Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:43:
Het hoeft natuurlijk ook niet uitgevonden te zijn. Ik zou me zelfs kunnen indenken dat het uitvinden van buskruit in een wereld als Sanctuary helemaal geen zin heeft als mensen over magie beschikken. Maar het is niet geheel ondenkbaar natuurlijk.
Ik denk dat ze de Amazon (of wat er van terug komt in D3) gewoon moeten uitbreiden wat betreft functionaliteit met kruisbogen en bogen, eventueel een hybride maken met de Assassin of zo?
Na nog wat verder te hebben gelezen op Wikipedia kom ik trouwens tot de conclusie dat buskruit eerder werd toegepast dan dat lochabers, voulges en halberts werden gebruik in oorlogen!

Ja dat vraag ik me ook af, in WoW heb je wel geweren dus de vraag is in hoeverre kijkt het D3 team af bij WoW. Het is natuurlijk niet ondenkbaar maar waarom zouden ze het doen. Het zou misschien een extra dimensie of leuke toevoeging zijn en misschien zijn er wel veel mensen die het wel zouden willen.
Denk ook dat het voor velen even een omslag zou zijn, de gedachte dat er geweren in D3 zou kunnen zitten is ook iets waar ik nog niet eerder over heb nagedacht gewoon omdat ik het niet in het plaatje zou weten te passen.
Soort van hunter/ranger/scout zie ik ook wel terug komen, puur nature skills icm kruisbogen en bogen die traps kan leggen in de trant van berenklem, decoy, trap skill (om een of meerdere mobs te vangen).
Hoop dan wel dat kruisbogen wat meer gewaardeerd worden, een betere verdeling tussen bogen en kruisbogen. Kruisbogen x keer meer dmg maar traag, bogen 1/xe dmg die kruisbogen kunnen leveren maar snel tot zeer snel. Dit was een van de slechte punten in D2 qua itembalancing als je het mij vraagt.
Dat kon ik me ook niet herinneren, cool.
Alleen moet ik er wel bij zeggen dat ik een kanon weer anders vind dan een geweer. In D2 had je ook al die katapults van baals army maar die waren geladen met magic. Vond ze altijd wel stom, had liever gezien dat ze echt bewaakt werden door een groepje mobs en dat 1-2 mages de katapult 'oplaadde'..