Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:57:

Even een ander vraagje. Die korting van 3 euro en 5 cent per maand die je online krijgt bij een Hi abbo, krijg je die niet in de winkel??
Ik ben net naar de KPN winkel geweest om te verlengen met Hi.
Dan geldt :Je krijgt een jaar lang internet voor 2.50. En het toestel was even duur als bij de Hi shop voor mij.
Alleen die 3.05 korting heb je dan niet. Er zitten ook voordelen aan : Je kunt het toestel wel meteen dinsdag ophalen en je hoeft niet meer met die irritante mensen bij de HI klantenservice te bellen of naar een Hi shop te gaan om nog eens een verzekering erbij aan te schaffen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Zojuist nog ff gebeld met de Hi klantenservice...

Ze waren nog niet binnen voor de Hi Online Shop. En ze kon niet zeggen wanneer deze er wel zou zijn.
Bij de Hi Winkels waren er al wel een paar aanwezig werd mij verteld. (Sterker, werd mij aangeraden om te annuleren en bij de Hi Winkel te verlengen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het zo lees ga ik hem maar bij Phonehouse halen, daar vallen de prijzen van verlenging nog mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:05:
als ik het zo lees ga ik hem maar bij Phonehouse halen, daar vallen de prijzen van verlenging nog mee
Hoe zijn de prijzen daar dan? (belachelijk dat je dit niet op de site kan terugvinden)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:07:
[...]

Hoe zijn de prijzen daar dan?
ik begreep van de verkoopster bij ons dat ik voor mijn verlenging rond de 200 euro moest bijbetalen (dus voor hetzelfde genoemd abonnement). scheelt 110 euro met BC :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net afspraak gemaakt met koeriersdienst dat de Xperia morgen bij mij thuis afgeleverd word 8) _/-\o_ . Vorige week online besteld met Relax 150 en WW. Kosten toestel bij 1-jarig abonnement € 289,--.

Eric Tieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:09:
[...]

ik begreep van de verkoopster bij ons dat ik voor mijn verlenging rond de 200 euro moest bijbetalen (dus voor hetzelfde genoemd abonnement). scheelt 110 euro met BC :|
Hm ja ik heb inmiddels beslist om bij Hi te blijven. Gewoon veel lagere maandlasten (nogal een verschil 19.45 euro per maand in jaar 1 of 32 euro per maand --bedragen zonder verzekering--) + het bellen en smsen is toch wel goedkoper. Dat het internet langzamer is neem ik wel voor lief dan met zo'n groot verschil qua bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel moet jij bijbetalen Joedy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:07:
[...]

Hoe zijn de prijzen daar dan? (belachelijk dat je dit niet op de site kan terugvinden)
Bij de Phonehouse zijn de prijzen voor verlengen met VF 27.50€ nog goedkoper hoor. Nog onder de 100€ bij betalen voor een 2jr verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:14:
hoeveel moet jij bijbetalen Joedy?
KPN Winkel maar wel Hi verlenging :
Hi 20 2 jaar.(incl. eindeloos online)

Eerste jaar : 22.95
2e jaar : 29,95

Toestel : 175 euro

GSM WEB & Hi webshop :
Hi 20 2 jaar (incl eindeloos online)

Eerste jaar 19.45
2e jaar : 29.95

Toestel Hi shop : 169.95 euro
Toestel GSM-web : 186 euro

Kleine verschillen dus..

Het enige verschil is dat je een jaar lang 3.55 meer betaalt bij de KPN winkel. Nouja mee te leven toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Heb hem toenet gewoon bij tmobile shop gehaald hij was in voorraad

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mooi :D Net gebeld door de koerier van belcompany en heb een afspraak staan voor maandag...al het geduld word eindelijk beloond want werd er gek van! Maandag horen jullie van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:21:
[...]

KPN Winkel maar wel Hi verlenging :
Hi 20 2 jaar.(incl. eindeloos online)

Eerste jaar : 22.95
2e jaar : 29,95

Toestel : 175 euro
Huh, dit is echt vreemd hoor. Ik heb nu Hi 20. Ik verleng mijn Hi 20 en neem er eindeloos online bij voor 2 jaar. De abbo kosten zijn hetzelfde als die van jou maar ik krijg het toestel gratis. Als ik online kijk is ie gratis en ik ben in de winkel geweest om hem te reserveren en daar gaven ze mij aan dat ie ook gratis is.

Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 07:33
Heb vandaag weer even m'n best gedaan een X1 te krijgen. 'k Heb 1 nov telefonisch m'n abbo verlengd met Relax 150 + 1000 sms'jes + WnW Standaard = €36,90 p/m, dit icm de SEXX1 voor €199,95. Joepie! Goede aanbieding...
Dinsdag de bevestiging binnen en dus wachten op de telefoon. Vandaag even met de klantenservice gebeld hoe het met m'n xperia zit. Nadat het meisje niks kon vinden zei ze dat ze het even ging vragen en na een psychologische marteling van de achtergrond muziek werd me verteld dat ze geen idee had en ik gewoon moest wachten. Toen ik ophing bedacht ik me dat de T-Mobile shop in Leiden hem wel had. Dus ik zo terugbellen naar t-mobile. "In overleg met de T-Mobile shop zelf kun je hem daar ophalen". Ik vroeg om het telefoonnummer maar volgens die miep hadden ze die niet want de shop heeft geen telefoon.
Even later stond ik dus in de shop m'n verhaal te doen. Medewerker: "Had jij gebeld?". Nadat ik even een bos had afgeknapt kon de manager me vertellen dat het niet mogelijk was om de telefoon daar op te halen. Ze hadden er nog wel een paar achter liggen. Ik kon wel daar m'n abbo verlengen maar met alle extra kosten d'r bij was ik dan €100 meer kwijt op jaarbasis (€70 direct, €30 abbo kosten). Dus ik ben maar naar huis gegaan. Nog maar eens even de klantenservice gebeld om te bitchen dat de telefoon wel in de shop ligt en niet in mijn hand. Zegt de medewerkster opeens dat het helemaal niet mogelijk is om de telefoon daar op te halen.

Dus Hi heeft niet de enige schrale service en ik moet nog even wachten op de X1.

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag nog even naar Vodafone gebeld (algemeen verkooplijn), volgens de medewerker staat de X1 al in systeem voor abonnee die willen verlengen. door een storing in het systeem komen ze er niet in (ik denk een smoesje). Ze vroeg of ik morgen kan terugbellen, als de storing is verholpen dan kon ik direct mijn abonnement verlengen, reserveren en eventueel de prijzen. ik ben dus benieuwd. ik ga vanavond nogmaals proberen als ik tijd heb. misschien dat de systeem zogenaamd weer functioneert. zo niet dan wachten we evena f tot morgen of dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:44:
[...]

Huh, dit is echt vreemd hoor. Ik heb nu Hi 20. Ik verleng mijn Hi 20 en neem er eindeloos online bij voor 2 jaar. De abbo kosten zijn hetzelfde als die van jou maar ik krijg het toestel gratis. Als ik online kijk is ie gratis en ik ben in de winkel geweest om hem te reserveren en daar gaven ze mij aan dat ie ook gratis is.

Hoe kan dit?
Ja ik vind het ook ronduit vreemd. De enige reden die ik kan bedenken is dat jij ontzettend veel belt en dus in een veel hogere catogorie zit als mij. Ik zit maar in categorie B wat 55 euro korting oplevert (die is al er vanaf)
Hoeveelste jaar verleng je bij HI? Ik voor het 5e&6e jaar...

Maar we hebben hier al meer verschillende prijzen gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:05:
Welke abbo en hoeveel is bijbetaling enzo :)
En silver or black ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
ik hoor hier betere bedragen

ik liep gisteren naar de belcompany
ze hebben hem daar pas over 2 weken

maar kon me wel vertellen dat als ik me abo bij vodafone wil verlengen
jaar contract
50 euro + inet

mag ik nog ff 400 - 450 bij lappen voor dat ding

WTFFF

Dat ga ik echt niet betalen NAAST een abo
en ja, als het aan vodafone ligt, dan zou dat klote zijn want ben best tevreden over vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:52:
[...]

Ja ik vind het ook ronduit vreemd. De enige reden die ik kan bedenken is dat jij ontzettend veel belt en dus in een veel hogere catogorie zit als mij. Ik zit maar in categorie B wat 55 euro korting oplevert (die is al er vanaf)
Hoeveelste jaar verleng je bij HI? Ik voor het 5e&6e jaar...

Maar we hebben hier al meer verschillende prijzen gelezen...
Ik weet niet in wat voor categorie ik zit maar ik heb Hi20 en zit in principe nooit over mn abbo heen. Daarnaast wordt dit de eerste keer dat ik verleng. Heb dus pas 2 jaar een abbo.

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/kcambach/hi20.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Cambach op 07-11-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Anheuer schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:06:
ik hoor hier betere bedragen

ik liep gisteren naar de belcompany
ze hebben hem daar pas over 2 weken

maar kon me wel vertellen dat als ik me abo bij vodafone wil verlengen
jaar contract
50 euro + inet

mag ik nog ff 400 - 450 bij lappen voor dat ding

WTFFF

Dat ga ik echt niet betalen NAAST een abo
en ja, als het aan vodafone ligt, dan zou dat klote zijn want ben best tevreden over vodafone
Lol ? 60 euro pm..

60*12 = 720 euro + 400 = 1120 LOL! je bent echt gek als je dat gaat bijlappen..
Cambach schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:06:
[...]

Ik weet niet in wat voor categorie ik zit maar ik heb Hi20 en zit in principe nooit over mn abbo heen. Daarnaast wordt dit de eerste keer dat ik verleng. Heb dus pas 2 jaar een abbo.

[afbeelding]
Damn, zo goedkoop!!

[ Voor 24% gewijzigd door dragonzzzz op 07-11-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
dragonzzzz schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:11:
[...]

Lol ? 60 euro pm..

60*12 = 720 euro + 400 = 1120 LOL! je bent echt gek als je dat gaat bijlappen..
dat ga ik ook zeker niet doen!
70 zelfs want heb er ook die sms bundel bij
maar krijgt korting door die internet bundel

het slaat echt helemaal nergens op
dus moet ff kijken waar er een betere aanbieding is
maar wil liever geen tmobile want het ontvangst is gewoon slechter

dat heb ik heel goed kunnen merken op me werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
/hi heeft een goede deal zeg!!!

wie gebruiken er Hi
en zijn er tevreden over kwa ontvangst
3g ontvangst/ snelheid
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 19:08
Ik heb net even de vodafone gebeld om te informeren over 'Zorgeloos internet' van vodafone.

Je kunt dus 'zorgeloos internet' selecteren bij je opties, en dan krijg je 119,00 euro toestelkorting.

Nu blijkt er dus een verschil te zijn tussen 'zorgeloos internet' en de 'zorgeloos internet BloX'.

De medwerker van het callcenter vertelde mij dat voor 'zorgeloos internet'(die met toestelkorting waar je minimaal 12 maanden aan vast zit)een echte datalimiet, dus geen gemiddelde, geldt van 50 MB. Terwijl bij de vodafone 'zorgeloos internet BloX' geldt dat je niet vaak 10 keer (of meer dan) het gemiddelde datagebruik mag hebben, hij zei dat dit rond de 20 à 25 euro lag.

Bovendien verteld hij mij ook nog dat 'zorgeloos internet' eigenlijk niet zo heet maar 'mobile online' heet. Als ik het goed interpeteer wordt de 'zorgeloos internet' als 'zorgeloos internet blox' verkocht met uitzondering van de voorwaarde dat je er minimaal 12 maanden aan vast zit en 119,00 euro toestelkorting krijgt. Maar als je de voorwaarden van beide aanklikt zie je al snel dat ze precies hetzelfde zijn.

Ben toch benieuwd wat ze nu werkelijk bedoelen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHABEK
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-12-2021
Zojuist smsje van Hi, toestel is binnen en wordt gebeld door koerier voor afspraak. Besteld via de Hi-Shop. We wachten af :)

Edit; Afspraak gemaakt, hij komt eraan :D

[ Voor 15% gewijzigd door JHABEK op 07-11-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
StanPC schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:29:
Ik heb net even de vodafone gebeld om te informeren over 'Zorgeloos internet' van vodafone.

Je kunt dus 'zorgeloos internet' selecteren bij je opties, en dan krijg je 119,00 euro toestelkorting.

Nu blijkt er dus een verschil te zijn tussen 'zorgeloos internet' en de 'zorgeloos internet BloX'.

De medwerker van het callcenter vertelde mij dat voor 'zorgeloos internet'(die met toestelkorting waar je minimaal 12 maanden aan vast zit)een echte datalimiet, dus geen gemiddelde, geldt van 50 MB. Terwijl bij de vodafone 'zorgeloos internet BloX' geldt dat je niet vaak 10 keer (of meer dan) het gemiddelde datagebruik mag hebben, hij zei dat dit rond de 20 à 25 euro lag.

Bovendien verteld hij mij ook nog dat 'zorgeloos internet' eigenlijk niet zo heet maar 'mobile online' heet. Als ik het goed interpeteer wordt de 'zorgeloos internet' als 'zorgeloos internet blox' verkocht met uitzondering van de voorwaarde dat je er minimaal 12 maanden aan vast zit en 119,00 euro toestelkorting krijgt. Maar als je de voorwaarden van beide aanklikt zie je al snel dat ze precies hetzelfde zijn.

Ben toch benieuwd wat ze nu werkelijk bedoelen, iemand een idee?
In de voorwaarden staat duidelijk:
Met “Zorgeloos Internet” kun je binnen Nederland op het internet vrijwel onbeperkt
surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
3600 Kb/s met een limiet van 50 Mb zou belachelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:06:
[...]

Echt vreemd. Dan maken ze of een hele grote fout of is het misschien omdat je voor het eerst verlengt ofso ik zou het anders echt niet weten.
Zelfs bij een nieuw abo krijg je hem niet eens voor niks :S (ja pas vanaf hi 35)

Maar dan nog, met die 169 wat ik bij moet lappen ben ik nog goedkoop uit al zeg ik zelf. Ik zie hier mensen die echt wel veel meer betalen.En dan bedoel ik niet het toestel maar op basis van 2 jaar...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:45:
[...]

Echt vreemd. Dan maken ze of een hele grote fout of is het misschien omdat je voor het eerst verlengt ofso ik zou het anders echt niet weten.
Zelfs bij een nieuw abo krijg je hem niet eens voor niks :S
Ik ging naar de winkel om m te reserveren. Toen ging hij ook in de computer kijken enzo en toen zei hij dat ik 270 euro moest bijbetalen. Ik vertelde hem dat ik hem gratis kon krijgen via de hi shop en dat ik dat kon laten zien als hij dat wilde. Maar hij zei gelijk oke en schreef op het formulier dat ik 'm gratis kan krijgen.

Wat je kan doen is mn afbeelding uitprinten en meenemen naar de hi winkel en hetzelfde zeggen en als ze je niet geloven laat je afbeelding zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weg*

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Cheeky schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:45:
[...]

[...]

Wou dit net zelf quoten. En wat je zegt klopt inderdaad. Kijk hier maar even na....

50MB = 50*1024 = 51200KB
3.6Mbps = 360KBps (met 10% overhead)
51200Kb / 360KBps = 142,22 sec

Dus dan zou je theoretisch binnen 2,5 minuut over je datalimiet heen zitten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:33
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:50:
[...]

Hey das een goeie :D!! welke winkel ben je geweest dan? KPN of Hi? Want denk dat ze bij KPN zeggen jaa daaaag wij zijn geen webshop...
Dan zou ik al naar de Hi shop moeten...
Met mijn vorige telefoon ook gehad, moest toen in de winkel 80 euro bij betalen (vodafone). Op internet (ook vodafone) was het toestel gratis met korting op mijn abbonement. Ik naar de winkel toe, laten zien en toen kreeg ik ook die actie in de winkel aangeboden.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mcdeath schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:54:
[...]

Met mijn vorige telefoon ook gehad, moest toen in de winkel 80 euro bij betalen (vodafone). Op internet (ook vodafone) was het toestel gratis met korting op mijn abbonement. Ik naar de winkel toe, laten zien en toen kreeg ik ook die actie in de winkel aangeboden.
Je hebt gewoon geluk ofzo ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:50:
[...]

Hey das een goeie :D!! welke winkel ben je geweest dan? KPN of Hi? Want denk dat ze bij KPN zeggen jaa daaaag wij zijn geen webshop...
Dan zou ik al naar de Hi shop moeten denk je niet?
Ik ben in de Hi winkel geweest in Haarlem. Zou het gewoon doen, daar doen ze niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:57:
[...]

Ik ben in de Hi winkel geweest in Haarlem. Zou het gewoon doen, daar doen ze niet zo moeilijk.
Okee. Ik ga morgen eerst bij KPN langs om te vragen of ik hun dat daar ook onder de neus kan duwen. Al weet ik het antwoord haast al.Anders wordt het voor mij eventjes naar EHV of Maastricht reizen maandag. Want hier hebben we helaas geen Hi shop..
Ben benieuwd :+

Is het trouwens wel zo verstandig om alles hier zo te laten staan? Je weet maar nooit, misschien kun je dat plaatje enzo beter even verwijderen en onze conversatie daarover ook. Doe ik dat ook eventjes..
Ik ben er niet zo happig op dat de verkeerde mensen dit lezen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 07:33
Bij T-Mobile doen ze daar dus niet aan (klikkerdeklik). Daar baal ik wel een beetje van anders had ik hem al in m'n handen gehad. :'(

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 20:12
Aarrgh, net bij de VF winkel de laatste gereserveerd, blijkt dat je alleen telefonisch 6maanden van tevoren kan verlengen.

De klantenservice is gebeld, maar er mag absoluut geen uitzondering worden gemaakt.

Dan maar tot dinsdag wachten.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:06:
[...]

Welke abbo en hoeveel is bijbetaling enzo :)
En silver or black ?:P
De kleur zou ik niet weten welke geleverd wordt. Denk zilver.
Het verlengen is sowieso persoonsgebonden maar de verkoopster zei dus dat ik 200 euro zou bijbetalen als ik VF 27,50 zou verlengen met Zorgeloos internet blox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:19:
[...]

De kleur zou ik niet weten welke geleverd wordt. Denk zilver.
Het verlengen is sowieso persoonsgebonden maar de verkoopster zei dus dat ik 200 euro zou bijbetalen als ik VF 27,50 zou verlengen met Zorgeloos internet blox.
Zijn toch allemaal absurde bedragen! Ik weet niet waar je nu zit maar als ik jou was ging of verlengde ik gewoon bij Hi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 19:08
Cheeky schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:45:
[...]

[...]

Ik was zelf ook verbaasd, maar ik heb het hem 3 keer nagevaagd en hij zei dat het zo was.

Zal wel weer zo'n onervaren callcentermedewerker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:20:
[...]

Zijn toch allemaal absurde bedragen! Ik weet niet waar je nu zit maar als ik jou was ging of verlengde ik gewoon bij Hi..
Ja het is heel duur nog steeds allemaal. Ik zit in den haag (randstad) dus voor mij is de aanbieding van VF wat betreft internet het best, ook omdat ik regelmatig op mobiel op internet zit. Anders zou ik zeker voor HI gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Na een jaar gaan de maandlasten wel naar 30 euro, vergeet dat niet.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Heeft iemand ervaring met studentenkorting bij Hi?

Hoef je dan alleen je OV te laten zien en klaar? Of gaan ze ook checken waar je staat ingeschreven/opleiding etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Cambach op 07-11-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:38:
Heeft iemand ervaring met studentenkorting bij Hi?

Hoef je dan alleen je OV te laten zien en klaar? Of gaan ze ook checken waar je staat ingeschreven/opleiding etc.
[small]Kun je dat ook nog erbij krijgen dan :P?[/small]

Zie het net, geweldig :D nog een 20% extra korting hehe.

Gaat trouwens gewoon op vertoon van je OV kaart!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik heb net een bestelling gedaan van de zwarte X1 in Engeland.. verkoop het toestel wat ik van 2Call binnen ga krijgen (ooit) wel via marktplaats.
Heb ik mijn telefoon volgende week ook.. en dan mooi in het zwart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:02:
Aarrgh, net bij de VF winkel de laatste gereserveerd, blijkt dat je alleen telefonisch 6maanden van tevoren kan verlengen.

De klantenservice is gebeld, maar er mag absoluut geen uitzondering worden gemaakt.

Dan maar tot dinsdag wachten.
Huh, 6 maanden van tevoren verlengen? Dat is toch maar 3 maanden van tevoren? Ik zit namelijk te wachten tot 8 januari dan mag ik weer verlengen bij vodafone. Huidige abonnement loopt af op 8 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:55:
Ik heb net een bestelling gedaan van de zwarte X1 in Engeland.. verkoop het toestel wat ik van 2Call binnen ga krijgen (ooit) wel via marktplaats.
Heb ik mijn telefoon volgende week ook.. en dan mooi in het zwart :9
Mag ik vragen op welke site je hebt besteld? En zijn ze nog op voorraad? Levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:24:
[...]

Mag ik vragen op welke site je hebt besteld? En zijn ze nog op voorraad? Levertijd?
http://www.superetrader.c...ile-pda-phone-p-3707.html
Nog 10+ op voorraad, levering naar Nederland gaat met air mail en duurt 2 tot 3 werkdagen. (ze hebben gisteren een nieuwe voorraad binnen gekregen :))

[ Voor 6% gewijzigd door Xof op 07-11-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er net een opgehaald bij de BelCompany. Daar was er vandaag 1 van binnen gekomen.
Wel de hoofdprijs betaald... Maar goed, geen simlock, niet branded en gelijk meenemen, daar heb ik het wel voor over...

Ik zit nog wel met een besteld en betaald toestel bij een ***bedrijf (4allclients), dus wordt nog een gedoe om mijn betaling terug te krijgen. Hopelijk zijn ze verstandig dat ik er geen advocaten op af hoef te sturen.

T for Telecom, Monditel, GSMshop en Phone House hebben nog niets binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:27:
[...]

http://www.superetrader.c...ile-pda-phone-p-3707.html
Nog 10+ op voorraad, levering naar Nederland gaat met air mail en duurt 2 tot 3 werkdagen. (ze hebben gisteren een nieuwe voorraad binnen gekregen :))
Thanks voor de link!

Balen, kan helaas geen ander afleveradres opgeven :(
Is er nog geen shop in nederland die de zwarte op voorraad / geinmporteerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist de aftersales van t-mobile aan de lijn gehad, het toestel is onderweg. Heb ook een barcode gekregen om zending te volgen. Rare is alleen dat klantenservice er vandaag werkelijk niets over kon zeggen. Aftersales heeft dus kennelijk veel meer informatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:53:
[...]

Thanks voor de link!

Balen, kan helaas geen ander afleveradres opgeven :(
Is er nog geen shop in nederland die de zwarte op voorraad / geinmporteerd heeft?
Kan wel als je via paypal betaald. Wilde eerst met CC betalen en dat mislukte, toen maar met paypal betaald en daar werd apart de shipping address aangegeven. En je kunt ze natuurlijk altijd nog mailen ;)

Er is helaas nog geen NL shop die hem geïmporteerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:23
Ik heb hem net ook in handen gehad, bij de vodafone winkel in Eindhoven (centrum). Ze zeiden dat ze er daar nog 10 a 12 hadden liggen, maar ze mochten ze niet verkopen voor volgende week maandag. Wel zeiden ze dat ik gewoon de aanbieding die online staat kon krijgen, ook als ik zou verlengen daar in de winkel, zelfs zonder dat ze ook nog maar naar mijn abonnement gevraagd hadden. Ik kon niet reserveren, maar ze verzekerde mij dat ze volgende week echt niet op zouden zijn (ik kan pas vanaf volgende week donderdag verlengen).

Bij de Hi winkel in Eindhoven hadden ze er overigens nog geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:18:
[...]

Huh, 6 maanden van tevoren verlengen? Dat is toch maar 3 maanden van tevoren? Ik zit namelijk te wachten tot 8 januari dan mag ik weer verlengen bij vodafone. Huidige abonnement loopt af op 8 april.
Zoals gezegd: Bij vodafone mag je alleen telefonisch 6 maanden van tevoren verlengen mits je huidige abonnement een contract van 24 maanden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SneakyViper schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:00:

Weet jij wanneer ze deze daar krijgen? Ik ben van plan er even heen te gaan maar is nogal een reisje voor me. Maandag maar eventjes doen om 1 te bestellen. Ben alleen bang dat ik dan dinsdags weer terug kan gaan om hem op te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:50:
Ik heb er net een opgehaald bij de BelCompany. Daar was er vandaag 1 van binnen gekomen.
Wel de hoofdprijs betaald... Maar goed, geen simlock, niet branded en gelijk meenemen, daar heb ik het wel voor over...

Ik zit nog wel met een besteld en betaald toestel bij een ***bedrijf (4allclients), dus wordt nog een gedoe om mijn betaling terug te krijgen. Hopelijk zijn ze verstandig dat ik er geen advocaten op af hoef te sturen.

T for Telecom, Monditel, GSMshop en Phone House hebben nog niets binnen.
Lekker... Zo zie ik tenminste nog iemand die een volle ticket uitgeeft aan een telefoon... ach en iedereen maar zeurne over dat een eurootje of 80 veel is...
Ik hoop em ook binnen kort ergens te kopen... maar geen zin om overal af te bellen dus bestel em maar online waneer hij beschikbaar is..

BTW, chinese afkomst? Monditel verkoopt alleen troep.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:23
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:18:
[...]

Weet jij wanneer ze deze daar krijgen? Ik ben van plan er even heen te gaan maar is nogal een reisje voor me. Maandag maar eventjes doen om 1 te bestellen. Ben alleen bang dat ik dan dinsdags weer terug kan gaan om hem op te halen....
Ik was vanochtend en vanmiddag langs geweest, vanochtend dachten ze nog dat ie vandaag binnen zou komen en vanavond zeiden ze (een andere verkoper) dat ie misschien volgende week, misschien de week daarna binnenkomt. Ze bellen mij in ieder geval als ie binnenkomt, dat boden ze vanochtend al aan. Het ging dan overigens om de grijze waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SneakyViper schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:00:
Ik heb hem net ook in handen gehad, bij de vodafone winkel in Eindhoven (centrum). Ze zeiden dat ze er daar nog 10 a 12 hadden liggen, maar ze mochten ze niet verkopen voor volgende week maandag. Wel zeiden ze dat ik gewoon de aanbieding die online staat kon krijgen, ook als ik zou verlengen daar in de winkel, zelfs zonder dat ze ook nog maar naar mijn abonnement gevraagd hadden. Ik kon niet reserveren, maar ze verzekerde mij dat ze volgende week echt niet op zouden zijn (ik kan pas vanaf volgende week donderdag verlengen).

Precies, zoals al eerder ik al eerder had vermeld: Geen verkoop voor as maandag en bij €27.50 + internet is hij gewoon gratis bij verlenging voor 2jr. VF winkels krijgen hem voorlopig niet in het zwart schijnt. Misschien via internet wel.
Voor degene die het willen weten, er zit een VF logo/tekst achterop. Niet in het rood. Persoonlijk vind ik het niet super mooi gedaan. Maar het valt ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:01:
[...]

Lekker... Zo zie ik tenminste nog iemand die een volle ticket uitgeeft aan een telefoon... ach en iedereen maar zeurne over dat een eurootje of 80 veel is...
Mij ontgaat even iets, dat volgens jou 'lekkere' gevoel van 'ik heb 100 zo geen 100en euro's meer betaalt dan anderen voor precies hetzelfde ding' Wat is daar lekker aan, ook al gaat het in dit geval niet om jezelf ??? :? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of er op de X1 van de Hi ergens een Hi logo zit? En is het toestel van Hi ook simlock vrij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:23:
Weet iemand toevallig of er op de X1 van de Hi ergens een Hi logo zit? En is het toestel van Hi ook simlock vrij???
Geen logo's!
Over simlock durf ik niets te zeggen. Mijn k800 die ik 2 jaar geleden op Hi.nl bestelde had wel nog een simlock. Maar ik heb geluiden gehoord dat de telefoons van Hi.nl tegenwoordig simlock vrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:19:
[...]

Mij ontgaat even iets, dat volgens jou 'lekkere' gevoel van 'ik heb 100 zo geen 100en euro's meer betaalt dan anderen voor precies hetzelfde ding' Wat is daar lekker aan, ook al gaat het in dit geval niet om jezelf ??? :? :P
Nou.. ehhh... Ik ben zo'n persoon dat veel nieuwe apparatuur moet/wil hebben.
Ik wil niet vast aan een abbonement zitten, dus het is zeker dat de telefoon zooi vrij is.
Ook ik zie mezelf na een maand of 6 tot 10 weer met een "top" telefoon lopen.
Je kan dan wel zeggen van dan verkoop je de oude foon en haalt onderrtussen een nieuwe. Maar kom ik toch op neer van, een dezelfde probleem van dat ik een godsvermogen moet neertellen voor dat ding.
En verkopen van mijn oude spullen is altijd zo moeilijk... en vooral een verouderde telefoon met simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er maar vanuit dat hij simlocked is.. bij Hi is dat meestal zo!

Ik heb vandaag met GSMweb gebeld (daar heb ik hem besteld) en ze zeggen dat ze er maandag 350 binnen krijgen en dat ze gelijk maandag verstuurd worden en dat hij er dan binnen 24 uur is omdat zo een 24uurscontract hebben met TNT. Ze hebben ook geen lijst ofzo omdat ze nog geen 350 orders hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:30:
[...]

ja maar dan nog krijgen niet alle phonehouses de X1, tis een beperkte levering. Als je geluk hebt staat Eindhoven ook op de lijst :P
Vanavond even gekeken, er komt er welgeteld eentje binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:16:
[...]

Precies, zoals al eerder ik al eerder had vermeld: Geen verkoop voor as maandag en bij €27.50 + internet is hij gewoon gratis bij verlenging voor 2jr. VF winkels krijgen hem voorlopig niet in het zwart schijnt. Misschien via internet wel.
Voor degene die het willen weten, er zit een VF logo/tekst achterop. Niet in het rood. Persoonlijk vind ik het niet super mooi gedaan. Maar het valt ook niet echt op.
Ik had inderdaad gehoord dat de X1 niet voor maandag de VF shop uit mag en niet voor dinsdag in de on-line/telefonische (verlengings) verkoop.

Vanmiddag toch te horen gekregen dat de verkoop in de winkels morgen gaat beginnen. De toestellen moesten alleen nog worden ingeboekt in het systeem.
Als ik via de winkel ook al kon verlengen had ik 'm vanavond al mogen ophalen. (Maar helaas :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Degene die nog een niet simlocked toestel willen. Morgen kun je bij MM Utrecht er 1 reserveren en maandag/dinsdag afhalen. Komen er helaas maar 3 binnen. Voor prijzen van de providers moet je maar even in de winkel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:22:
[...]

Ik had inderdaad gehoord dat de X1 niet voor maandag de VF shop uit mag en niet voor dinsdag in de on-line/telefonische (verlengings) verkoop.

Vanmiddag toch te horen gekregen dat de verkoop in de winkels morgen gaat beginnen. De toestellen moesten alleen nog worden ingeboekt in het systeem.
Als ik via de winkel ook al kon verlengen had ik 'm vanavond al mogen ophalen. (Maar helaas :( )
Oh goed om te weten, dan ga ik morgen ochtend eens een rondje bellen langs VF winkels in de hoofdstad.
Hopelijk kan ik em dan ook ergens scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom zelf uit Rotterdam, dus dan loop je gewoon alle winkels vanaf Kruisplein. En op de Lijnbaan had ik al beet, dus dat viel erg mee ;) Tja, als je van plan bent om alleen maar een telefoon los te kopen, dan maakt het eigenlijk niet heel erg uit of je het nou bij een Phone House of Monditel haalt...

Omdat het toestel zo moeilijk te krijgen is, zeker zonder simlock en unbranded dacht ik, neem het maar gelijk mee, gelijk van het gezeur af...

Toestel is erg mooi, mijn eerste windows telefoon, daar ben ik toch iets minder te spreken over. Tevens doet die nieuwe panel Windows Live niet echt super, maar dat wordt wel in een andere thread besproken.

Maar toevallig loopt er ook wat aziatisch bloed door mijn aderen ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:01:
[...]

Ik hoop em ook binnen kort ergens te kopen... maar geen zin om overal af te bellen dus bestel em maar online waneer hij beschikbaar is..

BTW, chinese afkomst? Monditel verkoopt alleen troep.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers: in Belcompany Beverwijk komen er over anderhalve week drie binnen, beweren ze. Ik hoef ze niet, wacht wel tot Vodafone er eentje gratis opstuurt: bij precies hetzelfde abo bij die Belcompany moet ik 200 euro neertellen. Ik heet Bruin en kan dat niet trekken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja naar die sim-lock bij hi ben ik ook zeer benieuwd, of die er dus op zit of niet.
Iemand die 't weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik morgen ook maar een bij de VF shop ga scoren. Dan maar met logo. Dan bestel ik wel een nieuw batterijkleppie zonder logo :D betaal ik ook nog eens niks bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Laatst online: 11-09 08:52
Ik was gisteravond naar T-Mobile Rotterdam gegaan,

Ik moet nog tot 21 November wachten ( De contract loopt tot 21 maart 2009 ), maar uiteindelijk zal ik 89.95 euro betalen voor een 2 jarige vernieuwing met de Relax 100 zonder internet. ( Het is mijn pa's abonnement, ik heb zelf al WnW ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:56:
[...]

Kan wel als je via paypal betaald. Wilde eerst met CC betalen en dat mislukte, toen maar met paypal betaald en daar werd apart de shipping address aangegeven. En je kunt ze natuurlijk altijd nog mailen ;)

Er is helaas nog geen NL shop die hem geïmporteerd heeft.
Gisteravond ook maar 1 besteld via deze site en betaald met Paypal. Alleen staat mijn order nog steeds op Pending. :? Ben benieuwd wat daar aan de hand kan zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 09:13:
[...]

Gisteravond ook maar 1 besteld via deze site en betaald met Paypal. Alleen staat mijn order nog steeds op Pending. :? Ben benieuwd wat daar aan de hand kan zijn. :?
Bij mij ook, maar dat is toch logisch? Het is weekend :P (zal dus ook pas maandag verstuurd worden)
07/11/2008 PayPal Pending Transaction ID: XXXXXXXXXXXX
Payment Type: PayPal Express Checkout
Payment Status: Completed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:14:
[...]

Zoals gezegd: Bij vodafone mag je alleen telefonisch 6 maanden van tevoren verlengen mits je huidige abonnement een contract van 24 maanden heeft.
Klopt idd. Ik heb telefonisch geregeld dat ik mijn abbo nu, zelfs 7 maanden voor einde contract kan verlengen 8)

Ik had nog gevraagd of ik de telefoon niet in de winkel kon halen, maar dat was niet mogelijk. Daar kun je alleen een telefoon krijgen 3 maanden voor einde contract.

Ik heb 50 euro abbo voor 40 per maand (24 mnd) + zorgeloos internet + toestel voor 25 euro.

De precieze prijs hadden ze nog niet, maar voor deze prijs wilden ze de bestelling al wel plaatsen. Kan zijn dat ie nog goedkoper wordt, maar die € 25 kan me gestolen worden. Ik wil m'n telefoon!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keisersose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-05 17:34
the boiler schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:39:
ik ben net gebeld door de koerier maandag wordt het toestel geleverd om 1600 thuis :( jammer dat ze zaterdags niet bezorgen TNT had dit wel gekunt jammer
Dus Hi levert ze 10-11-2008 en geen 7-11-2008
Ook bij Hi besteld, voor een redelijk bedrag met 1jaar Hi 20 + online voor 229 extra (wat ik sommige voor twee jaar zie betalen)

Heb hem de 24e online besteld, nooit een bevestiging gehad. Dus maandag de 27e gebeld, konden hem niet terug vinden in het systeem. Dus overnieuw een bestelling laten plaatsen.
Online pakket dienst belde me gisteren om een afspraak voor maandag te maken. :)
Niets aan de hand natuurlijk, maar kreeg ik net weer een telefoontje, nog een keer hetzelfde, ander order nummer...
Toch die tweede maar laten annuleren, twee abbo verlengingen is niet echt handig.

Het is echt zo krom dat die online en telefonische afdeling langs elkaar heen werken (of technisch gezien, dat de online afdeling later met de hand in het andere systeem moet worden gezet 8)7

Ik hoop verder dat het toestel geen branded software heeft, maar gewoon vanilla is en dus makkelijk kan updaten. Simlock is voor mij geen probleem, maar het zou wel aardig zijn als deze er niet op zit.

PS. Moet inderdaad ook zeggen dat er een heel groot verschil tussen de helpdesk/verkoop zit onderling kwa behulpzaamheid en kennis.

[ Voor 6% gewijzigd door keisersose op 08-11-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
24 okt online besteld bij hi, net door pakketdienst gebeld dat ze hem maandag komen bezorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbes! :)
VF Kinkerstraat had er nog. Nu -1.
Wat een fijn toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 11:48:
Hebbes! :)
VF Kinkerstraat had er nog. Nu -1.
Wat een fijn toestel! :)
Ik ga ook zo naar de VF leidschendam. Hij heeft zeker een logootje of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn X1 ontvangen besteld bij Hi.nl

Voor diegene die het willen weten geen logo en bij mij simlock vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik had van iemand hier op het forum gehoord dat je als Orange klant veel korting kon krijgen als je overstapte op T-Mobile. Ik kon hier niets van vinden op het internet dus heb ik net maar even gebeld.
Ik krijg nu dus de X1 voor 10 euro bij een Flex 20 + sms verdubbelaar + internet abo, welke me over 2 jaar berekend 30 euro per maand gaat kosten.
Wel een veel beter aanbod dan bij de BelCompany waar ik nog 280 euro moest bijbetalen :P
Dus Orange gebruikers raad ik aan om even naar T-Mobile te bellen en het toestel is trouwens simlock-vrij.
Enige nadeel is wel dat ik nog 3 weken moet wachten ;(

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 08-11-2008 12:19 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Maikel64 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:22:
[...]

Dat is dus niet waar. Ik heb hem zojuist telefonisch besteld bij VF. Ik kon me niet beheersen om te wachten op de zwarte (ja ik weet het zwak zwak zwak).
Inderdaad gratis bij VF 27,50 met zorgeloos internet. Toestel zou van de week bij mij thuis moeten worden afgeleverd.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 11:52:
[...]

Ik ga ook zo naar de VF leidschendam. Hij heeft zeker een logootje of niet?
Ja, op de achterkant bij het batterij klepje.
Heb overigens verlengd met 27,50 p/m + internet (31.50 totaal p/m). Moest 65,- bij betalen.
Mooie deal!
Gelijk bij de Mycom nog een 8GB kaart gescoord.
Nu nog screen protector en klaar is Derice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 08:08
ppaddo schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:18:
[...]

Dat is dus niet waar. Ik heb hem zojuist telefonisch besteld bij VF. Ik kon me niet beheersen om te wachten op de zwarte (ja ik weet het zwak zwak zwak).
Inderdaad gratis bij VF 27,50 met zorgeloos internet. Toestel zou van de week bij mij thuis moeten worden afgeleverd.
Besteld met een nieuw abo of met een verlenging? Ben vanmorgen even bij VF in Heerlen geweest en bij verlenging van mijn abo (22,50 + inet) moest ik nog 200 euro bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht en goed nieuws.

Het slechte:
Copaco had een fout gemaakt met de zwarte versie van X1. Het bleek toch de zilvere te zijn...

Het goede:
Gsm-shop Den Haag krijgt volgende week (15/11/2008) een redelijk aantal binnen (zilvere simlockvrije).

Ik was donderdag langs T-m geweest om ff te kijken naar de X1 maarja kon de verleiding niet weer staan en heb hem toen maar meteen meegenomen. T-mobile teken op de achterkant is lelijk maarja koop wel een nieuw klepje. Het toestel is gesimlocked maar hoorde dat hij simlockvrij wordt als je hem update. Verder heeft een medewerker van T-M meteen een mailtje gestuurd voor de unlockcode van mijn toestel. (T-M moet hun toestellen tegenwoordig ook simlockvrij leveren aangezien ze ook Orange klanten hebben, maar bij de X1 is dat fout gegaan en zit er perongeluk toch een simlock op). Owja en heb maar 200 euro moeten bijbetalen met een relax400 1 jaar (zonder internet, met internet zou ik 140 moeten betalen)

Verder staat/stond er gisteravond waarschijnlijk een fout op de T-M site, als je je abbonement verlengd met een 2 jarig relax 100 (voor 10 euro p.m.) Zonder internet, was het nog maar 90 euro bijbetalen :P
Dat maakt totaal: (24x10) + 90 = 330 euro voor een "Simlockvrije" X1 en 2 jaar 100 minuten bellen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dynamic83 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:35:
[...]

Besteld met een nieuw abo of met een verlenging? Ben vanmorgen even bij VF in Heerlen geweest en bij verlenging van mijn abo (22,50 + inet) moest ik nog 200 euro bij betalen.
Verlenging vanaf een 22,50 abbo. Moet wel zeggen dat ik al redelijk lang klant ben bij Libertel (kent u deze nog nog nog)/Vodafone en met enige regelmaat toch wel over mijn bundel heen ga. Geen idee of VF ook met ABC of silver/gold klanten werkt, zal vast wel.

Ik moet wel zeggen ik heb gebeld met "1200" (optie 2, optie 1). Ze hadden nog geen prijslijst, maar de meneer die mij te woord stond vergeleek hem met de Omnia qua prijs. >:)

Zonder internet moest ik ook bijna 200 euro bijbetalen. Toen ik hem verwees naar de aanbieding op de site (VF 27,50 plus internet voor 31,50/maand) Zei hij van "oh maar als u internet neemt dan kan ik hem ook gratis aanbieden".

Dat heb ik dus maar gelijk gedaan, ondanks dat ik eigenlijk op de zwarte wilde wachten. (vind ik eigenlijk net iets mooier).

Volgens mij klopt er geen fluit van. Helaas zal ik hem op zijn vroegst pas de 17e in mijn handjes hebben...pfft dat wordt nog een lange week!

[ Voor 4% gewijzigd door PaT op 08-11-2008 14:09 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Als gsmweb het toestel maandag binnen krijgt neem ik aan dat 2call ze dan ook krijgt toch? Heb helaas nog niets gehoord..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 08:08
ppaddo schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:07:
[...]

Verlenging vanaf een 22,50 abbo. Moet wel zeggen dat ik al redelijk lang klant ben bij Libertel (kent u deze nog nog nog)/Vodafone en met enige regelmaat toch wel over mijn bundel heen ga. Geen idee of VF ook met ABC of silver/gold klanten werkt, zal vast wel.

Ik moet wel zeggen ik heb gebeld met "1200" (optie 2, optie 1). Ze hadden nog geen prijslijst, maar de meneer die mij te woord stond vergeleek hem met de Omnia qua prijs. >:)

Zonder internet moest ik ook bijna 200 euro bijbetalen. Toen ik hem verwees naar de aanbieding op de site (VF 27,50 plus internet voor 31,50/maand) Zei hij van "oh maar als u internet neemt dan kan ik hem ook gratis aanbieden".

Dat heb ik dus maar gelijk gedaan, ondanks dat ik eigenlijk op de zwarte wilde wachten. (vind ik eigenlijk net iets mooier).

Volgens mij klopt er geen fluit van. Helaas zal ik hem op zijn vroegst pas de 17e in mijn handjes hebben...pfft dat wordt nog een lange week!
Mijn huidige abo loop ook al 7 jaar bij vodafone (libertel) dus daar zou het niet aan mogen liggen denk ik. Kreeg wel het advies om dinsdag te bellen met de klantenservice dan was de prijslijst aanwezig en zouden ze misschien een beter voorstel kunnen doen. Dus ik wacht maar even tot dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:33
Vanmorgen naar de Phonehouse alkmaar geweest (die op de langestraat), was nog niet binnen werd wel verwacht. Gelijk maar bestelt en abbo verlengt. 2 uur later belde ze dat ie binnen was. Bleek ik het enigste exemplaar te krijgen. me happy :9 _/-\o_

Morgen lekker alles uitproberen. Toestel voelt solide aan en reageerd snel.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
ppaddo schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:07:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Gisteravond wilde de man bij de klantenservice het toestel absoluut niet voor me bestellen.

Toevallig wat speciaals gezegd ofzo? Dan ga ik het namelijk ook ff proberen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:33

FCC

The Phone House in de Kinkerstraat (Amsterdam) heeft hem ook, stonden er nog een paar.
Zilver, unbranded en volgens de verkoper simlock-vrij 8)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithers42
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05-2021
FCC-gast schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:50:
The Phone House in de Kinkerstraat (Amsterdam) heeft hem ook, stonden er nog een paar.
Zilver, unbranded en volgens de verkoper simlock-vrij 8)
Wat kost ie daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mags
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 14:12
Vanochtend is mijn T-Mobile telefoontje bezorgd :-) ongeveer 2 weken geleden besteld op de site van t-mobile zelf. Dus ook de web bestellingen van t-mobile worden nu uitgeleverd :-) Nu weer snel verder spelen met mijn xje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem binnen! Wat een superding zeg!
De verkoper kende me al naar aanleiding van me vele ongeduldige bezoekjes :$
Ik had nog geen stap bij de VF winkel gezet of de verkoper/manager schreeuwde al naar me "De Xperia is binnen!!"

Ik blij..

Na ff gewacht te hebben was ik aan de beurt. Hij was helemaal onder de indruk van het toestel.
Ik heb echt een goeie aanbieding gekregen, moest 65 euro bijbetalen voor het verlengen van me 27.50 VF abbo + kreeg nog korting 6 maanden lang 50% op me internet blox. Verder kreeg ik een persoonlijke aanbieding (ik bel nieteens veel) maar ik denk dat de manager mij wel aardig vond, kreeg namelijk nog een simkaart dus ander nummer erbij die werd gekoppeld aan me bestaande abbo. Nu behoud ik me nummer en bovendien heb ik nog een simkaart die ik ernaast kan gebruiken en heb ik zelfs nog een toestel erbij gekregen; De Sony Ericsson W200i.

Lang leve Vodafone Leidsenhage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Mags schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:06:
Vanochtend is mijn T-Mobile telefoontje bezorgd :-) ongeveer 2 weken geleden besteld op de site van t-mobile zelf. Dus ook de web bestellingen van t-mobile worden nu uitgeleverd :-) Nu weer snel verder spelen met mijn xje.
Wat is ongeveer twee weken geleden? Ik heb hem anderhalve week geleden (wo 30/10) telefonisch besteld en zit met smart te wachten ;)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mags schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:06:
Ik dacht dat TNT niet aan pakketjes onder rembours deed op zaterdag? Ik zit ook op die van mij te wachten namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC

FCC

Dat verschilt per abonnement denk ik, ze hebben daar alle providers.
Ik heb mijn abonnement (VF) verlengd naar het 27.50 plus internet blox pakket (2jaar), en moest 85 euro bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grr iedereen heeft hem al :P
Ik heb verschillende opties, bij GSM-web bestellen, bij KPN halen of bij de Hi shop. Qua geld scheelt het nauwelijks van elkaar (hooguit 20-30 euro)
Alleen bij de Hi shop zou het me wel veel meer schelen i.v.m. studentenkorting. Daar maar eens even heen maandag om te vragen wanneer zij hem binnen krijgen.Hebben ze hem daar niet haal ik hem dinsdag wel bij KPN (hopen dat ze hem hebben dan) Die paar dagen wacht ik nog wel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithers42
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05-2021
FCC-gast schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:54:
[...]

Dat verschilt per abonnement denk ik, ze hebben daar alle providers.
Ik heb mijn abonnement (VF) verlengd naar het 27.50 plus internet blox pakket (2jaar), en moest 85 euro bijbetalen.
Ik bedoelde ook de prijs voor een los toestel..niet iedereen neemt een abo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC

FCC

Smithers42 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:58:
[...]

Ik bedoelde ook de prijs voor een los toestel..niet iedereen neemt een abo! ;)
Da's waar.. Ik heb geen idee wat dit schatje los moet kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Zojuist weer met Vodafone gebeld aangezien er meer verhalen op internet staan van mensen die de X1 telefonisch bij een verleging hebben besteld.

Deze keer was het een niet al te vrolijk iemand met het volgende antwoord:

"U mag absoluut de fabeltjes op internet niet geloven.
We kunnen het toestel nog geen eens selecteren in het systeem en degene die denken dat hun bestelling is goedgekeurd zijn voor de gek gehouden.
Een aantal collega's zegt dat ze 'm in bestelling zetten om van de vraag af te zijn, en eerlijk gezegd zou ik ook graag willen dat er niet heel de dag wordt gebeld over de X1.

Dinsdag kunt u een bestelling plaatsen, als in de tussentijd de leverdatum niet veranderd."

En op m'n vraag waarom de winkel de X1 wel kan leveren bij een nieuwe abo / verlenging:

"Omdat de winkel het visite kaartje van VF is, en alleen bestaande klanten naar de klantenservice bellen.
U krijgt weer andere aanbiedingen"

En daar mocht ik het mee doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er uberhaupt al iemand die hem op vodafone.nl besteld heeft en hem nu al binnen heeft?
Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste