Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mag schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:21:
[...]

Dat heb ik gevraagd, en ze hebben alleen de zilveren. Ik moet trouwens toegeven dat, hoewel ik eerst echt de zwarte wilde, ik na deze foto de zilveren eigenlijk wel vet vind:
Nog meer mooie foto's van de zilveren: http://sonyericsson-x1.com/index.php?itemid=9&catid=3 :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweet het niet zeker (heb nog geen tomtom software ofzo) maar het lijkt alsof er geen gps inzit?

ik heb wel een optie: external gps, en een optie om gps locaties te downloaden, maar kan hem niet kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:23
[...]

Dat heb ik gevraagd, en ze hebben alleen de zilveren. Ik moet trouwens toegeven dat, hoewel ik eerst echt de zwarte wilde, ik na deze foto de zilveren eigenlijk wel vet vind:

[afbeelding]

Heb ook gelijk gevraagd naar de snelheid van hi's internet. Omdat in de topic in dit forum aangegeven staat dat het 128kbps is en Vodafone bijv. 3600kbps biedt.
Zoals iemand anders in dat topic al zei, en dat klopt dus inderdaad na te hebben nagevraagd, is de snelheid in de randstad, waar ik woon, veel meer dan 128kbps en ze werken eraan om dat landelijk te maken.
Tja, ik vind de zwarte toch wel echt een stuk mooier, ik vind het ook jammer dat bij de zwarte het toetsenbord niet ook zwart is. Ik heb ook nog wel een mooie afbeelding voor de vergelijking gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://dailymobile.files.wordpress.com/2008/04/sonyericsson-xperia-x1-171.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
[...]

[afbeelding]

Heb ook gelijk gevraagd naar de snelheid van hi's internet. Omdat in de topic in dit forum aangegeven staat dat het 128kbps is en Vodafone bijv. 3600kbps biedt.
Zoals iemand anders in dat topic al zei, en dat klopt dus inderdaad na te hebben nagevraagd, is de snelheid in de randstad, waar ik woon, veel meer dan 128kbps en ze werken eraan om dat landelijk te maken.
Mag, ik heb net gebeld met Hi, mij werd verteld dat het toestel nog steeds niet beschikbaar is, ik heb hem gezegd dat "een vriend" het al vandaag had besteld met Hi20 1jaar voor 260euro, maar hij gaf aan dat er geen prijzen bij hem in het systeem stonden (was iemand van de verkoop afdeling) en dat "die ene vriend" waarschijnlijk morgen terug gebeld zou worden om te worden geinformeerd dat het langer duurt dan verwacht.

Beetje vage en tegenstrijdige verhaal, maar goed, ik bel morgen nog een keer met de hoop dat ik iemand anders aan de lijn krijg die er wat meer van af weet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
alles leuk en aardig de fotos en problemen over de telefoon maar dit is toch abonement en levering gedeelte :D

maar ik heb bij hi het gevoel dat ze de zaak aan het verdelen zijn daar ik krijg geen info ze kijken wel maar kunnen het ineens niet zeggen :(

[ Voor 39% gewijzigd door the boiler op 06-11-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
is er toevallig nog iemand bij de T-mobile shop in Utrecht stad geweest, en is/was ie op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Dweebus schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:24:
[...]

Ik ga er van uit dat het bij jou gaat om een nieuw abo?
Ik heb namelijk verlengd, van Hi30 naar Hi20 incl Eindeloos Online en krijg het toestel gratis... Waar zit hem dat grote verschil nu in?

Mja, zal mij ook benieuwen of ik morgen een telefoontje krijg.
Ik heb hem verlengd van Hi20 naar Hi20 incl Eindeloos online en krijg het toestel voor 260 euro... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:32:
kweet het niet zeker (heb nog geen tomtom software ofzo) maar het lijkt alsof er geen gps inzit?

ik heb wel een optie: external gps, en een optie om gps locaties te downloaden, maar kan hem niet kiezen?
In het Xperia ervaringen topic zijn er al meerdere mensen die er TomTom 7 werkend op hebben staan, dus er zit weldegelijk GPS in :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

EN-IS schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:36:
[...]

Mag, ik heb net gebeld met Hi, mij werd verteld dat het toestel nog steeds niet beschikbaar is, ik heb hem gezegd dat "een vriend" het al vandaag had besteld met Hi20 1jaar voor 260euro, maar hij gaf aan dat er geen prijzen bij hem in het systeem stonden (was iemand van de verkoop afdeling) en dat "die ene vriend" waarschijnlijk morgen terug gebeld zou worden om te worden geinformeerd dat het langer duurt dan verwacht.

Beetje vage en tegenstrijdige verhaal, maar goed, ik bel morgen nog een keer met de hoop dat ik iemand anders aan de lijn krijg die er wat meer van af weet! :)
Mja, het is niet zo dat degene die ik aan de lijn had die prijs simpelweg verzonnen had. Die heeft die toch echt uit het systeem gehaald. Ik heb ook al een bevestigingsmailtje gehad met mn bestelling en de prijs enzo.
En ik geloof dan ook sneller het woord van iemand die een prijs van een product in zijn systeem kan vinden dan van iemand die dat niet kan :).

Wel vreemd dat Dweebus die min of meer in dezelfde situatie zit als ik 260 euro minder hoeft te betalen.
Zoiezo kan ik moeilijk geloven dat je bij een 20euro p/m abo je een gratis toestel krijgt van 700 euro. Of was het een 2jarig abo? Ik had namelijk een 1jarige genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Tmobile shop Kalverstraat had er 20 STUKS! :P allemaal branded silver
Damn ik wil de zwarte!! plzz laat hem snel komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Roermond hadden ze nog 6 Xperia's.
Heb hem voor het eerst vast gehad, hij is nog MOOIER dan ik dacht (L) Wauuw wat een geweldige telefoon. Ligt super lekker in de hand, lekker stevig en het sliden gaat echt perfect.
Er is geen twijfel meer mogelijk, dit wordt mijn nieuwe telefoon !!! Hoop hem volgende week ook in huis te hebben :D

Vet jaloers op degenen die hem al hebben :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toen ik las dat die in de winkel lag direct naar de T-Mobile shop gegaan... Niet om em te kopen, want ik wil geen branded versie met T-Mobile Rom...

Wat een erg mooi apparaat! Het scherm is echt fantastisch en het toestel werkt erg lekker!
2 nadeeltjes met betrekking tot de bediening (maar das een kwestie van wennen misschien):

- Ik vind het toetsenbord erg lekker tikken, alleen de feedback had iets meer gemogen.. Je merkt het nu wel een beetje als je een toets indrukt, maar ik vraag me af of dit na een tijdje ook zo blijft.. Ik betrapte me erop dat bij een keer rustig drukken of geen letter of per ongeluk ineens 2 letters stonden.

- Ik vind dat het touchpad onder het scherm te diep ligt.. Werd ook al in een review aangegeven.. Ik moet echt met mijn vinger in het vierkant om te scrollen, en scrollen in een gat gaat niet echt goed.. Het had fijner geweest als ie gelijk lag met de overige toetsen zodat het vingerglijden makkelijker ging.. Daarnaast had ik moeite met het scrollen.. Ik had niet echt de controle erover..

- Ik vond het toestel niet altijd even snel.. De schermen komen vaak na het indrukken van het panel wel tevoorschijn, maar soms duurt het dan nog een paar seconden voor het scherm echt actief wordt.. Let ook maar eens op reviews op youtube met bijvoorbeeld een klok in het scherm... Na het klikken op het panel krijg je het full-screen scherm te zien met een oude tijd die inactief is, en vervolgens een paar seconden later wordt ie pas actief met de nieuwe tijd.

Maargoed, ik stond dus even een kwartiertje in de winkel te pielen.. Dus het zal best een kwestie van wennen zijn.. Verder is het een supertelefoon, en ik denk dat de negatieve punten een kwestie van wennen is... Ik ga em in ieder geval ZEKER aanschaffen... Nu alleen nog de vraag met wat voor abonnement... Wordt het Vodafone, Telfort of T-Mobile abonnement? Vodafone en Telfort zijn super, alleen wel een datalimiet van 300 a 400Mb.. Met een XPeria lijkt me dat zonde.. T-Mobile met WnW Plus heeft onbeperkt internet (enkel na 2Gb trager internet); echter is de dekking slechter... Dillemma's, dilemma's... Nog een paar dagen om te beslissen :P

Half Off-Topic: Ik was met de browser (Opera e.d.) aan het prutsen, en ik wilde kijken op www.nu.nl en dergelijke om te kijken hoe goed de kwaliteit was... Ineens springt de browser automatisch naar de mobiele versie van nu.nl (mobiel.nu.nl)... Deze site is vooral bedoeld voor telefoontjes met kleine schermpjes... Hey, daarvoor wil ik geen XPeria!!! Ik wil gewoon de originele sites zien; niet de mobiele versies... Kan ik ergens instellen dat webpagina's niet automatisch mij met mijn toekomstige XPeria naar de mobiele paginavarianten re-directen, maar gewoon de normale versies laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:06
Mag schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:48:
[...]

Mja, het is niet zo dat degene die ik aan de lijn had die prijs simpelweg verzonnen had. Die heeft die toch echt uit het systeem gehaald. Ik heb ook al een bevestigingsmailtje gehad met mn bestelling en de prijs enzo.
En ik geloof dan ook sneller het woord van iemand die een prijs van een product in zijn systeem kan vinden dan van iemand die dat niet kan :).

Wel vreemd dat Dweebus die min of meer in dezelfde situatie zit als ik 260 euro minder hoeft te betalen.
Zoiezo kan ik moeilijk geloven dat je bij een 20euro p/m abo je een gratis toestel krijgt van 700 euro. Of was het een 2jarig abo? Ik had namelijk een 1jarige genomen.
Om maar even een kleine opsomming te geven wat er bij Hi.nl kan gebeuren:

- Ik ontvang op 4 november een mailtje met een antwoord op mijn vraag of ik bij de eerste bestellers zat, dat dit inderdaad zo was.
-Toen ik vandaag ging kijken op mijn bestelstatus stond mijn order geannuleerd :o
- Klantenservice 'doos 1': Ik heb net het orderbedrijf voor je gebeld en je hebt hem zelf op 3 november geannuleerd. Met een mailtje nog wel. :o Maar ze zou me anders wel even doorverbinden... Verbinding werd helaas/natuurlijk verbroken.
- Klantenservice 'doos 2': Ow meneer ik zie t al. Het abonnement is afgesloten met een ander identiteitsbewijs dan waar u nu meer wilt verlengen.. :o Ja dus? Ja dat kan niet bij ons. IK HEB 6 JAAR GELEDEN DAT ABBO GEKOCHT :o Kunnen we helaas niets aan doen... U moet u nieuwe ID even bij een Hi winkel laten verifieren. Maar je bestelling blijft geannuleerd.
- Hi winkel: wat kom je doen? Ik kan wel je naam veranderen (!@#$%^&*(), ik heet nog steeds t zelfde hoor...), maar dat kan ik echt niet, bel anders even met de klantenservice.
- Klantenservice 'hoi ik ben **** en ik ben nieuw hier figuur': Ja geen idee hoe je dat moet doen, moet je even de klantenservice bellen.... :o uh die bel ik toch nu? Wacht ik gooi m er zelf wel op....
- Klantenservice Ali: Meneer dit is echt belachelijk wat u vertelt, ik ga u nu doorverbinden naar iemand die hier meer van weet. (klinkt top was t ook! ;) )
- Meneer van de Verkoop: Meneer ik kan u vertellen, in Nederland heeft een ID een beperkte houdbaarheidsdatum. Maar u bent nog steeds dezelfde toch? (Haha met humor heb je me! Nou t nog ff regelen!) Meneer ik ga de order nu in het systeem zetten en zorg ervoor dat u gewoon morgen een belletje krijgt met de levering MITS wij ze binnenkrijgen, das de enige MAAR die ik moet u moet geven, maar ik zorg ervoor dat de bestelling vandaag nog in behandeling gaat (t was al 1900u geloof ik maar goed, beloofd is beloofd!) Ik vind overigens ook dat u schandalig bent behandeld... (goh... joh... echt?!)

En warempel, ik kijk net, hij staat alszijnde In behandeling... Nu morgen maar weer ff bellen om te checken..
Heb nog nooit zoveel moeite moeten doen... Nu maar hopen.. Ik ben zo jaloers op alle bezitters... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
In Leiden hebben ze er iig eentje minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Komop met de foto's, ervaringen (van hoe die verpakt is tot en met of hij lekker werkt), reviews, details als je er één in bezit hebt dan! Ik ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:23
RickXX schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 00:25:
Komop met de foto's, ervaringen (van hoe die verpakt is tot en met of hij lekker werkt), reviews, details als je er één in bezit hebt dan! Ik ben zeer benieuwd!
Maar dan wel in Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:34:
Half Off-Topic: Ik was met de browser (Opera e.d.) aan het prutsen, en ik wilde kijken op www.nu.nl en dergelijke om te kijken hoe goed de kwaliteit was... Ineens springt de browser automatisch naar de mobiele versie van nu.nl (mobiel.nu.nl)... Deze site is vooral bedoeld voor telefoontjes met kleine schermpjes... Hey, daarvoor wil ik geen XPeria!!! Ik wil gewoon de originele sites zien; niet de mobiele versies... Kan ik ergens instellen dat webpagina's niet automatisch mij met mijn toekomstige XPeria naar de mobiele paginavarianten re-directen, maar gewoon de normale versies laten zien?
Ja, als het goed is kan je in Opera aangeven of je de mobiele versies automatisch wil laten weergeven of niet... Tenminste, dat is in Opera Mini (op m'n K800) wel zo, dus ik denk dat het ook in de 'gewone' Opera kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

zeef schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 00:13:
In Leiden hebben ze er iig eentje minder :+
T-Mobile shop in de haarlemmerstraat zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Jullie maken me jaloers :9~
Morgen maar eens iedere telefoonzaak afgaan die ik maar kan vinden :P
Hoop dat hij goed leverbaar is, want van vodafone heb ik nog niks gehoord over de online bestelling.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FurY_84 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:59:
[...]

Om maar even een kleine opsomming te geven wat er bij Hi.nl kan gebeuren:

- Ik ontvang op 4 november een mailtje met een antwoord op mijn vraag of ik bij de eerste bestellers zat, dat dit inderdaad zo was.
-Toen ik vandaag ging kijken op mijn bestelstatus stond mijn order geannuleerd :o
- Klantenservice 'doos 1': Ik heb net het orderbedrijf voor je gebeld en je hebt hem zelf op 3 november geannuleerd. Met een mailtje nog wel. :o Maar ze zou me anders wel even doorverbinden... Verbinding werd helaas/natuurlijk verbroken.
- Klantenservice 'doos 2': Ow meneer ik zie t al. Het abonnement is afgesloten met een ander identiteitsbewijs dan waar u nu meer wilt verlengen.. :o Ja dus? Ja dat kan niet bij ons. IK HEB 6 JAAR GELEDEN DAT ABBO GEKOCHT :o Kunnen we helaas niets aan doen... U moet u nieuwe ID even bij een Hi winkel laten verifieren. Maar je bestelling blijft geannuleerd.
- Hi winkel: wat kom je doen? Ik kan wel je naam veranderen (!@#$%^&*(), ik heet nog steeds t zelfde hoor...), maar dat kan ik echt niet, bel anders even met de klantenservice.
- Klantenservice 'hoi ik ben **** en ik ben nieuw hier figuur': Ja geen idee hoe je dat moet doen, moet je even de klantenservice bellen.... :o uh die bel ik toch nu? Wacht ik gooi m er zelf wel op....
- Klantenservice Ali: Meneer dit is echt belachelijk wat u vertelt, ik ga u nu doorverbinden naar iemand die hier meer van weet. (klinkt top was t ook! ;) )
- Meneer van de Verkoop: Meneer ik kan u vertellen, in Nederland heeft een ID een beperkte houdbaarheidsdatum. Maar u bent nog steeds dezelfde toch? (Haha met humor heb je me! Nou t nog ff regelen!) Meneer ik ga de order nu in het systeem zetten en zorg ervoor dat u gewoon morgen een belletje krijgt met de levering MITS wij ze binnenkrijgen, das de enige MAAR die ik moet u moet geven, maar ik zorg ervoor dat de bestelling vandaag nog in behandeling gaat (t was al 1900u geloof ik maar goed, beloofd is beloofd!) Ik vind overigens ook dat u schandalig bent behandeld... (goh... joh... echt?!)

En warempel, ik kijk net, hij staat alszijnde In behandeling... Nu morgen maar weer ff bellen om te checken..
Heb nog nooit zoveel moeite moeten doen... Nu maar hopen.. Ik ben zo jaloers op alle bezitters... 8)
Er zitten alleen maar waardeloze niksweters achter de telefoon bij Hi.
Ik ga dalijk ook eens even schelden ;) Er zijn inmiddels 10 werkdagen verstreken in mijn bestelling is NOG niet terug gehaald. Ik wil verd*mme wat nieuws kunnen bestellen voor dat dalijk alle X1's op zijn 8)7
En anders maar naar GSM web. Betaal ik wel een aantal tientjes meer maar dat moet dan maar. Zoals ze bij de Hi shop met klanten omgaan is werkelijk zum kotzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Mag schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:27:
[...]

Ik heb hem verlengd van Hi20 naar Hi20 incl Eindeloos online en krijg het toestel voor 260 euro... 8)7
Haha dat is echt heel vreemd. Ik heb namelijk exact hetzelfde, ook Hi 20 en ik ga ook naar Hi 20 met eindeloos online en ik krijg hem gratis. Als je door de telefoon besteld klopt er niks van. Dat systeem van hun is vaag, geven ze zelf ook toe.

Je moet even online kijken op de site. Inloggen en dan klikken op persoonlijke aanbieding en dan de X1. Dan zul je zien dat hij gratis is. Heb m gereserveerd in de winkel en daar is ie dus ook gratis.

Maar even over de zwarte versie. Ik heb het idee dat er een zeer gering aantal zwarte versies van de X1 beschikbaar zijn en dat die naar verschillende Hi filialen gaan. In elke Hi winkel hebben ze het namelijk over de zwarte versie en dat ze er maar een paar krijgen. Online gaat Hi eerst gewoon de zilveren verkopen omdat ze er daarvan veel meer binnenkrijgen. Dat voorkomt online veel teleurgestelde klanten en de meeste mensen bestellen toch online. Er waren namelijk ook maar 2 mensen in Haarlem die er één gereserveerd hadden, dus daar krijg je dan ook niet het probleem van "Ja, hij is alweer uitverkocht meneer".

Is alleen een theorie he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithers42
  • Laatst online: 22-05-2021
Zijn de losse, niet branded toestellen toevallig ook al ergens gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 05-09 10:45
Mag schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:48:
[...]

Ik heb inderdaad ook een 1jarig abonnement gekozen.
Ik heb er wel de sms bundel ook bij, maar die had geen invloed op de prijs qua bijbetaling. Zie ook hier

Baseren ze de aanbieding dan eventueel op belgedrag in de afgelopen contractperiode? Dan gaan ze nu wel van een koude kermis thuis komen haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Dweebus op 07-11-2008 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:15:
[...]

Haha dat is echt heel vreemd. Ik heb namelijk exact hetzelfde, ook Hi 20 en ik ga ook naar Hi 20 met eindeloos online en ik krijg hem gratis. Als je door de telefoon besteld klopt er niks van. Dat systeem van hun is vaag, geven ze zelf ook toe.

Je moet even online kijken op de site. Inloggen en dan klikken op persoonlijke aanbieding en dan de X1. Dan zul je zien dat hij gratis is. Heb m gereserveerd in de winkel en daar is ie dus ook gratis.
Das dus niet waar. Zal wel per persoon verschillen maar bij mij kost hij gewoon 169 euro bij een abo van hi 20 (2jr) incl internet.

Maar ik heb het helemaal gehad met de Hi shop. Heb net gebeld. De een is werkelijk nog achterlijker dan de ander daar.
Dat mens bleef maar doorzeuren dat de telefoon eerst terug gehaald moest worden voor ik wat nieuws kon bestellen. Ik zeg er valt niks terug te halen want dat ding kan nog helemaal niet onderweg zijn, hij is er namelijk nog niet!
Daarna sprak ze zichzelf weer tegen door te zeggen dat hun het toestel helemaal niet binnen hadden :? :X
Echt iets om kwaad om te worden gewoon!

Nouja ik heb niks getekend dus ik zit ook nergens aan vast. Bestel hem wel bij GSMweb! Als ik voor die paar tientjes wat ik meer betaal dan wel goeie service krijg ben ik tevreden!

EDIT : Opnieuw gebeld en gevraagd naar iemand die WEL verstand had van orders. Die kreeg ik aan de telefoon.Er bleek helemaal geen bestelling meer open te staan. Ik kon meteen wat nieuws bestellen.Snappen ze zichzelf nog bij Hi daar? Ik zeg dan laat het maar zo, ik bestel wel ergens anders. Wel nog even navraag gedaan naar prijzen de bij Hi-shop. Bij GSM-web betaal ik maar 17 euro meer voor alles. Dus dat is niets. Ook kon Hi me vertellen dat de X1s binnen waren maar niet hoeveel. Dus geen garantie dat ik er daadwerkelijk 1 krijg de komende tijd.
Geen bestelling meer bij de Hi shop door mij!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Laatst online: 03-08 10:51
Smithers42 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:16:
Moet zeggen ik was ook niet voor een branded phone.. maarja er zit 1 klein logootje op het klepje(die is te vervangen) En bij installeren zie je tmboile logo.. voor de rest niet .. (ja webnwalk maarja is te verwijderen)

Moet overigens ook zeggen dat Opera niet echt de ideale versie is.. heb liever een stand alone versie.. Overigens Live messenger het programma is mij nog steeds niet gelukt.. via WM site staat er dat je dat moet regelen via je provider maarja tmobile heeft dat weer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Smithers42 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:16:
Ik kreeg net een mailtje van Studentmobiel dat ze bij hun 11-11 verwachten :) Zwart en Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben mensen nog gebeld naar Vodafone voor verlenging?
Ik had gisteren gebeld en de medewerker zei dat 11-11 in voorraad ligt.
En dat ik 11-11 terug zou moeten bellen voor meer informatie mbt verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithers42
  • Laatst online: 22-05-2021
Kev!n schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:25:
[...]Moet zeggen ik was ook niet voor een branded phone.. maarja er zit 1 klein logootje op het klepje(die is te vervangen) En bij installeren zie je tmboile logo.. voor de rest niet .. (ja webnwalk maarja is te verwijderen)
Nah...ik wacht toch liever. Heb ook geen abo nodig, dus wil echt een 'not' branded.
dragonzzzz schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:05:
[...]

Ik kreeg net een mailtje van Studentmobiel dat ze bij hun 11-11 verwachten :) Zwart en Zilver
Staat daar ook al niet weken dat ze 'Op voorraad bij leverancier' zijn? (Waar ze natuurlijk SonyEricsson zelf mee kunnen bedoelen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Bij Hi staan ze nog steeds niet op voorraad ja bestel nu dan heb je hem als eerste :D
Ik wist dat ik meer geduld zou moeten hebben en tja tis gewoon afwachtten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Ik heb die van mij (zwarte) in bestelling staan bij PDAwijzer.nl. Dat is volgens mij dezelfde webshop als studentmobiel. Of in ieder geval hetzelfde achter liggende bedrijf.

Gisteren heb ik ze gebeld (aangezien de website bij hun inderdaad ook staat dat het op voorraad bij de leverancier ligt), maar ze worden of vandaag verzonden of volgende week. Althans, dat gingen ze proberen.

Verder waren ze heel erg behulpzaam en had ik er een goed gevoel over.

Een screenprotector en een 16GB microSDHC kaartje heb ik ergens anders besteld.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Smithers42 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:25:
Staat daar ook al niet weken dat ze 'Op voorraad bij leverancier' zijn? (Waar ze natuurlijk SonyEricsson zelf mee kunnen bedoelen ;) )
Yes :P
Quindor schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:57:
Ik heb die van mij (zwarte) in bestelling staan bij PDAwijzer.nl. Dat is volgens mij dezelfde webshop als studentmobiel. Of in ieder geval hetzelfde achter liggende bedrijf.

Gisteren heb ik ze gebeld (aangezien de website bij hun inderdaad ook staat dat het op voorraad bij de leverancier ligt), maar ze worden of vandaag verzonden of volgende week. Althans, dat gingen ze proberen.

Verder waren ze heel erg behulpzaam en had ik er een goed gevoel over.

Een screenprotector en een 16GB microSDHC kaartje heb ik ergens anders besteld.
Huh, vandaag verzonden naar pdawijzer of naar de klanten? Aangezien ik een mail kreeg dat ze hem 11-11 pas krijgen vind ik dit best verwarrend :P
En waar heb jij je screenprotector besteld?

[ Voor 6% gewijzigd door dragonzzzz op 07-11-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
wooot

Wij verwachten het toestel op 07-11-2008. Zodra deze binnen is, zal de koerier contact met je opnemen voor het maken van een afleverafspraak.

net een mailtje van Hi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:46:
wooot

Wij verwachten het toestel op 07-11-2008. Zodra deze binnen is, zal de koerier contact met je opnemen voor het maken van een afleverafspraak.

haha ik heb exact hetzelfde mailtje gehad net:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Toch ben ik weer bang voor standaard antwoord :( als ze hem nu vroeg krijgen heb ik hem misschien nog van het weekend maar ik gok op maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Vodafone is nogsteeds in 'weet niet'-modus. Heb dus maar even contact gezocht met T-mobile, maar verlenging is pas mogelijk vanaf 110 dagen voor einde contract - niet 4 maanden.

Hij dacht wel dat ze me een beter aanbod konden doen dan 37,5 p.m. voor 1 jaar + 165 bijbetalen bij Vodafone, maar dat kan ik volgende week dus pas te weten komen als de 110 dagen ingaan.

Het leuke is natuurlijk dat ze dan in Amsterdam wel weer uitverkocht zijn.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:46:
wooot

Hi net gesproken en die hebben echt geen idee! Net zelfs nog even de pakketdienst gebeld maar dat staat hij niet in het systeem dus deze gaat zeker NIET vandaag geleverd worden.

Pfff, gisteren gewoon bij T-mobile met het ding in mijn hand gestaan, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 05-09 10:45
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:04:
[...]

haha ik heb exact hetzelfde mailtje gehad net:P
Ik helaas niet, omdat met mijn bestelling op de 1 of andere manier mijn email-adres niet is meegenomen...

Afgezien van dat mailtje dan, heeft er al iemand een belletje van Hi gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Op de t-mobile verpakking stond ook inpak datum 04-11-2008, en de 6e lag hij al in de winkel. Dat is dus vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Sommige BelCompany winkels gaan vandaag enkele X1's ontvangen, de kans om er dus vandaag even live naar te gaan kijken en vast te houden. Ze blijven voorlopig wel schaars dus niet iedereen zal direct geholpen kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nog helemaal niemand de zwarte versie? Ik wil eigenlijk geen branded versie, maar ik zou m al zo graag willen hebben nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt kwaad als ze hem vanmiddag bij de belcompany hebben :) dan beuk ik dat wijf van die klantenservice echt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:56

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Hmm, mijn Orange kaartje werkt inderdaad niet ivm een sim-lock. straks maar even terug naar de T-Mobile winkel. Heb 2x gevraagd of 'ie sim-lock vrij is en 2x was het antwoord ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:20:
hebben mensen nog gebeld naar Vodafone voor verlenging?
Ik had gisteren gebeld en de medewerker zei dat 11-11 in voorraad ligt.
En dat ik 11-11 terug zou moeten bellen voor meer informatie mbt verlengen.
Vodafone gaat hem gratis aanbieden bij een verlening van een 27.50€ abbo + internet. Ik weet alleen niet of de 20% abbo actie korting dan nog geldt. Branded overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyyka
  • Laatst online: 06-09 23:09
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:12:
[...]

Bron svp?

Weet trouwens iemand of die bloX zorgeloos internet van VF aan te raden is vor iemand die regelmatig tot vaak op internet zit met de X1??
De bron ben ikzelf.. Werk daar

|  Macbook Air M1 16GB |  iPhone 15 Pro Max 256GB |  iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:42:
Hmm, mijn Orange kaartje werkt inderdaad niet ivm een sim-lock. straks maar even terug naar de T-Mobile winkel. Heb 2x gevraagd of 'ie sim-lock vrij is en 2x was het antwoord ja.
Welkom bij de club, er zijn hier meerdere gebruikers die op een unlock code wachten.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus vanaf 11-11 kunnen bestaande VF klanten eindelijk dat ding bestellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 22:02

TNO

cake.

SayWhatAgain! schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:42:
Vreemd, want voor zover ik weet hebben alle T-mobile shops een intern bericht gekregen dat ze echt gesimlocked zijn. Zie ook een van mijn eerdere posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:50:
[...]

Vodafone gaat hem gratis aanbieden bij een verlening van een 27.50€ abbo + internet. Ik weet alleen niet of de 20% abbo actie korting dan nog geldt. Branded overigens.
Bron?

Tot nu toe krijgt iedereen te horen "Er is nog niets bekend over de prijzen. Het beste kunt u dinsdag terugbellen".

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eyyka schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:53:
[...]

De bron ben ikzelf.. Werk daar
Ongeveer 150 stuks toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:21:
[...]

Bron?

Tot nu toe krijgt iedereen te horen "Er is nog niets bekend over de prijzen. Het beste kunt u dinsdag terugbellen".
Dat kan ik helaas niet zeggen, maar het is info van binnenuit. Ik wacht zelf ook op verlenging. Ik weet alleen nog niet of ik dat bij VF ga doen. Dit is wel een hele scherpe aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die enig idee heeft hoe het zit met de online bestellingen bij T-mobile? Vorige week dinsdag besteld, maar niemand bij T-mobile die er iets over kan zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Laatst online: 03-08 10:51
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:27:
Is er iemand die enig idee heeft hoe het zit met de online bestellingen bij T-mobile? Vorige week dinsdag besteld, maar niemand bij T-mobile die er iets over kan zeggen...
Als het goed is zijn het totaal andere afdelingen winkel en online.. Dus misschien dat die ook anders bestellen zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

dragonzzzz schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:19:
[...]

Yes :P

[...]

Huh, vandaag verzonden naar pdawijzer of naar de klanten? Aangezien ik een mail kreeg dat ze hem 11-11 pas krijgen vind ik dit best verwarrend :P
En waar heb jij je screenprotector besteld?
Zoals ze het aan mij hebben uitgelegd is dat ze ze of vandaag binnen krijgen, waarna ik hem dan zaterdag zou ontvangen. Of dat ze ze op maandag de 10de binnen kregen, waarna ik hem dan de 11de thuis zou hebben.

Ik moet er wel bij vermelden dat ze dit ook niet als harde datums konden afgeven. Maar ja, hij staat iig in bestelling, maar als een van de eerste, gaat het toch al niet meer gebeuren. ;) Ik hoop gewoon dat hij volgende week ergens binnenkomt, dan zou ik al blij zijn! _/-\o_ Ik ga ze straks nog maar eens bellen of ze wellicht al meer weten.

De screenprotector heb ik gekocht bij www.smartphoneworld.nl. Kon zo snel geen andere vinden die ik niet uit america of waar dan ook vandaag moest importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dan heb je pech en zul je vanaf de besteldatum nog 15 werkdagen moeten wachten. Heb er gister meerdere malen contact over gehad met T-mobile omdat ik een beetje pissed :( was dat ze hem wel al in de T-mobile shop hadden liggen maar nog niet konden leveren aan klanten die hem al een dikke week geleden besteld hadden. Ik kon ook niet mijn order anuleren en opnieuwe verlengen in de shop dat was blijkbaar heel erg moeilijk 8)7 . Iemand trouwens wel al een orderbevestiging gekregen of een ordernummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Quindor schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:37:
[...]

Zoals ze het aan mij hebben uitgelegd is dat ze ze of vandaag binnen krijgen, waarna ik hem dan zaterdag zou ontvangen. Of dat ze ze op maandag de 10de binnen kregen, waarna ik hem dan de 11de thuis zou hebben.

Ik moet er wel bij vermelden dat ze dit ook niet als harde datums konden afgeven. Maar ja, hij staat iig in bestelling, maar als een van de eerste, gaat het toch al niet meer gebeuren. ;) Ik hoop gewoon dat hij volgende week ergens binnenkomt, dan zou ik al blij zijn! _/-\o_ Ik ga ze straks nog maar eens bellen of ze wellicht al meer weten.

De screenprotector heb ik gekocht bij www.smartphoneworld.nl. Kon zo snel geen andere vinden die ik niet uit america of waar dan ook vandaag moest importeren.
Ah, okay. We horen het wel van je zodra je hebt gebeld :)

btw, het is Data :P hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:26:
[...]

Dat kan ik helaas niet zeggen, maar het is info van binnenuit. Ik wacht zelf ook op verlenging. Ik weet alleen nog niet of ik dat bij VF ga doen. Dit is wel een hele scherpe aanbieding.
en wanneer kan ik het bestellen? zoals ik eerder zei op 11 november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:42:
[...]

Ja dan heb je pech en zul je vanaf de besteldatum nog 15 werkdagen moeten wachten. Heb er gister meerdere malen contact over gehad met T-mobile omdat ik een beetje pissed :( was dat ze hem wel al in de T-mobile shop hadden liggen maar nog niet konden leveren aan klanten die hem al een dikke week geleden besteld hadden. Ik kon ook niet mijn order anuleren en opnieuwe verlengen in de shop dat was blijkbaar heel erg moeilijk 8)7 . Iemand trouwens wel al een orderbevestiging gekregen of een ordernummer?
Op zich heb je niet helemaal gelijk. Ik heb hem ook wel besteld, maar via de t-mobile shop. Ze hebben daarna hem apart voor me gelegd. Het is op zich logisch dat ze eerste de winkels bevoorraden aangezien de aantallen die daar verkocht worden kleiner zijn dan alle mensen die hem via internet kopen.

naast dit betekent het ook altijd dat via internet een langer proces ontstaat aangezien hij nog verzonden moet worden naar de klanten.

Terugkomend op je bestel datum. Ik heb hem ook al 3 weken geleden als pre-order gezet in de winkel. Dus we wachten allemaal even lang. Enkel heeft blijkbaar t-mobile de regeling dat de shops het eerst bevoorraad dienen te worden.

Voordeel voor jouw is dat je weet dat t-mobile ze nu heeft en ze dus spoedig kunnen uitleveren, tenzij het bericht waar is van SE en de oplage zeer klein is en dus nu ze reeds op waren.

In de shop waar ik hem heb gehaald lagen er 9, waarvan 4 pre-ordered. Ik weet niet hoeveel shops er zijn, maar op de website zijn er 59 shops te zien.

9x 59 = 531 toestellen die ze uitgeleverd mogelijk hebben.

Je leest overal over slechts 150 stuks die beschikbaar zijn. T-mobile heeft dus wel de grootste batch te pakken. Ik denk in de 1000 stuks wel. No worries hij zal snel komen :)

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:48:
[...]

en wanneer kan ik het bestellen? zoals ik eerder zei op 11 november?
Als het goed is mogen ze hem niet verkopen voor maandag. (Als hij optjid geleverd wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme zeg, ben weer even pissed. Kan het nou nooit eens 'normaal' en goed gaan?

Afgelopen vrijdag gebelt met T-mobile om mijn abonnement te verlengen.
Ik had:
Relax 150
sms bundel 50
Web N Walk

Na een gesprek van 20 minuten:
Relax 200 Met korting
Sms 100
Web N Walk
X1 voor 200 euries (wat dus ook korting is)

Krijg gister een brief in de bus waarin dus staat dat ik nog steeds relax 150 heb.
Klopt niet, dus ik nu gebelt.. puntje bij paaltje komt het erop neer dat als ik toch weer de relax 200 wilt hebben (voor het kortings bedrag, wat me maandelijks 3 euro scheelt, waardoor ik op een geheel van 39 euro kom, en geen 42 euro) ik mijn toestel (welke al onderweg is) moet weigeren aan de deur en hem terug laten sturen.. zo kan ik dus een nieuw abonnement vragen.

Pff ja dag ik heb al een kapotte n95 waar ik niks mee doe, ik wil gewoon mijn toestel! Dus dan maar geen andere abo! :(
Verdomme waarom moet het nou altijd zo gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag tussendoor.. Als je een SIM only neemt van VF, Mag je dan ook gewoon gebruik maken van de blox etc? Dus is het een gewone abbo met alle mogelijkheden? Ik zie namelijk vaak een aanbieding van xxbelminuten/xxsmsjes. Maar ik wil gewoon de onbeperkt SMS blox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:18:
[...]

Hi net gesproken en die hebben echt geen idee! Net zelfs nog even de pakketdienst gebeld maar dat staat hij niet in het systeem dus deze gaat zeker NIET vandaag geleverd worden.

Pfff, gisteren gewoon bij T-mobile met het ding in mijn hand gestaan, maarja.
Hi levert de dag erna als je hem voor 5 uur besteld volgens de website dus het zou nog steeds kunnen maar ja ik verwacht hem eigenlijk maandag maar dat er verwarring veroorzaakt word door hun standaard antwoorden hadden we wel begrepen
ik heb nog een klein hoopje maar ja ik ga er niet vanuit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Hmm, als ik dat zo bekijk, hebben de mensen die hem nu al hebben geluk gehad.
Ik ga ook maar eens in de stad kijken.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:02:
Verdomme zeg, ben weer even pissed. Kan het nou nooit eens 'normaal' en goed gaan?

Afgelopen vrijdag gebelt met T-mobile om mijn abonnement te verlengen.
Ik had:
Relax 150
sms bundel 50
Web N Walk

Na een gesprek van 20 minuten:
Relax 200 Met korting
Sms 100
Web N Walk
X1 voor 200 euries (wat dus ook korting is)

Krijg gister een brief in de bus waarin dus staat dat ik nog steeds relax 150 heb.
Klopt niet, dus ik nu gebelt.. puntje bij paaltje komt het erop neer dat als ik toch weer de relax 200 wilt hebben (voor het kortings bedrag, wat me maandelijks 3 euro scheelt, waardoor ik op een geheel van 39 euro kom, en geen 42 euro) ik mijn toestel (welke al onderweg is) moet weigeren aan de deur en hem terug laten sturen.. zo kan ik dus een nieuw abonnement vragen.

Pff ja dag ik heb al een kapotte n95 waar ik niks mee doe, ik wil gewoon mijn toestel! Dus dan maar geen andere abo! :(
Verdomme waarom moet het nou altijd zo gaan!
ik neem toch aan dat het om een 2 jarig abo gaat, right? met een 1 jarig - verleng/vernieuw Relax 400, 50 sms + W'n'W betaal ik nog 255 euro

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:05:
[...]

Als het goed is mogen ze hem niet verkopen voor maandag. (Als hij optjid geleverd wordt)
Ik heb inderdaad hetzelfde gehoord in een VF winkel. Volgens de verkoper heeft VF al wel een voorraad, maar deze zou nog groter worden.
Ze mogen alleen geen verkopen voor aanstaande maandag/dinsdag doen.

Wil zelf verlengen met een Basis 27.50 + onbeperkt internet. Dus prima actie als het waar is.

[ Voor 10% gewijzigd door Maikel64 op 07-11-2008 13:19 ]

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:19:
[...]

Ik heb inderdaad hetzelfde gehoord in een VF winkel. Volgens de verkoper heeft VF al wel een voorraad, maar deze zou nog groter worden.
Ze mogen alleen geen verkopen voor aanstaande maandag/dinsdag doen.

Wil zelf verlengen met een Basis 27.50 + onbeperkt internet. Dus prima actie als het waar is.
Ja en ik wil weten of ze zwart of zilver hebben. Studentmobiel en Hi hebben hem sowieso in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:07:
Een vraag tussendoor.. Als je een SIM only neemt van VF, Mag je dan ook gewoon gebruik maken van de blox etc? Dus is het een gewone abbo met alle mogelijkheden? Ik zie namelijk vaak een aanbieding van xxbelminuten/xxsmsjes. Maar ik wil gewoon de onbeperkt SMS blox.
de Blox kan je altijd aanzetten wanneer je maar wilt. maar je moet wel opletten welke sim only je neemt. je hebt een sim only basis en een sim only scherp. bij scherp kun je geen blox toevoegen, en bij basis kan je alle blox aanzetten wat je maar wilt. daarom is scherp veel goedkoper dan basis. maar ik vind scherp dus niet voordelig als je veel smst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:16:
[...]

ik neem toch aan dat het om een 2 jarig abo gaat, right? met een 1 jarig - verleng/vernieuw Relax 400, 50 sms + W'n'W betaal ik nog 255 euro
1 jarig!

Zit al lang bij T-mobile, zal het zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:05:
Wauw, wat ben ik jaloers op die gasten die 'm al hebben. Ik heb nu ook als een halve wilde 2call gemailed met de vraag wanneer zij hem gaan leveren. Hoop niet dat ze "medio november" als antwoord geven maar een concrete datum.
Heb je al antwoord gehad van 2Call? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Ben net gebeld door BC, kameraad van me werkt daar en hij zou er 1 voor me achter houden als ze binnenkwamen.
Er is er vandaag 1 binnengekomen, voor mij dus :) Kosten.. €157,- 2 jarig VF abbo (verlenging 35,- + internet).
Vanmiddag ophalen dus :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:56:
[...]

Heb je al antwoord gehad van 2Call? :)
er druppelen berichten binnen over xperia's die her en der uitgeleverd zijn.
Heeft 2Call al zicht op een levering?

Groeten

Jeroen

Reactie:

Goedemiddag,

Deze berichten hebben ons helaas nog niet bereikt... L
We zijn nog in afwachting.

Met vriendelijke groeten,

Bart Janssen

2Call B.V.
Postbus 11539
2502 AM Den Haag
Email: info@2call.nl

Website: www.2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Meh... Hoop dat 2call ze volgende weel wel binnen heeft dan. Heb hem al van zwart -> zilver omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:36:
[...]

de Blox kan je altijd aanzetten wanneer je maar wilt. maar je moet wel opletten welke sim only je neemt. je hebt een sim only basis en een sim only scherp. bij scherp kun je geen blox toevoegen, en bij basis kan je alle blox aanzetten wat je maar wilt. daarom is scherp veel goedkoper dan basis. maar ik vind scherp dus niet voordelig als je veel smst.
Ok! Thanks!

VF klantenservice zegt trouwens dat ze ook de zwarte hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Net een hele ruzie overgehad via de telefoon in de T-mobile store, in de T-mobile store werken tenminste wel mensen die je begrijpen want die klantenservice van T-mobile dat slaat echt nergens op. 28 Oktober besteld, bestellingen zijn fout gegaan en opnieuw ingeklopt op 5 november. Nu nieuwe levertijd 15 werkdagen. Ik had m normaal vandaag moeten hebben. Maar met de bestellingen van 28 oktober is iets fout gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door WidgetTWW op 07-11-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
mrc16 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:19:
[...]

Net een hele ruzie overgehad via de telefoon in de T-mobile store, in de T-mobile store werken tenminste wel mensen die je begrijpen want die klantenservice van T-mobile dat slaat echt nergens op. 28 Oktober besteld, bestellingen zijn fout gegaan en opnieuw ingeklopt op 5 november. Nu nieuwe levertijd 15 werkdagen. Ik had m normaal vandaag moeten hebben. Maar met de bestellingen van 28 oktober is iets fout gegaan.
kan ik me in herkennen, ik had ook de 28ste telefonisch besteld (vernieuwing), van alles fout gegaan erna en wacht nog steeds op een goede afloop en bevestiging. Heb er wel 1 maand gratis w'n'w standard aan overgehouden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

GENETX schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:13:
Meh... Hoop dat 2call ze volgende weel wel binnen heeft dan. Heb hem al van zwart -> zilver omgezet.
Ik heb hem nog steeds op zwart staan. Ze zijn als het goed is nog voor me aan het uitzoeken of ze hem uit Engeland kunnen halen. (daar zijn ze nu wel gewoon op voorraad heb ik gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:21:
[...]

kan ik me in herkennen, ik had ook de 28ste telefonisch besteld (vernieuwing), van alles fout gegaan erna en wacht nog steeds op een goede afloop en bevestiging. Heb er wel 1 maand gratis w'n'w standard aan overgehouden. O-)
heb ook al wat rellen gehad over de telefoon met T-mobile. Hebhem ook de 29ste besteld en nog steeds geen orderbevestiging.

Die W'n'W een maand gratis kan iedere t-mobile klant krijgen, ik heb er al eens een telefoontje en mail over gehad of ik geen interesse had in een maand gratis W'n'W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Laatst online: 07-09 22:56
Xof schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:21:
Ik heb hem nog steeds op zwart staan. Ze zijn als het goed is nog voor me aan het uitzoeken of ze hem uit Engeland kunnen halen. (daar zijn ze nu wel gewoon op voorraad heb ik gezien).
Ik zit in dezelfde situatie als jij, heb ze (2call) gisternacht gemaild:
Kunt u mij meer vertellen over de status betreft het importeren van de zwarte SE Xperia X1? En de levering van de 'gewone' NLse X1?
Vanochtend een bericht terug gehad:
Goedemorgen,

Momenteel is er nog geen eerdere leverdatum bekend van de import zwarte X1. Zodra we deze binnen zullen krijgen, zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:26:
[...]

heb ook al wat rellen gehad over de telefoon met T-mobile. Hebhem ook de 29ste besteld en nog steeds geen orderbevestiging.

Die W'n'W een maand gratis kan iedere t-mobile klant krijgen, ik heb er al eens een telefoontje en mail over gehad of ik geen interesse had in een maand gratis W'n'W.
Ik kreeg 12 maanden 50% korting op web n walk plus, 10tje extra korting op mobiel en nog een tegemoetkoming op het abonnement. Maar allemaal leuk een aardig die xtratjes. Had liever een toestel gehad vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
ik ben net gebeld door de koerier maandag wordt het toestel geleverd om 1600 thuis :( jammer dat ze zaterdags niet bezorgen TNT had dit wel gekunt jammer
Dus Hi levert ze 10-11-2008 en geen 7-11-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boiler bij wie had je hem besteld ? en welke provider?
Zit ook nog steeds in afwachting heb hem al voor 24-10-08 besteld.. maar nog steeds geen reactie van een tnt koerier (besteld bij belcompany.nl) 35 euro per maand onberperkt internet 50 euro voor toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik heb net een simlock vrije Xperia in mijn handen gehad, bij de 90 van de 100nogwat filialen hadden er één...

Leuk speeltje :) Het beeld is haarscherp, installeren ging snel alleen het panel switchen liet soms even op zich wachten, ik vind het media panel echt geniaal!

Alleen in de winkel geldt de leuke actie van de webshop niet, dus dat zou me dik 100eu extra gaan kosten, nou dan wacht ik nog wel even tot hij daar ook beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:41:
Boiler bij wie had je hem besteld ? en welke provider?
Zit ook nog steeds in afwachting heb hem al voor 24-10-08 besteld.. maar nog steeds geen reactie van een tnt koerier (besteld bij belcompany.nl) 35 euro per maand onberperkt internet 50 euro voor toestel..
Ik had hem bij Hi besteld via internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:25
mocht iemand er nog 1 willen: in de Haagse binnenstad heeft de TM-store er minmaal 3 op voorraad.
heb ze met eigen ogen gezien, en nee geen wachtlijst of wat dan ook

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:55:
[...]

1 jarig!

Zit al lang bij T-mobile, zal het zijn denk ik.
??! ik zit er al sinds BEN (2003). Ik zal straks eens langslopen op de Kalverstraat / het Rokin om te vragen wat ze mij te bieden hebben. Via GSMweb zou ik voor een unbranded versie 255 euro betalen met eerder genoemde specificaties.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN stores krijgen hem eigenlijk morgen binnen.Maar omdat er dan geen levering komt wordt het dinsdag. Daar is hij dan wel iets duurder per maand omdat de actie die op de HI site staat niet geldt. Wel krijg je een jaar lang internet voor 2.50.
Is dus een verschil van 3.55 per maand wat neer komt op ongeveer 85 euro op 2 jarige basis. Toestel is wel weer 10 euro goedkoper dus als ik hem bij de kpn winkel haal dinsdag betaal ik 75 euro meer dan wanneer ik op internet bestel maar dan heb ik hem wel meteen met verzekering en al.
Als ik op internet bestel kan het eind volgende week worden en moet ik extra naar Maastricht of Eindhoven om een verzekering af te sluiten bij 1 van de Hi shops..Is dus weer allemaal extra rompslomp.

75 euro is best veel geld. Maargoed van de andere kant voor me oude telefoon heb ik dinsdag 75 piek ontvangen dus wat dat betreft trekt het zich wel recht. MAAR als GSM web hem echt dinsdag krijgt kan ik beter voor 75 euro nog een extra dagje wachten...Maar heb me er voor alle zekerheid een weg laten liggen bij de KPN winkel (sta 4e op de lijst) zodat ik er nog een weekendje goed over na kan denken.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij krijgen bijna alle phone-stores dinsdag de Xperia's binnen. Net gebeld met The Phonehouse Den Haag (Spuistraat). Het hoofdkantoor heeft ze binnen en verstuurd naar de winkels. Alleen wordt er zaterdag niet bezorgd dus komen ze daar hoogstwaarschijnlijk dinsdag binnen. Had hem liever nu of morgen gehad maarja.

Weet iemand al of ie bij Belcompany binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:03:
Volgens mij krijgen bijna alle phone-stores dinsdag de Xperia's binnen. Net gebeld met The Phonehouse Den Haag (Spuistraat). Het hoofdkantoor heeft ze binnen en verstuurd naar de winkels. Alleen wordt er zaterdag niet bezorgd dus komen ze daar hoogstwaarschijnlijk dinsdag binnen. Had hem liever nu of morgen gehad maarja.

Kijk is op page 30:
robertwebbe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:32:
Sommige BelCompany winkels gaan vandaag enkele X1's ontvangen, de kans om er dus vandaag even live naar te gaan kijken en vast te houden. Ze blijven voorlopig wel schaars dus niet iedereen zal direct geholpen kunnen worden...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een smsje van belcompany medewerker. X1 is bij SOMMIGE filialen al binnen (ik persoonlijk vind hem echt te duur daar)
Dus het ligt eraan waar jij hem wil gaan halen.....
Touch HD was er trouwens ook maar dat terzijde....

We 'krijgen' er in ieder geval allemaal 1 deze week ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh sorry dragonzzz, die heb ik over het hoofd gezien, thanks voor t alsnog plaatsen ! =)

@joedy,
ik wil hem graag in het filiaal in Leidschendam halen, heb daar ook me tel nr achtergelaten en zou gebeld worden als ie binnen was. Dat meisje zei dat niemand me voor was dus vrees dat ie bij ons nog niet binnen is.
Maar hoezo duur eigenlijk? Hanteren ze niet dezelfde prijzen als bv VF als je die wil verlengen daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27

Bij "onze" Phonehouse (Eindhoven) wordt gewoon op zaterdag geleverd, dus dan verwacht ik de X1 ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:27:
[...]
Bij "onze" Phonehouse (Eindhoven) wordt gewoon op zaterdag geleverd, dus dan verwacht ik de X1 ook wel.
ja maar dan nog krijgen niet alle phonehouses de X1, tis een beperkte levering. Als je geluk hebt staat Eindhoven ook op de lijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:23:

@joedy,
ik wil hem graag in het filiaal in Leidschendam halen, heb daar ook me tel nr achtergelaten en zou gebeld worden als ie binnen was. Dat meisje zei dat niemand me voor was dus vrees dat ie bij ons nog niet binnen is.
Maar hoezo duur eigenlijk? Hanteren ze niet dezelfde prijzen als bv VF als je die wil verlengen daar?
Weet niet hoe het met verlengen zit. Maar ik wilde eerst een nieuw Vodafone abo nemen daar. Moest ik per maand 34 euro betalen 1e jaar en 2e jaar tegen de 40. En toestel nog 289 euro :O Gaat echt te ver! 8)7
Op www.belcompany.nl kun je het wel nakijken dus kijk maar eens. Laat je me weten of het duurder is dan bij VF zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Phonehouse was bij ons met mijn Hi verlengen Hi 30 voor 2 jaar ook nog eens 100 euro bijbetalen
en dat was een vrienden prijs volgens de verkoper omdat ik daar al 2 abbo 4 jaar lang had maar als hij zijn sts prijs aanhield +- 145 euro
daarom heb ik hem bij hi besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Al die VF verhalen kloppen niet echt.

Ik belde vandaag naar Vodafone Utrecht(Lange Elisabethstraat) werd ik doorverbonden met een centrale. Een trutje ( O-) ) daar vertelde me dat de telefoon vertraagd was en dat hij pas 20 november zou komen.

Bel ik daarnet met Vodafone Steenweg vertellen ze me dat ze hem al binnen hebben en dan ze hem morgen al gaan verkopen. Er ligt daar nu dus een doos met mijn naam erop :). Ik kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joedy, ik heb even gekeken en als ik me abbo verleng via BelCompany van 27,50 + bloX onbeperkt sms + bloX zorgeloos internet moet ik 309 euro betalen. Best wel duur lijkt me.
Ik kan niet op de site van VF checken hoe duur het is als ik via VF zelf verleng, ik ga morgenochtend langs de VF shop om het te vragen. Als ie er dan toevallig ligt neem ik hem daar wel, als ie geen VF logo heeft dan, want anders hoef ik hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Net maar eens gebeld met PDAwijzer.nl/Studenttelefoon.nl en nu vertelde een mevrouw mij dat hij vandaag niet binnen was gekomen dus hoogst waarschijnlijk dinsdag binnen zou komen. Als dat inderdaad het geval was, zouden ze hem meteen doorsturen en dan zou ik hem woensdag in ontvangst mogen nemen.

Wat laat, maar zoals ik al eerder zei, volgende week is uiteindelijk prima. In lijn der verwachting. Wachten is alleen wel vervelend! :+ Maar ja, niks aan te doen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:43:
Joedy, ik heb even gekeken en als ik me abbo verleng via BelCompany van 27,50 + bloX onbeperkt sms + bloX zorgeloos internet moet ik 309 euro betalen. Best wel duur lijkt me.
Ik kan niet op de site van VF checken hoe duur het is als ik via VF zelf verleng, ik ga morgenochtend langs de VF shop om het te vragen. Als ie er dan toevallig ligt neem ik hem daar wel, als ie geen VF logo heeft dan, want anders hoef ik hem niet
Ja prijzen van Belcompany zijn gewoon belachelijk hoog.

Maargoed meestal zijn winkels duurder dan webshops. Alhoewel de KPN winkel net zo goedkoop was als de HI webshop en zelfs het toestel een 10tje goedkoper voor mij dan GSM-web (alleen had je dan geen 3.50 euro korting per maand op je abo)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Net nog maar even bij de Hi winkel geweest. Die zouden 'm vandaag binnen krijgen en stond op de reserveerlijst. Maar nu werd mij ineens verteld dat ze 'm binnen nu en twee weken ontvangen...

Even een ander vraagje. Die korting van 3 euro en 5 cent per maand die je online krijgt bij een Hi abbo, krijg je die niet in de winkel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile in Rotterdam heeft ze ook...
Ze verkopen 'm dus niet los, ook al heb je onlangs je abo verlengd zonder toestel...
Weinig begripvol daar...
Wordt dus toch nog een week wachten voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Belcompany is hij sowieso ontzettend duur. Echt niet normaal.

Als je hem bij VF haalt dan heb je een logo, want het is een VFLive toestel.
Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste