Mag schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:48:
[...]
Mja, het is niet zo dat degene die ik aan de lijn had die prijs simpelweg verzonnen had. Die heeft die toch echt uit het systeem gehaald. Ik heb ook al een bevestigingsmailtje gehad met mn bestelling en de prijs enzo.
En ik geloof dan ook sneller het woord van iemand die een prijs van een product in zijn systeem kan vinden dan van iemand die dat niet kan

.
Wel vreemd dat Dweebus die min of meer in dezelfde situatie zit als ik 260 euro minder hoeft te betalen.
Zoiezo kan ik moeilijk geloven dat je bij een 20euro p/m abo je een gratis toestel krijgt van 700 euro. Of was het een 2jarig abo? Ik had namelijk een 1jarige genomen.
Om maar even een kleine opsomming te geven wat er bij Hi.nl kan gebeuren:
- Ik ontvang op 4 november een mailtje met een antwoord op mijn vraag of ik bij de eerste bestellers zat, dat dit inderdaad zo was.
-Toen ik vandaag ging kijken op mijn bestelstatus stond mijn order geannuleerd
- Klantenservice 'doos 1': Ik heb net het orderbedrijf voor je gebeld en je hebt hem zelf op 3 november geannuleerd. Met een mailtje nog wel.

Maar ze zou me anders wel even doorverbinden... Verbinding werd helaas/natuurlijk verbroken.
- Klantenservice 'doos 2': Ow meneer ik zie t al. Het abonnement is afgesloten met een ander identiteitsbewijs dan waar u nu meer wilt verlengen..

Ja dus? Ja dat kan niet bij ons. IK HEB 6 JAAR GELEDEN DAT ABBO GEKOCHT

Kunnen we helaas niets aan doen... U moet u nieuwe ID even bij een Hi winkel laten verifieren. Maar je bestelling blijft geannuleerd.
- Hi winkel: wat kom je doen? Ik kan wel je naam veranderen (!@#$%^&*(), ik heet nog steeds t zelfde hoor...), maar dat kan ik echt niet, bel anders even met de klantenservice.
- Klantenservice 'hoi ik ben **** en ik ben nieuw hier figuur': Ja geen idee hoe je dat moet doen, moet je even de klantenservice bellen....

uh die bel ik toch nu? Wacht ik gooi m er zelf wel op....
- Klantenservice Ali: Meneer dit is echt belachelijk wat u vertelt, ik ga u nu doorverbinden naar iemand die hier meer van weet. (klinkt top was t ook!

)
- Meneer van de Verkoop: Meneer ik kan u vertellen, in Nederland heeft een ID een beperkte houdbaarheidsdatum. Maar u bent nog steeds dezelfde toch? (Haha met humor heb je me! Nou t nog ff regelen!) Meneer ik ga de order nu in het systeem zetten en zorg ervoor dat u gewoon morgen een belletje krijgt met de levering MITS wij ze binnenkrijgen, das de enige MAAR die ik moet u moet geven, maar ik zorg ervoor dat de bestelling vandaag nog in behandeling gaat (t was al 1900u geloof ik maar goed, beloofd is beloofd!) Ik vind overigens ook dat u schandalig bent behandeld... (goh... joh... echt?!)
En warempel, ik kijk net, hij staat alszijnde In behandeling... Nu morgen maar weer ff bellen om te checken..
Heb nog nooit zoveel moeite moeten doen... Nu maar hopen.. Ik ben zo jaloers op alle bezitters...