[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.526 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

NiteSpeed schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:35:
Spot the differences:

[afbeelding]

[afbeelding]

• Veranderd 3G icoontje
• Veranderd GPRS icoontje
• Border om Guitar Toolkit
Je GitaarToolkit ?

[editotototdopiebie]

Vrijdag dipje, ik ben traagjes

[ Voor 6% gewijzigd door 4POX op 12-09-2008 16:43 ]

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:18

amphora

Websites & Fotografie

2.1 succesvol geupdate op m’n 1G iPhone! SimUnlock (pwnage) blijft dus (in mijn geval) gewoon actief! Eerste indruk: nog steeds lag (2 seconden ofzo) bij opstarten Contacten of SMS helaas. GPRS icoon is ook anders nu. Installeren van een nieuwe app in appstore ging ook veel sneller.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Ik ben er qua 3G bereik totaal niets mee opgeschoten. Was niks, is nog steeds niks helaas. Postcodegebied is 4751

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
Hij loopt stukken sneller e.d. 3G heb ik thuis nog steeds niet.

Postcode 5247.
Verder perfect dingetje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Ik ben dus van 1 naar 5 streepjes gegaan, maar nu ligt het bij de mensen die nog geen bereik hebben hoogstwaarschijnlijk aan het netwerk van T-mobile, kunnen jullie dit vergelijken met een andere mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Is shake to shuffle aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Nein ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Nope Hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27
Hier is de 2.1 update er ook doorheen. Is redelijk snel gegaan (ca. 20 minuten). Na het invullen van m'n pincode gaf hij de melding 'Wachten op activering, dit kan even duren.'. Een minuut later 'iPhone is geactiveerd'. Apart...

Dat stipje van GPRS is wel erg vaag zeg, moet er ff aan wennen. Hier in huis overigens geen 3G, voorheen ook niet. Gelukkig heb ik Wifi hier.

Verder voelt hij wat sneller, 'smooth'er aan. Genius functionaliteit is inderdaad toegevoegd aan de iPod app. Batterij-duur gaan we testen natuurlijk: vanavond even vol aan de lader en dan maar kijken hoe lang hij t vol houdt. Ben benieuwd!

[edit] aan de iPod functie is ook e.e.a. veranderd: zo zijn de items in de afspeellijst kleiner waardoor er meer info per item staat (erg handig, want heb veel nummers met lange titels)

[ Voor 13% gewijzigd door SImmenga op 12-09-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Hoe werkt Visual voicemail eigenlijk?
Als ik op voicemail druk, belt ie gewoon naar mn voicemail.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Ik denk eerlijk gezegd dat men intern de software heeft verbeterd op het punt van 3G ontvangst, op zo'n manier dat er minder van de accu wordt gevraagd juist omdat het tussenliggende programma nu minder snel minder bereik aangeeft. Dus ik denk dat vooral met 3G aan de accutijd langer zal zijn, echter niet perse met apps of andere zaken.

PS. Visual Voicemail werkt automatisch al iemand jou belt, dan staat het bericht in een lijstje in je phone-app. Als je dat nummer in je contacts hebt staan dan staat er netjes bij wie wie is en kan je kiezen welke je wilt afluisteren.

[ Voor 26% gewijzigd door vgroenewold op 12-09-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Mail gaat hier nu een stuk beter, hij verbindt sneller en de mail is snel binnen. Dit is op de handmatige manier...nu eens testen met push functie aan.

De contacten openen sneller, maar verder merk ik nog niet zo veel.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 12-09-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook alleen maar positief nieuws. 3g bereik is in m'n huis nu volledig, en dat was eerst maar 1 streepje. En hij is idd een stuk sneller geworden zo lijkt het :) Alleen jammer dat die shake to shuffle functie er niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier tevreden! Binnen zat ik op wifi, nu is ook mijn 3g balkje helemaal vol en nee, niet alleen wat betreft uiterlijk dat ze even de streepjes vol gemaakt hebben, de verbinding doet het nog ook! Verder moet de tijd uitwijzen of ook de andere functies waarmaken wat ze zeggen maar tot dusverre dus top :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ziet erg heel goed uit. Ik had matig 3G bereik met 1 a 2 streepjes. Nu heb ik stabiel 3G bereik _/-\o_
Tot zover lukt het heel goed te gaan!

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk niets van beter 3G bereik in huis. Voor de update gaf hij aan dat ik bereik had (2 streepjes) en nu 5 streepjes. Echter zo snel ik ga surfen springt hij nog steeds terug naar GPRS, net zoals voor de update.

Centrum Breda zou je toch 3G bereik verwachten..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Animal schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:56:
Hoe werkt Visual voicemail eigenlijk?
Als ik op voicemail druk, belt ie gewoon naar mn voicemail.
Iemand enig idee?
Bel even naar T-Mobile. Klinkt alsof je account nog niet geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Voor degene die erg geirriteerd zijn door het scrollende "T-mobile NL": Er is een tooltje om dat aan te passen: Caption Crunch. Werkt ook op niet-gejailbraikte iphones.

Let op: gebruik de 'carrier settings' versie uit het gele blokje op de site, anders verandert ie je tijd in tekst.

Je hebt wel een mac nodig.
Ik heb het gedaan op firmware 2.1, werkt prima. Aansluiten ging een beetje kut, hij pakte hem pas goed na een keer iphone rebooten en daarna unlocken. (dus simpelweg zorgen dat ie niet op het lockscherm staat). Iig staat er nu 'Simon' bij mij, ben ik erg blij mee. Ik werd namelijk helemaal gek van die domme animatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Bah, update geinstalleerd, 3G geeft nu alle streepjes aan, maar internet is damn traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op GoT verwachten we wat eigen inzet. De informatie die je zoekt kun je hier allemaal vinden, je hoeft daarvoor alleen maar de topicstart van dit topic en het topic over het importeren door te lezen.

Ik zou je willen aanraden om het Apple Media Devices Beleid ook door te lezen, zodat je begrijpt wat de bedoeling is :)

[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 12-09-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Ik ben blij had geen goed bereik hier, ook niet met normaal telefoneren dit ziet er nu beter uit.

De icoontjes e.d. waren me ook opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:31:
Even een paar vragen aan jullie:
- hoe duur is een iPhone als je hem simlockvrij uit Amerika over wil laten komen?
- is het mogelijk om er TomTom op de gebruiken?
- kosten updates van Apple allemaal weer geld of zijn die gratis te downloaden?

Alvast bedankt! 8)
Google.nl

spoiler:
1, wordt niet simlockvrij verkocht; 2, nee; 3, gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

hij is echt veel sneller. Ik kan zonder veel lag een bericht op GoT typen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bagger update voor mij althans..

had hier altijd perfect ontvangst... 3G + GSM.

als ik nu 3G aanzet dan zeg tie " geen service"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Niet online
Nou had jailbreak op de mijne maar toch maar even de update geprobeerd omdat ik hier geen 3g bereik heb. Was niet zo'n strak plan aangezien de telefoon op apple logo bleef hangen na de update.

Nu maar even restore proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Splash schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:26:
Voor degene die erg geirriteerd zijn door het scrollende "T-mobile NL": Er is een tooltje om dat aan te passen: Caption Crunch. Werkt ook op niet-gejailbraikte iphones.

Let op: gebruik de 'carrier settings' versie uit het gele blokje op de site, anders verandert ie je tijd in tekst.

Ik heb het gedaan op firmware 2.1, werkt prima. Aansluiten ging een beetje kut, hij pakte hem pas goed na een keer iphone rebooten en daarna unlocken. (dus simpelweg zorgen dat ie niet op het lockscherm staat). Iig staat er nu 'Simon' bij mij, ben ik erg blij mee. Ik werd namelijk helemaal gek van die domme animatie. :)
Werkt goed, al na één keer. Heb er zelf maar T-Mobile neergezet. In ieder geval geen gezeik meer met het scrollen en dat oerlelijke T-Mo... Ziet er gewoon echt niet uit, je carrier half op 't scherm.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 'update' is altijd de volledige firmware, dus altijd rond deze grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Splash schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:26:

Mooie tip! Ga na het updaten meteen even het scollende "vodafone NL" weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Genius in iTunes8 is best wel OK, maar hoe zit dat nu in de nieuwe FW? Want ik kan in de iPod-functie nergens een Genius-functie zien.
Moet ik Genius-playlists naar de iPhone kopieren ofzo? Kan ik op de iPhone geen Genius-playlists aanmaken?

edit: Nog eens extra ge-synched, nu staat 't er wel!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MrAcid schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:08:
[...]

Mooie tip! Ga na het updaten meteen even het scollende "vodafone NL" weghalen.
je kunt er met die app idd prima 'Voda NL' neerzetten, maar dat lost een ander probleem niet op: je krijg als je belt een melding dat call forwarding aan staat. Dat kan alleen opgelost worden door een Vodafone Carrier bundle te installeren. Die heb ik wel, maar ik moet nog even zien hoe ik dat erop kan krijgen zonder jailbreak. Die app doet iets wat heel interessant is: hij zet een 'backup' terug die 'ie zelf maakt. Ik probeer er achter te komen hoe..

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:10:
Moet ik Genius-playlists naar de iPhone kopieren ofzo? Kan ik op de iPhone geen Genius-playlists aanmaken?
Je moet een keer syncen voordat je de genius database hebt en dus genius playlists kunt maken.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
CyBeR schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:17:
[...]

je kunt er met die app idd prima 'Voda NL' neerzetten, maar dat lost een ander probleem niet op: je krijg als je belt een melding dat call forwarding aan staat. Dat kan alleen opgelost worden door een Vodafone Carrier bundle te installeren. Die heb ik wel, maar ik moet nog even zien hoe ik dat erop kan krijgen zonder jailbreak. Die app doet iets wat heel interessant is: hij zet een 'backup' terug die 'ie zelf maakt. Ik probeer er achter te komen hoe..
Dat komt er toch alleen te staan wanneer je voicemail aanstaat? Ik heb die uitstaan dus ik heb daar geen last van. Weet wel welke melding je bedoelt, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:21:
Ik merk niets van beter 3G bereik in huis. Voor de update gaf hij aan dat ik bereik had (2 streepjes) en nu 5 streepjes. Echter zo snel ik ga surfen springt hij nog steeds terug naar GPRS, net zoals voor de update.

Centrum Breda zou je toch 3G bereik verwachten..........
Ik was gisteren toevallig voor het eerst eens in Breda en ik had overal vol 3G bereik in het centrum. Ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MrAcid schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:19:
[...]

Dat komt er toch alleen te staan wanneer je voicemail aanstaat? Ik heb die uitstaan dus ik heb daar geen last van. Weet wel welke melding je bedoelt, erg irritant.
Neen, ook als je geen voicemail hebt krijg je dat. Vodafone forwardt je calls dan namelijk naar een berichtje dat je in gesprek bent en geen voicemail hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
CyBeR schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:21:
[...]

Neen, ook als je geen voicemail hebt krijg je dat. Vodafone forwardt je calls dan namelijk naar een berichtje dat je in gesprek bent en geen voicemail hebt..
Hm ok, ga jij eens uitzoeken hoe we dat oplossen dan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik weet het niet zeker maar heb het gevoel dat ik voorheen de Nederlandse firmware had en nu opeens de Engelse? Kan dit komen omdat ik iTunes in het Engels heb aangezet?

Ben nog aan't twijfelen of ik 'm zo laat staan of toch terug ga naar Nederlands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er hier iemand ook problemen met de ipod na de update?
als ik lekker muziek zit te luisteren, dan krijgt mn ipod een eigen wil ofzo... hij stopt de muziek, en zet t weer aan, dan stopt ie weer, en dan gaat ie weer verder... echt heel vervelend :(
hek ik pas na de update last van..
het is een gewone iphone, geen jailbreak ofzo

iemand ook zo'n probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

DJMurtz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:34:
Ik weet het niet zeker maar heb het gevoel dat ik voorheen de Nederlandse firmware had en nu opeens de Engelse? Kan dit komen omdat ik iTunes in het Engels heb aangezet?
Kan niet, zijn identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
DJMurtz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:34:

Ben nog aan't twijfelen of ik 'm zo laat staan of toch terug ga naar Nederlands...
Je kunt de taal gewoon wijzigen bij de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
MrAcid schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:35:
[...]

Je kunt de taal gewoon wijzigen bij de settings.
D'oh, helemaal overheen gekeken. En bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Niet online
Telefoon gerestored begint itunes ineens te mekkeren dat er een PIN op zit, ja gek he zit er pas een paar jaar op. Was eerder ook geen probleem. Enfin, sim in andere telefoon en pin eraf gehaald en weer terug in iphone en dan pakt hij em wel. lekker makkelijk allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Na de update naar 2.1 is mijn 3G verbinding niet meer zo snel als ervoor.
Zit nu op een max van 50 kb/sec en hiervoor kwam ik op 200 kb/sec.
Ook vind ik het erg lang duren voor je internet aansluiting krijgt op t-mobile.
Meer mensen hier last van ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:36
Worthless dit. Heb na de update totaal geen bereik meer. ik zie een cirkeltje.. meer niet. Geen 3g nilks nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Niet online
Als ik het goed begrijp staat het cirkeltje voor gprs.
Hier nog steeds geen 3g ontvangst, telefoon geeft wel 3 streepjes 3g aan maar zodra ik een app start knalt hij terug naar gprs. Dit gebeurt wel netjes, eerder kreeg ik een "could not connect" error.
Maar het is nog steeds ruk natuurlijk, volgende week t-mobile maar eens bellen wat we hiermee gaan doen want hier ga ik geen godsvermogen voor betalen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 18:56
Net de 2.1 software erop gezet. Ik heb nu ipv. 3 streepjes 3g volle ontvangst. En het is merkbaar. Het internet is echt een STUK sneller geworden. Eerst duurde het wel even voordat een website geladen werd. En dit is nu 4-5 seconden voor een zware site. Verder voelt de iphone ook sneller aan over het algemeen. Dus ik ben tot nu toe dik tevreden!

Edit:

Zo te zien is de GPS ook verbeterd. Eerst had ik een cirkel ter grote van mijn wijk binnen. Nu heeft ie mijn locatie binnen 2 sec tot op 2 meter nauwkeurig gevonden. En dan binnen.

[ Voor 21% gewijzigd door VulcanRaven op 12-09-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Jeez, het syncen gaat wel 10x sneller :|

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vlak na de update was bij mij ook die contactlist beter, meteen reactie en meteen openen van gewenste contactpersoon. Maar nu, na een paar uur, moet ik weer een seconde of twee wachten voordat ik er überhaupt in kan scrollen.

Weet iemand of het Update All knopje in de App Store terug is trouwens? Die mistte ik heel erg in 2.0.2.
VulcanRaven schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:39:
Zo te zien is de GPS ook verbeterd. Eerst had ik een cirkel ter grote van mijn wijk binnen. Nu heeft ie mijn locatie binnen 2 sec tot op 2 meter nauwkeurig gevonden. En dan binnen.
Dat heb ik helaas nog niet mogen ondervinden, ik heb nog steeds een cirkel ter grootte van Enschede als ik binnen probeer mijn locatie te bepalen. Soms vind hij me opeens wel, maar meestal niet.

[ Voor 42% gewijzigd door Diddle op 12-09-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kan er iemand al wat zinnigs zeggen over de accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 27-08 14:55
Mijn eerste ervaringen van de update zijn goed. Zat in amersfoort ten tijden dat ik de update installeerde, en had daar geen 3G of heel zwak. Na de update had ik 2 streepjes 3G. Maar zoals ik het hoor heeft het pas invloed als meer mensen die update installeren (ivm power van de gsm masten die de iPhone vraagt?) maar toch.

Mijn contact lijst gaat weer soepeltjes, en nu zon 5 uur later nog steeds. SMS laad bij mij ook een stuk sneller. Voor de rest is mijn algemene indruk dat het allemaal iets sneller gaat. Ds nog niets te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

sOid schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:54:
Kan er iemand al wat zinnigs zeggen over de accuduur?
De firmware is zo rond 15.15 uur gereleased...denk je nu werkelijk dat je een aantal uur later uberhaupt iets zinnigs kunt zeggen over de accuduur? Zulke vragen moet je een week na zo'n release stellen, niet een paar uur na een release. Nu is er echt niets zinnigs over te zeggen.

Pfff, in de rest van het topic lijkt het ook wel alsof mensen hun verstand volledig kwijt zijn. Denk alsjeblieft een beetje na alvorens je iets vraagt of een opmerking maakt. Dingen als accuduur lijkt me toch wel overduidelijk dat je dat pas ziet nadat je er een lange periode (in dagen en niet uren) mee hebt gewerkt.

[ Voor 26% gewijzigd door ppl op 12-09-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 16:31
De update is perfect! Alles gaat nu nog soepeler.
Heb desalniettemin nog steeds geen 3G bereik hier thuis, maar dat staat ook niet op de dekkingskaart van T-Mobile.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
ppl schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:02:
[...]

De firmware is zo rond 15.15 uur gereleased...denk je nu werkelijk dat je een aantal uur later uberhaupt iets zinnigs kunt zeggen over de accuduur? Zulke vragen moet je een week na zo'n release stellen, niet een paar uur na een release. Nu is er echt niets zinnigs over te zeggen.

Pfff, in de rest van het topic lijkt het ook wel alsof mensen hun verstand volledig kwijt zijn. Denk alsjeblieft een beetje na alvorens je iets vraagt of een opmerking maakt. Dingen als accuduur lijkt me toch wel overduidelijk dat je dat pas ziet nadat je er een lange periode (in dagen en niet uren) mee hebt gewerkt.
Jonge, wat loop je nou te bashen. Als de batterij voor de update zegmaar 1 streepje in een paar uur kwijt was kun je er toch al iets van zeggen als dit nu niet het geval is? Natuurlijk kun je er pas echt wat over zeggen na een paar dagen (het ging me ook om de eerste ervaringen) maar is zo'n reactie nou echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Of testmyiphone.com bezwijkt onder de grote drukte, of de update heeft ervoor gezorgd dat 3G langzamer is. Ik haalde met gemak stabiel 350 KB/s in mijn huis, maar op dit moment fluctueert de snelheid nogal tussen 70 en 250 KB/s. Ik gok er eigenlijk op dat TMI.com gewoon te zwaar belast is op het moment, want andere site's laden erg snel :).

Carrier Settings trouwens veranderd met het tooltje wat 1 pagina eerder is genoemd, en het werkt perfect :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 16:31
Ik las op die site van de Carrier Settings tool, dat hij je iPhone restored.
Restored ie dan alles? Dus ben ik dan smsjes etc kwijt..of wijzigt hij puur en alleen de carrier naam.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
ppl schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:02:
[...]
...
Pfff, in de rest van het topic lijkt het ook wel alsof mensen hun verstand volledig kwijt zijn.
...
Ja, je leven is zwaar... stel je niet zo aan man. Mensen zijn enthousiast en vol verwachting/hoop, dan kan het toch gebeuren dat je even iets minder goed nadenkt over je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Bij mij werkt na update 2.1 world clock niet meer, hij start netjes op en knalt daarna net zo hard weer terug naar home. Iemand anders hier ook last van? Ik wil gewoon weten hoe laat het is.... |:(

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VulcanRaven schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:39:
Klopt, is bij mij dus ook zo en inderdaad gewoon binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:58
Mijn GPS is heel erg slecht geworden, 3 minuten voor een fix en dan moet WiFi wel uit staan want anders krijg ik een mededeling dat het niet werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Rivanov schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:21:
Ik las op die site van de Carrier Settings tool, dat hij je iPhone restored.
Restored ie dan alles? Dus ben ik dan smsjes etc kwijt..of wijzigt hij puur en alleen de carrier naam.
Nee, hij zegt het maar 1 seconde, reboot dan, en dan is die string gewijzigd. Werkt erg goed moet ik zeggen...
sunstream schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:46:
Bij mij werkt na update 2.1 world clock niet meer, hij start netjes op en knalt daarna net zo hard weer terug naar home. Iemand anders hier ook last van? Ik wil gewoon weten hoe laat het is.... |:(
Werkt prima hier met 2.1 :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een klote zooi dit

geen 3G meer geen gps meer nada nakkes noppes terwijl ik hiervoor een perfecte verbinding had...

sterker nog zonder 3G uit te zetten helemaal geen gsm ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde gps net even met wifi en ook daarmee heb ik gewoon een goede fix, de kaart laat precies zien waar ik op dit moment ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27
sunstream schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:46:
Ik wil gewoon weten hoe laat het is.... |:(
Gelukkig staat de tijd ook boven in beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richiev
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01-2024
succesvolle update naar 2.1, behalve dat de apps die ik later heb toegevoegd allemaal crashen bij opstarten van de app....

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Niet online
Ik heb gemenge gevoelens over deze update :/
Plus:
Over het algemeen is de snelheid toegenomen, mail is sneller en contacts, sms etc laggen, eindelijk, niet meer. Bovendien is het wel lekker dat ik genius nu ook portable heb.
Min (tot nu toe):
3g is niet verbeterd. Ik ben wel van 1/2 strepen in mijn huis naar 4/5 gegaan maar sneller wordt hij niet. Sterker nog, internetten voelt nu langzamer dan ooit. Als ik nu mijn iphone uit de slaapstand haal en bijvoorbeeld naar tweakers.net ga lijkt het alsof hij nu 5 seconden niets doet, alsof hij nog connectie moet maken met het 3g netwerk (terwijl het icoontje er wel staat).
En dan hebben we gps. Als ik nu kaarten start en mijn locatie wil krijgen we het volgende
-start kaarten
-druk op mijn locatie
-melding gps staat niet aan
-druk op instellingen
-Locatie voorziening aan
-home
-kaarten
-Mijn locatie

Terwijl ik vroeger gewoon een berichtje kreeg dat kaarten mijn locatie wil en dan druk ik gewoon op ok. Ik vind deze "verbetering" echt een omslachtige methode, geen vooruitgang. Daarentegen heb ik wel sneller een fix. Maar goed, over het algemeen een verbetering ten opzichte van 2.0.2 dus daar ben ik wel blij mee. Als ze nou eens landscape sms (voor het toetsenbord) invoeren dan ben ik helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ergens iets dat de iPhone zig wist na 10 verkeerde pogingen om in te loggen. Ook stond er een plaatje bij met een slider waarmee je het aan/uit kon zetten. Weten jullie waar dat zit? Zoek me rot.

Verder goede ervaringen tot nu toe.
3 Apps ge-update waarvan ik het tot gisteren niet meer aandurfde ( 4x per dag, resultaat) Nu alle 3 zonder problemen en veel sneller als voorheen. En op de originele locatie waar ze stonden.
GPS werkt ook veel beter. Nu echt mijn straat vinden en niet een wijk verderop.
3G met KPN is geweldig goed. GPRS idem.
Verder ben ik nog niet (is er nog meer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:22:
Ik las ergens iets dat de iPhone zig wist na 10 verkeerde pogingen om in te loggen. Ook stond er een plaatje bij met een slider waarmee je het aan/uit kon zetten. Weten jullie waar dat zit? Zoek me rot.
Verder ben ik nog niet (is er nog meer?)
Gewoon onder Passcode Lock settings. Logischer kan écht niet :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

sOid schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:09:
[...]

Jonge, wat loop je nou te bashen. Als de batterij voor de update zegmaar 1 streepje in een paar uur kwijt was kun je er toch al iets van zeggen als dit nu niet het geval is? Natuurlijk kun je er pas echt wat over zeggen na een paar dagen (het ging me ook om de eerste ervaringen) maar is zo'n reactie nou echt nodig?
Gezien het soms domme geleuter hier in de afgelopen 3~4 pagina's...helaas wel ja. Ik vraag me af waarom reacties zoals die van jou nou nodig zijn aangezien je met een beetje nadenken ook wel het antwoord kunt bedenken. Overigens wordt de batterijstatus niet voorzien van streepjes, het is gewoon een balkje wat langzaam af loopt. In een uurtje tijd is daar echt heel erg weinig over te zeggen. Meeste mensen klagen over dat het ding niet langer dan een dag mee gaat. In een uur tijd zie je dus geen verschil, ook in dit geval zul je hier een paar dagen de tijd voor nodig hebben. Waarom? Omdat je met een nieuwe firmware update veel meer bezig bent en het gebruik anders is dan doorgaans. je vroeg of er iets zinnigs over te zeggen valt en dat antwoord is en blijft toch echt een dikke nee (en dat had je je ook echt zelf wel kunnen bedenken).

Het niveau van sommige reacties hier mag wel wat hoger...
NiteSpeed schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:11:
Of testmyiphone.com bezwijkt onder de grote drukte, of de update heeft ervoor gezorgd dat 3G langzamer is. Ik haalde met gemak stabiel 350 KB/s in mijn huis, maar op dit moment fluctueert de snelheid nogal tussen 70 en 250 KB/s. Ik gok er eigenlijk op dat TMI.com gewoon te zwaar belast is op het moment, want andere site's laden erg snel :).

Carrier Settings trouwens veranderd met het tooltje wat 1 pagina eerder is genoemd, en het werkt perfect :).
Vergeet ook niet om voor een betere meting de settings van speed.t-mobile.nl te wijzigen zodat hun versnelling uit staat. Het kan best zijn dat de site een beetje is overspoelt want met die nieuwe manier van streepjes weergeven (wat neer komt op gewoon 2 a 3 streepjes erbij op tellen wat Nokia dus eigenlijk ook al doet) wil iedereen dat natuurlijk testen terwijl er toch echt geen zak is gedaan aan de ontvangst. Ik vind echter dat de oude versie nauwkeurig was, de streepjes zijn nu dermate onnauwkeurig dat het vrijwel onbruikbaar is. Bij een -97 dB heb ik de volle mep aan streepjes terwijl 2 a 3 streepjes toch echt heel wat waarheidsgetrouwer is. Het zal me niks verbazen als we de komende tijd meer klachten horen over dat de ontvangst goed lijkt te zijn maar er toch niet is.
Diddle schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:22:
[...]

Ja, je leven is zwaar... stel je niet zo aan man. Mensen zijn enthousiast en vol verwachting/hoop, dan kan het toch gebeuren dat je even iets minder goed nadenkt over je vraag?
Dat is wel het zwakste en sneuste excuus die je maar bedenken kunt. Stel zelf eens niet zo aan en denk gewoon eerst eens een keer na alvorens je iets post. Bespaart je een hoop ellende en moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Is het mogelijk om losse sms-jes te wissen met 2.1?

[ Voor 58% gewijzigd door Royz op 12-09-2008 23:44 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Nog even over de posts waarbij gps plots binnen zou werken. Misschien is hier de gevoeligheid van de chip ook iets anders afgesteld, maar in eht algemeen kan je binnen geen GPS lokatie verkrijgen, vooral omdat de satelliet signalen (die nogal zwak zijn) niet door je muur heen komen, soms wel door een raam... en dan nog moet je 3-4 satellietsignalen opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima update, geen problemen meer met slome app installs en tergend lange syncs. toppie apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je kunt SMS 'jes per stuk wel/niet wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:08
Ik vind het al met al een prima update!
Telefoon is nu veel stabieler, eindelijk geen crashende apps, geen slome backup tijden. Geen vertragingen hier en daar, heerlijk. 1 Minpunt vind ik is dat de update 2.1 voor geen vernieuwingen zorgt behalve genius. Alleen maar bugfixes, maar tenminste nu een prima werkende telefoon.

En nu hopen voor al die nieuwe dingen zoals landscape sms etc etc.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Genius _O_

Morgen ga ik het GSM bereik testen bij m'n zus. Hier heb ik uitgebreid geëxperimenteerd met iPhone 2.0.2 en een oude Nokia GSM. Beiden hadden erg zwak bereik, maar de Nokia was veel vaker in staat een goede verbinding te leggen.

🌞🍃

Verwijderd

vgroenewold schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:42:
Nog even over de posts waarbij gps plots binnen zou werken. Misschien is hier de gevoeligheid van de chip ook iets anders afgesteld, maar in eht algemeen kan je binnen geen GPS lokatie verkrijgen, vooral omdat de satelliet signalen (die nogal zwak zijn) niet door je muur heen komen, soms wel door een raam... en dan nog moet je 3-4 satellietsignalen opvangen.
Als ik bij ons in de kamer sta krijg ik toch echt een prima fix hoor dus ja, gewoon binnen.

Ik krijg bij de kaarten ook nog gewoon de melding dat de telefoon mijn locatie door wil geven dus dat is bij mij in ieder geval gewoon hetzelfde gebleven

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Goeie ervaringen met de update. Contactlijst is heerlijk, en stiekem vind ik dat de 3G/UMTS aanduiding nu mooier is (kleinigheidje).
Kwam er net achter dat je als je een sms niet leest, je om de zoveel tijd opnieuw herinnerd wordt. Dat is echt handig voor als je 't niet in de gaten hebt! (Weet niet of dat iets met de update te maken heeft).
Typen hier op GoT gaat ook weer redelijk.
Edit: wel echt schraal dat je bij Kaarten niet makkelijk locatievoorzieningen aan kan zetten :S ff een vergezochte verklaring: Apple wil op deze manier zorgen dat meer mensen standaard locatievoorzieningen aanzetten zodat ze die info kunnen ge/misbruiken :X

[ Voor 25% gewijzigd door Rijk Lemming op 13-09-2008 00:22 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rijk Lemming schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:16:
Dat is echt handig voor als je 't niet in de gaten hebt! (Weet niet of dat iets met de update te maken heeft).
Jup, nieuwe feature is het.

🌞🍃

Verwijderd

Ik merk echt niks bijzonders wat anders is in die locatie aanduiding bij de kaarten? :?

• Rijk Lemming
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:29:
Ik merk echt niks bijzonders wat anders is in die locatie aanduiding bij de kaarten? :?
Als je locatievoorzieningen uit hebt staan en je gaat naar Kaarten kan je 'm niet meer snel inschakelen (zie paar posts eerder)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik hoor nu ook het 'foto-maak-geluidje' bij het nemen van een screenshot, is ook nieuw toch?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Neen.

• Diddle
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:51:
Ja, je kunt SMS 'jes per stuk wel/niet wissen
Hoe, als ik vragen mag? Ik kan alleen hele conversations wissen, waar moet ik zijn om losse 'tekstwolkjes' weg te gooien?

Verwijderd

Dat kan niet, pff..

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 23:03
rockmanz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:09:

3g is niet verbeterd. Ik ben wel van 1/2 strepen in mijn huis naar 4/5 gegaan maar sneller wordt hij niet. Sterker nog, internetten voelt nu langzamer dan ooit. Als ik nu mijn iphone uit de slaapstand haal en bijvoorbeeld naar tweakers.net ga lijkt het alsof hij nu 5 seconden niets doet, alsof hij nog connectie moet maken met het 3g netwerk (terwijl het icoontje er wel staat).
Precies hetzelfde hier :(. Volgens de phone vol 3g bereik, maar als ik safari opstart, duurt het wel 10 sec of meer voordat ie connectie heeft en de pagina gaat laden. Voor de rest goede update, hoewel er nog veel (basic) features moeten worden toegevoegd in de komende maanden :P.

• Blaxje
  • Laatst online: 21-12-2024
Plus:
- Geen lags
- Betere podcastinterface
- Genius
- 3-keer-klikken met je headset en je gaat naar het vorige nummer

Min:
- Ondanks dat de software aangeeft dat het 3G bereik beter is, haal ik minder hoge snelheden dan voorheen.

• MrAcid
  • Niet online
Mooie update, ik heb zeker het idee dat alles responsiever is dan eerst. Nu werkt het weer zoals het onder 1.1.4 ook draaide. Top!

Ik word overigens erg moe van alle mensen die keer op keer hun teleurstelling uitspreken over het ontbreken van de zogenaamde "basic features die je toch op ieder toestel zou verwachten". Koop dan lekker een toestel dat je basic features heeft en ga niet elke keer lopen zeuren dat het er NOG STEEEEEEEEEEEEEEEDS niet is.

Maar goed, misschien is het ook wel gewoon bedtijd.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
vgroenewold schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:42:
idd het is meer uitzondering dan regel dat je gps ontvangst heb in huis. wel kan locatie bepaling gaan via de umts en gsm masten.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb ook binnen geen gps ontvangst. alleen boven in de slaapkamer als ik hem echt tegen het raam aan houd, krijg ik soms een fix, maar ook meestal niet. nou heb ik wel hele dikke ramen maar ik weet niet of dat wat uitmaakt (HR++ glas)

verder lijkt de update wel goed te werken voor mij, geen crashende apps meer iig, daar ben ik al heel blij mee. 3G had ik niet, nu nog niet. alleen wifi werkt niet hier, beetje raar.

mag je van t-mobile verwachten dat je 3g hebt op je thuislocatie? kun je als je dat niet hebt korting krijgen?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Wat heb je aan GPS in huis?
GPS ontvangst in huis is goed, als je dak niet geïsoleerd is, er geen sprake is van een Faraday cage
http://en.wikipedia.org/wiki/Faraday_cage
Een huis met slechte isolatie geeft beter ontvangst!
Maar nogmaals wat heb je aan GPS binnen?!?!?!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

• Animal
Mn 3g ontvangst is NIET verbeterd. En mn iphone hangt alweer aan de lader(dus battery life) ook niet verbeterd

De rest wel ! (Y) :9

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
3G niet beter. Wel lijkt switchen naar GPRS sneller.
Overall bereik slechter (ook GSM).
Telefoon sneller, geen lag meer.
Push is weer slechter geworden. Duurt vaak een kwartier voor een mail binnen komt. Ja, zo krijg ik battery life ook beter :(

Ga vandaag eens 3G de hele dag aan laten staan, kijken of we na deze update wel een dag halen, ipv de gebruikelijke 7 uurtjes standby zonder iets te doen.

Gemengde gevoelens dus. Wel sneller en voelt beter, echter push en 3G geven me een rot gevoel.

• Rijk Lemming
UltraSub schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 08:12:
Ga vandaag eens 3G de hele dag aan laten staan, kijken of we na deze update wel een dag halen, ipv de gebruikelijke 7 uurtjes standby zonder iets te doen.
Dat is wel errug weinig zeg. Als je echt maar 7 uur standby haalt zou ik 'm terugbrengen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:55:
...
Waarom er weer T-Mo... moet staan is me een raadsel en vind ik eigenlijk ook wel een beetje jammer. Maakt voor de functionaliteit niks uit maar is esthetisch toch wat minder :p en daar kickt Apple toch ook op.

....
lijkt mij duidelijk, ze willen dat er duidelijk TMobileNL staat, is denk ik voor mensen die bij de grens wonen handig om te weten of je via TMobile NL belt of TMobile DE....roaming

• 4POX
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Kreeg net een ingeving.

Als je bij Wifi een slechte verbinding heb dan wordt die snelheid omlaag gebracht om toch verbinding te houden..

Zou Apple dat nu ook in de 3G hebben ingebouwd. Je hebt slechte 3G verbinding dus de snelheid wordt omlaag gebracht ? Vandaar de opmerkingen van lagere snelheden ?

Verder weet je nooit met hoeveel mensen je een verbinding moet delen. Misschien zit je wel in een hele drukke cell.

AKA Rinkel weblog

• bertbrutus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 09:08
martijnd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 02:53:
Wat heb je aan GPS in huis?
GPS ontvangst in huis is goed, als je dak niet geïsoleerd is, er geen sprake is van een Faraday cage
http://en.wikipedia.org/wiki/Faraday_cage
Een huis met slechte isolatie geeft beter ontvangst!
Maar nogmaals wat heb je aan GPS binnen?!?!?!
heeft ook nog iets met golflengtes/frequenties te maken hoe ver een radiosignaal door b.v. dakpannen/beton gaat

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb sinds donderdag na bijna 7 weken wachten ook eindelijk mijn iPhone 3G!
Heb er meteen een brando Ultra Clear op gedaan en die is wederom perfect!

Update naar 2.1 ook direct gedaan maar heb thuis geen 3G bereik dus heb tot nu toe alles over WiFi gedaan. Dalijk ff naar Den Bosch dus ben benieuwd!

Is er uberhaubt al bekend welke updates 2.1 zou moeten brengen?
Ik heb er tot nu toe 2 gevonden:
- Genius
- Fotobibliotheek

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

MaxPoweR

-=StopTech=-

Update gedaan naar 2.1, als ik nu geen verbinding heb met 3G, dan gaat hij keurig naar 2G, alleen hij gaat nooit meer naar 3G. Ik kan wel bellen maar heb geen gprs of 3G. Als ik handmatig de 3G uit en weer in schakel of in vliegtuig mode en er weer uit, dan heb ik de 3G weer terug.

• prometheus345479
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-10-2022
Ik wil nu ook graag mijn iphone updaten, maar daarvoor is itunes 8 nodig. En ik heb gelezen dat itunes een BSOD veroorzaakt in vista als je je telefoon aansluit.

Hebben mensen er hier ook last van gehad? Dan wacht ik namelijk nog even...

(in itunes 7 kreeg ik trouwens een foutmelding bij het updaten van de carrier settings)

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
prometheus345479 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:01:
Ik wil nu ook graag mijn iphone updaten, maar daarvoor is itunes 8 nodig. En ik heb gelezen dat itunes een BSOD veroorzaakt in vista als je je telefoon aansluit.

Hebben mensen er hier ook last van gehad? Dan wacht ik namelijk nog even...

(in itunes 7 kreeg ik trouwens een foutmelding bij het updaten van de carrier settings)
Apple heeft een nieuwe versie van iTunes 8 voor Windows (Vista) vrijgegeven die deze problemen op zou moeten lossen. Download iTunes 8 dus even opnieuw, dan kan je je iPhone ook updaten.

Voor mensen die iTunes 8 onder Vista wel geïnstalleerd hebben en problemen hebben: Verwijder iTunes 8 eerst, download dan de nieuwe installer en installeer opnieuw.

[ Voor 10% gewijzigd door IT-Pro op 13-09-2008 10:08 ]

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Verwijderd

Rijk Lemming schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:40:
[...]

Als je locatievoorzieningen uit hebt staan en je gaat naar Kaarten kan je 'm niet meer snel inschakelen (zie paar posts eerder)
En bij mij gaat dat dus wel. Enige nadeel is dat je weer terug naar kaarten moet gaan. Maar je kan wel als je het uit hebt staan snel naar de settings om het aan te zetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/13/1221293071-530.jpg

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:38:
[...]

En bij mij gaat dat dus wel. Enige nadeel is dat je weer terug naar kaarten moet gaan. Maar je kan wel als je het uit hebt staan snel naar de settings om het aan te zetten.

[afbeelding]
En eerder kon je kiezen voor toestaan of niet en werd de locatiebepaling gewoon voor je aangezet zonder al het gezeik nu van het gaan naar instelling om het aan te zetten en daarna weer terug te moeten gaan naar kaarten. Lekker omslachtig weer
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.