[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.522 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Galois schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:11:
[...]

Bovendien vind ik de nauwkeurigheid van de GPS ook wel tegenvallen. Mijn Tomtom die is hier op deze plek tot op een paar meter nauwkeurig, mijn Garmin Legend Hcx ook, maar mijn iPhone zegt iets van 50 meter onnauwkeurigheid te hebben... Jammer.
Dat ligt niet aan de GPS ontvanger, maar aan Google Maps.

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

BarnOwl schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:22:
[...]

Dat ligt niet aan de GPS ontvanger, maar aan Google Maps.
Maar als ik met een ander programma (bv Here I Am) dan zegt hij dat hij op 50 meter nauwkeurig is. Terwijl mijn Tomtom en mijn Garmin beide tot op 5 meter nauwkeurig zijn...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Galois schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:29:
[...]

Maar als ik met een ander programma (bv Here I Am) dan zegt hij dat hij op 50 meter nauwkeurig is. Terwijl mijn Tomtom en mijn Garmin beide tot op 5 meter nauwkeurig zijn...
Dan heb je waarschijnlijk gewoon geen goede fix en ook een cirkel om de blauwe speld heen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Galois schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:11:
Bovendien vind ik de nauwkeurigheid van de GPS ook wel tegenvallen. Mijn Tomtom die is hier op deze plek tot op een paar meter nauwkeurig, mijn Garmin Legend Hcx ook, maar mijn iPhone zegt iets van 50 meter onnauwkeurigheid te hebben... Jammer.
Je tomtom rond af op straten. Die gaat er van uit dat je je auto nooit op het dakterras zult zetten. En HDOP is iets anders dan 'nauwkeurigheid', het is potentieele onnauwkeurigheid. Een kansverdeling. Ik heb wel eens fixes op herkenbare landmarks vergeleken met kaarten, en gek genoeg klopt het altijd binnen een paar meter. HDOP zien als 'afwijking' werkt gewoon niet.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan iedereen;

Wie hebben er GEEN last van hot/stuck pixels?

Ik heb nu net namelijk mijn 3e iPhone alweer opgehaald en op een zwarte achtergrond zie je gewoon duidelijk ( voor mij althans, anderen zien het niet ;x ) witte stipjes zitten, toch wel een aantal. Ook mijn iPod touch heb ik net geinspecteerd en die heeft er ook een paar, heb ik nu gewoon steeds vette pech of heeft iedereen hier last van?

Vraag is wel of ik hem nu via ProAssist weer moet opsturen =/ vorige keer 5 weken kwijtgeweest...

edit; als het geen zwarte achtergrond of in ieder geval heel donker is, zie ik ze gewoon helemaal niet.. :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OEPS... dom van mij... :-)

En een mooi programma die mijn GPS coördinaten en hoogte en snelheid kan meten? Gratis uiteraard :-) Ik kan niets vinden. Here I Am werkt niet heel goed en bovendien kan hij alleen maar hoogte en GPS coördinaten. Ik wil één programma met snelheid, hoogte en coördinaten... Gebruikt iemand zoiets?

probeer track thing eens via de app store gratis (onder navigatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Galois schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:29:
[...]

Dat kan allerlei oorzaken hebben. In ieder geval vergelijk je nu twee dedicated GPS-apparaten (die hun batterij en processorcycles vrijelijk mogen besteden aan een zo goed mogelijke analyse van de radioruis die ze binnenkrijgen) met een telefoon die z'n resources over véél meer zaken moet verdelen ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:42:

Ik heb beide apparaten en nergens last van. Echter, kijk je niet ietwat te kritisch? Als je ze niet ziet tijdens gebruik is het eerder psychologisch een probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:42:

*Meldt*.
Ik heb nu net namelijk mijn 3e iPhone alweer opgehaald en op een zwarte achtergrond zie je gewoon duidelijk ( voor mij althans, anderen zien het niet ;x ) witte stipjes zitten, toch wel een aantal. Ook mijn iPod touch heb ik net geinspecteerd en die heeft er ook een paar, heb ik nu gewoon steeds vette pech of heeft iedereen hier last van?

Vraag is wel of ik hem nu via ProAssist weer moet opsturen =/ vorige keer 5 weken kwijtgeweest...

edit; als het geen zwarte achtergrond of in ieder geval heel donker is, zie ik ze gewoon helemaal niet.. :?
't zit in je hoofd. hot pixels zijn zelden wit. Dat zou namelijk inhouden dat er drie hot subpixels naast elkaar in dezelfde pixel zitten. En die kans is vrij klein.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 20:20:
Beste tweakers,

Is er al een alternatief (betaald of gratis) voor het briljante Intelliscreen?

mvg
Hoezo een alternatief? Ahaa, je hebt een License nodig, hmmm

[ Voor 8% gewijzigd door Tristan op 07-09-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er standaard een manier in de iPhone om lange stukken achter elkaar op te nemen (bijvoorbeeld colleges ed), of is hier een app voor nodig (en zo ja bestaan die?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Als ik 3G uit zet kan ik zonder WIFI niet internetten, is dit normaal? Ik dacht dat je dan via GPRS zou moeten kunnen internetten (zoals bij mijn oude SE k810i). Meer mensen hier last van? Of zou he taan slechte dekking kunnen liggen?

Ligt dus aan slechte dekking, bellen is wel normaal mogelijk, maar internetten niet.

[ Voor 16% gewijzigd door CrashOne op 07-09-2008 22:09 ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 21:43:
Zit er standaard een manier in de iPhone om lange stukken achter elkaar op te nemen (bijvoorbeeld colleges ed), of is hier een app voor nodig (en zo ja bestaan die?)
Geluid opnemen bedoel je? Typ eens "recorder" in het zoekveld van iTunes. €0.79 and Bob's your uncle ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:24:
[...]

*Meldt*.

[...]

't zit in je hoofd. hot pixels zijn zelden wit. Dat zou namelijk inhouden dat er drie hot subpixels naast elkaar in dezelfde pixel zitten. En die kans is vrij klein.
Dit zit echt niet in mijn hoofd :P ik zie er toch zeker 10+ alleen zichtbaar op zwarte en hele donkere achtergronden, pixels die gewoon licht blijven uitstralen lijkt het.

En ja, ik ben erg precies maar ik zie er 2 wel degelijk bij normaal gebruik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik was vandaag even de grens over en dataroaming stond uit. In Duitsland wilde hij helemaal geen verbinding maken. Toen ik weer in Nederland was kreeg ik ook geen netwerk maar als compensatie wel een fijne melding dat het toestel gerestored moest worden en of ik even contact op wilde nemen met Apple Support. Ik schrok me een hoedje, maar een reboot kon gelukkig het probleem oplossen.

Ik kan niet zeggen dat ik heel veel vertrouwen houd in het apparaat. Ik moet hem iedere dag wel minstens 1x rebooten (of dat doet ie zelf wanneer die crasht) omdat er vage klachten zijn of omdat dingen niet meer werken.

@qwaz: http://www.i4u.com/article3980.html ;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Shiver23 schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:59:
met Apple Support. Ik schrok me een hoedje, maar een reboot kon gelukkig het probleem oplossen.
Sommige mensen lijken ook wel elk mogelijk probleem tegen te komen. ;) Heb hier ook nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, hoe precies gebruik jij je iPhone...download je continue apps oid? Zou allemaal gewoon moeten kunnen natuurlijk, maar ik wil er eens een vinger achter proberen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:12

WouterG

Dit is geen ondertitel

CyBeR schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:24:
[...]

*Meldt*.

[...]

Meld, ik heb ook een witte pixel in beeld. Vind hem niet bijzonder storend maar had hem liever niet gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomcat schreef op zondag 07 september 2008 @ 23:55:
[...]

Meld, ik heb ook een witte pixel in beeld. Vind hem niet bijzonder storend maar had hem liever niet gehad ;)
Ik heb er ook 1. Hij is niet wit, maar gekleurd. De kleur is afhankelijk van de kijkhoek. Je ziet hem idd alleen bij een zwart scherm. Aangezien dat niet veel voorkomt vind ik het geen reden om hem terug te brengen. Het risico voor meer hot pixels, of erger nog, dode pixels vind ik te groot.

Enige keer wanneer ik hem altijd zie is met de buienradar app. Dan zit die onder de "i" van "buienradar.nl" boven in beeld en dus in het zwart :p
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:11:
[...]
ik zie er toch zeker 10+ alleen zichtbaar op zwarte en hele donkere achtergronden, pixels die gewoon licht blijven uitstralen lijkt het.
10+ vind ik wel heel erg veel, dan had ik hem zeker ook teruggebracht.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook met mijn iPhone(s)

1ste iPhone 3G na 1 week 4 witte pixels op een zwarte achtergrond. terug gebracht 2 weken weg
2de iPhone 3G kreeg ik (splinter nieuwe). deed hem aan meteen 5 witte pixels op zwarte achtergrond getest zelfs in de tmobile store. De werknemer begon het nu ook echt klote te vinden.

Nu nog steeds aan het wachten op mijn 3de iPhone en die zal ook wel weer witte pixels hebben.
Gewoon kwaliteit van niets. Deze telefoon gaat gewoon geen 2 jaar mee.

Ik ben al zo lange tijd Apple gebruiker maar me laatste 2 jaar heb ik alleen nog maar zwakke / kapotte producten gekocht.

- Macbook pro 17" 2699 euro - logic bord kapot
- iMac 24" 3,06ghz - 1919 euro - Harddisk,Geheugen kapot
- 2 iPhones

En je betaald voor kwaliteit ahum niet bepaald.
Ik word gehinderd om nog een nieuwe Apple te kopen maar het moet gewoon door me studie.
Mac OSx is fijn. Maar de productie van nieuwe producten worden met de dag slechter.

Als ik nu weer een nieuwe Apple koop dan krijg ik al een stem in me hoofd die zegt: Wat gaat er nu weer kapot laten we maar weer wachten.

Mvg, Jafd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54
Gelukkig kom ik weer de meest betrouwbare (maar wel door Marktplaats gecontrolleerde) advertentie tegen... Eerste wat al opvalt is dat ze het over een dockingsstation hebben die bij de iPhone 3G zit. Hoeveel mensen zullen er dit keer in trappen of een iPhone clone krijgen?

[ Voor 12% gewijzigd door Uberprutser op 08-09-2008 08:32 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
Ballebek schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:30:
Gelukkig kom ik weer de meest betrouwbare (maar wel door Marktplaats gecontrolleerde) advertentie tegen... Eerste wat al opvalt is dat ze het over een dockingsstation hebben die bij de iPhone 3G zit. Hoeveel mensen zullen er dit keer in trappen of een iPhone clone krijgen?
Als het echt oplichters zijn kun je niet met PayPal betalen, je hebt immers kopersgarantie (En ik weet uit ervaring dat dat werkt!)
Het zal wel grijze import zijn, zoals ook in de bron staat. Apple zal er echter niet blij mee zijn.......

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 18:59

B2

wa' seggie?

Gisteren heeft mijn iPhone een date gemaakt met de stoeptegels.. Was niet echt een goede combinatie.. Het glas is op twee plaatsen gebroken. Gelukkig niet bij het scherm, dus mijn LCD is nog wel goed.

Op welke manier kan ik het het beste laten maken? Op www.ipod-service.nl staat dat het vervangen van het glas 89 euro kost, en op de diverse fora lees ik goede recensies over ipod-service.nl.
Of moet ik eerst langs de Apple reseller waar ik de iPhone gekocht heb? Of langs een T-mobile winkel?
Via ipod-service is je iPhone binnen een week gemaakt schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
BarnOwl schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:50:
[...]
Als het echt oplichters zijn kun je niet met PayPal betalen, je hebt immers kopersgarantie (En ik weet uit ervaring dat dat werkt!)
Het zal wel grijze import zijn, zoals ook in de bron staat. Apple zal er echter niet blij mee zijn.......
De advertentie is natuurlijk zeer dubieus en waarschijnlijk gewoon oplichterij. De prijzen zijn te laag en de levertijd is te lang. Daarnaast kun je volgens de tekst in de advertentie niet via PayPal betalen (dus dat zal dan, ondanks het mooie logootje) ook wel niet mogelijk zijn ;).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 11-09 13:54
Hoedje schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:08:
[...]

De advertentie is natuurlijk zeer dubieus en waarschijnlijk gewoon oplichterij. De prijzen zijn te laag en de levertijd is te lang. Daarnaast kun je volgens de tekst in de advertentie niet via PayPal betalen (dus dat zal dan, ondanks het mooie logootje) ook wel niet mogelijk zijn ;).
EN Er loopt een heel topic op Marktplaats op hun forums hierover.
Waarom ik deze hier neer plaats: Ik heb 2 mailtjes gehad van kennissen die er 1 willen bestellen bij deze persoon en aangezien deze ook op Tweakers meelezen leek het mij wel handig het even te posten.
Verkoper beweerd meerdere exemplaren verkocht te hebben maar nergens is iets te vinden over de ervaringen van de koper.

Inmiddels is er bewijs dat het geen zuivere koffie is dus wees gewaarschuwd :)

p.s. Wat zou ik blij zijn als mijn iPhone samen zou kunnen werken met mijn iCal server :(

[ Voor 6% gewijzigd door Uberprutser op 08-09-2008 09:55 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Ballebek schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:54:
[...]

p.s. Wat zou ik blij zijn als mijn iPhone samen zou kunnen werken met mijn iCal server :(
Ik verwacht eerlijk gezegd dat hieraan gewerkt wordt binnen Apple. Zo is het algemeen bekend dat iCal en de iPhone en MobileMe niet lekker werken, er mist nog teveel. Voor mij bijv. subscription-syncing. Maar daar is een officieel document over wat het probleem aanduidt, dit soort zaken zijn vervelend maar lijken erg logisch om te gaan ondersteunen. Zoals Steve Jobs al aangaf, MobileMe is te snel op de markt gezet, men was gewoon nog niet klaar.

[ Voor 7% gewijzigd door vgroenewold op 08-09-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
Hoedje schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:08:
[...]

Oops, dat was me even ontgaan.....Je hebt helemaal gelijk. Wat een laaielichters!
Ik hoop dat er zo in ieder geval wat mensen minder intrappen......

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
Zpottr schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 00:31:
[...]

Hmm, nee hoor. Er zijn battery packs met veel meer capaciteit. Ik vind bv. deze wel mooi: 3400mAh. Werkt ook met andere (USB-)spullen en is op te laden via USB. Zit bovendien aangesloten via een kabeltje, dus minder kans op schade. Zou €40,- moeten kosten.
Ik heb ze even een mailtje gestuurd om te bevestigen dat deze ook werkt met de 3G en kreeg vandaag het volgende antwoord.
Geachte heer ********,

Bedankt voor uw email.

De Macally IP-A481 werkt met de iPhone 3G. De batterij werkt met de meeste apparaten die via USB opgeladen worden. Voor het opladen van de iPhone 3G, kunt u de oorspronkelijk kabel vande iPhone 3G gebruiken.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Best regards,

Teklink Europe B.V. (Macally Peripherals)
Ik heb er meteen één besteld bij de Apple shop in Arnhem.

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
B2 schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:04:
Gisteren heeft mijn iPhone een date gemaakt met de stoeptegels.. Was niet echt een goede combinatie.. Het glas is op twee plaatsen gebroken. Gelukkig niet bij het scherm, dus mijn LCD is nog wel goed.

Op welke manier kan ik het het beste laten maken? Op www.ipod-service.nl staat dat het vervangen van het glas 89 euro kost, en op de diverse fora lees ik goede recensies over ipod-service.nl.
Of moet ik eerst langs de Apple reseller waar ik de iPhone gekocht heb? Of langs een T-mobile winkel?
Via ipod-service is je iPhone binnen een week gemaakt schijnt.
Of je doet het zelf, glasplaatje bestellen hier bijvoorbeeld, en dan een reparatiesetje hier. Ben je voor 15 euro klaar. En het kost méér dan 89 euro bij ipod-service he, " Inbouwkosten eenmalig 22,50".

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 08-09-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Hou er in dat geval wel rekening mee dat het waarschijnlijk niet zo'n hele mooie kwaliteit is (DE kennende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Aangezien ipod-service geen erkende Apple reparateur is halen zij waarschijnlijk hun onderdelen ook gewoon bij DE of een vergelijkbare zaak. (al zeggen ze originele onderdelen te gebruiken, maar dan is de vraag, hoe komen ze daar aan)

(ik heb overigens niets te klagen over DE, vaak prima kwaliteit, zal me niets verbazen als sommige fabriekjes van originele producten gewoon stiekem een uurtje langer door draaien)

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 08-09-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 18:59

B2

wa' seggie?

CrashOne schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:52:
Hou er in dat geval wel rekening mee dat het waarschijnlijk niet zo'n hele mooie kwaliteit is (DE kennende).
Inderdaad, ipod-service werkt volgens de site wel met Apple onderdelen. Het gaat mij er vooral om of het verstandiger is om de iPhone naar T-mobile te brengen, of het te laten doen door bv ipod-service.
Ruilt T-mobile de iPhone om of sturen ze hem ook naar een reparateur? Ga vanmiddag in ieder geval even langs MacInside waar ik de iPhone gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Zijn er meer mensen die last hebben van een ontiegelijk langzame iPhone? Ik heb hem nu al een tijdje en sinds een week of 2 is hij erg langzaam. Sinds enkele dagen is hij zo langzaam dat ik hem bijna niet meer kan gebruiken, elke letter die ik intik neemt 3 seconden in beslag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
BFmango schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:37:
Zijn er meer mensen die last hebben van een ontiegelijk langzame iPhone? Ik heb hem nu al een tijdje en sinds een week of 2 is hij erg langzaam. Sinds enkele dagen is hij zo langzaam dat ik hem bijna niet meer kan gebruiken, elke letter die ik intik neemt 3 seconden in beslag ofzo.
jailbroken? Ik had er last van toen ik een aantal 3rd party apps (waaronder summerboard) geinstalleerd had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:43
Ik had er ook last van. Opnieuw opstarten, en het probleem was weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
Nee niet gejailbreaked of wat dan ook. En alle aps heb ik verwijderd. Opnieuw opstarten werkt ook niet, soms valt hij vanzelf uit en herstart hij zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Soms heb ik hier last van, vooral bij de sms-app. Het is het enige probleem wat ik heb met de iPhone en is geintroduceert met 2.0, 1.1.4 was veel sneller. Hier wordt door Apple aan gewerkt, optimalisaties e.d. zouden in 2.1 moeten zitten. Ik vond het wel vervelend toen ik naar 2.0 ging, aangezien ik van Apple gewend ben dat updates eerder sneller dan langzamer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ballebek schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:54:
[...]

EN Er loopt een heel topic op Marktplaats op hun forums hierover.
Waarom ik deze hier neer plaats: Ik heb 2 mailtjes gehad van kennissen die er 1 willen bestellen bij deze persoon en aangezien deze ook op Tweakers meelezen leek het mij wel handig het even te posten.
Verkoper beweerd meerdere exemplaren verkocht te hebben maar nergens is iets te vinden over de ervaringen van de koper.

Inmiddels is er bewijs dat het geen zuivere koffie is dus wees gewaarschuwd :)

Er is volgens mij niet echt concreet bewijs, maar er staat onderin iets over "iphonehelpdesk" en voor zover ik weet zijn dat wel oplichters?

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:10
Pixxa schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:44:
[...]

jailbroken? Ik had er last van toen ik een aantal 3rd party apps (waaronder summerboard) geinstalleerd had..
Dit probleem heeft echt niets met een jailbreak of whatsoever te maken. Echt puur een bug in de firmware van Apple, wat je ook op je iPhone knalt. Totaal geen last van in 1.1.2 t/m 1.1.4. Sinds 2.0 wel af en toe last van.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33

arnoudwokke

Redacteur
Even een tv-tipje voor gebruikers van dit forum: http://www.trosradar.nl/i...d=uitzending&itemUid=1258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik ben sinds een week trots eigenaar van een iphone 3g (wit).
Positieve punten:
-alles behalve de negatieve
Negatieve punten:
-Wisselend bereik, soms heb ik een streep en anders 5 (dit verandert soms om de seconde ongeacht of ik stil sta of niet)
-Geen bereik: in de trein van amsterdam-haarlem is er kennelijk geen bereik (ook zonder 3g, mijn k800i van hi heeft hier geen last van) en onder normaal gebruik kan 3g spontaan uitvallen.
-Traagheid, contacts heeft veel last van lag terwijl ik er nog maar 20 contacts in heb :/ daarnaast wil het toetsenbord wel eens laggen (bij bijvoorbeeld sms maar soms ook in safari)

En dat was mijn korte rant over de iPhone. Al met al moet ik zeggen dat ik uiterst positief ben over het apparaat. Hiervoor had ik een k800i met een pda en een ipod classic, nu heb ik alles in de kast gelegd en hoef ik maar een apparaat mee te nemen. De headphone out is heerlijk en doet absoluut niet onder voor die van de classic (met een alessandro ms1 koptelefoon). Draadloos internet werkt wel matig, als je je iphone aan je vrienden wilt laten zien is er spontaan geen 3g mast in de buurt te vinden :/ Verder kan ik bevestigen dat de camera beter is dan die van de lg secret (wat kleuren betreft) en hij kan wel redelijk opboksen tegen die van mijn k800 hoewel deze laatste wel een flitser heeft. De laatste irritatie is eigenlijk als ik op de yahoo knop druk in aandelen dan word ik doorverwezen daar de duitse yahoo (geldt ook voor de weer applicatie) :P Iemand een idee hoe ik dit verander?

Misschien off-topic (weet niet waar ik het anders moet posten) maar ik kwam deze advertentie tegen op de fora van macrumors Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v451/rockmanz/n96.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Toch vreemd dat de een wel last heeft van een trage contact lijst en de ander niet. Ikzelf heb 152 contacten waarvan veel met meerdere nummers/e-mail adressen maar bij mij is alles super snel.

Ik heb net mijn netwerk instellingen gereset en heb ineens beter bereik (3G!). Ook werkt mijn visual voicemail hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Laatst online: 13-07 19:27
rockmanz schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:08:
Misschien off-topic (weet niet waar ik het anders moet posten) maar ik kwam deze advertentie tegen op de fora van macrumors [afbeelding]
Ja hieronder ook zo leuk:
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2cffxhg.gif

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 13:26

Licko

ZVDK

ik zit ook te twijfelen over de aanschaf van een iphone 3g, aangezien mijn vorige gsm is gestolen...
belangrijkste punt bij een gsm is voor mij de mogelijkheid 'm te gebruiken als mp3 speler. nu heb ik voorheen altjid walkman telefoons gehad waar ik tevreden was over de geluidskwaliteit.
ik heb laatst de ipod nano (laatste versie) geleend van mijn broertje en ik was niet echt onder de indruk van de geluidskwaliteit.

is die te vergelijken met de geluidskwaliteit (over de headset) van de iphone?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vraagje, kan ik nergens zien hoeveel karakters ik in type bij het maken van een sms? Heb nu al vaak dat ik een smsje van 170 karakters stuur en dat die persoon dus 2 SMSjes krijgt waarin bij de 2e enkel staat "Kus" ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Licko schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:42:
ik zit ook te twijfelen over de aanschaf van een iphone 3g, aangezien mijn vorige gsm is gestolen...
belangrijkste punt bij een gsm is voor mij de mogelijkheid 'm te gebruiken als mp3 speler. nu heb ik voorheen altjid walkman telefoons gehad waar ik tevreden was over de geluidskwaliteit.
ik heb laatst de ipod nano (laatste versie) geleend van mijn broertje en ik was niet echt onder de indruk van de geluidskwaliteit.

is die te vergelijken met de geluidskwaliteit (over de headset) van de iphone?
Ik denk dat je een ander voorkeur hebt qua geluid, waarschijnlijk meer bas. Aangezien de geluidskwaliteit van de iPod nano prima is en waarschijnlijk beter dan je walkman telefoon :). Maar de geluidskwaliteit van de iPhone 3G is (zeker vergeleken met andere telefoons) uitmuntend, zoals ook blijkt uit objectieve tests:
We were really curious however how the iPhone 3G fares in terms of audio quality. So we put it through its paces in our regular audio quality test.

It turned out that the audio quality of the iPhone 3G is just as expected - flawless. The iPod pedigree is enough to provide one of the best sonic experiences on the market. All of the readings are remarkable, so we have an excellent performer in all possible aspects.

As far as the difference to the iPhone 1G is concerned, the iPhone 3G performs almost the same as its predecessor. The differences are really insignificant and, as there was virtually nothing more to ask of the iPhone 1G, this spells great sound experience. Check out the comparative results.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 08-09-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:19
nudie schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:46:
Vraagje, kan ik nergens zien hoeveel karakters ik in type bij het maken van een sms? Heb nu al vaak dat ik een smsje van 170 karakters stuur en dat die persoon dus 2 SMSjes krijgt waarin bij de 2e enkel staat "Kus" ofzo..
nee. Zie ook dit bericht op het iphone blog: http://iphoneblog.t-mobil...-1-sms-passen-160-tekens/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
nudie schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:46:
Nee dat kan niet, heb wel gelezen dat je ongeveer 5 regels aan moet houden, dat zou 160 tekens moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Begin van de 7e regel heb ik hier gelezen. Met 6 regels zit je safe.
Mij persoonlijk boeit het niet (meer). Kom er nu met 150 stuks in mijn bundel achter, dat ik die nooit op krijg, dus ik tik maar raak nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:08
Ik heb hem!
Net binnen, het is een 16 gig zwart.
Ben nu een beetje aan het spelen, echt mooi toestel hoor.

Even een snel vraagje ik heb net een paar mooie foto's gemaakt hoe kan ik die op me computer zetten, ik denk via Itunes maar waar in itunes vind ik ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Alcides schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:56:
Ik heb hem!
Net binnen, het is een 16 gig zwart.
Ben nu een beetje aan het spelen, echt mooi toestel hoor.

Even een snel vraagje ik heb net een paar mooie foto's gemaakt hoe kan ik die op me computer zetten, ik denk via Itunes maar waar in itunes vind ik ze dan?
Koppel de iphone aan je usb en start itunes op? Dan komt hij bij mij vanzelf met een melding over de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Vos schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:17:
[...]

Koppel de iphone aan je usb en start itunes op? Dan komt hij bij mij vanzelf met een melding over de camera.
Ja klopt! Bedankt, komt denk ik omdat ik de foto heb gemaakt toen ik hem aan de computer had aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Zijn er meer mensen met een iPhone 3g die last hebben van een krakend geluid? Bij rustige nummers en bij films kraakt mijn rechter oordopje (meerdere koptelefoons getest) en zonder oordopjes kraakt het speaker geluid ook. Aan de muziek zelf kan het ook niet liggen want die komt gewoon uit de iTunes shop. Misschien maar op gaan sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
XoiN schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:44:
Zijn er meer mensen met een iPhone 3g die last hebben van een krakend geluid? Bij rustige nummers en bij films kraakt mijn rechter oordopje (meerdere koptelefoons getest) en zonder oordopjes kraakt het speaker geluid ook. Aan de muziek zelf kan het ook niet liggen want die komt gewoon uit de iTunes shop. Misschien maar op gaan sturen...
Dat zou niet mogen. De speaker zou evt. overstuurd kunnen worden. Die zijn over het algemeen gewoon te klein om echt fatsoenlijk geluid te produceren. Maar je rechter oordopje/oorschelp is niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Jaha, beetje schrale actie - wie laat zich door zo'n tekst nu overhalen een compleet ander toestel te kopen?

Volgens mij betalen ze zich trouwens helemaal blauw aan Google adwords - ze zullen echt niet de enige partij zijn die een plekje wil bij dit soort topics. Indicatie dat KPN inderdaad voorlopig niet aan de iPhone gaat?? Iets zit ze iig niet lekker :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Hoedje schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:52:
[...]

Dat zou niet mogen. De speaker zou evt. overstuurd kunnen worden. Die zijn over het algemeen gewoon te klein om echt fatsoenlijk geluid te produceren. Maar je rechter oordopje/oorschelp is niet best.
Idd.. weet iemand hoelang ik bij een reparatie mijn telefoon moet missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 18:29
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:34:
[...]

Had ik van de week ook. Na volledig opladen begonnen de tellers niet te tellen. Nadat ik hem daarna weer op had geladen deden ze het weer. Waar dat door kwam? Geen idee.....
Ik denk dat dit gebeurt als de iPhone is gecrashed... Nadat hij bij mij vanmiddag uit zichzelf opnieuw opstarte ging ik gelijk naar de status kijken, deze was dus verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjek schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:48:
[...]

Ik denk dat dit gebeurt als de iPhone is gecrashed... Nadat hij bij mij vanmiddag uit zichzelf opnieuw opstarte ging ik gelijk naar de status kijken, deze was dus verdwenen.
Daar ligt het niet aan, ik heb nog geen crash gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

vgroenewold schreef op zondag 07 september 2008 @ 23:49:
[...]

Sommige mensen lijken ook wel elk mogelijk probleem tegen te komen. ;) Heb hier ook nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, hoe precies gebruik jij je iPhone...download je continue apps oid? Zou allemaal gewoon moeten kunnen natuurlijk, maar ik wil er eens een vinger achter proberen te krijgen.
Ik gebruik hem wel veel. Veel internetten, twitter app, soms een spelletje, mail, sms, muziek luisteren. Wel een beetje alles door elkaar heen.

Sowieso is de iPhone echt slecht in 'multitasken' voor zover dat mogelijk is. De MP3-speler loopt lekker mee te haperen als hij het zwaar heeft door wat dan ook. Smsje typen met de bekende sms-lag, website bekijken die te groot blijkt en het geluid hapert lekker mee. Mijn k750, k800 konden netjes een MP3tje blijven spelen terwijl ik via Opera mini het nodige bekijk. Allemaal netjes los van elkaar (ook qua hardware denk ik).
Sowieso loopt Safari vast als de website te groot is of als er ergens een buffer volloopt. Dat ik vind ik echt zo slordig, maar het toestel blijft tenminste wel aan.

Ik vind het op een paar lastige/domme praktische dingen een supermooi toestel, maar hij moet echt een stuk stabieler worden. Geluidskwaliteit van het bellen is trouwens geweldig zoals hierboven ook in een test naar voren kwam.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 08-09-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Sorry hoor, maar dit was wel een erg goedkope manier om aandacht te vestigen op het programma Radar. Superlatieven waren niet van de lucht en zelfs Vincent Evers (trendwatcher notabene en die op dit filmpje voldoende goede kritiek heeft gekregen) was aanwezig. Dat er problemen zijn met 3G ontken ik niet, dit lijkt inderdaad zo te zijn, hoewel ik ze niet als zodanig ervaar (net als een groot deel van de 60000 gebruikers die volgens de presentatrice allemaal problemen hebben). Zo zwart-wit is het simpelweg niet. Nu wordt de iPhone in zijn geheel als superslecht afgeschilderd, zonder goed achtergrond-onderzoek. Dit was gewoon nog slechter dan ik al op voorhand dacht (niveau medicijn-items en wetenschap).

Mag ik nu ook mijn slechte ervaringen en het niet voldoen aan verwachtingen van 1 vd andere 100 mobieltjes op Radar te zien krijgen? Ik ben voor het behandelen van klachten, wat het enige positieve is van de uitending, ik ben tegen slecht journalistiek onderzoek en goedkoop scoren om mijn klacht behandelt te zien.

ps. Vincent Evers in nieuw daglicht: http://iphoneweblog.blogs...gebruikt-zijn-iphone.html

[ Voor 5% gewijzigd door vgroenewold op 08-09-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Tsja, dat is Radar. Ik kon bij alles waar ze 't over hadden zeggen 'geen last van met Vodafone' ;) (Behalve batterij dan, maar dat durven ze dan weer niet in vergelijking met andere 3G-toestellen te doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik heb een WiFi key van 50 tekens die er ongeveer zo uit ziet: @#%QD@#Fnasd@ijasdfoWERASDF)W)WERqw4
En die moet ik invoeren op m'n iPhone... is er een manier om dat handig te doen? 8)7 }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Muthas schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:03:
Ik heb een WiFi key van 50 tekens die er ongeveer zo uit ziet: @#%QD@#Fnasd@ijasdfoWERASDF)W)WERqw4
En die moet ik invoeren op m'n iPhone... is er een manier om dat handig te doen? 8)7 }:|
Een normale key instellen in je access point? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Het was ook niet mijn idee -O- en ik heb er verder ook geen toegang tot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Radar was weer leuk. Kennelijk zitten 60.000 mensen met een probleem en deze mensen moeten maar denken dat dit "probleem" wordt opgelost doordat één meneer verwacht dat alles goed komt. Helaas werden er geen technische details vrijgegeven waarom het niet goed werkt, het werkt gewoon voorlopig niet, punt. Wat wel grappig zou zijn is als Apple morgen komt met de iphone 2.1 software en alles verholpen is :z Na morgen weten we wel wie de schuldige vinger van het 3g-verhaal krijgt, apple of t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

mwoah was een beetje kort bij radar....niet echt de moeite waard. Hier ook geen problemen, GPRS is zelfs sneller dan op mn HTC s710! En dat op een dutchtone simkaart...

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Muthas schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:03:
Nou, zo moeilijk is het niet. Speciale tekens staan in een apart tab-blad op je keyboard en je hoeft het maar 1x in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het item bij Radar had idd helemaal niets toe te voegen en was puur een kijkcijfer trekker. Erg ongenuanceerd, eenzijdig en zelfs een beetje flauw.

Daarbij komt nog dat ze zelfs verkeerde informatie geven. Ze stellen namelijk dat het goedkoopste abonnement 30 euro kost waarbij je nog 179 euro voor het apparaat moet betalen. Dat klopt dus niet aangezien je er ook een voor 80 euro kunt krijgen.

Dit bewijst dus dat er totaal geen moeite voor het item gedaan is en het puur een spektakel stukje was. "Laten we de meest populaire gadget hier eens afzeiken en laten zien hoe kritisch we wel niet zijn". Erg slap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

rockmanz schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:18:
Radar was weer leuk. Kennelijk zitten 60.000 mensen met een probleem en deze mensen moeten maar denken dat dit "probleem" wordt opgelost doordat één meneer verwacht dat alles goed komt.
Ik heb behalve m'n eigen inmiddels een stuk of twintig andere iPhone's in m'n kennissenkring. Met bijbehorende bezitters. Niemand daarvan klaagt. Natuurlijk, er crasht wel eens wat, en af en toe doet een app raar en krijg je dat weg met opnieuw opstarten, maar de helft is blij van hun HTC af te zijn, en de andere helft had om te beginnen al geen BSOD in hun binnenzak. Geen idee wat dat voor het totaal doet, maar ik heb niet het idee dat er stelselmatige problemen met iPhones zijn, alleen wat ruwe kantjes en natuurlijk Ben OnbereikbaarT-Mobile. (Hoewel ik daar ook geen problemen mee heb..)

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

burne schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:57:
[...]

Ik heb behalve m'n eigen inmiddels een stuk of twintig andere iPhone's in m'n kennissenkring. Met bijbehorende bezitters. Niemand daarvan klaagt. Natuurlijk, er crasht wel eens wat, en af en toe doet een app raar en krijg je dat weg met opnieuw opstarten, maar de helft is blij van hun HTC af te zijn, en de andere helft had om te beginnen al geen BSOD in hun binnenzak. Geen idee wat dat voor het totaal doet, maar ik heb niet het idee dat er stelselmatige problemen met iPhones zijn, alleen wat ruwe kantjes en natuurlijk Ben OnbereikbaarT-Mobile. (Hoewel ik daar ook geen problemen mee heb..)
Misschien als je van Windows Mobile afkomt dat het een verademing is. Ik heb zelf al jaren Sony-Ericsson en mis een hoop telefoonfeatures. Verder vind ik hem echt veel te instabiel (volgens de verhalen veel instabieler met 2.0.x dan met 1.1.4). Kwestie van wat je gewend bent en wat je ermee doet denk ik. Ook de 'veiligheid' van het toestel moet echt beter.
Over bereik heb ik trouwens nog weinig te klagen. 3G is bij mij thuis beter dan de gewone ontvangst (is weer eens wat anders) en erg snel.

Ik ben er overigens achter wanneer de gebruiksmeter leeg wordt. Zodra ik bijv. met winterboard iets verander en het Springboard wordt opnieuw geladen dan gebeurt dit.

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 08-09-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Pretorian_ schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:37:
mwoah was een beetje kort bij radar....niet echt de moeite waard. Hier ook geen problemen, GPRS is zelfs sneller dan op mn HTC s710! En dat op een dutchtone simkaart...
Ik zou even een nieuwe Orange kaart halen dan, kun je 3G gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik vind het grappigste van het Kassa verhaal, dat zelfs hun eigen forum overloopt van de kritiek op het item, dat gebeurt verder vrijwel nooit :P. Het viel me ook op dat T-Mobile niets zei over het samenvoegen van het netwerk van Orange.
XoiN schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:03:
[...]

Idd.. weet iemand hoelang ik bij een reparatie mijn telefoon moet missen?
Ik heb hem sinds donderdag weer terug. Bij mij duurde het 16 dagen. Volgens T-Mobile zou het 2 weken mogen duren.
Shiver23 schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:47:
[...]

Misschien als je van Windows Mobile afkomt dat het een verademing is. Ik heb zelf al jaren Sony-Ericsson en mis een hoop telefoonfeatures. Verder vind ik hem echt veel te instabiel. Kwestie van wat je gewend bent en wat je ermee doet denk ik.
Maar (no offense) dat weet je natuurlijk vooraf. Dat vind ik wat anders dan klachten over 3G, vastlopende applicaties etc.

[ Voor 30% gewijzigd door Hoedje op 08-09-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:10
Shiver23 schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:15:
[...]

Ik gebruik hem wel veel. Veel internetten, twitter app, soms een spelletje, mail, sms, muziek luisteren. Wel een beetje alles door elkaar heen.

Sowieso is de iPhone echt slecht in 'multitasken' voor zover dat mogelijk is. De MP3-speler loopt lekker mee te haperen als hij het zwaar heeft door wat dan ook. Smsje typen met de bekende sms-lag, website bekijken die te groot blijkt en het geluid hapert lekker mee. Mijn k750, k800 konden netjes een MP3tje blijven spelen terwijl ik via Opera mini het nodige bekijk. Allemaal netjes los van elkaar (ook qua hardware denk ik).
Sowieso loopt Safari vast als de website te groot is of als er ergens een buffer volloopt. Dat ik vind ik echt zo slordig, maar het toestel blijft tenminste wel aan.

Ik vind het op een paar lastige/domme praktische dingen een supermooi toestel, maar hij moet echt een stuk stabieler worden. Geluidskwaliteit van het bellen is trouwens geweldig zoals hierboven ook in een test naar voren kwam.
Nou ik weet niet precies wat er met jouw iPhone is gebeurd, maar haperen van de muziek is bij mij dus echt nog nooit voorgekomen. Heb dan wel een 2G, maar toch. Alle firmwares gehad sinds 1.1.2 en nooit gehad dat de muziek ging haperen. Wat ik ook deed. Zelfs als een app vastliep ofzo.

Hebben meer mensen met een 3G dat trouwens?

Heb natuurlijk sinds 1.2 wel last van sms-bug en slome contacten.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone firmware 2.1 zal vrijdag gereleased worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Sluuz schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:55:
[...]

Nou ik weet niet precies wat er met jouw iPhone is gebeurd, maar haperen van de muziek is bij mij dus echt nog nooit voorgekomen. Heb dan wel een 2G, maar toch. Alle firmwares gehad sinds 1.1.2 en nooit gehad dat de muziek ging haperen. Wat ik ook deed. Zelfs als een app vastliep ofzo.

Hebben meer mensen met een 3G dat trouwens?

Heb natuurlijk sinds 1.2 wel last van sms-bug en slome contacten.
Daar had ik overheen gelezen. Maar ik heb daar ook geen problemen mee. Ik luister vaak muziek terwijl ik andere dingen doe (wel meestal Apple's eigen applicaties Safari/Mail/SMS etc). Bij bijv. spelletjes gaat natuurlijk de muziek uit ;)
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:56:
iPhone firmware 2.1 zal vrijdag gereleased worden!
Heb je misschien ook een bron?

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 08-09-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Radar was inderdaad niet echt bijzonder. "Iedereen" klaagt en "iedereen" heeft problemen, onzin.

Er zal ongetwijfeld een grote groep zijn die problemen heeft, maar ik hoor daar (gelukkig) niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hoedje schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:58:
[...]

Daar had ik overheen gelezen. Maar ik heb daar ook geen problemen mee. Ik luister vaak muziek terwijl ik andere dingen doe (wel meestal Apple's eigen applicaties Safari/Mail/SMS etc). Bij bijv. spelletjes gaat natuurlijk de muziek uit ;)
Ik heb het zojuist even geprobeerd te simuleren. Ik had eerst een grote pagina geopend (geenstijl bijv.). Daarna in het tweede tabblad GoT geopend en een reactie getypt. Ik bleef gewoon doortypen en ging daarna ook nog even scrollen door de pagina zodat ik een crash van Safari forceer. Net voordat Safari er mee ophield haperde het geluid een seconde of 2, beeld op zwart en terug op het Springboard. Het komt ook wel eens voor dat Safari (of iets anders) net niet crasht en dan blijft het geluid lekker haperen terwijl het toestel enorm traag is.

Het lijkt trouwens dat Safari via Wifi eerder crasht dan via 3G. Misschien kost dit meer resources.

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 08-09-2008 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Shiver23 schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:19:
[...]

Ik heb het zojuist even geprobeerd te simuleren. Ik had eerst een grote pagina geopend (geenstijl bijv.). Daarna in het tweede tabblad GoT geopend en een reactie getypt. Ik bleef gewoon doortypen en ging daarna ook nog even scrollen door de pagina zodat ik een crash van Safari forceer. Net voordat Safari er mee ophield haperde het geluid een seconde of 2, beeld op zwart en terug op het Springboard. Het komt ook wel eens voor dat Safari (of iets anders) net niet crasht en dan blijft het geluid lekker haperen terwijl het toestel enorm traag is.

Het lijkt trouwens dat Safari via Wifi eerder crasht dan via 3G. Misschien kost dit meer resources.
Grappig, ik heb net even uitgeprobeerd en inderdaad via wifi gaat het dan haperen. Overigens denk ik dat daar gewoon iets fout zit, omdat het lijkt te liggen aan de toetsenbord lag. Als Safari bijv. echt crasht door steeds foto's te bekijken dan hapert de muziek dus niet :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 23:10
hee mensen,

Ik heb laatst bij Apple winkel in eindhoven zown zwart siliconen hoesje gekocht. Maar nu heb ik het idee dat hij een beetje begint te lubberen. Hij is wel paar keer in en uit gegaan. maar zou opzich niet zoveel mogen schelen. Is hier een oplossing voor? dat ie net zo strak zat als eerst?

Heet water leggen ofzo?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje;

Heeft iemand enig idee waarom ik b.v. met Google maps bijna absoluut geen fix kan krijgen met WiFi aan maar zodra ik het uitzet ik wel ( dus door de GPS chip ) binnen 10 seconden een fix heb?

Ik heb al een aantal keer gelezen dat dit problemen kan veroorzaken, maar WiFi zou het hele gebeuren toch moeten versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:58:
[...]

[...]

Heb je misschien ook een bron?
Ja, ik zat in de uitzending van Tros Radar, was een van de ''gedupeerden'' zoals ze dat daar noemen. En er wordt je min of meer vertelt wat ze verwachten dat je zegt. Afijn, na de uitzending wat gedronken daar en gesproken met de marketing director en de woordvoerder van T-Mobile die mij dus vertelde dat de 2.1 versie vrijdag verwacht wordt. Ze hadden de release notes al ontvangen van Apple, al wilden ze daar niet teveel over kwijt. Heb een leuk en interessant gesprek gehad met hun en er is me nu heel veel meer duidelijk geworden over het reilen en zeilen bij Apple en T-Mobile. Ben oa te weten gekomen dat het team dat vanuit Apple de 3G heeft gereleased maar uit 15 man bestaat, de reden dat T-Mobile de deal heeft gekregen is omdat Apple geen zin had om met 50 verschillende operators een contract af te sluiten. T-Mobile bedient meerdere markten, vandaar dat de keuze op T-Mobile is gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:33:
[...]

Ja, ik zat in de uitzending van Tros Radar, was een van de ''gedupeerden'' zoals ze dat daar noemen. En er wordt je min of meer vertelt wat ze verwachten dat je zegt.
Dat is slecht, lekker objectief dus. Ik vond het al een slecht item maar dit maakt het helemaal erg en zet vraagtekens bij de algehele betrouwbaarheid van Radar.
[...]
Afijn, na de uitzending wat gedronken daar en gesproken met de marketing director en de woordvoerder van T-Mobile die mij dus vertelde dat de 2.1 versie vrijdag verwacht wordt.
Ik hoop toch woensdag maar vrijdag is ook goed :p
[...]
de reden dat T-Mobile de deal heeft gekregen is omdat Apple geen zin had om met 50 verschillende operators een contract af te sluiten. T-Mobile bedient meerdere markten, vandaar dat de keuze op T-Mobile is gevallen.
En Apple maar zeggen dat ze beste "user experience" willen voor hun klanten. Opzich wel logisch vanuit Apple gezien maarja, roep dat dan niet zo hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:43:
[...]

Dat is slecht, lekker objectief dus. Ik vond het al een slecht item maar dit maakt het helemaal erg en zet vraagtekens bij de algehele betrouwbaarheid van Radar.

[...]

Ik hoop toch woensdag maar vrijdag is ook goed :p

[...]

En Apple maar zeggen dat ze beste "user experience" willen voor hun klanten. Opzich wel logisch vanuit Apple gezien maarja, roep dat dan niet zo hard...
Hahaha het wordt toch echt vrijdag, helaas. De problemen met dropped calls zouden dan in ieder geval opgelost moeten zijn! Over de push notifications en verbeterde GPS wilden/of konden ze niks kwijt. Ben voor de rest wel heel veel te weten gekomen, erg interessant. Zal dat morgen allemaal neerzetten in een lange post, ga nu slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

de reden dat T-Mobile de deal heeft gekregen is omdat Apple geen zin had om met 50 verschillende operators een contract af te sluiten. T-Mobile bedient meerdere markten, vandaar dat de keuze op T-Mobile is gevallen.
Euh, Vodafone is veel groter dan T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:52:
[...]

Euh, Vodafone is veel groter dan T-Mobile.
Volgens mij bied vodafone hem aan in italie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:09:
[...]

Volgens mij bied vodafone hem aan in italie?
En griekenland, en tsjechie, en Australie, portugal, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Ben nu al de hele dag aan het spelen en vind het geweldig. Maar ik ben net op me eerste probleem gestuit. Mijn apps willen niet meer openen, alleen de standaard apps. Nou las ik dat meerdere mensen hier last van hebben. Ik lig nu in mijn bed en typ dit met me iPhone. Ik heb geen zin om de pc aan te doen en te herstellen. Is er ook een manier om het probleem te verhelpen via de telefoon zelf? Hoop dat iemand me kan helpen voor ik in slaap val.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcides schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:41:
Ben nu al de hele dag aan het spelen en vind het geweldig. Maar ik ben net op me eerste probleem gestuit. Mijn apps willen niet meer openen, alleen de standaard apps. Nou las ik dat meerdere mensen hier last van hebben. Ik lig nu in mijn bed en typ dit met me iPhone. Ik heb geen zin om de pc aan te doen en te herstellen. Is er ook een manier om het probleem te verhelpen via de telefoon zelf? Hoop dat iemand me kan helpen voor ik in slaap val.

Alvast bedankt.
Beetje laat maar; reboot hem eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Alcides schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:41:

Alvast bedankt.
Kijk een in de topiclisting ;) Neem [iPhone 3G]Applicaties uit app store crashen & [iPhone 3G] Palringo klapt steeds terug naar de springboard bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zojuist kreeg ik een update van de carrier settings via iTunes, wellicht dat dit al wat verbetering geeft? Weet natuurlijk niet wat in de update zit. Waar ik nu zit had ik toch al vol bereik, thuis maar eens kijken vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeey me iphone staat nu 3 dagen standby! ik heb bijelkaar ook nog 2 uur ipod geluisterd en een half uur gebrowsd..

consessies

push uit
g 3 uit
brightnes op 25% ong

Zo is het wel te doen ^^ en ik heb nog ong 1 3e streepje op me batterij balk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
iemand die ook last heeft dat agenda punten om 8 uur 's ochtends om 0:00 's avonds worden gezet ? (en 9 uur om 1 uur 10 2 etc)

op mn touch doet de agenda het prima maar op de iphone is ie helemaal in de war lijkt wel ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik laat gewoon alles aan, dan maar iedere dag opladen. Heb een toestel met alles erop en eraan, en doe liever geen consessies. Kan me voorstellen dat je dat op vakantie bijvoorbeeld wel wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:39

amphora

Websites & Fotografie

angel00008 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:58:
iemand die ook last heeft dat agenda punten om 8 uur 's ochtends om 0:00 's avonds worden gezet ? (en 9 uur om 1 uur 10 2 etc)

op mn touch doet de agenda het prima maar op de iphone is ie helemaal in de war lijkt wel ?
Klinkt als dat je ergens een tijdzone verkeerd hebt ingesteld.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
amphora schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:08:
[...]

Klinkt als dat je ergens een tijdzone verkeerd hebt ingesteld.
alles staat op nederlands..

was overgens ook het eerste wat in me op kwam.
edit : net het profiel er opnieuw ingezet en hetzelfde probleem.

hij zegt ook gewoon dat de afspraak om 0:00 uur is inplaats van 09:00 en elke maand zich herhaald :S

[ Voor 24% gewijzigd door AjDuLion op 09-09-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik zie dat er een update beschikbaar is (wellicht de 2.1), maar ik zit achter een firewall waardoor ik hem niet kan downloaden. Iemand enig idee of dit idd 2.1 is en hoe deze werkt?

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 12-06 00:33
Apart, hebben jullie dat misschien ook wel eens? Had sinds vanmorgen de hele tijd al geen internetverbinding meer via UMTS of 3G. Even m'n iPhone opnieuw opgestart en het werkte weer. Had mijn iPhone inmiddels een dikke week non-stop aan staan.

Vanavond lekker de nieuwe firmware installeren (als de geruchten kloppen). :) En ik heb iemand hier op het forum al zien roepen dat hij bij de RADAR uitzending was en dat een t-mobile persoon bevestigend reageerde op een firmware release vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Bas schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:54:
Ik zie dat er een update beschikbaar is (wellicht de 2.1), maar ik zit achter een firewall waardoor ik hem niet kan downloaden. Iemand enig idee of dit idd 2.1 is en hoe deze werkt?
is een update voor aanbieders ofzo (gok een soort van update voor t-mobile)

weet iemand trouwens een manier hoe ik op 2 pc's (thuis pc/werk laptop) muziek kan toevoegen zonder mn oude database te verwijderen..

heb dus net all mijn muziek per ongeluk eraf gegooid omdat ik er een filmpje bij wilde zetten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:25
@ The - DDD: Die zegt juist vrijdag.....

[ Voor 19% gewijzigd door Loekie op 09-09-2008 11:01 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

The - DDD schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:57:
Apart, hebben jullie dat misschien ook wel eens? Had sinds vanmorgen de hele tijd al geen internetverbinding meer via UMTS of 3G. Even m'n iPhone opnieuw opgestart en het werkte weer. Had mijn iPhone inmiddels een dikke week non-stop aan staan.

Vanavond lekker de nieuwe firmware installeren (als de geruchten kloppen). :) En ik heb iemand hier op het forum al zien roepen dat hij bij de RADAR uitzending was en dat een t-mobile persoon bevestigend reageerde op een firmware release vandaag.
Nee vrijdag.

Die update is inderdaad een update van carriersettings. Ik heb hem zojuist geprobeerd te installeren, maar ik kreeg een foutmelding dat dit niet lukte. Iemand enig idee hoe ik dit opnieuw kan proberen? Als ik op update klik zegt ie nu namelijk dat de firmware up-to-date is.

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 09-09-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Shiver23 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:01:
[...]

Nee vrijdag.

Die update is inderdaad een update van carriersettings. Ik heb hem zojuist geprobeerd te installeren, maar ik kreeg een foutmelding dat dit niet lukte. Iemand enig idee hoe ik dit opnieuw kan proberen? Als ik op update klik zegt ie nu namelijk dat de firmware up-to-date is.
ik zou gewoon lekker wachten op de 2.1 daar zal het ongetwijfeld inzitten (en anders gewoon een restore uitvoeren..)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.