Net je posts gelezen, altijd leuk om te kijken hoe zuinig ie is, ik heb na de autosalon, vanuit geneve ook in 1 stuk door gereden naar Zoetermeer, alleen een keer hoeven te tanken in Luxemburg met een verbruik van 11,2 op 100

dat is voor mij enorm zuinig

. De 7 blijft wel de ultieme bak om comfortabel, 9 uur lang 1000 km te reizen.
Tijdens de autosalon ook nog wat fotos gemaakt:
Gumpert stond er met de nieuwe Apollo Speed.
Hate it or love it, in het echt is het wel een dikke bak, ondanks het baby-blauw.

In het echt is dit toch wel 1 van de meest perfecte auto's ooit gebouwd.
Alles is tot in perfectie gemaakt, titanium schroeven megnesium wielen, een carbon-titanium composiet (er zit dus titanium verweven in het carbon).
Ik heb een paar uur bij Pagani gezeten en die mensen kunnen maar blijven vertellen over waarom dit de ultieme auto voor het circuit is, en ik moet zeggen dat ik het wel geloof.
In het echt is ie nog mooier.. het mock-up model dan.
In Geneve lag geen sneeuw, maar het hotel was in Montreaux, een rit va 90 km land inwaarts.
De rit vanaf de beurs naar het hotel met het gezelschap verliep ondanks de weersomstandigheden vlotter dan soms veilig was, maar het gejank van een LP640 met die brul van de GranTurismo S was wel heerlijk
Afwezig op de beursvloer, aanwezig op de parkeerplaats, de Panamera, even lelijk als dat ie lijkt op de fotos.
Terugreis dus in een keer gereden, weersomstandigheden waren zoals te zien niet optimaal.