Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Om nog ff door te zagen over die 2 euro voor de sms verdubbelaar bij Vodafone...
Die krijg je er momenteel gewoon gratis bij. Dus beter kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

EN-IS schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:44:
[...]

[...]

Bedankt voor je reactie, zover ik het weet, is bij T-Mobile Flex ook naar het buitenland bellen niet uit me bundel, ik bel wel eens naar duitsland maar dat zie ik dan gewoon terugkomen op me facturatie onder kopje Bellen naar buitenland, dat wordt gewoon in rekening gebracht.
Dit waag ik ernstig te betwijfelen, of de informatie op de site klopt niet. Ben je niet in de war met Relax?
Dit pluk ik er van af:

T-Mobile Relax
Je koopt maandelijks belminuten in.
Sms, mms, internet en internationaal bellen betaal je apart.
Bel je buiten je bundel, dan geldt een hoger tarief.
Je belminuten blijven twee maanden houdbaar.

T-Mobile Flex
Je koopt maandelijks beltegoed in.
Alles uit één bundel: je belt, internet, mms't en sms't uit één bundel.
Bel je buiten je bundel, dan geldt hetzelfde of een lager tarief.
Je beltegoed is onbeperkt houdbaar.

Zie ook volgend topic;

Tmobile FLEX sim only vraagje

[ Voor 4% gewijzigd door psy op 31-10-2008 21:47 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik zie dat jullie spontaan over abbo's praten enzo maar is er niemand van plan om dat ding los aan te schaffen en daarna een sim only o.i.d. neemt?
Ik ben van plan om dat ding los te kopen, is de "release date" ook hetzelfde bij de abbo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:52:
Hallo, ik zie dat jullie spontaan over abbo's praten enzo maar is er niemand van plan om dat ding los aan te schaffen en daarna een sim only o.i.d. neemt?
Ik ben van plan om dat ding los te kopen, is de "release date" ook hetzelfde bij de abbo's?
Kun je doen. Maar een abo is echt wel veel goedkoper al pak je een 1 jarig abo.
Heb straks uitgerekend een 1 jarig abo bij Hi was uiteindelijk voor 1 jaar lang bellen, internetten en het toestel dan 608 euro. (prijs was wel bij verlengen dus denk dat het bij een nieuw abo nog goedkoper is)
Het toeste losl kost rond de 700 euro en dan moet je ook nog beltegoed kopen...

Ik zou er eens goed over nadenken als ik jou was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:56:
[...]

Kun je doen. Maar een abo is echt wel veel goedkoper al pak je een 1 jarig abo.
Heb straks uitgerekend een 1 jarig abo bij Hi was uiteindelijk voor 1 jaar lang bellen, internetten en het toestel dan 608 euro. (prijs was wel bij verlengen dus denk dat het bij een nieuw abo nog goedkoper is)
Het toeste losl kost rond de 700 euro en dan moet je ook nog beltegoed kopen...

Ik zou er eens goed over nadenken als ik jou was :)
700? Studentmobiel.nl verkoopt ze voor 625euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
idd, als je er 700 voor neertelt ben je gek. Ik heb een paar maanden geleden mn VF abbo verlengt in SO (2 jaar), dan ben je uiteindelijk goedkoper uit. Heb een paar dagen geleden de zwarte besteld in de UK, ook daar hebben ze nog leverings problemen, eerst zouden ze hem 29 okt binnen krijgen, toen begin november en vanaaf een mail van ze gehad dat ze hem pas 12 nov weer krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithers42
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05-2021
djjef85 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:58:
idd, als je er 700 voor neertelt ben je gek.
Ik zie dat toch anders...Ik bel zakelijk en prive met hetzelfde toestel, momenteel een Nokia, waar ik helemaal niet tevreden mee ben. M'n abo wordt betaald door m'n werkgever. Omdat ik m'n zinnen heb gezet op de X1 wil ik dus zelf een los (simlock vrij) toestel kopen. Ben ik dan gek? ;)
(of had je het misschien alleen over het bedrag?)
Als je een andere oplossing weet hoor ik 'm graag.

[ Voor 4% gewijzigd door Smithers42 op 01-11-2008 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Ik had het alleen over het bedrag, in NL kan je hem makkelijk voor 600-630 euro krijgen bij webshops. Dus dat je je zinnen op de X1 hebt gezet begrijp ik, dat heb ik ook gedaan toen ze hem in feb. aankondigden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:52:
Niet iedereen gaat 'm incl. abo aanschaffen hoor ;)

Wel heb ik me voorgenomen om me niet meer gek te laten maken door de datums die door de verschillende (web)shops aangegeven worden. Gewoon lekker wachten tot hij daadwerkelijk in de winkel ligt. Die paar weken kan ik ook nog wel wachten.

Ik heb echt wel wat beters te doen dan continue alle winkels na te lopen en daar de mensen steeds te moeten vragen wanneer hij leverbaar is. De meeste personen achter zo'n balie lullen gewoon voor wat er op zo'n scherm staat (sommigen gokken zelf maar wat 8)7) en zelfs die data is niet betrouwbaar omdat SE blijkbaar zelf niet eens weet wanneer hij uitgeleverd wordt.

Ik heb trouwens de indruk dat ze nu (mondjesmaat) rechtstreeks van de productielijn in een doos zo de vrachtwagen ingaan om uit te leveren. Toch gek dat HTC de Touch Pro wel redelijk vlot in mooie aantallen kan uitleveren, maar de X1 van SE, die in principe uit dezelfde fabriek komt rollen, niet.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Vandaag eens zien als ie in de DutyFree ligt van Heathrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:25:
[...]
Ik heb trouwens de indruk dat ze nu (mondjesmaat) rechtstreeks van de productielijn in een doos zo de vrachtwagen ingaan om uit te leveren. Toch gek dat HTC de Touch Pro wel redelijk vlot in mooie aantallen kan uitleveren, maar de X1 van SE, die in principe uit dezelfde fabriek komt rollen, niet.
Toch heb ik eigenlijk een beetje het gevoel dat Sony niet grootscheeps durft te leveren om grote problemen met het toestel te voorkomen...
Ik heb het idee dat deze telefoon klein wordt verspreid als soort test om te kijken hoe de feedback is en of er grote problemen mee tevoorschijn komen... Dan hebben ze nog de mogelijkheid om snel een nieuwe firmware op de overige exemplaren te gooien.. Ik denk dat er allang stapelshoog XPerias opgeslagen liggen in de loodsen...

Ik heb het idee als ze eenmaal een beetje zekerheid en positieve feedback hebben dat dan ineens de winkels vol gaan liggen met voorraad...

(Misschien draaf ik door, maar ik zou ook nerveus en voorzichtig zijn als ik voor het eerst zo'n dergelijk ander toestel lanceer als merk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:09:
[...]

Toch heb ik eigenlijk een beetje het gevoel dat Sony niet grootscheeps durft te leveren om grote problemen met het toestel te voorkomen...
Ik heb het idee dat deze telefoon klein wordt verspreid als soort test om te kijken hoe de feedback is en of er grote problemen mee tevoorschijn komen... Dan hebben ze nog de mogelijkheid om snel een nieuwe firmware op de overige exemplaren te gooien.. Ik denk dat er allang stapelshoog XPerias opgeslagen liggen in de loodsen...

Ik heb het idee als ze eenmaal een beetje zekerheid en positieve feedback hebben dat dan ineens de winkels vol gaan liggen met voorraad...

(Misschien draaf ik door, maar ik zou ook nerveus en voorzichtig zijn als ik voor het eerst zo'n dergelijk ander toestel lanceer als merk)
Zo'n gek idee is dat nog niet hoor. Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.

Trouwens nog meer mensen de mail gehad van GSM-web met de aanbiedingen van de X1 & de Touch HD?
Staan wel wat interessante prijzen tussen. Maargoed toch wacht ik nog even :) De prijzen zullen dalijk met de week mooier worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:19:
[...]
Zo'n gek idee is dat nog niet hoor. Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.

Trouwens nog meer mensen de mail gehad van GSM-web met de aanbiedingen van de X1 & de Touch HD?
Staan wel wat interessante prijzen tussen. Maargoed toch wacht ik nog even :)
Nee, die heb ik niet gehad... Is het wat? Mail em anders even door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:09:
[...]

Em, no offence, leuk bedacht, maar zo werkt het echt niet..

Als de vraag er is, wil je als bedrijf het product gewoon op de markt brengen. En aan de huidige vraag is lang nog niet voldaan. Er is genoeg getest en gezien waaruit blijkt dat er geen grote problemen zijn. En als die er wel waren, konden ze ook niet zomaar de firmware vervangen op X1's die al in loodsen opgeslagen zijn. Die zetten ze er in de fabriek op. Ze gaan niet doosje voor doosje openmaken en ff upgraden. Dan laten ze het de consument zelf wel doen. Of zorgen ze dat het na aankoop bij een service center kan - als het probleem serieus genoeg is.

Ik zou me als SE meer druk maken om de concurrentie. Die is enorm in de mobiele markt. En een maand niet in de winkel, is een jaar in telefoon levensjaren laten we maar zeggen. Voor je het weet is je paradepaardje, waar je een jaar aan gewerkt hebt, alweer ouderwets omdat Google, HTC, Apple, RIM, enz, enz, ook een nieuw paradepaardje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:28:
[...]

Em, no offence, leuk bedacht, maar zo werkt het echt niet..

Als de vraag er is, wil je als bedrijf het product gewoon op de markt brengen. En aan de huidige vraag is lang nog niet voldaan. Er is genoeg getest en gezien waaruit blijkt dat er geen grote problemen zijn. En als die er wel waren, konden ze ook niet zomaar de firmware vervangen op X1's die al in loodsen opgeslagen zijn. Die zetten ze er in de fabriek op. Ze gaan niet doosje voor doosje openmaken en ff upgraden. Dan laten ze het de consument zelf wel doen. Of zorgen ze dat het na aankoop bij een service center kan - als het probleem serieus genoeg is.

Ik zou me als SE meer druk maken om de concurrentie. Die is enorm in de mobiele markt. En een maand niet in de winkel, is een jaar in telefoon levensjaren laten we maar zeggen. Voor je het weet is je paradepaardje, waar je een jaar aan gewerkt hebt, alweer ouderwets omdat Google, HTC, Apple, RIM, enz, enz, ook een nieuw paradepaardje heeft.
Nou, er hangt voor Sony Ericsson wel wat vanaf, dus ze moeten wel iets goeds op de markt brengen voor ze worden afgeslacht... Dat ze nu erg laat zijn met leveren valt ons, freaks, wel op.. Maar de mensenmassa die kent de XPeria niet eens... Je hoort overal dat XPeria eigenlijk nog net niet af is... Net zoals het er last minute opgooien van de SPB shell voor beter gebruiksgemak enzo... Dat er genoeg getest is weet ik niet... Waar baseer je dat op?

Ik zeg ook niet dat alle telefoons al verpakt en wel in dozen liggen... En firmware achteraf kan altijd achteraf na productie, hoewel het niet wenselijk is natuurlijk.. En ja, de concurrentie ligt zeker op de loer... Sony Ericsson heeft wat dat betreft nu al een slechte beurt gemaakt... Of ze onderschatten de situatie, of ze hebben hoofdpijn dat ze zo achter de feiten aan lopen.. Wie zal het zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:22:
[...]

Nee, die heb ik niet gehad... Is het wat? Mail em anders even door :P
als je er op klikt kom je gewoon op de site terecht met dezelfde bedragen :?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een klasse A-klant bij T-mobile (ze maken hier inderdaad onderscheid in) en zelfs voor mij is het voordeliger over te stappen naar een concurrent die totaal geen historie hebben. (behalve natuurlijk het abonnement wat je gaat afsluiten). Hi is gewoon veel goedkoper in het toestel bij een 1 jarig abonnement.

Al die onzin van fair use policy;s maak ik me niet zo druk om aangezien ik meestal mijn laptop bij me heb met onbeperkt snel mobiel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:08:
Ik ben een klasse A-klant bij T-mobile (ze maken hier inderdaad onderscheid in) en zelfs voor mij is het voordeliger over te stappen naar een concurrent die totaal geen historie hebben. (behalve natuurlijk het abonnement wat je gaat afsluiten). Hi is gewoon veel goedkoper in het toestel bij een 1 jarig abonnement.

Al die onzin van fair use policy;s maak ik me niet zo druk om aangezien ik meestal mijn laptop bij me heb met onbeperkt snel mobiel internet.
Hoe kom je erachter wat voor "klasse" klant je bent bij T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:13:
[...]

Hoe kom je erachter wat voor "klasse" klant je bent bij T-Mobile?
Gewoon vragen aan ze. Merk je wel aan de kortingen erna.

Bij Hi gaat het trouwens ook lekker. Die hebben gewoon twee verschillende prijzen online staan. Als je het toestal direct aanklinkt zonder mobiel internet en je vinkt daarna bij die optie mobiel internet aan dan betaal je voor het toestel veel meer dan wanneer je direct op de optie met mobiel internet klikt. Dit scheelt gewoon 120 euro bij een twee jaar abonnement.....

Screenshot waarbij het verschil goed te zien is:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/11/01/1225571703-070.jpg

Zullen toch wat mensen genaait mee gaan worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:34:
[...]

Gewoon vragen aan ze. Merk je wel aan de kortingen erna.

Bij Hi gaat het trouwens ook lekker. Die hebben gewoon twee verschillende prijzen online staan. Als je het toestal direct aanklinkt zonder mobiel internet en je vinkt daarna bij die optie mobiel internet aan dan betaal je voor het toestel veel meer dan wanneer je direct op de optie met mobiel internet klikt. Dit scheelt gewoon 120 euro bij een twee jaar abonnement.....

Zullen toch wat mensen genaait mee gaan worden.
Dat is wat ik hier al 2 weke probeer te zeggen maar iedereen beweert doodleuk dat ik niet goed kijk.
Zie je wel dus dat dat niet klopt daar!!!! :X

Dat is waarom ik mijn bestelling geannuleerd heb. Ik moest 279 bijbetalen, terwijl als ik het op een iets andere manier had gedaan het gewoon maar 169 euro was!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik ben voor X1 gaan kiezen en krijg het gratis bij 2-jarig Flex 20 en web'n walk normaal.
Dat is 30 Euro p/m maar als ik goed heb eerste 1 jaar 25 Euro p/m
Gereserveerd bij T-mobile. (ja, het kan even duren en ik wil ook wel zwarte X1, maar zilveren is ook niet slecht en ze hebben niet meteen op voorraad.)
Denk erom: het is contractvernieuwing, niet gewoon nieuw abbo.

Flex 20 neem ik omdat ik maar weinig bel. Veel bellers moet voor Relax gaan, maar minder bellers of veel sms sturen moeten Flex 20 nemen. Dat is al goed voor 100 minuten of 100 smsjes.

Gratis toestel is na berekenen over 2 jaar periode inderdaad duurder, maar op lange termijn heb je dat alweer bijeen gespaard en daardoor merk je weinig van. En ik hou mijn maandloon nog even over voor andere zaken :)

Reden X1 keuze:
- als het moet kan ik altijd andere rom erop doen (ivm garantie zal ik originele ROM backuppen en bewaren) zoals later met TouchFLO 3D.
- het is meteen met 800x480 scherm - dus dat zit je meteen goed voor paar jaar.
- met toetsenbord zodat je minder vaak scherm hoeft schoonmaken van je vette vingers :) maar ook omdat je groter scherm voor je hebt omdat virtueel toetsenbord weg is. Meer tikruimte dus. (Onbekend met Touch HD-keyboard versie, en ik ga niet wachten op T-Mobile branded versie in 2009...)
- het is ook iets kleiner dan Touch HD (ik bedoel in breedte en niet diepte) zodat het niet zo groot lijkt in je hand. Niet iedereen wil nogal groot toestel naast je oor.
- enige met flitsledje, en foto maken kan met een knopje en dus niet op de scherm!
- (deels) metalen behuizing maakt het solide en minder kwetsbaar.
- enige met grotere 1500 mAh accu.
De cpu, geheugen en micro-sd mogelijkheid is hetzelfde gebleven. Ook geen probleem.
TV-out mogelijkheid is leuk, maar ik gebruik toch niet. Daarvoor heb ik al laptop voor, en ik heb al mobiele DVD speler.

Problemen met X1 worden nog wel opgelost en makkelijker gemaakt dankzij XDA devvers. Dus genoeg hoop om X1 beter te maken. X1 is toch ook beetje HTC product.
Dus ik sluit me daarom aan bij X1 club. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Begin deze week mijn T-mobile abonnement vernieuwd via de klantenservice. Kreeg te horen dat je dan binnen 2 dagen bericht krijgt en dat je niet meer op de site kan komen bij vernieuwing, maar nog steeds niks gehoord. Ik lees dat er meer mensen een contractvernieuwing zijn aangegaan, hebben jullie al een bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
mrc16 schreef op zondag 02 november 2008 @ 00:06:
Begin deze week mijn T-mobile abonnement vernieuwd via de klantenservice. Kreeg te horen dat je dan binnen 2 dagen bericht krijgt en dat je niet meer op de site kan komen bij vernieuwing, maar nog steeds niks gehoord. Ik lees dat er meer mensen een contractvernieuwing zijn aangegaan, hebben jullie al een bevestiging?
Ik kan nu niet meer via t-mobile.nl bij contractvernieuwing komen, hij geeft aan dat ik een aanvraag heb gedaan en deze op het moment in behandeling is, had de aanvraag via telefoon gedaan middels klantenservice.

Zou rond volgend week een brief thuisgestuurd krijgen met bevestiging.

Maar dat ik niet meer bij contractvernieuwingkan kan komen (2 dagen geleden nog wel) geeft toch aan dat er een proces is gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Laatst online: 11-09 08:52
Turismo schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:18:
[...]

Vreemd, ik ben ook jaren klant van T-Mobile, en met contract vernieuwing krijg ik riante kortingen, als ik online bestel, ik weet niet of de shop 't zelfde aanbied.
Kan t zijn dat de aanbieding persoonsgebonden zijn dan??

[afbeelding]
Kan je misschien een screenshot maken van de Flex prijzen bij verlenging? Ik kan het nog niet op de webshop bekijken omdat ik pas in aanmerking kom over een week... =\ maar op T-mobile Kalverstraat kreeg ik wel wat prijzen maar ik zou graag een lijst willen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:57:
[...]

Dat is wat ik hier al 2 weke probeer te zeggen maar iedereen beweert doodleuk dat ik niet goed kijk.
Zie je wel dus dat dat niet klopt daar!!!! :X

Dat is waarom ik mijn bestelling geannuleerd heb. Ik moest 279 bijbetalen, terwijl als ik het op een iets andere manier had gedaan het gewoon maar 169 euro was!
Je kijkt inderdaad niet goed |:( .
De goedkope (op plaatje gratis) variant is incl eindeloos online, de dure variant is zonder eindeloos online (blijkbaar zijn er mensen die een X1 bestellen om er niet op te internetten via GPRS/UMTS/HSDPA 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
als je van orange naar tmobile gaat en je bent wel is over je bundel heen gegaan mag je voor 40euro het toestel hebben met welk abbo je maar wilt!!.. neem je daarbij nog internet is het toestel gratis..

DUS ik mag kiezen wat ik wil!!!! YOEPIEEEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mags
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 14:12
Ik heb gisteren de bevestiging van t-mobile binnen gekregen. Ik heb dinsdag verlengd. In de brief staat dat het toestel binnen 10 dagen wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Kev!n schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:14:
als je van orange naar tmobile gaat en je bent wel is over je bundel heen gegaan mag je voor 40euro het toestel hebben met welk abbo je maar wilt!!.. neem je daarbij nog internet is het toestel gratis..

DUS ik mag kiezen wat ik wil!!!! YOEPIEEEE
Waar heb je dat vandaan? Ik zit momenteel namelijk ook nog bij Orange en ik heb mijn bundel ook regelmatig overschreden :P

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 02-11-2008 13:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Laatst online: 24-07 18:36
Shivan_20 schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:26:
[...]

De goedkope (op plaatje gratis) variant is incl eindeloos online, de dure variant is zonder eindeloos online (blijkbaar zijn er mensen die een X1 bestellen om er niet op te internetten via GPRS/UMTS/HSDPA 8)7 ).
jup dat was duidelijk aangegeven ik zat juist te zoeken wat nu dat verschil was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Laatst online: 03-08 10:51
SToRM666 schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:31:
[...]

Waar heb je dat vandaan? Ik zit momenteel namelijk ook nog bij Orange en ik heb mijn bundel ook regelmatig overschreden :P
Heb dat te horen gekregen van de medewerker in de Tmobile shop.. en als hij daar binnen is gaan we het abbonement overzetten dus tja.. Blijkbaar krijg je een bepaalde status omdat ze veel aan je verdienen en krijg je deze huge kortingen .. Hij zei dat ik zelf een flex 15 kon nemen en dat het dan nog maar 40euro kostte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:35:
[...]

Nou, er hangt voor Sony Ericsson wel wat vanaf, dus ze moeten wel iets goeds op de markt brengen voor ze worden afgeslacht... Dat ze nu erg laat zijn met leveren valt ons, freaks, wel op.. Maar de mensenmassa die kent de XPeria niet eens... Je hoort overal dat XPeria eigenlijk nog net niet af is... Net zoals het er last minute opgooien van de SPB shell voor beter gebruiksgemak enzo... Dat er genoeg getest is weet ik niet... Waar baseer je dat op?

Ik zeg ook niet dat alle telefoons al verpakt en wel in dozen liggen... En firmware achteraf kan altijd achteraf na productie, hoewel het niet wenselijk is natuurlijk.. En ja, de concurrentie ligt zeker op de loer... Sony Ericsson heeft wat dat betreft nu al een slechte beurt gemaakt... Of ze onderschatten de situatie, of ze hebben hoofdpijn dat ze zo achter de feiten aan lopen.. Wie zal het zeggen ;)
Dat technische verhaal zal ze echt een worst wezen. Als een telefoon geschikt is bevonden voor productie dan is het daarmee wel afgedaan. Dan gaan ze er niet bergen achterhouden, omdat er misschien nog wat foutjes inzitten.

Echter bewust schaarste creëren is een marketing tool. En aangezien die X1 een groot marketing project is, is dit gewoon een logische stap bij het in de markt zetten van de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
En er hangt veel van de X1 af, het is SE's laatste hoop op een comeback, als de X1 flopt word de stekker uit SE getrokken (door Sony dan).

[ Voor 6% gewijzigd door Aubergine op 02-11-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

Aubergine schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:33:
En er hangt veel van de X1 af, het is SE's laatste hoop op een comeback, als de X1 flopt word de stekker uit SE getrokken (door Sony dan).
Bron?

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shivan_20 schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:26:
[...]

Ik leg het nog EEN keer uit :

Ik heb vorige week een X1 besteld MET eindeloos online bij Hi 20 abo.
Toen moest ik 279 bijbetalen. Dat heb ik toen geannuleerd omdat hij ineens maar 169 kostte bij hetzelfde abo.

Maar als je via een bepaalde manier naar de shop gaat en de X1 aanklikt krijg je af en toe nog steeds die prijs te zien van 279. Maar op een andere manier krijg je wel gewoon weer die 169 bijbetalen te zien.
En kom niet aan van dat is de prijs zonder internet, want die is 290 euro.
Verder wil ik er geen hele discussie van maken hier :P Maar ik zal eens een screenshot maken als ik het nog een keer zie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Aubergine schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:33:
lijkt me sterk als ik dit bericht lees.
Nokia, Samsung, Sony Ericsson, Motorola and LG Electronics have remained in IDC’s top five mobile phone vendors list for the third quarter 2008......... Sony Ericsson took third place worldwide for the first time in its history, despite ongoing restructuring across the company and a net loss for the quarter. At the same time, Sony Ericsson’s ASP’s continued to sink, reaching 109 Euros for the quarter. But the quarter was not without its highlights, as the company officially launched its much anticipated XPeria X1 as well as its first 3G phone in North America with the TM506. More operational realignment is expected into the first half of 2009 before results are seen in the second half of the year

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op zondag 02 november 2008 @ 00:06:
ik heb mijn contract dinsdag avond vernieuwd maar heb ook nog steeds niks gehoord. kan op de site ook nog steeds bij vernieuwing komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:19:
[...]

ik heb mijn contract dinsdag avond vernieuwd maar heb ook nog steeds niks gehoord. kan op de site ook nog steeds bij vernieuwing komen...
Same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen gaan we week 45 in.
Het wachten is op donderdag. GSM-web beweert de telefoon dan te hebben.
Hi zegt 7 november. Dat is vrijdag a.s.
In principe zou het wel logisch zijn aangezien SE zegt afgelopen week alles de deur uitgedaan te hebben.

Ik ben echt benieuwd, mocht dit waar zijn zal de rest in week 46 wel volgen.

Ik denk alleen zelf dat die datums genoemd zijn om ons weer even een weekje koest te houden. Als SE echt zoveel problemen heeft met leveren zullen ook deze datums niet gehaald worden.
Ik HOOP het natuurlijk wel, aangezien mijn oude telefoon dinsdag de deur uitgaat.

Opnieuw een spannende week dus voor ons...;)
Ik wil een X1 :(

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caviatjuh
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 22:01
Ik heb ook vrijdag mijn abo verlengd van orange -> t-mobile flex 20 + W'nW standaard. eerste 3 maanden 50% korting (E15/m) daarna 9 maanden E25 en daarna nog 12 E30. Dat is in totaal ~640 euro. Best een nette prijs. (krijg toestel gratis)

Verder zeiden ze dat ik het toestel volgende week in huis zou hebben, dus dat zou betekenen dat t-mobile ook vanaf eind deze week uit gaat leveren. Vraag me af of het werkelijk zo is. Maar als het te lang duurt annuleer ik misschien nog wel en neem ik m met een vodafone abo. Toch ook wel interresant.

[ Voor 7% gewijzigd door Caviatjuh op 02-11-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Ik wacht deze week nog helemaal af, en als ik een beetje goed gezind ben misschien ook nog de week erna. Maar als hij er dan nog niet is haal ik toch echt een andere telefoon. Want met al dat wachten wordt het er niet leuker op moet ik zeggen.
Verder laat Vodafone ook niks van zich horen wanneer hij binnenkomt ofzo. M'n bestelling staat al 2 weken onaangepast op de site, en op de mail die ik heb gestuurt krijg ik geen antwoord.
pff.. :@

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws, op Copaco (leverancier van een aantal telefoonzaken) staat dat de zwarte op 11/11/2008 leverbaar is (189 stuks). Ook de zilvere versie is dan op die dag leverbaar(154 stuks).

Op telefoonkopen.nl staat de Zilvere X1 GRATIS voor:
2jaar Relax 300 - 32,00 p.m. ipv 34,50,
(zonder internet dus!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Denk dat je zonder internet deze telefoon wel te kort doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:43:
Goed nieuws, op Copaco (leverancier van een aantal telefoonzaken) staat dat de zwarte op 11/11/2008 leverbaar is (189 stuks)
Zal het niet 11/12/2008 zijn? Als ik kijk staat er nml. week 50 (klik)

[ Voor 15% gewijzigd door djjef85 op 02-11-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Goed nieuws, op Copaco (leverancier van een aantal telefoonzaken) staat dat de zwarte op 11/11/2008 leverbaar is (189 stuks). Ook de zilvere versie is dan op die dag leverbaar(154 stuks).

(zonder internet dus!)
JAAAAAAAAAAAAA!!! :D

Ik hoop dat je gelijk hebt. Dat zou goed nieuws zijn omdat:
  1. Eindelijk een einde komt aan ons lange wachten
  2. Jij de eerste ben die meldt dat de ZWARTE dan leverbaar is.
Ik ga Vodafone rond die datum maar eens flink spammen over leverbaarheid enz. :D

EDIT: Ik keek voor de gein ook even op Copaco en met de zoekterm Xperia kreeg ik DIT resultaat. Daar staat dus week 50! Dat is de week van 8 december! ARGHH!! :(

[ Voor 14% gewijzigd door PaT op 02-11-2008 21:28 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:09
djjef85 schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:19:
[...]

Zal het niet 11/12/2008 zijn? Als ik kijk staat er nml. week 50 (klik)
Ik kan bevestigen dat Copaco in hun systeem echt 10-11-2008 aangeeft en dat er dan inderdaad 189 binnen zouden moeten komen. Ik snap niet helemaal waarom ze dan op hun eigen website week 50 2008 aangeven, misschien twijfelen ze zelf ook nog over hun eigen gegevens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50

(zonder internet dus!)
Klopt, zag net de commercial op SBS6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me er niet teveel op spitsen als ik jou was. Het schijnt al een hele kunst te zijn voor SE om op tijd en genoeg zilvere versies te leveren. Ik denk dat we blij mogen zijn als die er in de loop van volgende week werkelijk zijn....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt dat op hun website week 50 staat maar als je ingelogd ben dan staan de actuele tijden:
10/11/2008 verwacht Copaco
11/11/2008 indicatie Copaco

Verder zegt de Gsm-shop dat ze hem waarschijnlijk woensdag 5 november binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:33:
Klopt dat op hun website week 50 staat maar als je ingelogd ben dan staan de actuele tijden:
10/11/2008 verwacht Copaco
11/11/2008 indicatie Copaco

Verder zegt de Gsm-shop dat ze hem waarschijnlijk woensdag 5 november binnenkrijgen.
Aan welke winkels leveren ze dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Redax schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:35:
Ik wacht deze week nog helemaal af, en als ik een beetje goed gezind ben misschien ook nog de week erna. Maar als hij er dan nog niet is haal ik toch echt een andere telefoon. Want met al dat wachten wordt het er niet leuker op moet ik zeggen.
Verder laat Vodafone ook niks van zich horen wanneer hij binnenkomt ofzo. M'n bestelling staat al 2 weken onaangepast op de site, en op de mail die ik heb gestuurt krijg ik geen antwoord.
pff.. :@
Same here. Echt waardeloos gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Roderick24 schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:37:
[...]

Same here. Echt waardeloos gewoon!
Hoezo waardeloos?? :S
Dit snap ik echt niet, SE heeft nooit gezegd dat hij deze week komt (okay, in de emails vanuit SE wel, maar nooit officieel aangekondigd).
Ze hadden altijd gezegd 4de kwartaal van 2008. Dat is dus okt - dec.
Eind sep kwam hij in Zweden en daarna zou hij in Engeland / Duitsland komt. 2 weken daarna in NL en de rest van Europa.

Ik weet dat wachten niet leuk is, maar als je nu toch al bijna 9 maanden op de X1 wacht. Waarom niet nog 1 - 2 weekjes wachten? Dat kan er toch ook wel bij?

Ik ga iig verder wachten totdat hij uit is. Heb van studentmobiel en gsm-shop gehoord dat hij deze week in voorraad is. En in de post van Kentjai zie je dat hij 11/11/2008 bij andere winkels leverbaar is (via Copaco).

Edit :
Mijn fout :P was niet wakker.. moet 4de kwartaal zijn natuurlijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door dragonzzzz op 03-11-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
ik dacht nog altijd dat oktober november december het 4e kwartaal is kan aan mij liggen hoor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
the boiler schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:06:
ik dacht nog altijd dat oktober november december het 4e kwartaal is kan aan mij liggen hoor ??
Idd, ie lag zelfs nog niet eens in de luchthaven van Heathrow dit weekend. Wel de HTC Touch Diamond en Touch Pro maar daar hebben we niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
the boiler schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:06:
Lol :9 Ik heb vandaag weer eens een mail naar Hi gestuurd, ik wacht op antwoord.. (das dan wel weer slecht van Hi, wel de datum naar 7 november gooien, maar dat je klanten niet laten weten.. Beetje karig..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Net nog even de online support van Vodafone geprobeerd - zo'n chat venster. Wat een brak gedoe. Eerst een half uur wachten, komt er een medewerker, dan direct "Admin is uitgelogd." Twee keer achter elkaar. Die gasten bij Vodafone zijn zeker de leukste thuis..

Iemand nog gebeld met Vodafone? Zou wel willen, maar ben bang dat ik dan een kwartier in de wacht sta en iemand hallo zegt en dan ophangt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
FurY_84 schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:51:
[...]

Lol :9 Ik heb vandaag weer eens een mail naar Hi gestuurd, ik wacht op antwoord.. (das dan wel weer slecht van Hi, wel de datum naar 7 november gooien, maar dat je klanten niet laten weten.. Beetje karig..)
Tja ik mag dinsdag verlengen en had een beetje de hoop dat hij dan al een week werd geleverd maar dat mag niet zo zijn
Bij Hi is hij wel heel voordelig aangeboden in de gebruikelijke telefoon winkels kan ik voorlopig nog toebetalen dus dinsdag wordt het hoogstwaarschijnlijk bij hi bestellen alhoewel ik voor de winkel ga als ik een paar tientjes moet bijbetalen maar voorlopig scheelt het een 100 euro tov in de winkel kopen (lokale phonehouse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Cheeky schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:03:
Net nog even de online support van Vodafone geprobeerd - zo'n chat venster. Wat een brak gedoe. Eerst een half uur wachten, komt er een medewerker, dan direct "Admin is uitgelogd." Twee keer achter elkaar. Die gasten bij Vodafone zijn zeker de leukste thuis..

Iemand nog gebeld met Vodafone? Zou wel willen, maar ben bang dat ik dan een kwartier in de wacht sta en iemand hallo zegt en dan ophangt. :P
Ik bel hun niet meer want zij bellen mij terug als ze weten wanneer de X1 bij hun is.
Want de afgelopen 2 keer dat ik werd gebeld was echt lol!
Eerst bieden ze mij een SE C905 aan, met een opmerking dat het gelijk is aan de X1. En dan een HTC Tytn 2 :P (1ste telefoontje). Bij de 2de telefoontje zeggen ze dat ik misschien toch maar voor de HTC touch diamond kan gaan. Maar ik zei dat ik een X1 wou. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

571Pro schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:50:
[...]

Idd, ie lag zelfs nog niet eens in de luchthaven van Heathrow dit weekend. Wel de HTC Touch Diamond en Touch Pro maar daar hebben we niets aan.
De grote winkels in Engeland hebben de zilveren gewoon op voorraad. Ze hebben alleen leveringsproblemen met de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 09:06

The Legend

*Plop*

Zilveren X1 gespot in de MediaMarkt folder icm KPN Abo + 4GB SD kaart met Hancock. In tegenstelling tot de UK heeft het NL model dus wel een SD kaart, vreemd dat SE dat in de UK versie heeft weggelaten :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Even een vraagje over de X1 icm Hi Eindeloos Online. Ik begrijp dat je voor streamen dan apart moet betalen. Maar hoe zit het dan met bijvoorbeeld flash banners of de wat uitgebreidere flash reclame filmpjes. Die worden toch ook gestreamed? Bij het openen van een bepaalde homepagina krijg je die soms direct te zien, moet je daar dan voor gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
Omniferious schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:45:
[...]

Kan je misschien een screenshot maken van de Flex prijzen bij verlenging? Ik kan het nog niet op de webshop bekijken omdat ik pas in aanmerking kom over een week... =\ maar op T-mobile Kalverstraat kreeg ik wel wat prijzen maar ik zou graag een lijst willen hebben :P
uhm, dat is de lijst van flex prijzen bij verlenging vernieuwing.
tenzij je niet doorhebt dat verlenging niet de goede term is, maar het contract vernieuwing heet

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Laatst online: 21-02-2022
Zo'n lijst heeft toch geen zin.
Prijzen zijn bijna voor elke persoon verschillend bij vernieuwing van je contract (ivm eerder genoemde klantwaarde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-J_W
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 16:39
Vodafone heeft de afbeelding op de site aangepast, nu is deze net zoals de tekst zegt, ZWART.

Dus, hopenlijk leveren ze de zwarte... (snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Cambach schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:03:
Even een vraagje over de X1 icm Hi Eindeloos Online. Ik begrijp dat je voor streamen dan apart moet betalen. Maar hoe zit het dan met bijvoorbeeld flash banners of de wat uitgebreidere flash reclame filmpjes. Die worden toch ook gestreamed? Bij het openen van een bepaalde homepagina krijg je die soms direct te zien, moet je daar dan voor gaan betalen?
Dit vroeg ik me dus ook af. Op de website van Hi staat zelfs vermeld dat als je hetzelfde videobestand eerst download en dan pas bekijkt, dat het dan wel binnen de bundel valt. Hoe maken zij het verschil dan? Monitoren ze precies de request die je doet door een proxy ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
R-J_W schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:26:
Vodafone heeft de afbeelding op de site aangepast, nu is deze net zoals de tekst zegt, ZWART.

Dus, hopenlijk leveren ze de zwarte... (snel)
Wel raar, eerst stond er een zwarte x1. Toen hadden ze deze veranderd naar een zilvere. En nu weer naar een zwarte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Net weer gebeld met mijn "vrienden" van Vodafone.

De datum van 11-11 blijft vooralsnog in stand en dit geldt voor de zilveren versie.

Als ik dit toestel wilde bij een 2 jarig contract verlenging dan moest ik rekenen op een abbo van rond de 35 euro en dan met internet blox erbij! (hij vergeleek hem met de TP qua prijs) :(

Dit is wel even different koek t.o.v. wat mij eerder meegedeeld is. (gratis bij vf 27.50 met internetblox) Lekker weer, bestaande klanten worden weer flink genaaid!)

Tegen de tijd dat ze de zwarte krijgen ga ik denk ik maar eens proberen te "pingelen" want hier word ik niet blij van!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

dragonzzzz schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:48:
[...]

Hoezo waardeloos?? :S
Dit snap ik echt niet, SE heeft nooit gezegd dat hij deze week komt (okay, in de emails vanuit SE wel, maar nooit officieel aangekondigd).
Ze hadden altijd gezegd 4de kwartaal van 2008. Dat is dus okt - dec.
Eind sep kwam hij in Zweden en daarna zou hij in Engeland / Duitsland komt. 2 weken daarna in NL en de rest van Europa.

Ik weet dat wachten niet leuk is, maar als je nu toch al bijna 9 maanden op de X1 wacht. Waarom niet nog 1 - 2 weekjes wachten? Dat kan er toch ook wel bij?

Ik ga iig verder wachten totdat hij uit is. Heb van studentmobiel en gsm-shop gehoord dat hij deze week in voorraad is. En in de post van Kentjai zie je dat hij 11/11/2008 bij andere winkels leverbaar is (via Copaco).

Edit :
Mijn fout :P was niet wakker.. moet 4de kwartaal zijn natuurlijk :)
Alhoewel je gelijk hebt in het feit dat SE nooit een officiele aankondiging heeft gedaan in de trand van "in week 44 ligt hij in de winkels" ben ik nog steeds van mening dat SE slecht communiceerd mbt de beoogde levertijd. Is het nu zo moeilijk om te zeggen "Luister, hij ligt niet voor 5 december in de winkel" ? Nu wordt de verwachte leverdatum steeds 1 a 2 weken (door de winkels) doorgeschoven omdat zelfs zij niet goed op de hoogte gehouden worden. De mensen voelen zich gewoon aan het lijntje gehouden. En op een gegeven moment is het genoeg en ga je voor een alternatief. Dit doet SE zijn reputatie gewoon geen goed (heb ergens gelezen dat ze zoiets al een keer eerder geflikt hebben) en gaat ze gewoon klanten kosten.

SE weet als enige waarom het nog zolang duurt en wanneer ze nu wel gaan leveren. Kijk, als je problemen hebt, oke ... maar geef dat dan aan |:(

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
JaJoah schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:01:
[...]

Alhoewel je gelijk hebt in het feit dat SE nooit een officiele aankondiging heeft gedaan in de trand van "in week 44 ligt hij in de winkels" ben ik nog steeds van mening dat SE slecht communiceerd mbt de beoogde levertijd. Is het nu zo moeilijk om te zeggen "Luister, hij ligt niet voor 5 december in de winkel" ? Nu wordt de verwachte leverdatum steeds 1 a 2 weken (door de winkels) doorgeschoven omdat zelfs zij niet goed op de hoogte gehouden worden. De mensen voelen zich gewoon aan het lijntje gehouden. En op een gegeven moment is het genoeg en ga je voor een alternatief. Dit doet SE zijn reputatie gewoon geen goed (heb ergens gelezen dat ze zoiets al een keer eerder geflikt hebben) en gaat ze gewoon klanten kosten.

SE weet als enige waarom het nog zolang duurt en wanneer ze nu wel gaan leveren. Kijk, als je problemen hebt, oke ... maar geef dat dan aan |:(
True, je hebt gelijk.
Ik vind het ook zwaar kl*te dat ik elke keer weer een week moet wachten. Maar ik wacht nu toch al sinds Februari.

Verder denk ik dat SE gewoon kampt met zware levering problemen. Dat de fabriek(en) het gewoon niet aan kan? Time will tell...

En dat ze het al eerder geflikt hebben.. geen id. Heb sinds de K750 een SE (daarna een K800 en nu een P1).

@ hieronder:
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb in de ochtend gebeld naar Vodafone om aantal zaakjes te vragen. ten eerste over een nieuw abonnement voor mijn vriendin. X1 met 27,50 euro en onbeperkt internet. de X1 is inderdaad gratis. en je betaald 31,50 euro per maand. en mijn tweede vraag was mijn abonnement verlengen met Vodafone zelfde Specs als wat ik zojuist heb genoemd. zij konden niet aangeven hoeveel ik moet bijbetalen voor de toestel omdat het nog niet in het systeem staat. ze verwachten meer informatie eind deze week, anders begin volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
ppaddo schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:54:
Net weer gebeld met mijn "vrienden" van Vodafone.

De datum van 11-11 blijft vooralsnog in stand en dit geldt voor de zilveren versie.

Als ik dit toestel wilde bij een 2 jarig contract verlenging dan moest ik rekenen op een abbo van rond de 35 euro en dan met internet blox erbij! (hij vergeleek hem met de TP qua prijs) :(

Dit is wel even different koek t.o.v. wat mij eerder meegedeeld is. (gratis bij vf 27.50 met internetblox) Lekker weer, bestaande klanten worden weer flink genaaid!)

Tegen de tijd dat ze de zwarte krijgen ga ik denk ik maar eens proberen te "pingelen" want hier word ik niet blij van!
Ik hoorde van een vriendin van mij, dat als je je Vodafone abonnement gewoon eerst opzegt, zij jou vanzelf gaan bellen met aanbiedingen waarbij ze dan ook bereid zijn om betere aanbiedingen te doen dan de normale verlengingen om je maar bij Vodafone te houden. In plaats van een verlenging zelf aan te vragen zou je dus beter eerst op kunnen zeggen, waarna zij vanzelf met de betere aanbiedingen komen.

Ik heb hier overigens zelf nog geen ervaring mee, maar binnenkort zou daar verandering in moeten komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik blijf zeuren dat ik gewoon de toestel gratis krijg net als de abonnement van Vodafone ¤ 27,50 + onbeperkt internet! belachelijk dat bestaande abonnees meer moeten betalen voor de toestel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Laatst online: 21-02-2022
Hmm... dit heb ik eerder gehoord...

Linkje all about phones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Laatst online: 11-09 08:52
Turismo schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:06:
[...]

uhm, dat is de lijst van flex prijzen bij verlenging vernieuwing.
tenzij je niet doorhebt dat verlenging niet de goede term is, maar het contract vernieuwing heet
Mijn excuses, ik bedoelde vernieuwing met Relax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54

Diablo_GT

nbx

Vandaag weer eens naar Tmobile gebeld omdat ze hun belofte van vorige week "levering binnen enkele dagen aan klanten" niet waar konden maken. Krijg ik doodleuk hetzelfde verhaal van vorige week te horen namelijk dat de telefoons vandaag in voorraad zijn. 8)7 Heb mijn contractvernieuwing maar opgezegd.
Ik begrijp niet waarom ze nou blijven liegen, geef gewoon aan dat ze niet goed leverbaar zijn.

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Diablo_GT schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:11:
Vandaag weer eens naar Tmobile gebeld omdat ze hun belofte van vorige week "levering binnen enkele dagen aan klanten" niet waar konden maken. Krijg ik doodleuk hetzelfde verhaal van vorige week te horen namelijk dat de telefoons vandaag in voorraad zijn. 8)7 Heb mijn contractvernieuwing maar opgezegd.
Ik begrijp niet waarom ze nou blijven liegen, geef gewoon aan dat ze niet goed leverbaar zijn.
Waarschijnlijk omdat zij net zo slecht worden ingelicht als wij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het slechte nieuws is : Belcompany levert hem in week 47 (das pas over 2 weken :S)

Het goede nieuws is : Dat is er niet?

Ik geloof er NIETS van dat hij er eind deze week is. Ook maak ik me zorgen om de beschikbaarheid.Overal weten ze te melden dat er echt maar een aantal binnenkomen.
;(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
Diablo_GT schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:11:
Had je al een schriftelijke bevestiging gehad van je vernieuwing?
Nog gevraagd hoeveel telefoons ze "in voorraad" hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54

Diablo_GT

nbx

ds08 schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:39:
[...]

Had je al een schriftelijke bevestiging gehad van je vernieuwing?
Nog gevraagd hoeveel telefoons ze "in voorraad" hebben dan?
Nee geen bevestiging gehad. Toen ik ze vorige week belde konden zij garanderen dat ik het binnen enkele dagen in huis zou hebben, waarna ik in de loop van het gesprek, twee keer heb gevraagd of hij het echt wel kon garanderen dat ik het binnen enkele dagen zou krijgen terwijl overal op internet te lezen is dat de X1 nauwelijks leverbaar is. Waarop zijn antwoord was dat ze het sinds vandaag in voorraad hadden.
Vandaag weer gebeld en kreeg doodleuk hetzelfde verhaal, dat het sinds vandaag in voorraad is, ben toen niet verder op ingegaan maar de vernieuwing geannuleerd.
Daarnaast ben ik niet de enige die X1 via tmobile wilt kopen, als zij het vorige week al in voorraad hadden moet nu toch wel iemand zijn die het toestel in handen heeft?

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 07:33
Ik heb mijn contract ook verlengd bij T-Mobile zelf ('k ga nu mijn 3de jaar in bij T-Mobile). Ik heb telefonisch verlengd en gevraagd om de X1. Hij zou binnen 10 werkdagen geleverd worden dus ik ben benieuwd. Ik hou jullie zowiezo op de hoogte van mijn bestelstatus.

[ Voor 12% gewijzigd door CounterDesk op 03-11-2008 16:11 ]

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
CounterDesk schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:08:
Ik heb mijn contract ook verlengd bij T-Mobile zelf ('k ga nu mijn 3de jaar in bij T-Mobile). Ik heb telefonisch verlengd en gevraagd om de X1. Hij zou binnen 10 werkdagen geleverd worden dus ik ben benieuwd....
Ben 5 jaar klant bij T-mobile, vorige week dinsdag telefonisch verlengd, heb nog geen eens een schriftelijke bevestiging gehad. Zou mijn toestel wel binnen 10 dagen ontvangen 8)7 ja sure :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:12:
[...]

Ben 5 jaar klant bij T-mobile, vorige week dinsdag telefonisch verlengd, heb nog geen eens een schriftelijke bevestiging gehad. Zou mijn toestel wel binnen 10 dagen ontvangen 8)7 ja sure :O
Bij Hi is het geen haar beter. Mijn bestelling is allang geannuleerd maar moet nog teruggehaald worden zoals zij dat mooi zeggen :? Dat kon 5-10 werkdagen duren. We zijn inmiddels 6 werkdagen verder en heb ook nog geen brief of mail gezien. Duurt wel lang allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:48
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:26:
[...]

Bij Hi is het geen haar beter. Mijn bestelling is allang geannuleerd maar moet nog teruggehaald worden zoals zij dat mooi zeggen :? Dat kon 5-10 werkdagen duren. We zijn inmiddels 6 werkdagen verder en heb ook nog geen brief of mail gezien. Duurt wel lang allemaal...
Ik had ook bij hi mijn bestelling geannuleerd en een dag erna stond het online bij mijn oude ordernummer dat ie geannuleerd was!
Ook heb ik paar dagen later nieuwe bestelling laten plaatsen, maar daar staat nogsteeds voorinschrijving :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Uhm.. dat wisten we toch al ?:P hehehe
Maar we wachten even af totdat ze reactie hebben van SE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:12:
[...]

Ben al 6 jaar t-mobile klant, heb zelfs nog een BEN sim kaart. Had vorige week dinsdag ook velengd maar nog steeds geen bericht gehad. Vanmiddag ff een belletje gedaan en er was dus wat mis gegaan met verlengen. Zou nu binnen enkele dagen bericht krijgen. En kreeg ook wederom weer het verhaal dat ik hem binnen 10 werkdagen na bestelling binnen zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrick1988 schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:33:
[...]

Ik had ook bij hi mijn bestelling geannuleerd en een dag erna stond het online bij mijn oude ordernummer dat ie geannuleerd was!
Ook heb ik paar dagen later nieuwe bestelling laten plaatsen, maar daar staat nogsteeds voorinschrijving :9
Kijk daar maar mee uit. Je moet wachten op een brief of mail ter bevestiging van het annuleren. Ik bestel ook niets tot dat rond is voordat er dalijk een grote heisa is. Theoretisch gezien kun je ook helemaal niks bestellen als je annulering nog teruggezet moet worden.(maar omdat de Hi shop&Hi klantenservice langs elkaar afwerken kan dit wel)Bij mij staat bij de order ook dat de boel geannuleerd is maar toch moet je op een bevestiging wachten en dit kon 5 tot 10 werkdagen duren.
Dalijk zit je aan 2 abo's vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Hoe komen jullie toch aan de datum 11 november bij vodafone? Ik heb dat orderstatus nummer al 5x gebelt en iedere keer krijg ik:"hmm tja hij staat niet op de bestellijst van deze week, dus deze week komt hij in ieder geval niet meer binnen...."" als reactie en verder bar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

ja en? 11 november is toch ook volgende week dinsdag ? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Yucko op 03-11-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Laatst online: 09-09 17:27
Oke, ik heb een probleem...
Vorig jaar rond deze tijd een abbo afgesloten, samen met LG Viewty wilde PERSE 1 jaar, en dus moest ik bijbetalen a 80 EU. (Abbo was Hi 30 + eindeloos online) Nou ging ik laatst naar de hi shop om te kijken hoe het nou zat met een nieuwe mobiel aangezien mijn abbo bijna afloopt. Blijkt dat ik volgens hun computer een 2 jarig contract heb. Dus ik het contract thuis opgezocht, en daar staat idd 2 jaar op. Maar de kassa bon zat er ook aan, waarop stond dat het ging om 1 jr. Hi 30 + eindeloos inet, waaronder stond 79,- EU voor de telefoon. Het was sowieso een wat lastige constructie, omdat ik eerst nog een ander toestel had geprobeerd. Maar goed... Ik dus met die bon en het contract terug naar de winkel... ja meneer handtekening onder 2 jarig contract... maar goed ze gingen het even uitzoeken. Vandaag terugebeld dat het allemaal niet zo netjes was afgehandeld van hun, en de hi shop (in Delft) ging een brief/fax opstellen met uitleg naar de klantenservice, want ze konden zogenaamd niet over de telefoon het afhandelen.

Nou weet ik dat providers je altijd naaien met alles. Maar goed... het valt me tot dusver mee dat ze me niet afschepen met... ja meneer had u beter moeten kijken toen ik tekende. Ik had natuurlijk ook beter moeten kijken... maar ja, naast het contract lag op dat moment de viewty te blinken... waar ik veel meer aandacht voor had hehe...

Mijn vraag, weten jullie of ik kans maak dat ze toch nog mijn abbo omzetten naar 1 jr. zodat ik evt. met verlenging dus binnen een maandje ofzo toch de XPERIA zou kunnen krijgen? Liefst zou ik gewoon 1 jr. willen, en een nieuw abbo bij VF afsluiten. of iniedergeval een goedkope deal met betrekking tot de Xperia, want ik wil dat apparaat echt graag hebben!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Vertaald via Google. SE bevestigt productieproblemen.
- 'We regret the delays. We have taken several measures to increase the production rate so that we can meet the demand, "said Gustaf Brusewitz, press officer for Sony Ericsson in the Nordic region.

He says the cause of the problem is the material shortages that have made the production of the Xperia X1 handsets has been slower than expected. Sony Ericsson states that the company committed significant additional resources in Xperia projected to quickly come to grips with the problems.

According to Garfield Brusewitz, the next delivery of cell phone for the Nordic market over the next few days. Thereafter, further deliveries throughout November.
At the same time begins the next few days the sale of the Xperia X1 in? Several additional countries in Europe and Asia.
http://translate.google.c...l=en&ie=UTF-8&sl=sv&tl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:12
Als ze al in Zweden, problemen met leveringen hebben, dan verwacht ik niet binnen een aantal dagen, of een week en of zelfs langer dan een week, dat het toestel hier beschikbaar zal zijn.

Zo te zien, is het probleem dus niet alleen hier, maar wereldwijd.

Ik wilt niet lullig klinken, maar als ik het zo lees, dan zal het nog even duren (misschien zelfs tot december) tot dat het toestel hier beschikbaar is. (ikzelf wil dit toestel heel graag! Maar ja, als het te lang gaat duren, ga ik voor de C905).

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 03-11-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
EN-IS schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:25:
[...]

Als ze al in Zweden, problemen met leveringen hebben, dan verwacht ik niet binnen een aantal dagen, of een week en of zelfs langer dan een week, dat het toestel hier beschikbaar zal zijn.

Ik wilt niet lullig klinken, maar als ik het zo lees, dan zal het nog even duren (misschien zelfs tot december) tot dat het toestel hier beschikbaar is. (ikzelf wil dit toestel heel graag! Maar ja, als het te lang gaat duren, ga ik voor de C905).
C905 is niet te vergelijken met de x1 dus lijkt mij dat een hele domme keus
er is zijn genoeg vervangers van de x1 die dat beter evenaren zoals de htc touch pro
deze maand hebben we de htc touch hd ook maar ja die mist een toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:12
the boiler schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:49:
[...]

C905 is niet te vergelijken met de x1 dus lijkt mij dat een hele domme keus
er is zijn genoeg vervangers van de x1 die dat beter evenaren zoals de htc touch pro
deze maand hebben we de htc touch hd ook maar ja die mist een toetsenbord
Ik weet het, maar ik ben met de C905 veel goedkoper uit (student he :)) en het is een mooie toestel.

En de X1, ja daar wacht ik al zo lang op, maar nu moet ik binnen 2 weken verlengen of overstappen bij T-Mobile, alleen T-Mobile geeft op dit moment veels te weinig korting bij verlengen. Ik ben zelfs met een C905 veel duurder uit..

Ik wil eigenlijk niet meer bij T-Mobile blijven, dus ik dacht, dan stap ik gelijk over en neem ik de C905, en na een paar maanden, vervang ik het toestel met de X1.

Maar goed, ik wacht nog even af, als grote Sony Ericsson fan, wil ik de X1 (of de P800 weer _/-\o_ ), en niks anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roderick24 schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:27:
Hoe komen jullie toch aan de datum 11 november bij vodafone? Ik heb dat orderstatus nummer al 5x gebelt en iedere keer krijg ik:"hmm tja hij staat niet op de bestellijst van deze week, dus deze week komt hij in ieder geval niet meer binnen...."" als reactie en verder bar weinig.
Ik belde vandaag en kreeg 12 november te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:25:
[...]

Het lijkt erop dat iedereen zijn/haar geduld begint te verliezen en dat we allemaal een foute keuze WILLEN gaan maken :P Namelijk een alternatief zoeken. Maargoed ik weet zeker dat we er heel veel spijt van krijgen. Ik ben bereid nog een aantal weekjes te wachten, daarna is de maat wel vol en tegen die tijd kost de Touch HD een stuk minder :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Nu staat de X1 weer in de folder van Saturn(tilburg), simlock vrij voor 679, of in combinatie met abonnement. Morgen maar weer eens bellen wanneer hun de telefoon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:55:
[...]

Het lijkt erop dat iedereen zijn/haar geduld begint te verliezen en dat we allemaal een foute keuze WILLEN gaan maken :P Namelijk een alternatief zoeken. Maargoed ik weet zeker dat we er heel veel spijt van krijgen. Ik ben bereid nog een aantal weekjes te wachten, daarna is de maat wel vol en tegen die tijd kost de Touch HD een stuk minder :o
Veel mensen dreigen, maar niemand doet het :P
Loop je daar met een Touch HD zie je iemand met een X1.. dan kun je alleen maar jaloers zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyyka
  • Laatst online: 06-09 23:09
Een abo afsluiten moet goed gebeuren. In een winkel dus, daar staat alles metteen zwart op wit en je kunt terug als er iets niet klopt, je hebt het tenminste zwart op wit!
Voor zoiets heb ik wel een paar tientjes over.

Jullie met dat hier is hij €2,17 goedkoper en die koekebakker aan de telefoon zei dat ze hem op voorraad hebben! Natuurlijk is dat ding bij hem op voorraad! Die kerel moet zoveel mogelijk orders schrijven en bezeikt je gewoon!

En NEE hij is nog lang niet voorraadig want als ze in Zweden (een maand na release) nog steeds leveringsproblemen hebben mag je blij zijn als hij NET voor de sinterklaas in je schoen ligt als je 's morgens onder komt!

Tot die tijd lekker kwijlen op duitse en engelse reviews!

|  Macbook Air M1 16GB |  iPhone 15 Pro Max 256GB |  iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
precies waar ik bang voor was ik mag eindelijk verlengen na 2 jaar me imate geeft nog net niet de geest en nog geen telefoon
maar waarom kun je geen abbonement afsluiten bij een internet shop of telefoniste ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik ga gewoon naar 1 van de T-mobile winkels (mijne moet effe rijden naar de andere plaats, maar zo heb ik alles goed geregeld en geen misverstanden maken) en alles rustig bekijken en praten.
Heb namelijk moeite mee met hun website en dus daar wil ik geen foutjes mee maken.
Over telefoon heb je weinig garantie dat er wat goed geregeld is, misverstandjes bestaan nog steeds en men gaat vaak uit van 2 jaar als je X1 bestelt. Dan is het toestel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
tja in een winkel kun je alles goed laten uitleggen ik heb alles van te voren goed uitgezocht ik weet welk abbo ik wil welk internet abbo welk toestel hoe lang en ik heb dit forum goed doorgelezen
wat kan er nu nog fout gaan
maar nu zit alleen nog te twijfelen 24 maanden en gratis of 12 maanden en 100 euro bijbetalen bij hi
doordat ik vandaag pas kan verlengen had ik dat niet eerder gezien maar vooraf had ik het wel goed bekeken

[ Voor 15% gewijzigd door the boiler op 04-11-2008 08:20 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste