Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 165 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 78.135 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:08:
[...]

stuur mij een pm
dan kan ik jou een inv geven , krijg je 3x meer xp dus level je erg snel :P
Lol, beetje telaat:
Magic666 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:50:
ik sta op het punt om van een trial acc naar full acc te gaan, heb ik natuurlijk ook de spellen nodig. Nu zag ik dat je ze kan kopen/downloaden van de blizzardsite, lekker makkelijk natuurlijk :)

In deel 164 zei iemand echter ook dat ik voor de battlechest kan gaan, waar beide games in zitten + 2 gameguides. (beide boekjes heb ik hier ter inzage liggen). Maar hoe up to date zijn die guides?

Ik kan me voorstellen dat in een wereld als WoW alles vrij dynamisch is en snel veranderd m.a.w. zijn die guides niet achterhaald?
Die guides blijven handig. De dingen die dynamisch zijn staan meestal niet in zo'n guide imo. Deze dingen vind je vaak in forems ed.
Bovendien betaal je voor een battle chest 29.95 (dacht ik) en voor wow + TBC 14.95 + 19.95 bij Blizzard (als ik het goed heb begrepen) scheeld weer 4.95 dacht ik zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Nivado op 26-08-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:50:
ik sta op het punt om van een trial acc naar full acc te gaan, heb ik natuurlijk ook de spellen nodig. Nu zag ik dat je ze kan kopen/downloaden van de blizzardsite, lekker makkelijk natuurlijk :)

In deel 164 zei iemand echter ook dat ik voor de battlechest kan gaan, waar beide games in zitten + 2 gameguides. (beide boekjes heb ik hier ter inzage liggen). Maar hoe up to date zijn die guides?

Ik kan me voorstellen dat in een wereld als WoW alles vrij dynamisch is en snel veranderd m.a.w. zijn die guides niet achterhaald?
Even een kleine reactie tussendoor, als ik na 2 jaar WoW spelen 1 ding niet gezien heb, is het wel een dynamische wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:40:
[...]

Even een kleine reactie tussendoor, als ik na 2 jaar WoW spelen 1 ding niet gezien heb, is het wel een dynamische wereld :P
Dan moet jij nog es goed kijken denk ik. Honderden spells die bijgekomen en/of veranderd zijn, talent veranderingen, nieuwe dungeons, nieuwe npc's,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:52:
Ik heb een vraagje, zou mijn pc WoW dualbox (2 characters) aankunnen op de laagste instellingen?

AMD athlon 64 3200+, Ati Radeon X800XT, 756MB intern......

Ik vermoedt dat ik een dualcore nodig heb en meer geheugen... (meer geheugen sowieso.... voor WotlK)
De CPU is geen probleem, dat gaat wel lukken. Het geheugen is inderdaad te weinig, want in Shattrath ben je al snel +- 500MB kwijt per WoW instance. Dus je hebt +- 500MB nodig per WoW client en dan nog eens 500-1000MB voor Windows(andere programma's en caching).
Ik weet niet of de X800XT voldoet, want de ATI specs pagina is useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:44:
[...]

Dan moet jij nog es goed kijken denk ik. Honderden spells die bijgekomen en/of veranderd zijn, talent veranderingen, nieuwe dungeons, nieuwe npc's,...
dat bedoel ik dus, die staan natuurlijk niet in zo'n "oude" guide...
Maar goed handige info staat er zeker in natuurlijk, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:49
Zeker van de (oude) Azeroth gebieden, zou alles in moeten staan. Aangezien het een battlechest is, zou BC toch ook wel "up-to-date" moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:44:
[...]

Ik had iets anders in gedachten met "dynamisch" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

zwAf schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:12:
Zeker van de (oude) Azeroth gebieden, zou alles in moeten staan. Aangezien het een battlechest is, zou BC toch ook wel "up-to-date" moeten zijn.
bij 12game.com voor 25 euro.... iemand bekend met deze onlineshop?
http://www.12game.com/PC_...Warcraft_Battlechest.aspx

Edit: ik kan niet meer terug..... ik heb de set besteld...... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Magic666 op 26-08-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Gisteravond weer een avond gewiped op Teron, eerste keer na de zomerstop.
Tot 22% gekregen op onze beste poging (met 23 man). Jammer genoeg waren er wat mensen bij die er nog nooit waren geweest en dus ging het met de constructs best vaak fout.
De mensen die bij de vorige avonden zijn geweest hadden alles wel door dus we moeten m gewoon down krijgen.

Morgen Lady Vashj in SSC, die moet morgen ook down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Duidelijk wel relaxt. Vlak voordat ik op vakantie ging KJ down (echt laatste raid op een van de laatste tries). Ik mijn acc gegevens aan de guild gegeven voor het geval ze m'n char nodig hebben (ben de enige resto druid in de guild). Krijg ik tijdens de vakantie een SMSje dat ik KJ's head in m'n bags heb zitten. :D Nu beste gear ingame op KJ's mace na (armory linkje). ^^

Toen ik terugkwam meteen dat recruit-a-friend gedaan. Ik heb gewoon voor 15 euri de WoW key gekocht v/d site, had echt geen zin (of tijd, moet donderdag weer aan de slag) om op een battlechest te wachten. Zit nu op 1 day /played en beide chars zitten nu alweer op 40, schiet echt zo hard op. Levelen is eindelijk weer leuk. Nu zit ik alleen te twijfelen of die zebra mount die 13 euro waard is. Heb er nog niemand mee gezien, dus mss dan eindelijk een echte unieke mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Vandaag weer een Botanica HC gedaan voor de Sha'tar rep.

Na afloop kreeg ik een whisper met dat ik best veel dps deed voor mijn gear :) Dat zijn de fijne whispers :P Volgens damagemeters had ik gemiddeld over de hele run 612 dps gedaan en in totaal 29% van de damage.
Nu ben ik normaal niet zo van dit soort cijfertjes, maar aangezien we een druid tank mee hadden, was ik erg voorzichtig met het nuken van een mob, zeker net na het pullen. En als dan kijk naar de andere members, die waren allemaal full epic, dan ben ik niet geheel ontevreden.

Al met al een vlotte run, vind het alleen wel jammer dat je met een druid/warrior tank niet zo goed aoe kan doen als met een pala tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Vandaag met de guild Doomwalker gedaan. Nog nooit eerder een world boss gedaan, maar deze ging zo om. Eigenlijk weinig aan. Alleen op 20% was ik in 2 meppen dood. 2 MT's, maar er werd er maar 1 gehealed. Sja, dan is het zo over. Maarja, paar seconden later was ie dood.

Daarna maar een groep opgezet voor SSC. Eerste keer met de guild daarheen. Kostte wat moeite om even een groep bij elkaar te krijgen, maar uiteindelijk toch 2 tries op Lurker gedaan. Eerste keer ging prima, tot de adds bugden. Opeens naga op de platforms die in een paar seconden de ranged dps dood meppen. 2e try ging helemaal mis, niemand was er nog op bedacht dat er een Spout zou zijn direct nadat ie weer boven water zou komen en er was ook geen enkele waarschuwing. Toen maar een einde aan gemaakt. Maar volgende keer moet ie neer kunnen. Toch geen slechte avond voor ons guildje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
winkelwagen schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 00:04:
Vandaag weer een Botanica HC gedaan voor de Sha'tar rep.

Na afloop kreeg ik een whisper met dat ik best veel dps deed voor mijn gear :) Dat zijn de fijne whispers :P Volgens damagemeters had ik gemiddeld over de hele run 612 dps gedaan en in totaal 29% van de damage.
Nu ben ik normaal niet zo van dit soort cijfertjes, maar aangezien we een druid tank mee hadden, was ik erg voorzichtig met het nuken van een mob, zeker net na het pullen. En als dan kijk naar de andere members, die waren allemaal full epic, dan ben ik niet geheel ontevreden.

Al met al een vlotte run, vind het alleen wel jammer dat je met een druid/warrior tank niet zo goed aoe kan doen als met een pala tank.
Persoonlijk vind ik druid tank de beste tanks voor Heroic Botanica hoor. Het is niet zo een AoE instance als Shattered Halls, een goede druid kan in Heroic Botanica de beste aggro genereren op de meeste bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Een kleine update van Blade's Edge.

Na een heleboel drama aan de Horde is de progressie richting de Alliance kant geschoven.
De server is bijna 2 maanden open nu.. :)

Guild <Virtue>

Karazhan 12/12
o Attumen the Huntsman
o Moroes
o Maiden of Virtue
o The Crone
o The Big Bad Wolf
o Julianne
o The Curator
o Terestian Illhoof
o Shade of Aran
o Netherspite
o Prince Malchezaar
o Nightbane
*

Zul'Aman 6/6
o Akil'zon
o Halazzi
o Hex Lord Malacrass
o Jan'alai
o Nalorakk
o Zul'jin
*

Gruul's Lair 2/2
o High King Maulgar
o Gruul the Dragonkiller
*

Magtheridon's Lair 1/1
o Magtheridon
*

Serpentshrine Cavern 6/6
o Hydross the Unstable
o The Lurker Below
o Leotheras the Blind
o Fathom-Lord Karathress
o Morogrim Tidewalker
o Lady Vashj
*

Tempest Keep 3/4
o Al'ar
o Void Reaver
o High Astromancer Solarian
*

Hyjal Summit 2/5
o Rage Winterchill
o Anetheron
*

Black Temple 2/9
o High Warlord Naj'entus
o Supremus
*

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apathy komt er ook aan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Netjes binnen 2 maanden van 0 naar T6 content.

Gister lv69 gedingend :D:D:D:D nog maar 1 leveltje te gaan en die ga ik lekker rustig aan doen dus vanavond waarschijnlijk niet gamen ofzo maar lekker op de bank hangen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

junglebeast schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 03:22:

Na een heleboel drama aan de Horde is de progressie richting de Alliance kant geschoven.

Guild <Virtue>
Zoeken jullie nog guild Members?
En zo ja welke klasse/level?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Laatst online: 26-08 14:26
ShadowBumble schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 06:13:
Netjes binnen 2 maanden van 0 naar T6 content.

Gister lv69 gedingend :D:D:D:D nog maar 1 leveltje te gaan en die ga ik lekker rustig aan doen dus vanavond waarschijnlijk niet gamen ofzo maar lekker op de bank hangen :D
Dat is idd erg rap! Helemaal vanaf niks je char lvlen, gear krijgen, friends maken en omdat het een nieuwe server is zijn er ook nog helemaal niet zo veel lvl 70 chars.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Gisteren een goede stap voorwaards gemaakt met de guild. Voor het eerst met de guild naar Gruul in plaats van de gebruikelijke co-op met een andere guild. Om een uurtje of 9 begonnen en een uurtje later zowel High King Maulgar als Gruul in een keer neer gekregen.

Van Maulgar eindelijk m'n eerste T4 item ontvangen. Had de moed op T4 al opgegeven nadat ik zovaak te laag rolde in Karazhan. Ook onze druid tank ontving van Gruul eindelijk de T4 pants. Daarna besloten om naar Maggie te gaan aangezien het nog zo vroeg was. Afgezien van een foutje van onze dps warrior die de challenger per ongeluk pulde ook Maggie bij de tweede echte poging neer gekregen.

Ook deze week in Zul Aman tot de 4e boss gekomen en vandaag gaan we voor het eerst eens kijken in SSC. Belangrijkste van de hele avond was dat het gelukt was om én een eigen 25 man raid te vormen én alles in een keer neer te krijgen. Daar kan geen T4 shoulder tegen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren (easy) Mother gekilled om vervolgens de Illidari Counsil voor het eerst te proberen. Een leuk gevecht, het heeft wel wat weg van een "Krosh on Acid". Als de pull goed gaat, dan heb je eigenlijk wel de basis gelegd voor een kill. Voorlopig kwamen we tot 37%, helaas wat onnodige doden agv ongelukkige poison/blizzard en flamestrike combo's. Toch wel leuk om weer eens een fight mee te maken die langer duurt dan 4 minuten.

Hopelijk kunnen we deze week snel clearen tot de IC zodat we wellicht Illidan voor het eerst kunnen zien/proberen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Hmmm zit een beetje te dubben. Nu WOTLK toch al best snel lijkt te verschijnen twijfel ik welke char ik wil spelen. Mijn Rogue of mijn Holy Paladin. Ik denk bij level 80 dat er vast geen gebrek aan Rogues zal zijn en misschien wel een gebrek aan healers. Ik vind de solo capaciteiten van mijn Rogue erg fijn, anderzijds vond ik healen op me Paladin ook altijd wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Laatst online: 26-08 14:26
Kaap schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:15:
Hmmm zit een beetje te dubben. Nu WOTLK toch al best snel lijkt te verschijnen twijfel ik welke char ik wil spelen. Mijn Rogue of mijn Holy Paladin. Ik denk bij level 80 dat er vast geen gebrek aan Rogues zal zijn en misschien wel een gebrek aan healers. Ik vind de solo capaciteiten van mijn Rogue erg fijn, anderzijds vond ik healen op me Paladin ook altijd wel erg leuk.
Ik denk dat er altijd meer demand zal zijn voor een Holy Paladin dan een Rogue. Als je party's zoekt tijdens het lvlen zijn het altijd de healers en tanks wat gezocht worden, DPSers zijn nooit het probleem.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gister weer erg prettig :( ging met maatje arena doen. resette de ratings precies toen wij aan laatste potje begonnen... geen punten :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:19:
Gisteren (easy) Mother gekilled om vervolgens de Illidari Counsil voor het eerst te proberen. Een leuk gevecht, het heeft wel wat weg van een "Krosh on Acid". Als de pull goed gaat, dan heb je eigenlijk wel de basis gelegd voor een kill. Voorlopig kwamen we tot 37%, helaas wat onnodige doden agv ongelukkige poison/blizzard en flamestrike combo's. Toch wel leuk om weer eens een fight mee te maken die langer duurt dan 4 minuten.

Hopelijk kunnen we deze week snel clearen tot de IC zodat we wellicht Illidan voor het eerst kunnen zien/proberen.
Council is idd een leuk gevecht, en imo helemaal niet zo moeilijk. Als de pull en het interrupten goed gaat dan heb je wel bijna zeker een kill. Het enige wat je er in moet stampen bij de hele raid is dat ze een healthstone en/of pot moeten gebruiken als ze een flamestrike/blizzard of poison krijgen. Ik ben wel es doodgegaan door een poison/divine wrath combo, maar dat was slackage van de interrupters :p

Illidan vind ik dan weer wat te makkelijk tbh. De eerste paar tries ben je mss wat overweldigd door wat er allemaal gebeurt, met de flames of azzinoth en de eyebeams (pewpewlaz0rbeamz), maar eens je de tacics snapt is hij echt te makkelijk. Onze tweede kill ooit op hem was een oneshot, en toen hadden we 4 of 5 mensen mee die er de vorige week op de eerste kill en de wipenights niet eens bij waren.

Gisteren jammergenoeg geen sunwell, wegens niet genoeg decursers online voor Kalecgos. We zijn maandag daar voor het eerst geweest, en kregen em toen al op ~66%, met de hp van de draak en de demon bijna exact gelijk. Toen miste een tank echter een portal, en ging de goeie kalec in de demon zone dood. Balen, want ik weet bijna zeker dat we die gisteren wel plat kregen met de goeie raidsetup.
daroy schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:30:
[...]

Ik denk dat er altijd meer demand zal zijn voor een Holy Paladin dan een Rogue. Als je party's zoekt tijdens het lvlen zijn het altijd de healers en tanks wat gezocht worden, DPSers zijn nooit het probleem.
Zou je denken, maar als ik op mijn warrior speel dan vind ik ofwel geen healer of geen dps, en als ik op mijn priest speel vind ik geen tank of dps. Het is ook altijd wat :p

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

DizzyWeb schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 00:23:

Eerste keer ging prima, tot de adds bugden. Opeens naga op de platforms die in een paar seconden de ranged dps dood meppen.
Wat was de bug dan? :+

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

Ja idd....naga's komen altijd op het platform. Nog wel een paar keer meer. Zo snel mogelijk killen....1 cc'en, 1 afmaken en dan de volgende....moet kunnen toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:45
Bugged raid leaders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
MysticSnake schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 01:25:
[...]

Persoonlijk vind ik druid tank de beste tanks voor Heroic Botanica hoor. Het is niet zo een AoE instance als Shattered Halls, een goede druid kan in Heroic Botanica de beste aggro genereren op de meeste bosses.
Klopt. Maar als je "personal" tank een pala is, is elke andere tank wennen wat betreft threatgenereren. En aangezien er geen pala mee was, was er dus voor mij ook geen Blessing of Salvation, en ik heb ook geen subtelty gespecced, dus het was gewoon even opletten en rustig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Gister met de guild naar ZA gegaan. Er werd toch een tweede group opgezet, dus ik ben maar mee gegaan. Ging erg lekker, één wipe op Hex Lord, verder een smooth run. Hex dropte Hood of the Third Eye, zowel ik als de holy priest rollde, en ondanks dat ik lager had, mocht ik 'm toch hebben van de priest; yay. Nu dus opzoek naar een paar leuke gems. Zul'jin niet meer gekilled.

Verder afgelopen week ook nog Staff of Infinite Mysteries mogen looten voor offspec (en de looks, hehe). Alleen jammer dat er geen +spellhit of +spellcrit enchant is, die kon ik juist wel gebruiken op zo'n staff voor solo.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08 19:07

Eentje

houd van de vijver

SMulTiE schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:28:
Bij ons lopen onderhand meer Amani War Bears rond dan andere mounts ... :')
Smeltie! :P

Blijf je nu op je mage of ga je weer oomkin ? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Eentje op 27-08-2008 10:18 ]

There eent no place like home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Kaap schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:15:
Rogues zijn altijd op overschot, 't is nooit anders geweest (ook in vanilla WoW). Ik heb mijn rogue gerolled op Turalyon met het idee dat een rogue een goede grindbot is en mijn echt utility character (priest) kan bevoorraden.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
junglebeast schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 03:22:

Guild <Virtue>

*
Is dit de virtue die op Draenor zat? Of een andere virtue :) Ik heb in een guild gezetten op Dreanor alliance kant met de zelfde naam namelijk.

[ Voor 55% gewijzigd door WeAreLegion op 27-08-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

alwinus schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:55:
Ja idd....naga's komen altijd op het platform. Nog wel een paar keer meer. Zo snel mogelijk killen....1 cc'en, 1 afmaken en dan de volgende....moet kunnen toch :)
Onze "thumb-up-your-butt-roll-your-face-over-keyboard" tactic was altijd om naga's op de buitenste eilandjes gewoon de hele tijd onder cc te houden. Dan respawnen ze namelijk niet opnieuw.

De 3 naga op het middeneiland werden toegewezen aan de MT + 2 OT en "appropriately dealt with".

De 6 benodigde cc stelt wel wat eisen aan je raid setup (mages natuurlijk preferred, maar hunters kan ook), maar op die manier breng je heel veel rust in de fight. Piss-easy om die 3 centrale naga neer te meppen, hele raid heeft dan voldoende tijd voor bandages / pots / whatever voordat Lurker weer naar boven komt.

(oh ja, als Luker dood is, vergeet dan niet dat er nog 6 naga zijn..... heb wel eens meegemaakt dat healers / melee rustig gingen zitten eten&drinken terwijl de mages opeens 'auw' riepen) ;)

Wellicht een overbodige tip: maar als je als melee tijdens de spout in het water bij lurker springt kun je gewoon door dps-en zonder dat de spout je raakt. Is dus vele malen handiger dan die ingewikkelde "loop-met-de-klok-mee" dingen die sommige guilds verzinnen (incoming dmg van scalding water is echt te verwaarlozen).

@hieronder:
Kan idd ook. Voordeel van het blijven cc-en van de naga op de eilandjes, is dat je ze niet keer op keer hoeft te doden bij de respawn. Dit bespaart raiddps & raidheal capaciteit, en maakt de coordinatie van het gevecht makkelijker. Uiteindelijk moet je de boss doen op de manier waarop het voor jouw guild werkt, maar ik kan je aanraden het eens op deze manier te proberen.... maakt de fight prettig simpel ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Seraphin op 27-08-2008 11:07 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

wat wij doen is alle dpsers van de kleine eilandjes naar de binneste ring en dan per eiland die 2 nagas down nuken en dan de rest helpen

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb mijn rogue gisteren 40minuten gespeeld, level 23 nu. De Poison quest gedaan en dus de helft van die 40minuten wezen lopen (Barrens naar Tarren Mill). Maar nu met de Poison, en Ambush crits kan ik blijven killen (in midden Barrens, level 19 mobs). 40-50 Mobs achter elkaar en je kunt maar door blijven knallen. Zonder een quest in te leveren ben ik dus een level omhoog gegaan.

Heerlijk, spelen waar je zin in hebt: af en toe een heroic, op m'n priest, mage of tank. Dan weer m'n hunter een half level geven (wordt misschien 70 voor wotlk) en dan weer een alt pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:56:
Nou, ik heb mijn rogue gisteren 40minuten gespeeld, level 23 nu. De Poison quest gedaan en dus de helft van die 40minuten wezen lopen (Barrens naar Tarren Mill). Maar nu met de Poison, en Ambush crits kan ik blijven killen (in midden Barrens, level 19 mobs). 40-50 Mobs achter elkaar en je kunt maar door blijven knallen. Zonder een quest in te leveren ben ik dus een level omhoog gegaan.

Heerlijk, spelen waar je zin in hebt: af en toe een heroic, op m'n priest, mage of tank. Dan weer m'n hunter een half level geven (wordt misschien 70 voor wotlk) en dan weer een alt pakken.
je kan het beste mobs killen 1 a 2 lvls onder je eigen lvl, iets meer downtime maar uiteindelijk ga je wel sneller, doe het zelfde met mn paladin (42 nu) alleen die doet (mede door z'n gear (best wel twinked) 8 mobs van lvl 40-42 tegelijk en loopt telkens weer weg met meer dan 80% hp/mana.. 0,0 downtime.. werkt wel goddelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:04:
[...]

je kan het beste mobs killen 1 a 2 lvls onder je eigen lvl, iets meer downtime maar uiteindelijk ga je wel sneller, doe het zelfde met mn paladin (42 nu) alleen die doet (mede door z'n gear (best wel twinked) 8 mobs van lvl 40-42 tegelijk en loopt telkens weer weg met meer dan 80% hp/mana.. 0,0 downtime.. werkt wel goddelijk..
Ye I know, maar de mobs kwamen zo toevallig uit :) Nu de quest in leveren en dan een ander kamp opzoeken waar ze ietsje hoger level zijn. Dan zijn ze geel en leveren ze meer xp op. Maar goed, het gaat me niet altijd om zo snel mogelijk te levelen. Het is en blijft ontspanning, daarentegen hou ik wel van wat tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:04:
[...]
Ik neem dan aan retri aangezien je prot nou niet bepaald kan twinken op lvl 42. Beetje overdreven dus. 0.0 downtime met een pull van 8 mobs tegelijk -_-. Het is alweer ruim 3 jaar geleden dat ik m'n pala geleveled heb maar zoveel beter kan het niet geworden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 00:45
Prot pala kun je toch enorm twinken?
Goed schild met shield spike bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
TomSmit82 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:18:
[...]

Ik neem dan aan retri aangezien je prot nou niet bepaald kan twinken op lvl 42. Beetje overdreven dus. 0.0 downtime met een pull van 8 mobs tegelijk -_-. Het is alweer ruim 3 jaar geleden dat ik m'n pala geleveled heb maar zoveel beter kan het niet geworden zijn.
dit red je met shield op pally echt makkelijk.. reden is gewoon veel armor op lvl 40 waardoor je echt iets van 60% reduction heb. Daarnaast kun je met diverse seals je mana regennen of je life regennen net wat je wilt. 8 mobs is echt niet moeilijk ofzo :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Trollbane&n=Fama

best wel twinkbaar dus :)
melee mobs is wel het enige waar ik bijna indestructable tegen ben (hitten voor 20-30, ik heal per hit al voor meer dan 80.. en dan nog is reckoning die nonstop proct.. hoge blockrate.. mana return door judge.. dus ja, 0,0 downtime = easy :)
moet alleen niet met casters gaan spelen..
en zoals je kan zien is het inderdaad een prot pala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:27:
[...]

Jup want npc's van lvl 25 raiden = skill he ;-)

Honor hold vind ik trouwes ook nog jammer, je moet bv wildhammer keep o.i.d. raiden.. helaas zijn er geen city sieges in wow :(
Honor Hold --> 58 non elite gaurds, en enkele 70 elites en dergelijke, die meppe toch wel hard hoor :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
NoTimeRemains schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:47:
wat wij doen is alle dpsers van de kleine eilandjes naar de binneste ring en dan per eiland die 2 nagas down nuken en dan de rest helpen
Gewoon alle ranged verdelen over de 3 eilandjes alle healers op het buitenste randje van het middelste ding en de melee tegene lurker aan.

Als de adds binnen komen op elk eilandje er 1 CCen de andere killen dan de geccde killen normaal gesproken duurt dat 10-15 sec dan zijn de adds op de eilandjes dood. Onder tussen hebben de melee al ander halve naga op het midden platform gekilled dus dan helpt de ranged die andere te killen en heb je ruim genoeg tijd.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Blijf het soms toch lastig vinden om te kiezen welke gems ik neem, zeker wanneer de socket bonus niet geweldig is. Wat extra spirit is lekker, maar ik ben nooit OOM, dus waarom niet gewoon puur heal gems. Vanavond alles nog eens duidelijk op een rij zetten, en vergelijken.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Eentje schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:17:
[...]

Zolang hij maar in Denial blijft, de curse van Smultie wil je nml niet over je guild afroepen..
En @ Rasarian, Jarno is ook weer eens een keer gestopt, of niet of wel... iig hij is atm social net als smultieboy hier:) al gaat hij wel mee met de ZA bear mount runs, hopenlijk krijg ik binnenkort die bear een keer, ben nu wel eens toe aan een andere mount dan de pvp tiger.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

De melee naga dus. Die op de ring stonden. Die verschenen opeens op de eilandjes.

[ Voor 9% gewijzigd door DizzyWeb op 27-08-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vision ( a.k.a resisted op Turalyon ) hangt zijn vuile was buiten lijkt het wel

Reden : http://www.vision-guild.co.uk/
Uitleg / flame topic : http://forums.wow-europe....?topicId=5591699387&sid=1

volgens mij zat Eleamar in Resisted voor een zeer lange periode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje betreft de refer-a-friend:
Ik speel samen met mijn vriendin, en heb haar nu naar mij een invite laten sturen.
Account aangemaakt en we gaan nu samen een horde-alt maken.
Zij is echter al begonnen en rond de level 12.

Als ik haar nu naar mij toe laat teleporten (we zijn gelinked), en ze helpt mij in het low-level gebied, ontvangen we / ik dan al gelijk 300% experience?
Of krijg ik vanwege haar level verschil niets voor de kills?
Wil toch eigenlijk zo snel mogelijk samen aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Eentje schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:17:
[...]

Mage voorlopig, met WotLK denk ik ook.

En Routed/Breathe, no worries, de dag dat ik Denial verlaat is de dag dat m'n subscription afloopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ze kan je zelfs al een paar levels granten zodat je toch gauw weer op gelijk niveau zit qua levels :) doet het nu ook samen met een vriend van me maar hij speelt meer dan ik op dit moment. Mijn druid heeft 4,5 uur played time staan en is al lvl17 :)
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:22:
Vraagje betreft de refer-a-friend:
Ik speel samen met mijn vriendin, en heb haar nu naar mij een invite laten sturen.
Account aangemaakt en we gaan nu samen een horde-alt maken.
Zij is echter al begonnen en rond de level 12.

Als ik haar nu naar mij toe laat teleporten (we zijn gelinked), en ze helpt mij in het low-level gebied, ontvangen we / ik dan al gelijk 300% experience?
Of krijg ik vanwege haar level verschil niets voor de kills?
Wil toch eigenlijk zo snel mogelijk samen aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frodo19 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:25:
Ze kan je zelfs al een paar levels granten zodat je toch gauw weer op gelijk niveau zit qua levels :) doet het nu ook samen met een vriend van me maar hij speelt meer dan ik op dit moment. Mijn druid heeft 4,5 uur played time staan en is al lvl17 :)

[...]
Is het niet zo dat alleen degene die gerecruit is levels kan geven aan de recruiter?
Dat zou inhouden dat ik mijn vriendin levels kan geven als ik hoger ben dan haar, maar andersom niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:31:
[...]

Is het niet zo dat alleen degene die gerecruit is levels kan geven aan de recruiter?
Dat zou inhouden dat ik mijn vriendin levels kan geven als ik hoger ben dan haar, maar andersom niet, toch?
yup, degene die recruited is kan levels geven aan een char met lager level op de recruiter account.

btw, lvl 44 nu met 1d 8hr speeltijd. speel met 2 locks, beide demo met iets andere verdeling (ivm void of imp), support speelt met imp en de main met void.
't is verbazend hoe goed die voidy aggro houdt, zelfs op mob 2-3 lvls hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:35:
[...]

yup, degene die recruited is kan levels geven aan een char met lager level op de recruiter account.

btw, lvl 44 nu met 1d 8hr speeltijd. speel met 2 locks, beide demo met iets andere verdeling (ivm void of imp), support speelt met imp en de main met void.
't is verbazend hoe goed die voidy aggro houdt, zelfs op mob 2-3 lvls hoger.
Blijft niet duren, de voidwalker is in ieder opzicht een waardeloze tank :p
Die summon je op lvl 70 echt nooit meer, tenzij om em te saccen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:59:
[...]

Blijft niet duren, de voidwalker is in ieder opzicht een waardeloze tank :p
Die summon je op lvl 70 echt nooit meer, tenzij om em te saccen :p
klopt, op 70 ben ik ofwel demo met felguard ofwel affliction (mn vorige lock was een affliction).
Wat ik meer bedoelde was dat normaal gesproken ik de void al niet meer gebruikte na lvl30 ivm crappy aggro management. nu lukt dat een stuk beter. op lvl51 ga ik over op de felguard en vanaf lvl58 weer solo spelen (zonder ref a friend) in outlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wat ik me eik afvraag na wat vids te hebben gezien van raids op SW (PVP) is wat je krijgt als horde zijnde (buiten de kick natuurlijk) als je de highlord killed? Wat gebeurd er dan? En wat gebeurd er voor/bij de alliance?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ook maar weer eens beginnen. heb in de eerste 3 maanden gespeelt dus weet wel een beetje hoe of wat.

kan iemand mij vertellen wat je het beste kan spelen? denk zelf aan een warrior omdat ik in het verleden al een hunter heb gespeeld. maar dan heb je de talents. fury, protection en arms. wat zou het beste zijn?

en is er een sevrer waar de meeste low levels op zijn en waar je ook gewoon de horde of alliance kan killen als je ze tegenkomt (pvp dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:35:
ik ga ook maar weer eens beginnen. heb in de eerste 3 maanden gespeelt dus weet wel een beetje hoe of wat.

kan iemand mij vertellen wat je het beste kan spelen? denk zelf aan een warrior omdat ik in het verleden al een hunter heb gespeeld. maar dan heb je de talents. fury, protection en arms. wat zou het beste zijn?

en is er een sevrer waar de meeste low levels op zijn en waar je ook gewoon de horde of alliance kan killen als je ze tegenkomt (pvp dus)
fury of arms levelen

hangt er maar net van af wat je graag hebt, arms: hard slagen maar traag met een grote bijl/zwaard/knots/polearm of fury: snel slagen met 2 bijlen/zwaarden/knotsen...
protection is enkel goed voor end-game

op latere lvl doet fury wel meer schade dan arms, maar arms krijg je minder snel schade op jezelf

er is geen echte recente pvp realm geopend. ofwel wachten tot de expansion, ofwel pve gaan (blade edge) ofwel best naar een low populated pvp realm gaan

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08 19:07

Eentje

houd van de vijver

Routed schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:54:
[...]

Zolang hij maar in Denial blijft, de curse van Smultie wil je nml niet over je guild afroepen..
En @ Rasarian, Jarno is ook weer eens een keer gestopt, of niet of wel... iig hij is atm social net als smultieboy hier:) al gaat hij wel mee met de ZA bear mount runs, hopenlijk krijg ik binnenkort die bear een keer, ben nu wel eens toe aan een andere mount dan de pvp tiger.
Jarno stopt wel vaker. Al staat het record aantal keer stoppen volgens mij nog steeds op de naam van keizer. Ik ben ook half social aan het zijn zag ik :) Gister raiden was wel weer grappig maar MH blijft een hell zo boring.

Ik wil ook nog wel eens Bear run doen! Deed ik voor mijn ban ook, na ban eigenlijk nauwelijks meer aan spelen toegekomen door andere prioritering :P

There eent no place like home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 17:44
Erg vroeg natuurlijk, maar er zijn vast 'bekende' winkels die 'dat' doen.
Bij de release van The Burning Crusade heb ik nogal wat problemen gehad met de langzame levering van Bol.com (ik had al máánden van te voren gereserveerd, toch kreeg ik hem (veel) later). Nu waren er toen winkels open die TBC (en andere games) al vanaf 0:00 verkochten op de release dag. Waar en hoe kan ik die winkels vinden? :)
(Note: Dit gaat dus over de toekomstige aanschaf van WOTLK)

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchy007 op 27-08-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:27:
Honor hold vind ik trouwes ook nog jammer, je moet bv wildhammer keep o.i.d. raiden.. helaas zijn er geen city sieges in wow :(
Gebeurde regelmatig hoor.

eerst 5min zware lag.
Daarna world server down

Geweldig deze city-raids :(

WoW is niet gemaakt voor mass PvP, zelfs niet voor met 1000+ man stilstaan in een gebied (hierbij doel ik op de opening van AQ-gates waar ik 1frame/15s had. En dan konden we geen eens PvP doen omdat ik op een care-bear server zit (RP-PvE)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
DizzyWeb schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:05:
[...]

De melee naga dus. Die op de ring stonden. Die verschenen opeens op de eilandjes.
Dat is eigenlijk geen bug, als er niemand in melee range is en er word dmg gedaan op die melee naga willen ze nog wel eens teleporten naar die gene met de meeste aggro. Gewoon zorgen dat er op 1-2 plaatsen een tank staat die ze meteen oppakt de 3e kan je CCen of ook laten tanken.

Edit: En pas op voor hun cleave die doet veel pijn...

[ Voor 5% gewijzigd door ErwienO op 27-08-2008 14:16 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dutchy007 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:02:
Erg vroeg natuurlijk, maar er zijn vast 'bekende' winkels die 'dat' doen.
Bij de release van The Burning Crusade heb ik nogal wat problemen gehad met de langzame levering van Bol.com (ik had al máánden van te voren gereserveerd, toch kreeg ik hem (veel) later). Nu waren er toen winkels open die TBC (en andere games) al vanaf 0:00 verkochten op de release dag. Waar en hoe kan ik die winkels vinden? :)
(Note: Dit gaat dus over de toekomstige aanschaf van WOTLK)
Dat is raar, ik had mijn exemplaar van TBC ook besteld bij Bol.com en dit werd netjes op launch day geleverd, en het was zelfs geen gereserveerd exemplaar of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 14:46

ini

Life is what you make of it

Nu de WOTLK expansion eraan zit te komen gaat Blizz alvast de nieuwe spells en talents erin stoppen.

Hebben jullie al de nieuwe trees bekeken(voor lvl 70)?

Zo ben ik dus al begonnen met herbs farmen, die zijn straks niet aan te slepen met de nieuwe profession inscription

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
EASY !

61 punten in ARCANE!

Zoiets dus. En dan maar lekker Arcane Missiles spammen.

[ Voor 68% gewijzigd door ImdaMned op 27-08-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:54
Even een vraag over WotLK beta. Ik ben bezig met een DN. Opzich een leuke class maar weet iemand bij welke level je je talentpoints kan gaan verdelen. Ik ben nu lvl 56 en kreeg 1 talent point :/ Terwijl ik er nog 45 moet invullen. Iemand enig idee?

En zijn er al interface add-ons te krijgen dat iemand weet? op curse kan ik er maar erg weinig vinden. En overige sites zijn er ook niet echt duidelijk in tbh

[ Voor 24% gewijzigd door Phenomenon1985 op 27-08-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Je krijgt bij lvlups en quests talentspoints.
op lvl57 had ik ineens 6 extra points, en bij sommige quests ga je ook zien staan "rewards x talentpoints]

Voor je klaar bent met je chain heb je al je talent points, dont worry.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Laatst online: 12-09 22:08
Ik ben nu bezig met een druidje te levelen, en heb skinning en LW als prof's genomen. Maar achteraf vraag ik me af of dit wel nuttig is, of dat ik beter herb+alch kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik moet er nog eens goed naar kijken, maar waarschijnlijk wordt het 59 punten in Restoration en de rest (op level 70 dus maar 2) in Balance; talent build.

Ik twijfel nog wel een beetje of ik ook "full" Resto ga tijdens levellen met WotLK, ik hoop dat ik Resto kan blijven en levellen met instances/dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ajampaniki schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:01:
Ik ben nu bezig met een druidje te levelen, en heb skinning en LW als prof's genomen. Maar achteraf vraag ik me af of dit wel nuttig is, of dat ik beter herb+alch kan nemen.
Ik heb Herb+Alch gekozen, omdat ik Resto wilde gaan en er niet super veel items met LW te maken zijn, waar niet ook een alternatief voor is te vinden. Plus dat me Alch stukken handiger leek tijdens het levellen/raiden als een paar items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 15-09 17:25
Routed schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:54:
[...]

Die van vanavond blijf je af, dan hoef ik mijn subscription niet te verlengen als ik em heb.. :+

Nah, geintje, ook al moet ik door met deze groep tot ik em als laatste heb, don't mind. Die 10 mana pots + flask kan ik echt nog wel lijden.. Anders sponser je me vast wel. :P
Mja, to go casual or not.. Raiden is kei gaaf(!!) enzo, maarja. We zien wel. Ik word vast wel op de meet weer overgehaald om weer te gaan spelen. Is het niet door jou dan is het wel door iemand anders..
@eentje, keizer is nu definitief(ja, vast) gestopt, naar het schijnt.

Ik ga vanavond(zonder al te veel lag hopelijk) die mountrun frapsen, kijken of dat een beetje wil. Als ik al te kansloze dps doe(wanneer niet, voor de inkoppers...) bij boss 1 zet ik de fraps gewoon stop. Maar met bosses gaat het ook goed, zie niet in waarom ZA dan niet kan. :)

Ik moet echt zo'n beest hebben, die dingen rulen. :P
/wave eentje/smultie :+

smiley's make you look dumb..

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 27-08-2008 16:11 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

[WotLK whinepost]
Het is ook goddomme elke keer weer Skinning + LW die de "shit end of the stick" toegespeeld krijgen qua professions. In TBC kun je met herbing makkelijk aan primal life komen, en met mining aan primal earth / fire. Skinners mogen die shit gewoon van AH trekken en/of uren grinden.

(tussen twee haakjes: ik heb eens uitgerekend dat ik +/- 1500 Clefthoof Bulls heb afgeslacht om LW te maxxen en een paar armor patches te maken, zou me niets verbazen als er ooit een factie "Save the Clefthoof Foundation" komt. Degene die mij dan doodt is dan in één keer exalted)

In WotLK komt men met het sooperdoopershmooper idee om gathering proffs een talent-achtige buff mee te geven: 35 Sta voor miners; dat is 525 hp voor een tauren druid.... best de moeite, 2000hp HoT voor herbers; jummie, en wat krijgen skinners? Focking 0.54% crit chance op lvl 80. . . . :(

Ik ben een DRUID.... ik HEB al 40% crit chance wat de neuk moet ik met 0.54% extra??? :(
[/WotLK whinepost]

Nou ja, ok, ik ben inderdaad van mening dat skinning de slechtst verdienende gathering proff is van de 3 (maar ook weer de makkelijkste om te doen / levelen, dus dat scheelt).

LW is in TBC wel vooruit gegaan qua nut. Overigens ook terecht dat de drums een nerf gaan krijgen: chaingebruik van Drums of Battle is wel erg overdreven.

Maar toch: ik krijg het idee dat LW (BS trouwens ook) veel minder aandacht krijgt van de ontwikkelaars dan b.v. Tailoring, Enchanting & Alchemy. Wat dat betreft had de wow-economy in het geheel van mij veel meer op playercrafting gebaseerd mogen zijn.

(b.v. zoals in EVE; daar wordt veel meer "gear" door andere spelers geproduceerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 17:44
OkkE schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:04:
[...]

Ik heb Herb+Alch gekozen, omdat ik Resto wilde gaan en er niet super veel items met LW te maken zijn, waar niet ook een alternatief voor is te vinden. Plus dat me Alch stukken handiger leek tijdens het levellen/raiden als een paar items.
Bloempjes plukken in je 280% flightform is echt godlike _/-\o_ Echt een aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Laatst online: 12-09 22:08
Seraphin schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:22:
Maar toch: ik krijg het idee dat LW (BS trouwens ook) veel minder aandacht krijgt van de ontwikkelaars dan b.v. Tailoring, Enchanting & Alchemy. Wat dat betreft had de wow-economy in het geheel van mij veel meer op playercrafting gebaseerd mogen zijn.

(b.v. zoals in EVE; daar wordt veel meer "gear" door andere spelers geproduceerd).
In Dark age of Camelot, me vorige mmo, was die dus ook zo. Daar had iedereen 90% crafted gear en misschien 2 of 3 drops. Zal ondertussen ook wel verandert zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
[WotLK whinepost]
Het is ook goddomme elke keer weer Skinning + LW die de "shit end of the stick" toegespeeld krijgen qua professions. In TBC kun je met herbing makkelijk aan primal life komen, en met mining aan primal earth / fire. Skinners mogen die shit gewoon van AH trekken en/of uren grinden.

(tussen twee haakjes: ik heb eens uitgerekend dat ik +/- 1500 Clefthoof Bulls heb afgeslacht om LW te maxxen en een paar armor patches te maken, zou me niets verbazen als er ooit een factie "Save the Clefthoof Foundation" komt. Degene die mij dan doodt is dan in één keer exalted)

In WotLK komt men met het sooperdoopershmooper idee om gathering proffs een talent-achtige buff mee te geven: 35 Sta voor miners; dat is 525 hp voor een tauren druid.... best de moeite, 2000hp HoT voor herbers; jummie, en wat krijgen skinners? Focking 0.54% crit chance op lvl 80. . . . :(

Ik ben een DRUID.... ik HEB al 40% crit chance wat de neuk moet ik met 0.54% extra??? :(
[/WotLK whinepost]

Nou ja, ok, ik ben inderdaad van mening dat skinning de slechtst verdienende gathering proff is van de 3 (maar ook weer de makkelijkste om te doen / levelen, dus dat scheelt).

LW is in TBC wel vooruit gegaan qua nut. Overigens ook terecht dat de drums een nerf gaan krijgen: chaingebruik van Drums of Battle is wel erg overdreven.

Gek zeg, ik heb met skinning+lw me eerste 25k verdient in TBC (wat er vervolgens heel rap aan doorheen ging aan wapens+gear+epicflyingmount+lening aan een ckere MT van een ckere guild;)).

Die mobs in netherstorm, die ook motes of mana droppen, die kan je ook skinnen, die droppen ook grijze dingen die per stackje van 20 3g50s waard zijn, die droppen greenies die je kan dissen, die dropen grey items die per stuk 1/2g waard zijn.

Daar maakte ik rustig 7/800g op een avond als me guildies in Kara waren en ik op standby stond.
En ik was toen enh shaman, ik moest nog op passen voor de mana drain, als non manausing melee class (feral druid dus zoals jij) ploegt door die dingen heen alsof ze er niet zijn.

Van de scraps maak je knothide leather en vervolgens weer heavy knothide leather, dat ging voor 4/5g stuk over de counter.
Primal mana waar je rustig 1,5 stack van had na zo'n grind sessie doen nog steeds 22/25g stuk op Trollbane.

Je komt bij mij er niet mee weg dat ski/lw het ondergeschoven kindje is om gold mee te maken, je verdient er alleen niet zoveel mee nee als je de hele avond in IF/OGR hangt :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik had helemaal gemist dat profs ook een "skill" kregen, moet zeggen dat die self-HoT van Herbalism er best leuk uit ziet. Ook die van Alchemy is niet onaardig. Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken.

Heel mooi dat er nu een spellpower flask komt die ook voor healers werkt, alleen vraag ik me wel af hoe het zit met die Potion Debuff... Als het inderdaad één potion per fight wordt, dan zal dat best grote gevolgen gaan hebben.

We zullen zien, het is tenslotte op dit moment allemaal nog beta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Routed schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:34:
[...]

Je komt bij mij er niet mee weg dat ski/lw het ondergeschoven kindje is om gold mee te maken, je verdient er alleen niet zoveel mee nee als je de hele avond in IF/OGR hangt :)
Heheheh ik hoop dat je de ironische ondertoon van mijn stukje ook wel hebt opgevangen. Je kan best 'aardig' verdienen met skinning / LW.

Echter, ore prospecten, alchemy zaken (flasks, transmutes) of gewoonlosse herbs / ores verkopen zie ik als grotere money makers. Bottom line: ik ben (nog steeds) zwaar gefrustreerd van het LW naar 375 krijgen.... zoals iedereen waarschijnlijk wel de herinneringen heeft aan de kosten voor zijn profs. ;)

En tsja, die +crit buff die skinning gaat geven in WotLK vind ik dus echt wel volstrekt nutteloos... doe dan een +hit of +AP buff ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen

Was dat voor of na de revamp? Ik heb om LW te maxen maar slechts 1 clefthoof item moeten maken (omdat een ander recepy net groen was geworden en dat ene puntje maar niet kwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Kapoen schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:48:
[...]

Was dat voor of na de revamp? Ik heb om LW te maxen maar slechts 1 clefthoof item moeten maken (omdat een ander recepy net groen was geworden en dat ene puntje maar niet kwam).
Ik heb stapels heavy clefthoof chests/lets/boots staan maken om op 375 te komen, en pas op dat lvl kan je je epic gear maken met LW (itt tot enginering/tailoring waarbij je op 350 al je gear kan maken en belangrijker, dragen).

Tegenwoordig lvl je tot 375 met het maken van Drums, cheap ass manier om dat te doen (kijk maar eens hoeveel heavy clefthoof er in een chest/leg/boot gaan en dan hoeveel er in een drum gaan).

En om van 350>375 te komen met die heavy clefthoof zooi moet je rustig 30/35 pieces maken die je voor max 25/30g op de ah kon zetten.

LW levelen aan het begin van TBC was seriouzz buizznezz...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

kan het op de website zo 123 niet vinden maar dacht het wel ergens gelezen te hebben:

neem ik mijn trialcharacter gewoon mee als ik doorga naar een full acc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Kapoen schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:48:
[...]

Heb het voor de revamp gedaan... dus idd veel Heavy Clefthoof Boots (20 Thick Clefthoof Leather each + andere meuk... De legs en chest hebben respectievelijk 34 & 40 Thick Clefthoof Leather nodig... gelukkig was de droprate al wel gebuffed toen ik daar aan begon). De huidige pathing met drums is wel prima te doen.

Maar goed uiteindelijk is elke prof duur om te maxxen. Vandaag een inschatting gemaakt van de benodigde mats om Enchanting van 300 naar 375 te tillen.... ook niet misselijk.

[late edit]

400 Thick Clefthoof leather om old-skool van 355 naar 370 te komen, droprate 1 op 3 / 1 op 4.... ik denk dat ik misschien wel 2000 clefthoof bulls heb gekilled ;)
Magic666 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:13:
kan het op de website zo 123 niet vinden maar dacht het wel ergens gelezen te hebben:

neem ik mijn trialcharacter gewoon mee als ik doorga naar een full acc?
Ja

[ Voor 30% gewijzigd door Seraphin op 27-08-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

das mooi! Nu nog ff wachten op TNT voor de battlechest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:47:

Echter, ore prospecten, alchemy zaken (flasks, transmutes) of gewoonlosse herbs / ores verkopen zie ik als grotere money makers. Bottom line: ik ben (nog steeds) zwaar gefrustreerd van het LW naar 375 krijgen.... zoals iedereen waarschijnlijk wel de herinneringen heeft aan de kosten voor zijn profs. ;)
JC gaat ook pas werken wanneer je gems kan cutten. En dan vooral de blue's en epic's zijn de moneymakers. En daarnaast moet je ook nog eens kijken welke type gems het meeste geld opleveren per stuk. Grootverdieners kunnen zijn Living Ruby design's en Noble Topaz design's wat betreft. Zie je ook vaak in de prijs terug als je zo'n design wil kopen. Zijn altijd wel 500 g waard als je er een vind en geen JC bent of al in je repetoire hebt zitten als JC zijnde. Maar voordat je alle belangrijke rare gem design's hebt ben je ook alweer een sloot geld kwijt. Ook de diamond design's doen het natuurlijk goed, alleen je hebt kans dat je wat meer geduld moet hebben i.v.m. het niet zo grote aantal aan Meta socket items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:37:
[...]

JC gaat ook pas werken wanneer je gems kan cutten. En dan vooral de blue's en epic's zijn de moneymakers. En daarnaast moet je ook nog eens kijken welke type gems het meeste geld opleveren per stuk. Grootverdieners kunnen zijn Living Ruby design's en Noble Topaz design's wat betreft. Zie je ook vaak in de prijs terug als je zo'n design wil kopen. Zijn altijd wel 500 g waard als je er een vind en geen JC bent of al in je repetoire hebt zitten als JC zijnde. Maar voordat je alle belangrijke rare gem design's hebt ben je ook alweer een sloot geld kwijt. Ook de diamond design's doen het natuurlijk goed, alleen je hebt kans dat je wat meer geduld moet hebben i.v.m. het niet zo grote aantal aan Meta socket items.
bij mij is nog steeds de big money maker JC design de Solid Star of Elune. Is altijd vraag naar, en soms gaan ze nog steeds voor 50+g (beetje opletten kan geen kwaad). De stars of elune gaan tegenwoordig ook voor maar 25g... :D

Het kost alleen wel tijd om AH bij te houden, maar niet zoveel tijd om /2 te spammen.

On a side note: ik ga dus ook nooit meer epic craftables (circlet of arcane might in dit geval) maken voordat iemand erom vraagt.. Ik krijg em aan de straatstenen niet kwijt, dan maar even wachten tot mijn shadow priest 70 is...(over een half jaar ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Daarstraks een hunter tegen gekomen die nog nooit een instance vanbinnen heeft gezien vermoed ik, laat staan dat hij ooit in een guild heeft gezeten of advies gevraagd aan iemand. Hier is zijn profiel, vooral de dual blinkstrike is leuk en ook de vele armor/stamina enchants. Jammer genoeg wou hij geen advies van iemand aanvaarden, hij was te overtuigd van zijn eigen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:28:
Daarstraks een hunter tegen gekomen die nog nooit een instance vanbinnen heeft gezien vermoed ik, laat staan dat hij ooit in een guild heeft gezeten of advies gevraagd aan iemand. Hier is zijn profiel, vooral de dual blinkstrike is leuk en ook de vele armor/stamina enchants. Jammer genoeg wou hij geen advies van iemand aanvaarden, hij was te overtuigd van zijn eigen gelijk.
Zo'n mensen zijn erg leuk om mee te spelen! Serieus!
In een battleground, bij de andere factie >)

In datzelfde rijtje hoort:
- Iemand die zich voor doet als tank zonder shield en/of met dps spec (op level level 70)
- Mensen die in hun eentje een groep van 4 of 5 aanvallen... herhaaldelijk.
- Mensen die in de battleground chat zitten zeuren over anderen, maar die zelf slechter presteren.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanH schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:41:
[...]

bij mij is nog steeds de big money maker JC design de Solid Star of Elune. Is altijd vraag naar, en soms gaan ze nog steeds voor 50+g (beetje opletten kan geen kwaad). De stars of elune gaan tegenwoordig ook voor maar 25g... :D

Het kost alleen wel tijd om AH bij te houden, maar niet zoveel tijd om /2 te spammen.
Bij ons op de realm (Trollbane Horde side) is een overkill aan Solid Star of Elune en kosten ze gemiddeld 35 g a stuk. Ik heb mijn bags ook vol zitten met uncutted Star of Elune's Dat geld ook voor Nightseye en Talasite. Het zijn juist Living Ruby's, Noble Topazes en Dawnstones die ik liever prospect, maar die komen maar niet tijdens het prospecten van Adamantite Ore's juist die cutted versies zijn gewild en leveren een aardige cent op. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:36:
[...]

Zo'n mensen zijn erg leuk om mee te spelen! Serieus!
In een battleground, bij de andere factie >)

In datzelfde rijtje hoort:
- Iemand die zich voor doet als tank zonder shield en/of met dps spec (op level level 70)
- Mensen die in hun eentje een groep van 4 of 5 aanvallen... herhaaldelijk.
- Mensen die in de battleground chat zitten zeuren over anderen, maar die zelf slechter presteren.
4/5 mensen aanvallen in een Bg doe ik dagelijks alleen vallen er dan wel 3 doden aan die kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

Hello André,

Congratulations!

You are receiving this email because the Blizzard Account *****@******.NL you created has been selected to receive the opportunity to purchase up to two (2) tickets to attend BlizzCon 2008 (http://www.blizzcon.com). You were selected because this Blizzard Account opted in to a random drawing to purchase these tickets.
Net leuke email binnen, helaas geen WoTLK beta key maar goed, ik win wel wat. Hopelijk kan ik regelen dat ik uberhaubt heen kan >.<

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vandaag m'n priest maar weer eens uit de kast getrokken na een flink poos. Gelijk een lekker aantal epics uit Karazhan weten te pikken.
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Outland&n=Kitiara
De hele linker kant om precies te zijn (op die blauwe back na) :9 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:09:
Hmm, vandaag m'n priest maar weer eens uit de kast getrokken na een flink poos. Gelijk een lekker aantal epics uit Karazhan weten te pikken.
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Outland&n=Kitiara
De hele linker kant om precies te zijn (op die blauwe back na) :9 :*)
gz :) en weer iemand die ik op m'n 'kill list' kan zetten ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 15-09 17:25
jarnotjuh schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:07:
[...]

Die van vanavond blijf je af, dan hoef ik mijn subscription niet te verlengen als ik em heb.. :+
Echt he, je speelt met je leven.. :'( :>

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/3412/bscap0001rw6.th.jpg

Mock interface bla bla, /care ...
Dps was wel lekker zoals te zien in screenshot. Trash ging ook lekker vloeiend. Run wel gefrapsed, effe movie maken. :) Nu nog 5 runs maximaal voordat ik hem heb..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
mjah, no sp ftl :(

magoed, climaxx heeft hem harder nodig dan ik, ik beperk me dan wel tot lb spam :)

En het waggelt wel zeg zo'n ding, maar houden doe ik hem :)

Slash Care
Mementô

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:36:
[...]

Is dit de virtue die op Draenor zat? Of een andere virtue :) Ik heb in een guild gezetten op Dreanor alliance kant met de zelfde naam namelijk.
Geen idee..Virtue > mehhh

Guildleader van Apathy op BE komen van Exodus guild.Van Draenor realm.
Apathy sowieso alleen maar ervaren mensen MH/BT and up.
ZIjn een beetje laat gestart , maar gaan sowieso dik inhalen O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 05:51 ]

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Phenomenon1985 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:48:
Even een vraag over WotLK beta. Ik ben bezig met een DN. Opzich een leuke class maar weet iemand bij welke level je je talentpoints kan gaan verdelen. Ik ben nu lvl 56 en kreeg 1 talent point :/ Terwijl ik er nog 45 moet invullen. Iemand enig idee?

En zijn er al interface add-ons te krijgen dat iemand weet? op curse kan ik er maar erg weinig vinden. En overige sites zijn er ook niet echt duidelijk in tbh
Van lvl 55 tot 58 krijg je talentpoints door quests daarna een talentpoint per level.

• Smultie
  • Niet online
Gz met je Armani Bear :') Dennis....

Verwijderd

Hij ook al een beertje hoor, tsssk

Ik ga Wrosh ff overhalen om een resto shammy mee te nemen naar ZA, ik wil ook best zo'n beer hebben... staat mooi als ik naast Zosk sta te idlen in IF :P

Maare relaxed dat jullie weer zijn gaan raiden, nu nog wat dps recruiten en gaan met die banaan!!

Saidar

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:13:
[...]

Bij ons op de realm (Trollbane Horde side) is een overkill aan Solid Star of Elune en kosten ze gemiddeld 35 g a stuk. Ik heb mijn bags ook vol zitten met uncutted Star of Elune's Dat geld ook voor Nightseye en Talasite. Het zijn juist Living Ruby's, Noble Topazes en Dawnstones die ik liever prospect, maar die komen maar niet tijdens het prospecten van Adamantite Ore's juist die cutted versies zijn gewild en leveren een aardige cent op. :X
Sorry, ik gooi er meestal zo'n 10 per keer op voor 30/32.50 voor 48 uur :Y)
HanH schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:41:

On a side note: ik ga dus ook nooit meer epic craftables (circlet of arcane might in dit geval) maken voordat iemand erom vraagt.. Ik krijg em aan de straatstenen niet kwijt, dan maar even wachten tot mijn shadow priest 70 is...(over een half jaar ofzo)
Ja maar hallo, dan maak je ook 1 van de slechtste craftable die er in WoW te vinden zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:24:
Hij ook al een beertje hoor, tsssk

Ik ga Wrosh ff overhalen om een resto shammy mee te nemen naar ZA, ik wil ook best zo'n beer hebben... staat mooi als ik naast Zosk sta te idlen in IF :P

Maare relaxed dat jullie weer zijn gaan raiden, nu nog wat dps recruiten en gaan met die banaan!!

Saidar
Resto shammie is pro ! chainlawl + bloodlust (of de slappe variant: heroism) + totems !

[ Voor 44% gewijzigd door ImdaMned op 28-08-2008 08:59 ]

• Kapoen
Gisterenavond nog een meevaller gehad bij een zeldzame Gruul raid. Gruul ging plat en dropte twee 'champion' tokens (en nog een andere uiteraard). Aangezien mijn rogue de T4 legs best kon gebruiken deed ik een minimum bod op het token (mijn guild gebruikt dus DKP bidding) en won aangezien niemand anders bood. Vervolgens breekt er een bidding war uit voor het tweede token, waardoor de andere winnaar een slordige factor x10 DKP meer heeft verloren dan mezelf >:)

Ik denk dat dit kwam omdat we bij Maulgar ook twee tokens van dezelfde soort hadden en de enige twee geintresseerden tegen elkaar aan het opbieden waren voor niks ;)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:07:
Gisterenavond nog een meevaller gehad bij een zeldzame Gruul raid. Gruul ging plat en dropte twee 'champion' tokens (en nog een andere uiteraard). Aangezien mijn rogue de T4 legs best kon gebruiken deed ik een minimum bod op het token (mijn guild gebruikt dus DKP bidding) en won aangezien niemand anders bood. Vervolgens breekt er een bidding war uit voor het tweede token, waardoor de andere winnaar een slordige factor x10 DKP meer heeft verloren dan mezelf >:)

Ik denk dat dit kwam omdat we bij Maulgar ook twee tokens van dezelfde soort hadden en de enige twee geintresseerden tegen elkaar aan het opbieden waren voor niks ;)
Nice gratz ;) Ik moet nog een leveltje en dan ga ik ook T4 upgearen dus heb al met de Admins gesproken dus er zullen binnen kort wel weer iets meer ZGrull/Maggy/Kara runs zijn. ;)

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.