacten voor dat land te openen?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hoe moet ik die site inschatten? Zijn het daar van nature azijnzeikerds of geven ze een goede reflexie van de werkelijkheid? Hij komt er op een aantal kritieke punten toch niet zo super uit vind ik. :P
Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de X1 en dus niet over de abonnementen waar je hem bij kan nemen. Tevens zijn de levertijden van de verschillende shops niet interessant voor dit topic. Post ONtopic of post niet.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Wat mag er dus niet in dit topic:

1. Discussie voeren wanneer hij er is
2. Discussie voeren wanneer jij hem binnen krijgt
3. Abo's en prijzen melden
4. Melden dat je hem besteld hebt
5. Melden dat je hem binnen hebt

Xperia Tech vragen topic Deel 5