Ok, er is roest aan, meer is de auto vanbinnen (koffer bv) ook vochtig?
Nee, alleen eerst bij de pedalen (kriksteun) maar daar is compleet nieuw gelast.
En als de wielkast achter bijgelast word, komt hij (buiten de andere technische aspecten) roesttechnisch wel door de keuring?
Ja, want de rest moest gelast worden, anders kwam hij niet door de keuring (die loopt nu tot november 2009)/
Banden achter zijn niet zo'n issue, dat glijdt lekker (weet niet hoeveel profiel ze nog hebben?) en vervangen is niet duur.
Profiel zal ik moeten meten, aangezien het zich om 14inch handelt, valt de prijs voor een nieuwe band mee. Met glad weer
wil hij inderdaad wel dwars gaan door de bocht
Ik zoek iets wat eenvoudig te onderhouden is, heb mijn E34 520i weggedaan voor een Mondeo maar mis de BMW rij-eigenschappen... de Mondeo rijdt eigenlijk als een zeepkist vergeleken met de 5 die ik had.
De BMW e30 is naast de vw golf 2 de meest sleutelvriendelijke auto die er bestaat, onderdelen plenty, dus dat kost je de kop niet
... de Mondeo rijdt eigenlijk als een zeepkist vergeleken met de 5 die ik had.
kan ik mij goed voorstellen, eenmaal achterwielaandrijving, altijd .....
Ben niet te beroerd om zelf wat te moeten doen aan de auto, mits ik ook precies weet wat er mis is en wat niet. Daar is de prijs dan ook naar.
Voor het bedrag kun je weinig verkeerd doen, ook al omdat er nog een g.a.n. apk erop ziet.
Ik ben momenteel superhard aan het proberen de Mondeo z.s.m. kwijt te raken, mocht je iemand weten die voor 1500 euro een goede harde station zoekt, laat het me weten.
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan betekenen.
Heb je nog meer bieders voor de E30? ben zeer geinteresseerd, op heel korte termijn
Ja, de typische marktplaatsbieders, allemaal bieden en voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten (mag niks kosten en moet perfect/nieuw),
en laten vervolgens niks meer van zich horen.
Mijn tel. nummer heb je, ik heb in ieder geval geen haast. Dus denk nog maar eens rustig over na.