Ik ben sinds een week trots eigenaar van een iphone 3g (wit).
Positieve punten:
-alles behalve de negatieve
Negatieve punten:
-Wisselend bereik, soms heb ik een streep en anders 5 (dit verandert soms om de seconde ongeacht of ik stil sta of niet)
-Geen bereik: in de trein van amsterdam-haarlem is er kennelijk geen bereik (ook zonder 3g, mijn k800i van hi heeft hier geen last van) en onder normaal gebruik kan 3g spontaan uitvallen.
-Traagheid, contacts heeft veel last van lag terwijl ik er nog maar 20 contacts in heb

daarnaast wil het toetsenbord wel eens laggen (bij bijvoorbeeld sms maar soms ook in safari)
En dat was mijn korte rant over de iPhone. Al met al moet ik zeggen dat ik uiterst positief ben over het apparaat. Hiervoor had ik een k800i met een pda en een ipod classic, nu heb ik alles in de kast gelegd en hoef ik maar een apparaat mee te nemen. De headphone out is heerlijk en doet absoluut niet onder voor die van de classic (met een alessandro ms1 koptelefoon). Draadloos internet werkt wel matig, als je je iphone aan je vrienden wilt laten zien is er spontaan geen 3g mast in de buurt te vinden

Verder kan ik bevestigen dat de camera beter is dan die van de lg secret (wat kleuren betreft) en hij kan wel redelijk opboksen tegen die van mijn k800 hoewel deze laatste wel een flitser heeft. De laatste irritatie is eigenlijk als ik op de yahoo knop druk in aandelen dan word ik doorverwezen daar de duitse yahoo (geldt ook voor de weer applicatie)

Iemand een idee hoe ik dit verander?
Misschien off-topic (weet niet waar ik het anders moet posten) maar ik kwam deze advertentie tegen op de fora van macrumors