Persoonlijk zie ik al snel of het B xenon is of OEM xenon is bij de E39, doe OEM zie je gewoon " normaal " licht en bij de B zie j een neus aan komen met 2 licht vlekken.
Als je het geld er voor (over) hebt ( tis een best bedrag ) zou ik inderdaad voor de orginele set gaan
Anders goed opzoek gaan naar een mooie set en niet zomaar een goedkope set pakken.
Ps : dit kwam ik nog tegen over de ringen die geloof ik HL ook verkoopt:
Als je het geld er voor (over) hebt ( tis een best bedrag ) zou ik inderdaad voor de orginele set gaan
Anders goed opzoek gaan naar een mooie set en niet zomaar een goedkope set pakken.
Ps : dit kwam ik nog tegen over de ringen die geloof ik HL ook verkoopt:
Het Probleem:
Door een slecht contact, vermoedelijk gestimuleerd door de schokken bij het rijden en dus continu slechte contacten op de bevestigingen ontstaan er vonken. De angel eyes werken op hoogspanning (wel lage amperage) maar je kan duidelijk vonkjes waarnemen als je eraan beweegt of goed kijkt. Je ziet duidelijk dat de blokjes gesmolten zijn tot zelfs aan de kabeltjes die hittebestendige silicone afscherming hebben.
De Locatie: (zie fotos)
Aan de draadjes van uw ringen zitten fichekes, deze fichekes moet je inpluggen in een blokje die dan via de andere kabeltjes aan de hoogspanningstranfos hangen... Dus de verbinding tussen transfo en de ringen. Dit zijn 2 paren! Dus 4 mogelijke plaatsen waar brand kan ontstaan.
De Oplossing:
Zet uw lichten uit en knip de fiches en de blokjes van de kabel :
- gebruik een lusterklem en bescherm deze met elektriciteitstape
- soldeer ze aan elkaar en bescherm ze met elektriciteitstape of krimgene
Controleer dit onmiddelijk!
Zie de onderstaande foto's over welke onderdelen het gaat en wat het resultaat is/kan zijn.

Blij Met Wilco