![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door HanH op 26-08-2008 10:39 ]
-edit- al antwoord gehad in vorig topic 
---------------------------------
Heb gister nog maar is 12 euro geinvesteerd voor de laatste beetjes wow totdat Warhammer uitkomt
Wow is gewoon nog erg gezellig om met vrienden een beetje te lullen en dergelijk.
---------------------------------
Heb gister nog maar is 12 euro geinvesteerd voor de laatste beetjes wow totdat Warhammer uitkomt
Wow is gewoon nog erg gezellig om met vrienden een beetje te lullen en dergelijk.
[ Voor 34% gewijzigd door Dakreal op 26-08-2008 10:41 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
je hebt gelijk ik vind het niet moeilijk maar de mages vergeten op de halve raid INT, Pala buffs worden vergeten enz enz...eendje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:14:
[...]
buffen een probleem? je bufft gewoon voordat je de gauntlet door gaat en dan in 1 ruk door naar ROS. Zou toch geen problemen moeten opleveren dacht ik zo
This is the Way.
Bedankt heren, beter 1 keer te veel dan helemaal niet
[edit]
Even gelezen, vind vooral het begin stuk interessant. Ze zeggen dat ze binnekort (de komende weken) komen met de content patch en in de zin erna staat dat ze deze kort voor de release uitgebracht willen hebben.
Ben ik dan heel gek als ik denk dat de release niet eens zo heel ver van ons weg ligt, in ieder geval geen December als je het mij vraagt.
Anoniem: 158967
Normaal precies 14 dagen als je elke dag je dailies daar zou doen.SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:24:
Zo gister ben ik begonnen met mijn rep voor Netherwing. zit nu al op 4000 / 6000gaat op zich best hard. In totaal al bijna 15 eitjes gevonden.. ben vast erg gelukkig. Hoelang duurt het ongeveer voordat je exalted bent?
En nu even over het Arena-skill gedeelte. Tuurlijk moet je een goede classmix hebben om hoog te komen en een beetje gear. Maar mensen die zeggen dat je in PvP of Arena geen skills kan hebben, hebben ongetwijfeld zelf gewoon geen skills. Want natuurlijk kan je daar wel skills voor hebben.
Zelf speelde ik begin season 3 met mijn druid met 4/5 vengeful (geen shoulders nog) en season 1 wapens. Mijn maatje was een gnome warrior met 3 delen season 1 en 3 delen vindicator. Oja, en het season 1 wapen. De rest waren een paar blues en zelfs had ie nog 2 greens.
Omdat we arena veeeel leuker vinden dat arena, had hij eigelijk geen tijd om honor te farmen in bg's. Na een paar weken hadden we 1850 gehit en kon ik mijn wapen halen. Warrior had er nog geen punten voor en haalde zijn vengeful hands.
Toen ben ik verder gaan spelen met een hunter die gelijk gegeared was aan mij en hebben we 2k rating gehit en zat ik dus in volledige vengeful gear. Toen ben ik weer gaan spelen met die warrior, met nog steeds die crap gear, in het team waar ik 2k mee gehaald had. Toch versloegen we tegenstanders die full vengeful waren, het was vaak moeilijk, maar uiteindelijk kwamen we zover dat ook de warrior een 2k rated personal haalde en zo dus zijn shoulders kon kopen. Dat was zijn tweede deel vengeful.
Moraal van het verhaal: Ook met crapgear kun je hoog komen in arena en dus bestaat er ook zoiets als skills in Pvp arena.
*Sorry voor de dubbelpost, maar ik zat daar zo erg op het randje.
Oh god deel 165...
Wat gaat dit hard zeg.
Anyway even een upgrade
Mijn rogue is nu half epic alleen merk ik dat het verdomd lastig is om een rogue te gearen.. Meeste PvE gear is BOJS. Ik heb daarom besloten mijn rogue even op een zijspoor te zetten en me te gaan richten op mijn lvl 56 frostmage.
Nog 2 leveltjes en dan ga ik HFP weer onveilig maken.
Ik heb nog niet teruggelezen dus don't shoot me
Heeft iemand die intro van TLK gezien?
Damn can't wait.
Wat gaat dit hard zeg.
Anyway even een upgrade
Mijn rogue is nu half epic alleen merk ik dat het verdomd lastig is om een rogue te gearen.. Meeste PvE gear is BOJS. Ik heb daarom besloten mijn rogue even op een zijspoor te zetten en me te gaan richten op mijn lvl 56 frostmage.
Ik heb nog niet teruggelezen dus don't shoot me
Damn can't wait.
Wat iuk heb gedaan op mijn rogue is lekker pvpen, zoveel mogelijk gear daar verzamelen. Dan zit je iig op <70 mobs goed. Daarna kan je heel makkelijk je gear vervangen door hitrating epicsSecurity schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:45:
Oh god deel 165...
Wat gaat dit hard zeg.
Anyway even een upgrade
Ik heb nog niet teruggelezen dus don't shoot meHeeft iemand die intro van TLK gezien?
Damn can't wait.
Wat je ook kunt doen is je pvp set socketen met hit gems. zo heb je met gemak zo een 100+ hitrating op je pvp set.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
NoTimeRemains schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:42:
[...]
je hebt gelijk ik vind het niet moeilijk maar de mages vergeten op de halve raid INT, Pala buffs worden vergeten enz enz...
Er zijn ook hele mooie buff-check mods, de geven een report met welke riadbuffs er gemist worden per member, in welke group deze members zitten, en hoeveel buffs er van alles missen.
Anoniem: 98134
dan ga je toch net zo lang lope zeuren/schreeuwen tot je de buffs hebNoTimeRemains schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:42:
[...]
je hebt gelijk ik vind het niet moeilijk maar de mages vergeten op de halve raid INT, Pala buffs worden vergeten enz enz...
en eerder begin je niet aan het bossfight
Mooie mod is BigBrother... kun je ook lekker je RL mee whisperenNivado schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:50:
[...]
Hebben jullie geen RL die dat controleerd en mensen voor hun donder schopt als ze niet buffen. Zowiezo niet yes clicken bij de ready check als je niet al je buffs hebt helpt ook. En mensen die dan gaan zeuren dat je steeds niet ready bent kun je door verwijzen naar de buffers, je bent tenslotte ook niet ready.
Er zijn ook hele mooie buff-check mods, de geven een report met welke riadbuffs er gemist worden per member, in welke group deze members zitten, en hoeveel buffs er van alles missen.
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
De blizzardplanning ziet er een beetje als volgt uit :daroy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:42:
Ben ik dan heel gek als ik denk dat de release niet eens zo heel ver van ons weg ligt, in ieder geval geen December als je het mij vraagt.
begin november : WotLK
Kerst : Diablo III
eind januari/Februari : Starcraft II
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
zie hier beneden voor commentaar
[ Voor 93% gewijzigd door ShadowBumble op 26-08-2008 11:16 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
denk dat je het zo moet zeggen:sabriel schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:00:
[...]
De blizzardplanning ziet er een beetje als volgt uit :
Begin november WoTLK
eind januari/Februari: Starcraft 2
Eind 2009 --> Diablo 3
Ja daar ging ik eigenlijk ook meer van uit. Als Blizzard een game aankondigd duurt het meestal meer dan een jaar voor dat hij in de schappen ligt. Diablo zien we echt niet dit jaar en dat is maar goed ook.SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:03:
[...]
denk dat je het zo moet zeggen:
Begin november WoTLK
eind januari/Februari: Starcraft 2
Eind 2009 --> Diablo 3
Het leven is ook bedoeld om te dromen ;-) alleen duurt deze droom nog wel evendaroy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:14:
[...]
Ja daar ging ik eigenlijk ook meer van uit. Als Blizzard een game aankondigd duurt het meestal meer dan een jaar voor dat hij in de schappen ligt. Diablo zien we echt niet dit jaar en dat is maar goed ook.
True, er bestaat zoiets als skill, echter is dit ook behoorlijk gear afhankelijk. Jou druid heeft blijkbaar gewoon goed gear, en de warrior heeft OK gear.Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:44:
[...]
Moraal van het verhaal: Ook met crapgear kun je hoog komen in arena en dus bestaat er ook zoiets als skills in Pvp arena.
Als je het mijn rogue vergelijkt, die dus met 50% greens , 30% blues en 1 pvp itemzat destijds: Ik kreeg een boost van een full s4 druid, die was op een gegeven moment gewoon oom omdat ik totaal geen damage deed (gek he met blue+green swords) Toch zijn we naar 1600 rating gekomen, omdat het 1. een druid is, en 2. erg skilled druid is. (Een rogue met 20% crit/6.5k hp schiet niet op)
Mijn punt zeg maar dat er toch een ondergrens is waaraan je moet voldoen om een hoge rating te krijgen. (Gearwise) En voor zover ik weet is de druid in arena 2v2 wel een klein beetje OP.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
glazen bol of officiële aankondiging?sabriel schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:00:
[...]
De blizzardplanning ziet er een beetje als volgt uit :
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Het is gewoon spijtig dat wow zo erg gear dependend is. Maar goed ;-) arena zit tegenwoordig vol met booster teams.. dus ik neem genoegen met 1400 rating 2 vs 2.Katala schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:25:
[...]
True, er bestaat zoiets als skill, echter is dit ook behoorlijk gear afhankelijk. Jou druid heeft blijkbaar gewoon goed gear, en de warrior heeft OK gear.
Als je het mijn rogue vergelijkt, die dus met 50% greens , 30% blues en 1 pvp itemzat destijds: Ik kreeg een boost van een full s4 druid, die was op een gegeven moment gewoon oom omdat ik totaal geen damage deed (gek he met blue+green swords) Toch zijn we naar 1600 rating gekomen, omdat het 1. een druid is, en 2. erg skilled druid is. (Een rogue met 20% crit/6.5k hp schiet niet op)
Mijn punt zeg maar dat er toch een ondergrens is waaraan je moet voldoen om een hoge rating te krijgen. (Gearwise) En voor zover ik weet is de druid in arena 2v2 wel een klein beetje OP.
Aangezien ze in de béta nog altijd maar tot lvl 77 geraken, en nu pas onlangs stormy peaks is vrijgegeven (ice crown nog altijd gesloten)... zal het zowiezo pas ten vroegste eind dit jaar zijn dat de expansion uitkomt.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Ah ok, had geloof ik idd ooit al zoiets gehoord, maar wist niet in hoeverre dat speculaties waren en/of zekerheden.
Over planning: WotLK zal idd wel begin Nov in de schappen liggen... Thanksgiving & X-mas seizoen = Ka-ching. Starcraft II in jan/feb zou qua game ontwikkeling wel kunnen, maar marketingtechnisch zou het me niets verbazen als het dan toch iets later wordt (Jan = slechte maand voor consumer expenses). Diablo is voor later als we groot zijn
Arena / PVP: als je gear eenmaal een basisniveau heeft bereikt, merk je dat IMO wel, daarna wordt skill de beperkende factor.
Toen ik BG's in mijn full PVE gear deed (mish mash van Kara t/m TK spul + badges), kon zowat iedereen me zonder moeite platmeppen. Heb nu een béétje PVP spul (170 res, wel meer dan voldoende HP) en met goed gebruik van CD's kost het meerdere alliance een behoorlijke tijd om me dood te krijgen.
Dat laatste is vooral in AB een zegen: lekker in catform stealth een flag bewaken, en als er alliance op af komt in bearform met swipe blijven interrupten... ondertussen moord & brand schreeuwend in /bg
Zelfs in de meest chaotische PuG overleef ik dan toch (vaak) lang genoeg om ervoor te zorgen dat er hulp komt voordat alliance de flag kan cappen
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Als Druid - Warrior en Druid - Hunter wel jaAnoniem: 158967 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:44:
[...]
DIT is natuurlijk BULLSHIT. Sorry om het zo te zeggen, maar hoe kan je zeggen dat je SKILL nodig heb, als Warrior/Druid, dan snap je er vrij weinig van.Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:44:
[...]
Normaal precies 14 dagen als je elke dag je dailies daar zou doen.
En nu even over het Arena-skill gedeelte. Tuurlijk moet je een goede classmix hebben om hoog te komen en een beetje gear. Maar mensen die zeggen dat je in PvP of Arena geen skills kan hebben, hebben ongetwijfeld zelf gewoon geen skills. Want natuurlijk kan je daar wel skills voor hebben.
Zelf speelde ik begin season 3 met mijn druid met 4/5 vengeful (geen shoulders nog) en season 1 wapens. Mijn maatje was een gnome warrior met 3 delen season 1 en 3 delen vindicator. Oja, en het season 1 wapen. De rest waren een paar blues en zelfs had ie nog 2 greens.
Omdat we arena veeeel leuker vinden dat arena, had hij eigelijk geen tijd om honor te farmen in bg's. Na een paar weken hadden we 1850 gehit en kon ik mijn wapen halen. Warrior had er nog geen punten voor en haalde zijn vengeful hands.
Toen ben ik verder gaan spelen met een hunter die gelijk gegeared was aan mij en hebben we 2k rating gehit en zat ik dus in volledige vengeful gear. Toen ben ik weer gaan spelen met die warrior, met nog steeds die crap gear, in het team waar ik 2k mee gehaald had. Toch versloegen we tegenstanders die full vengeful waren, het was vaak moeilijk, maar uiteindelijk kwamen we zover dat ook de warrior een 2k rated personal haalde en zo dus zijn shoulders kon kopen. Dat was zijn tweede deel vengeful.Gevolg was wel dat hij veel whispers kreeg zoals: GG, nice boost.
Druid warrior kan je met green lvl 60 gear nog op 2000rating brengen, puur en alleen omdat die combo overpowered is , en gewoon lame. http://www.sk-gaming.com/arena/ ... 30+% van alle 2v2 zijn druid/warrior, apart? Nee, overpowered, te makkelijk, en 0 skill.
Edit: Link was niet goed.
ADDED: 60% van alle 2v2 teams 2000+ zit een druid in, druid in 2v2 is geen skill.. ren LOS en doe een paar HOTS en je wint (niet zo makkelijk maar veel meer is het niet, cc)
[ Voor 4% gewijzigd door Betthen op 26-08-2008 12:26 ]
Anoniem: 52038
even een vraagje. als iemand nu pas zou willen beginnen met WOW heeft dat dan wel zin? zijn zoveel hoge level spelers al.
ik wil weer gaan beginnen. heb in het verleden gespeeld tot level 30 maar toen was ik weer klaar. maar als er nu weinig "nieuwe"spelers zijn heeft het weinig zin om weer te gaan beginnen
ik wil weer gaan beginnen. heb in het verleden gespeeld tot level 30 maar toen was ik weer klaar. maar als er nu weinig "nieuwe"spelers zijn heeft het weinig zin om weer te gaan beginnen
ik zie dit echt als een dikke whine. Roll druid en je maatje warrior..en doe het zelfBetthen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:22:
[...]
DIT is natuurlijk BULLSHIT. Sorry om het zo te zeggen, maar hoe kan je zeggen dat je SKILL nodig heb, als Warrior/Druid.
Druid warrior kan je met green lvl 60 gear nog op 2000rating brengen, puur en alleen omdat die combo overpowered is , en gewoon lame. www.sk-gaming.com/arena ... 30+% van alle 2v2 zijn druid/warrior, apart? Nee, overpowered, te makkelijk, en 0 skill.
er zijn verschillende combo's die lastig te doen zijn. voor druid warrior moet je gewoon rogue + mage hebben.. easy enough
is het nu verstandig om als herbalist de oude herbs al op voorraad te nemen als je inscription wilt?
This is the Way.
nee, want pas als wotlk uit komt zijn je herbs van de juiste kwaliteit! Komt door het seizoen enzo..NoTimeRemains schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:25:
is het nu verstandig om als herbalist de oude herbs al op voorraad te nemen als je inscription wilt?
wat denk je nou zelf? Lijkt me wel toch...
wat een betere vraag zou zijn: Welke herbs heb ik nodig om tot 375 inscription te komen.
blup
Dan moet je niet kijken. Tis geen whine, kan het alleen niet hebben dat mensen denken dat ze skilled zijn als je hoog komt met warrior/druid met slechte gear. 60% van de 2000+ arena teams is druid + random (random = warrior/rogue + warlock) dus dan is het toch een feit.SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:24:
[...]
ik zie dit echt als een dikke whine. Roll druid en je maatje warrior..en doe het zelf
er zijn verschillende combo's die lastig te doen zijn. voor druid warrior moet je gewoon rogue + mage hebben.. easy enough
Met warrior/druid kan je met s1 gear gemakkelijk 2000+ krijgen, met je mage/rogue etc gaat het wel om gear, met je s1 gear ga je geen 2000+ halen met die combo
[ Voor 16% gewijzigd door Betthen op 26-08-2008 12:30 ]
Ja hoor. Ik ben pas een maand aan het spelen op 'Blade's Edge' en het aantal hoge spelers wat daar op speelt is niet echt hoog. Blizzard zorg wel voor verse servers.Anoniem: 52038 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:23:
even een vraagje. als iemand nu pas zou willen beginnen met WOW heeft dat dan wel zin? zijn zoveel hoge level spelers al.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ga lekker een eind fietsen. Alsof ik met die crapgear warrior nooit tegen een andere druid warrior kwam met full vengeful? En ja, die versloegen we ook.SMulTiE schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:02:
[...]
Als Druid - Warrior en Druid - Hunter wel ja
En deze warrior had echt niet meer dan 25% crit en 1600 AP.
En dit zijn weer de dingen waarvan ik geniet he. Waarschijnlijk heb jij nooit deze combo gespeeld. Ga jij maar lekker hotten en wegrennen, gegarandeerde lose. Als je als resto druid goed wilt zijn, moet je echt snel en veel dingen doen. Maar ok, dat snappen de mensen die druid niet hebben gespeeld niet.Betthen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:29:
[...]
Dan moet je niet kijken. Tis geen whine, kan het alleen niet hebben dat mensen denken dat ze skilled zijn als je hoog komt met warrior/druid met slechte gear. 60% van de 2000+ arena teams is druid + random (random = warrior/rogue + warlock) dus dan is het toch een feit.
Met warrior/druid kan je met s1 gear gemakkelijk 2000+ krijgen, met je mage/rogue etc gaat het wel om gear, met je s1 gear ga je geen 2000+ halen met die combo
En tussen 1500-1900 kom je zoveel rogue mage tegen, die bijna onmogelijk is te verslaan als druid warrior.
Maar goed, dream on. Of.... ga zelf een druid rerollen en met een warrior spelen.
En is het dan niet knap om met een crap warrior en misschien goeie druid te winnen van een goeie warrior en een goeie druid qua gear?
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 26-08-2008 12:39 ]
Precies, gewoon op de nieuwste realm beginnen. Je zal alleen een keuze moeten maken tussen de 4 verschillende ream soorten. Een nieuwe PvE (Normal) realm is nog niet lang geleden gereleased en dat is Blade's Edge. De andere nieuwste realms (PvP, RP-PvE en RP-PvP) zijn al meer dan een jaar oud (release van TBC).Auredium schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:31:
[...]
Ja hoor. Ik ben pas een maand aan het spelen op 'Blade's Edge' en het aantal hoge spelers wat daar op speelt is niet echt hoog. Blizzard zorg wel voor verse servers.
Ik wacht zelfs met opnieuw beginnen met spelen tot er een nieuwe PvP realm komt.
Ik deel de mening dat een druid overpowered is, echter kun je dat niet zo maar zeggen. Een goede druid houdt veel zaken in de gaten:
- Jou HP
- Cooldowns van tegenstander
- Tegenstanders HP
- Locatie van jou & tegenstander
Hierdoor kunnen ze mooi op het juiste moment een healer cc-en, voorkomen dat ze drinken... etc.
Dus Ja, druid is OP, maar je moet er wel skill voor hebben, anders kom je nergens. (Er zijn een heleboel low ranked druids die alleen maar healen)
- Jou HP
- Cooldowns van tegenstander
- Tegenstanders HP
- Locatie van jou & tegenstander
Hierdoor kunnen ze mooi op het juiste moment een healer cc-en, voorkomen dat ze drinken... etc.
Dus Ja, druid is OP, maar je moet er wel skill voor hebben, anders kom je nergens. (Er zijn een heleboel low ranked druids die alleen maar healen)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ja, die andere druid+warrior in full vengeful hebben die gear kunnen krijgen omdat ze zo'n overpowerde combo hadden 
Dat ze nu toevallig iemand anders tegenkwamen met dezelfde combo + skills (wat ik nooit heb gezegd dat jij/jullie die niet zou hebben), lullig voor ze.
Het feit dat een bepaalde combo met veel betere gear verliest van een mirrormatch en toch 2000 rating heeft, zegt wat mij betreft al genoeg .....
Dat ze nu toevallig iemand anders tegenkwamen met dezelfde combo + skills (wat ik nooit heb gezegd dat jij/jullie die niet zou hebben), lullig voor ze.
Het feit dat een bepaalde combo met veel betere gear verliest van een mirrormatch en toch 2000 rating heeft, zegt wat mij betreft al genoeg .....
Misschien een beetje brutaal, maar als je begint met WoW, maak je dan een nieuwe account?Anoniem: 52038 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:23:
Zo ja dan wil ik je wel inviten als friend
En ik speel nu ook op de Blade's Edge server, dat is echt een aanrader, super gezellig
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Anoniem: 171114
als recruit a friend?T!m0n schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:55:
[...]
Misschien een beetje brutaal, maar als je begint met WoW, maak je dan een nieuwe account?
Zo ja dan wil ik je wel inviten als friend
En ik speel nu ook op de Blade's Edge server, dat is echt een aanrader, super gezellig
3x zoveel xp als je samen speelt
speciale mount
uitnodiger krijgt ook nog per 2 levels van de friend een level om te verdelen over een ander char
tot lvl 60 en 90 dagen , maar toch .. ja .. dat wil iedereen wel
Ik weet ook wel dat ik kort door de bocht was met hots en rennen. Maar druids zijn in 2v2 wel overpowered. Dat 60% van de 2000+ combo teams een druid heeft, zeg genoeg imo. 25% druid/warrior, 20% druid/rogue, en 15% druid/warlock,,,, en dat zijn de 3 meest gespeelde combo's in arena op hoge rating.Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:35:
En dit zijn weer de dingen waarvan ik geniet he. Waarschijnlijk heb jij nooit deze combo gespeeld. Ga jij maar lekker hotten en wegrennen, gegarandeerde lose. Als je als resto druid goed wilt zijn, moet je echt snel en veel dingen doen. Maar ok, dat snappen de mensen die druid niet hebben gespeeld niet.
En tussen 1500-1900 kom je zoveel rogue mage tegen, die bijna onmogelijk is te verslaan als druid warrior.
Maar goed, dream on. Of.... ga zelf een druid rerollen en met een warrior spelen.
En is het dan niet knap om met een crap warrior en misschien goeie druid te winnen van een goeie warrior en een goeie druid qua gear?
Verder, zover ik weet, is de druid 1 van de minst gespeelde classes op de meeste servers, en dan nog zo'n hoog percentage.
Ik speelde op Auchindoun, en daar was een warrior met season1 gear , ook wapen enzo.. en hij speelde wel met een s3 geared druid, maar hij had op een gegeven moment rank 20 op het einde van het seizoen, Nieuwe seisoen begint en binnen 2 weken met zijn s1 gear heeft hij zijn 2050 s4 mace.. (en guildnaam: Owned by season 1 gear) ...
Dat dit kan, zegt alles over hoe overpowered druid is.
Tuurlijk moet je wel wat ervaring hebben, maar ivm alle andere combo's in 2v2 = druid easymod.
Zelfde btw voor 3v3 RMP... ook 30%+ in top 2000 heeft die combo.
Balance is gewoon ver te zoeken op het moment, maar dat komt omdat ze hun tijd besteden aan WOTLK wat imo een goede keuze is, wat boeit level 70
Wat een onzin zeg.. dus omdat iedereen druid speelt en wint is druid overpowered? hoe zit het met holy pally's in 2 vs 2 met warrior? das meer om te janken hoor.Betthen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:10:
[...]
Ik weet ook wel dat ik kort door de bocht was met hots en rennen. Maar druids zijn in 2v2 wel overpowered. Dat 60% van de 2000+ combo teams een druid heeft, zeg genoeg imo. 25% druid/warrior, 20% druid/rogue, en 15% druid/warlock,,,, en dat zijn de 3 meest gespeelde combo's in arena op hoge rating.
Verder, zover ik weet, is de druid 1 van de minst gespeelde classes op de meeste servers, en dan nog zo'n hoog percentage.
Ik speelde op Auchindoun, en daar was een warrior met season1 gear , ook wapen enzo.. en hij speelde wel met een s3 geared druid, maar hij had op een gegeven moment rank 20 op het einde van het seizoen, Nieuwe seisoen begint en binnen 2 weken met zijn s1 gear heeft hij zijn 2050 s4 mace.. (en guildnaam: Owned by season 1 gear) ...
Tuurlijk moet je wel wat ervaring hebben, maar ivm alle andere combo's in 2v2 = druid easymod.
Balance is gewoon ver te zoeken op het moment, maar dat komt omdat ze hun tijd besteden aan WOTLK wat imo een goede keuze is, wat boeit level 70
Daarnaast pak je druids echt makkelijk als je gewoon met z'n 2en erop nuked en de warrior cc'd.. easy enough.. laat hem maar mana wasten.. die warrior is bijzaak ;-)
Sorry, maarja als het mag waarom niet dan?
En ja via recruit-a-friend
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
De afgelopen dagen druk en hard gespeeld en veel boosts gehad en nu lekker LvL45 
Ben er nog niet helemaal uit of ik nu op mijn Alliance (Rogue/Warrior) of naar mn Horde toe switch en evt. later een Deathknight ga pakken.. keuzes keuzes
Als ik namelijk op Alliance verder ga, ga ik Alchemy droppen op 1 char en daar Inscription op pakken. En als ik op Horde verder ga dan pak ik sowieso een DK alt die Inscription heeft
Nog wel een leuk ding.. kreeg 2x een boost in ZF voor wat leuke items en toen dropte beide swords die samen die leuke epic sword maken.. ook mooi
Ben er nog niet helemaal uit of ik nu op mijn Alliance (Rogue/Warrior) of naar mn Horde toe switch en evt. later een Deathknight ga pakken.. keuzes keuzes
Als ik namelijk op Alliance verder ga, ga ik Alchemy droppen op 1 char en daar Inscription op pakken. En als ik op Horde verder ga dan pak ik sowieso een DK alt die Inscription heeft

Nog wel een leuk ding.. kreeg 2x een boost in ZF voor wat leuke items en toen dropte beide swords die samen die leuke epic sword maken.. ook mooi
2vs2 teams met een druid winnen niet omdat de druid class OP is.
Ze winnen omdat mensen die een druid spelen gewoon verreweg superieure wezens zijn.
Mensen die een druid spelen kunnen zelfs met een pre-TBC 0/0/0 specced druid Saurfang solo-en
Mensen die een druid spelen kunnen een complete parallele dimensie creëren door er over te dromen
Probeer het maar eens uit, roll een druid. . . . je zal meteen merken dat je slimmer, mooier, populairder en rijker wordt
Ze winnen omdat mensen die een druid spelen gewoon verreweg superieure wezens zijn.
Mensen die een druid spelen kunnen zelfs met een pre-TBC 0/0/0 specced druid Saurfang solo-en
Mensen die een druid spelen kunnen een complete parallele dimensie creëren door er over te dromen
Probeer het maar eens uit, roll een druid. . . . je zal meteen merken dat je slimmer, mooier, populairder en rijker wordt
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
QFTSeraphin schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:31:
2vs2 teams met een druid winnen niet omdat de druid class OP is.
Ik merk ook dat sinds ik een (lvl 15) druid alt heb, ik ook stukken beter presteer op mijn Warrior in PVP.
Of zou dat komen omdat ik van Prot naar amrs gespecced ben en van ~50 naar ~250 resi ben gegaan..
[ Voor 15% gewijzigd door Nivado op 26-08-2008 13:37 ]
Anoniem: 236827
Nee ik had het over skill+arena of niet-discussieT!m0n schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:20:
[...]
Sorry, maarja als het mag waarom niet dan?
En ja via recruit-a-friend
Mensen zullen het nooit eens worden.
Ik had S4 bracers nodig omdat ik net even te vaak gepassed had op sunwell bracers, en ze niet dropten toen ik ze nodig had.
Dus even een team gemaakt met een warlock met 350 res, met mijn 320 res resto druid. 1575 rating was prima te halen. Moet wel zeggen dat we iets van 8-4 gespeeld hebben. De reden daarvoor was simpel. Zodra ik zag dat we tegen een druid + rogue/war/lock speelden, verlieten wij gewoon de arena.
2v2 met resto druid is huilen met de pet op, als je een andere druid tegen komt, kun je gewoon matches die een uur duren krijgen. Krijg je dat niet, dan win je.
Dus even een team gemaakt met een warlock met 350 res, met mijn 320 res resto druid. 1575 rating was prima te halen. Moet wel zeggen dat we iets van 8-4 gespeeld hebben. De reden daarvoor was simpel. Zodra ik zag dat we tegen een druid + rogue/war/lock speelden, verlieten wij gewoon de arena.
2v2 met resto druid is huilen met de pet op, als je een andere druid tegen komt, kun je gewoon matches die een uur duren krijgen. Krijg je dat niet, dan win je.
yay, heb eindelijk weer zin gevonden om mijn pala (prot) weer wat te levelen. Ben nu 60, dus epic mount troubles... Heb intussen al twee keer een stratholme run geprobeerd, maar het gaat toch elke keer weer mis doordat mensen ongeduldig zijn, of gewoon door disconnects.
Ik ga toch maar eens proberen wat friends/ guildies (guild bijna dood helaas) te porren om me even te helpen met strat + Dire Maul.
Ik ga toch maar eens proberen wat friends/ guildies (guild bijna dood helaas) te porren om me even te helpen met strat + Dire Maul.
Anoniem: 270790
in warcraft is er altijd, vooral in 2v2, een class die gemiddeld het beste uit de bus komt. Dat is imo hoe blizzard de zaak balanceert. Over een tijdje zijn druids niet meer je van het en neemt een andere class het weer over. Er is nooit een perfecte ballance geweest, Het stokje wordt steeds doorgegeven.
die is idd erg vervelend.. ik ben zelf holy dus had toen der tijd gewoon een druid maatje gevraagd.. die heeft even alles gesloopt toen ik hem healde..HanH schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:03:
yay, heb eindelijk weer zin gevonden om mijn pala (prot) weer wat te levelen. Ben nu 60, dus epic mount troubles... Heb intussen al twee keer een stratholme run geprobeerd, maar het gaat toch elke keer weer mis doordat mensen ongeduldig zijn, of gewoon door disconnects.
ik meen dat je echt de oude herbs nodig hebt om vanaf 0 te beginnen. ik ben even aan het zoeken naar een bron...eendje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:28:
[...]
wat een betere vraag zou zijn: Welke herbs heb ik nodig om tot 375 inscription te komen.
This is the Way.
Dat lijkt me duidelijk. Voor crafting profs heb je altijd de mats van een gelijk lvl gathering prof nodig. Als mensen met WotLK (opnieuw) beginnen en Inscription + herbalism nemen, moeten ze kunnen inscriben met de herbs die ze plukken > Peacebloem + Silverleaf voor de eerste paar lvls.NoTimeRemains schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:11:
[...]
ik meen dat je echt de oude herbs nodig hebt om vanaf 0 te beginnen. ik ben even aan het zoeken naar een bron...
Het zelfde geldt ook voor JC, daar had je ook copper voor nodig in het begin.
Alleen zijn Warriors een constante factorAnoniem: 270790 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:08:
Er is nooit een perfecte ballance geweest, Het stokje wordt steeds doorgegeven.
Anoniem: 130680
Nou, ik speel al een Druid van af 2005, maar eh de goldcap heb ik nog niet gehaaldSeraphin schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:31:
Anoniem: 169084
Druid Warrior is een soft counter van Rogue Mage...Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:35:
[...]
Op dit moment is alleen van Peacebloom, Silverleaf en Mageroyal bekend dat ze nodig zijn. Hiermee zou je je (volgens de recipelist op mmo-champion) tot skillevel 75 moeten kunnen trekken.NoTimeRemains schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:11:
[...]
ik meen dat je echt de oude herbs nodig hebt om vanaf 0 te beginnen. ik ben even aan het zoeken naar een bron...
Verwachting is dat je volgens deze weg een beetje alle herbs nodig gaat hebben om tot 450 te leven; net als dat dit voor inscription is met Ore
[ Voor 26% gewijzigd door Ryceck op 26-08-2008 14:23 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik speel samen met een rogue en met mijn pve spec komen we meestal net niet aan de 1600. Waar ik als druid de grootste hekel aan heb in 2v2 zijn drain-teams: bm hunter + warlock/spriest. Hoe counteren jullie dit soort set-ups?
May you live in interesting times!
Cheers dan maar.. en nog steeds loop je net zo snel als ik op mijn faction mount 
Als er iets makkelijk is zijn het wel hunters.. zorg dat ze Beastial Wrath aanzetten, zorg dat dots weg zijn.. vanish.. wacht tot het uitgewerkt is en daarna nuke met Criplin. proberen de lock te ccen, na de hunter = lock easy.Tular schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:27:
Ik speel samen met een rogue en met mijn pve spec komen we meestal net niet aan de 1600. Waar ik als druid de grootste hekel aan heb in 2v2 zijn drain-teams: bm hunter + warlock/spriest. Hoe counteren jullie dit soort set-ups?
[ Voor 77% gewijzigd door Dakreal op 26-08-2008 14:29 ]
Inderdaad, 1 goede 70 druid (of misschien ook wel hunter/pally), iig een goede tank/dps class, warrior can beetje zwaarder zijn, is genoeg om die quest te doen. Laatst nog iemand mee geholpen op mijn druid.HanH schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:03:
DM (key gehaald) gedaan en daarna Scholo voor de daadwerkelijke mount-quest.
Tnx 
Ja maar omdat ie straks niet meer te krijgen is vond ik 't wel leuk er alsnog een te hebben. Bovendien valt 't bij ons wel mee 't is een beetje een tragere server
Ja maar omdat ie straks niet meer te krijgen is vond ik 't wel leuk er alsnog een te hebben. Bovendien valt 't bij ons wel mee 't is een beetje een tragere server
Bnet pindle#2913
Verschrikkelijke mounts.. iedereen loopt er inmiddels meeSMulTiE schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:28:
Bij ons lopen onderhand meer Amani War Bears rond dan andere mounts ...

Blijf gewoon op mijn standaard faction mount lopen of binnenkort op mn Zhevra
Grats porn*
[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 26-08-2008 14:31 ]
Inderdaad, wel gratz natuurlijk !! Maar het speciale is er wel een maandje of 2 à 3 vanaf ^^
Ontopic:
Gestopt met raiden op m'n Boomkin. Week of 5 spel niet meer opgestart, nu weer begonnen met PvP (fire) Mage, toch wel leuk !!
Ontopic:
Gestopt met raiden op m'n Boomkin. Week of 5 spel niet meer opgestart, nu weer begonnen met PvP (fire) Mage, toch wel leuk !!
Dat komt omdat er geen goldcap is voor druids.....Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:21:
[...]
Nou, ik speel al een Druid van af 2005, maar eh de goldcap heb ik nog niet gehaald
Gz Pron!
Hij is misschien nu niet zo speciaal meer, maar wacht maar tot 2-3 maanden in WotLK, dan zijn veel mensen die nu (high end) spelen gestopt en zijn er veel nieuwe mensen bij. Dan zouden de Amani War Bears best eens schaars kunnen zijn.
Hij is misschien nu niet zo speciaal meer, maar wacht maar tot 2-3 maanden in WotLK, dan zijn veel mensen die nu (high end) spelen gestopt en zijn er veel nieuwe mensen bij. Dan zouden de Amani War Bears best eens schaars kunnen zijn.
Simpel, als je gedrained word ga je in bearform. En als ze je willen nuken, ga je lekker om een paal heenrennen en outline blijven.Tular schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:27:
Waarom kocht die grappenmaker geen nieuwe gear dan als ie zo'n hoge rating had?Betthen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:10:
[...]
Oja, en ik denk niet dat dit allemaal aan de druid lag. Warrior had misschien ook gewoon skills? En misschien hadden ze goeie teamplay?
Of misschien had toch de druid alles in zijn eentje gedaan.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 26-08-2008 14:45 ]
@Arena discussie : Don't feed the Troll(imie) 
@Smultie, gestopt met raiden? OMG!

@Smultie, gestopt met raiden? OMG!
*gaat oomkin rollen*SMulTiE schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:35:
Inderdaad, wel gratz natuurlijk !! Maar het speciale is er wel een maandje of 2 à 3 vanaf ^^
Ontopic:
TIME FOR PAYBACK !
nu nog een priest regelen om me te healen : D
@ raserian: hij is slecht, erg slecht

Beetje het zelfde probleem. Kan op dit moment nog niet kiezen tussen Horde en Alliance. Heb Horde al eens gespeeld tot 70 en bij Alliance nooit verder gekomen dan 40 ongeveer. Maar ben bang dat als ik nu Alliance ga spelen er veel niet volwassen personen rond rennen en ik misschien uitgekeken raak op de Draenei. Denk toch maar een Tauren kiezen dan...RaseriaN schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:22:
De afgelopen dagen druk en hard gespeeld en veel boosts gehad en nu lekker LvL45
Nee joh, je kunt jezelf healen als Druid (*moet ik nog een keer die eikels in BG's duidelijk maken nu ^^)ImdaMned schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:52:
[...]
*gaat oomkin rollen*
TIME FOR PAYBACK !
nu nog een priest regelen om me te healen : D
Wel lekker om een keer Imp. Counterspell te kunnen gebruiken <3!
Anoniem: 42901
* Anoniem: 42901 heeft zichzelf gerecruit 
(5de account
)
4 shamanen werken prima in PvP en ook wel in PvE, maar ik heb meestal toch een tank nodig voor de meer serieuze instances(in de outlands) en die is niet altijd beschikbaar onder vrienden.
Ik wou dus al een tijdje een tank levellen, maar ik kon mezelf er maar niet toe brengen om weer vanaf level 1 te beginnen. Ik ga er twee samen levellen, zodat ik met 4 shamans + 1 warrior kan spelen en als ik dan die 5de account wil freezen dan kan ik er nog voor kiezen om met 3 shamans + 1 warrior te spelen.
(5de account

4 shamanen werken prima in PvP en ook wel in PvE, maar ik heb meestal toch een tank nodig voor de meer serieuze instances(in de outlands) en die is niet altijd beschikbaar onder vrienden.
Ik wou dus al een tijdje een tank levellen, maar ik kon mezelf er maar niet toe brengen om weer vanaf level 1 te beginnen. Ik ga er twee samen levellen, zodat ik met 4 shamans + 1 warrior kan spelen en als ik dan die 5de account wil freezen dan kan ik er nog voor kiezen om met 3 shamans + 1 warrior te spelen.
Dat Alliance/Horde en volwassenheid verhaal is echt een groot uit de duim gezogen stukje.daroy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:54:
Beetje het zelfde probleem. Kan op dit moment nog niet kiezen tussen Horde en Alliance. Heb Horde al eens gespeeld tot 70 en bij Alliance nooit verder gekomen dan 40 ongeveer. Maar ben bang dat als ik nu Alliance ga spelen er veel niet volwassen personen rond rennen en ik misschien uitgekeken raak op de Draenei. Denk toch maar een Tauren kiezen dan...
Elke server/realm heeft zijn eigen kinderlijke en trieste mensen en als op Realm_A dat toevallig de Alliance is, dan is voor diegene de Alliance de kiddyside, terwijl het op Realm_B compleet andersom kan zijn.
Je creeert je eigen 'vriendenkring' en speelt waarschijnlijk in een guild met mensen die hetzelfde denken.. het is alleen persoonlijke smaak qua uiterlijk etc.
Tbh, je kan op PvP servers natuurlijk niet goed oordelen aangezien je maar aan 1 kant kan spelen
@ImdaMned : hij is flauw i know
[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 26-08-2008 15:04 ]
Dit doet mij denken aan wat een maatje van mij laatst zei:daroy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:54:
[...]
Beetje het zelfde probleem. Kan op dit moment nog niet kiezen tussen Horde en Alliance. Heb Horde al eens gespeeld tot 70 en bij Alliance nooit verder gekomen dan 40 ongeveer. Maar ben bang dat als ik nu Alliance ga spelen er veel niet volwassen personen rond rennen en ik misschien uitgekeken raak op de Draenei. Denk toch maar een Tauren kiezen dan...
Hij is zelf 2 maandeg geleden gererolled naar horde, nadat hij 2 jaar Ally gespeeld had.Niet alle Alience zijn noobs
Anoniem: 42901
@ above: ik heb zelf nog geen alliance gerolled, maar ik kan wel zeggen dat er heel wat kinderachtige mensen rondlopen bij ons op de server aan de Horde kant.
net even gekeken en het is idd zo dat je peacebloom en/of silverleaf in het begin nodig hebt om te starten. Daarna heb moet je herb gaan millen (soort van prospecten) om mats te krijgen. En dat kan met zo'n beetje elke normale herb. Stakje van 5 levers gem. 2.5 item op.
blup
http://wotlkwiki.info/ind...n#tab=General_Informationeendje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:04:
net even gekeken en het is idd zo dat je peacebloom en/of silverleaf in het begin nodig hebt om te starten. Daarna heb moet je herb gaan millen (soort van prospecten) om mats te krijgen. En dat kan met zo'n beetje elke normale herb. Stakje van 5 levers gem. 2.5 item op.
Als je alliance / horde speelt lijkt de andere kant altijd vol kiddies te zitten.... als ik #WorldDefense aanheb word ik dagelijks geconfronteerd met alliance kiddies die Crossroads en/of Mulgore "raiden".... Diezelfde kiddies van de horde die in Westfall staan zie ik nooit.
Tuurlijk kan dat, er zijn genoeg mensen die nu nog beginnen!
Waaronder ik zelf!
Waaronder ik zelf!
Geen flauwekulletjes
Vroeger stonden we met de horde er dan direct met 20-30 man.Seraphin schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:13:
Als je alliance / horde speelt lijkt de andere kant altijd vol kiddies te zitten.... als ik #WorldDefense aanheb word ik dagelijks geconfronteerd met alliance kiddies die Crossroads en/of Mulgore "raiden".... Diezelfde kiddies van de horde die in Westfall staan zie ik nooit.
Nu doet niemand daar nog de moeite voor.
Paar maand geleden voor de fun eens Honor Hold onder handen genomen met een man of 20-30. Daarna zij naar Thrallmar. Was best leuk
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Jup want npc's van lvl 25 raiden = skill he ;-)BlaSfem0n schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:24:
[...]
Vroeger stonden we met de horde er dan direct met 20-30 man.
Paar maand geleden voor de fun eens Honor Hold onder handen genomen met een man of 20-30. Daarna zij naar Thrallmar. Was best leuk
Honor hold vind ik trouwes ook nog jammer, je moet bv wildhammer keep o.i.d. raiden.. helaas zijn er geen city sieges in wow
Omdat in wow alles om status gaat, en het 'relaxer voor je status' is om s3 geared mensjes te ownen met s1 gear ipv met s3 gear. Of het was een nieuwe warrior, kweet niet ik was het niet.Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:43:
[...]
Simpel, als je gedrained word ga je in bearform. En als ze je willen nuken, ga je lekker om een paal heenrennen en outline blijven.
[...]
Waarom kocht die grappenmaker geen nieuwe gear dan als ie zo'n hoge rating had?
Ik vertelde het ook alleen om aan te geven dat druid + warrior (en druid/rogue + druid/warlock) gemakkelijker is dan andere combos om een goede rating te krijgen.
IPV terug praten, kijk nu eens op onderstaande 2 sites, en je ziet toch duidelijk dat alle top teams met een druid is, met super ruime percentages... dat moet toch wel betekenen dat het gemakkelijker is om zo hoog te komen met een druid ivm een andere healer zoals priest/paladin/shaman.
Link 1 Link 2
Ik hoop het in feite, mijn lowbie priest heeft herbalism met het doel om smerig veel geld te verdienen wanneer wotlk live gaatRyceck schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:22:
[...]
Op dit moment is alleen van Peacebloom, Silverleaf en Mageroyal bekend dat ze nodig zijn. Hiermee zou je je (volgens de recipelist op mmo-champion) tot skillevel 75 moeten kunnen trekken.
Verwachting is dat je volgens deze weg een beetje alle herbs nodig gaat hebben om tot 450 te leven; net als dat dit voor inscription is met Ore
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik ga het zelfde proberen, ik ben alleen bang dat zo ontzettend veel mensen dit gaan doen, dat het niet gaat werken... Maar we zullen zien, een paar stacks van die low-level herbs farmen is ook zo gedaan met mijn main.Kapoen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:35:
[...]
Ik hoop het in feite, mijn lowbie priest heeft herbalism met het doel om smerig veel geld te verdienen wanneer wotlk live gaat
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Idd vroeger nog wel eens behoorlijke battles meegemaakt bij XR van 20 tegen 20. . . . dat was dan wel weer lachen.BlaSfem0n schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:24:
[...]
Vroeger stonden we met de horde er dan direct met 20-30 man.
Het klinkt misschien raar, maar met de 60 lvlcap & pre-TBC gear kan ik me voorstellen dat er voor alliance nog iets te beleven viel bij XR (lvl 55 - 60 guards en een badass FP). Op lvl 70 met lvl 70 gear (zelfs al zijn het greens/blues) in je eentje XR uitmoorden. . . . dat heeft met sport niets te maken
Net trouwens op die wotlkwiki site iets gezien over glyphs waarmee je je catform in een lynx kan veranderen en je bearform in een ijsbeer? Gaaf!
Anoniem: 130680
Nou, dat is mooi mijn mage heeft nogal wat lowbey herbs liggen, kan ik die mooi bewaren voor WotLK. Of misschien nog mooier zelf inscription als prof. op mij gaan nemen. Maar ja, helaas is er nog niet veel van bekend behalve dat dus herbs de hoofdrol gaan spelen voor deze prof.OkkE schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:39:
[...]
Ik ga het zelfde proberen, ik ben alleen bang dat zo ontzettend veel mensen dit gaan doen, dat het niet gaat werken... Maar we zullen zien, een paar stacks van die low-level herbs farmen is ook zo gedaan met mijn main.
Ik heb een vraagje, zou mijn pc WoW dualbox (2 characters) aankunnen op de laagste instellingen?
AMD athlon 64 3200+, Ati Radeon X800XT, 756MB intern......
Ik vermoedt dat ik een dualcore nodig heb en meer geheugen... (meer geheugen sowieso.... voor WotlK)
AMD athlon 64 3200+, Ati Radeon X800XT, 756MB intern......
Ik vermoedt dat ik een dualcore nodig heb en meer geheugen... (meer geheugen sowieso.... voor WotlK)
Ik denk dat dat express gedaan is om mensen tegen te houden om voor de WotLK launch hun Inscription al op 375/450 te hebben staan zoals de meeste met JC hadden tijdens de TBC launch.Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:52:
Maar ja, helaas is er nog niet veel van bekend behalve dat dus herbs de hoofdrol gaan spelen voor deze prof.
wow.. 3 afkorting in zon kort stukje

nieuws: Blizzard stopt Lich King-veranderingen in aankomende update
Blijkbaar is inscription dus al voor de uitbreiding te leren/levelen... Nice
Blijkbaar is inscription dus al voor de uitbreiding te leren/levelen... Nice
Dat zal nu toch niet veel anders zijnRaseriaN schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:55:
[...]
Ik denk dat dat express gedaan is om mensen tegen te houden om voor de WotLK launch hun Inscription al op 375/450 te hebben staan zoals de meeste met JC hadden tijdens de TBC launch.
wow.. 3 afkorting in zon kort stukje
ik heb een bankchar met 3 tabs, 2 daarvan nu nog leeg, maar die worden gevuld met een paar stacks van alle op dit moment beschikbare herbs, zodat ik straks gewoon lekker inscription kan levellen ^^
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
pff, de bear mount is toch wel een van de mooiste mounts ooit imhoRaseriaN schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:31:
[...]
Verschrikkelijke mounts.. iedereen loopt er inmiddels mee
Blijf gewoon op mijn standaard faction mount lopen of binnenkort op mn Zhevra
Grats porn*
No guts, no glory!
Dreadsteed > AllKillGhost schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:59:
[...]
pff, de bear mount is toch wel een van de mooiste mounts ooit imho
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
wrong
vind die Raven mount het mooist van allemaal
Both wrongSpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:04:
[...]
wrong
of in ieder geval voor de status Deathcharger > all
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Vind hem alleen bijzonder als hij aan de alliance kant word gebruikt..ErwienO schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:09:
[...]
Both wrong
of in ieder geval voor de status Deathcharger > all
De mount uit Heroic Setthek voor tauren druids > All
(niet dat ik hem heb...)
(niet dat ik hem heb...)
StarCraft II: Serial
dat is die ravenlord waar ik het eerder over hadLollial schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:12:
De mount uit Heroic Setthek voor tauren druids > All
(niet dat ik hem heb...)
Heb ik ookSpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:04:
[...]
wrong
No guts, no glory!
Hahaha dat kan ik wel begrijpen.KillGhost schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:35:
[...]
Heb ik ooksamen met de bear mount. Ik ben van mening dat de bear toch mooier is. Ik word er ook minder misselijk van
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
ik sta op het punt om van een trial acc naar full acc te gaan, heb ik natuurlijk ook de spellen nodig. Nu zag ik dat je ze kan kopen/downloaden van de blizzardsite, lekker makkelijk natuurlijk 
In deel 164 zei iemand echter ook dat ik voor de battlechest kan gaan, waar beide games in zitten + 2 gameguides. (beide boekjes heb ik hier ter inzage liggen). Maar hoe up to date zijn die guides?
Ik kan me voorstellen dat in een wereld als WoW alles vrij dynamisch is en snel veranderd m.a.w. zijn die guides niet achterhaald?
In deel 164 zei iemand echter ook dat ik voor de battlechest kan gaan, waar beide games in zitten + 2 gameguides. (beide boekjes heb ik hier ter inzage liggen). Maar hoe up to date zijn die guides?
Ik kan me voorstellen dat in een wereld als WoW alles vrij dynamisch is en snel veranderd m.a.w. zijn die guides niet achterhaald?
Anoniem: 200262
stuur mij een pmMagic666 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:50:
ik sta op het punt om van een trial acc naar full acc te gaan, heb ik natuurlijk ook de spellen nodig. Nu zag ik dat je ze kan kopen/downloaden van de blizzardsite, lekker makkelijk natuurlijk
dan kan ik jou een inv geven , krijg je 3x meer xp dus level je erg snel
bedankt voor het aanbod maar ik heb al een inv
Hoe denk je dat ik hier aan begonnen ben
Dit topic is gesloten.