SoundWave729 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:58:
Vandaag een telefoontje gemist rond half 6. Nummer die ik niet ken, zal wel waarschijnlijk iemand van de Hi store zijn of de koerier. Ook een mailtje binnen van Vodafone.
U heeft op 06-11-2008 bij de Vodafone Online Winkel een abonnement of prepaid pakket
besteld met ordernummer \o/. Hartelijk dank hiervoor.
De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door
onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. We stellen u van de verwachte leverdatum
zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.
Nja, nu hopen dat het telefoontje niet van de Hi store was, maar Vodafone >_<.
Wel balen zeg, dus iedereen die bij VF besteld heeft wacht nog wel even....
Wel vaag dat ze wel in de shops verkrijgbaar zijn maar niet via de online shop. Terwijl het bij Hi op dit moment precies andersom is!
Ik ga morgen eens even naar de Hi winkel in EHV, even vragen wanneer hij daar komt enz. Duurt me dat te lang haal ik hem dinsdag wel bij KPN.Zij zouden hem gisteren krijgen maar aangezien er geen lading komt op zaterdag rekenden ze erop dat hij bij de dinsdag lading erbij zat. Nu maar hopen en duimen dat ze gelijk hebben, zodat ik dinsdag ook eindelijk na maaaaanden wachten mijn telefoontje heb
Ik vrees alleen dat ik weer net de pech heb dat er weer wat mis gaat en ik over 2 weken nog niets heb
Ben die ouwe bejaarde Samsung waar ik inmiddels al een week mee rondloop echt nu al spuugzat
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 09-11-2008 10:32
]