[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:10:
[...]

alles staat op nederlands..

was overgens ook het eerste wat in me op kwam.
edit : net het profiel er opnieuw ingezet en hetzelfde probleem.

hij zegt ook gewoon dat de afspraak om 0:00 uur is inplaats van 09:00 en elke maand zich herhaald :S
Bij mij staan de tijdzones op iPhone en XP ook op CET, maar bij synchen wil-ie nog wel eens verjaardagen om 23u laten beginnen, ipv middernacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:52

justifire

Shut up and squat !!

Lees in het AD dat AND hun digitale kaart van Nederland ter beschikking stelt voor de Iphone.
Zal het dan mogenlijk worden om deze als routeplanner te gebruiken denken jullie?
Zou een mooi alternatief zijn voor de trage googlemaps (nauwkeurigheid +- 25 meter)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kreeg net ook de carrier update , vreemd. Weet iemand wat die inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
SaURoN schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:52:
About iPhone carrier settings updates in iTunes
iTunes 7.7 and later has the ability to update the carrier specific settings on iPhone with iPhone 2.0 software or later. Carrier settings updates are small files (about 10k) that are downloaded from iTunes to be installed on your iPhone. The carrier settings can include updates to the default APN (how iPhone accesses the carrier's cellular data network), special dialing codes at Settings > Phone > [Carrier] Services, default settings for Stocks, Maps, Weather, and other items.
Uiteindelijk is de meest opvallende en vervelende verandering dat er weer T-Mo... bovenin staat, omdat T-Mobile NL niet past en het zonder carrier update gewoon T-Mobile is (wat wel past).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hoedje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:59:
[...]

[...]

Uiteindelijk is de meest opvallende en vervelende verandering dat er weer T-Mo... bovenin staat, omdat T-Mobile NL niet past en het zonder carrier update gewoon T-Mobile is (wat wel past).
Blijkbaar heb ik die update ook al gemist, want ik had altijd al T-Mo... bovenin staan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:59
Hoedje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:59:
[...]

[...]

als je opstart laat hij t-mobile NL wel helemaal zien (ff heen en weer scrollend) daarna gaat hij over naar t-mo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:52:
Ik krijg als ik de carrier update wil downloaden wederom een foutmelding (net als toen 2.02 update net uit was...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Omg. De Carrier update zorgt er bij mij voor dat ik wederom "T-Mob...." krijg te zien. Bij de laatste update was dat juist verholpen |:( Tevens is de lettergrote van "T-Mob..." groter geworden.

[ Voor 17% gewijzigd door kamerplant op 09-09-2008 12:24 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
krijg nog steeds gewoon t-mobile te zien bij mij en heb ook de carrier update erop staan.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de error heeft iTunes blijkbaar wel de carrier update alsnog geinstaleerd, ik denk dat omdat ik ook weer Tmob heb boven in beeld, Internet (3G) lijkt we een stuk rapper nu. Meer mensen dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
angel00008 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:26:
krijg nog steeds gewoon t-mobile te zien bij mij en heb ook de carrier update erop staan.
En als je iPhone even opnieuw opstart (uit en weer aanzet) dan wel :P
Datafeest schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:23:
Omg. De Carrier update zorgt er bij mij voor dat ik wederom "T-Mob...." krijg te zien. Bij de laatste update was dat juist verholpen |:( Tevens is de lettergrote van "T-Mob..." groter geworden.
Het heeft niets te maken met verholpen :). Voor de nieuwste updates was gewoon nog geen carrierupdate. Blijkbaar wil T-Mobile het gewoon graag op deze manier.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik zal vanavond eens kijken of het bij mij ook veranderd, heb nu gewoon t-mobile links boven in staan.

Ik word zo onderhand wel moe van de lag in mn contacten, sms en af en toe in safari.
Ik vraag me trouwens af: Mensen die geen lag hebben in de contacten hebben die ook foto`s toegevoegd aan een contact persoon? Mischien dat dat de vertraging veroorzaakt?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
MetaFrame schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:58:
Ik zal vanavond eens kijken of het bij mij ook veranderd, heb nu gewoon t-mobile links boven in staan.

Ik word zo onderhand wel moe van de lag in mn contacten, sms en af en toe in safari.
Ik vraag me trouwens af: Mensen die geen lag hebben in de contacten hebben die ook foto`s toegevoegd aan een contact persoon? Mischien dat dat de vertraging veroorzaakt?
Ik heb geen vertraging in me adresboek. rond de 200 contacten, veel met adresgegevens en alles er in maar geen foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Ik heb wel lag, en wel foto's. Hm.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Datafeest schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:03:
Ik heb wel lag, en wel foto's. Hm.
Ik heb ook lag en wel foto's :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Neem aan dat jullie toch foto's bij contact personen bedoelen he :$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
SaURoN schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:26:
Neem aan dat jullie toch foto's bij contact personen bedoelen he :$?
Ik neem aan van wel ;). Ik heb ook geen lag en geen foto's bij de contacten (gebruik overigens MobileMe push). Maar misschien is het handig om eerst even de 2.1 update af te wachten, voordat we hier allemaal de oorzaak proberen te achterhalen van een probleem wat misschien zeer snel wordt opgelost.

[ Voor 29% gewijzigd door Hoedje op 09-09-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afwachten idd, zoals het er nu naar uit ziet word de lag dus veroorzaakt door die foto`s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heej, inderdaad!
Ik heb ook een hele rits contacts met foto's! Dat zou inderdaad die vertraging wel op kunnen leveren. Lijkt me als dat het ook echt is, hartstikke simpel op te lossen in de software. Immers die foto's hoef je pas te laden als je een contact écht bekijkt. Niet in de list zelf, daar worden helemaal geen foto's getoond, dus waarom zou je ze dan laden? Naja... we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik hoop erg dat die lags worden opgelost met de 2.1 software, want met name bij het SMSen begin ik me er steeds meer aan te ergeren. Je kunt het wel oplossen door de home-knop ff ingedruk te houden, maar het is natuurlijk erg onhandig als je dat elke keer moet doen...

[edit]
oh, en ik heb ook lag in m'n contacts, en ook bij een aantal mensen foto's, maar niet zo heel veel.

[ Voor 17% gewijzigd door Moartn op 09-09-2008 14:11 ]

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Grappig dat dit nu wordt gezegt, kan het namelijk best eens zijn. Ik had eerst totaal geen lag en nu ik steeds meer foto's toevoeg aan contacten krijg ik er ook last van (slechts een seconde of twee, niet zo extreem). Het vreemde is dat ik sinds dien alleen maar contacten heb verwijderd (van over de 250 naar 153), geen enkele toegevoegd dus.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Hoedje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:39:
[...]

En als je iPhone even opnieuw opstart (uit en weer aanzet) dan wel :P

[...]

Het heeft niets te maken met verholpen :). Voor de nieuwste updates was gewoon nog geen carrierupdate. Blijkbaar wil T-Mobile het gewoon graag op deze manier.
Daarnet de iPhone met iTunes gesynchroniseert. Kreeg geen melding van een carrierupdate en op de iPhone staat nog steeds voluit T-Mobile. Ook na uit en aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moartn schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:10:
Ik hoop erg dat die lags worden opgelost met de 2.1 software, want met name bij het SMSen begin ik me er steeds meer aan te ergeren. Je kunt het wel oplossen door de home-knop ff ingedruk te houden, maar het is natuurlijk erg onhandig als je dat elke keer moet doen...

[edit]
oh, en ik heb ook lag in m'n contacts, en ook bij een aantal mensen foto's, maar niet zo heel veel.
Lags worden idd voor een groot deel veroorzaakt door de foto's bij de contacten. Dit zal vrijdag voor een groot deel worden opgelost met de release van de 2.1 firmware. Je hebt het hier bij het rechte eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:47:
[...]

.... Zal dat morgen allemaal neerzetten in een lange post, ga nu slapen.
? :9~ :z

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 14:53 . Reden: wil niet pushend overkomen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt het mensen hier ook op dat e-mail op je iPhone sinds een tijdje niet meer per direct (of per tijdsinterval) opgehaald wordt?
Bij mij zit er soms een dag of wat tussen waarin hij blijft zoeken naar nieuwe e-mail, hier niet mee ophoud en er geen nieuwe mail binnen komt. Na een aantal dagen komt er dan ineens een hele lading e-mail binnen die in de afgelopen dagen naar mij is verstuurd...

Vrij irritant :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 11-09 12:11
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:34:
[...]

Lags worden idd voor een groot deel veroorzaakt door de foto's bij de contacten. Dit zal vrijdag voor een groot deel worden opgelost met de release van de 2.1 firmware. Je hebt het hier bij het rechte eind :)
Jouw glazen bol doet het nog wel als ik het zo zie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Red Nalie schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:07:
[...]

Jouw glazen bol doet het nog wel als ik het zo zie? :?
Hij zat gisteren bij radar uitzending over iphone ;) Dus miss wat inside informatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb geen foto's en wel lag. Dus of dat het nou is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

En misschien weet T-Mobile ook wel helemaal niks naast het gene wat ze zelf op internet lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:33:
....Afijn, na de uitzending wat gedronken daar en gesproken met de marketing director en de woordvoerder van T-Mobile die mij dus vertelde dat de 2.1 versie vrijdag verwacht wordt. Ze hadden de release notes al ontvangen van Apple, al wilden ze daar niet teveel over kwijt.
Afgelopen weekend meldde Ars Technica nog uit bronnen bij Apple in Cupertino, de meest betrouwbare naar mijn mening, dat de iPhone 2.1-firmware vanavond verspreidt wordt.
Another little birdie told us that it's widely expected within some Apple circles that iPhone 2.1 will be released on September 9.
Dat lijkt me ook wel zo verstandig gezien de significantie van de update. Bovendien, als T-Mobile daar zo zeker van was, hadden ze dat ook wel in de uitzending zelf aan kunnen geven, maar dat doen ze dus ook niet.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm ik kan niet updaten, krijg de fout:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fwvYH3E7uFr46kYngpRkwigO/full.jpg

Heel wazig iig, heb internet en geen firewall...

Kan hier verder ook weinig over vinden, jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Heb je wel bereik? Misschien is dat nodig (als ik de foutmelding zo lees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yep, volledige GPRS Dekking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
MetaFrame schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:35:
[afbeelding]

Die melding kreeg ik ook bij de vorige carrier update, nu kreeg ik hem niet. In beiden situaties had ik gewoon wel bereik.

Ik heb geen idee of ik de vorige carrier update ooit nog binnen heb gekregen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
[afbeelding]

Daar had ik ook last van, op een gegeven moment was t weg dus zal wel dacht ik :+ Btw, had dat met 2 verschillende 3G's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Naja als ik zoek naar een update bied ie hem wel aan, ben nu ff aan wachten totdat het kreng volledig gesynct is, probeer het daarna nog wel een keer.

Edit:

Ok, heb mn iphone een reboot kado gedaan, itunes bied de update niet meer aan? Daarnaast heb ik nu ook geen ontvangst hier :s

Zal straks eens naar buiten hobbelen.

Update:

Ik heb weer ontvangst, en ik geloof dat de update er al wel door is. De text t-mobile is weer veranderd naar t-mo... dus ik denk dat die foutcode komt doordat de update er al wel op staat maar er een reboot nodig is?

[ Voor 62% gewijzigd door HaterFrame op 09-09-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Ik snap iets niet. Waarom breng je eerst een update uit waarin je T-Mobile weer volledig laat weergeven, en breng je vervolgens een carrier-update uit waarin je compleet het tegenovergestelde doet? 't Zal me niks verbazen als de 2.1-firmware T-Mobile weer volledig laat weergeven.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk wordt die mateloos irritante bug dat je bij elke update / nieuwe app store applicatie je iPhone kan herstellen, ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

IT-Pro schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:03:
Ik snap iets niet. Waarom breng je eerst een update uit waarin je T-Mobile weer volledig laat weergeven, en breng je vervolgens een carrier-update uit waarin je compleet het tegenovergestelde doet? 't Zal me niks verbazen als de 2.1-firmware T-Mobile weer volledig laat weergeven.
Volgens mij heeft het te maken dat er nu T-mobile NL staat en dat niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
IT-Pro schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:03:
Je moet het los van elkaar zien. Je hebt zeg maar firmware updates voor de iPhone, dit is 2.0, 2.0.1, 2.0.2., 2.1 etc. Daarnaast heb je carrier updates. Dat zijn hele kleine files waarin wat provider afhankelijke settings staan. Blijkbaar moet er voor elke update van Apple, weer een nieuwe update komen van de carrier settings. De telecomproviders (of Apple) zijn daar steeds zo snel mee, dat er alweer een nieuwe update is tegen de tijd dat de carrier settings er zijn voor de (dan) vorige update.

Ik snap op zich wel dat ze het los van elkaar doen. Er zijn immers nu aardig wat landen en providers die de iPhone aanbieden en dan zou je iedere keer weer een geheel nieuwe firmware moeten aanbieden als er ergens wat verandert. Ik snap alleen niet waarom de carrier settings blijkbaar voor elke update geupdate moeten worden en ik snap al helemaal niet waarom T-Mobile zo graag T-Mobile NL wil zien :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 09-09-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Hoedje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:18:
Je moet het los van elkaar zien. Je hebt zeg maar firmware updates voor de iPhone, dit is 2.0, 2.0.1, 2.0.2., 2.1 etc. Daarnaast heb je carrier updates. Dat zijn hele kleine files waarin wat provider afhankelijke settings staan. Blijkbaar moet er voor elke update van Apple, weer een nieuwe update komen van de carrier settings. De telecomproviders (of Apple) zijn daar steeds zo snel mee, dat er alweer een nieuwe update is tegen de tijd dat de carrier settings er zijn voor de (dan) vorige update.
Ja, dat snap ik, maar bij de 2.0.2-update was het ook opeens veranderd naar T-Mobile (volledig weergegeven) zonder dat ik een carrier-update heb gezien. Daarom lijkt het me niet uitgesloten dat de 2.1-firmware hetzelfde zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
IT-Pro schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:47:
[...]

Ja, dat snap ik, maar bij de 2.0.2-update was het ook opeens veranderd naar T-Mobile (volledig weergegeven) zonder dat ik een carrier-update heb gezien. Daarom lijkt het me niet uitgesloten dat de 2.1-firmware hetzelfde zal doen.
Dat probeer ook juist te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
IT-Pro schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:47:
[...]

Als je in de updatefile van slechts enkele kB's kijkt zie je onder andere het volgende:
Payload/TMobile_nl.bundle/FSO_CARRIER_TMOBILE.png
Oftewel een verwijzing naar een PNG afbeelding. Nu weet ik niet of deze info in eerdere versies ook stond, maar het zou mogelijk erop kunnen wijzen dat in 2.1 een logo ipv naam wordt getoond.

Ik gis ook maar wat, wie weet betekend het helemaal niets.

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 09-09-2008 17:55 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

MetaFrame schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:16:
[...]

Volgens mij heeft het te maken dat er nu T-mobile NL staat en dat niet past.
Vodafone NL past wel, scheelt niet zo veel :p.

En de update komt als goed is rond 19.30 uur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:06:
[...]

Vodafone NL past wel, scheelt niet zo veel :p.

En de update komt als goed is rond 19.30 uur uit.
Heb je een bron? Want er zijn nog al wat verschillende verhalen die het allemaal redelijk zeker weten (iig zeggen ze) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
SaURoN schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:18:
[...]

Heb je een bron? Want er zijn nog al wat verschillende verhalen die het allemaal redelijk zeker weten (iig zeggen ze) :P
Bron heb je denk ik niet nodig ;)

Reken van 19:30 eens 8 uur terug ;) GMT -8
Ze willen wel aanwezig zijn bij deze update :P

Dan is het daar 11:30 dat is een mooie tijd om nog even een kleine vergadering in te lassen voor het echt vrijgeven. en alle updates naar alle mirrors te uploaden..

Altans dat is mijn theorie

Don't shoot the messenger....

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
To_Tall schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:30:
[...]
Je bent zelf de messenger van je eigen bedachte theorieën :P Dus als het niet waar is.. oewh.. >:)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote (macrumors):
"One of those people described a function by which the iPod's 'shuffle' function is invoked when a user physically shakes the player."

Aha, daar is de titel "Let's rock" misschien aan ontleend.... ;-) de iPhone heeft ook een accelerometer.. Vet!

Edit: klopte.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Ik moet zeggen, ik heb sinds zaterdag mijn 3G en het batterijverbruik valt me reuze mee. Nu ben ik denk ik ook geen doorsnee gebruiker maar toch:

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2efpy4p.png

3G Uit, Push mail uit, helderheid 20% , locatiebepaling uit.

Daartegenover veel dingen zoals buienrarder,NOS teletext,Ebay, Foto's, Hellboy 2 video en een 2 tal SMS-jes. Ik moet zeggen dat ik toch aangenaam verrast ben met dit resultaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dat ziet er wel netjes uit, ik kom daar eigenlijk nooit aan.
De mijne staat standaard op mn werk in een dock en thuis als ik ga slapen hang ik hem aan mijn Pure-Fi Anywhere 2 zodat ik lekker met muziek in slaap kan vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Sinds de 2e patch is het dan ook goed verbeterd. Zonder patches hield die van mij het nog geen 24 uur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ITUNES 8!!!!!
http://www.engadget.com/2...k-event-in-san-francisco/

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

[afbeelding]

Had dezelfde fout deze middag. Even opnieuw in de dock gezet en toen kreeg ik geen update meer. Dus of die nu geinstalleerd is.....

De iPhone is overigens extreem gevoelig voor lange vluchten. Aangekomen op de grond crashte hij helemaal acht maal op rij bij het versturen van een SMS. Heb daarna maar helemaal niets meer gestuurd ....
Na een uurtje nog 2 maal een crash en daarna deed de iphone weer normaal. Alle foto's gemaakt in het vliegtuig waren helemaal vervormd :(
En het grootste nadeel is nog wel dat bellen onmogelijk is bij slecht 3g bereik. In plaats van overschakelen op het oude netwerk dropt ie de calls continu. In Nederland nog geen last van gehad maar in de VS heb ik 3g maar uitgezet, gewoon kansloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flydesign.nl schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:28:
[...]

Uit de opmerkingen van de medewerker maakte ik op dat ze gebonden zijn aan voornamelijk Apple. Omdat de iPhone gekoppeld wordt aan je abonnement zodra je hem aan iTunes hangt, kan T-Mobile / Belcompany hem niet nogmaals verkopen. De medewerker zei dat bij elke andere telefoon, ik gewoon een nieuwe mee gekregen had en ze zelf er wel voor zouden zorgen dat de defecte gemaakt zou worden. Maar mijn iPhone is waardeloos voor de Belcompany, omdat ze hem niet opnieuw kunnen verkopen. Maar omdat je de werkwijze van T-Mobile niet kunt vergelijken met andere aanbieders binnen Nederland, weet je nooit of het een keuze van Apple is of van T-Mobile.

Dat een reparatie twee week duurt kan ik me wel voorstellen, helemaal als hij naar een centraal punt in Nederland gebracht moet worden. Ik wacht geduldig af :)
De aan/uit knop, de volumeknop en de mute-knop van mijn Iphone doen het niet meer. Toestel is drie weken oud en ik ben er heel voorzichtig mee. Ik heb hem gekocht bij apple center HTR in Arnhem.

Ik heb daar al meerdere apples gekocht maar ze verwijzen doodleuk naar T-mobile voor reparatie. Ik heb gevraagd om een nieuw toestel maar zij zeggen niets voor me te kunnen doen. Voor het kopen van een Iphone kun je dus beter naar een T-mobile shop gaan want de "service" van de apple premium resellers is waardeloos voor de Iphone.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
To_Tall schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:30:
[...]

Bron heb je denk ik niet nodig ;)

Reken van 19:30 eens 8 uur terug ;) GMT -8
Ze willen wel aanwezig zijn bij deze update :P

Dan is het daar 11:30 dat is een mooie tijd om nog even een kleine vergadering in te lassen voor het echt vrijgeven. en alle updates naar alle mirrors te uploaden..

Altans dat is mijn theorie

Verkeerde theorie :) A.s. vrijdag zoals xism al zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 12:08
Vrijdag komt 2.1 voor de iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jason Chen:

The iPhone update is free and will be available this Friday.

Live vanaf Apple Event in San Francisco vanaf Gizmodo! Hahahaha had ik toch gelijk! Marketing director van T-Mobile had het bij het rechte eind en ik dus ook!:D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:51:
Jason Chen:

The iPhone update is free and will be available this Friday.

Live vanaf Apple Event in San Francisco vanaf Gizmodo! Hahahaha had ik toch gelijk! Marketing director van T-Mobile had het bij het rechte eind en ik dus ook!:D:D:D:D
Hehe ja, ik had toch liever dat je geen gelijk had ;).

Ik had je gesubmit op iPhoneclub, je "voorspelling" is in dit artikel terug gekomen (a).

Maar je zou nog vertellen wat die gast nog meer had gezegd. Ik ben wel benieuwd :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:47:
[...]

Hahaha het wordt toch echt vrijdag, helaas. De problemen met dropped calls zouden dan in ieder geval opgelost moeten zijn! Over de push notifications en verbeterde GPS wilden/of konden ze niks kwijt. Ben voor de rest wel heel veel te weten gekomen, erg interessant. Zal dat morgen allemaal neerzetten in een lange post, ga nu slapen.
Mis ik die post nu? Of moet je hem nog schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

slapen om 20:18?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ies was gister
Edit: ik wacht ook op die lange(re) post :9~

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

If you have an iPhone, there's a 2.1 software update as well. It's a big update: it fixes lots of bugs: fewer call drops, significantly improved battery life, not as many crashes, backing up to iTunes is "dramatically faster." And some new performance enhancements as well. Free to all iPhone owners, and it'll drop on Friday.
bron: http://www.macworld.com/a...iveupdate.html?lsrc=top_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetaFrame schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:02:
Dat ziet er wel netjes uit, ik kom daar eigenlijk nooit aan.
De mijne staat standaard op mn werk in een dock en thuis als ik ga slapen hang ik hem aan mijn Pure-Fi Anywhere 2 zodat ik lekker met muziek in slaap kan vallen :)
Staat je muziek dan ook 's ochtends nog te blazen of zit er een timer op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:39:
[...]

Staat je muziek dan ook 's ochtends nog te blazen of zit er een timer op :P
Met timer, na een uurtje gaat die vanzelf dus uit. Werkt echt ideaal.

Ben nog nooit zo tevreden geweest met een mobieltje, alleen hoop ik dat de nieuwe firmware die lag problemen op weet te lossen. Ook het syncen mag wel wat sneller gaan :|

Overigens lijkt het wel met die nieuwe carrier settings dat GPRS een stuk sneller is hier thuis.

[ Voor 4% gewijzigd door HaterFrame op 09-09-2008 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MetaFrame schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:17:
[...]

Overigens lijkt het wel met die nieuwe carrier settings dat GPRS een stuk sneller is hier thuis.
Zit in je hoofd. Er zit namelijk niks in zo'n carrier bundle wat daar verschil in kan maken ;) Mischien een ander APN waarop t-mobile niet rate limit (maar als ze op gprs rate limiten zijn ze superkansloos), en daar blijft 't wel bij.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

DaMorpheus schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:10:
En het grootste nadeel is nog wel dat bellen onmogelijk is bij slecht 3g bereik. In plaats van overschakelen op het oude netwerk dropt ie de calls continu. In Nederland nog geen last van gehad maar in de VS heb ik 3g maar uitgezet, gewoon kansloos
In Nederland heb je voldoende masten voor naadloze handovers, in Amerika is de 3G-dekking behalve in de centra van steden zo spotty dat je gesprek wegvalt omdat de handover mislukt. Je bent buiten het bereik van de ene mast en nog niet binnen het bereik (of lang genoeg binnen het bereik van) de volgende mast. En terugschakelen van een 3G (UMTS) gesprek naar GSM kan niet. (Andere codecs, dus geen fallback mogelijk..)

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:53

Don Quijote

El Magnifico

burne schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:20:
[...]

In Nederland heb je voldoende masten voor naadloze handovers
Ik heb toch zeker bij een kwart van mijn gesprekken een dropped call en dat gewoon in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ravnoss schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:22:
[...]

Ik heb toch zeker bij een kwart van mijn gesprekken een dropped call en dat gewoon in NL
Dan vraag ik me toch serieus af waar je woont? Heb nog geen enkele keer een verbroken verbinding gehad en dat terwijl ik over het algemeen in het boeren landschap vertoef :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er viel me zojuist iets heel raars op. Als ik iemand bel, trilt mijn telefoon aan de achterkant in het midden heel licht. Ook niet constant, om de paar seconden trilt hij even. Dat lijkt me toch absoluut niet de bedoeling. Heeft iemand anders dit ook? je moet vrij goed voelen. Het viel me net ook pas voor het eerst op, nu voel ik het dus steeds. :s

Ik bel trouwens met gsm niet met 3G.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:53

Don Quijote

El Magnifico

MetaFrame schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:28:
[...]

Dan vraag ik me toch serieus af waar je woont? Heb nog geen enkele keer een verbroken verbinding gehad en dat terwijl ik over het algemeen in het boeren landschap vertoef :+
Maastricht. Wanneer ik binnen in mijn kamer zit heeft hij nogal moeite met het signaal (zowel 3G als GSM haalt hij 1 tot 2 streepjes, wat gek is want mijn oude Orange sim heeft meer bereik. Misschien toch maar eens tijd dat t-mobile het orange netwerk erbij trekt). Misschien dat het uitzetten van 3G het geheel wat verbetert, maar dat kan ook niet echt de bedoeling zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ik heb laatst bij Apple winkel in eindhoven zown zwart siliconen hoesje gekocht. Maar nu heb ik het idee dat hij een beetje begint te lubberen. Hij is wel paar keer in en uit gegaan. maar zou opzich niet zoveel mogen schelen. Is hier een oplossing voor? dat ie net zo strak zat als eerst?

Heet water leggen ofzo?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Verwijderd

ervaringen tot dusver met een iPod Touch, iTunes 8 en firmware 2.1 ( sync gedeelte )

Backup gaat echt een heeeel stuk sneller.
Ook heb ik net een 5 tal applicaties erop gezet ( niet al te grote ) + wat updates van heel veel verschillende programma's en ook dit lijkt stukken sneller te gaan !
Bovendien hoef ik mijn iPod nou niet te restoren ( als dat met een iPod al uberhaupt was ) dus zo te zien is die bug er ook uit :P

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42

mjl

Ugh

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:14:
ervaringen tot dusver met een iPod Touch, iTunes 8 en firmware 2.1 ( sync gedeelte )

Backup gaat echt een heeeel stuk sneller.
Ook heb ik net een 5 tal applicaties erop gezet ( niet al te grote ) + wat updates van heel veel verschillende programma's en ook dit lijkt stukken sneller te gaan !
Bovendien hoef ik mijn iPod nou niet te restoren ( als dat met een iPod al uberhaupt was ) dus zo te zien is die bug er ook uit :P
Voor ipod touch ervaringen moet je dit topic nemen ;) :

[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 6

-------

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

hehe een uurtje geleden werd op m'n iTunes versie 2.1 aangeboden, toen kreeg ik een foutmelding en heb ik herstart, nu is de firmware 2.0.2 de 'meest recente' .
En dan kan je denken, "jaja jij wel" maar een vriend van mij zit in Zweden en vanavond hebben we online gezeten en intensief een AppStore App getest, en hij zag 5 minuten na mij ook de 2.1 firmware verschijnen en verdwijnen.. nuts!
Ik denk dat ze eerst iTunes 8 vrijgeven en daaraan 2.1 uitbrengen ..?

edit :: hmm , boven mij lees ik de posts die hem al hebben ervaren, misschien dus allemaal niet zo 'nuts' als ik dacht?

edit2: zoals ik al dacht: wat probleempjes dus..

[ Voor 21% gewijzigd door madwurmz op 10-09-2008 00:32 ]

Verwijderd

Mja was ook eigenlijk om Sync ervaringen te delen met de nieuwe firmware, maar je hebt gelijk :'(

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 23:44
madwurmz schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:26:
hehe een uurtje geleden werd op m'n iTunes versie 2.1 aangeboden, toen kreeg ik een foutmelding en heb ik herstart, nu is de firmware 2.0.2 de 'meest recente' .
En dan kan je denken, "jaja jij wel" maar een vriend van mij zit in Zweden en vanavond hebben we online gezeten en intensief een AppStore App getest, en hij zag 5 minuten na mij ook de 2.1 firmware verschijnen en verdwijnen.. nuts!
Ik denk dat ze eerst iTunes 8 vrijgeven en daaraan 2.1 uitbrengen ..?

edit :: hmm , boven mij lees ik de posts die hem al hebben ervaren, misschien dus allemaal niet zo 'nuts' als ik dacht?
ja maar de 2.1 update komt vrijdag toch uit voor de iphone?
Heb je hem al kunnen instaleren?

Mijn 3g ontvangst en battary life is nie thelemaal oke
Verder het meest geweldige apparaat!!!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Animal schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:30:
[...]

ja maar de 2.1 update komt vrijdag toch uit voor de iphone?
Heb je hem al kunnen instaleren?

Mijn 3g ontvangst en battary life is nie thelemaal oke
Verder het meest geweldige apparaat!!!
Ja maar mijn iTunes 7.7 was in de war, hij had 2.1 heel even aangeboden, mar nu begrijp ik ook dat die voor de iPod was en niet voor mijn iPhone. Verwarrend want mijn gabber in Zweden heeft wel een iPod dus die had wel gewoon gelijk geupdate. Of ie problemen heeft zoals in het iPod topic weet ik niet.

Vandaag heb ik met die gast de ontwikkeling rond een App afgerond (hij is de coder, ik doe de ui) en ligt nu bij Apple om zsm in de Store te koop te zijn, al met al een klein feestje waard.
Het is een tekenprogrammaatje.

Verwijderd

Iemand die giga fout in iTunes 8 al ontdekt? Kijk maar eens bij je vrije geheugen in iTunes als je telefoon is aangekoppeld. Vrije ruimte vertaald naar 'gratis' :')

-edit-

Ah, en Duitse reclame op apple.nl

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 05:03 ]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 05:00:
Iemand die giga fout in iTunes 8 al ontdekt? Kijk maar eens bij je vrije geheugen in iTunes als je telefoon is aangekoppeld. Vrije ruimte vertaald naar 'gratis' :')

-edit-

Idd :') .

Verwijderd

haha dat zag ik gisteravond ook meteen ;)

zal wel gecorrigeerd gaan worden denk ik

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:57

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

De nieuwe oordopjes schijnen wel te werken met de iPhone maar alleen de volume controls werken niet. Het opnemen van de telefoon en de dingen die je standaard kan met je oordopjes (ook mic!) werken wel. Ik zit serieus te twijfelen over deze oordopjes. In ear 2 drivers en voor 79 dollar is echt een steal.

http://arstechnica.com/jo...tra-details-you-didnt-get

[ Voor 14% gewijzigd door LtMarx op 10-09-2008 10:23 ]

• Padvinder
  • Laatst online: 10:16

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 05:00:

-edit-

Padvinder in "Apple's "Let's Rock" event 9 september 2008" :>

Komt Genius nou ook in de 2.1 firmware op m'n iPhone? Ik vind het een geweldige feature in iTunes!

• AjDuLion
weet iemand of de iphone nu wel de nike walk etc ondersteund of is dit alleen in de nieuwe versie van de touch ?

ik ga namenlijk de dam tot dam loop doen en ik was all van plan om met instamapper te gaan lopen maar als dit kan met de nike walk dan zou dat helemaal gaaf zijn ?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Lt. Marx schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:23:
De nieuwe oordopjes schijnen wel te werken met de iPhone maar alleen de volume controls werken niet. Het opnemen van de telefoon en de dingen die je standaard kan met je oordopjes (ook mic!) werken wel. Ik zit serieus te twijfelen over deze oordopjes. In ear 2 drivers en voor 79 dollar is echt een steal.

http://arstechnica.com/jo...tra-details-you-didnt-get
Een steal? Ik vind het een behoorlijk bedrag. Voor dat geld kun je naar mijn idee echt veel betere dopjes krijgen + een los snoertje met microfoon en opneem-knopje. Ow het zijn 2-weg dopjes. Eerst de reviews maar eens afwachten dan :)
angel00008 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:52:
weet iemand of de iphone nu wel de nike walk etc ondersteund of is dit alleen in de nieuwe versie van de touch ?

ik ga namenlijk de dam tot dam loop doen en ik was all van plan om met instamapper te gaan lopen maar als dit kan met de nike walk dan zou dat helemaal gaaf zijn ?
Hier hebben ze niets over gezegd. App staat ook niet in de store, dus zit misschien wel standaard in de Touch. Ik gebruik zelf Runkeeper om mijn runs bij te houden.

[ Voor 31% gewijzigd door Shiver23 op 10-09-2008 11:05 ]

• AjDuLion
Shiver23 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:54:
[...]

Een steal? Ik vind het een behoorlijk bedrag. Voor dat geld kun je naar mijn idee echt veel betere dopjes krijgen + een los snoertje met microfoon en opneem-knopje. Ow het zijn 2-weg dopjes. Eerst de reviews maar eens afwachten dan :)

[...]

Hier hebben ze niets over gezegd. App staat ook niet in de store, dus zit misschien wel standaard in de Touch. Ik gebruik zelf Runkeeper om mijn runs bij te houden.
mischien met de update gewoon afwachten dan maar :)

• Hoedje
Shiver23 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:54:
[...]

Een steal? Ik vind het een behoorlijk bedrag. Voor dat geld kun je naar mijn idee echt veel betere dopjes krijgen + een los snoertje met microfoon en opneem-knopje.
Onzin, als het goede inears zijn, dan is het een koopje :). Andere goedkope dual-driver inears beginnen bij ongeveer het dubbele tot driedubbele (bijv. de uitstekende q-Jays). Dan moet je ook nog een los snoertje met microfoon aanschaffen.
angel00008 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:52:

Volgens een interview van Gizmodo zit het alleen op de nieuwe iPod touch (2G) en zal het niet beschikbaar komen voor de iPhone en oude iPod touch.
Padvinder schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:48:
[...]

Padvinder in "Apple's "Let's Rock" event 9 september 2008" :>

Komt Genius nou ook in de 2.1 firmware op m'n iPhone? Ik vind het een geweldige feature in iTunes!
Ja, dat zit er 99% zeker in. Het zit namelijk ook in de 2.1 software voor de (oude) iPod touch. Je moet dan wel de Genius functie in iTunes aan hebben staan :)

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Hoedje schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:11:
[...]

Onzin, als het goede inears zijn, dan is het een koopje :). Andere goedkope dual-driver inears beginnen bij ongeveer het dubbele tot driedubbele (bijv. de uitstekende q-Jays). Dan moet je ook nog een los snoertje met microfoon aanschaffen.
Over welke oordopjes hebben jullie het hier? (linkje?) Want ik kan zo snel niets vinden in dit topic en op de online Apple store...

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar beter passende dopjes en beter geluid...

• Hoedje
Padvinder schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:22:
[...]

Over welke oordopjes hebben jullie het hier? (linkje?) Want ik kan zo snel niets vinden in dit topic en op de online Apple store...

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar beter passende dopjes en beter geluid...
Het gaat om deze oordopjes: http://www.apple.com/nl/ipod/inearheadphones/. Ze zijn vanaf oktober verkrijgbaar. Maar de vorige in-ear oordopjes vielen ook erg tegen, dus ik zou een slag om de arm houden. (Alhoewel, daarentegen de (nieuwe) normale oordopjes niet al te slecht zijn vergeleken met andere meegeleverde oordopjes).

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2008 11:29 ]

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Maar werken die dopjes ook icm de iPhone. Volgens de Apple website niet. Lijkt me heerlijk om ook het volume te kunnen regelen namelijk...

Ach, ze werken met de nieuwe Touch, die op dezelfde firmware draait... dus dan zal het ook wel werken met de iPhone toch?

• AjDuLion
Hoedje schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:11:

[...]

Volgens een interview van Gizmodo zit het alleen op de nieuwe iPod touch (2G) en zal het niet beschikbaar komen voor de iPhone en oude iPod touch.
dat zou wel heel jammer zijn neem aan dat het alleen maar een softwarematig iets is ?

• kamerplant
  • Niet online
Padvinder schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:45:
Maar werken die dopjes ook icm de iPhone. Volgens de Apple website niet. Lijkt me heerlijk om ook het volume te kunnen regelen namelijk...

Ach, ze werken met de nieuwe Touch, die op dezelfde firmware draait... dus dan zal het ook wel werken met de iPhone toch?
De nieuwe Touch heeft andere hardware van de iPhone. Blijkbaar is het plugje van de iPhone niet in staat het signaal om het volume te wijzigen te ontvangen en de Touch 2G wel.

🌞🍃

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Datafeest schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:46:
[...]

De nieuwe Touch heeft andere hardware van de iPhone. Blijkbaar is het plugje van de iPhone niet in staat het signaal om het volume te wijzigen te ontvangen en de Touch 2G wel.
Beide hebben een vier-geleider minijack plug. Alles wat daarmee gedaan wordt is software.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Werkt de Philips SHB7102 bluetooth oordopset met de Iphone (2G)?
Heb gegoogled maar kom er niet uit, het zou wel werken op de verschillende Ipods maar ik lees nergens echte successen met de Iphone.

• AjDuLion
ik heb een carkit in de auto van nanotooth en een bt headset hiervan en beide werken prima met de 3g.

was eerst bang dat het niet zou werken maar het werkt prima.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:35:
Er viel me zojuist iets heel raars op. Als ik iemand bel, trilt mijn telefoon aan de achterkant in het midden heel licht. Ook niet constant, om de paar seconden trilt hij even. Dat lijkt me toch absoluut niet de bedoeling. Heeft iemand anders dit ook? je moet vrij goed voelen. Het viel me net ook pas voor het eerst op, nu voel ik het dus steeds. :s

Ik bel trouwens met gsm niet met 3G.
Kan iemand misschien antwoord geven op bovenstaande vraag. Ik ben wel benieuwd of ik de enige ben...

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:55:
[...]

Kan iemand misschien antwoord geven op bovenstaande vraag. Ik ben wel benieuwd of ik de enige ben...
Ik merk niks vreemds. Hij trilt om ongeveer de seconde, de voor en achterkant trillen op hetzelfde moment op dezelfde manier in een constant ritme.

🌞🍃

Verwijderd

He ik hoop dat ik niet in herhaling val, want heb de forums beetje doorgezocht maar niet gevonden,heb alleen de vraag wel eerder zien staan

mijn vraag is of je nou ook je laptop kan aansluiten op de iphone om zo vervolgens te kunnen internetten zoals je met sommige nokias kan doen?

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:05:
He ik hoop dat ik niet in herhaling val, want heb de forums beetje doorgezocht maar niet gevonden,heb alleen de vraag wel eerder zien staan

mijn vraag is of je nou ook je laptop kan aansluiten op de iphone om zo vervolgens te kunnen internetten zoals je met sommige nokias kan doen?
Officieel kan dit niet nee.

Als je het heel graag zou willen kun je wel je iPhone jailbreaken en ergens Netshare zien te vinden, hiermee kun je van je iPhone een wifi proxy server maken zodat je kunt internetten via je iPhone. Erg simpel is dit echter niet.

🌞🍃

Verwijderd

ok dankjewel voor je reactie, wel jammer dat die functie er niet op zit want is wel iets wat ik zou willen aangezien ik veel rondreis met laptop. om dan vervolgens ook nog abbonement van vodafone te nemen word dan wel duur, maarja ben alsnog verkocht, ga hem binnenkort wel kopen,

en ik lees dus verschillende dingen over GPS, een zegt werkt perfect ander niet? want een goede navigatie moet ik ook hebben dus dat zal me dan schelen in geld weer als het goed werkt,

moet alleen weten of die echt betrouwbaar is?

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:12:
ok dankjewel voor je reactie, wel jammer dat die functie er niet op zit want is wel iets wat ik zou willen aangezien ik veel rondreis met laptop. om dan vervolgens ook nog abbonement van vodafone te nemen word dan wel duur, maarja ben alsnog verkocht, ga hem binnenkort wel kopen,

en ik lees dus verschillende dingen over GPS, een zegt werkt perfect ander niet? want een goede navigatie moet ik ook hebben dus dat zal me dan schelen in geld weer als het goed werkt,

moet alleen weten of die echt betrouwbaar is?
Dat de feature er niet in zit heeft waarschijnlijk te maken met de netwerk aanbieders. Je kunt onbeperkt internetten met je T-Mobile iPhone abonnement op je iPhone, maar met een laptop erbij willen ze graag dat je een los (duur!) abonnement erbij neemt. Op zich is 30 euro per maand voor 150 belminuten, 150 smsjes en onbeperkt internet niet duur, het zal waarschijnlijk duurder zijn als laptop gebruik erbij inbegrepen zou zijn. Maar anyway, je kunt je iPhone dus hacken en het alsnog aan de praat krijgen dus :).

Mijn ervaring is dat GPS buiten prima werkt, binnen niet (zoals ieder ander GPS apparaat). Voor serieuze navigatie in de auto is het nog niet bruikbaar, daarvoor moet je echt nog wachten op TomTom ofzoiets. Het is wel handig om iets op te zoeken, bijvoorbeeld als je ergens bent en je wilt weten waar een supermarkt staat.

🌞🍃

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.