[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.309 views

Anoniem: 269592

Y-Foxy schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:45:
[...]

En eerder kon je kiezen voor toestaan of niet en werd de locatiebepaling gewoon voor je aangezet zonder al het gezeik nu van het gaan naar instelling om het aan te zetten en daarna weer terug te moeten gaan naar kaarten. Lekker omslachtig weer
O ja, now i remember. Ja dat was beter. Alleen stond locatie voorziening wel altijd aan. Dat kan je nu dus ook doen en dan werkt het als vanouds.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:44
Ik heb nu ook de 2.1 software alleen genius waar kan ik dat dan vinden?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Anoniem: 98623

Mensen, hou eens op met al die domme vragen. :(

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Anoniem: 98623 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:57:
Ik denk dat je die beoordeling beter aan de moderators kunt overlaten. Mocht je iets willen melden kun je dat doen via de topicreport functie ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• To_Tall
Anoniem: 98623 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:57:
de vraag komt bij andere vandaan!!
Blaxje schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 01:33:
Plus:
- Geen lags
- Betere podcastinterface
- Genius
- 3-keer-klikken met je headset en je gaat naar het vorige nummer

Min:
- Ondanks dat de software aangeeft dat het 3G bereik beter is, haal ik minder hoge snelheden dan voorheen.
Mensen hebben het er over en op de touch is het vrij makelijk te vinden. tijdens het afspelen staat het in de snel menu.

Is het dan zo erg dat k het niet kan vinden?
Ik ben ne me iPhone aan het restoren. onmdat ik geen signal bars heb. maar -DB notering -101.

Denk dus dat er ook iets foutgegaan is bij het updaten.

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:53
hmm, nog steets geen 3g hier thuis met 2.1 jammer! :'(

moet wel zeggen dat alles een stuk beter aanvoelt nu :) batterylife had ik sowieso geen problemen mee, haal meestel toch wel 20 uur waarvan 1 uur bellen, 4 uur spelletjes spelen en nog wat browsen op tweakers oid.

Anoniem: 151391

Deddiekoel schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:41:
Is er uberhaubt al bekend welke updates 2.1 zou moeten brengen?
Ik heb er tot nu toe 2 gevonden:
- Genius
- Fotobibliotheek
Als je nou heel ff de moeite neemt om ff terug te bladeren. DIt topic gaat al bijna een dag nergens anders over.

• To_Tall
en ook na een restore nog steeds signal strengt niet aan geduid in balkjes maar in DB

fluctereerd tussens 90 en 110

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

MaxPoweR

-=StopTech=-

To_Tall schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:19:
en ook na een restore nog steeds signal strengt niet aan geduid in balkjes maar in DB

fluctereerd tussens 90 en 110
Je moet ff met je vinger aantippen, dan komen de balkjes.

• !GN!T!ON
prometheus345479 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:01:
Ik wil nu ook graag mijn iphone updaten, maar daarvoor is itunes 8 nodig. En ik heb gelezen dat itunes een BSOD veroorzaakt in vista als je je telefoon aansluit.

Hebben mensen er hier ook last van gehad? Dan wacht ik namelijk nog even...

(in itunes 7 kreeg ik trouwens een foutmelding bij het updaten van de carrier settings)
ik gebruik vista en itunes 8, en heb nog nooit een BSOD gehad :)

• To_Tall
MaxPoweR schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:26:
[...]

Je moet ff met je vinger aantippen, dan komen de balkjes.
Tanks :+
:D

En na restore werkt genius ook.. :o

[ Voor 8% gewijzigd door To_Tall op 13-09-2008 12:43 ]

Anoniem: 219203

Mooie update, alles werkt beter en sneller. (contacten, typen enz.) Alleen 1 minpuntje wat ik ben tegengekomen. Als ik een contact wil toevoegen doe ik dat altijd met +31 (ligt er aan welk land het is).
Maar nu krijg ik op de iphone dit te zien bijvoorbeeld: +31 123 456789. Hierbij is 012 het netnummer en 3456789 de rest van het telefoonnummer. Bij een 06 nummer is dit +31 6 12345678 dat valt nog wel mee. Dat irriteert mij een beetje. Als ik gewoon een 0 zet ipv +31 doet hij het wel maar dan kan ik niet bellen vanuit het buitenland.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik gebruik Vista x64 en iTunes 8, ook nooit een BSOD. Wel had ik dat ik continu mijn PC moest machtigen. Dus een reinstall gedaan. Als ik nu iPhone verbind geeft hij niet meer zo'n mooi icoontje :(

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Anoniem: 98623

To_Tall schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:05:
[...]

de vraag komt bij andere vandaan!!

[...]

Mensen hebben het er over en op de touch is het vrij makelijk te vinden. tijdens het afspelen staat het in de snel menu.

Is het dan zo erg dat k het niet kan vinden?
Ik ben ne me iPhone aan het restoren. onmdat ik geen signal bars heb. maar -DB notering -101.

Denk dus dat er ook iets foutgegaan is bij het updaten.
Open de iPod van je iPhone
Klik op 'afspeellijst'. Daar staat 'ie. Bovenaan, heel groot.
Of: ga naar 'Artiest' en selecteer een artiest. Open vervolgens een nummer en klik eenmaal in het midden van het scherm. Je ziet nu de afspeelstatus van het nummer. In het midden van die balk zie je heel groot het Genius-logo. Klik hier op en voilá.

Anoniem: 202218

Ben tevreden over de update, bereik is bij mij verbeterd en geen wegvallende gesprekken meer! Het enige minpunt is dat mijn 3G verbinding geen stand houdt, moet hem in vliegtuigmodus zetten en vervolgens maakt hij verbinding maar na een tijdje standby heeft hij geen verbinding meer, geen GPRS én geen 3G! Meer mensen met dit probleem?

• To_Tall
Anoniem: 98623 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:45:
[...]

Open de iPod van je iPhone
Klik op 'afspeellijst'. Daar staat 'ie. Bovenaan, heel groot.
Of: ga naar 'Artiest' en selecteer een artiest. Open vervolgens een nummer en klik eenmaal in het midden van het scherm. Je ziet nu de afspeelstatus van het nummer. In het midden van die balk zie je heel groot het Genius-logo. Klik hier op en voilá.
Dat bedoelde ik dus in mijn replay te zeggen. Ik had die optie niet..
Na restoren van de iPhone wel.

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 20:58
martijnd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 02:53:
Wat heb je aan GPS in huis?
GPS ontvangst in huis is goed, als je dak niet geïsoleerd is, er geen sprake is van een Faraday cage
http://en.wikipedia.org/wiki/Faraday_cage
Een huis met slechte isolatie geeft beter ontvangst!
Maar nogmaals wat heb je aan GPS binnen?!?!?!
niks. maar ik vind het opvallend dat sommige mensen gewoon ontvangst binnen hebben, terwijl ik zelfs buiten behoorlijk slecht gps ontvangst heb.

gisteren na de update doe ik 1 stap buiten de deur en ik heb in 10 seconden een fix. er staat wel wat bomen, maar er is zeker een gat van zo'n 80 meter breed, dat zou dan wel genoeg zijn om een fix te krijgen lijkt mij.

zojuist hetzelfde gedaan, en na 2 minuten nog geen fix. rebooten maakt niks uit. dat is toch raar :?

verder werkt ie wel goed, alleen ik heb gewoon het idee dat mijn gps ontvanger (hardwarematig) niet goed is...het is gewoon echt TE-SLECHT
alleen in een weiland doet ie het meestal wel, maar sta je in een straat dan is het al hopeloos.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:34

M-ThijZ

Riding on Rails

Waarom staat er na de update eigenlijk scrollend 'T-Mobile NL' in beeld in plaats van T-Mobile? Dit leidt nogal af vind ik.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:35
Dit ligt aan T-Mobile, niet aan Apple
Paar dagen geleden was er een Carrier Settings update en sindsdien staat het scrollend. Het is wachten op een update van T-Mobile.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:34

M-ThijZ

Riding on Rails

OK, dat wordt dus T-Mobile bitchen. :)

MaxPoweR schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:51:
Update gedaan naar 2.1, als ik nu geen verbinding heb met 3G, dan gaat hij keurig naar 2G, alleen hij gaat nooit meer naar 3G. Ik kan wel bellen maar heb geen gprs of 3G. Als ik handmatig de 3G uit en weer in schakel of in vliegtuig mode en er weer uit, dan heb ik de 3G weer terug.
Dit heb ik precies hetzelfde!! Meer mensen die het ervaren?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Anoniem: 202218 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:53:
[...]

Dit heb ik precies hetzelfde!! Meer mensen die het ervaren?
Hier ook..
Wat ik denk... Apple heeft het constante switchen bij een minder 3G signaal opgevangen door hem niet meer terug te laten switchen als het signaal niet een bepaalde sterkte heeft. Dus de trigger om terug te schakelen naar 3G ligt hoger volgens mij.
En zo te zien komt dat battery life zéér ten goede. Heb 3G nu gewoon weer constant aan staan, en normaal was hij na 7 uurtjes leeg (op een locatie met slechte 3G ontvangst). Nu nog steeds geen vermindering. Hoop alleen niet dat het weer die bug is dattie dadelijk ineens plat is :P

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:42
Anoniem: 219203 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:42:
Mooie update, alles werkt beter en sneller. (contacten, typen enz.) Alleen 1 minpuntje wat ik ben tegengekomen. Als ik een contact wil toevoegen doe ik dat altijd met +31 (ligt er aan welk land het is).
Maar nu krijg ik op de iphone dit te zien bijvoorbeeld: +31 123 456789. Hierbij is 012 het netnummer en 3456789 de rest van het telefoonnummer. Bij een 06 nummer is dit +31 6 12345678 dat valt nog wel mee. Dat irriteert mij een beetje. Als ik gewoon een 0 zet ipv +31 doet hij het wel maar dan kan ik niet bellen vanuit het buitenland.
Dat is vreemd. Ik heb ook overal +31 voor staan en bij mij is de opdeling wel goed :)
M-ThijZ schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:16:
Waarom staat er na de update eigenlijk scrollend 'T-Mobile NL' in beeld in plaats van T-Mobile? Dit leidt nogal af vind ik.
Zie hier aanwijzingen om het aan te passen: Splash in "[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 14".

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Anoniem: 110871

M-ThijZ schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:16:
Kolere waar mensen zich al niet druk om maken...

Het scrolt 1 maal heen en weer en dan staat er t-mo....

lekker belangrijk

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 219203 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:42:

Dat is de goede opdeling. Typ eens in:

0612345678
0231234567
0255123456

Opeenvolgend netnummers met 2 (06), 3 (023), en 4 (0255) cijfers.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Anoniem: 151391

Ik heb dat programma caption crunch gebruikt om de carrier op T-Mobile te zetten ipv T-Mo...
Maar weet iemand ook hoe ik dit weer verwijder als bijvoorbeeld T-mobile zelf zijn carrier info aanpast?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik zie trouwens dat er inmiddels ook een Orange NL carrier bundle verschenen is in de iPhone.

Zo, Vofafone Carrier Bundle er ook weer ingepropt :) Weg call-forwarding melding.

[ Voor 31% gewijzigd door CyBeR op 13-09-2008 16:31 ]

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:54

Galois

1811 - 1832

Superirritant als ik in mijn auto stap en dus mijn BT headset nodig heb, dat ik BT op mijn iPhone alleen aan kan doen door 3 of 4 handelingen.

Kan ik geen snelkoppeling maken zodat ik snel BT aan en uit kan doen?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:35
Anoniem: 151391 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:43:
Ik heb dat programma caption crunch gebruikt om de carrier op T-Mobile te zetten ipv T-Mo...
Maar weet iemand ook hoe ik dit weer verwijder als bijvoorbeeld T-mobile zelf zijn carrier info aanpast?
Dat wil ik ook weten voordat ik het ga wijzigen met dat tooltje..

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

er zat toch een back to normal optie in?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ja, als je dat tooltje gewoon even bekijkt zie je dat het met 1 druk op de knop ook weer ongedaan te maken is.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Het is alleen geen carrier setting, maar een andere tekst in plaats van de tijd, dat schiet nog niet echt op.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Galois schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 16:37:
Superirritant als ik in mijn auto stap en dus mijn BT headset nodig heb, dat ik BT op mijn iPhone alleen aan kan doen door 3 of 4 handelingen.

Kan ik geen snelkoppeling maken zodat ik snel BT aan en uit kan doen?
Als je hem jailbreakt wel. Er zit in Installer (of Cydia, weet niet) een tooltje waarmee je een icoontje op je springboard krijgt die met 1 druk BT aan of uit zet.

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
vgroenewold schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:20:
Het is alleen geen carrier setting, maar een andere tekst in plaats van de tijd, dat schiet nog niet echt op.
Dan heb je de verkeerde te pakken. In het gekleurde blokje op dezelfde pagina staat er een speciaal voor de carrierstring :)

[ Voor 9% gewijzigd door IT-Pro op 13-09-2008 17:28 ]

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

• BreeeZe
  • Laatst online: 20:43

BreeeZe

Devt

CyBeR schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 16:27:
Ik zie trouwens dat er inmiddels ook een Orange NL carrier bundle verschenen is in de iPhone.

Zo, Vofafone Carrier Bundle er ook weer ingepropt :) Weg call-forwarding melding.
Hoe kom je aan die vodafone carrier bundle, en nog belangrijker, hoe krijg ik hem ook :P

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BreeeZe schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:29:
[...]

Hoe kom je aan die vodafone carrier bundle, en nog belangrijker, hoe krijg ik hem ook :P
Zelf gemaakt ;)
http://www.cyberhq.nl/2008/09/13/iphone-on-vodafone-nl.html

[ Voor 42% gewijzigd door CyBeR op 13-09-2008 18:02 ]

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:26
Mensen, Ik heb zelf nog een probleem met Itunes 8.

Ik heb hem gewoon gedownload met de Apple Updater.

maar als ik nu App store wil kijken zie ik alles wit. geen iconen of iets :S
Als ik daarvandaan kom,en ik klik op een nummer om te luisteren, dan flipt ie helemaal.

Ik heb Windows XP

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04 12:56

Padvinder

doet z'n best

NiteSpeed schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:11:
Of testmyiphone.com bezwijkt onder de grote drukte, of de update heeft ervoor gezorgd dat 3G langzamer is. Ik haalde met gemak stabiel 350 KB/s in mijn huis, maar op dit moment fluctueert de snelheid nogal tussen 70 en 250 KB/s. Ik gok er eigenlijk op dat TMI.com gewoon te zwaar belast is op het moment, want andere site's laden erg snel :).

Carrier Settings trouwens veranderd met het tooltje wat 1 pagina eerder is genoemd, en het werkt perfect :).
Heb vanmiddag even getest met Testmyiphone.com...:

download:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3224/2853631546_dd6e85647d.jpg

upload:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3139/2853632162_0e656a3167.jpg

Dat vind ik best ok 8)

Verder merkte ik dat de contact lag minder is, maar als ik naar m'n iPod luister is het nog steeds zo'n 5 seconden. 3G heb ik inderdaad meer streepjes, maar nog niet echt getest of het signaal ook beter is...

Genius functie vind ik echt super. Zo luister ik nog eens naar andere muziek. Gebruik het ook continu in iTunes.

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 12:09
Ik ben hier wat aan het testen met mijn draadloos netwerk omdat mijn WiFi verbinding hier langzamer is dan 3G (+-0.12 vs 2.84 MBbps :/).

Als ik ping -t naar de WiFi IP van de iPhone doe, krijg ik ook zeer grillige metingen te zien. Bijv:
146, 64, 94, 112, 30, 55, 2, 5, 2, 37, 64, 86, 102, 325, 355, 169, 9, 621, 26, 54, 70, 192, 209, 133, 58, 92, 195, etc. Soms zelfs time-outs.

Als ik dat naar het 3G adres doe, krijg ik een stuk stabielere waarden. Bijv:
129,196, 212,194,198,194,130,123,124,137,139, etc.
(en ja, dat is zeker weten de iPhone zelf en niet een gateway, want als ik flight mode aanzet, krijg ping niks meer terug)

Andere draadloze devices werken wel ok met constant 2ms ping.

Enig idee waar dit aan kan liggen? Router incompatabiliteit? Ik heb een Asus WL-500W met DD-WRT erop (met de originele firmware was het helemaal huilen met de pet op).

Ik zal van de week eens een Belkin router proberen die ik nog heb liggen. Tot dan is elk advies welkom :)

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-03 22:02
Mijn iphone staat nu al 11 uur aan, met 1 uur gebruikt om filmpjes te kijken via youtube (vind me zoon leuk). En mijn batterij is nog steeds vol!

Push staat aan, wifi staat aan. Dit gaat werkelijk de goede kant op! En even serieus, apps binnen enkele seconde geinstalleerd, woot!

• Kuhr89
Okee,. Mijn Itunes probleem is opgelost !!

Nu snap ik Genius alleen niet helemaal.

Dit is situatie.

Ik draai een nieuw nummer van Metallica. En ik tik op het scherm. daardoor komt dus die Genius Teken tevoorschijn. Dan tik ik daarop. Alleen dan krijg ik de melding:

Dit nummer heeft te weinig verwante nummers voor een Genius-afspeellijst.

Maar dit heb ik bij bijna elk nummer:S Beetje raar ofniet?

Anoniem: 107960

Kuhr89 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:08:
Okee,. Mijn Itunes probleem is opgelost !!

Nu snap ik Genius alleen niet helemaal.

Dit is situatie.

Ik draai een nieuw nummer van Metallica. En ik tik op het scherm. daardoor komt dus die Genius Teken tevoorschijn. Dan tik ik daarop. Alleen dan krijg ik de melding:

Dit nummer heeft te weinig verwante nummers voor een Genius-afspeellijst.

Maar dit heb ik bij bijna elk nummer:S Beetje raar ofniet?
Update je Genius eens?

• Kuhr89
Hoe update je die dan? Ik snap het programma niet helemaal haha ;)

okee ik heb gevonden. Genius Bijwerken.. Ff testen

Okee. Ik heb het bij gewerkt. Iig op Itunes. Het werkt maar half. sommige nummers zegt ie dat het niet kan bij dat nummer. Bij sommige nummers geeft ie nog wel een fout aan in Itunes. Hoe kan ik Genius opdaten op de Iphone dan? Gewoon synchoniseren?

[ Voor 80% gewijzigd door Kuhr89 op 13-09-2008 19:19 ]

Anoniem: 124444

heb net ook even de apps getest via de store, deed het eerst altijd met itunes en dan met het kabeltje er op zetten want als ik het via de telefoon deed was het echt maar even en hij liep vast met als resultaat crash/restore en wachten op de volgende crash maar nu echt super! de apps staan er in notime op en gelukkig (nog) geen crash gehad

• BreeeZe
  • Laatst online: 20:43

BreeeZe

Devt

Thanx.

Alleen jammer dat je hem perse moet Jailbreaken, hopelijk vind iemand nog een manier om zonder voor elkaar te krijgen zoals met het operator logo ook kan :)

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zat ik net muziek te luisteren via de ipod app, opeens trilt mijn iphone en hoor ik een geluidje dat er een sms binnen is. Haal ik vervolgens mijn iphone uit sleep: zie ik nergens iets. Geen sms, geen mail, niks :/ Dit is op 2.1 met 3g aan. Nou wil ik wel graag weten wie mij smsde maar dat kan kennelijk niet. Bij sms staan geen nieuwe berichten en ik weet niet waar ik anders zou moeten kijken.

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Ik heb een probleempje. De dag voor de update 2.1 heb ik 2 apps gekocht voor beide zo'n 8 euro, dat voetbal spel en crash bandicoot. Hij (mijn iPhone 3G) liep diezelfde dag vast en wilde toen niet meer opstarten. Toen heb ik hem dus gerestored in iTunes, met meteen update 2.1. Nu krijg ik die laatste 2 apps niet meer terug. Die staan niet in mijn iTunes maar in de iTunes Purchase History is wel te zien dat ik ze heb gekocht en er dus voor zal betalen...

Wat kan ik doen? Of moet ik nog wachten voordat ze in iTunes verschijnen? Of kan ik ze opnieuw downloaden? Maar dan moet ik er wéér voor betalen...

• FerdiV
rockmanz schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:21:
Zat ik net muziek te luisteren via de ipod app, opeens trilt mijn iphone en hoor ik een geluidje dat er een sms binnen is. Haal ik vervolgens mijn iphone uit sleep: zie ik nergens iets. Geen sms, geen mail, niks :/ Dit is op 2.1 met 3g aan. Nou wil ik wel graag weten wie mij smsde maar dat kan kennelijk niet. Bij sms staan geen nieuwe berichten en ik weet niet waar ik anders zou moeten kijken.
Heb zojuist exact hetzelfde gehad.

EDIT: Nee toch niet, er werd ook werkelijk een lege sms verstuurd :P

[ Voor 6% gewijzigd door FerdiV op 14-09-2008 13:37 ]

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:04
FerdiV schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:23:
Ik heb een probleempje. De dag voor de update 2.1 heb ik 2 apps gekocht voor beide zo'n 8 euro, dat voetbal spel en crash bandicoot. Hij (mijn iPhone 3G) liep diezelfde dag vast en wilde toen niet meer opstarten. Toen heb ik hem dus gerestored in iTunes, met meteen update 2.1. Nu krijg ik die laatste 2 apps niet meer terug. Die staan niet in mijn iTunes maar in de iTunes Purchase History is wel te zien dat ik ze heb gekocht en er dus voor zal betalen...

Wat kan ik doen? Of moet ik nog wachten voordat ze in iTunes verschijnen? Of kan ik ze opnieuw downloaden? Maar dan moet ik er wéér voor betalen...
Als je eenmaal gekocht heb kan je de apps altijd opnieuw downloaden zonder extra kosten ;)

Hulilen met de pet op hier, krijg met veel moeite 3G en dan ook goed ook. Tijdje in standby 3G weg, helemaal niks te bekennen, zelfs geen GRPS. Kan wel gewoon bellen. Iemand die weet of je smsjes bewaard worden als je een backup terugzet?

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

FerdiV schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:23:

Als het goed is kan je ze gewoon opnieuw downloaden. Je krijgt dan waarschijnlijk de melding dat je de App al een keer hebt gekocht en dat het nu gratis is. Als je wel moet betalen (als dat achteraf blijkt) moet je ff contact opnemen met Apple.

• FerdiV
Padvinder schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:28:
[...]

Als het goed is kan je ze gewoon opnieuw downloaden. Je krijgt dan waarschijnlijk de melding dat je de App al een keer hebt gekocht en dat het nu gratis is. Als je wel moet betalen (als dat achteraf blijkt) moet je ff contact opnemen met Apple.
Er staat namelijk gewoon een prijs bij. Toch klikken dan maar?

EDIT: Jullie hadden gelijk :) Thnx, het werkt nu.

[ Voor 5% gewijzigd door FerdiV op 13-09-2008 22:47 ]

• rockmanz
  • Niet online
FerdiV schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:24:
[...]

Heb zojuist exact hetzelfde gehad.
Ik vind het gewoon echt irritant als ik een bericht heb ontvangen welke spontaan verdwenen is :P Heb net met een ander mobieltje een sms naar mezelf gestuurd en die kwam wel gewoon goed aan (ben wel teruggegaan naar gprs). Iemand ideeen?

• Tales
FerdiV schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:33:
[...]

Er staat namelijk gewoon een prijs bij. Toch klikken dan maar?
Gewoon klikken :-)

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-05 11:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

extra feature gevonden: half gekeken films/podcasts krijgen een half gevuld bolletje totdat hij afgekeken is, ipv een vol bolletje.

Anoniem: 172249

heeft er iemand hier nou ook het probleem dat je absoluut geen exacte GPS fix kan krijgen als je WiFi verbonden is? zodra ik WiFi uitzet heb ik binnen een paar seconden een fix.... ik dacht dat WiFi het proces juist zou moeten versnellen 8)7

• Stewie!
  • Laatst online: 22:25

Stewie!

Keen must die!

Zo te horen is de 2.1 patch niet goed ontvangen. Veel klachten :)

Anoniem: 95513

Ben ik nou gek of niet?

Onder Ipod functies staat onder "nummer" voortaan ook de naam van de artiest en album in het klein onder.
Dat heb ik nog nooit gezien of hier gelezen.

Klopt dat?

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:56
Hier geen problemen eigenlijk, merk ook geen verschil. Maar ja :) Mischien is ie iets sneller geworden.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Tales
Anoniem: 172249 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:49:
heeft er iemand hier nou ook het probleem dat je absoluut geen exacte GPS fix kan krijgen als je WiFi verbonden is? zodra ik WiFi uitzet heb ik binnen een paar seconden een fix.... ik dacht dat WiFi het proces juist zou moeten versnellen 8)7
Had ik gister ook, maar vandaag een paar keer buiten gedaan en het lijkt weer allemaal ok :)

Anoniem: 95513

Rijk Lemming schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:16:
Kwam er net achter dat je als je een sms niet leest, je om de zoveel tijd opnieuw herinnerd wordt. Dat is echt handig voor als je 't niet in de gaten hebt! (Weet niet of dat iets met de update te maken heeft).
Kun je dat ook uitzetten ergens?

Anoniem: 212478

Anoniem: 95513 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 23:08:
[...]

Kun je dat ook uitzetten ergens?
Nee. Kreeg net ook een SMS en die vergat ik te lezen (don't ask). Na een minuut of 2 denk ik begon ie weer te piepen. Na de 2e keer niets meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Anoniem: 172249 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:49:
Die van mij geeft nu soms binnen een GPS fix, maar die klopt niet. Hij geeft als GPS fix precies de locatie aan die voorheen het midden was van de GSM/3G signaal fix.

Ik zal proberen zo ff een screenshot te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
DaMorpheus schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:50:
Zo te horen is de 2.1 patch niet goed ontvangen. Veel klachten :)
Het lijkt nogal te verschillen hier. Toch iets wat Apple ook mag gaan bekijken... ik heb namelijk geen problemen. Alles is duidelijk sneller geworden, stabielen en ik heb betere ontvangst (als in minder vaak terugschakelen e.d.), dit laatste zal voornamelijk liggen aan het feit of je in een goed dekkings-gebied zit denk ik. Aangezien anderen nog steeds weinig merken.

en @hierboven; GPS heeft niets met wifi te maken, mogelijk dat alleen je kaarten wat sneller worden geladen. De rest verloopt gewoon via satellieten en masten.

[ Voor 12% gewijzigd door vgroenewold op 14-09-2008 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BreeeZe schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:39:
[...]

Thanx.

Alleen jammer dat je hem perse moet Jailbreaken, hopelijk vind iemand nog een manier om zonder voor elkaar te krijgen zoals met het operator logo ook kan :)
Daar ben ik nog naar aan 't kijken ja. Overigens dat andere ding doet niks met carrier bundles. Die zet een obscure springboard preference aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22
Gisteravond bedacht ik me nog dat de batterij amper leeg gelopen was die dag, dus batterijverbruik leek me ok met 2.1. Word vanochtend wakker en krijg een low battery melding. Dit is al de zoveelste keer en onderhand met drie verschillende versies... 's avonds een volle iphone, 's ochtends leeg. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-04 11:51
vgroenewold schreef op zondag 14 september 2008 @ 00:56:
[...]

Het lijkt nogal te verschillen hier. Toch iets wat Apple ook mag gaan bekijken... ik heb namelijk geen problemen. Alles is duidelijk sneller geworden, stabielen en ik heb betere ontvangst (als in minder vaak terugschakelen e.d.), dit laatste zal voornamelijk liggen aan het feit of je in een goed dekkings-gebied zit denk ik. Aangezien anderen nog steeds weinig merken.

en @hierboven; GPS heeft niets met wifi te maken, mogelijk dat alleen je kaarten wat sneller worden geladen. De rest verloopt gewoon via satellieten en masten.
Same here! zit nu al 1 dag en 19 uur (43 uur) met 3G en GPS aan, en kreeg net de 10% accu melding. Eerder had ik met 3G en GPS uit nog geen dag. Er is dus echt iets structureel verbeterd.

@Hierboven, dat klinkt eerder als een brakke accu, dan als een software probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Nielsvr op 14-09-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devvert
  • Laatst online: 30-03 17:58
hm, mijn iphone crashte vanacht en safari knalt er ook regelmatig uit. Ik dacht dat Jobs zei dat apps niet meer zouden crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
CopyCatz schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:24:
Gisteravond bedacht ik me nog dat de batterij amper leeg gelopen was die dag, dus batterijverbruik leek me ok met 2.1. Word vanochtend wakker en krijg een low battery melding. Dit is al de zoveelste keer en onderhand met drie verschillende versies... 's avonds een volle iphone, 's ochtends leeg. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Dat is vreemd indeed, wellicht dat je accu niet helemaal tiptop is. Probeer eens 2x de accu leeg te trekken en weer volledig op te laden met de usb-adapter in het stopcontact. Heb je bepaalde instellingen die veel verbruiken? 3G, wifi, push en location services allemaal aan? Zet push, wifi en location services standaard uit en bekijk het dan nogmaals. Werkt dat allemaal niet, dan zou ik toch eens gaan denken hem te ruilen...

Ik ben de accuduur nu goed aan het testen, 3G altijd aan, push en fetch-om-het-uur, wifi uit, location services aan, auto-brightness. Ik zit nu op 1:30 uur gebruik, waarbij ik erg veel gebruik heb gemaakt van het scherm, youtube, internet, mail... en ik zit nog op 80% volgens het icoontje. Dat zou een enorme verbetering zijn, maar ik wacht nog even af of het niet sneller gaat op den duur, keep you posted.

@devvert: Apps kunnen natuurlijk altijd crashen, ligt meer aan hoe ze in elkaar zitten. Echter was er een bug waarbij apps begonnen te crashen als er veel op je telefoon stonden. Die zou opgelost moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door vgroenewold op 14-09-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
Erg vervelend vind ik dat podcasts nu achter elkaar doorspelen, in plaats van 1 en dan stoppen. Zo gaat mijn batterij dus (sneller) op.

Verder wel tevreden mee.

Op dit moment, GPS aan, Wifi aan, 3G aan, Push aan, fetch elk kwartier. en dit is dan mijn usage:

Usage: 4 hours, 52 minutes
Standby: 12 hours 3 min.

Batterij volgens icoontje nog 4/5de vol.

Dus ik ben tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vandaag weer wat vaags meegemaakt.

Mijn vriendin en ik heben beide een iPhone.
En zij zei nogal eens dat de kleuren van onze schermen verschilde , maar ik wimpelde dat meestal af met "het zal wel aan de brightness" instelling liggen.
Dus dat maar eens even getest , beide schermen de brightness op minimaal gezet, en dan blijkt toch dat haar iPhone duidelijk lichter is dan mijn scherm.
Ook als we de schuif beide op maximum zetten , zien we een duidelijk verschik.
Iemand een ideetje wat dat kan zijn?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:42
Ik ben ook erg tevreden met de 2.1 update. De verbeteringen zijn inmiddels wel bekend :) Het bereik is voor mij een stuk beter geworden. Daarnaast gaat de batterij ook langer mee, alhoewel ik wel eerst een weekje wil aankijken of het echt structureel beter is en niet een eenmalige uitschieter.

Ik heb gisteren met GPS aan, wifi aan, push aan (MobileMe) en 3G aan tegen de 5 uur usage gehaald en 16 uur standby toen ik de 20% waarschuwing kreeg. Het gebruik was 20 minuutjes muziek luisteren en verder alleen Google Maps, internetten (via 3G), bellen (via 3G) en gamen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 16:34

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Als je geen Genius knop in je nummers hebt na de 2.1 update, moet je na de update opnieuw nummer synchroniseren.
Dan komt de Genius knop wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Tales schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:50:
Erg vervelend vind ik dat podcasts nu achter elkaar doorspelen, in plaats van 1 en dan stoppen. Zo gaat mijn batterij dus (sneller) op.
Ja, is idd irritant. Ook irritant, en ik zou toch denken dat ze dat mogelijk hadden gemaakt; bijvoorbeeld, ik ben subscribed to geekbrief.tv. Kijk ik een aflevering, gaattie daarna verder met de volgende. Maar door de sortering is dat een oudere, en niet een nieuwere. De nieuwste staan namelijk bovenaan, maar de volgende (vanuit de iPhone bekeken dan), is die er onder.
Hmmz.. ik lees het eens terug en vraag me af of iemand gaat begrijpen wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
UltraSub schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:17:
[...]

Ja, is idd irritant. Ook irritant, en ik zou toch denken dat ze dat mogelijk hadden gemaakt; bijvoorbeeld, ik ben subscribed to geekbrief.tv. Kijk ik een aflevering, gaattie daarna verder met de volgende. Maar door de sortering is dat een oudere, en niet een nieuwere. De nieuwste staan namelijk bovenaan, maar de volgende (vanuit de iPhone bekeken dan), is die er onder.
Hmmz.. ik lees het eens terug en vraag me af of iemand gaat begrijpen wat ik bedoel :P
Ja ik snap wat je bedoelt, hij zou juist andersom moeten afspelen, waarbij de onderste (oudste) 1 van 3 is, en de bovenste (nieuweste) 3 van 3 is. Het is jammer dat ze er niet gewoon een optie van hebben gemaakt want soms vind ik het wel lekker om in een stuk door te kunnen luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Mijn iPhone is ge-simunlocked doordat ik een Orange-gebruiker ben. Is het mogelijk om hem nu veilig te updaten naar 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

als mensen klagen over bereik/snelheid van 3G of gps heeft dat alleen nut als je ook ff vermeld waar je woont i.m.o... anders kan je net zo goed niets zeggen..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:57

Aight!

'A toy robot...'

Ajax power schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:50:
Mijn iPhone is ge-simunlocked doordat ik een Orange-gebruiker ben. Is het mogelijk om hem nu veilig te updaten naar 2.1?
Heb je daarvoor de klantenservice van Orange gebeld?
Wil dat ook graag namelijk, en heb het al eens geprobeerd wat al eens werd verteld, iphone uit, sim erin en aan itunes hangen, ook itunes eraf en nieuw erop gezet, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Aight! schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:00:
[...]

Heb je daarvoor de klantenservice van Orange gebeld?
Wil dat ook graag namelijk, en heb het al eens geprobeerd wat al eens werd verteld, iphone uit, sim erin en aan itunes hangen, ook itunes eraf en nieuw erop gezet, etc
Ja precies, op die manier. Misschien dat de unlock weer verdwijnt na een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/8673/img0008nr9.png
De indicatie bij Podcast's is zeer prettig.
Je ziet hoeveel tijd er nog over is van beluisterde podcast's.

en Genuis is geniaal.

[ Voor 7% gewijzigd door weeraanmelden op 14-09-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:05

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Als ik een nummer luister en dan op het genius symbool druk dan klaagt de iPhone dat de Genius functie nog niet werkt en via iTunes moet worden ingeschakeld. Maar dat heb ik al lang en breed gedaan, inclusief updates... Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:04

CBA

een vat, een vat, een vat !

Is er een manier om ook het SMS geluidje aan te passen. Ik vind dit niet terug, ringtones lukken perfect maar nu nog het SMS geluidje.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:05

Q

Au Contraire Mon Capitan!

-- foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Q op 14-09-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00
Q schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:35:
[...]

Dude: optie nieuw tekstbericht...
Ik geloof dat je de vraag niet helemaal gelezen hebt. Wijzigen van de sms-ringtone. Dat kan volgens mij nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:06
Ajax power schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:50:
Mijn iPhone is ook ge-simunlocked i.v.m. Orange-abonnement, ik heb de update uitgevoerd en kan nog steeds mijn Orange sim gebruiken.

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 14:21

Tourniquet

Hiya, fellas!

CBA schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:18:
Is er een manier om ook het SMS geluidje aan te passen. Ik vind dit niet terug, ringtones lukken perfect maar nu nog het SMS geluidje.
Bedoel je Instellingen > Geluiden > Nieuw tekstbericht? Of wil je de standaard geluiden kunnen aanpassen door een zelfgekozen? Ik weet niet of dat ook werkt op een 3G (jailbreak is wel nodig uiteraard) maar op de eerste versie iPhone kan het op deze manier: http://www.iphoneclub.nl/4377/sms-geluiden-en-namen/

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Maeslant schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:37:
[...]

Ik geloof dat je de vraag niet helemaal gelezen hebt. Wijzigen van de sms-ringtone. Dat kan volgens mij nog steeds niet.
Kijk 's heel hard onder 'Sounds'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00
CyBeR schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:39:
[...]

Kijk 's heel hard onder 'Sounds'.
Ja, daar kan je kiezen uit 6 standaard geluiden. Niet uit je eigen ringtones, wat ik wel jammer vindt!

2.1, ben er nog niet uit heb het idee dat ik nu cosmetisch gezien meer bereik heb. Thuis schakelt hij over naar GSM terwijl buiten hij naar 3G gaat. Echter soms heb ik ineens veel meer bereik dan hiervoor. Ben echter wel bang, dat hier een heel stukje cosmetisch in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Heel vreemd...

Ik was net aan het bellen, ondertussen kreeg ik 2 smsjes binnen (best irritant overigens, je schrikt je namelijk dood als je telefoon opeens begint te trillen tegen je oor omdat je een sms binnen krijgt tijdens het bellen).

Gesprek beëindigd, ik wil op 'stop gesprek' oid klikken, maar de telefoon crashed. Zwart scherm, helemaal uit. Hij reageert nergens meer op, niet meer aan.

Batterij was vol (paar uur geleden opgeladen en metertje gaf vol aan). Ik zet 'm aan de USB-kabel en toen kwam het apple icoon in beeld. Na een reset (aan/uit knop en menu knop 10 sec ingedrukt houden) ging hij weer aan.

Ik merk nu niets vreemds... Nieuwe 2.1 firmware zit erop sinds gisteren...

Maar goed, was even schrikken, maar alles lijkt weer normaal...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Dat heb ik ook al 3 keer gehad.
Alle keren op vrijdag avond.
Strange.
Powerknop ingedrukt houden en de home knop voor 10 seconden was de enige remedie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

weeraanmelden schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:13:
Dat heb ik ook al 3 keer gehad.
Alle keren op vrijdag avond.
Strange.
Powerknop ingedrukt houden en de home knop voor 10 seconden was de enige remedie.
Het schijnt dat de iPhone een crashlog maakt. Waar staat deze?

offtopic:
En dan klagen dat Windows zo vaak crashed en de Appels nooit! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

net de update geinstalleerd en de 3G speed getest vanuit zaandam binnenshuis:
Afbeeldingslocatie: http://img.skitch.com/20080914-gwpg6wij9b6nujksw8nw8cbwuf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.skitch.com/20080914-tiy7pybxjit8p4jt39nqnmwy89.jpg

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Galois schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:15:
[...]

Het schijnt dat de iPhone een crashlog maakt. Waar staat deze?

offtopic:
En dan klagen dat Windows zo vaak crashed en de Appels nooit! :-)
Je kunt er bij met de Xcode Organiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Same here, geknipt vanuit m'n review over de iPhone 3G, omgeving Utrecht en Maarssen:

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/supernov/100045/IMG_0001_3/web.jpgAfbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/supernov/100045/IMG_0003_3.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12213258420002

[ Voor 4% gewijzigd door vgroenewold op 14-09-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ik vind die posts met screenshots van snelheden eerlijk gezegd niet zo interessant hoor jongens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Why not, op die manier is er een mooi beeld te vormen over de 3G connectie en de gemiddelde snelheden, hetgeen toch een groots punt is van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-04 12:13
Snelheid hier in Velserbroek (omgeving Haarlem) is echt wel ok, 3.1Mbps aka 378kB/s.... Dat is sneller dan mijn vaste internetverbinding :( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
moet je nog iets speciaals doen in een exchange server om die iphone ermee te laten werken? voor 2.1 als ik een exchange account toevoegde, werd alles netjes verified, zei ie dat hij gesynced was, maar je zag alleen een inbox, geen mappen geen mails geen afspraken, niks :/

dit deed hij voor en na de 2.1 update en met 4 verschillende exchange servers, begin er wel zat van te worden zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Mikey NL schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:58:
Snelheid hier in Velserbroek (omgeving Haarlem) is echt wel ok, 3.1Mbps aka 378kB/s.... Dat is sneller dan mijn vaste internetverbinding :( :p
Ah, nog iemand die hier woont. Mijn DSL trekt 1.6MB/sec (en dat is te weinig) en dat lukt 3G niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
degroot schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:01:
Vandaag weer wat vaags meegemaakt.

Mijn vriendin en ik heben beide een iPhone.
En zij zei nogal eens dat de kleuren van onze schermen verschilde , maar ik wimpelde dat meestal af met "het zal wel aan de brightness" instelling liggen.
Dus dat maar eens even getest , beide schermen de brightness op minimaal gezet, en dan blijkt toch dat haar iPhone duidelijk lichter is dan mijn scherm.
Ook als we de schuif beide op maximum zetten , zien we een duidelijk verschik.
Iemand een ideetje wat dat kan zijn?
Staat ' automatisch helderheid aanpassen' bij allebei uit? En allebei zelfde firmware?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.