Klinkt meer dat je dan niet met autorijden bezig bent. Maar meer met het bedienen van zaken die niet noodzakelijk zijn tijdens auto rijden.grasmanek94 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:15:
Dan is AA toch niet voor mij? Wanneer ik toch echt iets anders voor navigatie wil gebruiken dan FM?
Als AA mij over wil halen:
- Ik moet kunnen navigeren met een app naar keuze (die niet FM is)
- Ik moet visuele indicatie hebben dat FM actief is
- Ik moet met 1 klik muziek moeten kunnen "doorspoelen" (nummers veranderen kan ik al met het stuur, maar soms wil ik ff een stukje vooruit skippen, dat kan niet met het stuur, werkt wel met het middenscherm als daar audio player aan staat en muziek via BT speelt)
Dat kan ik nu allemaal, als ik iets moet "inleveren" dan heeft het geen nut AA te gebruiken.
- je kan Google Maps, Waze, Tom Tom of andere navigatie systemen gebruiken.
- visuele indicatie dat FM aanstaat dan kijk je dus niet op de weg maar naar je telefoon
- muziek moet je zoveel mogelijk voor je gaat rijden al juist instellen. Stukje door skippen tja denk datzicht op de weg belangrijker is. Dan naar je favoriete stuk in een nummer doorspoelen. De auto voor je die stil staat zal minder blij zijn als je daardoor naar binnen rijd. Of je een jongen/meisje die de weg op eens om de bal te pakken.
Anyway, moraal van het verhaal. Hou je primair bezig met auto rijden. Thuis kan je 1000x je favoriete deel van je nummer luisteren. In de auto luister je gewoon het hele nummer.
Tenzij je bijrijder bent of vraagt aan je bijrijder om 1000x je favoriete deel af te luisteren.
A Soldiers manual and a pair of boots.