[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.525 views

• Spoelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-07 08:03
[b][message=30719641,noline]strijk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:26
kijk maar eens op de forums van iphoneclub daar stikt het van de berichten over opgestuurde defecte iphones. De Apple Reseller waar ik mijn toestel heb ingeleverd vertelde in eerste instantie dat het 1 week zou duren, na die week nog eens een week. Ik ga ook niet meer langs om te vragen, ze weten het denk ik gewoonweg niet. Inmiddels ga ik minimaal van 3 weken uit, dat zijn de meeste ervaringen die ik zo lees. (ik zit zelf nu op 3 weken precies, status reparatie "retour fabrikant")
Vraagje kan je die status online checken? of moet je dan bellen met T-mobile?

Verwijderd

Spoelly schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:42:
[...]

Vraagje kan je die status online checken? of moet je dan bellen met T-mobile?
Ja. Maar die status is een service van iCentre CS, weet niet of t-mobile zoiets heeft...

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:26:
[...]

Het is niet goed voor de batterij om steeds gedeeltelijke of halve ladingen te doen volgens mij, maar ontzettend slecht is het denk ik ook niet. Voor iPods geldt dat je eens per maand een complete laadcyclus moet doen (helemaal opladen en leeg laten lopen) zolang je dat consequent doet....
voor de rest: http://www.apple.com/nl/batteries/

[...]

...
Dat geldt voor NI-MH accu's. Li-ION accu's zijn juist minder goed bestand tegen volledige laad cycli.

Even koppelen om te syncen met iTunes kan dus absoluut geen kwaad.

Ook een geweldig stukje selectief lezen.. Op de battery page van Apple staat inderdaad iets over eenmaal per maand een volledige cyclus uitvoeren. Maar dat is enkel als je het toestel zeer weinig gebruikt.
Als je weinig gebruik maakt van een apparaat, moet je minimaal één keer per maand een complete laadcyclus uitvoeren.
Li-ION accu's kun je opladen zoveel je wilt. Waar ze wel last van hebben is vermindering van capaciteit door leeftijd.

• EdwinV
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-08 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:26:
[...]

kijk maar eens op de forums van iphoneclub daar stikt het van de berichten over opgestuurde defecte iphones. De Apple Reseller waar ik mijn toestel heb ingeleverd vertelde in eerste instantie dat het 1 week zou duren, na die week nog eens een week. Ik ga ook niet meer langs om te vragen, ze weten het denk ik gewoonweg niet. Inmiddels ga ik minimaal van 3 weken uit, dat zijn de meeste ervaringen die ik zo lees. (ik zit zelf nu op 3 weken precies, status reparatie "retour fabrikant")
Die reparaties is allemaal erg onduidelijk. Mijn iPhone ligt sinds 25 augustus bij ProAssist, verder gaat de status van de Belcompany niet. Wat er mee aan de hand is, of wanneer hij ongeveer terug moet zijn is totaal onbekend. Van tevoren werd gezegd dat het 2 week zou duren, maar ondertussen durven ze dat al niet meer te garanderen. En dat terwijl je betaald voor een nieuw toestel en voor een speciaal iPhone abonnement waar je nu dus niets aan hebt.

Ik heb afgelopen maandag contact gezocht met T-Mobile om uitleg te krijgen over de gang van zaken. Echt keurig te woord gestaan door de klantenservice (+1 voor T-Mobile), ze begrepen dat het niet netjes is om te betalen voor functionaliteit die je nu niet kunt gebruiken. Heb 1 maand abonnementsgeld terug gekregen ter compensatie. Dus dat is zeker de moeite waard om eens te proberen.

Wat ik mij trouwens afvraag is waarom de iPhone naar ProAssist opgestuurd is en niet gewoon naar Apple. Als ik een defecte Mac heb gaat hij naar terug naar Apple terug. Is ProAssist in Nederland een certified Apple/iPhone service center?

Verwijderd

The - DDD schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:35:
[...]
...
Ook een geweldig stukje selectief lezen.. Op de battery page van Apple staat inderdaad iets over eenmaal per maand een volledige cyclus uitvoeren. Maar dat is enkel als je het toestel zeer weinig gebruikt.
sorry, er staat volgens mij niets te lezen over zeer weinig gebruik in onderstaande tekst en de pagina waar ik het gelezen heb....
quote:
Regelmatig gebruik van je iPhone
Voor een goed onderhoud van een lithiumbatterij is het belangrijk dat de elektronen in de batterij van tijd tot tijd in beweging zijn. Laad de batterij ten minste één maal per maand volledig op (tot 100% en dan weer helemaal laten leeglopen).

http://www.apple.com/nl/batteries/iphone.html

Edit: Ik zie waar je 'iets over een keer per maand een volledige cyclus uitvoeren/enkel toestel zeer weinig gebruikt' (over selectief lezen gesproken) vandaan haalt. Op de iPod pagina staat te lezen dat wanneer je je iPod niet regelmatig gebruikt, je evengoed niet moet vergeten bovenstaande 'regel' minimaal eens per maand uit te voeren. Er staat dus niets over dat je dit alleen maar hoeft te doen als je je iPod zeer weinig gebruikt..
quote:
Regelmatig gebruik van de iPod
Voor een goed onderhoud van een lithiumbatterij is het belangrijk dat de elektronen in de batterij van tijd tot tijd in beweging zijn. Laad de batterij ten minste één maal per maand volledig op.
Als je je iPod niet regelmatig gebruikt (hoe onwaarschijnlijk ook), is het verstandig om hiervoor een herinnering toe te voegen aan je agendaprogramma.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 16:08 . Reden: maar ik zal wel miereneuqen ]

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:09
Flydesign.nl schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:44:
[...]

Die reparaties is allemaal erg onduidelijk. Mijn iPhone ligt sinds 25 augustus bij ProAssist, verder gaat de status van de Belcompany niet. Wat er mee aan de hand is, of wanneer hij ongeveer terug moet zijn is totaal onbekend. Van tevoren werd gezegd dat het 2 week zou duren, maar ondertussen durven ze dat al niet meer te garanderen. En dat terwijl je betaald voor een nieuw toestel en voor een speciaal iPhone abonnement waar je nu dus niets aan hebt.

Ik heb afgelopen maandag contact gezocht met T-Mobile om uitleg te krijgen over de gang van zaken. Echt keurig te woord gestaan door de klantenservice (+1 voor T-Mobile), ze begrepen dat het niet netjes is om te betalen voor functionaliteit die je nu niet kunt gebruiken. Heb 1 maand abonnementsgeld terug gekregen ter compensatie. Dus dat is zeker de moeite waard om eens te proberen.

Wat ik mij trouwens afvraag is waarom de iPhone naar ProAssist opgestuurd is en niet gewoon naar Apple. Als ik een defecte Mac heb gaat hij naar terug naar Apple terug. Is ProAssist in Nederland een certified Apple/iPhone service center?
Pro Assist stuurt ook gewoon door naar Apple.
Pro Assist is een dienst voor winkels, zodat de winkelier zich bezig kan houden met de verkoop. Pro assist regelt het hele reperatie traject ,alle administatrieve rompslomp, zoals het aanvragen van reparatienr, de usual tests uitvoeren etc etc. hebben en status opvragen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Vaag hoor. Gister kreeg ik weer de operator melding in itunes na mijn update naar itunes 8. Vandaag de hele dag totaal geen internet gehad, ook geen gprs. Net een reboot gedaan en nu heb ik ook weer "T-Mo..." staan. Waar slaat dat nou weer op...

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:26:
Vaag hoor. Gister kreeg ik weer de operator melding in itunes na mijn update naar itunes 8. Vandaag de hele dag totaal geen internet gehad, ook geen gprs. Net een reboot gedaan en nu heb ik ook weer "T-Mo..." staan. Waar slaat dat nou weer op...
Ach; heb ik zo vaak. Heb je heel de tijd 90% 3G, opeens alleen GSM. Ik zet hem meestal 1 seconde op Flight Mode en dan weer op normaal. Hierdoor zoekt hij opnieuw het netwerk.

Wie weet is het eindelijk eens opgelost in 2.1 ;)

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

The - DDD schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:08:
[...]

Ik zie overal "Vrij" staan, dus waarschijnlijk kijk ik niet goed?
inderdaad :) mooi is dat he'

Heb het hier ook. Gratis ruimte?? Dat is handig!
Afbeeldingslocatie: http://rofldebofl.nl/fotos/temp/iPhone_gratis_ruimte.jpg

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:14
De navigatie app laat wel lang op zich wachten zeg. En dat terwijl TomTom in juli al een werkend testmodel had. Beetje jammer :'(

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:08
Iemand enig idee hoelaat ik de 2.1 firmware voor de Iphone morgen kan downloaden?
Als ik morgen om half 4 achter me pc zit zou ik hem dan al kunnen downen denken jullie?

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Alcides schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:05:
Iemand enig idee hoelaat ik de 2.1 firmware voor de Iphone morgen kan downloaden?
Als ik morgen om half 4 achter me pc zit zou ik hem dan al kunnen downen denken jullie?
Hahaha... denken jullie? Ja, wij denken van wel. Wat denk jij trouwens? :-)

Hoe moeten wij dat nou weten hier...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Het is nochtans vrij aardig te voorspellen. Over het algemeen gaan updates van Apple de deur uit als 't bij hun zelf middag is. Op dat moment is 't bij ons al avond, dus de kans is groot dat ze ergens in de avond de update vrijgeven.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:08
Galois schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:45:
[...]

Hahaha... denken jullie? Ja, wij denken van wel. Wat denk jij trouwens? :-)

Hoe moeten wij dat nou weten hier...
Wel een beetje raar dat je dat grappig vindt. Wat is er mis met 'denken jullie?' ik vraag het toch aan iedereen in dit topic.
IT-Pro schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:51:
Het is nochtans vrij aardig te voorspellen. Over het algemeen gaan updates van Apple de deur uit als 't bij hun zelf middag is. Op dat moment is 't bij ons al avond, dus de kans is groot dat ze ergens in de avond de update vrijgeven.
Bedankt, dit is info waar ik iets mee kan ;)

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Alcides schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:05:
Even domweg de tijden van het afgelopen Apple event bekijken: dat begon om 10 uur 's ochtends lokale tijd wat zich vertaald naar 19 uur Nederlandse tijd. Ik zou het dus eerder na het avondeten proberen. Rond half 4 Nederlandse tijd zijn die lui misschien net uit bed.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
ECiftci schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:55:
De navigatie app laat wel lang op zich wachten zeg. En dat terwijl TomTom in juli al een werkend testmodel had. Beetje jammer :'(
Ik houd dit topic ook in de gaten, zodra TomTom een iphone versie beschikbaar heeft sta ik in de winkel :) En ik denk met mij nog een boel mensen.

Heb nu een HTC phone met TomTom, en ik heb geen zin om elke dag mijn oude EN mijn nieuwe telefoon mee te zeulen ;)

Daarnaast kan ik met mijn huidige telefoon wel dmv bluetooth PAN overal op internet om storingen op te lossen, en dat zal straks met de iphone niet meer kunnen, maar ach, wat concessies wil ik wel maken.. De unix machines kan ik met een ssh client over VPN vast wel beheren, en de windows servers... ach..

[ Voor 6% gewijzigd door axis op 11-09-2008 23:01 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Lekker voor mensen die in Nieuw Zeeland wonen dan :) die kunnen dus pas zaterdag de update binnen halen. Anders had hij nu al online moeten zijn.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
What the fuck
Ik sluit m'n iPhone aan, is dat ding aan het syncen, vraagt hij ineens m'n wachtwoord voor de Music Store (m'n US account, waarop 1,50 USD op staat). Vervolgens worden er ineens een stuk of 15 verschillende nummers gedownload, zomaar. Ik luister naar wat muziek (nog best OK!). Luister ik een van de nummers, blijkt het een nummer van een CD te zijn die pas de 23e released wordt 8)7
Echt vet vaag, het komt absoluut uit de Music Store, dat is in de eigenschappen van de nummers te zien, ik ken de nummers helemaal niet en heb ze ook niet aangevraagd ofzo.

http://virtual-life.net/img/getimg/Picture_12.png (de nummers)
http://virtual-life.net/img/getimg/Picture_14.png (eerste nummer van deze cd zit er ook tussen)

Zou dit soms een cadeautje zijn wegens de problemen met de iPhone? :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:36
Vraag me af hoelaat de 2.1 firmware beschikbaar zal zijn vandaag. Het is nu Vrijdag hier in Nl natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibix schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 00:34:
Vraag me af hoelaat de 2.1 firmware beschikbaar zal zijn vandaag. Het is nu Vrijdag hier in Nl natuurlijk
*knip*

Maak dan een topic report i.p.v. op deze manier te reageren, dat geldt overigens voor de meeste reacties hieronder. Zie ook Het algemeen beleid #reageren en Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics.

[ Voor 62% gewijzigd door Hoedje op 12-09-2008 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertbrutus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 09:08
Goh, het is hier nog donderdag :S (atlanta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
>_>

Zo belangrijk is die firmware nou ook weer niet. Je ziet het vanzelf toch wel als je je iPhone aan je Mac/PC hangt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ga je nou de hele nacht wakker blijven? Haast ofzo?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk :P

Ben toch al wakker...

-edit- ondanks dat ik geen itunes oid tot mijn beschikking heb maar goed ;)

[ Voor 39% gewijzigd door fetcher op 12-09-2008 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Nog weinig te zien hier:). Hoop dat ie er "morgen" ochtend is...:)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Vanitas schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 01:48:
[...]

>_>

Zo belangrijk is die firmware nou ook weer niet. Je ziet het vanzelf toch wel als je je iPhone aan je Mac/PC hangt.
Mwoah, ik zie toch graag eens die lag bij het typen verdwijnen! Accuduur zou ook leuk zijn, en Genius lijkt me een goede toevoeging. Het is maar net wat je met je iPhone doet, of deze update interessant is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Nik schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:18:
[...]

Mwoah, ik zie toch graag eens die lag bij het typen verdwijnen! Accuduur zou ook leuk zijn, en Genius lijkt me een goede toevoeging. Het is maar net wat je met je iPhone doet, of deze update interessant is!
Alleen het feit dat icoontjes bij het updaten van een programmatje weer op het goede plekje komen te staan maakt deze update voor mij al interessant.

Het is nu overigens kwart over 12 in Cupertino en er is nog niks te vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 12-09-2008 09:14 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Kleine voorspelling mijnerzijds: de 1e generatie iphones krijgt geen genius playlists on the go en misschien zelfs de 3g's niet. Apple heeft al zo vaak simpele updates niet doorverwerkt in oudere modellen dus ondanks dat ik hoop dat ik vanavond wel die functie heb moet ik het eerst nog maar eens zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:58
Lt. Marx schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:54:
Kleine voorspelling mijnerzijds: de 1e generatie iphones krijgt geen genius playlists on the go en misschien zelfs de 3g's niet. Apple heeft al zo vaak simpele updates niet doorverwerkt in oudere modellen dus ondanks dat ik hoop dat ik vanavond wel die functie heb moet ik het eerst nog maar eens zien!
De oude classics krijgen het niet, maar de iPhone en de iPod touch wel:

http://support.apple.com/kb/HT2978
Products Affected

iPhone, iPod touch (2nd generation), iPod nano (4th generation), iPod classic (120 GB), iPhone 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat raar dat de ipod touch eerste generatie dat dan niet krijgt terwijl de iphone 1g wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Liquid: ook de iPod Tocuh 1e gen

Summary

Genius is an exciting new feature for iPod, iPhone, and iTunes that makes playlists from songs in your iTunes library that go great together. Genius playlists saved in iTunes can be synced to any iPod or iPhone, however creating and editing Genius playlists is available on iPhone and on these iPod models:

* iPod touch
* iPod touch (2nd generation)
* iPod nano (4th generation)
* iPod classic (120 GB)

bron
Edit: snap ook niet waarom iPod Touch 1e gen niet vermeld wordt bij 'Products Affected'

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:09
Ik krijg de sim kaart tray er maar niet uit:S,
Heeft iemand misschien een tip of iets dergelijks, want de 'ejecter' tool helpt niet.
Een paperclip ook niet. Of het veermechanisme is kapot, of ik doe iets fout.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 10-09 12:36
baal er nog steeds van dat de nike + niet gaat werken met de 3g. ga volgende week de dam tot dam loop doen en ben nu aan het kijken of ik het gpstracker aan de praat kan krijgen..

iemand enig idee hoe ik http://www.instamapper.com/

op mijn eigen website kan hosten zodat ik vrienden mij live kan laten tracken ?

het zou met google maps api/instamapper api moeten werken maar heb geen website scripting mogelijkheden..

iemand die weet hoe het kan ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:41:
@Liquid: ook de iPod Tocuh 1e gen

Summary

Genius is an exciting new feature for iPod, iPhone, and iTunes that makes playlists from songs in your iTunes library that go great together. Genius playlists saved in iTunes can be synced to any iPod or iPhone, however creating and editing Genius playlists is available on iPhone and on these iPod models:

* iPod touch
* iPod touch (2nd generation)
* iPod nano (4th generation)
* iPod classic (120 GB)

bron
Edit: snap ook niet waarom iPod Toch niet vermeld is bij 'Products Affected'
Heel nice :)
Ik zag Apple er echt wel voor aan om deze feature alleen in de spliksplinternieuwe modellen te stoppen (om nu de iPhone 3G "oud" te noemen...).

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Vanitas schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 01:48:
[...]

>_>

mijn telefoon werkt gewoon niet, ik kan niks uit de appelstore gebruiken en gps werkt ook beroerd. wifi ook.

dus die firmware is behoorlijk belangrijk :/

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wat is er met wifi dan? Daar heb ik echt 0 problemen mee. GPS die soms helemaal geen fix kan krijgen en applicaties die niet meer werken en niet geinstalleerd kunnen worden via het toestel ken ik wel.

Voor mij is het verwijderen van die vervelende lag echt prio 1. Daarna zorgen dat Safari niet meer crasht, al lijkt dat ongeveer hetzelfde als die lag. Genius valt mij erg tegen (leunt teveel op iTunes en veel dezelfde nummer in lijstjes) dus dat boeit me niet heel veel. Snelle backup zou wel weer fijn zijn. Heb gisteren een backup die meer dan 3 uur duurde maar afgebroken omdat ie nog niet klaar was.

Andere verbeteringen als push-notificaties (wat beloofd was voordat de 3G uitkwam), copy-paste, en profielen zouden zeer welkom zijn, maar daar reken ik niet op.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 12-09-2008 12:02 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 09:52
Als je apple store en wifi niet eens werken zou ik me toch maar eens afvragen of dat :

1) Het toestel zowiezo geen defect heeft.
2) Je misschien zelf wat verkeerd doet.

Ben bang dat die firmwareupdate je weinig goeds zal brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
FireFoz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:48:
[...]

mijn telefoon werkt gewoon niet, ik kan niks uit de appelstore gebruiken en gps werkt ook beroerd. wifi ook.

Jeetje en ipv terug gaan naar de winkel wacht je 3 maanden op een firmware? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Liquid schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:05:
[...]

Jeetje en ipv terug gaan naar de winkel wacht je 3 maanden op een firmware? :')
Idd , jij verwacht dat deze problemen even met een firmware update verholpen zijn.....
Als het echt zo beroerd gesteld was geweest met je tel , dan had ik er in ieder geval mee terug gegaan.

Ook weer iets vaags vandaag , had het vorige keer ook al eens aangekaart.
Werd gebeld vandaag, dus wil me telefoon uit mijn broekzak halen , springt het scherm niet aan(dus opnemen ook niet mogelijk).
Niet via sluimer knop en niet via home button.
Toen belletje afgelopen was , kon ik pas na een tijdje mijn scherm weer aanzetten.
Lekker vaag weer , zit er niet zo heel erg mee, maar dit mag toch eigenlijk niet gebeuren met een telefoon.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keanu_ schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:50:
Ik krijg de sim kaart tray er maar niet uit:S,
Heeft iemand misschien een tip of iets dergelijks, want de 'ejecter' tool helpt niet.
Een paperclip ook niet. Of het veermechanisme is kapot, of ik doe iets fout.

Alvast bedankt!
je trekt toch wel hoop ik met dat paperclipje ipv prikken (veermechanisme? -> duwen?)
(ik zat zelf ook met die clip te prikken en te duwen in dat gat, ging natuurlijk niet)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
FireFoz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:48:
[...]

Tja, dat soort problemen heb ik allemaal niet. Hij zou bij de contacts wel iets sneller mogen zijn inderdaad, maar dat valt te overzien. 3G enzo heb ik niet aanstaan, zit nog tussen abo's in dus zit nog met een prepaid kaartje.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Over het open krijgen van de sim-slot van de iphone. ik moest wel degelijk gewoon dat unlock ijzertje er stevig in DUWEN (dus niet trekken) dan springt hij een stukje open, en dan kan je hem verder openmaken door met je nagels het eruit te peuteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:52

justifire

Shut up and squat !!

fZeroNewbie schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:51:
Over het open krijgen van de sim-slot van de iphone. ik moest wel degelijk gewoon dat unlock ijzertje er stevig in DUWEN (dus niet trekken) dan springt hij een stukje open, en dan kan je hem verder openmaken door met je nagels het eruit te peuteren.
Juist,pennetje erin duwen en dan met je vingers opentrekken.
En niet met een paperclip gaan lopen haken :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was een beetje huiverig of ik wel vriendjes met de Iphone zou worden, maar ik heb er het volste vertrouwen in. Dus net maar meteen een zootje spullen besteld bij Dealextreme voor de 3G.

Ik ben benieuwd wanneer de doos binnen is en wat het gaat worden.

(grappig voorval: bij het aanmaken van een paypal-account, bleek dat ik er al eentje had uit 2003. Ik had werkelijk geen idee :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Laatst online: 11-09 23:03
En de 2.1 versie is beschikbaar. Ben hem nu aan het binnenhalen via Itunes. De update is aardig groot, bijna 240 mb groot.

[ Voor 27% gewijzigd door Dreamer... op 12-09-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spannend! Versie 2.1.. zodra ik deze heb getest horen jullie dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dreamer... schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:11:
De update is aardig groot, bijna 240 mb groot.
Kijk eens naar hoe groot alle updates tot dusver zijn geweest?

Juist, zo'n 240MB.

Waarom is dat? Omdat je een volledig iPhone filesystem binnenhaalt, geen differential.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Spanning, sensatie, joepie!
't is een update 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Laatst online: 11-09 23:03
CyBeR schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:16:
[...]

Kijk eens naar hoe groot alle updates tot dusver zijn geweest?

Juist, zo'n 240MB.

Waarom is dat? Omdat je een volledig iPhone filesystem binnenhaalt, geen differential.
Ah ok, dat wist ik niet. Vandaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamer... schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:11:
En de 2.1 versie is beschikbaar. Ben hem nu aan het binnenhalen via Itunes. De update is aardig groot, bijna 240 mb groot.
Ik ben hem nu ook binnen aant trekken, ben benieuwd...

--Edit--

aaahh, reservekopie... Nou, koffie zetten dan maar :p

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Laatst online: 10-07-2024
Aparte tijd, ze zijn volgens mij net wakker in Cupertino.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IT-Pro schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:19:
Aparte tijd, ze zijn volgens mij net wakker in Cupertino.
Ach, half 8, misschien om 7 uur geactiveerd. Is toch niet zo bijzonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb zojuits op Update geklikt, zie ik 'backup' staan. Hmm dat gaat hem niet worden, moet namelijk om 6 uur weg 8)7
Wel mijn jailbreak kwijt, maar ja, dat komt ook wel weer goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

- 3G is nu vol bereik ipv 1 streepje! Download snelheid is niet hoger dan een de 2.0.2 situatie met 1 streepje...
- 3G icoontje is nu blauw als het actief is
- tmobile is weer T-Mo...
- Email ophalen is nog steeds half kapot
- Sommige apps zijn erg traag ==> lijkt vooral bij apps die een dataverbinding nodig hebben
- Grote lag bij opstarten => touchpad reageert de eerste 6 seconden niet

[ Voor 103% gewijzigd door Stewie! op 12-09-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:19

Simkin

Bzzzzz

DaMorpheus schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:32:
3G is nu vol bereik ipv 1 streepje! Netjes! :)
3G icoontje is nu blauw als het actief is, tmobile is weer T-Mo...
Email ophalen is nog steeds half kapot
Merk je ook dat de verbinding beter is?

Ik had alleen last van een slappe accu dus ik moet een paar uur wachten eer ik merk of het beter gaat.

Update volgt vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:26:
[...]

Ach, half 8, misschien om 7 uur geactiveerd. Is toch niet zo bijzonder?
Mijn iphone zegt dat het nu half 7 in Cupertino is.

Mijndes is ook nu bezig met een backup maken, ik verwacht dat die met een half uurtje wel klaar is... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DaMorpheus schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:32:
3G is nu vol bereik ipv 1 streepje! Netjes! :)
3G icoontje is nu blauw als het actief is, tmobile is weer T-Mo...
Email ophalen is nog steeds half kapot
Als je de changelist bekijkt zie je dat ze vooral de weergave van de 3G ontvangst aangepast hebben. Dus het lijkt beter, maar het bereik kan nog hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:17:
aaahh, reservekopie... Nou, koffie zetten dan maar :p
De mijne maakt nu ook reserve kopie, dat duurt best lang.

Klopt het trouwens dat je gewoon kunt door werken op je iPhone wanneer die daar mee bezig is?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

MetaFrame schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:39:
[...]

Klopt het trouwens dat je gewoon kunt door werken op je iPhone wanneer die daar mee bezig is?
Ik zou het risico niet nemen of moet je dringend bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nee, maar vroeg me af of het normaal was? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
T-mobile is nu weer T-mo...
3G staat nu niet meer in een blauw blokje

en

ik heb geen online functies meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens mij kan dat gewoon ja, ik heb het nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

Ik zie nu pas dat dat T-mo.. scrollt naar T-mobile NL

Nog iets, ik had een volle accu maar hij is nu op 80%!

Betere callibratie?

[ Voor 44% gewijzigd door Simkin op 12-09-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:42:
T-mobile is nu weer T-mo...
3G staat nu niet meer in een blauw blokje

en

ik heb geen online functies meer :(
Was bij mij ook de eerste paar minuten, opnieuw opgestart en daarna gewoon vol bereik en gewoon online met alles, best wel erg snel ook.
Lijkt op t eerste gezicht allemaal wel beter, beter ontvangst (volgens indicator), betere contacten-laadtijdtijd, geen sms-lag...ben benieuwd wat de batterij gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
En, met 2.1 een nieuwe modem firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contacten en programma's laden veel sneller. 3G icoon is aangepast. Heb nu ineens overal bereik in huis en het hele apparaat lijkt veel sneller aan te voelen.

Ga zo naar m'n ouders waar zelfs Vodafone het slecht heeft, dus dan maar eens kijken hoe ie het daar doet. Bereik met T-M is er normaal alleen GSM met af en toe GPRS (2 streepjes max.).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
[...]

Ik werd net gebeld terwijl ie ermee bezig wat. Een paar vloeken verder deed ie het prima en ging ie gewoon verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geinstalleerd, de hele UI lijkt wat mij betreft wat sneller en responsiever, toch nog steeds een seconde wachten voordat ik kan scrollen in mn contactlijst, sms lag is weg, ook als ik safari, mail, notities e.d. open heb. Icoontje 3G is veranderd... ben benieuwd hoe lang de batt meegaat, heb geupdate met vol opgeladen unit, en heb nu 3G + GPS aanstaan, es kijken wat ie doet, voorheen ging die setup krap een dag mee op de batt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
Apps, hebben nu een apart blokje in iTunes 'Groen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Tales schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:49:
Apps, hebben nu een apart blokje in iTunes 'Groen' :)
Klopt alleen geen donder van hier. Volgens iTunes heb ik 10.6MB aan apps. In de praktijk heb ik iig Spore geinstalleerd, wat op zichzelf al 90MB is.

Hoewel als ik er over nadenk dat mischien komt doordat 'ie jailbroken was.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 12-09-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
CyBeR schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:51:
[...]

Klopt alleen geen donder van hier. Volgens iTunes heb ik 10.6MB aan apps. In de praktijk heb ik iig Spore geinstalleerd, wat op zichzelf al 90MB is.

Hoewel als ik er over nadenk dat mischien komt doordat 'ie jailbroken was.
zelfde hier hoor, 20mb, terwijl ik ook spore heb, heel raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bereik lijkt idd beter te zijn. Het is nog steeds wat temperamentvol en binnenshuis niet top, maar het lijkt wel te zijn verbeterd dus dat is zeker een stap in de goede richting.

Waarom er weer T-Mo... moet staan is me een raadsel en vind ik eigenlijk ook wel een beetje jammer. Maakt voor de functionaliteit niks uit maar is esthetisch toch wat minder :p en daar kickt Apple toch ook op.

Lag is totaal verdwenen bij sms en contactlijst. Heerlijk! Ook de buttons onderaan het telefoon menu lijken beter te reageren, maar dat kan ik me verbeelden.

verdere misschien kleine veranderingen moet ik nog ontdekken. Alleen de weergave van 3G en gprs is nu zonder blokje. Nouja... boeiend.

Trouwens heb ik wel in iTunes een onderdeel erbij. Naast audio, video, foto's etc heb ik nu ook ineens 4,4 MB aan programma's. Zijn dat de gedownloade apps? Dan lijkt me 4,4 mb in mijn geval wat weinig.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik heb sinds ik mijn iphone heb al T-Mo... er staan, ook met de 2.02 update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Iemand hier die al geupdate heeft en eerst heel slecht 3G ontvangst had en nu beter?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Volgens mij is het GPRS icoontje ook veranderd, is een heel klein wit/blauw rondje geworden :/

[ Voor 3% gewijzigd door HaterFrame op 12-09-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 15:48
3G was slecht (geen ontvangst binnen, matig buiten), en dat is nog steeds zo; geen verschil bij mij.

interface werkt wel sneller en op veel plaatsen is de korte lag verdwenen (contacts/sms).

[ Voor 31% gewijzigd door wezzley op 12-09-2008 16:53 . Reden: opm. toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Het is een beetje zonde. Herstel ik net netjes m'n iPhone. Dan kan ik mooi de carrier settings wegdrukken, vergeet ik dat. Dus nu staat er nog steeds (of weer) T-Mo... :P
MichaelK1985 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:01:
Iemand hier die al geupdate heeft en eerst heel slecht 3G ontvangst had en nu beter?
Ik had hier altijd al 5 streepjes en nu nog steeds. Ik ben benieuwd hoe het is op plekken waar ik slechter ontvangst had. Maar wat ik lees op andere fora zijn er genoeg mensen die eerst geen 3G bereik hebben en nu wel :)
MetaFrame schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:03:
Volgens mij is het GPRS icoontje ook veranderd, is een heel klein wit/blauw rondje geworden :/
Ze hebben gewoon overal de vierkantjes weggehaald.

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 12-09-2008 16:07 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik ben benieuwd wat er allemaal beter en/of slechter gaat werken. Ik heb nog 1,5 uur te gaan voordat mijn iphone terug staat op de facotry defaults (wou met een clean-sheet beginnen nu deze update er is).

Een aantal puntjes die ik nog mis:
- Nog geen turn-by-turn GPS
- Geen copy/paste
- Geen signaalverbetering (wat ik uit de reacties en de pers release begrijp geeft ie nou gewoon 2 blokjes met dezelfde sterkte waar ie voorheen één blokje toonde)
- Geen push-service voor apps (altijd bereikbaar via IM)
- Geen Nike+ iPod (was te verwachten)
- Geen landscape sms'en

Laten we hopen dat deze minpuntjes nog opgelost worden in de komende maanden, dan ben ik een 100% tevreden gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Ik heb hier geen 3G ontvangst gehad. Als ik dan handmatig ging zoeken vond hij wel T-Mobile 3G in sommige gevallen.
Zal laten weten hoe het verlopen is. Ben benieuwd!

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
Bij half geluisterde/gekeken films staat er nu een blauw stipje dat maar half gevuld is, inplaats van helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
woehoe!
super update dit!
ik heb een restore gedaan (wou met een schone iPhone beginnen met deze firmware)
hij is nu alle apps aant installeren, en dat gaat een stuk sneller als voorheen als je het mij vraagt...

EN ik ben van totaal geen 3G bereik naar 3 streepjes 3G bereik gegaan! (binnenshuis)
plus dat hij een stuk sneller aan voelt, contact lag is verdwenen, kan weer snel typen bij safari en sms enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reservekopie maken gaat nou echt vele malen sneller... Het overzetten van apps gaat wel nog steeds niet erg snel. Maarja ik vind dit al veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Laatst online: 23-11-2024
Iereen roept wel 'woehoe meer streepjes" maar heeft iemand al een test gedaan of dit een cosmetische verandering is of dat de verbinding ook écht beter/sneller is? Zoals ik al eerder aangaf, ik heb het gevoel dat het hier vooral om dat eerste gaat, de beschrijving is in ieder geval heel erg vaag:

"Improved accuracy of the 3G signal strength display"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
if (oldStrength<5) {
oldStrength * 1.5;
}

Zoiets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik ben der ook blij mee, backup gaat veel sneller, contactlijst is eindelijk bruikbaar. (van 6-7 seconden lag naar minder dan 1), applicaties installeren gaat een stuk vlotter en vast nog meer wat ik nog niet geprobeert heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Hier is de reservekopie niet echt sneller maar heb de tijd :) Is nu 15 minuten bezig zoiets.
Ben benieuwd naar m'n 3G :P Had eerst niks en ik hoop zometeen toch wel iets :) haha

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een update, 238 mb.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow pimp. Als je een update uitvoert gaat punt 1, het updaten veel en veel sneller en punt 2, hij zet de app terug waar hij stond! Dat is een grote vooruitgang. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DJMurtz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:18:
Iereen roept wel 'woehoe meer streepjes" maar heeft iemand al een test gedaan of dit een cosmetische verandering is of dat de verbinding ook écht beter/sneller is? Zoals ik al eerder aangaf, ik heb het gevoel dat het hier vooral om dat eerste gaat, de beschrijving is in ieder geval heel erg vaag:

"Improved accuracy of the 3G signal strength display"
Als je van geen 3G bereik naar wel 3G bereik gaat, dan moet de ontvangst wel verbeterd zijn. Maar Apple zal vast ook streepjes hebben toegevoegd (als ze slim zijn). Bij hetzelfde bereik gaf de iPhone eerst maar 1 streepje en een Nokia N95 bijna volle streepjes (MobileTech Review). Dan lijkt het al gauw slecht :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Potverdikkie wat zijn jullie snel hier, ik zit met papa-dag thuis, dus dacht dat ik wel de eerste was die het nieuws kon neerplempem. :) De software update wordt hier nog geinstalleerd, volgens de informatie die ik vantevoren kreeg gaat het om een verbeterde weergave van het 3G signaal, dat lijkt dus niet zozeer het signaal zelf te zijn wat verbeterd, maar eerder softwarematige aanpassingen om (wellicht door een controle programma op de achtergrond?) het bereik niet te snel als "niet aanwezig" door te geven aan het systeem. Gok ik. Zoals Hoedje hierboven aangeeft en ik zelf ook altijd al heb gezegd, de streepjes kunnen op andere schalen berekent zijn, dus men zal ook wel de schalen hebben aangepast, wat een eerlijkere vergelijking mogelijk maakt met andere mobieltjes.

Mijn ervaring ermee in de eerste paar minuten van gebruik:

- Veel snellere backup indeed
- Als dit waar is... van 1 streepje 3G op m'n kamertje naar vol bereik!! Oh yeah
- SMS lag is weg, nice
- Contacts, nog wel een lag van een seconde, maar de lijst reageert meteen wat bij mij ook soms even duurde
- Als test even Spore gedownload, verliep allemaal moeiteloos en ik had duidelijk het gevoel dat het gehele systeem soepeler werkt. Snellere installatie ook, iets wat ik ook als "irritant" ervaarde, alsmede het terugzetten van het icoontje na updates.

Nu nog de accuduur bekijken, maar het lijkt erop alsof ik weer dezelfde kwaliteit heb als op m'n iPod Touch met 1.1.4. Dit is nu wat je noemt, goede support. Ik vond het opmerkelijk dat Steve dit in de afgelopen presentatie zo benoemde overigens, heeft tie nog nooit gedaan volgens mij. Ik kan mij voorstellen waarom als ik deze update zie, heerlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door vgroenewold op 12-09-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 18:29
Alles voelt sneller aan nu. Internet (pagina is gelijk zichtbaar) en iPod functie laad sneller, geen lag in contacten en sms meer. Genius ga ik denk ik veel gebruiken... leuke functie! Kwa bereik kan ik nog niks melden miss alleen dat het aantal spreepjes constanter is inplaats van 1 naar 4 springen enz.

Reserve kopie maken ging echt binnen 2 min... dat is een mooie versnelling.

Ja tot nu toe voelt het goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wow, mijn backup zit al op de helft :)
Hoe lang duur het ongeveer nadat de backup klaar is? Kan ik beoordelen of het nog zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De triple click functie van de nieuwe iPods zit nu ook op de iPhone. Als je drie keer klikt met het microfoon gedeelte van de oordopjes dan ga je een nummer terug :). Geeft toch weer wat hoop dat de nieuwe oordopjes volledig ondersteunt zullen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Spot the differences:

Afbeeldingslocatie: http://xs331.xs.to/xs331/08375/img_0001_5525.png

Afbeeldingslocatie: http://xs331.xs.to/xs331/08375/img_0002_3730.png

• Veranderd 3G icoontje
• Veranderd GPRS icoontje
• Border om Guitar Toolkit

[ Voor 23% gewijzigd door NiteSpeed op 12-09-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Bij de onderste heb je 4 mails!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:25
Plus lichtere vetter gedrukte fonts lijkt wel? Over het geheel lijkt je 2e screenshot wat brighter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27
NiteSpeed schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:35:
Spot the differences:

[afbeelding]

[afbeelding]

• Veranderd 3G icoontje
• Veranderd GPRS icoontje
• Border om Guitar Toolkit
• U've got mail 8)7
• Niet aan de oplader 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Laatst online: 06-09 10:40
Hier in Groningen had ik in mijn studentenflat maar 1 tot 2 streepjes, nu zijn het er 4-5 (praktisch vol dus) Internet had ie in het begin even moeilijk mee, maar doet het nu als een gesmeerde tiet.
Contacten zijn vrijwel direct scrollbaar, ipv het 2 seconden wachten, iPod start sneller op :)
Tevreden!
Nu nog even field-testen komend weekend in het Stadspark :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Andere datum!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.