Nee, want in 32-bit XP werkt het ook niet
Verwijderd
Eens ik hoop alleen dat Google snel met een nieuwe versie komt want heel veel sites werken niet lekker.Laudor schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:09:
[...]
Helemaal mee eens. Ik kan me nu al niet meer voorstellen ooit zonder te hebben gewerkt. In vergelijking met alle andere browsers is Chrome zo veel sneller en echt een verademing.
Ik kan namelijk geen video''s bekijken dan vraagt hij telkens om plugins die ik dan ook download maar dan werkt het nog steeds niet.
Verwijderd
Lijkt me wel redelijk essentieel dan dat ze dat even updaten.
Is al lang geleden trouwens, een update. En dat terwijl ze al meer marktaandeel hebben dan Opera.
Is al lang geleden trouwens, een update. En dat terwijl ze al meer marktaandeel hebben dan Opera.
Heeft iemand de Iron browser al uitgeprobeerd? Chrome, maar dan met privacy.
http://www.srware.net/en/...e_iron_chrome_vs_iron.php
Is dat nog wel zo, want na initieel enthousiasme zijn er toch een boel mensen weer terug naar hun oude browser. Ik spreek hier natuurlijk voor mijzelf : Chrome is nog verre van bruikbaar voor dagelijks, veilig en snel over het internet te surfen. Het mis teveel zaken om productief te zijn, firefox heeft ook het buskruid niet uitgevonden maar is stukken beter dan de huidige staat van chrome.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 09:56:
Lijkt me wel redelijk essentieel dan dat ze dat even updaten.
Ik twijfel dan ook sterk aan het huidige marktaandeel, in het begin snel over de 1% "om te proberen" en nu zal het niet veel meer zijn dan 0,2 o.i.d. En dan heb ik het niet over tweakers natuurlijk
Overigens : bij mij is die al weer weken van de drive af, maar ik volg natuurlijk wel de ontwikkelingen.
[ Voor 18% gewijzigd door HaseMike op 05-10-2008 18:38 ]
Wat laat je om het zelf uit te proberen?Pikoe schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:46:
Heeft iemand de Iron browser al uitgeprobeerd? Chrome, maar dan met privacy.
Maar ik heb het maar is geprobeerd en het is net zo ''onafgewerkt'' als Chrome. Hoe het met de privacy ed zit, dat weet ik allemaal niet. Maar hij werkt gewoon precies hetzelfde (wat ook logisch is) en heeft dezelfde mankementen.
Ook Iron heeft moeite met Flash(video's). Deze gaat er dus meteen weer af.
Verwijderd
Als ik scroll in Google Chrome dan gaat dat razendsnel, weet iemand hoe dat wat langzamer kan? In alle andere programmas gaat het scrollen wel normaal, het is alleen Chrome waarbij het enorm snel gaat.
Voor dev-channel is een update uitgebracht (0.3.154.0 (Officiële build 2776)), maar deze kreeg ik niet binnen via de automagische update, dus heb ik hem maar los gedownload. Installer update je Chrome geheel op de achtergrond.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Got it.jelmervos schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 08:25:
Voor dev-channel is een update uitgebracht (0.3.154.0 (Officiële build 2776)), maar deze kreeg ik niet binnen via de automagische update, dus heb ik hem maar los gedownload. Installer update je Chrome geheel op de achtergrond.
Tnx, Eindelijk kunnen scrollen op me laptop! Dat is even een verademing. Ik wilde namelijk heeeeel snel weer overstappen op een andere. Dit was echt een gemis.
In deze Dev build werkt het scrollen ook prima, zonder dat het heel hard gaatVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:28:
Als ik scroll in Google Chrome dan gaat dat razendsnel, weet iemand hoe dat wat langzamer kan? In alle andere programmas gaat het scrollen wel normaal, het is alleen Chrome waarbij het enorm snel gaat.
Ik heb versie 0.2.149.30 en ik vroeg me af of ik neit inmiddels al een nieuwe versie zou moeten hebben? Hij hoort toch zelf te controleren via de "Over Google Chrome"? Hier merk ik weinig van dat hij zich updated, of komen er gewoon weinig updates uit?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik kreeg gister gewoon de optie om een nieuwe java runtime installer zijn gang te laten gaan en heb toen java geinstalleerd wat nodig was voor een chat applicatie. Dat werkte prima in chrome op een x64 Vista systeem.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 02:22:
Bij mij werkt Java trouwens ook niet in Chrome (wel in andere browsers uiteraard). Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik XP x64 draai?
Verwijderd
Er komen inmiddels i.d.d. heel weinig updates uit. Deze (0.2.149.30) is er al iets van 2 weken.Ariën Clay schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:05:
Ik heb versie 0.2.149.30 en ik vroeg me af of ik neit inmiddels al een nieuwe versie zou moeten hebben? Hij hoort toch zelf te controleren via de "Over Google Chrome"? Hier merk ik weinig van dat hij zich updated, of komen er gewoon weinig updates uit?
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 10:11 ]
Kijk even naar onderstaand berichtAriën Clay schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:05:
jelmervos schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 08:25:
Lijkt wel of mensen hier niet echt lezen maar alleen maar klachten en problemen posten, beetje jammer.
Het lijkt dat de automagische update in de laatste build versie wel goed werkt, na een tijdje toont hij in het about venster dat hij is bijgewerkt.
Het lijkt dat de automagische update in de laatste build versie wel goed werkt, na een tijdje toont hij in het about venster dat hij is bijgewerkt.
[ Voor 42% gewijzigd door jelmervos op 06-10-2008 10:55 ]
Build 3000 is uit! Het versienummer wat hij nu aangeeft is 0.3.155.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Ik zie niks geupdate worden hoor?
Wat ik jammer vind aan Chrome, is dat er geen roadmap ofzo is, zoals Fx wel kent. Zodat je weet dat over een jaar versie 1.0 verwacht wordt oid. Zelf IE is hier beter in, heeft IE8 beta2 nu, en er is bij verteld dat er nog 1 rc komt en dan komt die.
Wat ik jammer vind aan Chrome, is dat er geen roadmap ofzo is, zoals Fx wel kent. Zodat je weet dat over een jaar versie 1.0 verwacht wordt oid. Zelf IE is hier beter in, heeft IE8 beta2 nu, en er is bij verteld dat er nog 1 rc komt en dan komt die.
Ik denk dat Jogai een build van Chromium bedoeld, deze zijn bij svn revision 3000 aangekomen.
Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat Chrome documenten eerst wil downloaden?
Dus als ik een pdf aan klik krijg ik altijd een popup met waar ik de pdf wil bewaren.
Die popup wil ik niet hebben. Dus het moet gewoon op de achtergrond gebeuren.
Dus als ik een pdf aan klik krijg ik altijd een popup met waar ik de pdf wil bewaren.
Die popup wil ik niet hebben. Dus het moet gewoon op de achtergrond gebeuren.
Money for nothin' and your chicks for free
Onder 'Opties -> Kleine aanpassingen' kun je zeggen dat hij niet moet vragen waar een bestand moet worden opgeslagen.
Verwijderd
Ik heb deze browser een paar weken gebruikt maar ik heb nu tog FF weer ingesteld als standaardbrowser. Bij veel flash-reclames die ik niet wil loopt hij vast. FF heeft juist een heerlijke plugin om ze te blokkeren. Ook kan ik op sommige pagina's niet meer komen, Chrome geeft dan een 'server niet gevonden' terwijl FF de pagina feilloos laad.
Wel mis ik nu de mooie GUI van Chrome...
Daar heb ik dus ook veel last van, hij zegt dat een pagina niet is gevonden maar ff of IE vind hem prima..Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 22:06:
Ik heb deze browser een paar weken gebruikt maar ik heb nu tog FF weer ingesteld als standaardbrowser. Bij veel flash-reclames die ik niet wil loopt hij vast. FF heeft juist een heerlijke plugin om ze te blokkeren. Ook kan ik op sommige pagina's niet meer komen, Chrome geeft dan een 'server niet gevonden' terwijl FF de pagina feilloos laad.
heel gek, meschien dat chrome snellere TTL heeft ofzo.
Ik ben inmiddels over naar Dev Channel versie 0.3.154.0 waar de kleine foutjes uit de beta uit zijn (met name Flash en Acrobat), en ik ben verbaasd dat er überhaupt nog andere browsers bestaan (op Windows). Soms zit ik gewoon maar een beetje te surfen om te genieten van de snelheid zonder echt naar de inhoud van de pagina's te kijken.
Ik heb een probleem waarbij Chromium (build 3281) ineens over z'n nek gaat bij het opstarten als ik een gedownloade theme gebruik. Ik dacht dat het misschien aan deze build lag en probeerde weer een build van een week geleden. Ook die gaf ineens een fout bij het opstarten. Alle bestanden van Chromium in persoonlijke mappen verwijderen, mocht ook niet baten. Iemand ideeën misschien?
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
Ik merk dat in Opera 9.6 het ook (opeens?) mogelijk is om nieuwe tab met scrollwieltje te openen en direct te zoeken in adresbar. Onder invloed van Chrome?
In Firefox en Safari als je op een link klikt met je middelste knop (ook wel het scrollwieltje) krijg je een nieuwe tab.
|>
Verwijderd
Zou er ooit nog een update komen voor Chrome? Of wil Google dat we allemaal overstappen op Chromium?
Wat? Die feature bestaat nog maar een paar jaar ofzoVerwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:43:
Ik merk dat in Opera 9.6 het ook (opeens?) mogelijk is om nieuwe tab met scrollwieltje te openen en direct te zoeken in adresbar. Onder invloed van Chrome?
Niet vergeten dat 90% van de chrome features (inclusief de snelheid) uit opera gestolen zijn en niet omgekeerd.
[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 16-10-2008 00:53 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Onzinnige claim. Er is helemaal niets gestolen. Opera is niet open-source dus de 'snelheid' kan niet eens gestolen zijn.Boeboe schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 00:53:
[...]
Wat? Die feature bestaat nog maar een paar jaar ofzo.
Niet vergeten dat 90% van de chrome features (inclusief de snelheid) uit opera gestolen zijn en niet omgekeerd.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Is er een update ofzo?
Als ik nu een .exe file wil downloaden krijg ik eerst
"This type of file can harm your computer, are you sure" of iets in die trend.
Zit op versie 0.3.154.3 nu
Als ik nu een .exe file wil downloaden krijg ik eerst
"This type of file can harm your computer, are you sure" of iets in die trend.
Zit op versie 0.3.154.3 nu

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Zou handig zijn als ze in Chrome een optie geven (bij "About ...") om de dev channel update te kiezen danwel te wachten op de reguliere versie.
Er is een software-tooltje voor heVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:35:
Zou handig zijn als ze in Chrome een optie geven (bij "About ...") om de dev channel update te kiezen danwel te wachten op de reguliere versie.
Ik lees:
Problemen met een specifieke website? Meld dit niet hier; maar bij Google. Probeer eventueel de laatste build om te zien of het probleem reeds is opgelost
Maar de site is deze. Ik krijg nog steeds uitsluitend tekst en alleen bij Tweakers. Volgens Chrome moet ik de CS checken en volgens een Validation Service klopt de Tweakers site niet:
http://jigsaw.w3.org/css-...ium=all&warning=1&lang=en
Wat te doen?
Problemen met een specifieke website? Meld dit niet hier; maar bij Google. Probeer eventueel de laatste build om te zien of het probleem reeds is opgelost
Maar de site is deze. Ik krijg nog steeds uitsluitend tekst en alleen bij Tweakers. Volgens Chrome moet ik de CS checken en volgens een Validation Service klopt de Tweakers site niet:
http://jigsaw.w3.org/css-...ium=all&warning=1&lang=en
Wat te doen?
Het is toch wel weer eens tijd voor een update, zelfs in de decchannel al een tijdje niet. Het is zo stil rond Chrome, terwijl het zo'n mooi product is.
http://src.chromium.org/viewvc/chrome/trunk/?view=log
Er wordt nog steeds aan gewerkt hoor.
Er wordt nog steeds aan gewerkt hoor.
Zijn er eigenlijk extensies (of zoiets) uit voor Chrome?
Vooral een Adblock-iets is gewild
Vooral een Adblock-iets is gewild
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Ik hoop dat er geen extensies komen maar dat het produkt default gewoon goed is. Bij FF schijnt ook alles te kunnen maar het lijkt me nu niet dat iemand er zin in heeft om zich dagenlang bezig te gaan houden om plugins e.d. te zoeken en proberen.
Pop-up blocker is i.i.g. perfect in Chrome, alleen een balkje onderin dat je naar boven kan trekken als je toch geinteresseerd bent (zal ook wel weer kunnen in FF na een enorme studie).
Maar ik hoop dat er nu toch snel een update komt zodat Java i.i.g. gaat werken.
Pop-up blocker is i.i.g. perfect in Chrome, alleen een balkje onderin dat je naar boven kan trekken als je toch geinteresseerd bent (zal ook wel weer kunnen in FF na een enorme studie).
In de TS staat dat extensies mogelijk zijn en in een los proces gaan draaien, dus dat doet me vermoeden dat extensies mogelijk zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:39:
Ik hoop dat er geen extensies komen maar dat het produkt default gewoon goed is. Bij FF schijnt ook alles te kunnen maar het lijkt me nu niet dat iemand er zin in heeft om zich dagenlang bezig te gaan houden om plugins e.d. te zoeken en proberen.
Daarbij is een Adblocker toch écht een minimale voorwaarde voor een browser
Moet verder wel zeggen dat Chrome inderdaad heerlijk vlot is so far (ben er pas sinds vanochtend mee bezig).
Die pop-up blocker vind ik net heel slecht! Als je op maar even een site zit met popups is het niks, maar als je paar keer van pagina wisselt, heb je op den duur 10 van die venstertjes onder je venster zitten. Heel irritant.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:39:
Block ze gewoon, ik moet er helemaal niks van zien...

Hoe kan ik de downloadgeschiedenis wissen? Het is inmiddels al best een lange lijst namelijk
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Hoe kan ik het aantal thumbs op de startpagina verhogen? 9 is een beetje weinig, namelijk
Verwijderd
Ja, da's vaag dat je dat niet aan kan passen. Dit lijkt me nou typisch een simpele optie (m.a.w. vervuild niet). Met de grote monitoren van tegenwoordig is dit wel een must.anandus schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:20:
Hoe kan ik het aantal thumbs op de startpagina verhogen? 9 is een beetje weinig, namelijk
3 seconden googlen: http://www.google.com/sup...wer.py?hl=nl&answer=95582Sandrioni schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:08:
Hoe kan ik de downloadgeschiedenis wissen? Het is inmiddels al best een lange lijst namelijk
Na wat hier en daar gebruik, moet ik zeggen dat de user interface op zich wel ok is. De snelheid is er idd zeker ook, maar wat ik niet snap dat er zo hoog van de toren wordt geblazen dat elke tab een apart process is dat apart kan worden gekilld. In ieder geval crasht Firefox hier zo goed als nooit dus is het eigenlijk niet echt nodig. Opvallender is dat ik juist regelmatig heb dat Chrome op z'n bek gaat. Hij draait dan bijvoorbeeld opeens op 100% en trekt heel m'n internet verbinding dicht.
Iemand ook dit probleem en is het al opgelost bij de laatste build?
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Dat je helemaal niets meer kan doen is op gelost in de build die ik hier in het Devchannel draai. Alsmede Java probleem, Flash probleem en vele andere. Wel crasht hij zomaar opeens als hij op een pagina komt met onwijs veel plaatjes. Dit gebeurd de ene keer wel en de andere keer niet, maar dit is dan ook een Dev build. Dus dat is niet geheel eerlijk.josh-hill schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 04:28:
Na wat hier en daar gebruik, moet ik zeggen dat de user interface op zich wel ok is. De snelheid is er idd zeker ook, maar wat ik niet snap dat er zo hoog van de toren wordt geblazen dat elke tab een apart process is dat apart kan worden gekilld. In ieder geval crasht Firefox hier zo goed als nooit dus is het eigenlijk niet echt nodig. Opvallender is dat ik juist regelmatig heb dat Chrome op z'n bek gaat. Hij draait dan bijvoorbeeld opeens op 100% en trekt heel m'n internet verbinding dicht.
Aha ok, dat gaat vooruit dus. Overigens is dat crashen op pagina's met een hele berg plaatjes een van de problemen die ik had, dus dat zal wel niet alleen bij de Dev build zijn.Dbm12 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:06:
[...]
Dat je helemaal niets meer kan doen is op gelost in de build die ik hier in het Devchannel draai. Alsmede Java probleem, Flash probleem en vele andere. Wel crasht hij zomaar opeens als hij op een pagina komt met onwijs veel plaatjes. Dit gebeurd de ene keer wel en de andere keer niet, maar dit is dan ook een Dev build. Dus dat is niet geheel eerlijk.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
K, nou ja het gebeurd echt 1x in de zoveel keer. Dus het is niet vervelend als het eens gebeurd. Bovendien heb je met 3 sec de pagina alsnog voor je ogen omdat chrome snel afsluit en wederom opstartjosh-hill schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 02:48:
[...]
Aha ok, dat gaat vooruit dus. Overigens is dat crashen op pagina's met een hele berg plaatjes een van de problemen die ik had, dus dat zal wel niet alleen bij de Dev build zijn.
Iemand een idee of ik een gewenste pop-ups van een bepaalde website kan toelaten? De instellingen pagina is zo eenvoudig .. Is de optie er niet, of kijk ik er overheen...
Nu wordt de popup onderaan in beeld geladen.
Nu wordt de popup onderaan in beeld geladen.
Werkt http://www.routenet.nl/ goed bij jullie?
In FF en IE werkt die site gewoon goed, maar als ik in Chrome een route wil plannen dan blijft het hangen tijdens het plannen van de route.
In FF en IE werkt die site gewoon goed, maar als ik in Chrome een route wil plannen dan blijft het hangen tijdens het plannen van de route.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Doet het hier gewoon...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Leuk, 'paste & Go' zit er standaard in 
Is er zoiets als 'about:config' in Firefox, een ini-file, of registersleutels?
Is er zoiets als 'about:config' in Firefox, een ini-file, of registersleutels?
TsskWaarschuwing:
Problemen met een specifieke website? Meld dit niet hier; maar bij Google.
[ Voor 51% gewijzigd door anandus op 27-10-2008 19:05 ]
Sorry ...
... * pven met zijn voorbeeldfunctie schaamt zich diep ... 
Maar ik weet genoeg!
Maar ik weet genoeg!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Gehe 
Ik vind elke dag minimaal wel 1 site die het niet goed doet in Chrome. En dan spreek ik echt van site's waar de complete layout weg is. Meestal zie ik dan alleen nog tekst.
Ik vind elke dag minimaal wel 1 site die het niet goed doet in Chrome. En dan spreek ik echt van site's waar de complete layout weg is. Meestal zie ik dan alleen nog tekst.
[ Voor 41% gewijzigd door Cheesy op 27-10-2008 19:16 ]
Ze zijn ondertussen bij de 4000:
Zijn er nog mensen die het dagelijks gebruiken?
http://www.xbmcfreak.nl/
Ja ikErhnam schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:32:
Verwijderd
Ik gebruik het ook dagelijks alleen als het om echte 'privacy' dingen gaat gebruik ik wel een veilige browser.
Ik gebruik het dagelijks op m'n laptop met plezier. Wel lastig dat nog aardig wat websites niet goed worden weergegeven.
Thuis op m'n pc gebruik ik FF
Thuis op m'n pc gebruik ik FF
Ik gebruik thuis alleen nog maar Chrome (wel devchannel, ik vind dat er weinig updates zijn in de betachannel). Ik moet zeggen niet of nauwelijks last te hebben van sites die het niet doen.
Yep, werkt behoorlijk goed. Ga nu naar 4206 updaten. Voor bankzaken gebruik ik firefox ivm veiligheid. Voor de rest chromium. Iedere ochtend doe ik een update.Erhnam schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:32:
ik heb anders nog geen adblocker voor internet explorer/netscape/safari gevonden echt alleen voor firefoxanandus schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:41:
[...]
In de TS staat dat extensies mogelijk zijn en in een los proces gaan draaien, dus dat doet me vermoeden dat extensies mogelijk zijn?
Daarbij is een Adblocker toch écht een minimale voorwaarde voor een browser
Moet verder wel zeggen dat Chrome inderdaad heerlijk vlot is so far (ben er pas sinds vanochtend mee bezig).
Er zou een nieuwe beta uit moeten zijn: Beta release: 0.3.154.9 http://googlechromereleas.../beta-release-031549.html
Ik krijg 'm echter niet, blijf op 0.3.154.6 steken via de about box.
Ik heb 2 vreemde dingen met deze versie:
* regelmatig ben ik opeens "uitgelogd" bij forums (hier, dpreview), maar als ik dan wil inloggen dat gaat dat ook niet. Het lijkt alsof de cookies dan f*cked zijn. Als ik alle cookies weggooi en weer opnieuw inlog gaat het wel goed. Maar dat is ook niet echt hendig.
* de nieuwe hotmail (sinds vandaag)... mooi... ik kan een "to:" adres opgeven, ik kan m'n "subject" box vullen, maar de body van de mail... daar kan ik niks mee in Chrome (geintje van Microsoft misschien?)
Iemand anders ook deze issues?
* regelmatig ben ik opeens "uitgelogd" bij forums (hier, dpreview), maar als ik dan wil inloggen dat gaat dat ook niet. Het lijkt alsof de cookies dan f*cked zijn. Als ik alle cookies weggooi en weer opnieuw inlog gaat het wel goed. Maar dat is ook niet echt hendig.
* de nieuwe hotmail (sinds vandaag)... mooi... ik kan een "to:" adres opgeven, ik kan m'n "subject" box vullen, maar de body van de mail... daar kan ik niks mee in Chrome (geintje van Microsoft misschien?)
Nieuwe hotmail ???catchingfire schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:34:
Er zou een nieuwe beta uit moeten zijn: Beta release: 0.3.154.9 http://googlechromereleas.../beta-release-031549.html
Ik gebruik opendns.com. Hiermee kun je ook wel wat met blocken ads.Fenergy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:54:
[...]
ik heb anders nog geen adblocker voor internet explorer/netscape/safari gevonden echt alleen voor firefox
Ik weet niet wat je met nieuwe hotmail bedoeld, maar hier werkt de "Windows Live Hotmail" gewoon, kan ook mails versturen. Ik zit nu op 0.3.154.9, maar het werkte ook op 0.2.149.30catchingfire schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:34:
Ik kreeg bij het inloggen in hotmail vanmorgen eerst een schermpje dat hotmail vernieuwd was, en ja, het ziet er opeens heel anders uit. Maar nu kan ik niet meer mailen dus, via Chrome.sewer schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:41:
Ik weet niet wat je met nieuwe hotmail bedoeld, maar hier werkt de "Windows Live Hotmail" gewoon, kan ook mails versturen. Ik zit nu op 0.3.154.9, maar het werkte ook op 0.2.149.30
Heb je een screenshotje ?catchingfire schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:44:
[...]
Ik kreeg bij het inloggen in hotmail vanmorgen eerst een schermpje dat hotmail vernieuwd was, en ja, het ziet er opeens heel anders uit. Maar nu kan ik niet meer mailen dus, via Chrome.
Dat heb ik hier met 0.3.155.0 ook (het uitgelogged zijn), maar ik kan wel gewoon terug inloggen.catchingfire schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:34:
[...]
DennusB schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:45:
Heb je een screenshotje ?

Verwijderd
Wat dacht jij?Erhnam schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:32:
Al met de huidige gebruiksvriendelijkheid is er absoluut geen alternatief.
En mooi dat er een update is, de meeste irritante zaken zullen wel verholpen zijn neem ik aan. Zal vanavond eens proberen.
Nog steeds alleen geen scrollen met middelste muisknop

Gewoon Privoxy draaien. Is een proxy server die ook banners enzo blockt.Fenergy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:54:
[...]
ik heb anders nog geen adblocker voor internet explorer/netscape/safari gevonden echt alleen voor firefox
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik scroll gewoon met de middelste muisknop in Chrome, hoor.flipjevandejam schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:41:
Nog steeds alleen geen scrollen met middelste muisknop
Verwijderd
Hij bedoelt misschien snel scrollen zonder aan het wieltje te draaien zoals ook in IE mogelijk is.ChemRikki schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:15:
Ik scroll gewoon met de middelste muisknop in Chrome, hoor.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 14:59 ]
Hebben veel mensen last van (ik ook). Google is er mee bezig en hoopt het gefixt te hebben in een nieuwe release:catchingfire schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:34:
http://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=2906
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Het enige wat ik echt mis zijn de mouse-gestures van FF mouse gestures plugin. Nu heb ik wel een stand-alone mouse-gesture iets geinstalleerd (gmote) maar dit is een stuk tragr dan FF build in. En ik mis mijn NoScript addon
. Al is het met het sandbox principe van Chrome minder belangrijk. Aangezien hij alleen het proces kan verneuken als ik het goed heb (zoals het geval bij echt sandboxing). Dus hij kan niet buiten chrome (en zelfs buiten de chrome tab) dingen gaan verkloten
.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Kijk dat doen ze dan wel weer netjes
.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Zal vaak gevraagd zijn, kan alleen niet vinden waar, ook al gegoogled, mareh
downloads die je meteen wil openen, das niet echt mogelijk of wel ? Moeten altijd echt naar bijvoorbeeld bureaublad gedownload worden...
is dat aan te passen?
downloads die je meteen wil openen, das niet echt mogelijk of wel ? Moeten altijd echt naar bijvoorbeeld bureaublad gedownload worden...
is dat aan te passen?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
1 keer klikken op de status onderin, werkt heel flex vind ik!
Bij het openen van nieuw tabblad is de thumbnail van Gmail hier compleet verkeerd. Komt een thumb van een andere website die ik ooit bezocht heb.
Bij het openen van nieuw tabblad is de thumbnail van Gmail hier compleet verkeerd. Komt een thumb van een andere website die ik ooit bezocht heb.
mja heel leuk, maar dat doet ie pas nadat ik al heb moeten aangeven waar ik de download heb willen plaatsen, en ja, die plek kan je misschien vast zetten, maar dan staat die zooi toch nog weer ergensCheesy schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:43:
1 keer klikken op de status onderin, werkt heel flex vind ik!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Inderdaad, dat vind ik ook heel vervelend. Je krijg een filmpje in je mail, je wilt gewoon klikken en kijken, maar dat gaat dus niet.
Hij download hem steeds, je kan dan wel onderaan in de statusbalk klikken om het te openen, maar daarna moet je'm wel steeds gaan deleten. Niet leuk...
Hij download hem steeds, je kan dan wel onderaan in de statusbalk klikken om het te openen, maar daarna moet je'm wel steeds gaan deleten. Niet leuk...
Dit is ook eigenlijk de enige reden dat ik Chrome niet meer gebruik. Browser werkt voor mij verder uitstekend, is lekker snel en een fijne, minimalistische, interface. Dat alles echter direct ergens opgeslagen moet worden vind ik ronduit vervelend, hele bureaublad komt er mee vol te staanFire69 schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:31:
Inderdaad, dat vind ik ook heel vervelend. Je krijg een filmpje in je mail, je wilt gewoon klikken en kijken, maar dat gaat dus niet.
En er is een nieuwe versie 
Meer info :
http://googlechromereleas.../dev-release-0415418.html
Werkt goed
Vooral de nieuwe popup-blocker
Meer info :
Werkt goed
Behalve dat het scrollen met de scrollwheel heel traag gaat nu, hoe kan dat?
Hier geen last van dat probleem hoor ?jelmervos schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:37:
Behalve dat het scrollen met de scrollwheel heel traag gaat nu, hoe kan dat?
Als ze hotmail en logmein nu eens zouden gaan fixen...
Ik merk ook op sommige forums dat bij het teksten typen in boxjes als deze dat het lijkt alsof de box niet gerefreshed wordt waardoor getypte tekst soms onzichtbaar is.
Ik merk ook op sommige forums dat bij het teksten typen in boxjes als deze dat het lijkt alsof de box niet gerefreshed wordt waardoor getypte tekst soms onzichtbaar is.
Ja dat is idd heel irritant.catchingfire schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:04:
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Klopt ik heb hetzelfde probleem op sommige forums.catchingfire schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:04:
Verwijderd
Jammer dat Java in de standaard release nog steeds niet werkt. Is bij Sun bekend overigens want er stond een melding op hun site (dat het experimenteel is) toen ik met Chrome Java ging downloaden.
Verwijderd
Ik begrijp echt neist van dat bookmarken in Chrome... Als je op het sterretje drukt heb je nergens de mogelijkheid om daadwerkelijk op te slaan, en ik kan ze ook nergens terguvinden.
Weet iemand hoe dit werkt?
Weet iemand hoe dit werkt?
Simpel, zodra je op het sterretje drukt maak je een bookmark (je hoeft dus niet te bevestigen voor opslaan)
. Je kan dan evt gelijk selecteren in welke map je de bookmark wilt hebben (heeft ook geen bevestiging nodig).
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Verwijderd
Ik heb even lopen zoeken, zie dat Chrome niets in program files opslaat maar alles onder docs & settings. Er staat trouwesn best veel data daar (aan bits dan) maar het opruimen gaat heel makkelijk. De bookmarks staan in 1 bestand, dat viond ik dan wel weer fijner aan IE, dat je de bookmarks gewoon buiten de browser om (in een directory) kan testen.
En dat security bestand (bij mij 60 MB) kan je dat gewoon weggooien als je niks bij Security (Options -> Under the hood) aangevinkt hebt?
En dat security bestand (bij mij 60 MB) kan je dat gewoon weggooien als je niks bij Security (Options -> Under the hood) aangevinkt hebt?
Typisch. Mijne zegt:DennusB schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:24:
En er is een nieuwe versie
Meer info :
Werkt goedVooral de nieuwe popup-blocker
Google Chrome is bijgewerkt: 03.154.9
Dan zit je dus niet in de dev channel updatesCheesy schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:24:
[...]
Typisch. Mijne zegt:
Google Chrome is bijgewerkt: 03.154.9
Dit topic is gesloten.
Let op: