Dalyxia schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:22:
Pandemonium Fortress was toch de Laatste veilige plek voordat je de Hell in kwam?

Ook zat ik te denken dat het me wel leuk leek (ja ik ben nou eenmaal een stat/achievement whore) als er in D3 een "stats page" zou zitten waarop je kan zien welk item je hoevaak hebt gevonden, dus bv
3x Old rusty Axe
5x Quilted Armor
enz enz
Ben je niet de enige ;)
Alleen zou ik het dan wel beperken tot uniques, sets, skillrunes etc
Anders krijg je een waslijst van hier tot tokyo, zeker voor de addicted mfers zoals ik :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

psychoclown schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:13:
[...]

Ben je niet de enige ;)
Alleen zou ik het dan wel beperken tot uniques, sets, skillrunes etc
Anders krijg je een waslijst van hier tot tokyo, zeker voor de addicted mfers zoals ik :D
mooi toch, een lijst die alles bijhoud wat je gevonden hebt, het liefst ook nog waar en de precieze stats van het ding (bijv als een fire enchanted wapen 1-3 added fire damage doet, of het wapen dan 1, 2 of 3 fire damage extra had)
Dalyxia schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:12:
[...]

mooi toch, een lijst die alles bijhoud wat je gevonden hebt, het liefst ook nog waar en de precieze stats van het ding (bijv als een fire enchanted wapen 1-3 added fire damage doet, of het wapen dan 1, 2 of 3 fire damage extra had)
Haha zover gaat het bij mij dan niet, sorry dal :D
Wel ben ik altijd ZEEER geïnteresseerd in rares dus ik hoop dat je daar ook weer helemaal kan in op leven met D3. Een vorm van craften lijkt me ook wel tof zeker nu ik ook de smaak te pakken heb. Is toch zeker een erg leuk onderdeel van D2 moet ik zeggen en wordt door enorm veel mensen gedaan.

Verre van nieuwswaardig maar ben wel benieuwd naar ieders mening over het volgende:

A fan brought up a concern about Diablo III weapons in the official forums, whether if Blizzard would bring back weapons from previous games. The Diablo III Gameplay Video shown at the Blizzard Worldwide Invitationals and BlizzCon 2008 showed axes, mauls, staffs, wands, and a throwing knife. Bashiok answered in a very jokingly manner. Or was he? It must have been a joke. Or was it half a joke, with some truth? Mind games. I tell ya. Mark Waid is evil, but Bashiok is far more.

Bashiok: Cold-Plasma Laser Rifles, and also ones that can hold more ammo than the normal one.

Cold-Plasma Laser Rifles don’t look too Diablo-esque, but a wooden shotgun shooting magical fireballs, or frostbolts would look cool. Boomerangs hitting multiple targets and stunning them for 3 seconds. Laying traps that freeze or explode upon mobs chasing you. A Chainsaw. Guns that shoot a hook attached to a cord to reach high areas or to swing across broken bridges. Crossbows with explosive arrows. A magical-imbued hammer that cracks thunderbolts on every direction when hitting the ground. Now that’s the stuff.

Speculation-mode on: Would you dig a new Diablo III Gunslinger class? They way I would imagine it—in a Diablo III-esque way that is—would be like Van Helsing with all his bizarre weaponry built up from both science and magic. Van Helsing meets Gnome/Goblin tech, Indiana Jones and Vizjerei spellwork. Would that be appealing at all as a new class? Share your thoughts.

Zelf zou ik het helemaal niks vinden. Het hoort gewoon niet in de Diablo wereld, goed we zijn wel weer wat jaartjes verder met D3 maar dan nog vind ik het sowieso leuker zonder shotguns en ander ongein.
Een aantal van hun bedachte voorbeelden van wapens zijn gewoon Diablo-achtig zoals de Crossbows en de hammer, dat vind ik wel heel erg cool evenals traps natuurlijk.

Anoniem: 82860

psychoclown schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:29:

Zelf zou ik het helemaal niks vinden. Het hoort gewoon niet in de Diablo wereld, goed we zijn wel weer wat jaartjes verder met D3 maar dan nog vind ik het sowieso leuker zonder shotguns en ander ongein.
Een aantal van hun bedachte voorbeelden van wapens zijn gewoon Diablo-achtig zoals de Crossbows en de hammer, dat vind ik wel heel erg cool evenals traps natuurlijk.
Past niet echt idd als je het mij vraagt. Het past inderdaad niet in de sfeer van Diablo zoals we die kennen. Maar een wereld ontwikkelt zich en of het er dan in past, hangt geheel af van hoe de rest van de wereld is opgezet. Als ik wikipedia er even op na sla, werd buskruit in the real world halverwege de middeleeuwen uitgevonden. (nog niet toegepast) Het is wat mij betreft dus niet ondenkbaar in een wereld zoals die van Diablo. Maar er moet dan in de rest van de wereld ook wel een zekere vooruitgang in technologie zijn geweest.

Het zou dan wel puur om musketten e.d. moeten gaan. Een beetje zoals de Witch Hunter in WAR, of inderdaad zoals Van Helsing, maar dan met zo min mogelijk technologisch vernuft. Op zich lijkt het me wel vernieuwend. Ik vraag me alleen af of grote duivels zich laten vellen door een kogeltje. Een hele skilltree er om heen bedenken zou ik eerlijk gezegd wat vreemd vinden, ondanks dat een dergelijke game al niet echt realistisch is natuurlijk. En een vuurbal die uit een musket komt vind ik eerlijk gezegd wat krom. Dan zou men zich beter houden aan puur magie of primitieve wapens.

In 't kort: Het hangt er denk ik heel erg vanaf hoe men zoiets implementeert. Het zou natuurlijk ook wat vreemd zijn als de armies of Baal ineens in plaats van grote pikes allemaal musketten met zich mee dragen.
Daarnaast maakt iets wat snel vuurt, in tegenstelling tot een traag projectiel als een vuurbal, combat minder flexibel. Ik verwacht dus eerlijk gezegd ook niet dat ze een dergelijke class zullen ontwikkelen.

Indiana Jones invloeden lijken me dan wel weer geweldig! :D

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-04 08:28
Zoals we gelezen hebben speelt dit deel zich een aardige tijd na deel 2 af.
Echter.. vind ik geweren zich niet lenen voor de diablo 2 omgeving.

En wie zegt dat als er technologische ontwikkeling is.. er per definitie buskruit uitgevonden is?
Dat is alleen zo in onze wereld :P ik hoop wel dat ze er kruisbogen en Bogen inhouden.. en niet iets kwa geweren..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Het hoeft natuurlijk ook niet uitgevonden te zijn. Ik zou me zelfs kunnen indenken dat het uitvinden van buskruit in een wereld als Sanctuary helemaal geen zin heeft als mensen over magie beschikken. Maar het is niet geheel ondenkbaar natuurlijk.

Ik denk dat ze de Amazon (of wat er van terug komt in D3) gewoon moeten uitbreiden wat betreft functionaliteit met kruisbogen en bogen, eventueel een hybride maken met de Assassin of zo?

Na nog wat verder te hebben gelezen op Wikipedia kom ik trouwens tot de conclusie dat buskruit eerder werd toegepast dan dat lochabers, voulges en halberts werden gebruik in oorlogen! :D

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 26-06-2009 10:51]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:13

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Er wordt zelfs in Act 5 van DII gesproken over kanonnen dus zo gek is het niet IMHO om er iets van geweren in te stoppen.
Larzuk is a talented blacksmith, but his head is full of some strange ideas. Just the other day he came to me with a plan to break the siege. He wanted to fill large pipes with exploding powders and steel balls, and then, well, *chuckles* well, like I said. Strange.
bron: http://diablo2.diablowiki.net/Qual-Kehk

[Voor 58% gewijzigd door TrailBlazer op 26-06-2009 11:11]

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-04 08:28
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:43:
Het hoeft natuurlijk ook niet uitgevonden te zijn. Ik zou me zelfs kunnen indenken dat het uitvinden van buskruit in een wereld als Sanctuary helemaal geen zin heeft als mensen over magie beschikken. Maar het is niet geheel ondenkbaar natuurlijk.

Ik denk dat ze de Amazon (of wat er van terug komt in D3) gewoon moeten uitbreiden wat betreft functionaliteit met kruisbogen en bogen, eventueel een hybride maken met de Assassin of zo?
Ik denk dan ook dat de naam aangepast word naar Ranger ( referend naar Lord of the Rings ).

Dit is dan de naam die beide classes beter ondersteund. ( imo :P )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

TrailBlazer schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:44:
Er wordt zelfs in Act 5 van DII gesproken over kanonnen dus zo gek is het niet IMHO om er iets van geweren in te stoppen.
Heb je een quote of referentie? Graag eens lezen! :D

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:52:
[...]

Heb je een quote of referentie? Graag eens lezen! :D
zie edit
TrailBlazer in "[PC] Diablo 3 - Deel 3"
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:43:

Na nog wat verder te hebben gelezen op Wikipedia kom ik trouwens tot de conclusie dat buskruit eerder werd toegepast dan dat lochabers, voulges en halberts werden gebruik in oorlogen! :D
Ja dat vraag ik me ook af, in WoW heb je wel geweren dus de vraag is in hoeverre kijkt het D3 team af bij WoW. Het is natuurlijk niet ondenkbaar maar waarom zouden ze het doen. Het zou misschien een extra dimensie of leuke toevoeging zijn en misschien zijn er wel veel mensen die het wel zouden willen.
Denk ook dat het voor velen even een omslag zou zijn, de gedachte dat er geweren in D3 zou kunnen zitten is ook iets waar ik nog niet eerder over heb nagedacht gewoon omdat ik het niet in het plaatje zou weten te passen.

Soort van hunter/ranger/scout zie ik ook wel terug komen, puur nature skills icm kruisbogen en bogen die traps kan leggen in de trant van berenklem, decoy, trap skill (om een of meerdere mobs te vangen).
Hoop dan wel dat kruisbogen wat meer gewaardeerd worden, een betere verdeling tussen bogen en kruisbogen. Kruisbogen x keer meer dmg maar traag, bogen 1/xe dmg die kruisbogen kunnen leveren maar snel tot zeer snel. Dit was een van de slechte punten in D2 qua itembalancing als je het mij vraagt.
TrailBlazer schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:44:

[...]

bron: http://diablo2.diablowiki.net/Qual-Kehk
Dat kon ik me ook niet herinneren, cool.
Alleen moet ik er wel bij zeggen dat ik een kanon weer anders vind dan een geweer. In D2 had je ook al die katapults van baals army maar die waren geladen met magic. Vond ze altijd wel stom, had liever gezien dat ze echt bewaakt werden door een groepje mobs en dat 1-2 mages de katapult 'oplaadde'..

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik weet iets over Diablo wat PC niet weet dat is pas eng :p
TrailBlazer schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:11:
Ik weet iets over Diablo wat PC niet weet dat is pas eng :p
Haha, van de lore weet ik nog vrij weinig daarom ben ik ook begonnen aan de boeken :)
Sowieso zijn er wat dat betreft al een aantal mensen die veeel meer weten dan ik hoor.
Qua nieuws omtrent Diablo / Diablo 3 en gameplay van D1 en D2 weet ik daarentegen wel veel vanaf ;)

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 09:24

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik hoop stiekem op een character in de sfeer een fallen Knight. Dus een Tyreal maar dan zonder zijn godelijke powers. En anders een van de dark kinghts. In diablo 1 is er een quest met Lachdanan ofzo... hij was een Knight of King Leoric en is later ingelijft als een van diablo's wachters.

In de lore op D3 pagina zie het volgende plaatje wat er wel een beetje op lijkt.
Heeft veel weg van een Angel die overgelopen is naar de dark side. Fallen Angels ofzo.
Check die clipped wings. Zelfs die armor "gaten" op zijn borst lijken op Tyreals armor.

[Voor 33% gewijzigd door FloydRaalte op 26-06-2009 19:33]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

FloydRaalte schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:29:
Ik hoop stiekem op een character in de sfeer een fallen Knight. Dus een Tyreal maar dan zonder zijn godelijke powers. En anders een van de dark kinghts. In diablo 1 is er een quest met Lachdanan ofzo... hij was een Knight of King Leoric en is later ingelijft als een van diablo's wachters.

[afbeelding]

In de lore op D3 pagina zie het volgende plaatje wat er wel een beetje op lijkt.
Heeft veel weg van een Angel die overgelopen is naar de dark side. Fallen Angels ofzo.
Check die clipped wings. Zelfs die armor "gaten" op zijn borst lijken op Tyreals armor.

[afbeelding]
Klopt, Lachdanan is de commander van King Leoric's royal guards die op een missie is wanneer Diablo King Leoric en de royal guards tot zijn bewakers maakt. Wanneer Lachdanan terugkomt dood hij King Leoric die hem vervolgens cursed en verandert in de Skeleton King.

Heb ik al eens eerder gezien ja, maar de 'clipped wings' heb ik er nooit in terug kunnen vinden want volgens mij heeft die twee zwaarden op zijn rug.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:13
Wat heeft ie in zijn hand dan??
Dat lijkt meer op een steel van een zwaard.
Lijkt me sterk dat hij er 3 heeft.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

DNS666 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:50:
Wat heeft ie in zijn hand dan??
Dat lijkt meer op een steel van een zwaard.
Lijkt me sterk dat hij er 3 heeft.
Gaat er niet om wat er waarschijnlijker is maar wat ik denk.
Zelf zie ik er geen 'clipped wings' in maar het zou kunnen, denk alleen dat het 2 zwaarden zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ben even bezig geweest met de TS en flink uitgebreid met info.
De aanpassingen zijn erg ingrijpend dus ik stel voor dat we hier verder gaan: [PC] Diablo 3 - Deel 4.

Deze kan dus op slot :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 16:49

PromoX

Flying solo

Jullie mogen moeten verder in [PC] Diablo 3 - Deel 4 :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee