Ik heb gemenge gevoelens over deze update

Plus:
Over het algemeen is de snelheid toegenomen, mail is sneller en contacts, sms etc laggen, eindelijk, niet meer. Bovendien is het wel lekker dat ik genius nu ook portable heb.
Min (tot nu toe):
3g is niet verbeterd. Ik ben wel van 1/2 strepen in mijn huis naar 4/5 gegaan maar sneller wordt hij niet. Sterker nog, internetten voelt nu langzamer dan ooit. Als ik nu mijn iphone uit de slaapstand haal en bijvoorbeeld naar tweakers.net ga lijkt het alsof hij nu 5 seconden niets doet, alsof hij nog connectie moet maken met het 3g netwerk (terwijl het icoontje er wel staat).
En dan hebben we gps. Als ik nu kaarten start en mijn locatie wil krijgen we het volgende
-start kaarten
-druk op mijn locatie
-melding gps staat niet aan
-druk op instellingen
-Locatie voorziening aan
-home
-kaarten
-Mijn locatie
Terwijl ik vroeger gewoon een berichtje kreeg dat kaarten mijn locatie wil en dan druk ik gewoon op ok. Ik vind deze "verbetering" echt een omslachtige methode, geen vooruitgang. Daarentegen heb ik wel sneller een fix. Maar goed, over het algemeen een verbetering ten opzichte van 2.0.2 dus daar ben ik wel blij mee. Als ze nou eens landscape sms (voor het toetsenbord) invoeren dan ben ik helemaal blij.