[iPhone 3G] Applicaties uit app store crashen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:22
Ik heb sinds gisteren een iPhone. Prachtig apparaat natuurlijk, maar ik heb een zeer irritant probleem. Elke applicatie die ik in de app store heb gedownload. Tot nu toe: buienradar en implus, Crashen.
Ik download deze gewoon en als ik ze aanklik op het springboard zie ik alleen het beginscherm en keert hij meteen weer terug naar het springboard. Ik heb de app's al weggegooid en opnieuw geinstalleerd en de iphone gereboot. Helaas zonder effect.
Iemand enig idee? Ik wil namelijk wel de app store gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Heb je wel de nieuwste software geïnstalleerd? Ik heb dit probleem ook soms met 2.0 gehad, maar met 2.0.1 (en nu 2.0.2) was voor mij het probleem opgelost.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Oplossing kun je inderdaad vinden in het updaten van de Iphone-software.

Andere (minder heftige) oplossingen kunnen zijn : Reboot Iphone na het installeren van de apps + Deinstalleer de applicaties, en installeer ze erna opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
Hoedje schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:23:
Heb je wel de nieuwste software geïnstalleerd? Ik heb dit probleem ook soms met 2.0 gehad, maar met 2.0.1 (en nu 2.0.2) was voor mij het probleem opgelost.
Ik heb gister direct de update gedraaid toen ik hem aan mn pc hing. Ik heb dus nu ook 2.0.2.
SpX schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:28:
Oplossing kun je inderdaad vinden in het updaten van de Iphone-software.

Andere (minder heftige) oplossingen kunnen zijn : Reboot Iphone na het installeren van de apps + Deinstalleer de applicaties, en installeer ze erna opnieuw.
Heb ik dus helaas ook al gedaan zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Ik heb sinds zaterdag de Iphone en had precies het zelfde probleem. Wat je moet doen is je Iphone aan je pc hangen en synchroniseren in itunes. Als dat gebeurt is ga je naar het tapje toepassingen en installeer je de app via de pc. En dan moeten de apps werken.

En sinds dien werkt elke app ook als ik ze niet via de pc installeer.

succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
Hee thanks! Dit is idd de oplossing. Ben nu lekker bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
En mocht dit niet lukken, bij mij werkte het weer toen ik een nieuwe (gratis) app downloadde en installeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb hetzelfde probleem en geen van bovenstaande oplossingen werkt voor mij.. nog iemand andere suggesties? ik heb zelfs de hele iphone opnieuw geinstalleerd als nieuwe telefoon, toen gewdownload en zelfs dan werkt het niet.
uiteraard met 2.0.2

[ Voor 4% gewijzigd door FireFoz op 09-09-2008 09:41 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Ik had het probleem ook en voor mij werkt het syncen met itunes ook. Daarna kon ik weer via de iphone zelf apps installeren gelukkig die ook nog werkten :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
het crashen van apps heeft veelal te maken met rechten die niet goed staan. Ik had zelf last dat de mail.app crashte na een update. Nadat ik de rechten via een terminal hersteld had kon ik de applicaties weer gewoon opstarten. zoek maar eens op chown
Pagina: 1