[PC] Team Fortress 2, deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste
Acties:
  • 65.218 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:28
Dus het filmpje klopt, zoals NNotna zelf al zegt, inderdaad niet?

Ik wil dat ik gewoon op de model kan mikken, en niet hoef te voorspellen waar de hitbox zit.
Is dat nou standaard het geval, of moet ik daar wat voor doen? cl_lagcompensation naar 0 bijvoorbeeld?

Als sniper vind ik het logisch dat je voor een bewegend doelwit moet aimen. Je schiet immers met kogels en niet met laserstralen (oeh.. nice achievement unlock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21
In valve games zijn dat juist wel hitscan wapens, oftewel, de kogel heeft geen snelheid, de 'kogel' is een lijn van het wapen tot het eerste ding wat het tegenkomt. De needlegun is volgens mij het enige trajectory wapen (los van de demo pipes e.d.) in TF2. Daar moet je een target leaden, maar met alle andere wapens niet. De tracers zijn volgens mij alleen visueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DaCoTa schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:26:
In valve games zijn dat juist wel hitscan wapens, oftewel, de kogel heeft geen snelheid, de 'kogel' is een lijn van het wapen tot het eerste ding wat het tegenkomt. De needlegun is volgens mij het enige trajectory wapen (los van de demo pipes e.d.) in TF2. Daar moet je een target leaden, maar met alle andere wapens niet. De tracers zijn volgens mij alleen visueel.
Dus jij vind dat je als sniper bij een scout niet moet leaden? Ik wil je dan wel eens HS zien maken ......
Kanarie schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:10:
[...]

Ja dat ligt vast aan steam |:(

[...]

Dat filmpje geeft het verschil tussen lokale models en server hitboxes aan wanneer je geen correctie gebruikt.

Als je op internet speelt staat correctie standaard aan. Dat filmpje toont dus NIET aan dat de TF2 hitboxes niet goed zijn.
Ik zeg ook niet dat ze NIET goed zijn, ik geef echter het eerder gevraagde hitboxes idee aan.

Zucht, zet ik erbij dat dat het filmpje niet klopt gaat men er alsnog op ranten :Z :X

[ Voor 34% gewijzigd door Notna op 13-01-2009 18:22 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 20:55
Ik vraag me af of het uberhaupt wel mogelijk is om zonder choke te spelen met 24 spelers. Zelfs een sv_maxrate van 30000 is op drukke momenten niet genoeg (tickrate 66).

[ Voor 4% gewijzigd door Brainstorm op 13-01-2009 18:23 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Brainstorm schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:22:
Ik vraag me af of het uberhaupt wel mogelijk is om zonder choke te spelen met 24 spelers. Zelfs een sv_maxrate van 30000 is op drukke momenten niet genoeg (tickrate 66).
Ik heb net_graph altijd aanstaan en choke is mij nog nooit opgevallen iig. Of dat server side zo is, dunno....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Notna schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:21:
Dus jij vind dat je als sniper bij een scout niet moet leaden? Ik wil je dan wel eens HS zien maken ......
[...]
Ik zeg ook niet dat ze NIET goed zijn, ik geef echter het eerder gevraagde hitboxes idee aan.

Zucht, zet ik erbij dat dat het filmpje niet klopt gaat men er alsnog op ranten :Z :X
Ja, maar mensen lezen niet, mensen zien een filmpje dat niet klopt. :) En dus blijft de foute informatie in leven, net zoals het in dit topic al een aantal keer langs is gekomen, net zoals in de topics over de voorgangers van TF2.

En idd, ik lead niet en maak genoeg headshots. Ik ben niet de beste sniper die er is, maar kan op momenten wel meekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door DaCoTa op 13-01-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Blijkbaar is er stilletjes een Steam update uitgerolt?
Ik heb op eens een server Short List?

//edit
Een TF2/DoD update zelfs
[quote]Team Fortress 2/Day of Defeat: Source Update Released
January 12, 2009, 6:08 pm - Jason Ruymen - Product Update

Updates to Team Fortress 2 and Day of Defeat: Source have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Additions
• Added a Quick List view to the serverbrowser

[ Voor 73% gewijzigd door frickY op 13-01-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
De menu stijl is erg veranderd, serverlist met plaatjes etc. Verder volgens mij geen gameplay veranderingen, of heb ik het fout?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Nou, echt mooi is het niet. Gelukkig kan je het uit zetten.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
het ziet er echt spuuglelijk uit :S en de nieuwe 'skin' is wel erg donker...

[ Voor 36% gewijzigd door falcon4ever op 13-01-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

falcon4ever schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:05:
het ziet er echt spuuglelijk uit :S en de nieuwe 'skin' is wel erg donker...
Vind m slechter leesbaar TBH. Jammer dat je niet kunt kiezen tussen de oude en de nieuwe GUI.
@CapTVK: Geen gameplay veranderingen gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

De nieuwe GUI houdt geen rekening met de standaard resolutie van TF2, knoppen overlappen elkaar zelfs.

Ik neem aan dat Notna wel een beetje weet waar hij het over heeft met hitboxes en de GoT server op het gebied van snipen, aangezien hij het meest van de tijd dat hij speelt als sniper doorbrengt op de GoT server :)

Sniperrifels met laserstralen? INSTAGIB!

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 29-09 09:06

glashio

C64 > AMIGA > PC

frickY schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:11:
Blijkbaar is er stilletjes een Steam update uitgerolt?
Boefjes :o
De Auto-retry functie is verdwenen ;(

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik weet wel dat Brain bezig was met een plugin om de console command retry uit te zetten op de server, omdat er mensen zijn die hier misbruik van maken (met een flinke computer en goede verbinding is retry sneller als respawnen). Maar het lijkt mij dat auto-retry geen gebruik maakt van het retry command.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 02-10 20:55
Nope, ik heb verder nog niets aangepast ofzo :P Auto-retry is ook clientside, net als retry.

[edit]
Overigens is autoretry niet verdwenen uit het spel, net gecontroleerd.

[ Voor 30% gewijzigd door Brainstorm op 14-01-2009 10:22 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
GonzoNL schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:17:
Ik weet wel dat Brain bezig was met een plugin om de console command retry uit te zetten op de server, omdat er mensen zijn die hier misbruik van maken (met een flinke computer en goede verbinding is retry sneller als respawnen). Maar het lijkt mij dat auto-retry geen gebruik maakt van het retry command.
Daarvoor retry uit willen zetten? serieus?
Als je dood gaat en dan retry gaat gebruiken om sneller weer te leven is gewoon lame...
Maar ik denk dat retry niet uit te zetten is want het is eigenlijk gewoon een snellere manier als connect to last ip

[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 14-01-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Gistermiddag al de filpjes hier gekeken over de Pyro en zelf even uit gaan testen. Ik wist niet dat Airblast zo veel lol aan Pyro kan geven. Koos altijd voor de BB voor de crits, maar zie veel meer functionaliteit in AB. Vooral het drukken van scouts en medics tegen wanden aan om ze stil te krijgen. Even daarna is het snel afgelopen met ze. >:)

Snap alleen niet dat een taunt-kill zelfs geuberde tegenstanders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 29-09 09:06

glashio

C64 > AMIGA > PC

Ik bedoelde auto-retry functie om servers te joinen ;) (View server info...)

Edit:

Oww jullie bedoelen het als cheat middel... da's wel zielig idd... naja ik zag het niet meer staan bij server info schermpje, waarschijnlijk verkeerd gezien

[ Voor 52% gewijzigd door glashio op 14-01-2009 10:44 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Napo schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:26:
[...]

Daarvoor retry uit willen zetten? serieus?
Als je dood gaat en dan retry gaat gebruiken om sneller weer te leven is gewoon lame...
Maar ik denk dat retry niet uit te zetten is want het is eigenlijk gewoon een snellere manier als connect to last ip
Niet uitzetten, limiten

Zo was er ook bij CSS een optie waarbij je door retry te doen, gewoon dezelfde status kreeg als voor je reconnect. Schoot je dus geen flikker op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Haha, gister epic win op Badwater!
Als heavy in 1x de cart naar het einde gepushed :P

(Heavy's are made for pushin'!)

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Dat ging gisteren inderdaad niet zo best, ook niet toen wij moesten pushen. Als je bij blue als engy ver bovenaan nummer een staat weet je wel hoe laat het is. Maar de 2e keer was nog erger, konden we niet eens het dak schoonvegen.

P.S
Backburner getest, lijkt erop dat je van achter gezien met z'n rug in het midden een hoek van zo'n 30 graden links en rechts hebt om aan te vallen met crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:10

Shabbaman

Got love?

[b][message=31344571,noline]
Snap alleen niet dat een taunt-kill zelfs geuberde tegenstanders :?
Hm, werkt dat ook voor heavies? Pow, haha!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Fl4pp13 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 00:18:
Vind m slechter leesbaar TBH. Jammer dat je niet kunt kiezen tussen de oude en de nieuwe GUI.
De server shortlist kun je onderin uitvinken.
Voor de rest gok ik dat je ook gewoon terug kunt naar de oude skin, of een andere skin :? (kan atm niet testen)

Taunt-kill killed volgens mij geen ubers hoor. In het filmpje is de uber toch al voorbij?

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 14-01-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Shabbaman schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:46:
[...]

Hm, werkt dat ook voor heavies? Pow, haha!
NEE. Het werkt noch voor heavies, noch voor pyro's. Ik heb vaak genoeg met heavy en pyro geprobeerd(ben een beetje een lolbroek op sommige momenten :P ) en ik heb met geen van beide classes een tauntkill weten te maken als de tegenstander geuberd was, zelfs niet point blank.
Manier van testen: tegen een stilstaande geuberde medic aan gaan staan en fist-taunt proberen.
frickY schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:16:
[...]

De server shortlist kun je onderin uitvinken.
Voor de rest gok ik dat je ook gewoon terug kunt naar de oude skin, of een andere skin :? (kan atm niet testen)
Ik zal zo eens even kijken of dat mogelijk is.
edit: Lijkt niet mogelijk, ook even gekeken onder de VGUI commands, lijkt niet iets zinnigs tussen te zitten.

[ Voor 31% gewijzigd door Fl4pp13 op 14-01-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 20:00

Side-Kick

Timmy!

frickY schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:42:
[...]

@Side-Kick
Alleen als de sentry dicht bij een hoek staat. Als scout kun je anders nooit van een afstandje een lv3 naderen.
Klopt helemaal. Je moet als scout de sentry wel dicht kunnen naderen om een kans te maken en er moet voldoende ruimte zijn om er omheen te kunnen strafen. Maar het is natuurlijk niet altijd nodig een een sg uit te schakelen. Als je er voorbij bent, zonder al te veel damage, heb je vaak al genoeg bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Side-Kick schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:57:
[...]

Klopt helemaal. Je moet als scout de sentry wel dicht kunnen naderen om een kans te maken en er moet voldoende ruimte zijn om er omheen te kunnen strafen. Maar het is natuurlijk niet altijd nodig een een sg uit te schakelen. Als je er voorbij bent, zonder al te veel damage, heb je vaak al genoeg bereikt.
Dan ontwijk je hem niet. Dan soak je gewoon vrijwillig damage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
Gisteren Angryzor _O-

Je had mij wel te pakken. Maar je mag ook wel wat meer durven? Toen ik die ammo pakte gewoon die teleports slopen. Maar ik geef al teveel tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Cabo! :9

Je moet me toch echt eens uitleggen hoe je zo vaak hoog in de scorelist eindigt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Hij speelt medic tot hij bovenaan staat en gaat dan spy tot de ronde voorbij is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
frickY schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:28:
Hij speelt medic tot hij bovenaan staat en gaat dan spy tot de ronde voorbij is O-)
Desalniettemin: briljant! _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xa!pt schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:23:

Je moet me toch echt eens uitleggen hoe je zo vaak hoog in de scorelist eindigt. 8)
Ik speel al een tijdje niet meer ;) . Heb een soort six sense voor spies :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 05-10 17:54
Xa!pt schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:23:

Je krijgt 2 punten voor een kill (als het een backstab is, 90% van de tijd dus), dus dat is niet heel lastig. Een medic krijgt maar een halve punt per assist (maakt eigenlijk alleen maar assists), en de rest van de classes (behalve sniper, krijgt ook 2 punten per HS) krijgt ook gewoon 1 punt per kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:09:
[...]

Je krijgt 2 punten voor een kill (als het een backstab is, 90% van de tijd dus), dus dat is niet heel lastig. Een medic krijgt maar een halve punt per assist (maakt eigenlijk alleen maar assists), en de rest van de classes (behalve sniper, krijgt ook 2 punten per HS) krijgt ook gewoon 1 punt per kill.
Gewoon op een hoger tempo kills maken. Cabo gaat vaak dood en moet sneaky doen, puur omdat hij spy is. Hij maakt maar 0.55 kills per minuut terwijl hoger dan dat goed te doen is als een demoman of soldier (ik zit op 1.32).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:40:
[...]

Dan ontwijk je hem niet. Dan soak je gewoon vrijwillig damage ;)
mjah,
Nog over het sentry kill gedeelte, het is natuurlijk onmogenlijk om te doen als er een engy bij staat, en je hebt tenminste genoeg ruimte nodig om er 180 graden ofzo omheen te kunnen rennen( ipv circlestrafen, als je niet genoeg ruimte hebt, kan je nadat je tegen de muur aan zit, over de sentry heen springen naar je beginpunt. Werkt in meeste gevallen net als circlestrafen. Leftblank kan dit bevestigen sinds ik het bij zijn sentry gedaan had op turbine. })

[ Voor 4% gewijzigd door rubbieus op 14-01-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Killzone schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:09:
[...]

Natuurlijk die 2 punten bij elke backstab. Meestal ren ik zo ver mogelijk naar achter en dan slachtoffers zoeken (hangt van de map af). Snel zijn en niet ergens rond hangen. Je gaat toch dood :Y Weten waar je naartoe moet gaan als je achterna wordt gezeten. En veel spy spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

En cabo heeft ondertussen wel z'n reputatie tegen zich. Zodra ik 'em bij de tegenpartij zie zitten ga ik er maar vanuit dat 'ie spy is. :+ Meestal klopt dat :D

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
JumpStart schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:54:
En cabo heeft ondertussen wel z'n reputatie tegen zich. Zodra ik 'em bij de tegenpartij zie zitten ga ik er maar vanuit dat 'ie spy is. :+ Meestal klopt dat :D
Niet waar! Ik heb hem nu al een paar keer als engineer gezien. Hij zal toch niet jaloers zijn? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

CapTVK schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:28:
[...]

Niet waar! Ik heb hem nu al een paar keer als engineer gezien. Hij zal toch niet jaloers zijn? :z
Daarom zei ik ook "meestal" hoor :+

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

net ook op Cabo als engineer, keb me 2 x in mn arm geknepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
GonzoNL schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:33:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
    // Backburner (705), Flamethrower (700), Shotgun (710), Flaregun (714), Fireaxe (720), Axetinguisher (726)

// Standaard equipment
    equip 7 0 5
    equip 7 1 4
    equip 7 2 6

alias prmry "backb"
    alias backb "equip 7 0 0; alias prmry "flamt";
    alias flamt "equip 7 0 5; alias prmry "backb";

alias scndry "flar"
    alias flar "equip 7 1 0; alias scndry "shotg"; wait 20; slot2
    alias shotg "equip 7 1 4; alias scndry "flar"; wait 20; slot2

alias mlee "axet"
    alias axet "equip 7 2 0; alias mlee "faxe"; wait 20; slot3
    alias faxe "equip 7 2 6; alias mlee "axet"; wait 20; slot3

bind "kp_ins" "prmry"
    bind "kp_del" "scndry"
    bind "kp_enter" "mlee"
Ik vind net de volgende settings in mijn config;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
item_medic_weapon_primary "1"
item_medic_weapon_secondary "0"
item_medic_weapon_melee "3"
item_pyro_weapon_primary "0"
item_pyro_weapon_secondary "4"
item_pyro_weapon_melee "6"
item_heavy_weapon_primary "0"
item_heavy_weapon_secondary "0"
item_heavy_weapon_melee "9"

Wellicht is het mooier die te gebruiken opdat je keuze onthouden wordt tussen mapchanges en server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

@Fricky, ik vond het gister zo mooi op castle, ik was LUH aan het healen en hij rocketjumped naar het dakje waarbij hij met een critrocket jou als gecloakte spy neerhaalde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik zou me het zo niet voor de geest kunnen halen. Ik ben gister meerdere malen zwaar vernederd, zowel als spy, als demo, als pyro en als hwg. Vooral in arena :'(

2009-01-14 21:58:54 I changed role to demoman.
2009-01-14 21:59:33 GoT² | Waster killed me with Rocket..
2009-01-14 22:00:08 GoT² | Waster killed me with Rocket..
2009-01-14 22:00:39 Spawn! killed me with Knife..
2009-01-14 22:00:44 I changed role to medic..
2009-01-14 22:01:13 «-ҳҲҳ-ﮱﮔťýłę™-» killed me with Flamethrower..
2009-01-14 22:01:49 [GoT³]LUH-3417 killed me with Rocket..
2009-01-14 22:01:56 I changed role to demoman..
2009-01-14 22:02:52 GoT² | Waster killed me with Rocket..
2009-01-14 22:03:32 [GoT³]Killzone | NDH killed me with Minigun..
2009-01-14 22:03:55 I left the game..

Was niet echt mijn avond :p
Let op de 30 seconden interval tussen mijn deaths. Dat is de gemiddelde respawntijd van 22 seconden en de tijd om terug naar voren te lopen.. en dat 7x achter elkaar -O-

[ Voor 81% gewijzigd door frickY op 15-01-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
Het begint me met de dag beter te bevallen. :) Nu nog eens m'n config goed afstellen.

Is het overigens niet een idee nog een TF2-server erbij te prikken, daar de # 1 server vrij vaak vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
frickY schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:03:
Ik zou me het zo niet voor de geest kunnen halen. Ik ben gister meerdere malen zwaar vernederd, zowel als spy, als demo, als pyro en als hwg. Vooral in arena :'(

2009-01-14 21:58:54 I changed role to demoman.
2009-01-14 21:59:33 GoT² | Waster killed me with Rocket..
2009-01-14 22:00:08 GoT² | Waster killed me with Rocket..
2009-01-14 22:00:39 Spawn! killed me with Knife..
2009-01-14 22:00:44 I changed role to medic..
2009-01-14 22:01:13 «-ҳҲҳ-ﮱﮔťýłę™-» killed me with Flamethrower..
2009-01-14 22:01:49 [GoT³]LUH-3417 killed me with Rocket..
2009-01-14 22:01:56 I changed role to demoman..
2009-01-14 22:02:52 GoT² | Waster killed me with Rocket..
2009-01-14 22:03:32 [GoT³]Killzone | NDH killed me with Minigun..
2009-01-14 22:03:55 I left the game..

Was niet echt mijn avond :p
Let op de 30 seconden interval tussen mijn deaths. Dat is de gemiddelde respawntijd van 22 seconden en de tijd om terug naar voren te lopen.. en dat 7x achter elkaar -O-
nouja opgeven binnen 10 minuten is natuurlijk knap... kan tog veel beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ho ho. Ik was een uur eerder al gejoined maar bovenstaande 5 minuten is een goede samenvatting van de gehele avond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Af en toe gaat het goed :)

I killed Rooie Bretel with Pipe.
I received a points bonus of 11 for triggering "God Like (12 kills)".
I killed [Mor'Di]Ferocity with Pipe.
I killed [FB] Many Mucho Mistav with Pipe Remote.
I received a points bonus of 5 for triggering "Domination".
I received a points bonus of 2 for triggering "Kill Assist".
I killed SjaakTrekhaak with Pipe Remote.
I killed BULBLA with Pipe Remote.
I killed Rooie Bretel with Pipe Remote.
I killed Ace with Pipe Remote.
I killed [Mor'Di]Ferocity with Pipe Remote.
I killed bZrk with Pipe.
I killed Peto with Pipe.
I killed Drunken Master with Pipe Remote.
I killed bZrk with Pipe Remote.

Helaas ook heel veel van dit ertussen:

[FB] Many Mucho Mistav killed me with Pipe.
Drunken Master killed me with Scattergun.
I committed suicide with "world". :X

Vooral Drunken Master had me gisteren elke keer op de korrel. Irri scout.

En een screenshot van de dag:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/ritfrb.jpg

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
Is er een bepaalde mod die dergelijke 'samenvattingen' schrijft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Xa!pt schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:36:
Is er een bepaalde mod die dergelijke 'samenvattingen' schrijft? :)
Nee, ik noteer alles tijdens het spelen.

;)
http://gottf.hlstatsx.com...istory&player=3938&page=1

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
_O-

Ah, jij! :o
2009-01-14 20:14:23 Kill I killed FYI I am Insanity! with Rocket.
2009-01-14 20:17:08 Death FYI I am Insanity! killed me with Pipe.
2009-01-14 20:25:50 Death FYI I am Insanity! killed me with Pipe Remote.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
cabo = Napo^^ :o

Ah, vandaar dat continu hoge eindigen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Xa!pt schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:04:

Ik denk dat ze zich nu beide beledigd voelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
Oh. 8)7 |:( 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik ben benieuw wanneer het Scout-pack released wordt. Het is, als ik mij niet vergis, toegezeg dat deze in januari zou komen, en we zitten al over de helft.

Ben vooral nieuwsgierig naar wederom briljante achievement-benamingen en bijbehorende plaatjes. Kan haast niet anders dan dat er een "Homerun" bij zit voor het doodknuppelen van x mensen in 1 leven.
Speel zelf zelden scout, maar verheug me ook al op een ratelende LV3 sentry of knetterende flamethrower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik zo hard genieten van de scout-pack. Lekker allemaal slechte scouts two-shotten en als het fout gaat gewoon engie, heavy of pyro, inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:20

Pinjataaa

Hit me!

Cabo eunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik moet die Natasha achievement met de heavy nog. Laat de scouts maar komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
mijn momentje: :)
22:40:22 I joined team "Blue" (Team Blue).
22:40:30 I changed role to heavyweapons.
22:41:46 I killed angryzor with Minigun.
22:41:58 I received a points bonus of 2 for triggering "Kill Assist".
22:42:43 I received a points bonus of 2 for triggering "Kill Assist".
22:42:49 I received a points bonus of 2 for triggering "Kill Assist".
22:42:49 I received a points bonus of 5 for triggering "Point Captured".
22:42:49 My team received a points bonus of 2 for triggering "Point Captured".
22:43:07 I killed {GoT]CapTVK with Minigun.
22:43:09 I received a points bonus of 5 for triggering "Killed Object - Sentrygun".
22:43:13 I received a points bonus of 2 for triggering "Kill Assist".
22:43:15 I received a points bonus of 5 for triggering "Point Captured".
22:43:15 I killed FYI I am Insanity! with Minigun.
22:43:15 My team received a points bonus of 2 for triggering "Point Captured".
22:43:17 I killed angryzor with Minigun.
22:43:50 My team received a points bonus of 2 for triggering "Point Captured".
22:43:53 I killed FYI I am Insanity! with Minigun.
22:44:03 I killed woei with Minigun.
22:44:23 I killed [GoT]Morti with Minigun.
22:44:25 I killed {GoT]CapTVK with Minigun.
22:44:32 I received a points bonus of 2 for triggering "Kill Assist".
22:44:32 I received a points bonus of 5 for triggering "Domination".
22:44:33 I killed woei with Minigun.
22:44:44 I killed [GoT]Trig with Minigun.
22:44:45 I received a points bonus of 5 for triggering "Point Captured".
22:44:45 I received a points bonus of 9 for triggering "Monster Kill (10 kills)".
22:44:45 My team received a points bonus of 10 for triggering "Round Win - Team Blue".
22:44:45 My team received a points bonus of 2 for triggering "Point Captured".
22:44:45 My team received a points bonus of 2 for triggering "Mini-Round Win - Team Blue".

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Xa!pt schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:39:
Het begint me met de dag beter te bevallen. :) Nu nog eens m'n config goed afstellen.

Is het overigens niet een idee nog een TF2-server erbij te prikken, daar de # 1 server vrij vaak vol zit?
Nope, een normaal geconfigureerde Server #2 blijft ook leeg, als er al iemand op zit dan is het wachten tot er plek op #1 komt. Met 9v9 nocrit was er ook maar heel sporadisch iemand op, nu hij als instagib server met een hele lading ctf maps geconfigged staat is hij denk actiever als ooit tevoren. Voor zover ik weet zijn er maar een handje vol instagib servers en is de GoT instagib server degene met het leukste aanbod maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:08:
Ik zo hard genieten van de scout-pack. Lekker allemaal slechte scouts two-shotten en als het fout gaat gewoon engie, heavy of pyro, inderdaad. :)
Ik ga gewoon demomannen (nieuw werkwoord) in een smal gangetje. :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jradman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08 13:47
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 01:44:
[...]

Ik ga gewoon demomannen (nieuw werkwoord) in een smal gangetje. :9 :9
Oh man, daar heb ik altijd zo'n enorme hekel aan he. Loop ik vrolijk nietsvermoedend uit een gangetje, *BWAM* insta-kill.

Op zo'n moment heb ik een gruwelijke drang om de campende demoman IRL op te zoeken en met m'n bat op z'n hoofd te tikken. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Jradman schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:38:
[...]

Oh man, daar heb ik altijd zo'n enorme hekel aan he. Loop ik vrolijk nietsvermoedend uit een gangetje, *BWAM* insta-kill.

Op zo'n moment heb ik een gruwelijke drang om de campende demoman IRL op te zoeken en met m'n bat op z'n hoofd te tikken. :r
"A great anger in him I sense" :+

En nee, ik was het niet. Ik ben pyro hoer, géén demo-slet :P

[ Voor 8% gewijzigd door JumpStart op 17-01-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jradman schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:38:
[...]

Ah, jij bent dus een van die sukkels die 3 keer achter elkaar op dezelfde plek recht in de stickies loopt :P. Altijd genieten weer. Zijn een paar plekjes op bepaalde maps waar je zo lekker je tentje kan opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo

Of ik heb een stuk van 't topic gemist. Kan er wel om lachen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jradman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08 13:47
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:44:
[...]

Ah, jij bent dus een van die sukkels die 3 keer achter elkaar op dezelfde plek recht in de stickies loopt :P. Altijd genieten weer. Zijn een paar plekjes op bepaalde maps waar je zo lekker je tentje kan opzetten.
Noh, ik heb het na één keer wel gezien hoor.. waar haal je die onzin nou weer vandaan? Gister was ik wel een keer zo pissig dat ik er inderdaad een paar keer expres doorheen liep, om m'n revenge te halen met een backstab, dat voelde goed. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gemerkt nogal dat skill level nog al lager licht.
veel newbies de laaste tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Nou, het komt de laatste tijd wel vaker voor dat ik als engineer (!) nummer een sta. Heel leuk en aardig als er een engineer achievement voor zou zijn, maar als engineer nummer een staan!? Come on! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Bij mij gaat het de laatste tijd wel goed als spy hoor.. Sta bijna altijd bovenaan, maar dat lukt ook wel met 2 punten per kill.
Maar heb de laatste tijd wel een nette kill/death :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online

Right... :p
Klein verschil tussen mij en cabo maar hoor, ik kan niet spy'en en hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
CapTVK schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:56:
Nou, het komt de laatste tijd wel vaker voor dat ik als engineer (!) nummer een sta. Heel leuk en aardig als er een engineer achievement voor zou zijn, maar als engineer nummer een staan!? Come on! 8)7
Met de teleport kan het snel gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Voor teleports krijg je geen punten ;) . (dacht ik tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jawel. Elke teleport-usage is 1 punt, dacht ik. Alleen jezelf teleporten telt niet mee.

Ik weet tegenwoordig mijn kpd ook boven de 1 te houden. Alleen zie ik tegenwoordig ook TonyGappa, DynamiteMonkey, Hathor en ander demokonings weinig meer in de server.
Door hen zat ik juist vaak onder de 1 :p

[ Voor 55% gewijzigd door frickY op 18-01-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit een beetje met een DoW verslaving at the moment :). Zal binnenkort wel weer eens langskomen om je stats te komen verpesten Cipher/Fricky ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
frickY schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:49:
Jawel. Elke teleport-usage is 1 punt, dacht ik. Alleen jezelf teleporten telt niet mee.

Ik weet tegenwoordig mijn kpd ook boven de 1 te houden. Alleen zie ik tegenwoordig ook TonyGappa, DynamiteMonkey, Hathor en ander demokonings weinig meer in de server.
Door hen zat ik juist vaak onder de 1 :p
Twee teleports is één punt. Anders gaat het wel erg snel. De spelers die jij opnoemt spelen nog dagelijks... (tony komt wel meer dan één keer per week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Als je Hathor wil irriteren moet je pyro gaan en hem om hoekjes opwachten, en dan het liefst een suicide actie doen en hem meenemen in je dood :D . Geeft leuke resultaten op mumble :D .

Tegenwoordig zit ik op een K/D ratio van 2, ook verwacht ik binnen 2 weken de top 50 in te komen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 17:29
Disclaimer: schaamteloze pimp post
Laatst was er een discussie op de server dat de sticky timer langer moest. Alsjeblieft niet! sticky stats ;)
Stats lurken is echt lachen. Valt me nu pas op bijvoorbeeld dat ik sommige maps echt compleet verneuk, terwijl ik bij anderen blijkbaar beter presteer dan de echte top. Misschien toch m'n tactieken weer overdenken.
Door die stats ben ik wel weer zwaar verslaafd aan TF2 lol.

edit: Al is total kills per 28 dagen een beetje een kutstat bedenk ik me nu...

[ Voor 7% gewijzigd door kingmob op 19-01-2009 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Het verschilt bij mij per map en per stage welke class ik neem. Daarom zie je mij ook als pyro/engineer. Spy lukt gewoon niet overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Cabo schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:29:
Het verschilt bij mij per map en per stage welke class ik neem. Daarom zie je mij ook als pyro/engineer. Spy lukt gewoon niet overal.
Ok... Kan je ons misschien wijzer maken met welke maps jij niet goed vind voor Spy? :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De mappen waar je over grote open vlaktes moet lopen, zonder je ergens te kunnen verstoppen om te gecloacken of medics op te wachten. Of waar je niet achter de vijandelijke linies kunt komen door chokepoints.

Spy in het rode team op goldrush stage2 is bijvoorbeeld tricky. Jezelf nuttig maken als spy in 2fort is ook lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Fastlane:
Bij 4 gecapte caps gaat het makkelijker als je defence spy bent dus geen offence.

Dustbowl
Bij stage 2 offence cap 2, kan je beter geen spy zijn. (voor de rest maakt het niet zoveel uit)

Goldrush
Stage 2 offence cap 2, beter geen spy.

Waarschijnlijk zal ik geen spy zijn bij meer situaties, maar van deze maps/stages weet ik wel dat ik bij sommige punten geen spy ga zijn. Dit is natuurlijk persoonlijk.

Well 100% spy
Granary 100% spy
Badlands 100%
Turbine 100% spy
2fort 100% spy
Gravelpit 50% spy

Ik zal waarschijnlijk meer pyro spelen.
zo iets :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 19-01-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Laatst online: 07-04-2021
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:48:
Zit een beetje met een DoW verslaving at the moment :). Zal binnenkort wel weer eens langskomen om je stats te komen verpesten Cipher/Fricky ;)
http://gottf.hlstatsx.com/?mode=players&game=tf

Voorspel nu wanneer Mistav Koeitje in de stats gaat inhalen :D

Prijs: eeuwige roem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Kom er btw net achter dat er een web browser ingebakken in Steam zit :D LOL (sinds de laatste update met die mooie icoontjes voor de server browser :P ) totaal niet opgevallen. Daar gaat rogue iig de deur uit :P

(gewoon shift+tab ingame doen en rechts onderin web aanklikken voor het geval je het niet gezien had :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
kingmob schreef op maandag 19 januari 2009 @ 07:15:
Disclaimer: schaamteloze pimp post
Laatst was er een discussie op de server dat de sticky timer langer moest. Alsjeblieft niet! sticky stats ;)
Stats lurken is echt lachen. Valt me nu pas op bijvoorbeeld dat ik sommige maps echt compleet verneuk, terwijl ik bij anderen blijkbaar beter presteer dan de echte top. Misschien toch m'n tactieken weer overdenken.
Door die stats ben ik wel weer zwaar verslaafd aan TF2 lol.

edit: Al is total kills per 28 dagen een beetje een kutstat bedenk ik me nu...
Ik zei dat laatst geloof ik, maar van mij part laten ze de timer hetzelfde maar verlagen ze ammo in de gun zelf van 8 naar 4 oid.

Meeste demomans zijn een beetje pussy die constant met stickies klooien, terwijl de pipes erg goed zijn. Maar dat vereist weer een beetje skill... :+

Wat mij betreft mag de soldier ook weer eens een buff krijgen na de velen nerfs, nu alle classes die normaal peanuts waren veel sterker zijn geworden zoals de pyro en scout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik zit ook af en toe boven de 1 met m'n kpd. Ik ben alleen erg goed om hem flink omlaag te halen door te gaan mediccen (tja, dat vind ik leuk en kan ik redelijk) Als we dan toch gaan statshoeren: Kill assists. Hier sta ik binnen notime bovenaan :) als je time played van de mensen boven me kijkt. ^^

Qua ranking speel ik de laatste tijd iets te weinig, blijf een beetje hangen op 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Die weapon stats zijn onzin, ik stond gisteren nog op de 3e plaats bij rockets, en nu op nummer 7. Dat is puur hoeveel je speelt :) .

http://gottf.hlstatsx.com...projectile_rocket&game=tf

Ik vind idd dat soldier vrij zwak is soms, zeker op lang afstand en zeer kleine afstand is hij erg slecht. Demo stickys zijn imo overpowerd, je kan gewoon snipen met die dingen... :/ En instant kill op een 125 HP class met 1 sticky? Kom op...

[ Voor 6% gewijzigd door TheJVH op 19-01-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Moet je maar opletten waar je loopt, hoor... Demo's hebben maar één oog en houden het ook allemaal in de smiezen, dus jij moet dat ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
LUH-3417 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:34:
Moet je maar opletten waar je loopt, hoor... Demo's hebben maar één oog en houden het ook allemaal in de smiezen, dus jij moet dat ook kunnen.
Stickies vliegen sneller dan je kunt lopen en ze hebben een timebare trigger. Oftewel, je kan op een open veld vrij lastig stickiets ontwijken voor een enigsinds richtende demoman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Stickies kun je pas een seconde na afvuren ontsteken, wat een enorme handicap is.
Soldiers en pyros kunnen 3 indirecte stickies makkelijk overleven. Kwestie van kijken waar je loopt, anticiperen, en onvoorspelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Nah, als je een goede demo tegenover je hebt, ben je kansloos, op gemiddelde afstand kan hij stickys op 1 cm afstand laten ontploffen. Boem, 100 damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
Dat valt ook wel mee als je beetje onvoorspelbaar beweegt, maar die sticky's zijn best goed te plaatsen met een beetje ervaring op medium range, voor de soldier blijft t ook best lastig om de voeten te raken op medium range als je vijand volop in beweging is.

Het grote verschil op dat moment in medium range is alleen dat de soldier z'n rocket een damage fall off heeft over afstand (damage neemt dus af) en zo'n sticky nog steeds evenveel damage doet ongeacht hoever die schiet.
Volop raak doet de sticky iets van 115-170 dmg en de soldier rocket (als je het lichaam raakt) max ~110. Op de grond naast de target gaat er al een stuk vanaf, terwijl de sticky op de grond er net naast praktisch nog steeds volop dmg doet.
Op medium range doet de soldier op de grond dus maar rond de 30-40 damage terwijl de demo gewoon makkelijk 100+ voor elkaar krijgt als ie beetje goed mikt.

Dan kan de Demo er ook nog eens 8 achter elkaar spammen ;) en dat is dan slechts zijn secondary gun, z'n primary, de pipebomber is ook een enorm goed wapen; doet als je iemand raakt gemiddeld evenveel damage als een rocket raak van de soldier.

Het is de enige class die veruit het meeste killed met z'n secondary weapon, die juist bedoeld is om dingen te verdedigen... Beetje krom niet?
De stickylauncher naar 4 ammo max in het wapen zou overigens genoeg zijn om het probleem op te lossen denk ik :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Jimmie op 20-01-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:31:
Nah, als je een goede demo tegenover je hebt, ben je kansloos, op gemiddelde afstand kan hij stickys op 1 cm afstand laten ontploffen. Boem, 100 damage...
Vol gas point-blank tegen de demo in. De slechte zullen je niet meer raken met hun pipes, de goede doen veel self-damage.

Ik kill meer en sneller als soldier trouwens. Waarom? Precisie. Zeker als je iemand in de lucht blaast is een mid-air zo gemaakt. En dat is gewoon 130dmg die niet te ontwijken is.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Silencer
  • Laatst online: 01-07 20:43
Killzone schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:31:
Je moet dan ook niet op grond blijven, als trage soldier ben je gewoon een makkelijk doelwit dan. Maar als je een goede rocketjump maakt zullen er nog maar weinig demo's zijn die je in de lucht weten te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik raakte gisteren tijdens een match een scout tijdens één sprong van hem met twee pipes. :)

Maar dat was puur geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 01:22:
[...]

Vol gas point-blank tegen de demo in. De slechte zullen je niet meer raken met hun pipes, de goede doen veel self-damage.

Ik kill meer en sneller als soldier trouwens. Waarom? Precisie. Zeker als je iemand in de lucht blaast is een mid-air zo gemaakt. En dat is gewoon 130dmg die niet te ontwijken is.
inkoppertje,
omdat jij altijd meerdere medics aan je hebt hangen.
Een demoman kan potentieel meer kills maken per minuut als een soldier, je hebt als demo 4 pipes die veel damage doen als je ze raakt, daarnaast nog eens 8 stickies die, als je een beetje goed bent, zeer veel damage doen en al helemaal als er meerdere komen.
Enige voordeel van soldier is dat je nog een shotgun hebt maar die gebruikt toch "bijna" niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Shotgun van de soldier is inderdaad een 'nood-wapen'. Je gebruikt hem alleen als je RL leeg is, en meestal ben je dan kansloos tegen classes met een normale gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 17:29
Een belangrijke reden voor mij om nu voor demo te kiezen ipv soldier is de beperkte clip van 4 rockets samen met de damage fall off op afstand. Dat zorgt er bij mij iig voor dat ik met de demo veel makkelijker meerdere tegenstanders aankan.
Sowieso leg ik vaak een tapijtje terwijl ik de schoten om mij heen ontwijk ipv sticky voor sticky. Ligt een beetje aan het gevecht, maar zeker op caps werkt dat heel goed om zo 3 kills te krijgen ofzo. Soldier kan bijna iedere 1op1 aan, dat is zijn voordeel, maar dat voordeel valt op een public vaak weg, tenzij het andere team toevallig mistav+koeitje heeft ofzo. Dan heeft zo'n kill heel veel waarde.

Soldier mag wat mij betreft iets sneller worden, dat zou al wat schelen. Ik vind zijn health voordeel en rechtvooruit schietend projectiel nu niet genoeg voordelen. Eigenlijk ga ik nu pas soldier als het andere team een paar goeie scouts heeft die mij en de medic steeds er uit plukken. Als demo vind ik scouts het lastigst. Soldiers overschatten vaak hun voordeel in een 1op1. Als je ze 1 keer de lucht in hebt weet je waar ze terecht gaan komen en heb je ze net zo goed te pakken.

En een soldier heeft veel meer moeite om een sentry neer te halen als de engi in de buurt is, dat is misschien nog wel het grootste probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door kingmob op 20-01-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
LUH-3417 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 07:52:
Ik raakte gisteren tijdens een match een scout tijdens één sprong van hem met twee pipes. :)

Maar dat was puur geluk.
Zegt maar weer hoeveel damage zo een pipe doet.
Dat is namelijk echt niet zoveel meer als soldier.

Ik wordt regelmatig getoast door een pyro die ik al met 3 pipes vol heb geraakt. Die loopt dan nog rond met 10~30 HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:51

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

frickY schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:35:

[...]

Zegt maar weer hoeveel damage zo een pipe doet.
Dat is namelijk echt niet zoveel meer als soldier.

Ik wordt regelmatig getoast door een pyro die ik al met 3 pipes vol heb geraakt. Die loopt dan nog rond met 10~30 HP.
Een pipe doet tussen de 64 en 132 damage op elke afstand, zolang deze maar niet gestuiterd heeft. Een rocket doet 105-112 damage point blank, maar heeft last van flinke damage falloff op langere afstanden.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Silencer
  • Laatst online: 01-07 20:43
Kanarie schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:20:
[...]

Een pipe doet tussen de 64 en 132 damage op elke afstand, zolang deze maar niet gestuiterd heeft. Een rocket doet 105-112 damage point blank, maar heeft last van flinke damage falloff op langere afstanden.
Als je van een grote afstand een pipe recht op je krijgt, dan loop je gewoon niet op te letten. Hoeveel damage doet een indirecte pipe eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Killzone schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:02:
Die weapon stats zijn onzin, ik stond gisteren nog op de 3e plaats bij rockets, en nu op nummer 7. Dat is puur hoeveel je speelt :) .

http://gottf.hlstatsx.com...projectile_rocket&game=tf
Weapon stats zijn inderdaad onzin :) Zijn alleen van de afgelopen 28 dagen. Alle stats bij player rankings zijn totaal scores, daarom ben ik ook aan het pronken met mijn assists daar :p

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.