Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 08:19:
tja in een winkel kun je alles goed laten uitleggen ik heb alles van te voren goed uitgezocht ik weet welk abbo ik wil welk internet abbo welk toestel hoe lang en ik heb dit forum goed doorgelezen
wat kan er nu nog fout gaan
maar nu zit alleen nog te twijfelen 24 maanden en gratis of 12 maanden en 100 euro bijbetalen bij hi
doordat ik vandaag pas kan verlengen had ik dat niet eerder gezien maar vooraf had ik het wel goed bekeken
Wat voor abo dan?

Want 100 euro voor de telefoon is wel goedkoop voor 12 mnd.
Ik betaal voor relax 150, 200 euro voor het toestel (1 jr) bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
hi 25 of 30 maakte allebei niet uit voor mij met eindeloos online
om precies te zijn € 99,95 plus 12 * 24.45 met de online korting er al in mee gerekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eyyka schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:43:
Een abo afsluiten moet goed gebeuren. In een winkel dus, daar staat alles metteen zwart op wit en je kunt terug als er iets niet klopt, je hebt het tenminste zwart op wit!
Voor zoiets heb ik wel een paar tientjes over.

Jullie met dat hier is hij €2,17 goedkoper en die koekebakker aan de telefoon zei dat ze hem op voorraad hebben! Natuurlijk is dat ding bij hem op voorraad! Die kerel moet zoveel mogelijk orders schrijven en bezeikt je gewoon!

En NEE hij is nog lang niet voorraadig want als ze in Zweden (een maand na release) nog steeds leveringsproblemen hebben mag je blij zijn als hij NET voor de sinterklaas in je schoen ligt als je 's morgens onder komt!

Tot die tijd lekker kwijlen op duitse en engelse reviews!
Mij scheelt het 160 euro of ik naar de winkel ga of bij een webshop bestel. Noem ik geen paar tientjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:02:
hi 25 of 30 maakte allebei niet uit voor mij met eindeloos online
om precies te zijn € 99,95 plus 12 * 24.45 met de online korting er al in mee gerekent
Dat is een 100 euro verschil op de telefoon terwijl ik me abo verleng..
Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:26:
[...]

Dat is een 100 euro verschil op de telefoon terwijl ik me abo verleng..
Mis ik iets?
ik verleng mijn abbo ook 1 jaar komt op 12*24,45 plus 100 euro = 370 (dus voor 2 jaar 740 aangezien ik dan toch wel verleid wordt voor een nieuw toestel 2 jaar 24*24,45 = 540

[ Voor 13% gewijzigd door the boiler op 04-11-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-08 00:34
Ik begrijp niet waarom mensen alles op internet durven bestellen, behalve hun gsm abbo. Ik heb tot nu toe ieder abonnement via internet gedaan en nog nooit klachten gehad. Vergeet niet dat je met je gsm voor garantie in iedere providerwinkel terecht kan. Bestel je bij een willekeurige gsmboer een vodafone telefoon, dan kun je terecht in een vodafonestore. Ik heb het idee dat sommige mensen hier een abonnement wel erg eng vinden. Vergeet niet dat je als consument ook rechten hebt.

Toevallig heb ik ook net een probleempje gehad met mijn provider. Ik had drie abonnementen lopen bij orange, maar bij de overgang naar T-mobile verloor ik al m'n bereik. Ik kon in m'n eigen huis niet bellen. Hun schuld en dat levert mij een Xperia op, want ik heb afgedwongen dat alle drie de abonnementen opgezegd worden. Eentje liep pas sinds april ofzo, dus met die heb ik goedkoop een nokia N73 gekregen als ik nu kijk hoe kort ik dat abonnement gehad heb.

Nu alleen wachten tot die Xperia leverbaar is.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer jongens, nu van SE zelf:
nieuws: Sony Ericsson heeft problemen met levering Xperia X1
De Xperia-toestellen komen Nederland momenteel maar mondjesmaat binnen, zegt woordvoerder Harold de Kort tegenover Tweakers.net.
ik geloof niet dat ik al iemand heb gezien met zo'n dingetje... bulls.... :)
Het is onduidelijk hoe lang de problemen nog zullen aanhouden. "Die onderdelen moeten worden gemaakt, de toestellen moeten worden geproduceerd en naar Nederland worden verstuurd. Wij kunnen wel leveren, maar niet in de aantallen die voor zo'n grote release nodig zijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
misschien maar een topic maken wat is een goeie vervanger van de x1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
the boiler schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:28:
misschien maar een topic maken wat is een goeie vervanger van de x1
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Het is al te jammer voor woorden dat tweakers zelf navraag moet gaan doen bij SE over de status van de levering deze phone...

[ Voor 5% gewijzigd door Vonkie op 04-11-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang op 27 december de zwarte versie maar leverbaar is, anders wordt het herrie in de T-mobile in Alkmaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Als dit de redding van SE moet worden wens ik ze veel succes.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:59:
Zolang op 27 december de zwarte versie maar leverbaar is, anders wordt het herrie in de T-mobile in Alkmaar ;)
Die herrie krijgen ze zowiezo volgende week als ze de zilveren niet uitleveren, vorige week verlengd gister gebeld en zeiden dat het toestel op voorraad is en eind deze week/begin volgende week verstuurd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
ik heb voor de zekerheid mn order bij vodafone maar geannuleerd. Ik begin het toch wel zat te worden. Maja dan inderdaad de vraag, wat is een goede vervanger.

Trouwens net nog even snel de stad in gegaan hier, belcompany gaf te kennen dat ze hem hopelijk volgende week binnen hebben, maar al zouden ze hem binnen krijgen dan zullen het er maar een paar zijn, en ik was al de zoveelste die het kwam vragen hier. (owhja, in het systeem alleen maar de zilvere versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:12:
[...]

Die herrie krijgen ze zowiezo volgende week als ze de zilveren niet uitleveren, vorige week verlengd gister gebeld en zeiden dat het toestel op voorraad is en eind deze week/begin volgende week verstuurd word.
hehe, ook in Alkmaar?

De mensen daar zijn... tja..

Dus of hij ook echt op voorraad is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Iemand nog nieuws vanuit het 2call-kamp? Xof? Legend? Ik heb lang niks van hun gehoord...

Laatste wat ik heb gemaild heb gekregen is dat ik op de lijst stond...

[ Voor 3% gewijzigd door Wicked_Wy op 04-11-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn volgens het bericht ongeveer 10000 mensen die op de telefoon wachten en er komen er maar een paar :S WTF!

De eerste bij belcompany Roermond is wel voor mij, maar daar betaal ik wel 160 euro meer + maandelijks ook nog eens meer.
Wat zouden jullie dan doen? Gewoon andere telefoon nemen of toch deze kans pakken?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Een weekje wachten en niet de eerste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickXX schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:04:
Een weekje wachten en niet de eerste zijn.
Een weekje? In dat bericht zeggen ze dat het zelfs onduidelijk is of de feestdagen (kerst dus) wel gehaald worden. Ik ga echt niet meer tot januari wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerlijk gezegd dat het SE er wel om gelegen is de telefoon voor de kerst in de winkel beschikbaar te hebben. Berichten van levertijden tot na de feestdagen geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:08:
Ik denk eerlijk gezegd dat het SE er wel om gelegen is de telefoon voor de kerst in de winkel beschikbaar te hebben. Berichten van levertijden tot na de feestdagen geloof ik niet.
Ik citeer letterlijk :

De Zweeds-Japanse fabrikant wil dat telecomwinkels het toestel in elk geval voor de feestdagen op voorraad hebben, maar het is onduidelijk of dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Dit bericht was voor mij de druppel, het is leuk geweest met ons aan het lijntje houden, ik ga op zoek naar een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Danielson schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:20:
Dit bericht was voor mij de druppel, het is leuk geweest met ons aan het lijntje houden, ik ga op zoek naar een ander toestel.
Geduld hebben, want er zijn atm 2 toestellen met 800x480. X1 of Touch HD. Iets anders is er bijna niet. Of iPhone of Omnia? Maar ze hebben minder scherpe schermen. Ikzelf zal zoveel mogelijk hierop wachten. Je kan niet helpen dat X1 zelf nog steeds populair is en veel mensen het willen kopen. Dan krijg je al snel leveringproblemen voor zo'n hightech toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 00:31

Alaksandus

Vae puto deus fio

Als de leveringsproblemen echt overal spelen, en SE zelfs met de productie niet op schema loopt doordat derden niet voldoende en optijd onderdelen leveren zie ik het niet zomaar gebeuren dat voor kerst de X1 in Nederland voldoende beschikbaar is..

Is zeker jammer. Heb erg uitgekeken naar de ze foon. Maar er is zoals aangegeven niet echt veel alternatief dus wachten maar..

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:36

The Legend

*Plop*

Wicked_Wy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:55:
Iemand nog nieuws vanuit het 2call-kamp? Xof? Legend? Ik heb lang niks van hun gehoord...

Laatste wat ik heb gemaild heb gekregen is dat ik op de lijst stond...
Laatste "nieuws" is dat ik m'n order van black naar silver heb om laten zetten. Verder zouden ze volgende week meer informatie hebben over het eventueel leveren van import toestellen uit de UK. Als in de UK ook leveringsproblemen zijn dan schiet dat natuurlijk ook niet op :/

Ik zou niet weten op welke plaats ik sta op de lijst van 2Call maar heb op 26 september al besteld en betaal ruim 100 euro terwijl ik 'm nu gratis zou krijgen dus ik mag hopen dat ik hoog op die lijst sta :+

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
Blijft een vervelend iets.
Aan de ene kant wacht ik er graag op, want ik wil deze gewoon heel graag.
Aan de andere kant vind ik het wel welletjes geweest en zou ik zo voor een ander toestel gaan.... als ik maar wist welke!

En ik denk dat als SE hem voor de kerst niet in de winkel heeft liggen dat het een grote flop word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
het blijft stemmingsmakerij
ik ga voor de se maar ja geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xperia-toestellen komen Nederland momenteel maar mondjesmaat binnen, zegt woordvoerder Harold de Kort tegenover Tweakers.net.

Ze komen dus Nederland al binnen maar met kleine aantallen. Verder heeft Copaco de indicatie verschoven naar 13/11/2008 en is het aantal verlaagd naar 182 stuks. (zwart)

Ben iig blij dat ze nederland binnen komen ook al is het maar in kleine aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Ik heb net SE aan de lijn gehad (09009 XPERIA (09009 973742) (X1) ) om te vragen of het klopte wat op de homepage van tweakers.net staat. Toen kreeg ik een hele vriendelijke meneer aan de lijn die vroeg of ik het nieuws van tweakers.net had, want een van zijn collega's had hem dat net laten lezen. Hij zei dat ze bij SE NL nog van niets wisten en wat hun betreft er (nog) niets aan de hand is. Toen ik vroeg hoeveel toestellen er ongeveer uitgezonden werden naar de shops zei hij echter wel dat hij meer van de technische dienst was en niet van de logistiek & distributie.

Hij heeft wel gezegd dat de officiële statement van SE NL op dit moment was dat er (nog) niks aan de hand was voor zover zij wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist via gsmweb.nl de SE X1 steel silver besteld samen met een T-Mobile Relax 400 + 1000 sms + Web 'n Walk Plus (hsdpa). 64,95 per maand + 157 voor het toestel.

Ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
Ergens ben ik blij dat iedereen opeens begint te twijfelen... Meer toestellen voor ons!

Bij Hi weten ze niet wanneer hij komt, ze hoopten deze week nog en dan volgende week verzenden. Maja anders wachten we toch... Gaan we niet kapot aan toch?! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Laatst online: 12-09 15:50
Een stukje uit een mail dat t-mobile naar mij vandaag verstuurde:

"De levertijd van het door u gekozen type toestel is momenteel vijftien werkdagen. Mogelijk is de langere levertermijn niet bij u van toepassing aangezien het toestel enkele dagen geleden voor u is besteld."

Nee, nog steeds geloof ik er niks van :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:37:
Zojuist via gsmweb.nl de SE X1 steel silver besteld samen met een T-Mobile Relax 400 + 1000 sms + Web 'n Walk Plus (hsdpa). 64,95 per maand + 157 voor het toestel.

Ik ben blij :)
Ik ben benieuwd of je ook blij ben zodra het December is, en je nog steeds zonder X1 zit >:) .
;)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heb net vodafone aan de telefoon gehad,

Volgens hun is de leverdatum bij hun nogsteeds 11 November. En uiterlijk 14 dagen later zal hij dan hier binnen zijn. Laten we hopen dat dat het geval zal zijn. Het wachten begint me nu ook te irriteren (niet van SE's kant af, maar de foute informatie die de providers steeds leveren).

Oh, en btw; hij zei ook dat er rond de 960 Xperia's binnen zouden komen;) dat moet hopelijk wel genoeg zijn voor de pre-orders.

edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:04:
Hmm, heb net vodafone aan de telefoon gehad,

Volgens hun is de leverdatum bij hun nogsteeds 11 November. En uiterlijk 14 dagen later zal hij dan hier binnen zijn. Laten we hopen dat dat het geval zal zijn. Het wachten begint me nu ook te irriteren (niet van SE's kant af, maar de foute informatie die de providers steeds leveren).

Oh, en btw; hij zei ook dat er rond de 960 Xperia's binnen zouden komen;) dat moet hopelijk wel genoeg zijn voor de pre-orders.

edit: typo
Fuzzy mag ik je vragen welk nummer je belt bij VF. Want ik krijg nu al 3 weken lang het zelfde vrouwtje aan de lijn die van niks weet. En je zegt 11 nov is bij hun de lever datum en uiterlijk 14 dagen later is hij hier binnen, dus 25 november ligt er een X1 op je deurmat?

De dame aan de lijn bij Vodafone zei overigens dat ik 15-20 op de lijst was dus dan zit ik iig bij die 960 X1's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roderick24 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:15:
[...]

Fuzzy mag ik je vragen welk nummer je belt bij VF. Want ik krijg nu al 3 weken lang het zelfde vrouwtje aan de lijn die van niks weet. En je zegt 11 nov is bij hun de lever datum en uiterlijk 14 dagen later is hij hier binnen, dus 25 november ligt er een X1 op je deurmat?

De dame aan de lijn bij Vodafone zei overigens dat ik 15-20 op de lijst was dus dan zit ik iig bij die 960 X1's :)
Ik heb het nummer wat bij de bestelpagina van Vodafone online stond gebeld: 0800-0200056 (nog gratis ook :P ), en dan optie 1 dacht ik.

Volgens de medewerker die ik aan de lijn had wel iig, dus laten we hopen dat dat wel betrouwbare info zal zijn. Ik hoop dat ik ook hoog op de lijst sta, helaas helemaal vergeten te vragen. Maar dat zal ik vanzelf wel merken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dus Vodafone heeft 14 dagen nodig voor distributie? Lijkt me erg sterk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:26:
Dus Vodafone heeft 14 dagen nodig voor distributie? Lijkt me erg sterk :P
Ik herhaal alleen wat de telefonist mij vertelde, aangezien het mij wel nuttige info leek :) . Maar ik heb ofc geen idee hoe het allemaal in z'n werk gaat daar.

Het is wel een uiterlijke datum zoals ik al zei, dus hij kan ook al de 14e binnen komen.. Who knows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Is ook niet persoonlijk bedoelt, maar dit lijkt me een vaag verhaal. Lijkt me in het leven geroepen om extra vertraging in te calculeren. "Jah we hebben hem al wel maar we zijn nog 2 weken bezig met daadwerkelijk leveren, graag nog even geduld" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:40:
Is ook niet persoonlijk bedoelt, maar dit lijkt me een vaag verhaal. Lijkt me in het leven geroepen om extra vertraging in te calculeren. "Jah we hebben hem al wel maar we zijn nog 2 weken bezig met daadwerkelijk leveren, graag nog even geduld" 8)7
Haha, dat snap ik :P no offence taken. Dat zou best eens kunnen idd. Of het is standaard procedure, om hunzelf in te dekken, mocht er een vertraging/probleem zijn in de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje... ik kan misschien volgende week een zwarte Xperia bij iemand ophalen die zegt dat die ze uit Engeland haalt. Zou kunnen, want daar is die al leverbaar :9~
Maar kan ik iets controleren zodat ik er zeker van weet dat het een goede versie is? Rom / versie nummer ofzo?

En is het mogelijk om een engelse om te bouwen naar een Nederlandse? Via een rom-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:46:
[...]

Haha, dat snap ik :P no offence taken. Dat zou best eens kunnen idd. Of het is standaard procedure, om hunzelf in te dekken, mocht er een vertraging/probleem zijn in de levering.
En dat terwijl ze op de site iedereen lokken met "binnen 24 uur thuis bezorgd" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen eens bellen hoeveel er bij GSM-web binnenkomen en hoeveelste ik op de eventuele lijst zou zijn.Heb mijn contract nog liggen hier. Mocht hij dan deze week komen en ik kom in aanmerking er 1 te krijgen dan bestel ik hem daar wel, die paar tientjes maken me dan weinig meer uit. Bij Hi ben ik bang dat ik te lang moet gaan wachten omdat er daar veel besteld zijn. Bovendien heb ik nog steeds geen bevestiging van mijn geannuleerde bestelling, erg snel zijn ze niet daar bij Hi. Ik bedoel hoe moeilijk kan het nou zijn. De order zelf is allang geannuleerd dat was in 1 klik gedaan bij hun maar over het zogenaamde terughalen (wat valt er terug te halen :S?) moeten ze ineens 10 werkdagen doen.

De service bij GSM-web is daarintegen perfect. Geen valse beloften, contract lag een dag na bestelling meteen in de bus en het leveren gaat ook allemaal snel (weet ik uit ervaring)

Ben bang dat wanneer ik ga wachten met bestellen het nog weken gaat duren aangezien er volgens SE 10000 bestellingen zijn en er LANG niet zoveel toestellen uitgeleverd zijn vanuit SE...
Dan maar wat meer betalen ;) Is altijd nog 250 euro (op 2 jarige basis) goedkoper dan mijn telefoon bij Belcompany te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:58:
Vraagje... ik kan misschien volgende week een zwarte Xperia bij iemand ophalen die zegt dat die ze uit Engeland haalt. Zou kunnen, want daar is die al leverbaar :9~
Maar kan ik iets controleren zodat ik er zeker van weet dat het een goede versie is? Rom / versie nummer ofzo?

En is het mogelijk om een engelse om te bouwen naar een Nederlandse? Via een rom-update?
Staat heel vaak gemeld op Esato, waar een aantal mensen de telefoon al hebben. Moet je daar dus even kijken voor de goede versie.

Waarschijnlijk is het wel mogelijk, maar dat kan niemand je met zekerheid vertellen. En waarom zou je Nederlands willen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 23:13
Zojuist Vodafone gebeld om te vragen wat de opties zijn m.b.t. verlenging met de Xperia X1 erbij.

Prijzen mochten ze niet geven, maar er is me verteld dat ik 11 november terug moet bellen. Dan hebben ze het toestel binnen! (onder voorbehoud)

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
beetje raar, hier en hier zegt SE dat de releases in andere landen dan de UK, Zweden en Duitsland er niet door beinvloed wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
Omniferious schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:03:
[...]

Mijn excuses, ik bedoelde vernieuwing met Relax :)
ah zo, bij deze nog de prijzen van Relax (let wel, dit is een persoonlijke aanbieding en kan voor jou of anderen hoger of lager uitvallen)

Afbeeldingslocatie: http://img359.imageshack.us/img359/2971/x1tmobilebb2.jpg

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roderick24 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:09:
[...]

En dat terwijl ze op de site iedereen lokken met "binnen 24 uur thuis bezorgd" 8)7
Dat is niet echt netjes. Ik kreeg ook een 'niet op vooraad' bericht gemaild pas nadat het contract afgesloten was online bij VF. Beetje raar eigenlijk dat dit niet vermeld staat op de site zelf, vast weer een goedkoop lokkertje. Ach ja, nog een weekje en dan moet hij er toch wel eens aankomen vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Vreemde advertentie met 24 hr "garantie":
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/x1-24hr.png

Kijkt wel raar op onderaan de forum in de advertentie deel. Zo hoor je als webshop niet te zeggen, het is gewoon valse belofte en om mensen te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:33:
[...]

Geduld hebben, want er zijn atm 2 toestellen met 800x480. X1 of Touch HD. Iets anders is er bijna niet. Of iPhone of Omnia? Maar ze hebben minder scherpe schermen. Ikzelf zal zoveel mogelijk hierop wachten. Je kan niet helpen dat X1 zelf nog steeds populair is en veel mensen het willen kopen. Dan krijg je al snel leveringproblemen voor zo'n hightech toestel.
Waarschijnlijk heb je dan de Toshiba Portégé G900/G910 gemist want deze heeft ook een 800×400 scherm
Om eerlijk te zijn vind ik em niet zo chic eruit zien als een Omnia of een X1 maar wel zakelijk.
(Het Toshiba Portégé G910/G920 topic)

Maar een Omnia als een alternatief voor X1? niet doen, ik heb em nu bijna een maand (los gekocht, voorheen Samsung F700) en ik mis de toetsenbord heel erg... niet dat ik hem vaak gebruik maar het is omdat ik de touchscreen niet altijd even fijn vind en stiekem toch wel voor het smsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al zei straks gsm web eventjes bellen.
Benieuwd of ze de releasedatum nog op morgen hebben staan. Zou wel een stunt zijn zeg want dan zouden ze het eerst zijn en zouden sommige mensen hier hem vrijdag al hebben :P

Het is niet onmogelijk aangezien SE die telefoons wel al verstuurd heeft! Ik laat jullie wat weten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
Gisteren de X1 besteld bij Hi. Kom nu pas dit topic tegen en zag dat vodafone toch wel wat aantrekkelijker is met hun internet. Vandaag de bestelling dan maar daar annuleren en naar de vodafone shop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Ik heb hem gister bij hi besteld en voorals nog onder voorbehoud leveren zij of krijgen zij hem op 7 november uit ik hoop dat het lukt maar ik heb een vermoeden dat zij pas een abonnement mogen verlengen wanneer zij de telefoon daadwerkelijk in voorraad hebben
Aangezien de telefoniste een ander programma moest openen en zij iets versprak van u kunt pas bestellen als de telefoon er daadwerkelijk is en toen pas bedacht van het andere inkoop programma ?? Mijn bestelling staat dus nog niet bevestigt maar dat zou binnen 24 uur moeten gebeuren ik wacht af maar zij verwachtten een ieder geval toestellen maar hoeveel is dus de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 05-09 10:45
FurY_84 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:07:
Ach ja voor de een een nadeel voor de ander een voordeel toch :P

Maar mag ik nu hier zeggen dat je bij Hi.nl behoorlijk wat korting krijgt en je m al bijna altijd gratis hebt? ;)

@hieronder: link: http://shop.www.hi.nl/hi/...on-Xperia/TSEXPERMsi.html (mocht je hier niet op komen, dan gewoon shop.hi.nl, kom je er ook ;))

Ik heb mijn abo Hi 45 verlengd en dan issie gratis :D
Vorige week abo verlengd, naar een Hi20 met een Eindeloos Online.... en de X1 is ook gratis :)

Kreeg helaas geen bevestigingsmail. Dus gebeld.
Werd mij verteld dat die mails soms niet goed gingen, maar dat de order wel was doorgekomen en dat het wachten was op de telefoons alvorens het abo omgezet ging worden. Nu maar wachten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch raar, ik heb aangegeven dat ik mijn nieuwe abonnement direct in wilde laten gaan (t-mobile), ondanks het feit dat het toestel nog niet direct leverbaar was. Volgende ochtend kreeg ik een sms dat inderdaad mijn verlenging in was gegaan. Ik was een van de eersten (volgens hen) die de telefoon besteld had (vorige week dinsdag vroeg) dus ik zou volgens hen ook bij de eersten horen die hem daadwerkelijk krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:38:
[...]

ah zo, bij deze nog de prijzen van Relax (let wel, dit is een persoonlijke aanbieding en kan voor jou of anderen hoger of lager uitvallen)

[afbeelding]
Ik snap toch niets van die prijzen.. heb dit ook even bij mijzelf bekeken, en ik krijg een bedrag van over de 300 euro te zien, voor 1 jarige abo met relax 150 (bijvoorbeld).
Terwijl ik hem vorige week voor 200 euro telefonisch heb verlengt.

Raarrr.. Begin nu wel weer te twijfelen of het alemaal wel klopt. Heb geen bevestiging of iets gezien van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:50:
[...]

Dat is niet echt netjes. Ik kreeg ook een 'niet op vooraad' bericht gemaild pas nadat het contract afgesloten was online bij VF. Beetje raar eigenlijk dat dit niet vermeld staat op de site zelf, vast weer een goedkoop lokkertje. Ach ja, nog een weekje en dan moet hij er toch wel eens aankomen vind ik :P
Dan heb je nog altijd een mailtje meer gehad dan ik. Het enige dat ik van ze binnen heb gekregen is dat de nieuwe datum op de site stond aangegeven. Dus ik meteen de site checken, stond er nog niks. Later die middag hadden ze er week 41 neergezet, terwijl het inmiddels al week 43 was....

Maarja zo schijnt het nou eenmaal te gaan bij telecom providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLEHHH!! ik kan niet meer wachten op de toestel! Ik heb paar keer Vodafone gebeld om te vragen of ik mijn abonnement kan verlengen met de X1. zo lang het toestel nog niet op voorraad ligt kunnen zij ook geen bedragen vertellen. ik ben benieuwd hoeveel ik voor het toestel moet bellen met abonnement: €27,50 + Onbeperkt internet.

Gisteren heb ik ook de toestel en abonnement bij Vodafone besteld voor mijn vriendin. Ik heb maar één mail gekregen en dat is bevestiging van order. en de medewerker zei dat het leverbaar was en een weekje zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:51:
Dat is toch raar, ik heb aangegeven dat ik mijn nieuwe abonnement direct in wilde laten gaan (t-mobile), ondanks het feit dat het toestel nog niet direct leverbaar was. Volgende ochtend kreeg ik een sms dat inderdaad mijn verlenging in was gegaan. Ik was een van de eersten (volgens hen) die de telefoon besteld had (vorige week dinsdag vroeg) dus ik zou volgens hen ook bij de eersten horen die hem daadwerkelijk krijgt...
Ik heb ook vorige week dinsdag besteld, alleen mijn bestelling is pas gisteren ingeklopt, omdat de persoon even op vakantie ging, onzin! Een andere collega mocht net niet doen in verband met de bonus. Ben benieuwd wanneer ik het toestel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:29:
[...]

Ik heb ook vorige week dinsdag besteld, alleen mijn bestelling is pas gisteren ingeklopt, omdat de persoon even op vakantie ging, onzin! Een andere collega mocht net niet doen in verband met de bonus. Ben benieuwd wanneer ik het toestel krijgt.
Hebben ze jou nog iets verteld over wanneer hij komt? Mij vertelden ze toen ongeveer over tien dagen, ik zit nu op dag 8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:36:
[...]

Hebben ze jou nog iets verteld over wanneer hij komt? Mij vertelden ze toen ongeveer over tien dagen, ik zit nu op dag 8...
Ik heb maandag nog even erover gebeld, eind deze week begin volgende week word het toestel verstuurd, maar daar ben ik erg benieuwd naar.

Als je nu het toestel in je mandje zet bij T-mobile, geeft ie geen melding meer over slecht leverbaar. Zouden ze dan toch hun beloften waar kunnen maken..

[ Voor 16% gewijzigd door WidgetTWW op 05-11-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:39
mrc16 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:46:
[...]

Ik heb maandag nog even erover gebeld, eind deze week begin volgende week word het toestel verstuurd, maar daar ben ik erg benieuwd naar.

Als je nu het toestel in je mandje zet bij T-mobile, geeft ie geen melding meer over slecht leverbaar. Zouden ze dan toch hun beloften waar kunnen maken..
Nou,
Ik hoop het toch wel. Het lijkt me dat als SE zegt dat er wel een aantal zijn binnengekomen dat de grote providers voorrang zullen hebben op de internetshops. Immers, Wie de meeste besteld zullen ook het snelst bevoorraad worden omdat die veel meer betalen!

Laten we hopen dat het zo is. Ik ben namelijk nog steeds niet gebeld door t-mobile dat ze in de schop liggen, en ik wil eigenlijk deze week het allemaal nu wel eens geregeld hebben.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Turismo schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:38:
[...]

[afbeelding]
Dan heb je een andere prijsklasse dan ik :( ik betaal veel meer! En ik bel best veel volgens mij :P

@ hieronder :P i know.. maar elke maand 300 minuten bellen van de 400 is toch wel veel

[ Voor 9% gewijzigd door dragonzzzz op 05-11-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
dragonzzzz schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:16:
[...]

Dan heb je een andere prijsklasse dan ik :( ik betaal veel meer! En ik bel best veel volgens mij :(
Dat veel bellen is nogal subjectief he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
dragonzzzz schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:16:
[...]

Dan heb je een andere prijsklasse dan ik :( ik betaal veel meer! En ik bel best veel volgens mij :P

@ hieronder :P i know.. maar elke maand 300 minuten bellen van de 400 is toch wel veel
Je geeft het antwoord eigenlijk zelf al.. ;) Als je je bundel niet opmaakt, en er dus ook niet overheen gaat, verdienen ze dus niet meer dan verwacht op je, en krijg je ook geen spetterende aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke maand betaal ik ruim dubbel de prijs van mijn normale bundel, eens kijken in december wat ze mij kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:17:
Elke maand betaal ik ruim dubbel de prijs van mijn normale bundel, eens kijken in december wat ze mij kunnen bieden.
Dat kun je nu ook al opvragen hoor!

Trouwens GSM-web gebeld. Zij hebben de releasedatum (hoe verassend) uitgesteld naar 11november.

Bovendien hadden ze een behoorlijke lading besteld zeiden ze maar ze wisten me niks te vertellen over een eventuele lijst.
Heb voor de zekerheid een nieuw contract aangevraagd. Wat ik nu ga doen is wachten tot na het weekend en dan kijken of ik bevestiging van mijn annulering bij Hi heb. Als hij er dan echt dinsdag is en ik heb nog niks van Hi ontvangen bestel ik bij gsm-web. Dan maar wat meer betalen. Als hij er dan bij Hi ook is en ik heb inmiddels een bevestiging gehad dan bestel ik hem daar wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dbm12 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:05:
[...]

Nou,
Ik hoop het toch wel. Het lijkt me dat als SE zegt dat er wel een aantal zijn binnengekomen dat de grote providers voorrang zullen hebben op de internetshops. Immers, Wie de meeste besteld zullen ook het snelst bevoorraad worden omdat die veel meer betalen!

Laten we hopen dat het zo is. Ik ben namelijk nog steeds niet gebeld door t-mobile dat ze in de schop liggen, en ik wil eigenlijk deze week het allemaal nu wel eens geregeld hebben.
Heb net nog even gebeld over mijn bestelling, ze vertelden me dat er al wel toestellen binnen waren gekomen. Het rare is alleen dat ze me niet konden vertellen of er al iets naar mij onderweg was. Ook of dat niet het geval was konden ze me niet vertellen. Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2024
vodafone heeft zowiezo gezegd 11 november maar goed ik ben nu eigenlijk benieuwd want ze moeten toch een keer leveren en ze zullen zelf toch heus wel beseffen dat als ze te laat leveren het een fiasco wordt! toch?

en ik heb de Xperia lijn van SE gebeld en die zegt dat rond 11 nov altijd al de planning was maar dat de telefoonzaken de datum telkens veranderde.

dus mijn idee is dat het wel rond die datum is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
nou ben ik wel benieuwd hoe het zit met het verhaal dat die zwarte later zou komen, ik heb namelijk mijn zwarte gewijzigd naar zilver (omdat ze die pas 2009 verwachten) maar heb liever zwart.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
zwart is fabeltje dat die snel geleverd wordt! SE heeft mij bevestigd dat die pas eind januari komt! en dat als die er is dat het een geimporteerde is waar je dus veeeeel meer voor betaald! en zilver is toch niet zo lelijk?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
HEB NET VODAFONE AAN DE LIJN GEHAD, NEDERLAND VODAFONE EN MIJN XPERIA IS VANDAAG VERSHIPT DUS MORGEN/OVERMORGEN IN HUIS!!!!! HOU JE LEVERING IN DE GATEN DUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
kirelam schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:06:
HEB NET VODAFONE AAN DE LIJN GEHAD, NEDERLAND VODAFONE EN MIJN XPERIA IS VANDAAG VERSHIPT DUS MORGEN/OVERMORGEN IN HUIS!!!!! HOU JE LEVERING IN DE GATEN DUS
Begrijp dat je blij bent, maar je had best wel even je vorige post kunnen editen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:06

bonetone

2B Silver Sonic

En wat minder hard schreeuwen mag ook, ik kon het hier thuis horen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
kirelam schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:57:
zwart is fabeltje dat die snel geleverd wordt! SE heeft mij bevestigd dat die pas eind januari komt! en dat als die er is dat het een geimporteerde is waar je dus veeeeel meer voor betaald! en zilver is toch niet zo lelijk?? :P
Nee ik vroeg juist of uitstel van zwart fabeltjes was, omdat copaco aangeeft zwarte op voorraad te krijgen.

Persoonlijk vind ik zwart mooier, niet dat zilver lelijk is.

Ben benieuwt of hij daadwerkelijk komt, en welke versie je krijgt (vodafone heeft alleen de zwarte op de site staan).

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrus The Virus op 05-11-2008 14:32 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kirelam schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:06:
Zou ik niet van uit gaan;
Zojuist contact gehad met afdeling verkoop van Vodafone Nederland en de beste man heeft mij toegezegd dat ze er nog geen uitspraak over kunnen doen, omdat het een toestel is wat ze al 3 weken eerder verwachtten en verder adviseerde hij mij nog eventjes geduld te hebben en later terug te bellen. Met later bedoelde hij waarschijnlijk over een paar dagen/weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Precies omdat ze er niet genoeg krijgen om alle bestellingen te leveren bij kirelam is het waarschijnlijk gewoon bevestigt dat zijn x1 richting hem komt dit betekend niet dat iedereen ze al krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:39:
Precies omdat ze er niet genoeg krijgen om alle bestellingen te leveren bij kirelam is het waarschijnlijk gewoon bevestigt dat zijn x1 richting hem komt dit betekend niet dat iedereen ze al krijgt
Lijkt me niet,
Ik heb namelijk nadrukkelijk gevraagd of er uberhaubt wel toestellen binnen zijn gekomen waarop hij antwoordde dat er geenéén binnen is gekomen..

Maar we zullen deze week wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Een rasechte Tweaker spuit zijn telefoon zwart :)
Zilver met een goed zwart kleurtje overheen.

Gaat meer om dat men zo snel mogelijk X1 in huis kan krijgen, en T-Mobile heeft vooral zilveren en zwarte kunnen ze niet veel van vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:48
Haha ja dan is ie ook echt mooi zwart :+ !
Maar ik neem aan dat vodafone niet zomaar iets tegen kirelam zegt, we zullen het wel merken morgen/overmorgen O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof er niets meer van.
Als ik deze of volgende week mijn Xperiaatje krijg van Vodafone eet ik mijn schoen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:24:
Als ik deze of volgende week mijn Xperiaatje krijg van Vodafone eet ik mijn schoen op.
Deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
patrick1988 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:01:
Haha ja dan is ie ook echt mooi zwart :+ !
Maar ik neem aan dat vodafone niet zomaar iets tegen kirelam zegt, we zullen het wel merken morgen/overmorgen O-).
Of hij zit de boel te flashen XD
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:24:
Is goed, heb hier nog oude schoenen liggen

Edit:
Btw, kan ik beter een bestelling plaatsten (bij gsmweb of studentmobiel) als een reservering. Of gewoon wachten tot hij er is(lees: genoeg voorraad)?

[ Voor 11% gewijzigd door dragonzzzz op 05-11-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:48:
[...]

Edit:
Btw, kan ik beter een bestelling plaatsten (bij gsmweb of studentmobiel) als een reservering. Of gewoon wachten tot hij er is(lees: genoeg voorraad)?
Je kan net als mij gewoon een bestelling plaatsten ;) Je kan het contract gewoon thuis laten liggen tot eind november en als je het niet meer wil annuleren.
Kost je niks, maar je hebt wel als hij er dadelijk daadwerkelijk is alles in huis. Je doet het op de post en een dag later heb je je X1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
mail van kpn :P

Nog 2 dagen geduld alstublieft!
Nog maar 2 dagen en dan is-ie er. De Sony Ericsson Xperia X1. Als bezoeker van kpn.com/zakelijk krijgt u als eerste de mogelijkheid om de X1 te bestellen. En bestelt u online, dan profiteert u ook nog eens van € 5,- per maand webkorting op uw abonnement.

Aanstaande vrijdag ontvangt u een nieuwe e-mail van KPN. U kunt dan meteen bestellen. Bent u de eerste ondernemer met een X1? Zorg dan dat u:

- uw mailbox in de gaten houdt
- uw KvK-gegevens bij de hand heeft
- een identiteitsbewijs klaar heeft liggen

Met vriendelijke groet,

KPN.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Net Vodafone weer aan de lijn gehad. Hij komt idd de 11e binnen. Ik ga er ook vanuit dat dit klopt aangezien meerdere shops nu de zelfde datum hebben aangegeven. Overigens zei hij dat er nog geen X1's verstuurd waren...(mbt onze capslock poster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Redax schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:05:
mail van kpn :P

Nog 2 dagen geduld alstublieft!
Nog maar 2 dagen en dan is-ie er. De Sony Ericsson Xperia X1. Als bezoeker van kpn.com/zakelijk krijgt u als eerste de mogelijkheid om de X1 te bestellen. En bestelt u online, dan profiteert u ook nog eens van € 5,- per maand webkorting op uw abonnement.

Aanstaande vrijdag ontvangt u een nieuwe e-mail van KPN. U kunt dan meteen bestellen. Bent u de eerste ondernemer met een X1? Zorg dan dat u:

- uw mailbox in de gaten houdt
- uw KvK-gegevens bij de hand heeft
- een identiteitsbewijs klaar heeft liggen

Met vriendelijke groet,

KPN.
Ja nog 2 dagen en dan kun je hem bestellen, dan het weekend nog en wordt maandag de order verwerkt en heb je hem misschien de 11e november B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Cyrus The Virus schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:11:
[...]

Ja nog 2 dagen en dan kun je hem bestellen, dan het weekend nog en wordt maandag de order verwerkt en heb je hem misschien de 11e november B)
Nouja hoe dan ook, het lijkt er in iedergeval op dat we hem de 11e wel kunnen verwachten, al is dat in kleine getallen.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redax schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:18:
[...]

Nouja hoe dan ook, het lijkt er in iedergeval op dat we hem de 11e wel kunnen verwachten, al is dat in kleine getallen.
Eindelijk :D
Ik heb er zelf wel een goed gevoel over nu inderdaad.
Dus nog even duimen en dan zitten we volgende week allemaal op GOT met onze X1 8)

Kan iemand me trouwens vertellen hoe het met Hi internet zit (ik kom maar niet door de klantenservice heen, topdrukte daar rond dit tijdstip)
Mijn nieuwe abo gaat pas in februari lopen. Tot die tijd wil ik wel eindeloos online hebben. Kan ik dit gewoon aanvragen op iedere dag van de maand?
En als ik het bijvoorbeeld nu aan zou vragen kan ik het vanavond dan al gebruiken net zoals met eindeloos sms?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeelf noveeeember iiiis de dag,... dahaat mijn Xje, dahaat mijn Xje.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch staat 'ie nog niet bij Coming Soon op de Vodafone site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:41:
[...]

Eindelijk :D
Ik heb er zelf wel een goed gevoel over nu inderdaad.
Dus nog even duimen en dan zitten we volgende week allemaal op GOT met onze X1 8)

Kan iemand me trouwens vertellen hoe het met Hi internet zit (ik kom maar niet door de klantenservice heen, topdrukte daar rond dit tijdstip)
Mijn nieuwe abo gaat pas in februari lopen. Tot die tijd wil ik wel eindeloos online hebben. Kan ik dit gewoon aanvragen op iedere dag van de maand?
En als ik het bijvoorbeeld nu aan zou vragen kan ik het vanavond dan al gebruiken net zoals met eindeloos sms?
Ja, bij kpn in ieder geval wel. Dus ik neem aan dat dan bij Hi ook zo is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
nee ok snap ik zal niet meer schreeuwen sorry was enthiousiast. maar ik snap dat er getwijfeld wordt. ik zelf ook nog wel hoor maar goed die meid bij vodafone keek en zei dat die net vandaag de 15de was opgestuurd, omdat er een batch apparaten was binnengekomen! en heb haar naam en alles maar goed. zou ze liegen dan? of zou er een vergissing gemaakt zijn? en post kan er niet 1 week over doen anders is het vreemde post ;)

maar goed weet dat het stom klinkt maar ik hou hoop want wil hem zo graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
kirelam schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:00:
nee ok snap ik zal niet meer schreeuwen sorry was enthiousiast. maar ik snap dat er getwijfeld wordt. ik zelf ook nog wel hoor maar goed die meid bij vodafone keek en zei dat die net vandaag de 15de was opgestuurd, omdat er een batch apparaten was binnengekomen! en heb haar naam en alles maar goed. zou ze liegen dan? of zou er een vergissing gemaakt zijn? en post kan er niet 1 week over doen anders is het vreemde post ;)

Over het algemeen komt de post de volgende dag, we zijn benieuwt want als jij wat binnen krijgt is het voor de rest misschien ook niet lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kirelam schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:00:

Vandaag de 15e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15e telefoon.. als in kleine lading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
nee sorry 5de :P goed dat je oplet! ;) maar mevrouw van gool van vodafone vertelde mij dit vandaag, nadat ik het vroeg ging ze effe bij iemand vragen. ik werdt in de wacht gezet en ze vertelde mij 10 min later dat er vandaag een lading was aangekomen, en dat er 1 naar mij was gestuurd. ze kon geen track en trace geven maar die kon ik wel bij de post of zoiets opvragen, vaag maar goed bel morgen nog een keer. daar komt het dus ongeveer op neer

ze kon wel weg zeggen waar het pakketje nu was ( iets in die trant. ben bang dat als ik er nu zo over nadenk het mischien wel een fout is en dat ze niet goed wist hoe het systeem werkt.

maar geef hoop niet op ik blijf lekker naar post kijken ha ha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje van VF:
Geachte heer,

U heeft op 28-10-2008 bij de Vodafone Online Winkel een bestelling geplaatst met ordernummer xxxxxx. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer de nieuwe levering plaatsvindt. Zodra we de verwachte leverdatum weten, stellen we u zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel
VF weer gebeld via het 0800 nummer, optie 1 gedrukt. Dan gaat hij 1 keer over, en is het stil. De verbinding wordt ook verbroken :S wel raar. Zeker omdat ik gister nog gebeld had, en er niets aan de hand bleek te zijn met de order e.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kirelam schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:57:
Ik me niet voorstellen dat de zwarte x1 geïmporteerd gaat worden. Ik ken geen één (normale) winkel die een geïporteerde telefoon verkoopt. Voor zover ik weet was dat bijvoorbeeld ook niet zo met die over-gehypte appel telefoon.

Voor zoveel het waard is, heb ik vorige week een mail naar SE gestuurd met de vraag, wanneer wij de 'solid black' versie in Nederland kunnen verwachten. Het zeer uitgebreide antwoord (lees: veel algemene, nietzeggende tekst) was 1e kwartaal 2009.

edit: daarnaast heb ik een tip richting SE gegeven, dat op de Nederlands SE site alleen de 'solid black' versie staat terwijl in eerste instantie de zilveren wordt geleverd. Uiteraard heb ik op zo'n lastige vraag geen antwoord gehad. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft pdashop/smartphoneshop wel import phones, bij sommige toestellen zie je dan UK versie o.i.d.

Maar de genoemde data van telecom providers vind ik toch een beetje lulkoek, als [telecom provider] hem heeft (opgestuurd) waarom zie ik dat ding dan nog niet in de winkel?
Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste