Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een oud kinderspel

Het spel speelt zich af in alle landen van de wereld. Je krijgt informatie over het land en je bent opzoek naar een kluis om deze te openen. Onderweg kun je (als ik het goed heb) reizen per vliegtuig, trein en huurauto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacBreQ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-01-2024
Dat was hem inderdaad. Thanks!

• Mxxx
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 19:15
Goedendag.

Ik speelde vroeger toen ik tussen 8 1999 en 10 2001 was een spel bij een vriend van me.
Dat spel vond ik in die tijd helemaal geweldig.

Ik dacht dat de naam "Dracula" was.

Je moest met ridders en pijl-en-boog poppetjes tegen elkaar vechten.
Het was in 2d op windows 95.

Gameplay was beetje zoals Rome total war bijvoorbeeld.

Je moest dan ook troepen kopen en daarvoor moest je graan verzamelen.
Je kan op een kaart kiezen welk land je wilde veroveren en daar ging je dan real time vechten.

Heeft iemand misschien dit spel vroeger ook gespeeld??

Met vriendelijke groet,

Marco

Na nog een keer goed zoeken heet het spel ook gewoon "Drucula"

[ Voor 6% gewijzigd door Mxxx op 16-08-2012 17:34 . Reden: gevonden ]

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:28
Ik ben op zoek naar een spel van lang geleden.

Je moest dan een brug bouwen over een afgrond en je had maar een bepaald aantal staven.
Was heel simpel grafisch, maar erg leuk om te doen.
Zodra je klaar was ging dan de pc berekenen of de brug sterk genoeg was.

Iemand een idee?

EDIT:
/schaam
/diep

[ Voor 6% gewijzigd door FireAge op 17-08-2012 07:36 ]

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:32
Wylana schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:33:
Ik ben sinds kort ook op zoek naar een game vanuit het jaar 1990 tot 1995 schat ik.

Het gaat om een RPG game, waarbij je ook voortbeweegt zoals dat in Lands of Lore 1 gebeurd.
In eerste instantie dacht ik ook dat het Lands of Lore was, maar dit is het toch niet omdat de graphics toch wel iets beter zijn dan daarin.

Het spel is een avontuur/RPG en gaat over een jongen die met behulp van o.a. mythische wezens de wereld moet redden. Ik weet nog dat hij op een gegeven moment een fluit nodig had om een groep dinosaurissen te verjagen. Naar mijn wetende Velocirapors, maar dat weet niet meer zeker.

Het spel start in een soort kasteel waarin je een ketting moest zoeken/geven aan een vreemd mytisch wezen voordat je het kasteel uit mocht.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee.

ps: Ik weet dat een soort vrouwlijke dinosaurus je adviezen gaf en met je meeging op avontuur.
Niemand een idee ? :'(

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:12

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ultima Underworld misschien? Daar hebben ze het wel iets over een fluit.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:35

Cyphax

Moderator LNX
Zou het Lost Eden kunnen zijn? Niet echt een RPG maar het verhaal met kasteel en dinosaurussen komt wel iets of wat overeen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Cyphax schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:41:
[...]

Zou het Lost Eden kunnen zijn? Niet echt een RPG maar het verhaal met kasteel en dinosaurussen komt wel iets of wat overeen.
Dat is hem inderdaad!

Jeetje wat ben ik daar lang naar aan het zoeken geweest.

Gelijk eens kijken of ik hem ergens kan bemachtigen.

Thanks Cyphax! _/-\o_

• tornado61
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:02

tornado61

jupiter deus est

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een spel dat ik 6 á 7 jaar geleden altijd speelde op de pc,
ik heb het gekocht bij de Marskramer (destijds lagen ze altijd in een mand bij de kassa voor een spotprijs) en het zat in een kartonnen vierkant hoesje,
het spel was een beetje 'lemmings' achtig maar dan met wat beter beeld, je was een geel poppetje met een bijltje of ander gereedschap dat zich een weg naar gekleurde balltetjes moest graven, op ten duur (na een paar levels) kon je ook vijanden tegenkomen
het spel was in 2D en net zoals in lemmings bekeek je het van voren.
Ik meen me te herinneren dat is het speelde op windows 95 en 98.

ik hoop dat iemand weet hoe dit spel heet, ik zou het graag nog eens willen spelen ;)

┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Is dat niet gewoon Supaplex?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• tornado61

tornado61

jupiter deus est

Nee helaas niet, ik denk dat het spel iets later is uitgekomen en dat het iets betere graphics had. Het ging vooral om het gele mannetje met een bijltje dat telkens heen en weer liep om bepaalde dingen weg te hakken en je moest steeds op zoek naar een soort schat, als je deze had gevonden kwam je in het volgende level

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:13
tornado61 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:40:
[...]

Nee helaas niet, ik denk dat het spel iets later is uitgekomen en dat het iets betere graphics had. Het ging vooral om het gele mannetje met een bijltje dat telkens heen en weer liep om bepaalde dingen weg te hakken en je moest steeds op zoek naar een soort schat, als je deze had gevonden kwam je in het volgende level
Klinkt een klein beetje als P. P. Hammer and His Pneumatic Weapon. Maar die is alleen voor de C64 en Amiga uitgekomen.

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:17:
Ik ben opzoek naar een oud kinderspel

Het spel speelt zich af in alle landen van de wereld. Je krijgt informatie over het land en je bent opzoek naar een kluis om deze te openen. Onderweg kun je (als ik het goed heb) reizen per vliegtuig, trein en huurauto.
edit: nee dat is het niet. Damn, ik denk dat ik welk spel je bedoelt, maar ik kan ook niet meer op de titel komen :P Begin / Medio jaren '90?

[ Voor 22% gewijzigd door Cocytus op 23-08-2012 22:58 ]

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:12

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Het is geen Carmen Sandiego-spel he?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:42
tornado61 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:24:
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een spel dat ik 6 á 7 jaar geleden altijd speelde op de pc,
ik heb het gekocht bij de Marskramer (destijds lagen ze altijd in een mand bij de kassa voor een spotprijs) en het zat in een kartonnen vierkant hoesje,
het spel was een beetje 'lemmings' achtig maar dan met wat beter beeld, je was een geel poppetje met een bijltje of ander gereedschap dat zich een weg naar gekleurde balltetjes moest graven, op ten duur (na een paar levels) kon je ook vijanden tegenkomen
het spel was in 2D en net zoals in lemmings bekeek je het van voren.
Ik meen me te herinneren dat is het speelde op windows 95 en 98.

ik hoop dat iemand weet hoe dit spel heet, ik zou het graag nog eens willen spelen ;)
Vast niet maar was het Clonks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cocytus schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:41:
[...]

edit: nee dat is het niet. Damn, ik denk dat ik welk spel je bedoelt, maar ik kan ook niet meer op de titel komen :P Begin / Medio jaren '90?
Ja, ergens in de jaren '90. Denk rond '97 / '98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Wat?: Ik ben op zoek naar een "sega" game.

Waarover?: Het spel speelt zich af als een soort van konijn die springt, in vliegtuigen rijd. En een soort van Mario jump op wezens tintje heeft, maar vooral een vrolijk kleur volle omgeving, meer denken aan een animatie omgeving. Ik gok persoonlijk dat de game rond de 1990tm1995's komt.

Hoop dat iemand dit spel kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:10:
Hallo,

Wat?: Ik ben op zoek naar een "sega" game.

Waarover?: Het spel speelt zich af als een soort van konijn die springt, in vliegtuigen rijd. En een soort van Mario jump op wezens tintje heeft, maar vooral een vrolijk kleur volle omgeving, meer denken aan een animatie omgeving. Ik gok persoonlijk dat de game rond de 1990tm1995's komt.

Hoop dat iemand dit spel kent.
Misschien één van de games uit de Bubsy reeks?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:20:
[...]

Misschien één van de games uit de Bubsy reeks?
Jaa! Die bedoel ik, hartstikke bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61

tornado61

jupiter deus est

CrystalViriS schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:44:
[...]

Vast niet maar was het Clonks?
nee helaas niet heb deze suggestie al een keer eerder gehad haha, het is zo lang geleden dat ik het heb gespeeld dus ik weet helaas alle details niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalMarty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:34
Ik heb ook een spel waar ik graag de naam van wil weten.
Het is een MSdos(floppy?) game.
Is zo'n 13 jaar geleden dat ik het gespeeld heb.
Moeilijk uitleggen maar zal kijken wat ik nog weet.

Het was volgens mij een soort puzzelgame waarbij je een bolletje was.
Levels hadden volgens mij altijd een zwarte achtergrond.
Je had allemaal dunne lijntjes horizontaal waar je dan over kon lopen (en waar je volgens mij ook over naar boven en beneden kon)
Het zag er verder allemaal vrij simpel/lo-fi uit

Meer kan ik me niet herinneren helaas :/
Heb al veel zelf gezocht maar kan ik niet meer vinden.

Iemand enig idee?

[ Voor 6% gewijzigd door MetalMarty op 25-08-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:22
Heeft iemand hier ervaring met het werkend krijgen van F29 retaliator in dosbox?

Ik heb het net gevonden omdat deze titel mij te binnen schoot nav dit topic.

Als ik de dir gemount heb en retal.exe uitvoer hoor ik een korte "plof" door mijn speakers, scherm van dosbox wordt zwart, daarna knippert de cursor even en het dos prompt verschint weer. :(

EDIT: wow, wat een picky program: Het werkt ALLEEN ALS:

Je op c: de volgende mappen maakt: c:\retal\retal (En dit moet op c:\ zijn, hetzelfde kunstje op d werkt niet!)

De files uit de zip van het spel in de 2e map plaatst, dosbox start vervolgens:

mount c c:\retal
c:
cd\retal
x.exe

uitvoert. Niet te geloven :)

Overigens heb ik een batch file om dosbox te starten waar het volgende in staat:

cd d:\
cd dosbox
set SDL_VIDEODRIVER=windib
dosbox

Anders is de keymapping niet juist.... Het gaat hier uiteraard over de set regel.

[ Voor 43% gewijzigd door KnoxNL op 25-08-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

MetalMarty schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:22:
Ik heb ook een spel waar ik graag de naam van wil weten.
Het is een MSdos(floppy?) game.
Is zo'n 13 jaar geleden dat ik het gespeeld heb.
Moeilijk uitleggen maar zal kijken wat ik nog weet.

Het was volgens mij een soort puzzelgame waarbij je een bolletje was.
Levels hadden volgens mij altijd een zwarte achtergrond.
Je had allemaal dunne lijntjes horizontaal waar je dan over kon lopen (en waar je volgens mij ook over naar boven en beneden kon)
Het zag er verder allemaal vrij simpel/lo-fi uit

Meer kan ik me niet herinneren helaas :/
Heb al veel zelf gezocht maar kan ik niet meer vinden.

Iemand enig idee?
Boulder Dash / Rockford wellicht?
Afbeeldingslocatie: http://www.c64-wiki.com/images/2/25/Boulderdash_Animation.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Firestone op 25-08-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Laatst online: 08:22
Dan misschien Rockford, Boulder dash heb ik voor de NES en ziet er alweer geavanceerder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalMarty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:34
Bedankt, maar is hem helaas niet.
Is nog simpeler kwa graphics.
Beetje zo'n idee, lvl's waren dan wel veel groter, uitgebreider en veel meer aangekleed, maar volgens mij zag het er zo ongeveer uit. (Het is geen falldown oid)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-J3EeFjJbRmI/UDogbjSGQiI/AAAAAAAAANg/ESQS_WJ4oe8/s800/Spel.jpg

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
Beste Tweakers,

Heel stom, maar ik heb een spel in m'n hoofd waarvan ik NIET meer op de titel kom, and it's driving me crazy.
Hulp wordt zeer gewaardeerd. |:(

Ik kan me alleen nog enkele 'scenes' herinneren. Zo bestond de eerste missie volgens mij uit het volgende: je stond hoog op een heuvel, met beneden je een dorpje. Op de een of andere manier moest je met een touw naar beneden, om vervolgens een of andere slechterik de das om te doen en uiteraard dingen op te blazen.

Een ander deel (geen idee of het dezelfde game is :P ) moest je met een boot een heel eind over een rivier varen, en ondertussen op allerlei menschen op de kade schieten. Een deel van de rivier moest ook lopend/zwemmend afgelegd worden.

Mijn eerste ingeving was FarCry (2), maar ik heb nog geen screenshots kunnen vinden die overeen komen met mijn hersenspinsels.

Waarschijnlijk praat ik echt onzin voor de meeste oren, maar ik hoop dat iemand suggesties heeft!!

Oh ja, de omgeving was 'jungle-achtig'!! O-)

Alvast dank

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
brainovic schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:37:
Beste Tweakers,

Heel stom, maar ik heb een spel in m'n hoofd waarvan ik NIET meer op de titel kom, and it's driving me crazy.

Ik kan me alleen nog enkele 'scenes' herinneren. Zo bestond de eerste missie volgens mij uit het volgende: je stond hoog op een heuvel, met beneden je een dorpje. Op de een of andere manier moest je met een touw naar beneden, om vervolgens een of andere slechterik de das om te doen en uiteraard dingen op te blazen.

Een ander deel (geen idee of het dezelfde game is :P ) moest je met een boot een heel eind over een rivier varen, en ondertussen op allerlei menschen op de kade schieten. Een deel van de rivier moest ook lopend/zwemmend afgelegd worden.

Mijn eerste ingeving was FarCry (2), maar ik heb nog geen screenshots kunnen vinden die overeen komen met mijn hersenspinsels.

Waarschijnlijk praat ik echt onzin voor de meeste oren, maar ik hoop dat iemand suggesties heeft!!

Alvast dank
Klinkt als 1 van de honderd delen van splinter cell. Ander Sniper Elite.

Maar scenes helpen niet veel. Hoe zag het eruit, wat voor graphics, wat voor soort graphics. Hoe was de 3d? Hoeveel vrijheid had je. etc etc. Algemeen spel beschrijven helpt nie zoveel. Kan 100 titels bedenken die dat hebben :9 .

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Beste Tweakers,

Alvast dank
Doet me denken aan Delta Force. Kan dat?

Verwijderd

Ik heb niet heel de thread doorgelezen, dus mijn excuses als het al een gepasseerd is.

Maar ik zit al een hele tijd te zoeken achter een oud (386/486) spel; Ik herinner me er niet veel van (ik was toen nog jong) maar het was een 2D platform game waarin je een (geel) kuiken speelde met pijl en boog. Veel meer herinner ik me niet meer, maar het lijkt me niet dat er zoveel spellen zijn/waren waarin je een kuiken met pijl en boog speelt :p

Ik heb me er vroeger menige uren mee geamuseerd en wou eens proberen of ik het nu nog vind :p

Edit: typo's

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:05
Beste Tweakers,

Alvast dank
Ik denk aan Call Of Duty: Black Ops

Edit: zoek op youtube maar eens naar Black Ops en dan de missies "Operation 40" en "Crash Site"

[ Voor 4% gewijzigd door Jimmy-time1 op 12-09-2012 16:26 ]

• Lizard
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:11:
Ik heb niet heel de thread doorgelezen, dus mijn excuses als het al een gepasseerd is.

Maar ik zit al een hele tijd te zoeken achter een oud (386/486) spel; Ik herinner me er niet veel van (ik was toen nog jong) maar het was een 2D platform game waarin je een (geel) kuiken speelde met pijl en boog. Veel meer herinner ik me niet meer, maar het lijkt me niet dat er zoveel spellen zijn/waren waarin je een kuiken met pijl en boog speelt :p

Ik heb me er vroeger menige uren mee geamuseerd en wou eens proberen of ik het nu nog vind :p

Edit: typo's
New Zealand Story
Wikipedia: The NewZealand Story

Verwijderd

Yes, dat was het.

Thanks, nu nog eens kijken of ik het aan de praat krijg

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Sniper Ghostwarrior ?

[ Voor 76% gewijzigd door JediUberknaft op 12-09-2012 17:19 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Postius schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:47:
[...]

Klinkt als 1 van de honderd delen van splinter cell. Ander Sniper Elite.
Sniper Elite is dat zeker niet, dat speelt zich voornamelijk in stedelijk gebied af en heeft als kenmerk dat je de kogel volgt bij je langste headshot afstand.

Klinkt mij als (de al genoemde) Delta Force of Farcry

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Jimmy-time1 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:19:
[...]

Ik denk aan Call Of Duty: Black Ops

Edit: zoek op youtube maar eens naar Black Ops en dan de missies "Operation 40" en "Crash Site"
zat ik ook aan te denken ja, daar moest je inderdaad ook vanuit de jungle naar een zanderig gebied en daar met een touw sliden met je famas geloof ik

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sniper Ghostwarrior is ook mijn keuze.

• brainovic
  • Laatst online: 09-09 14:06
Dank dank! Sniper Ghost Warrior is het!
Overigens nooit geweten dat ik dit spel heb gespeeld, maar goed....
Maar weer eens uit de kast trekken dan.

Nogmaals allen dank voor het snelle reageren

:>

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Glad we could help .. Ik heb m net uitgespeeld, vandaar dat het allemaal zo bekend klonk :+

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004

Khaine

Python liefhebber

Beste Tweakers,

Alvast dank
Volgens mij is dit de eerste missie van Halo 3.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Lizard
Anders lees je even 2 posts boven je...

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Ik zoek een soort 'realtime' game.

Eigenlijk is het een soort planetside 2 + WvW van GW2 + End of Nations achtig spel waar ik naar op zoek ben, grote map waar je gebieden moet vervoeren met jouw 'team/server' zodat dit van jullie wordt eigenlijk.
Een spel dat altijd leeft, dat je inlogt gaat spelen en als jij slaapt je team gewoon doorgaat met het veroveren van de gebieden.

Heeft iemand een cool spel dat deze verwachtingen voldoet?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:55
Ik ben op zoek naar een spel, zeer oud voor DOS.

Je begon als een jongetje/tovenaar buiten een kasteel meen ik het is een sidescrolling game, als je een kant op ging lopen vlogen er eenden door de lucht. Het eerste level wat ik herinner was volgens mij vrij donker.

Er is niet veel van te maken maar hoop dat iemand het weet, het is niet het briljante spel hocus pocus.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Tiwazz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:48:

Je begon als een jongetje/tovenaar buiten een kasteel meen ik het is een sidescrolling game, als je een kant op ging lopen vlogen er eenden door de lucht. Het eerste level wat ik herinner was volgens mij vrij donker.

Er is niet veel van te maken maar hoop dat iemand het weet, het is niet het briljante spel hocus pocus.
Hocus Pocus misschien? Zoeken op Hocus Pocus dos game op google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
:/ :/ :/ serieus?

Khaine schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:06:
[...]

Hocus Pocus misschien? Zoeken op Hocus Pocus dos game op google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Khaine bedoelt het allemaal goed jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ok ik zoek een spel. Ik weet niet heel goed hoe ik dit het beste kan uitleggen / omschrijven maar ik doe een poging.

* Ik speelde het spel als klein jongetje, in ong, 1995 - 1998
* Het is een 2D spel, en je ziet jezelf vanaf boven af, ook de "wereld" om je hen van boven.
* Volgens mij ben je een rode (soort van) bal
* Het is een puzzle game, waarmee je met dat *ballatje* de uitgang van de level moet vinden
* De *wereld* is gevuld met groen *spul* dat verdwijnt wanneer je erover heen gaat. Wat ook tot gevolg kan hebben dat items (zoals stenen, bommen) daardoor naar beneden vallen en dus op je balletje kan vallen en dus dood bent.
* Onderweg naar de uitgang kan je items verzamelen. (ik dacht altijd soort van electrisch spul wat je verzamelt maar dit weet ik niet meer zeker)
* Ook waren er hostile mobs, die achter je aan kwamen. Alleen ik durf niet te zeggen wat voor mobs dit waren.
* Er is ook een soort van scorebord die je onder in het beeldscherm ziet, deze is volgens mij grijs. En hier staat ook meerdere dingen in, ook je levens enz.

Dit is alles wat ik van het spel kan herinderen, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen :D

Alvast bedankt.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Voldoet niet helemaal aan je beschrijving, maar misschien is het Marble Madness?

En anders staat ie hier misschien tussen?

[ Voor 28% gewijzigd door PromoX op 14-09-2012 10:28 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Madstorm schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:02:
Ok ik zoek een spel. Ik weet niet heel goed hoe ik dit het beste kan uitleggen / omschrijven maar ik doe een poging.

* Ik speelde het spel als klein jongetje, in ong, 1995 - 1998
* Het is een 2D spel, en je ziet jezelf vanaf boven af, ook de "wereld" om je hen van boven.
* Volgens mij ben je een rode (soort van) bal
* Het is een puzzle game, waarmee je met dat *ballatje* de uitgang van de level moet vinden
* De *wereld* is gevuld met groen *spul* dat verdwijnt wanneer je erover heen gaat. Wat ook tot gevolg kan hebben dat items (zoals stenen, bommen) daardoor naar beneden vallen en dus op je balletje kan vallen en dus dood bent.
* Onderweg naar de uitgang kan je items verzamelen. (ik dacht altijd soort van electrisch spul wat je verzamelt maar dit weet ik niet meer zeker)
* Ook waren er hostile mobs, die achter je aan kwamen. Alleen ik durf niet te zeggen wat voor mobs dit waren.
* Er is ook een soort van scorebord die je onder in het beeldscherm ziet, deze is volgens mij grijs. En hier staat ook meerdere dingen in, ook je levens enz.

Dit is alles wat ik van het spel kan herinderen, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen :D

Alvast bedankt.
Klinkt een beetje als Supaplex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Mijn zoektocht naar een spel is een oude DOS game die ik vroeger speelde op de 286/386 zover ik me kan herinneren.

Je begon de game als een glazenwasser van een wolkenkrabber. Op gegeven moment kon je door een open gelaten raam naar binnen klimmen en kwam je terecht in een kantoor ruimte. Hier vond je uiteindelijk een geheime doorgang waarachter een soort van tijd/teleportatie machine stond.
Na wat puzzelwerk kon je de "machine" gebruiken en kwam je terecht in een alien wereld.

Ik denk dat ik op google de game uiteindelijk wel kan vinden, maar het is natuurlijk ook leuk om je oude herinneringen op te halen en te delen met andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Wylana schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:37:
[...]

Klinkt een beetje als Supaplex
[video]
OMG, jaaa dat is hem.. *O*
Supaplex nu je het zegt komt het ook weer bekend voor..

Aahh jeugd sentiment O+

dank u zeeeer d:)b

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:49

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Jasperklaren schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:45:
Mijn zoektocht naar een spel is een oude DOS game die ik vroeger speelde op de 286/386 zover ik me kan herinneren.

Je begon de game als een glazenwasser van een wolkenkrabber. Op gegeven moment kon je door een open gelaten raam naar binnen klimmen en kwam je terecht in een kantoor ruimte. Hier vond je uiteindelijk een geheime doorgang waarachter een soort van tijd/teleportatie machine stond.
Na wat puzzelwerk kon je de "machine" gebruiken en kwam je terecht in een alien wereld.

Ik denk dat ik op google de game uiteindelijk wel kan vinden, maar het is natuurlijk ook leuk om je oude herinneringen op te halen en te delen met andere :)
Future Wars: Time Travellers

Wikipedia: Future Wars
YouTube: Future Wars: Time Travellers - PC DOS (1989)

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Loom?

Is zo een beetje het enigste wat me nu met eenden en tovenaar bekend voorkomt. Als je zegt sidescrolling, is het dan wel een point and klik adventure of toch een andere genre?

YouTube: Amiga Longplay \[149] Loom

/edit: Eventueel Fable. Niet het spel uit 2004 maar het echte uit 1996.

YouTube: Let's Jab Fable (1996) 01

[ Voor 10% gewijzigd door Roman op 14-09-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 15:58

Wildfire

Joy to the world!

Roman schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:05:
[...]

Loom?

Is zo een beetje het enigste wat me nu met eenden en tovenaar bekend voorkomt. Als je zegt sidescrolling, is het dan wel een point and klik adventure of toch een andere genre?

YouTube: Amiga Longplay \[149] Loom

/edit: Eventueel Fable. Niet het spel uit 2004 maar het echte uit 1996.

YouTube: Let's Jab Fable (1996) 01
Ik ken ook nog wel een point-and-click adventure: Simon the Sorcerer. Zelf nooit gespeeld, dus hoe het zit met een kasteel en eenden weet ik niet :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Wildfire schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:01:
[...]

Ik ken ook nog wel een point-and-click adventure: Simon the Sorcerer. Zelf nooit gespeeld, dus hoe het zit met een kasteel en eenden weet ik niet :)
Simon the Sorcerer is ook gaaf, maar zonder eenden. Ken nog meer point and klick adventures met tovenaars.

Kwam trouwens deze site tegen met een hoop adventure spellen, wel in het duits. http://www.adventures-kompakt.de/adventure.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Monsterbash ?

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Allen bedankt maar hij zit er niet tussen. Sorry dat ik dit niet vermeld had het is geen point and click het is een sidescrolling platformer tot nog toe lijkt hij het meest op monsterbash.

Ik dacht zelfs aan de eerste afbeelding op die pagina te zien dat het hem was maar dit is helaas niet. Kwa stijl lijkt hij er heel veel op allen was het jongetje kleiner en minder gedetailleerd. En eenden, dat is het enigste wat ik me echt goed herinner. Hmm, ik verwacht niet dat we hem gaan vinden met mijn kleine omschrijving, maar de zwarte lucht en grond in monsterbash ziet er uit als de game die ik bedoel..

Edit:

Monsterbash ziet er wel gaaf uit btw! Die ga ik spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door ndonkersloot op 14-09-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

apNia schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 02:12:
Khaine bedoelt het allemaal goed jongens.
Danku vriendelijk. Helft van de tijd ga ik inderdaad niet het hele topic doornemen om te kijken of het antwoord er al staat. Kleine moeite neem ik aan om mijn antwoord te skippen als het al gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Daar ging het helemaal niet om; in de originele post met vraag, die je nota bene quote, staat al dat het hocus pocus niet is. En dan kom jij met dat als antwoord. Beetje suf, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

MaximusTG schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:38:
Daar ging het helemaal niet om; in de originele post met vraag, die je nota bene quote, staat al dat het hocus pocus niet is. En dan kom jij met dat als antwoord. Beetje suf, niet?
Zie het nu pas idd.

Verder niet spannend, ik heb geen idee wat het kan zijn.

• ndonkersloot
Maakt allemaal niet uit ben allang blij dat iemand reageerde! Alhoewel ik er wel een beetje zachtjes om moest lachen/grinniken.

Buiten dat is hocuspocus echt een toffe game, die heb ik zoveel gespeeld vroeger.

• Arjantje72
  • Laatst online: 15:13
Ik zoek de naam voor een RPG voor de pc. het is zo'n beetje uit de tijd van Diablo I (gezien de graffics).

Je bent een boerenzoon, en je kan in het begin niet veel, totdat je een kroeg/cafe/eethuis? binnengaat en daar een opdracht krijgt.
Dan ga je een houten brug over en wordt je aangevallen door struikrovers/monsters?
Je loopt naar een andere dorp?, waardoor je steeds aangevallen word en steeds sterker wordt.
Je hebt geen toverspreuken ofzo, althans in het begin, later weet ik niet.
de kaart begint zwart, maar waar je loopt zie je stees meer van de kaart.
Het lijkt op Diablo 1, maar dat is ie toch niet.

Verwijderd

Arjantje72 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 00:48:
Ik zoek de naam voor een RPG voor de pc. het is zo'n beetje uit de tijd van Diablo I (gezien de graffics).

Je bent een boerenzoon, en je kan in het begin niet veel, totdat je een kroeg/cafe/eethuis? binnengaat en daar een opdracht krijgt.
Dan ga je een houten brug over en wordt je aangevallen door struikrovers/monsters?
Je loopt naar een andere dorp?, waardoor je steeds aangevallen word en steeds sterker wordt.
Ik denk dat je Fable (1?) bedoeld.

• Arjantje72
Helaas niet, die is veel te modern :)

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Eerste Dungeon Siege?

Of misschien Kult: Heretic Kingdoms?

• Arjantje72
Khaine schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 01:20:
[...]

Eerste Dungeon Siege?

Of misschien Kult: Heretic Kingdoms?
Kult: Heretic Kingdoms lijkt er wel héél veel op., maar de naam zegt me echt helemaal niks..da's raár
Ik zal het morgen eens verder bekijken, bedankt alvast!!! :)

• FrankRicard
  • Laatst online: 10:52
Roman schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:05:
[...]

Simon the Sorcerer is ook gaaf, maar zonder eenden. Ken nog meer point and klick adventures met tovenaars.

Kwam trouwens deze site tegen met een hoop adventure spellen, wel in het duits. http://www.adventures-kompakt.de/adventure.html
Discworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dink Smallwood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Probeer het eens met Fable 1996 (er betsaan n.l. 2 Fable spellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Khaine schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:25:
[...]

Danku vriendelijk. Helft van de tijd ga ik inderdaad niet het hele topic doornemen om te kijken of het antwoord er al staat. Kleine moeite neem ik aan om mijn antwoord te skippen als het al gegeven is.
Misschien Ghosts 'N Goblins YouTube: Amiga Longplay \[100] Ghosts 'N Goblins

of Ghouls 'N Ghosts YouTube: Amiga Longplay \[104] Ghouls 'N' Ghosts

Maar geen eenden, wel andere vliegende beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roman schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:24:
[...]

Probeer het eens met Fable 1996 (er betsaan n.l. 2 Fable spellen).
Klopt, maar die uit 1996 is een adventure en geen RPG. Heel andere graphics ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Staat misschien hier tussen: http://forum.worldofplaye...61539-Diablo-Alternativen

Leuke overzicht van Diablo Alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Een arcade spel wat ik in 1993 speelde op een camping in frankrijk XD..

Zal ongetwijfeld een MAME arcade kast zijn...... je most grote gevechtsvloten neerknallen... Terminater 2 arcade gameplay ;).. met een pistool

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 14:46

TommyGun

Stik er maar in!

Ik probeer op de naam van een spel te komen maar het lukt me maar niet... Het heeft een soort van GTA-sfeertje. Geen Just Cause, maar het was wel in de rimboe (Vietnam of zo?). Spel (sowieso voor de PC) is zeker 5 jaar oud, zo niet ouder. Details die ik nog weet: jezelf dronken zuipen in de kroeg, drugs handelen, door road blocks knallen van het leger, overal bendes (burgeroorlogen).

EDIT: Gevonden: TommyGun in "[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5"

[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 18-09-2012 13:27 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Als je zegt GTA-sweertje, is het dan ook zoals in deel 1 en 2 van boven af, of toch zoals deel 3 in 3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 14:46

TommyGun

Stik er maar in!

Roman schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:17:
Als je zegt GTA-sweertje, is het dan ook zoals in deel 1 en 2 van boven af, of toch zoals deel 3 in 3D?
3D. Weet alleen niet meer FPS of 3rd person.

EDIT: Boiling Point - Road to Hell :D Valt toch weer tegen als je het zo terug ziet :+

[ Voor 14% gewijzigd door TommyGun op 18-09-2012 13:27 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dacht dat je Mercenaries bedoelde, voldoet exact aan de omschrijving :+

• JustMitchie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-04 19:28
Ik zoek de naam van een mario achtig spel voor op de pc of de mac (ik heb geen idee welke) Het spel heeft veel groen in de levels en is +/- meer dan 15 jaar uit. Ik geloof dat het iets was met Oscar maar toen ik hier op ging googlen kreeg ik niets wat er op leek.

Personage was n poppetje, heel basic die lijkt op die van de paper mario

[ Voor 12% gewijzigd door JustMitchie op 19-09-2012 15:35 . Reden: personage info ]

• Lizard

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Dat is waar ik ook aan dacht, die hebben wij ook gehad; Hier een filmpje:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ez1BKlQpG94]

Maar ja, weet niet of dit op Paper Mario moet lijken :p.

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

Just_Michel schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:21:
Ik zoek de naam van een mario achtig spel voor op de pc of de mac (ik heb geen idee welke) Het spel heeft veel groen in de levels en is +/- meer dan 15 jaar uit. Ik geloof dat het iets was met Oscar maar toen ik hier op ging googlen kreeg ik niets wat er op leek.

Personage was n poppetje, heel basic die lijkt op die van de paper mario
Cosmo's Cosmic Adventure ?

anders moet je even in het apogee/3drealms lijstje kijken
Er waren niet veel andere uitgevers met zulke spellen toen :)

[ Voor 5% gewijzigd door knightofn1 op 21-09-2012 13:28 . Reden: typo's ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Ik ben opzoek naar een RTS die zich afspeelt in de Chinese Dynastie, ergens in China (+/-), platform PC, tussen 2002-2008

Wat ik me nog kon herinneren was dat je huisjes kun bouwen waar families in gingen wonen, naarmate de stad groeide groeide de huisjes mee. Ook had je trainingskampen waarbij je militairen kon trainen op een klein zandveldje voor het trainingshuis. Onder andere een trainingskamp voor cavalerie en voor boogschutters.
Ook kon je diverse gewassen verbouwen, konden er ziektes en brand uitbreken.

Al met al lijkt het een beetje op Anno maar het was veel kleiner van opzet. Je kon redelijk ver inzoomen, niet ver uitzoomen en de personages (doktoren,brandweer) waren best groot.

Dit is zo'n beetje wat ik herinner, succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een zover ik me kan herinneren Dos spel. In dit spel is het de bedoeling om brandjes te blussen. Het is geen emergency of wat dan ook want dat is van bovenaf. Het spel wat ik bedoel is 2d en je bent eigenlijk in een huis brandjes aan het blussen die weer aangaan of groter worden naarmate de tijd vordert. Je bent dus als een mannetje rond aan het rennen om de brandjes te blussen. Het is al zo lang geleden dat ik er eigenlijk nog maar weinig over weet maar bovenstaande beschrijft het spel toch aardig.

Hoop dat iemand me kan helpen, is echt jeugd sentiment.

Edit: Extra info.

[ Voor 8% gewijzigd door Seal9 op 21-09-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
WimPliers schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:13:
Ik ben opzoek naar een RTS die zich afspeelt in de Chinese Dynastie, ergens in China (+/-), platform PC, tussen 2002-2008

Wat ik me nog kon herinneren was dat je huisjes kun bouwen waar families in gingen wonen, naarmate de stad groeide groeide de huisjes mee. Ook had je trainingskampen waarbij je militairen kon trainen op een klein zandveldje voor het trainingshuis. Onder andere een trainingskamp voor cavalerie en voor boogschutters.
Ook kon je diverse gewassen verbouwen, konden er ziektes en brand uitbreken.

Al met al lijkt het een beetje op Anno maar het was veel kleiner van opzet. Je kon redelijk ver inzoomen, niet ver uitzoomen en de personages (doktoren,brandweer) waren best groot.

Dit is zo'n beetje wat ik herinner, succes ;)
Het is niet Age of Empires 3: the Asian Dynasties? Of misschien toch Anno 1404, dat je in de war bent met de Orient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
MaximusTG schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:12:
[...]

Het is niet Age of Empires 3: the Asian Dynasties? Of misschien toch Anno 1404, dat je in de war bent met de Orient?
Nope het is niet van een grote serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
WimPliers schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:28:
[...]

Nope het is niet van een grote serie.
Klinkt als Emperor die ik thuis ook heb liggen.
Pharaoh ook van Sierra Entertainment is een soortgelijke game en ook leuk om te spelen.

Afbeeldingslocatie: http://softwreper.com/images/emperor-rise-of-the-middle-kingdom-bonus-campaign-pack-02.jpg

http://www.mobygames.com/...ise-of-the-middle-kingdom

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Flex0r schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:54:
[...]

Klinkt als Emperor die ik thuis ook heb liggen.
Pharaoh ook van Sierra Entertainment is een soortgelijke game en ook leuk om te spelen.

[afbeelding]

http://www.mobygames.com/...ise-of-the-middle-kingdom
Jep top, dankjewel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Seal9 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:08:
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een zover ik me kan herinneren Dos spel. In dit spel is het de bedoeling om brandjes te blussen. Het is geen emergency of wat dan ook want dat is van bovenaf. Het spel wat ik bedoel is 2d en je bent eigenlijk in een huis brandjes aan het blussen die weer aangaan of groter worden naarmate de tijd vordert. Je bent dus als een mannetje rond aan het rennen om de brandjes te blussen. Het is al zo lang geleden dat ik er eigenlijk nog maar weinig over weet maar bovenstaande beschrijft het spel toch aardig.

Heb even gezocht maar kan zo niets vinden.
Misschien staat ie hier ergens tussen : http://www.mobygames.com/game-group/firefighting-games

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Thnx. zal zodra ik thuis ben eens kijken of hij daar tussen staat. Op het werk wordt het helaas geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Flex0r schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:33:
[...]

Heb even gezocht maar kan zo niets vinden.
Misschien staat ie hier ergens tussen : http://www.mobygames.com/game-group/firefighting-games
Helaas, ik heb het bekeken maar ik zag er niets bekends bij.
Misschien is het wel te lang geleden. Mocht iemand toch nog een ideetje hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

Seal9 schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:57:
[...]

Helaas, ik heb het bekeken maar ik zag er niets bekends bij.
Misschien is het wel te lang geleden. Mocht iemand toch nog een ideetje hebben dan hoor ik het graag.
Weet je zeker dat het geen handheld spel was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Warez doen we niet aan op Tweakers.net

[ Voor 89% gewijzigd door Cloud op 01-10-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede dag allemaal
Ik hoop dat iemand dit spel kent,

Beschrijving:
Het is een spel welk zich afspeelt deels in een robot deels er buiten.Zover ik weet is het helemaal 3 person en lijkt het iets op transformers met uitzondering dat je in de missies ook buiten je robot moet soms en dat je geen auto bent maar permanent een robot.

Als ik goed heb(pin me er niet op vast)is het spel van rond 2003/2007 maar dat is niet zeker.
het ziet er niet uit waarschijnlijk want draaide op direct x 9 als ik dat goed had.
Ik zoek dus de naam van dit spel of iemand die het herkent en weet ongeveer uit welk jaar het komt.

Groetjes
Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:49

Standeman

Prutser 1e klasse

Kijk even in dit lijstje van BattleMech games.

offtopic:
en lees ook even Het algemeen beleid #groeten ;)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gevonden het is Front Mission Evolved tenminste de titel herken ik dus probeer hem te vinden om te spelen maar vind geen link helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:28
Link is goed te doen toch?
Deze bijvoorbeeld:
http://store.steampowered.com/app/43000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Of niet voor absurde Steam-prijzen: http://www.budgetgaming.n...+mission:+evolved_PC.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arline
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-12-2022
Ik ben op zoek naar de naam van een spel van ongeveer 15 jaar oud gok ik.
In het spel ben je een mannetje met paarse kleren aan die kabouters moet vangen. Als er iets gevangen is moet je geloof ik een oplossing geven voor ene vraagstuk en je moet zo cadeaus sparen. In de winkel kun je netten ed kopen om mee te vangen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Seal9 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:08:
Hallo tweakers,

Misschien geen brandjes, maar je omschrijving doet me denken aan Mario's Cement Factory:
Daar moet je ook rondrennen om te voorkomen dat het cement overloopt :)

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20090430214050/nintendo/en/images/8/87/MarioCementFactory.jpg

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1 ... 28 ... 72 Laatste