Gister even lekker men shaman geleveld, eindelijk ghostwolf.. wat een verschil
Al die loop quests bij draenei bleh! Vervolgens nog maar ff de daily heroic gedaan voor badges, moet nog ff kijken waar ik ze aan ga uitgeven aangezien ik nog niet precies weet met welke spec ik ga lvlen tijdens wotlk. Zat zelf te denken gewoon balance te gaan, met spellpower kan je dan meteen eventuele item upgrades gebruiken als ik op hoger lvl respec naar resto.
Wat ik meen onthouden te hebben is dat balance ook redelijk gebuffed wordt. Dus denk dat dat redelijk goed moet gaan lvlen
Vanavond kara, voor de gebruikelijke badge farm! Dan kan ik EINDELIJK men shoulders halen
Zit alleen te twijfelen of ik toch niet men badges zou bewaren en dan gewoon Spelldmg gear halen om sneller te kunnen lvlen in WotLK
Wat ik meen onthouden te hebben is dat balance ook redelijk gebuffed wordt. Dus denk dat dat redelijk goed moet gaan lvlen
Ik zou liever TK doen, maar das meer omdat ik ZA ondertussen schijt zat ben omdat we nooit optijd zijn voor 2de timerOkkE schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:12:
Vanavond toch een raid (nadat eerder de MH raid voor vanavond was ge-canceled), maar dan naar TK of ZA. Ben benieuwd hoeveel mensen signen.
Aan de ene kant hoop ik 25, wat toch aangeeft dat er genoeg mensen nog willen raiden. Aan de andere kant hoop ik eigenlijk minder als 25, aangezien ik iets meer zin heb ik ZA (timed).

Meeste mensen denken niet dat shaman's kunnen healen.. Terwijl ik toch maar wat graag een resto shaman mee heb ik kara of verdere raids! Vooral in men party voor totemschromeeh schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:16:
Kan iemand toelichten waarom Resto Shammies akelig onpopulair zijn voor PuG (inc Kara)?
Gisteren in LFG:
* LF healer for Kara
- Want a resto shammy
* Nah, we just keep looking
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 18-09-2008 09:17 ]