Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netraam
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:06
Vandaag kreeg ik een mailtje van Sony Ericsson met de volgende tekst:
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
De X1 zal deze week en de volgende week uitgeleverd gaan worden aan de winkels.
Er is niets bekend van enige logistieke problemen omtrent dit toestel.
Ze zitten gelukkig allemaal op één lijn bij SE :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad, op een stippellijn!

het is inmiddels een wel-niet-wel-niet-enz verhaal geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem net besteld bij hi ,en kreeg gelijk een order bevesteging, lijkt me een goed teken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:08
Bij vodafone is wel een 'voordeling abonnement', nu met de 20% kortingactie op alle maanden van de 24 of 12.

Bijvoorbeeld:

Basis 22,50 2 jaar: 18 euro per maand
Dan kun je er vervolgens gratis een verdubbeling sms/mms BloX bij doen.
Ook kun je er dan nog zorgeloos internet Blox bijdoen voor 9,50.

Maandelijkse kosten: 27,50
Eenmalige kosten: 65,99.

Totale kosten na 2 jaar: 725,99

Lijkt me een nette prijs toch?

Je kunt het ook nog goedkoper maken door grenzeloos internet er uit te gooien en een basis abonnement hoger te nemen.

Basis 27,50 2 jaar: 22 euro per maand

Maandelijkse kosten: 22,00
Eenmalige kosten: 89,99

Totale kosten na 24 maanden: 617,99.

Maar wie wil er nu geen grenzeloos internet op een Xperia X1 ? :p

Hi is ook niet erg duur, alleen geldt de korting maar voor 12 maanden van de 24. T-mobile vind ik erg duur, in combinatie met een web&walk abonnement kost het 39,95 per maand om hem gratis mee te kunnen nemen, kom je uiteindelijk toch op bijna 1000 euro uit, bovendien schijnt het internet van t-mobile veel slechter te zijn dan dat van vodafone.

Hebben er mensen ervaring met het internet via 3G van vodafone? En er staat in de voorwaarden van vodafone dat je maximaal 3 maanden achter elkaar 10 keer zoveel (of meer) dan de gemiddelde gebruiker aan data gebruik mag hebben, ik heb werkelijk geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:38:
Nou ik heb hem net besteld bij hi ,en kreeg gelijk een order bevesteging, lijkt me een goed teken??
is altijd zo, denk toch dat je tot volgende week zou moeten wachten.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
nee hoor morgen krijg je de bevestiging dat hij niet op voorraad is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:42

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

StanPC schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:43:
Bij vodafone is wel een 'voordeling abonnement', nu met de 20% kortingactie op alle maanden van de 24 of 12.

Bijvoorbeeld:

Basis 22,50 2 jaar: 18 euro per maand
Dan kun je er vervolgens gratis een verdubbeling sms/mms BloX bij doen.
Ook kun je er dan nog zorgeloos internet Blox bijdoen voor 9,50.

enz. enz.
Ik heb ook online gekeken op de vodafone site en kwam tot de volgende conclusie (van goedkoop naar duur):

€ 27,50 12 maand + zorgeloos internet (geen blox) + € 244,98 = € 622,98 Maandelijks = € 31,50
€ 27,50 12 maand + zorgeloos internet Blox + € 304,99 = € 625,99 Maandelijks = € 26,75
€ 22,50 12 maand + zorgeloos internet (geen blox) + € 314,98 = € 644,98 Maandelijks = € 27,50
€ 22,50 12 maand + zorgeloos internet Blox + € 374,99 = € 647,99 Maandelijks = € 22,75
€ 22,50 24 maand + zorgeloos internet (geen blox) + € 65,99 = € 725,99 Maandelijks = € 27,50
€ 22,50 24 maand + zorgeloos internet Blox + € 184,99 = € 730,99 Maandelijks = € 22,75
€ 27,50 24 maand + zorgeloos internet Blox + € 89,99 = € 731,99 Maandelijks = € 26,75
€ 27,50 24 maand + zorgeloos internet (geen blox) + € 0.00 = € 756,00 Maandelijks = € 31,50

Bij een 2 jarig is een 22.50 met zorgeloos internet (geen blox) het goedkoopst met € 65.99 bijbetalen,
Bij een 1 jarig is een 27.50 met zorgeloos internet (geen blox) het goedkoopst met € 244.98 bijbetalen.

Dan heb je wel een laag "bijbetaal-bedrag" en "hoog" maandbedrag, daartegenover staan de zorgeloos internet Blox die duidelijk je maandbedrag verlagen en flink concurreren met de rest qua "bijbetaal-bedrag" en zo dus de totale kosten. En het abonnement waar je hem dus gratis bij krijgt is dus eigenlijk het duurst qua totaalbedrag.

Daarnaast heb je bij KPN Flexibel het na 3 maanden het naar beneden bijstellen van je bundel, dus van € 32,50 naar bijv. € 20.- en het verschil qua "bijbetaal-bedrag". Jammer genoeg staan op de site van KPN verder nog geen prijzen om te kijken of dit nog goedkoper kan. Ook is dan de vraag of je de eventuele online korting mee mag nemen naar een lager maandbedrag, dat zou helemaal ideaal zijn! Zie ook Kpn Flexibel "addertje" ?

De zorgeloos internet Blox zijn de halve snelheid als de zorgeloos internet, daarnaast kun je de Blox maandelijks aan en uit zetten en de zorgeloos internet zit je een jaar aan vast.
In verhouding is het KPN internet helemaal traag vergeleken met Vodafone (ik heb iets gelezen van een snelheidsverhoging maar kan het verder niet weer vinden).

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Laatst online: 03-08 10:51
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:20:
Volgens mij heeft pdashop/smartphoneshop wel import phones, bij sommige toestellen zie je dan UK versie o.i.d.

Maar de genoemde data van telecom providers vind ik toch een beetje lulkoek, als [telecom provider] hem heeft (opgestuurd) waarom zie ik dat ding dan nog niet in de winkel?
Nee dat is niet waar omdat de winkels soms maar 2 a 3 telefoons krijgen (ligt aan de stad/dorp) dus tja ze zullen waarschijnlijk vanuit het hoofdkantoor sneller zijn. Overigens krijgt de belcompany en tfortelecom de telefoon vanuit de leverancier direct in de winkel.. (dus snellere levertijd) en men zei dat dat vandaag zoiu zijn :P.. net als tmobile gister hem binnen zou krijgen maar het waarschijnlijk vandaag zou zijn :P haha Het is afwachten mensen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2024
hahaaa heb net alweer vodafone aan de lijn gehad en die heeft het toch bevestigd dat hij is verstuurd en dat ze een batch binnen hebben! heb ook nummer van de pakketdienst die hem verstuurd (de vrouw wist niet welke pakketdienst het was echter) 09007386873 is die dienst dus ga hem zo maar is bellen :P

dus mensen probeer vodafone maar is te bellen hierover we krijgen onze telefoon toch nog is een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Weet je dan toevallig ook hoe groot die batch is die ze binnen gehad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Dat is heel mooi Hi houdt ook nog steeds 7 november aan dus ik hoop dat ik daar bij zit
Nu maar snel een bevestiging van iemand dat hij hem daadwerkelijk in huis heeft gekregen liefst via Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
the boiler schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:23:
Dat is heel mooi Hi houdt ook nog steeds 7 november aan dus ik hoop dat ik daar bij zit
Nu maar snel een bevestiging van iemand dat hij hem daadwerkelijk in huis heeft gekregen liefst via Hi
Inderdaad, ik wacht zeer gespannen af O+

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
alleen wel vaag die pakketdienst die vodafone gebruikt. ik heb ze gebeld en ze zeiden dat ze online pakketdienst zijn en dat je 3 afspraken kan maken en als die geweest zijn dat het dan doodleuk wordt geannuleerd wordt. vind dat minder. ik vind 2 keer en daarna zelf ophalen beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kirelam schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:08:
hahaaa heb net alweer vodafone aan de lijn gehad en die heeft het toch bevestigd dat hij is verstuurd en dat ze een batch binnen hebben! heb ook nummer van de pakketdienst die hem verstuurd (de vrouw wist niet welke pakketdienst het was echter) 09007386873 is die dienst dus ga hem zo maar is bellen :P

dus mensen probeer vodafone maar is te bellen hierover we krijgen onze telefoon toch nog is een keer :P
Heb jij verlengd of een nieuw abo afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:56:
[...]

Je kan net als mij gewoon een bestelling plaatsten ;) Je kan het contract gewoon thuis laten liggen tot eind november en als je het niet meer wil annuleren.
Kost je niks, maar je hebt wel als hij er dadelijk daadwerkelijk is alles in huis. Je doet het op de post en een dag later heb je je X1 ;)
Gisteravond toch maar besteld. Kon het niet laten.
BTW, GSM-shop geeft nog steeds 11-11 aan als release date!! Dus we hebben hoop dat ie volgende week binnen is!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:14:

De Xperia-toestellen komen Nederland momenteel maar mondjesmaat binnen, zegt woordvoerder Harold de Kort tegenover Tweakers.net.

Ze komen dus Nederland al binnen maar met kleine aantallen. Verder heeft Copaco de indicatie verschoven naar 13/11/2008 en is het aantal verlaagd naar 182 stuks. (zwart)

Ben iig blij dat ze nederland binnen komen ook al is het maar in kleine aantallen.
@Kentjai,
Is er meer info vanuit de Copaca kamp? :D

[ Voor 32% gewijzigd door dragonzzzz op 06-11-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
ik heb verlenging dus kan zijn dat ik het sneller heb daarom maar kan het me niet voorstellen het is toch niet zo'n grote moeite lijkt mij dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
ik hoop alleen dat er VEEL meer panels komen want er zijn nu nog steeds alleen die 4! de vodafone panel ga ik omturnen naar google daar heb ik instructies voor gevonden op een andere site dus die ben ik dan kwijt ha ha ha en de internet explorer panel naar een opera panel dus dat is wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe/waar/wanneer heb jij em dan besteld? Via de site lukt het me niet, en vorige week ma/di kon ik telefonisch niet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12
kirelam schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:39:
ik heb verlenging dus kan zijn dat ik het sneller heb daarom maar kan het me niet voorstellen het is toch niet zo'n grote moeite lijkt mij dan!
Wat voor abonnement + bundels heb je erbij besteld? En wat moet je bijbetalen?
Ik kan namelijk ook verlengen maar moet dinsdag terugbellen (al ga ik het vandaag weer proberen >:) )

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge. ik heb net weer Vodafone gebeld en gevraagd om mijn abonnement te verlengen met het toestel. zij weten er nog niks over. ik vind het maar klot gergeld daar. verkoop van een nieuw abonnement + toestel is wel bekend qua prijzen maar verlenging weten ze geen reet van. word nogal gek van al het wachten. nu zeggen ze dat er komende week meer info weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:55:
[...]

Wat voor abonnement + bundels heb je erbij besteld? En wat moet je bijbetalen?
Ik kan namelijk ook verlengen maar moet dinsdag terugbellen (al ga ik het vandaag weer proberen >:) )
hahaha de medewerkers van Vodafone zijn echt wel gek geworden door ons. elke dag een telefoontje plegen om te vragen of het al te betsellen is niet. en aan hun kant elke dag een zlefde verhaal vertellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:06:
Tjonge jonge. ik heb net weer Vodafone gebeld en gevraagd om mijn abonnement te verlengen met het toestel. zij weten er nog niks over. ik vind het maar klot gergeld daar. verkoop van een nieuw abonnement + toestel is wel bekend qua prijzen maar verlenging weten ze geen reet van. word nogal gek van al het wachten. nu zeggen ze dat er komende week meer info weten.
Dat zeggen ze ook al weken..

Maar goed, denk dat het simpelweg wachten is. Als er een mooi alternatief voor de x1 was geweest had ik die al gehaald, maar die is er in mijn ogen niet dus heeft Sony geluk dat ik nog even op hun x1tje wil wachten :P

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:06
the boiler schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:23:
Bij Hi gaat t zo dat je gebeld wordt door de leverancier om zo een afspraak te maken! Dus ik denk dat we moeten wachten totdat iemand gebeld wordt!

'Je wordt dan gebeld zodra het toestel op voorraad is om een afspraak te maken.' zoals op de site staat..

[ Voor 11% gewijzigd door FurY_84 op 06-11-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Mijn contractvernieuwing is: Accepted, nu nog het toestel :( . T-mobile weet geen eens of het toestel op voorraad is :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

FurY_84 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:22:
[...]

Bij Hi gaat t zo dat je gebeld wordt door de leverancier om zo een afspraak te maken! Dus ik denk dat we moeten wachten totdat iemand gebeld wordt!

'Je wordt dan gebeld zodra het toestel op voorraad is om een afspraak te maken.' zoals op de site staat..
Bij Hi is die ook relatief goedkoop icm een abonnement. Het is alleen jammer dat internet bij Hi zo tergend langzaam is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Ik ga hem straks ophalen bij de T-Mobile shop in Amsterdam! Werd net gebeld dat ik hem op kan halen! :) Sweet... Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:43
collega belt net, hij heeft de Xi gehaald in een t-mobile shop. Kreeg heb direct mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Tmobile heeft hem hier!!!!!!!!!!!! zo na werk ophalen!! joepieeee!! Precies op tijd morgen gaat me k800i naar me broertje omdat ie jarig is:D:D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
dôh schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:00:
Ik ga hem straks ophalen bij de T-Mobile shop in Amsterdam! Werd net gebeld dat ik hem op kan halen! :) Sweet... Ik hou jullie op de hoogte!
Aargh, hoe kan t dat hij nu opeens in de winkel ligt? Mag toch hopen dat ze eerst iedereen supplyen vanuit het hoofdkantoor... Ik wil m ook :'(
Mag schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:50:
[...]

Bij Hi is die ook relatief goedkoop icm een abonnement. Het is alleen jammer dat internet bij Hi zo tergend langzaam is...
Ik vind dat dus wel meevallen hoor. Volgens mij is het nu al sneller in de Randstad en zijn ze er mee bezig om dat te upgraden. Ik kan er wel mee leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bericht kreeg ik net van een onlineshop hier in België:

Beste vrienden,
Vandaag heb ik bevestiging gekregen van de groothandel dat de Xperia X1 zou uitgesteld zijn tot 2009.
Ik volg het zeker verder op moest er verandering zijn, doch wou jullie al even verwittigen.
Indien jullie wensen te annuleren, graag een seintje aub.

Als dit werkelijk zo is, dan koop ik hem in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die gebelt zijn door T-Mobile, wanneer hebben jullie hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Na jullie berichten meteen de klantenservice gebeld van T-mobile, gewoon 2 weken extra wachten! Heb m al op 28 oktober besteld, wat een kneuzen daar. Kon de bestelling natuurlijk wel annuleren en in de winkel ophalen, maar dan zie je precies dat ze in de winkel zijn uitverkocht.

Dus ben wel benieuwd of ze in utrecht op voorraad zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door WidgetTWW op 06-11-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die een abonnement hebben en verlengen bij Vodafone:

11 november komen de X1 binnen bij Vodafone, vanaf 11 november weten ze dus exact hoeveel het gaat kosten. en als je 11 november verlengt met toestel dan duurt het 5 tot 10 werkdagen voordat je hem ontvangt. dus nog een klein weekje wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het dan in mijn geval geen 10 werkdagen gaat duren, maar 5 want anders ben ik al op vakantie. :/
Zou em graag mee hebben, kan ik lekker GPS tracking doen daar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:04:
Ik hoop dat het dan in mijn geval geen 10 werkdagen gaat duren, maar 5 want anders ben ik al op vakantie. :/
Zou em graag mee hebben, kan ik lekker GPS tracking doen daar. ;)
Ga daar maar niet van uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je gaat naar een telecom winkel, waarschijnlijk krijg je die daar dan eerder

ps alle mensen die hem vandaag krijgen; GEFELIII, ben jaloers op jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:48:
Voor de mensen die gebelt zijn door T-Mobile, wanneer hebben jullie hem besteld?
Niet besteld... Ik ben gewoon naar de winkel gelopen vorige week en heb gevraagd of ze me wilden bellen zodra hij er was! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Hebbes! Ik laat jullie vanavond horen over mijn bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dôh schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:08:
[...]

Niet besteld... Ik ben gewoon naar de winkel gelopen vorige week en heb gevraagd of ze me wilden bellen zodra hij er was! :)
goede service dan! damn zo jaloers op degene die de X1 hebben. zolang op gewacht! veel plezier allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
dôh schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:08:
[...]

Hier hetzelfde in de winkel paar weken/maanden geleden gevraagd.. kwamen er 3 binnen en hij zou mij bellen.. (ben wel elke week langs geweest:P) maarja de 3 die ze hadden zijn al weken gereserveerd zegmaar:O DUSSSS ren naar de Tshop en check of ze nog hebben ;)

Ps. Wel benieuwd of hij branded is maar nog een half uur en dan ben ik er .. nog ff uitzitten op werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:07:
Dit bericht kreeg ik net van een onlineshop hier in België:

Beste vrienden,
Vandaag heb ik bevestiging gekregen van de groothandel dat de Xperia X1 zou uitgesteld zijn tot 2009.
Ik volg het zeker verder op moest er verandering zijn, doch wou jullie al even verwittigen.
Indien jullie wensen te annuleren, graag een seintje aub.

Als dit werkelijk zo is, dan koop ik hem in Nederland.
Heb ook net dit bericht gekregen van een online shop in Belgie, blijkbaar zouden er software problemen zijn en denkt dat diegene die in Nederland worden geleverd via de USA of UK zijn geleverd.
Om in één woord te zeggen F¨ck :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyyka
  • Laatst online: 06-09 23:09
The Phone House hoofdkantoor heeft er vanmiddaag geleverd gekregen. Zaterdag zijn ze in de winkels! Zo weinig dat niet eens alle winkels er een krijgen, maar hij is leverbaar!! _/-\o_

|  Macbook Air M1 16GB |  iPhone 15 Pro Max 256GB |  iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
ik heb er ook één _/-\o_ gewoon bij de t-mobile winkel in Eindhoven, waren vandaag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Ik begin een beetje verdrietig te worden.. Waarom zou je nog online bestellen als je m dan niet eens eerder krijgt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg hij is er gewoon :O Ik wil oooook!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:42:
[...]

Heb ook net dit bericht gekregen van een online shop in Belgie, blijkbaar zouden er software problemen zijn en denkt dat diegene die in Nederland worden geleverd via de USA of UK zijn geleverd.
Om in één woord te zeggen F¨ck :(
In Amerika is deze telefoon er nog niet en die komt pas ergens in 2009, dus uit de USA komen ze sowieso niet vandaan :P
En het zullen gewoon NL modellen zijn die hier (NL) geleverd worden neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Xof schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:02:
[...]

In Amerika is deze telefoon er nog niet en die komt pas ergens in 2009, dus uit de USA komen ze sowieso niet vandaan :P
En het zullen gewoon NL modellen zijn die hier (NL) geleverd worden neem ik aan.
Door al die spookverhalen geloven we opeens niet meer dat er wel degelijk Nederlandse modellen komen nog dit jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vonkie schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:25:
Hebbes! Ik laat jullie vanavond horen over mijn bevindingen!
Laat indien mogelijk weten of het toestel, echt wel snel werkt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Welke kleur hebben jullie ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

promo-1 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:55:
ik heb er ook één _/-\o_ gewoon bij de t-mobile winkel in Eindhoven, waren vandaag binnen!
Dan ga ik daar nu heen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Gefeliciteerd mensen die hem eindelijk hebben! maar zoals hierboven, welke kleur! Ik wil de zwarte!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 05-09 10:45
Oh heck!

Ik net blij, zag een mailtje van Hi voorbij komen in mijn MSN... Is het reclame voor hun nieuwe magazine :(
Perfecte timing van die lui :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Dweebus schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:27:
Oh heck!

Ik net blij, zag een mailtje van Hi voorbij komen in mijn MSN... Is het reclame voor hun nieuwe magazine :(
Perfecte timing van die lui :p
Lol, maar ze moeten je bellen hè... Das het hele probleem. Ik vind het wel echt raar dat de winkels m eerder hebben dan de mensen die m bestellen via internet. Maar dat is waarschijnlijk het volgende, namelijk dat wij internetbestellers m toch al besteld hebben en wij kunnen nog wel een weekje wachten?! Belachelijk..

Overigens, zijn er al mensen naar n Hi winkel geweest toevallig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL :) heb net even gebeld met belcompany en ze vertelden mij dat het gaat om engelse toestellen die overgeschipt zijn naar nederland voor diegene die hem zo gaan ophalen...Ik blijf nog wel even geduldig wachten maar ben wel boos over die telkens maar uitgestelde levertijden bij de belcompany echt waardeloos krijg overgens wel een gratis bt headset erbij door de vertragingen...mensen laat maar snel weten hoe en welke x1 jullie hebben gekregen... groetjes mark :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 15:56

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Bij de T-Mobile in Delft hadden ze er vanmiddag om 14:00 nog zeven -1. Zilveren versie en branded, maar ja. Wel gratis bij 2 jaar verlengen met Flex20 en WnW standaard. Ik heb hem in ieder geval, vandaag alleen niet veel tijd om er mee te spelen. En m'n WnW gaat pas 12-11 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Zo, ik heb hem nu echt. De zilvere versie uiteraard, mini T-mobile logo op de achterkant...

Wel T-Mobile menu's voor zover ik kan zien (hij start voor de 1e keer op), maar die slopen we er wel uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk dat op internet bestellen bij hi.nl! mooi niet als eerste dus:( veel plezier iedereen met de xperia! ik wacht met smart:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit bij verlenging met een VF abbo bij een andere winkel als je abbo nog niet is afgelopen?
Bij VF kan je verlengen als je nog meer dan 3 maanden hebt te gaan, maar hoe zit dat als ik een 'niet branded' wil en bij een andere winkel koop? Kunnen zij m'n abbo dan ook al verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone shop in WcW eindhoven krijgt ze morgen binnen maar mag ze pas maandag verkopen ivm prijs die ze nog niet hebben. wel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad kansloos ^^ ik zal even vermelden wat ze op de belcompany site hebben staan...

Ik citeer:

Bestel nu en gegarandeerd als eerste in huis!
Verwachte leverdatum 16 November 2008

-_-" omg leugens drama en boosheid onder de klanten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:45:
Weet iemand hoe het zit bij verlenging met een VF abbo bij een andere winkel als je abbo nog niet is afgelopen?
Bij VF kan je verlengen als je nog meer dan 3 maanden hebt te gaan, maar hoe zit dat als ik een 'niet branded' wil en bij een andere winkel koop? Kunnen zij m'n abbo dan ook al verlengen?
Als je contract over 3 maanden, of minder, afloopt, dan kan elke winkel hem verlengen.

En bij Vodafone zelf, 4 maanden, als het goed is. (dit is wel zo bij telfort, T-mobile etc)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw, wat ben ik jaloers op die gasten die 'm al hebben. Ik heb nu ook als een halve wilde 2call gemailed met de vraag wanneer zij hem gaan leveren. Hoop niet dat ze "medio november" als antwoord geven maar een concrete datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK WIL HEM OOK HEBBEN!! HEBBEN HEBBEN HEBBEN!! als het goed is kan ik komende dinsdag gaan bestellen en dan hoop ik dat het eind van de week binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Ik denk toch dat T-Mobile n Vodafone ze gewoon als eerste gekregen hebben in verband met prijsafspraken/hoeveelheden. Webshops volgen later pas.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net hi gemaild met de vraag waarom ik on-line bestel als je net zo goed naar de hi winkel kan gaan om hem als eerste te hebben: even afwachten dus wanneer hi.nl gaat leveren

Beste Paul ,

Bedankt voor je e-mail.

Om je vraag te kunnen beantwoorden moet ik navraag doen bij een collega. Je krijgt op korte termijn een antwoord.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Hi

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 06-11-2008 18:09 . Reden: Geen namen enz.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
ik hoop dat Hi er ook een zooi gehad heeft kan niet wachten :D
ik heb dezelfde mail gehad waarschijnlijk zoeken ze een correct antwoord omdat er niet genoeg zijn voor alle bestellingen :D
en mijn status van de bestelling is vandaag nog niet bijgewerkt weet niet of dat wat inhoudt maar ik neem aan dat ze dagelijks de voorraad bijwerken en dat is dus nog niet gebeurt

[ Voor 82% gewijzigd door the boiler op 06-11-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:51:
[...]

Als je contract over 3 maanden, of minder, afloopt, dan kan elke winkel hem verlengen.

En bij Vodafone zelf, 4 maanden, als het goed is. (dit is wel zo bij telfort, T-mobile etc)
In sommige gevallen, tenminste zo is het bij mij, kan je al een half van tevoren verlengen.
Vraag me niet hoe, ik heb geen zakelijk abonnement ofzo.

(Mijn abo loopt 2 mei 2009 af, volgens de medewerkster van Vodafone kan ik dan 2 december verlengen. Volgens mij is 2 mei -6 maanden nog steeds 2 november maar goed 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Ik heb er ook een uit de T-Mobile shop in Deventer, hij is silver en branded, ik ga er nu mee spelen :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:18:
[...]

In sommige gevallen, tenminste zo is het bij mij, kan je al een half van tevoren verlengen.
Vraag me niet hoe, ik heb geen zakelijk abonnement ofzo.

(Mijn abo loopt 2 mei 2009 af, volgens de medewerkster van Vodafone kan ik dan 2 december verlengen. Volgens mij is 2 mei -6 maanden nog steeds 2 november maar goed 8)7 )
Raar, ik werk naast de vodafone (bij telfort), en een collega daar wil he toestel ook, maar moet gewoon wachten tot 3 maanden voor tijd hoor.

Kan iemand trouwens commenten op de snelheid van de panels, en het ding int algemeen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Danielson schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:19:
Ik heb er ook een uit de T-Mobile shop in Deventer, hij is silver en branded, ik ga er nu mee spelen :D :D :D
me is Jealous ;( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:18:
ik hoop dat Hi er ook een zooi gehad heeft kan niet wachten :D
ik heb dezelfde mail gehad waarschijnlijk zoeken ze een correct antwoord omdat er niet genoeg zijn voor alle bestellingen :D
en mijn status van de bestelling is vandaag nog niet bijgewerkt weet niet of dat wat inhoudt maar ik neem aan dat ze dagelijks de voorraad bijwerken en dat is dus nog niet gebeurt
haha ze proberen zich dus gewoon in te dekken! hieeerrr komen met dat toestel! en wel nu!:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Als ik het goed lees heeft alleen T-Mobile een batch uit Engeland gekregen. Aangezien ze branded en engels zijn.
Damn ik ben jaloers!! hehehe
vanavond ff langs de T-M shop in de kalverstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Vaag, ben om ~13.30 daar geweest en ze hadden em niet. Verkoper zei dat ie pas Q1 2009 zou komen vanwege problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Dennism schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:39:
[...]

Vaag, ben om ~13.30 daar geweest en ze hadden em niet. Verkoper zei dat ie pas Q1 2009 zou komen vanwege problemen.
Dat zei ze ook tegen mij, maar toen liep ze ineens naar achter en kwam terug met een X1

Maar ik heb nu al een probleem, er staat een sim-lock op en ik heb nog een Orange SIM-Kaart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Danielson schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:40:
[...]

Dat zei ze ook tegen mij, maar toen liep ze ineens naar achter en kwam terug met een X1

Maar ik heb nu al een probleem, er staat een sim-lock op en ik heb nog een Orange SIM-Kaart :(
Naja, mijne ligt gereserveerd bij een ander filiaal, dadelijk na het werk ophalen. Vraagje aan de bezitters trouwens. Hoe erg is de branding/software. Vrij standaard of echt veel t-mobile.

Dat engelse verhaal geloof ik niet echt, Collega heeft hem al en het toestel is gewoon nederlands.

[ Voor 20% gewijzigd door Dennism op 06-11-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:34:
LOL :) heb net even gebeld met belcompany en ze vertelden mij dat het gaat om engelse toestellen die overgeschipt zijn naar nederland voor diegene die hem zo gaan ophalen...Ik blijf nog wel even geduldig wachten maar ben wel boos over die telkens maar uitgestelde levertijden bij de belcompany echt waardeloos krijg overgens wel een gratis bt headset erbij door de vertragingen...mensen laat maar snel weten hoe en welke x1 jullie hebben gekregen... groetjes mark :9
Dus blijkt dat ik toch beetje gelijk(zie boven) heb met de engelse toestellen, vandaar dat de NL productie pas later geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Dennism schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:42:
[...]

Naja, mijne ligt gereserveerd bij een ander filiaal, dadelijk na het werk ophalen. Vraagje aan de bezitters trouwens. Hoe erg is de branding/software. Vrij standaard of echt veel t-mobile.

Dat engelse verhaal geloof ik niet echt, Collega heeft hem al en het toestel is gewoon nederlands.
Dat maakt niet uit, want windows mobile is NL/EN versie meestal. Alleen zie je op de doos aan de rechterkant op de sticker de markt. Meestal dit: Sony Ericsson Xperia X1 UK, Windows Mobile version... UK/NL.

Zou wel raar zijn als t-mobile engelse modellen gaat verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door WidgetTWW op 06-11-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
[...]

Gaar, heb je nog geen Tmobile simkaart? Zoniet, stuur je X1 maar naar amsterdam XD ik bewaar hem wel ff voor je hehehhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 15:56

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

[...]

Mij is verteld dat hij simlock vrij is? Kan m'n T-Mobile kaartje pas over een week gebruiken anders...
Vanavond na het werk maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:46:
Vodafone shop in WcW eindhoven krijgt ze morgen binnen maar mag ze pas maandag verkopen ivm prijs die ze nog niet hebben. wel vaag
Wauw, daar ben ik net nog geweest, maar ik dacht "ik hoef niks te vragen, want ze hebben toch niks ;( "

Weet je misschien ook welke kleur ze krijgen? Zouden ze niet allemaal al gereserveerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dalijk eens kijken bij T-mobile Roermond. Niet om te kopen maar gewoon eventjes te kijken (als ze er nog 1 hebben)

Verder wacht ik gewoon tot volgende week...
Die lelijke t-mobile logo's hoef ik niet op mijn X1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem zojuist bij de t-mobile sjop in gorinchem opgehaald

relax 300, zonder extra's = 89,95 (2 jaar)

hij is zilver, achterkant (batterij) heeft het t-mobile logo, maar is niet hinderlijk (zelfs niet eens roze :P)

en de verkoper zei dattie zimlok vlij was (omdat er ook orange kaartjes in moeten kunnen)

ze hebben er in gorinchem trouwens nog 2.

edit: hij is wel gesimlocked...

opgestart met voda sim, hij ging software van t-mobile installeren
reboot van het apparaat, mijn voda pin ingeklopt.
toestel geblokkeerd: simlock
(met een of andere zweedse tekst erboven)

daarna tmobile sim erin, en werkt wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 18:04 . Reden: simlock ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik ben bij de Hi winkel langs geweest in Haarlem en heb 'm daar gereserveerd.

Volgens de verkopers komt hij morgen binnen. Wanneer hij er morgen niet is komt hij dinsdag binnen. Ze verwachten er ongeveer 5 en het zijn zwarten.

Er stonden 2 mensen op de wachtlijst en nu 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eyyka schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:53:
The Phone House hoofdkantoor heeft er vanmiddaag geleverd gekregen. Zaterdag zijn ze in de winkels! Zo weinig dat niet eens alle winkels er een krijgen, maar hij is leverbaar!! _/-\o_
Bron svp?

Weet trouwens iemand of die bloX zorgeloos internet van VF aan te raden is vor iemand die regelmatig tot vaak op internet zit met de X1??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
AGGGHHH :( Heb ik weer....

Ik heb op dit moment een Orange abbonement, deze heb ik dus verlengt met een T-mobile abbonement, maar nu komt het; ik heb dus nog een Orange simkaart en mijn X1 heeft een simlock, ik krijg de unlockcode pas na ongeveer 1,5 week toegestuurd :(

Ik kan er in ieder geval mee spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Weet trouwens iemand of die bloX zorgeloos internet van VF aan te raden is vor iemand die regelmatig tot vaak op internet zit met de X1??
Zeker nemen die blox. Heb het nu op m'n N95 en is echt makkelijk en scheelt enorm veel kosten als je vaak internet op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Cambach schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:08:
Ik ben bij de Hi winkel langs geweest in Haarlem en heb 'm daar gereserveerd.

Volgens de verkopers komt hij morgen binnen. Wanneer hij er morgen niet is komt hij dinsdag binnen. Ze verwachten er ongeveer 5 en het zijn zwarten.

Er stonden 2 mensen op de wachtlijst en nu 3 :)
Opvallend dat het zwarten zijn zeg, die zouden eigenlijk pas later komen en bovendient toont Hi op zijn website alleen de grijze versie. Ik ga morgenochtend in ieder geval ook even vragen/kijken/kopen bij de Hi winkel (in Eindhoven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor de mensen die hem ein-de-lijk hebben heel veel plezier ermee gewenst.
Zelf ben ik inmiddels toch wel overtuigd van het feit dat ik de zwarte wil. Tenzij ik mij dus echt niet kan beheersen duurt het voor mij nog wel even voordat ik een X1 heb. *zucht*

Inmiddels heeft Vodafone haar site weer aangepast m.b.t. de X1. Inmiddels hebben ze de zilveren versie afgebeeld. Jammer, jammer, jammer.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyyka
  • Laatst online: 06-09 23:09
dragonzzzz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:32:
[...]

Als ik het goed lees heeft alleen T-Mobile een batch uit Engeland gekregen. Aangezien ze branded en engels zijn.
Damn ik ben jaloers!! hehehe
vanavond ff langs de T-M shop in de kalverstraat.
zoals ik al zei: The Phone House heeft er ook binnen gekregen. Zaterdag in de winkels
Simlock vrij nog wel. Als het goed is krijg ik hem zaterdag, ik zal jullie mijn bevindingen doorgeven!

[ Voor 7% gewijzigd door Eyyka op 06-11-2008 18:59 ]

|  Macbook Air M1 16GB |  iPhone 15 Pro Max 256GB |  iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Laatst online: 27-02 13:38
Net bij de T-mobile shop in Alkmaar een branded, simlocked silver X1 opgehaald, ze hadden er nog 5 liggen...

wat een vooruitgang vanaf m'n K800i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 22:02

TNO

cake.

Nou, maar even ter bevestiging, de T-mobile shop in Leeuwarden had ze ook, zij hadden 9 binnen gekregen, waar van er al 3 gereserveerd waren. Ik heb wel een Nederlands toestel. Helaas wel sim-locked ondanks dat de verkoper mij beloofde dat hij dat niet was.
Dat vind ik wel jammer, ik ga nu in ieder geval terug naar de winkel, kijken wat hij voor me kan betekenen ;)

Vooralsnog vind ik 'm wel behoorlijk snel, de panels zijn grappig, hij wordt niet standaard met SBP panel afgeleverd. (In vergelijking met WM6 op een HP iPaq 514 @ 200 MHz)

Kortom ik ben verliefd op het toestel, maar kan er helaas nog niks mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
niet standaard met spb panel? dat lijkt me vreemd. Tot nu toe alle reviews hadden die wel, toch? GSMweb meldt nog steeds begin volgende week.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
spb is gratis te downloaden zit er niet std op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
zouden de mensen met de t-mobile versie een foto kunnen maken van de achterkant?

en is er een t-mobile panel ofzo? met hun eigen kleurenschema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ik heb hem nu net telefonisch besteld bij Hi.

http://shop.www.hi.nl/hi/...er=AH12&M5ABRelArt=AH12B2

Ik heb hem bij een Hi20 abo, 1 jaar, op de website staat dat het toestel dan 320 euro kost, maar het is dus 260 euro. Als je dat vergelijkt met Vodafone waar de X1 375 euro kost bij een 22,50 abo is dat toch wel een groot verschil.
Ze zouden hem misschien morgen al thuis kunnen bezorgen, anders zaterdag. Ik ben er dit weekend niet dus ik zal jullie waarschijnlijk ergens volgende week kunnen vertellen over mn ervaringen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Mag schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:06:

Ik heb hem bij een Hi20 abo, 1 jaar, op de website staat dat het toestel dan 320 euro kost, maar het is dus 260 euro. Als je dat vergelijkt met Vodafone waar de X1 375 euro kost bij een 22,50 abo is dat toch wel een groot verschil.
Ze zouden hem misschien morgen al thuis kunnen bezorgen, anders zaterdag. Ik ben er dit weekend niet dus ik zal jullie waarschijnlijk ergens volgende week kunnen vertellen over mn ervaringen :).
Heb je gevraagd of zij de zwarte hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
Ja hier ook eindelijk de X1. het is wel de zilveren versie geworden, maar vond hem bij nader inzien toch wel strak eigenlijk :D
Heb die van mij gehaald bij de T-Mobile shop in Amsterdam @ Rokin.
wat een gaaf toestel!!! wauw! en de branding van T-mobile valt idd erg mee.
Als je op deze foto kijkt,
Afbeeldingslocatie: http://phonereport.info/wp-content/uploads/diamond-iphone-x1-2.jpg
op de achterkant waar X1 staat, staat bij de T-mobile variant heel bescheiden T-mobile. Zonder roze oid.

De mensen die hem trouwens hebben via t-mobile. hebben jullie de SD kaart met Hancock erbij?

[ Voor 8% gewijzigd door richard_1st op 06-11-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
richard_1st schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:14:
De mensen die hem trouwens hebben via t-mobile. hebben jullie de SD kaart met Hancock erbij?
Als het goed is, wordt deze opgestuurd na het invullen van het antwoordkaart wat in de doos moet zitten.

Dat is toen vooraf vermeld :)

Veel plezier ermee!

Ik ga het waarschijnlijk bij Hi bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

SneakyViper schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:13:
[...]

Heb je gevraagd of zij de zwarte hebben?
Dat heb ik gevraagd, en ze hebben alleen de zilveren. Ik moet trouwens toegeven dat, hoewel ik eerst echt de zwarte wilde, ik na deze foto de zilveren eigenlijk wel vet vind:

Afbeeldingslocatie: http://blog.se-nse.net/wp-content/uploads/2008/10/4707-20081018171445.jpg

Heb ook gelijk gevraagd naar de snelheid van hi's internet. Omdat in de topic in dit forum aangegeven staat dat het 128kbps is en Vodafone bijv. 3600kbps biedt.
Zoals iemand anders in dat topic al zei, en dat klopt dus inderdaad na te hebben nagevraagd, is de snelheid in de randstad, waar ik woon, veel meer dan 128kbps en ze werken eraan om dat landelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 05-09 10:45
Mag schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:06:

Ik ga er van uit dat het bij jou gaat om een nieuw abo?
Ik heb namelijk verlengd, van Hi30 naar Hi20 incl Eindeloos Online en krijg het toestel gratis... Waar zit hem dat grote verschil nu in?

Mja, zal mij ook benieuwen of ik morgen een telefoontje krijg.
Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste