Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:58:
Slecht en goed nieuws.

Het slechte:
Copaco had een fout gemaakt met de zwarte versie van X1. Het bleek toch de zilvere te zijn...
Uhm.. dat is wel een hele grote fout! Weet je wanneer ze wel beschikbaar zijn?
Anders tja.. bestel ik hem online :P

[ Voor 21% gewijzigd door dragonzzzz op 08-11-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:25
Buiten het T-Mobile logo, zijn er nog meer nadelen met een T-Mobile toestel? Kan hem nl. erg cheap krijgen met mijn relax 100 abo: 90 euri bijbetalen voor 2 jaar verlengen..(weliswaar online, in de shop moet ik gewoon 450 euri's bijbetalen).
Hoe lang gaat de telefoon trouwens op 1 accu? (gewoon normaal gebruik)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Vodafone Amstelveen heeft ze vandaag binnen gekregen, ik kweet niet of de Belcompany ze heeft, maar 't was aardig druk daar, dus ik denk eerlijk gezegd van wel. The Phone House hier heeft nog niks, maar, zoals eerder gezegd hier, zullen die wel in de loop van volgende week komen.

Bij Vodafone was 't een zilveren, en ze hebben ook alleen maar zilver. SIM-locked, en branded (dat grijs/witte logo'tje op de achterkant). Kweet niet hoeveel ze binnen hebben gekregen, meer dan 1 iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje voor de mensen die een vodafone abonnement hebben en gaan verlengen met X1.
ik ga mijn abonnement verlengen met 27,50 + onbeperkt internet. via internet is dat 31,50 euro per maand.
Zit 20% korting op de abo en op internet is nog gratis voordeel sms voor de hele abonnement van 24-maanden. geldt deze voorwaarden ook bij een Vodafone shop? als het goed is gelden de actievoorwaarden neit zoals 20% maandelijks korting op abo en gratis abo. wie heeft hem verlengd bij een Vodafone shop en hoeveel betaal je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:38:
Is er uberhaupt al iemand die hem op vodafone.nl besteld heeft en hem nu al binnen heeft?
Nee alleen mensen die bij de VF shop besteld hebben. Bij VF webshop krijgen ze alles dinsdag pas binnen dus eind volgende week zullen degenen die hem daar besteld hebben wel krijgen...(tenminste dat hoop ik voor jullie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mags
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 14:12
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:47:
[...]

Ik dacht dat TNT niet aan pakketjes onder rembours deed op zaterdag? Ik zit ook op die van mij te wachten namelijk...
Ik had hem gratis bij mijn abbo, dus kon het alleen aangetekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mags
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 14:12
Shedman schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:34:
[...]

Wat is ongeveer twee weken geleden? Ik heb hem anderhalve week geleden (wo 30/10) telefonisch besteld en zit met smart te wachten ;)
Ik heb hem de 28ste besteld, dus je zult hem dan maandag of dinsdag wel krijgen gok ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:36:
[...]

Nee alleen mensen die bij de VF shop besteld hebben. Bij VF webshop krijgen ze alles dinsdag pas binnen dus eind volgende week zullen degenen die hem daar besteld hebben wel krijgen...(tenminste dat hoop ik voor jullie)
En mij is al 4x verzekerd dat ik hem het eerste zou hebben door de vodafone.nl online shop. "Ja u als Be First klant krijgt hem als eerste binnen".

Ook meteen de laatste keer dat ik online iets bij VF besteld heb. De service en communicatie daar is echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roderick24 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:13:
[...]

En mij is al 4x verzekerd dat ik hem het eerste zou hebben door de vodafone.nl online shop. "Ja u als Be First klant krijgt hem als eerste binnen".

Ook meteen de laatste keer dat ik online iets bij VF besteld heb. De service en communicatie daar is echt waardeloos.
Ben straks bij VF Roermond geweest. Er lagen nog 2 toestellen maar allebei besteld. De rest was allemaal gisteren al opgehaald.
Dus dat van niet voor het weekend verkopen fabeltje kan ook de prullenbak in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets anders. Ik wil dinsdag of woensdag wel direct kunnen internetten met mijn X1. Maar moet nog eindeloos online aanvragen. Hoe lang duurt het voordat je internet kan gebruiken na zo'n aanvraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:28:
Even iets anders. Ik wil dinsdag of woensdag wel direct kunnen internetten met mijn X1. Maar moet nog eindeloos online aanvragen. Hoe lang duurt het voordat je internet kan gebruiken na zo'n aanvraag?
Bij mij was het binnen 1 week geregeld, alleen tijdens de aanvraag heb ik gratis kunnen internetten van T-mobile. Dat werd op de factuur terugberekend. Ligt denk ik net aan je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:48

psy

Vanmiddag bij de T-Mobile shop geweest om eens te kijken. Hadden er nog één nieuw in doos. Deden ze een verdomd goed aanbod als verlenging. Twee jaar flex 20 (en web&walk), niets bijbetalen. Daarbij als actie nog 1e drie maanden 50% flex-korting en de reguliere 12 maanden 50% op web&walk. Dit had ik niet verwacht.

Kosten dan:
3 mnd x 15 euro
9 mnd x 25 euro
12 mnd x 30 euro

Dat vind ik goedkoop (voor flex zeker). Bij GSMweb had ik voor hetzelfde 233 euro moeten bijbetalen! En dan had ik geen flex korting gehad.

Heb hem dus meteen meegenomen.

[ Voor 9% gewijzigd door psy op 08-11-2008 18:49 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook bij VF geweest maar was mijn paspoort vergeten en was al half 5 dus dat haalde ik niet!
maar maandag kan ik hem ophalen. met abbo van 42.50 + internetblox 1 jaar en toestel koste me dan 95.
moet alleen 2 weken wachten omdat ik nrbehoud heb. maar maandag heb ik iig het toestel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Mijn Orange ab. loopt nog tot februari. Als ik nu de X1 neem bij verlenging van T-Mobile, hoe zit het dan met internet? Moet je dan tot februari internet van Orange nemen? Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:44
Cheeky schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:06:
Mijn Orange ab. loopt nog tot februari. Als ik nu de X1 neem bij verlenging van T-Mobile, hoe zit het dan met internet? Moet je dan tot februari internet van Orange nemen? Is dat wat?
Je dient te wachten tot feb tot je dan web en walk krijgt. In de tussentijd dien je het inderdaad dan te doen met orange world, maar goed dat is vrij prijzig, langzaam en een datalimiet van 25mb! Oftewel, je kan beter zonder internet dan zitten :P

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Cheeky schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:06:
Edit: Bijna tegelijk :p zie hierboven het antwoord.

[ Voor 40% gewijzigd door WidgetTWW op 08-11-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
Hij's binnen!
Had de 28ste besteld telefonisch via T-Mobile klantenservice.
Ze belden me vandaag op en zeiden dat het nog 10 dagen kon duren voordat ik hem zou krijgen.
uurtje later ging de bel en daar was die. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Dbm12 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:10:
[...]

Je dient te wachten tot feb tot je dan web en walk krijgt. In de tussentijd dien je het inderdaad dan te doen met orange world, maar goed dat is vrij prijzig, langzaam en een datalimiet van 25mb! Oftewel, je kan beter zonder internet dan zitten :P
Toch maar over op Vodafone dan. Wel jammer. Verlengen bij T-Mobile was wel voordelig geweest geloof ik. Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarface18
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10-2024
Vandaag had ik m ook binnen, besteld via de t-mobile webshop vorige week.

scherm is prachtig met die resolutie, en heel verschil met mijn oude ipaq 6915

1 vraagje, weet iemand hoe het zit met die 4gb sd card, ik kon in het doosje geen antwoordkaart vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

scarface18 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:48:
Vandaag had ik m ook binnen, besteld via de t-mobile webshop vorige week.

scherm is prachtig met die resolutie, en heel verschil met mijn oude ipaq 6915

1 vraagje, weet iemand hoe het zit met die 4gb sd card, ik kon in het doosje geen antwoordkaart vinden ?
http://xperia-membership.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scarface18 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:48:

Al meer gehoord. Ik wil verdomme wel die 4gb kaart :P
mrc16 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:42:
[...]

Bij mij was het binnen 1 week geregeld, alleen tijdens de aanvraag heb ik gratis kunnen internetten van T-mobile. Dat werd op de factuur terugberekend. Ligt denk ik net aan je provider.
Maar ik zit al bij Hi he, duurt het dan ook zolang?
Maandag maar eventjes dat eindeloos online activeren dan :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:42:
[...]

Ik heb het gister ook aangevraagd nadat ik de xperia heb gekocht. Aangevraagd per telefoon Klantenservice. Gewoon na een kwartier de telefoon uitzetten. Toen ik thuis was stond al op my t-mobile dat ik web 'n walk plus heb aangevraagd. Tevens wordt er gevraagd wanneer ik het in wilde laten gaan. Direct zei ik en dat was geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:36

Yucko

One clown to rule them all !

Zo, ik heb vanmiddag een non-branded toestel opgepikt bij BellCompagny. Kost even een flinke duit, maar tenminste geen gezeik met ontbrekende Messenger software of aanwezige simlock :)

Nog nog even het internet afstruinen voor een brodit-carkit

[ Voor 14% gewijzigd door Yucko op 08-11-2008 23:05 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

een vraagje. Ik wil mijn abonnement bij Vodafone verlengen en daarmee de X1 aanschaffen.
Kan ik dan beter dit toestel halen bij de Vodafone winkel? Is deze daar al op voorraad/leverbaar, of kan beter via de klantenservice het toestel bestellen, ivm misschien meer korting die ik krijg, en is het toestel daar al leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:03:
Zo, ik heb vanmiddag een non-branded toestel opgepikt bij BellCompagny. Kost even een flinke duit, maar tenminste geen gezeik met ontbrekende Messenger software of aanwezige simlock :)

Die hap uit je portomonnee overleef je wel. Ben er nu wel dik tevreden over het toestel. Heb je ook dat setje meegenomen voor 40,- met afwasbare screenprotector (precies op maat), beschermhoes (mogelijk om hoes open te klappen en in landscape mode te gebruiken) en autolader?

Wilde het laten liggen, maar toch uiteindelijk meegenomen omdat ik de telefoon overal meegaat en toch nog even netjes wilde houden... Kwaliteit van dat setje is best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
Vandaag een telefoontje gemist rond half 6. Nummer die ik niet ken, zal wel waarschijnlijk iemand van de Hi store zijn of de koerier. Ook een mailtje binnen van Vodafone.

U heeft op 06-11-2008 bij de Vodafone Online Winkel een abonnement of prepaid pakket
besteld met ordernummer \o/. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door
onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. We stellen u van de verwachte leverdatum
zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.

Nja, nu hopen dat het telefoontje niet van de Hi store was, maar Vodafone >_<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:55:
[...]

Die hap uit je portomonnee overleef je wel. Ben er nu wel dik tevreden over het toestel. Heb je ook dat setje meegenomen voor 40,- met afwasbare screenprotector (precies op maat), beschermhoes (mogelijk om hoes open te klappen en in landscape mode te gebruiken) en autolader?

Wilde het laten liggen, maar toch uiteindelijk meegenomen omdat ik de telefoon overal meegaat en toch nog even netjes wilde houden... Kwaliteit van dat setje is best goed.
Ja en nee op je vraag van die set van 40 euro.

Ik wil nl. straks voor een active carkit gaan en heb toen maar besloten om 't setje weer terug te brengen (want 40 euro betalen voor iets waar ik alleen de screenprotector maar van nodig heb is met toch iets te gortig) en een 8GB microSDHC kaartje ervoor in de plaats te nemen. Ik heb ondertussen mijn X1i al redelijk naar smaak ingericht :)
  • TT7 + Western Europe
  • Total Commander
  • Schedy Mobile
  • SPB Panel
  • Xperia Tweak 1.6
  • Alle contacten via BT overstuurd vanaf oude N73 (waarbij meteen ontbrekende foto's bij contacten zoveel mogelijk voorzien)
Ben nu bezig met TouchFlo3D te installeren als panel en dan hou ik het vandaag voor gezien, anders ben ik bang dat ik morgen het onderspit moet delven wanneer ik ga bowlen met mijn meissie :P

Maar ik blijf van mening dat het los kopen van het toestel in mijn geval de betere keuze was. Ten eerste heb ik een hekel aan branded phones (al dan niet met missende functionaliteit out of the box, zie T-Mobile en MSN). Na 1 jaar heb ik 't al weer eruit ivm mijn goedkope simonly abo. Waarschijnlijk verkoop ik hem dan weer zonder problemen (ivm ontbrekende simlock en provider logotjes) om dan voor de opvolger te gaan :9

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

JaJoah schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:03:

Ik heb hem zelf besteld bij PDAplus.. ze zouden vrijdag weer een nieuwe levering Brodits voor de X1 binnenkrijgen, maar dit is niet gebeurd. Ze hebben van Brodit doorgekregen dat ze leveringsproblemen hebben met deze houder. Ze verwachten aankomende vrijdag wel een levering te krijgen.
Dus hou er rekening mee dat je misschien wel even moet wachten op een Brodit houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoundWave729 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:58:
Vandaag een telefoontje gemist rond half 6. Nummer die ik niet ken, zal wel waarschijnlijk iemand van de Hi store zijn of de koerier. Ook een mailtje binnen van Vodafone.

U heeft op 06-11-2008 bij de Vodafone Online Winkel een abonnement of prepaid pakket
besteld met ordernummer \o/. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door
onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. We stellen u van de verwachte leverdatum
zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.

Nja, nu hopen dat het telefoontje niet van de Hi store was, maar Vodafone >_<.
Wel balen zeg, dus iedereen die bij VF besteld heeft wacht nog wel even....
Wel vaag dat ze wel in de shops verkrijgbaar zijn maar niet via de online shop. Terwijl het bij Hi op dit moment precies andersom is!

Ik ga morgen eens even naar de Hi winkel in EHV, even vragen wanneer hij daar komt enz. Duurt me dat te lang haal ik hem dinsdag wel bij KPN.Zij zouden hem gisteren krijgen maar aangezien er geen lading komt op zaterdag rekenden ze erop dat hij bij de dinsdag lading erbij zat. Nu maar hopen en duimen dat ze gelijk hebben, zodat ik dinsdag ook eindelijk na maaaaanden wachten mijn telefoontje heb _/-\o_
Ik vrees alleen dat ik weer net de pech heb dat er weer wat mis gaat en ik over 2 weken nog niets heb :X

Ben die ouwe bejaarde Samsung waar ik inmiddels al een week mee rondloop echt nu al spuugzat :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 13:08

The Legend

*Plop*

Xof schreef op zondag 09 november 2008 @ 01:37:
[...]

Ik heb hem zelf besteld bij PDAplus.. ze zouden vrijdag weer een nieuwe levering Brodits voor de X1 binnenkrijgen, maar dit is niet gebeurd. Ze hebben van Brodit doorgekregen dat ze leveringsproblemen hebben met deze houder. Ze verwachten aankomende vrijdag wel een levering te krijgen.
Dus hou er rekening mee dat je misschien wel even moet wachten op een Brodit houder.
Hoe typisch :P SE leveringsproblemen treffen zelfs Brodit :+ Ik heb de houder al wat eerder besteld bij PDAPlus ivm m'n verjaardag en heb 'm al een tijdje binnen. Zullen wel niet veel in de 1e levering hebben gehad.

De rest van het topic heeft al een X1 maar moet wachten op de houder, ik heb al een houder maar nog geen X1 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door The Legend op 09-11-2008 10:59 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op zondag 09 november 2008 @ 01:19:
[...]

Ja en nee op je vraag van die set van 40 euro.

Ik wil nl. straks voor een active carkit gaan en heb toen maar besloten om 't setje weer terug te brengen (want 40 euro betalen voor iets waar ik alleen de screenprotector maar van nodig heb is met toch iets te gortig) en een 8GB microSDHC kaartje ervoor in de plaats te nemen. Ik heb ondertussen mijn X1i al redelijk naar smaak ingericht :)
  • TT7 + Western Europe
  • Total Commander
  • Schedy Mobile
  • SPB Panel
  • Xperia Tweak 1.6
  • Alle contacten via BT overstuurd vanaf oude N73 (waarbij meteen ontbrekende foto's bij contacten zoveel mogelijk voorzien)
Ben nu bezig met TouchFlo3D te installeren als panel en dan hou ik het vandaag voor gezien, anders ben ik bang dat ik morgen het onderspit moet delven wanneer ik ga bowlen met mijn meissie :P

Maar ik blijf van mening dat het los kopen van het toestel in mijn geval de betere keuze was. Ten eerste heb ik een hekel aan branded phones (al dan niet met missende functionaliteit out of the box, zie T-Mobile en MSN). Na 1 jaar heb ik 't al weer eruit ivm mijn goedkope simonly abo. Waarschijnlijk verkoop ik hem dan weer zonder problemen (ivm ontbrekende simlock en provider logotjes) om dan voor de opvolger te gaan :9
Als je de brodit houder haalt dan zit de adapter er inderdaad al bij. Maar geen beschermhoes toch? Die houder pik ik de volgende keer wel ergens op. Ik ga eens even googlen op die derde proggie van je, kijken wat dat is. De rest heb ik ook geinstalleerd/op het oog... Yep over een jaar ga ik ook voor de opvolger. Ook mijn ervaring is dat een unbranded en simlockvrij gemakkelijker wordt doorverkocht.

Wel een class 6 geheugenkaartje meegenomen he? Heb flinke prijsverschillen gezien, van 26 euro (internet), 33 euro (MM) tot 50 euro (T-mobile shop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:33

FCC

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:42:
Hallo,

een vraagje. Ik wil mijn abonnement bij Vodafone verlengen en daarmee de X1 aanschaffen.
Kan ik dan beter dit toestel halen bij de Vodafone winkel? Is deze daar al op voorraad/leverbaar, of kan beter via de klantenservice het toestel bestellen, ivm misschien meer korting die ik krijg, en is het toestel daar al leverbaar?
Bij VF in de Kinkerstraat in Amsterdam waren de aanwezige toestellen al gereserveerd, hoe het bij andere winkels is weet ik niet.
Houd er ook rekening mee dat je toestel bij VF waarschijnlijk een simlock heeft, klein merkje achterop en misschien is de software ook aangepast.
Ik heb mijn VF abonnement bij the phone house verlengd. Kost iets meer, maar het toestel is helemaal unbranded. (En hij was daar meteen beschikbaar, dat vond ik de doorslag geven, haha)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die wachten op de een aanbieding van Telfort. Dus op de website van telfort zelf en geen reseller zoals GSM web.

Tijdje geleden had ik gebeld om mijn abonnement te verlengen i.c.m. een Xperia... maar die hadden ze niet. Ze zeiden dat ze hem begin november zouden verwachten. Inmiddels verkopen alle Telfort resellers de Xperia al maar zij zelf niet ??
Via de telfort klantenservice kom je trouwens alleen bij interne klantenrelatie als je kiest voor optie abonnement opzeggen, maar dan bel je dus het betaalde 0900 nummer. Mijn ervaring met 0800 1707 (de gratis nummer die je overal mee kan helpen volgens de telfort site voor verkoop) zijn een stelletje die niets van de xperia weten en ook niets willen verkopen.
Als ik via GSMweb een telfort abonnement wil verlengen ben ik duurder uit dan een nieuw abonnement van telfort. Maar interne klantenrelaties zou een aanbieding kunnen doen als ze de Xperia binnen hadden, vertelden ze mij in october. Zijn er nog meer mensen met dezelfde beloftes bij telfort?

Ik wil graag bij telfort blijven omdat het internet lekker snel en goedkoop is en natuurlijk de KPN dekking voor telefoon en internet. Mobiel Internet (voor de telefoon 'Surf & Mail') gedeeld via laptop heb ik bij vrienden getest 90KB/s en ongeveer 15KB/s up via UMTS/HSDPA. Snelheden van 100KB/s zou ook haalbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:29:
Zijn er nog mensen die wachten op de een aanbieding van Telfort. Dus op de website van telfort zelf en geen reseller zoals GSM web.

Tijdje geleden had ik gebeld om mijn abonnement te verlengen i.c.m. een Xperia... maar die hadden ze niet. Ze zeiden dat ze hem begin november zouden verwachten. Inmiddels verkopen alle Telfort resellers de Xperia al maar zij zelf niet ??
Via de telfort klantenservice kom je trouwens alleen bij interne klantenrelatie als je kiest voor optie abonnement opzeggen, maar dan bel je dus het betaalde 0900 nummer. Mijn ervaring met 0800 1707 (de gratis nummer die je overal mee kan helpen volgens de telfort site voor verkoop) zijn een stelletje die niets van de xperia weten en ook niets willen verkopen.
Als ik via GSMweb een telfort abonnement wil verlengen ben ik duurder uit dan een nieuw abonnement van telfort. Maar interne klantenrelaties zou een aanbieding kunnen doen als ze de Xperia binnen hadden, vertelden ze mij in october. Zijn er nog meer mensen met dezelfde beloftes bij telfort?

Ik wil graag bij telfort blijven omdat het internet lekker snel en goedkoop is en natuurlijk de KPN dekking voor telefoon en internet. Mobiel Internet (voor de telefoon 'Surf & Mail') gedeeld via laptop heb ik bij vrienden getest 90KB/s en ongeveer 15KB/s up via UMTS/HSDPA. Snelheden van 100KB/s zou ook haalbaar moeten zijn.
Ik zag in de Spits vrijdag een advertentie staan van Telfort, voor 30 euro per maand geloof ik kreeg je de X1 al gratis. Zeker weten dat je dit goedkoper kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey medewachters...
ik had em 11 oktober via de vodafone webshop gereserveerd
2 weken geleden had ik gebeld en die dame aan de tel zei dat het 11 november zou worden geleverd.
hope it's true
als ik woensdag nog niks hoor ga ik maar naar de VF-winkels toe om daar te halen
afgelopen vrijdag werd mij daar verteld dat ze em wel hebben, maar komende week uitgeven

echt vervelend dat wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:46:
hey medewachters...
ik had em 11 oktober via de vodafone webshop gereserveerd
2 weken geleden had ik gebeld en die dame aan de tel zei dat het 11 november zou worden geleverd.
hope it's true
als ik woensdag nog niks hoor ga ik maar naar de VF-winkels toe om daar te halen
afgelopen vrijdag werd mij daar verteld dat ze em wel hebben, maar komende week uitgeven

echt vervelend dat wachten...
Meeste Vodafone winkels hebben maar een paar toestellen binnen. Hier in Roermond waren die trouwens allemaal al door iemand besteld of al vergeven. Met de lading die ze al gekregen hadden konden ze zelfs niet aan alle reserveringen voldoen. Wanneer de volgende lading binnenkwam wisten ze niet. Dus als ik jou was zou ik morgen meteen naar een winkel toegaan en niet wachten op die webshop maar gewoon daar eentje pakken (als ze er nog 1 hebben)
Ze hanteren dezelfde prijzen geloof ik dus daar hoef je echt niet voor te laten.

Succes!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf gisterochtend een rondje langs verschillende VF winkels in Amsterdam gebeld.
Sommige hadden ze niet, anderen hadden wel wat, maar die waren voor reserveringen, en eentje die hadden er gewoon liggen, dus ik zou zeker een rondje bellen als ik jou was. :)
Overigens zijn er ook shops op zondag open (althans in Amsterdam), wellicht dat die nog iets hebben/weten?
Afwachten is het stomste wat je kunt doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:29:
.....
Ja, ik zit ook op zo'n aanbieding te wachten, was gisteren bij telfort shop, maar hun aanbieding voor verlenging is slechter dan die van gsmweb. Mijn abonnement loopt pas op 23 mrt 2009 af, maar ik kan al 4 mnd eerder verlengen. Dus moet ik nog 2 wkn wachten. Ik ben gebonden aan telfort, omdat m'n vriendin een telfort onbeperkt heeft. We hebben beide een bluetooth oortje en we zijn soms uren verbonden en dat we minuten lang niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Ben vandaag in de Hi shop geweest in Den Haag om even te vragen of ze daar toevallig al de X1 hadden binnen gekregen maar die hadden ze daar dus ook nog niet.

Verder is het Hi systeem veranderd, de zwarte is namelijk aangepast naar de zilvere versie. Dus ook in de Hi shops krijgen ze aankomende week waarschijnlijk dus geen zwarte versie...

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

2Call.nl
Goedendag,

We verwachten komen de week een eerste levering.

Met vriendelijke groeten,

2Call B.V.
Nou, duimen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:25:
Ben vandaag in de Hi shop geweest in Den Haag om even te vragen of ze daar toevallig al de X1 hadden binnen gekregen maar die hadden ze daar dus ook nog niet.

Verder is het Hi systeem veranderd, de zwarte is namelijk aangepast naar de zilvere versie. Dus ook in de Hi shops krijgen ze aankomende week waarschijnlijk dus geen zwarte versie...

:|
Ga er maar gewoon van uit dat er voor 2009 geen zwarte versie verkrijgbaar zal zijn. Ik vind het niet erg, ben verkocht aan de zilvere! In het echt is hij veel mooier dan op foto's! :D

Ik ga morgen even naar Hi EHV maar vraag me af of ik me de reis niet beter kan besparen? Geloof namelijk niet dat ze op maandag telefoons geleverd zullen krijgen.
Nouja ik ga toch maar even denk ik...
Als is het maar om te kijken of ONS plannetje lukt je weet ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:45:
[...]

Ga er maar gewoon van uit dat er voor 2009 geen zwarte versie verkrijgbaar zal zijn. Ik vind het niet erg, ben verkocht aan de zilvere! In het echt is hij veel mooier dan op foto's! :D

Ik ga morgen even naar Hi EHV maar vraag me af of ik me de reis niet beter kan besparen? Geloof namelijk niet dat ze op maandag telefoons geleverd zullen krijgen.
Nouja ik ga toch maar even denk ik...
Als is het maar om te kijken of ONS plannetje lukt je weet ;)
Laat maar weten hoe het ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:53
Bestelmaar.nl verwacht pas 19 november :(

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dat zal wel zilver zijn :)
Ik ga mijn bestelling maar omzetten naar zilver, krijg ik de zwarte vanuit Engeland en de zilveren van 2Call.. kan ik altijd achteraf nog de keuze maken welke ik houd ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Xof op 09-11-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ongetwijfeld de zilveren inderdaad. Wanneer komt je zwarte over uit Engeland dan? Je bent wel uniek straks met de zwarte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:23
Doe nou niet Xof, of iig pas wanneer de eerste levering binnen is bij de GoTters... Straks heb jij 2 X1's en zit ik nog met smart te wachten. Modjes kunnen vervelende dingen uithalen >:) ;) En dat al helemaal als ze ongeduldig worden O-)

Ik neem maar aan dat ze net als GSMweb morgen de eerste zooi krijgen. Ik heb zelf 18 oktober mijn X1 besteld dus ik hoop dat ik bij de eerste lading zit. Zeker wanneer GSMweb er wel 350 binnenkrijgt en geen wachtlijst heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door GENETX op 09-11-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik verwacht hem woensdag of donderdag in huis te hebben.. post vanuit Engeland gaat ook niet altijd even snel :P

@GENETX: Ik had hem al op 24 september besteld, dus ik sta wel hoog op de lijst denk ik :P

[ Voor 29% gewijzigd door Xof op 09-11-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:45:
[...]

ik twijfelde eerst of ik nou de zwarte of zilvere ging nemen, maar toen ik hem echt in me handen had wist ik gelijk dat ik de zilvere wou. Hij is zeker weten mooier dan op de fotos. Echt een mooie behuizing en het geeft een hele stevige indruk van het toestel.

Succes nog morgen, hoop dat je hem dan ook hebt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmz...

Wie krijgt eerst?
Pre-orders die al betaald hebben?
Pre-orders onder rembours?

Of zouden ze t netjes op volgorde van bestellen uitleveren?

*vormpie had 22 sept. al besteld en betaald!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik heb 'm op 26-09 gepreorderd onder rembours dus we zullen zien of ze onderscheid maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
The Legend schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:33:
Ik heb 'm op 26-10 gepreorderd onder rembours dus we zullen zien of ze onderscheid maken :P
Daar kun je niks van zeggen. Als jij er een krijgt dan hebben ze of genoeg binnen gekregen, of zelfs "teveel". 18 oktober hier en al gedokt. Wel nummerbehoud tho, maar mn Tele2 abo is al lang afgelopen dus kan elk moment worden opgezegd voor nummerportering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hoe bedoel je dat precies? Dat mensen die onder rembours bestellen dus achtergesteld worden? Lijkt me een vreemde manier van zaken doen. Lijkt me logischer om uit te leveren op basis van datum van bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:00:
Hoe bedoel je dat precies? Dat mensen die onder rembours bestellen dus achtergesteld worden? Lijkt me een vreemde manier van zaken doen. Lijkt me logischer om uit te leveren op basis van datum van bestelling.
Laten we het hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Mja, 26 oktober is nou niet bepaald lang geleden. Dus dan zou jij ergens onderaan de lijst moeten staan, een lijst die wij niet in kunnen zien. Dus er is geen pijl op te trekken wat betreft volgorde van levering omdat jij toch een van de laatsten bent op de lijst, hoe dan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Oeps, dat moet natuurlijk 26-09 zijn :P Dus zou een van de eersten moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarface18
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10-2024
edit: verkeerde topic :(

[ Voor 93% gewijzigd door scarface18 op 09-11-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Hmm, ik denk dat ik mijn bestelling bij 2call ook om ga zetten naar een zilveren, ik kan sinds heel kort niet meer bellen met m'n huidige telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn X1 afgelopen vrijdag bij de Belcompany mogen ophalen.... maar ik heb het gevoel dat ik een beetje genaaid ben met het abbo...

Ik had via de belcompany site, en de vodafone site al wat zitten rekenen, en ik kwam uit op zo'n 35 euro per maand voor 280 minuten, grenzeloos internet en sms-verbubbelaar voor 2 jaar. Alleen telkens als ik de bestelling wilde uitvoeren moest ik een formulier invullen, en daarbij de xtra opties zoals internet ed aanvinken, waardoor het uiteindelijke bedrag op 45 euro uitkwam... ik had geen idee welk bedrag nou uiteindelijk het ging worden.

Uiteindelijk dus maar een unbranded gehaald in de winkel (Er was er maar 1, ik had er 1 gereserveerd, dus ik was de enigste in mijn dorp!). Daar heb ik na wikken en wegen het T-mobile Web en Walk abbo genomen met 300 minuten en 50 sms bundel voor 45 euro het eerste, en 50 piek het 2e jaar....maar dan dus wel met een maagdelijke X1 (zilver) voor nul euro...

Ben ik nou genaaid door mijn ongeduld of valt dit nog wel mee?
(ps.. in de retailbox zit GEEN extra stylus!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Ik zie iig dat ik er goed aan gedaan heb om 't ding niet van te voren te bestellen/reserveren maar gewoon op hoop van zegen naar de winkel ben gegaan want sommigen zijn nu nog aan het wachten terwijl ik al een heel weekend ermee heb kunnen spelen :D

@Papageno01:
da's raar van die stylus, want hier zat er wel degelijk een extra exemplaar bij.

[ Voor 28% gewijzigd door Yucko op 10-11-2008 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Iemand een leuke 1 jarige aanbieding gezien? Van Abo van rond de 40 / 50 euro per maand incl. internet. Bijbetaling zo min mogelijk?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Batsies schreef op maandag 10 november 2008 @ 07:19:
Iemand een leuke 1 jarige aanbieding gezien? Van Abo van rond de 40 / 50 euro per maand incl. internet. Bijbetaling zo min mogelijk?
GSMweb: Relax 300 (32,-) en dan 169 bijbetalen. Ik denk dat dat een hele scherpe prijs is.

[ Voor 16% gewijzigd door WidgetTWW op 10-11-2008 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op maandag 10 november 2008 @ 06:37:
Ik zie iig dat ik er goed aan gedaan heb om 't ding niet van te voren te bestellen/reserveren maar gewoon op hoop van zegen naar de winkel ben gegaan want sommigen zijn nu nog aan het wachten terwijl ik al een heel weekend ermee heb kunnen spelen :D

@Papageno01:
da's raar van die stylus, want hier zat er wel degelijk een extra exemplaar bij.
Inderdaad goed gedaan. Ik ben ook nog aan het wachten maar dat is meer bewust. Wil toch zo goedkoop mogelijk uit zijn dus die paar dagen wacht ik wel eventjes.

Als ik trouwens bij Hi voor 5 uur bestel heb ik hem ook morgen in huis. Is dit ook echt zo ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 08:37:

[...]

Inderdaad goed gedaan. Ik ben ook nog aan het wachten maar dat is meer bewust. Wil toch zo goedkoop mogelijk uit zijn dus die paar dagen wacht ik wel eventjes.

Als ik trouwens bij Hi voor 5 uur bestel heb ik hem ook morgen in huis. Is dit ook echt zo ?
Denk het niet, er staat nu een levertijd van 5 - 10 werkdagen.. Dat stond er zaterdag toen ik hem bestelde ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even met de actielijn van Sony gebeld mbt die gratis 4GB kaart... Even checken of mijn aanvraag daar uberhaupt is aangekomen...dus ik bel met het nummer dat bij die actie hoort....
wat blijkt....
Sony weet helemaal van geen actie af! Ze kennen de X1 niet eens..... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:06
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:32:
Net even met de actielijn van Sony gebeld mbt die gratis 4GB kaart... Even checken of mijn aanvraag daar uberhaupt is aangekomen...dus ik bel met het nummer dat bij die actie hoort....
wat blijkt....
Sony weet helemaal van geen actie af! Ze kennen de X1 niet eens..... 8)7
Sony is geen Sony-Ericsson ;) .
Kan dus heel goed kloppen. Hetzelfde als dat je Fujitsu of Siemens niet als Fujitsu-Siemens mag zien.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat weet ik ook wel, maar ik belde het telefoonnummer dat onderaan de actie staat!
Dat staat op e site http://xperia-membership.nl/
en op het formulier dat bij de telefoon zat.
Dus IK zat wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:14:
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik belde het telefoonnummer dat onderaan de actie staat!
Dat staat op e site http://xperia-membership.nl/
en op het formulier dat bij de telefoon zat.
Dus IK zat wel goed...
offtopic:
de website is van We Focus B.V.: http://www.wefocus.com/
en staat op naam van P Klinkenberg, tel: 043-3628042 in M-stricht, dat zou je ook eens kunnen proberen.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Heb zojuist aanbieding van vodafone gehad, verlenging 1 jaar vodafone 35, 20% korting op abo (dsu 28 euro pm), 219 euro bijbetalen.

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W
  • Laatst online: 14-09 01:03

M-W

ben net gebeld door vodafone dat ze de verleng prijzen weten van de X1. ze konden geen leuke aanbieding aanbieden en de prijs was nog duurder dan een nieuw abonnement op hun site. ik vind het geen reclame voor trouwe klanten.........ga nu overstappen op een andere provider. heeft iemand ervaring met telfort mobiel internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W
  • Laatst online: 14-09 01:03

M-W

Batsies schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:46:
Heb zojuist aanbieding van vodafone gehad, verlenging 1 jaar vodafone 35, 20% korting op abo (dsu 28 euro pm), 219 euro bijbetalen.
das geen aanbieding. als je op de site van vodafone een nieuwe abonnement opent moet je maar 165 euro bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, en toen was ik het zat. Nog steeds niets van Hi gehoord terwij ze maar blijven uitstellen. Het was 29 oktober, toen 7 november en nu is het een complete verassing.

Kan ik de order nog annuleren en lekker bij T-mobile blijven? (wat me wel gewoon geld kost maar deze irritatie is het ook niet waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

jeehaa schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:41:
[...]

offtopic:
de website is van We Focus B.V.: http://www.wefocus.com/
en staat op naam van P Klinkenberg, tel: 043-3628042 in M-stricht, dat zou je ook eens kunnen proberen.
Het bedrijf dat de site ontworpen heeft zal er ook niet veel van afweten hoor.. dus die moet je niet lastig vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bij telefoonkopen.nl besteld?
Wilde zojuist mijn bestelling annuleren, maar mevrouw aan andere kant van de lijn zei dat ie al bij de koerier staat om afgeleverd te worden...

inderdaad even later gebeld voor een afspraak...

maar goed, nu zit ik met 2 xperia's terwijl sommigen er nog geen een hebben :+ Iemand geinteresseerd in een zilveren simlockvrije unbranded xperia? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Xof schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:29:
[...]

Het bedrijf dat de site ontworpen heeft zal er ook niet veel van afweten hoor.. dus die moet je niet lastig vallen.
zij werken in opdracht van Sony-Ericsson. kijk even in het portfolio aan de rechterkant van de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

jeehaa schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:32:
[...]

zij werken in opdracht van Sony-Ericsson. kijk even in het portfolio aan de rechterkant van de pagina.
Ja en Achmea, KPN, Dynafix etc..
Het is een webdesign bureau.. die krijgen een opdracht om een site te ontwikkelen, niet om vragen te beantwoorden van klanten van Sony Ericsson..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:31:
Wilde zojuist mijn bestelling annuleren, maar mevrouw aan andere kant van de lijn zei dat ie al bij de koerier staat om afgeleverd te worden...

maar goed, nu zit ik met 2 xperia's terwijl sommigen er nog geen een hebben :+ Iemand geinteresseerd in een zilveren simlockvrije unbranded xperia? ;)
Haha heb jij er ook al twee? Sommige mensen moeilijk doen dat één Xperia al duur is.. hebben we er gewoon twee ;)

Edit: oops, had beter mijn post hierboven kunnen editten.. excusez moi

[ Voor 5% gewijzigd door Xof op 10-11-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Xof schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:33:
[...]

Ja en Achmea, KPN, Dynafix etc..
Het is een webdesign bureau.. die krijgen een opdracht om een site te ontwikkelen, niet om vragen te beantwoorden van klanten van Sony Ericsson..
voor dat we extreem offtopic blijven gaan: je hoeft geen inhoudelijke vraag te stellen aan het bedrijf, maar zij kunnen je wel direct doorsturen naar de opdrachtgevende persoon of afdeling. Juridisch zijn ze dat zelfs verplicht. Je hoeft dan ook niet te accepteren dat je wordt afgescheept met het algemene nummer van de klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:35:
[...]

Haha heb jij er ook al twee? Sommige mensen moeilijk doen dat één Xperia al duur is.. hebben we er gewoon twee ;)

Edit: oops, had beter mijn post hierboven kunnen editten.. excusez moi
haha, ja liep er vrijdagavond tegenaan, gewoon gekocht...
en dacht deze kon ik nog wel annuleren want hij zou de 16e uitgeleverd worden...
maar ze hebben het toch eerder gekregen...
om nou twee zilveren te houden... een zilver en 1 zwarte dan had ik het misschien wel overwogen om ze allebei te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Xof schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:35:
[...]

En ik ben maar een arme student *snif* :(

Ik denk dat de meesten het heel veel geld vinden voor een telefoon, mja ik zie het ook niet als een telefoon, maar als een smartphone en vind de prijs nog te doen. Mijn huidige Nokia 6230i zou anders nog prima volstaan, maar ik wil vooruit! Alleen een smartphone zou voor mij echte vooruitgang betekenen. Maar om er "even" 2 te kopen en daarmee wss een honderd euro over de balk te kiepen gaat mij "net" iets te ver en ik gok dat er meer tweakerts zijn O-)

[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 10-11-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 16:06
M-W schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:48:
ben net gebeld door vodafone dat ze de verleng prijzen weten van de X1. ze konden geen leuke aanbieding aanbieden en de prijs was nog duurder dan een nieuw abonnement op hun site. ik vind het geen reclame voor trouwe klanten.........ga nu overstappen op een andere provider. heeft iemand ervaring met telfort mobiel internet?
Hmmm, appart. Net naar Vodafone gebeld krijg ik te horen dat er nog geen prijslijst is.

Uiteindelijk na lang onderhandelen en overleggen aan de kant van Vodafone op basis van m'n huidige abonnement / wensen met internet e.d. het toestel kunnen bestellen voor 65.90 bij een 2 jarige verlenging met een basis 27.50 abo + onbeperkt internet.

Ik had de keus: of tegen deze prijs, of maar afwachten op de prijslijst en misschien een iets betere aanbieding.

(Het toestel werdt trouwens verwisseld met een C902 :? . Dus maar hopen dat ik de X1 geleverd krijg)

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:40:
[...]

En ik ben maar een arme student *snif* :(

Ik denk dat de meesten het heel veel geld vinden voor een telefoon, mja ik zie het ook niet als een telefoon, maar als een smartphone en vind de prijs nog te doen. Mijn huidige Nokia 6230i zou anders nog prima volstaan, maar ik wil vooruit! Alleen een smartphone zou voor mij echte vooruitgang betekenen. Maar om er "even" 2 te kopen en daarmee wss een honderd euro over de balk te kiepen gaat mij "net" iets te ver en ik gok dat er meer tweakerts zijn O-)
Ik ben inderdaad geen student meer ;) Maareh, ik kan me nog herinneren van mijn eigen studententijd, ik had toen meer te besteden dan toen ik net ging werken. En dat hoorde ik wel vaker, dus geniet er nog maar van ;)

Nou 'even' is een groot woord. Werd natuurlijk onwijs ongeduldig en hebberig en dacht op tijd te zijn met annuleren. Foutje ;) Maar als iemand de zwarte heeft (besteld) en toch de zilveren mooier vindt, dan mag ie 'm met mij met gesloten beurs ruilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Sja ik heb straks dus al een zwarte en een zilveren, dus helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen donderdag heb ik bij Hi.nl een Xperia besteld, een abo'tje van 15 euro per maand en bijbetaling van 350 euro. (Goedkoper dan wanneer je 'm los koopt)
Ik heb 'm nog niet en ben ook nog niet gebeld over de levering.
Echter staat ie nu op de site bij 'tzelfde abonnement met een bijbetaling van 300 euro. Sta ik in m'n recht als ik die 50 euro, terug-eis? Heb immers verder nog niks van ze gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:25
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:52:
Afgelopen donderdag heb ik bij Hi.nl een Xperia besteld, een abo'tje van 15 euro per maand en bijbetaling van 350 euro. (Goedkoper dan wanneer je 'm los koopt)
Ik heb 'm nog niet en ben ook nog niet gebeld over de levering.
Echter staat ie nu op de site bij 'tzelfde abonnement met een bijbetaling van 300 euro. Sta ik in m'n recht als ik die 50 euro, terug-eis? Heb immers verder nog niks van ze gehoord.
lijkt me dat wanneer je een contract getekend heb, je er aan vast zit. Toch vanuit coulance zou het een mooi gebaar zijn om je die 50 euri's terug te geven. Het is natuurlijk wel de vraag waar je dan de grens legt. Ik zou het i.e.g. proberen, of probeer het te gooien op 50 euro korting op je abo.( gedurende een x aantal maanden)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Laatst online: 30-08 20:29
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:31:

Ik ben zeker geinteresseerd! :P Studeer op het moment in Zweden en zit er aan de denken er hier een aan te schaffen incl abbo. Nadeel is dat ze hier alleen de Zweedse retail versie verkopen, wat inhoud dat de taal dus Zweeds is en er een aantal toetsen anders zijn voor de extra letters van het Zweedse alfabet ( ä, ö en å). Kan in de toekomst waarschijnlijk de rom wel flashen naar WWE maar zou lekkerder zijn een NL versie te hebben :) Mocht je serieus je X1 willen verkopen laat maar weten wat je er voor wilt hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopjesvla79 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:57:
[...]

lijkt me dat wanneer je een contract getekend heb, je er aan vast zit. Toch vanuit coulance zou het een mooi gebaar zijn om je die 50 euri's terug te geven. Het is natuurlijk wel de vraag waar je dan de grens legt. Ik zou het i.e.g. proberen, of probeer het te gooien op 50 euro korting op je abo.( gedurende een x aantal maanden)
Ja precies, korting over een aantal maanden zou ook prima zijn. 't is ook meer het idee, een rotstreek.
Weet er iemand wie je belt als je over de Hi.nl levering gebeld wordt? Is dat een hi medewerker of iemand van de bezorgdienst (TNT in dit geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van Hi staan verschillende prijzen. Trouwens net gebeld met de pakketdienst en staat nog steeds niet in de computer.

Iemand een idee of ik de order kan annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:12:
Op de site van Hi staan verschillende prijzen. Trouwens net gebeld met de pakketdienst en staat nog steeds niet in de computer.

Iemand een idee of ik de order kan annuleren?
Een order annuleren bij Hi?
Ja dat kan. Moet je even naar hi.nl > Klantenservice > Bestelling Annuleren intoetsen in die vraagbalk.
Dan staat er hoe. (Via een email volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

buttonfreak85 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:59:
[...]

Ik ben zeker geinteresseerd! :P Studeer op het moment in Zweden en zit er aan de denken er hier een aan te schaffen incl abbo. Nadeel is dat ze hier alleen de Zweedse retail versie verkopen, wat inhoud dat de taal dus Zweeds is en er een aantal toetsen anders zijn voor de extra letters van het Zweedse alfabet ( ä, ö en å). Kan in de toekomst waarschijnlijk de rom wel flashen naar WWE maar zou lekkerder zijn een NL versie te hebben :) Mocht je serieus je X1 willen verkopen laat maar weten wat je er voor wilt hebben :D
Anders mag je hem altijd van mij overkopen (unbranded zilver) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Laatst online: 30-08 20:29
Xof schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:14:
[...]

Anders mag je hem altijd van mij overkopen (unbranded zilver) :)
:) Vertel maar wat je er voor wilt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net GSMweb aan de lijn gehad ze hadden gezegd dat ze ze maandag binnen zouden krijgen en dan gelijk zouden gaan verzenden, deze bestellingen werden dan opgehaalf door TNT voor 11 uur, dus de kans was groot dat je hem 's avonds dan kreeg (24-uurscontract TNT) dus ik gebeld omdat ik nog geen trackentrace had gekregen zeggen ze met dat het waarschijnlijk nog 2 weken gaat duren.. nou is lekker dan kan het ook allemaal niet meer annuleren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch nogmaals de kleine lettertjes doorgelezen...
annuleren was toch nog mogelijk in geval van kopen op afstand...
dus geen tweede toestel ;)

wel opletten dus, ze kunnen je aan de andere kant van alles wijsmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

buttonfreak85 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:15:
[...]

:) Vertel maar wat je er voor wilt hebben ;)
Ik kan je geen DM sturen, want je hebt het niet aanstaan..
Dus gooi ik het stiekem hier maar neer :P
Je mag hem voor 550 euro hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 07:33
Ik kan iig blij vermelden dat ik mijn xperia x1 met hancock film en extra stylus heb ontvangen van T-Mobile. Ze hebben idd woord gehouden :P Voor info over mijn bestelling enz moet je maar even terug leze nin dit topic

[ Voor 21% gewijzigd door CounterDesk op 10-11-2008 13:04 ]

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Net heb ik nog een mailtje de deur uit gedaan naar 2call om te vragen of ze al wat meer weten over een leverdatum en of er een wachtlijst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:30:
[...]

Ik kan je geen DM sturen, want je hebt het niet aanstaan..
Dus gooi ik het stiekem hier maar neer :P
Je mag hem voor 550 euro hebben.
Is het toestel simlock vrij?
En van wwar bent u in Nederland? ik kom uit Belgie en zou hem desnoods willen afhalen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb de zilveren nog niet hoor, die krijg ik als het goed is deze week.. en ja hij is simlock vrij :)
En ik woon in omgeving Zwolle, redelijk in het noorden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Edje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 19:25
GENETX schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:05:
Net heb ik nog een mailtje de deur uit gedaan naar 2call om te vragen of ze al wat meer weten over een leverdatum en of er een wachtlijst is.
Ik heb gisteren een mailtje van 2Call gehad waarin ze meldden dat ze mijn zwarte bestelling hebben omgezet naar een zilveren. Tevens hebben ze vermeld vandaag of morgen een levering te verwachten die men natuurlijk op een first-come-first-served basis zal uitleveren (Hopen dat ik ook een van de eersten ben O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Ik heb een 1-jarige verlenging bij Hi besteld. Blijkbaar willen ze me daar graag houden want ik krijg hem voor 100 euro bijbetalen, met een Hi20 + Eindeloos Online.

Tot nu toe nog niet gebeld. Twee weken terug besteld.
Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste