Ik heb goede ervaringen met de Nalini broekjes die ze bij de Futurumshop verkopen. Zonder bretels kost dit broekje €29,95. Het is natuurlijk niet het beset van het beste maar zeker value for the money.Griffin schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:14:
Nu ik meer op de fiets zit moet ik ook wat meer kleding hebben. Echter ik vind het best prijzig, 60euro voor broekje / shirt.
Nu moet je eigenlijk op internet bestellen, dat scheelt gewoon een hoop geld. Dus ik moet een keer eerst in een winkel gaan passen zodat ik weet wat lekker zit. (want ik heb gehoord dat ieder merk anders zit en voor iedereen dat anders aanvoelt. Klopt dit?).
Maar er zijn zoveel merken, welke merken( want er is AGU, ultima, pearl izumi etc) zijn goed om mee te beginnen. Ik hoef niet allemaal team kleding, want dit is volgens mij meestal wat duurder. Ik zoek gewoon goed spul wat betaalbaar is.
nu heb ik op http://www.cyclewear.nl/ gekeken en hier hebben ze aanbiedingen, maar dan zie je helemaal door het bomen het bos niet meer.
Dus wat vinden jullie van sommige merken en wat raden jullie aan. (zodat ik met deze merken in fiets winkels kan gaan kijken).
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt