Van de mensen die hier software-matige rariteiten hebben, werken jullie toevallig allemaal op Windows? Ik zou het namelijk alleen nog "logisch" vinden als iTunes voor Windows of wellicht Windows zelf soms wat anders werkt in combinatie met een plugged in device. Het zijn toch weer andere drivers e.d. dan iTunes in OSX.
Dit is verdomd lastig dat dat niet kanAnoniem: 108274 schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:37:
[...]
Had er nog nooit op gelet, maar ik krijg inderdaad de zelfde melding. Even speuren, dit kan wel eens lastig zijn dat dit niet kan natuurlijk. Heb het overigens gewoon met Exchange 2003 SP2
Overigens, supported ActiveSync on: Exchange 2003 SP2, en 2007 SP1. Voor de rest nergens op supported lees ik. Maar goed, jij hebt het op 2K3 SP2, en ik op 2K7 SP1. Lijkt me toch echt een Appel bugje
Ik heb hetzelfde probleem @ 2.1 + Exchange 2003 SP2 (mail2web.com)UltraSub schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:50:
[...]
Dit is verdomd lastig dat dat niet kan
Overigens, supported ActiveSync on: Exchange 2003 SP2, en 2007 SP1. Voor de rest nergens op supported lees ik. Maar goed, jij hebt het op 2K3 SP2, en ik op 2K7 SP1. Lijkt me toch echt een Appel bugje
Anoniem: 36926
In dit filmpje - http://www.youtube.com/watch?v=lcB8CKa73B0 - komt een gegeven moment een stukje waarbij hij schud en de icons over het scherm 'shuffelen'. Iemand enig idee welk tooltje dat is?
Anoniem: 202218
Oke maar zul je net zien dat je in die shop opeens wel weer goed 3G ontvangst hebtMetalBM schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:48:
[...]
Ik heb gebeld met de TM Klantservice en deze gaven aan dat ik naar een shop moest om het toestel te laten beoordelen... Waarschijnlijk vervanging door een ander exemplaar..en die hebben ze niet op voorraad natuurlijk.
Ik ga vanavond maar eens een restore met cleane installatie proberen. Ook was er nog een tip of apple.com om op je PC de carrier update te verwijderen om een herinstallatie te veroorzaken.
Vanavond maar eens een italiaanse met de nederlandse iphone checken. Kijken of t-mobile op de andere iphone beter werkt. De mast zelf staat 500 meter weg en stuurt zowel 3G als GPRS uit.
Heb jij trouwens ook dat je geen netwerken kan kiezen? Alleen T-mobile (en dus ook geen TM 3G)...
hey
hoe zit het trouwens met time machine in (wifi) de iphone?
Anoniem: 232049
nou... wat wil je weten...?bertbrutus schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:08:
hey
@bertbrutus: stel je vraag nog is opnieuw, en dan wat duidelijker please 
ik kan je iig vertellen dat er geen time machine op de iphone zit hoor...
dat is een back-up functie in het besturings-systeem Mac OSX 10.5 (Leopard)
dus daar heeft de iPhone niets mee te maken en wifi ook niet.
ik kan je iig vertellen dat er geen time machine op de iphone zit hoor...
dat is een back-up functie in het besturings-systeem Mac OSX 10.5 (Leopard)
dus daar heeft de iPhone niets mee te maken en wifi ook niet.

[ Voor 15% gewijzigd door edgarf28 op 15-09-2008 17:17 ]
Uiteindelijk komt deze wel binnen trouwenseelco_akker schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:10:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem @ 2.1 + Exchange 2003 SP2 (mail2web.com)
Als je echt recht onder de antenne zat klopt dat wel:Anoniem: 202218 schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:33:
Zat trouwens vanochtend RECHT onder een 3G mast van TM op een terras. (Concertgebouw Amsterdam) En m'n iPhone verdomde het om over te schakelen naar 3G, had zelfs helemaal geen dataverbinding.

Je zit dan precies op de plek waar de sector-antennes hun minste gevoeligheid en uitgezonden vermogen hebben verstopt. Recht onder en recht boven de mast. Die hobbel is reflectie door de grond
[ Voor 3% gewijzigd door burne op 15-09-2008 17:25 ]
I don't like facts. They have a liberal bias.
Dat zeg ik... en dat maakt het nóg irritanter. Als je het te laat in de gaten hebt, heeft de ontvangende partij al 40x dezelfde mail...eelco_akker schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:19:
[...]
Uiteindelijk komt deze wel binnen trouwens
En het is de hoogste tijd voor een nieuw deel: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 15
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps