Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 10:35
Kort vraagje voor T-mobile Flex mensen.

De site van t-mobile geeft het volgende aan
T-Mobile Relax
Je koopt maandelijks belminuten in.
Sms, mms, internet en internationaal bellen betaal je apart.

T-Mobile Flex
Je koopt maandelijks beltegoed in.
Alles uit één bundel: je belt, internet, mms't en sms't uit één bundel.

Kortom bij T-mobile Flex kan je dus internationaal bellen naar en vannuit het buitendland vannuit je bundel??
Bij Relax staat dit specifiek vermeld dat je dit apart betaald, en bij flex staat uit 1 bundel.

Klinkt dit nu te mooi om waar te zijn??

(Ik wilde graag tmobile contacteren, maar die zijn nu blijkbaar dicht, en je moet gem 5 dagen wachten op antwoord op de mail (volgens de site), wellicht dat iemand hier even snel een antwoord op heeft)

Gabriel Knight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:37
klopt ja ;)
alles gaat uit 1 bundel ;) je betaalt pas iets als je bundel volledig op is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
ff voor de duidelijkheid

Als ik naar een belgisch nummer bel, gaat dat dus zowieso in eerste instantie van mijn bundel af.
ipv dat ik daar standaard appart voor moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Schop naar TP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Alles gaat inderdaad uit 1 bundel, maar het is wel veel duurder. Volgens mij is Flex dus alleen handig als je niet zoveel belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:51

DukeBox

loves wheat smoothies

n.m.

[ Voor 88% gewijzigd door DukeBox op 29-07-2008 23:08 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
Ik bel maar zeer weinig per maand, maar ik zit nog wel regelmatig in het buitenland, en daar moet ik met mijn vodafone toch constant apart voor betalen.

Reden genoeg om voor mij over te stappen op t-mobile

Topic mag dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

topics gaan niet dicht hierzo. overigens wist ik niet dat internationaal ook uit flex ging.. das mooi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex is ideaal als je veel in het buitenland zit of wisselend belgedrag hebt.
Alles gaat uit 1 bundel, is eigenlijk gewoon een maandelijks opgewaardeerd prepaid kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:53:
Flex is ideaal als je veel in het buitenland zit of wisselend belgedrag hebt.
Alles gaat uit 1 bundel, is eigenlijk gewoon een maandelijks opgewaardeerd prepaid kaartje.
Maar dan moet meer normale tariefen.. prepaid is niet altijd mogelijk en als het mogelijk is tegen belachelijke tariefen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00
Niet alles gaat uit de Flex bundel! Bij Orange was dit toen wel het geval (jammer dat ze er niet meer zijn). Betaalnummers gaan niet uit de bundel. Ik wist niet dat internationale nummers ook uit de bundel gingen, even nazoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gabriel_Knight schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:49:
T-Mobile Flex
Je koopt maandelijks beltegoed in.
Alles uit één bundel: je belt, internet, mms't en sms't uit één bundel.
Die niet.
Laatst Orange abo alvast "verlengt" met T-Mobile Flex abootje. Internet zit er niet bij in, moet apart betaald worden.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:49

Praetextatus

the dutch_paki

Internet zit er wel bij in. Alleen je betaalt per kb uit je bundel. Dus stel je gaat 5 minuten per maand internetten en verbruikt 1 mb, wordt dit uit de bundel betaald. Maar stel je gaat 500 mb verbruiken per maand dan is je bundel zo op en kun je idd beter appart internet abbo nemen :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bedoel je PIT?

Bij Orange was het zo dat Orange World gewoon binnen bundel viel, maar bij T-Mobile gaat dit niet van de bundel af...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Raven schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:32:
Bedoel je PIT?

Bij Orange was het zo dat Orange World gewoon binnen bundel viel, maar bij T-Mobile gaat dit niet van de bundel af...
PIT (Pocket Internet Totaal) ja. Bij T-Mobile komt dit inderdaad nog eens bovenop je abonnementskosten.

Verder voor de TS: Werkelijk alles gaat via je bundel met flex. Ik heb nu een half jaar een Flex20 abo en ben nog niks tegengekomen dat mij extra kosten (dus buiten de bundel om) heeft gegeven, en ik heb de gekste dingen gedaan zoals vanuit het buitenland bellen, naar 0900-nummers bellen etc. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:52:
[...]

PIT (Pocket Internet Totaal) ja. Bij T-Mobile komt dit inderdaad nog eens bovenop je abonnementskosten.

Verder voor de TS: Werkelijk alles gaat via je bundel met flex. Ik heb nu een half jaar een Flex20 abo en ben nog niks tegengekomen dat mij extra kosten (dus buiten de bundel om) heeft gegeven, en ik heb de gekste dingen gedaan zoals vanuit het buitenland bellen, naar 0900-nummers bellen etc. :)
same here......

EDIT: Als je de factuur bekijkt voicemail gaat niet binnen de bundel, maar daar berekenen ze € 0 kosten voor.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:26:
[...]

same here......

EDIT: Als je de factuur bekijkt voicemail gaat niet binnen de bundel, maar daar berekenen ze € 0 kosten voor.
Lol? Dus voicemail is in principe gratis?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt op de factuurspecificatie 2 kolommen; uit bundel en kosten
vm staat bij kosten maar voor 0,00.
Dit bij al mijn facturen, er worden geen kosten berekend voor VM en gaat ook niet uit de bunde.
Mijn conclusie is dus, ja VM is dus gratis bij TM flex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 15:57:
Je hebt op de factuurspecificatie 2 kolommen; uit bundel en kosten
vm staat bij kosten maar voor 0,00.
Dit bij al mijn facturen, er worden geen kosten berekend voor VM en gaat ook niet uit de bunde.
Mijn conclusie is dus, ja VM is dus gratis bij TM flex.
De Voicemail is niet per definitie gratis. Waarschijnlijk heb je zien staan dat er een bericht is ingesproken toen je in het buitenland was.

Als je in het buitenland bent en er wordt een Voicemailbericht ingesproken, registreert de buitenlandse provider dit. Voor abonnee's is het ontvangen van Voicemailberichten in het buitenland gratis, dus de kosten voor dat 'gesprek' is 0 euro.

Als je zelf naar de Voicemail belt (om bijvoorbeeld berichten af te luisteren), dan worden de reguliere belkosten gerekend (dus tegen roaming tarieven als je in het buitenland bent). Deze kosten worden vervolgens wel met het resterende tegoed verrekend of als extra gebruikskosten als het tegoed op is.

Marco Amersfoort
T-Mobile Klantenservice

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zit ook met een Flex sim only vraag.

Is er een verschil in de tariefplannen tussen Flex (normaal) en Flex sim only wanneer je voor meer dan €45,- belt?

Krijg dat nergens helemaal duidelijk. Volgens de laatste medewerker van t-mobile die ik sprak worden de tarieven bij Flex sim only nooit lager dan die van het €45 abo, maar op de site kan ik nergens afwijkende voorwaarden/tarieven voor sim only vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:37
Volgens mij klopt dat ja, bij SO is het 45 euro abo de hoogste die je kan krijgen, dus als je buiten je bundel belt, worden de tarieven niet goedkoper...
als je een gewone flex45 hebt kan dit wel, aangezien er nog hogere flex abo's bestaan. Ik geloof een Flex70 en 100, zo uit mn hoofd ;)
Pagina: 1