Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar redelijk moderne PC game waar je een schip moet besturen die rond een planeet vliegt. (Geen 3D Flight, je ziet dus letterlijk de planeet en het schip). Er komt een heleboel aliens en ander gespuis af op de planeet, en je moet voorkomen dat ze de planeet raken met de wapens van je schip. Ik herinner me nog dat er ook bosses waren, heel wat levels en een erg opvallende soundtrack. Het is geen retail game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zoek naar een Racegame.

Het is al een tijdje geleden toen ik de Racegame speelde waar ik nu ok zoek ben.

Het is een oude racegame met "kinderachtiche autotjes" en het spel zag je via bovenaanzicht ( denk herbij aan gta 2 bijv.)

Het doel van dit spel is uiteindelijk alle race autotjes/mappen vijspelen. Er was een auto die heette Ghost en dit was de allersnelste/beste auto ( verder was er een auto genaamt banana en monster truck ong. weet het niet zeker. Er waren natuurlijk veel meer auto's maar de namen kan ik niet herinneren).
Het is zowel single en een Multiplayer game ( Max 2 personen).

Het was toen ( Volgens mij ) ook gratis te downloaden en het is een normaale game, geen browser game etc.

Verder kan ik me niet echt meer herinneren over dit spel, dus als iemand een idee heeft hoor ik het graag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:25:
Op zoek naar een Racegame.

Het is al een tijdje geleden toen ik de Racegame speelde waar ik nu ok zoek ben.

Het is een oude racegame met "kinderachtiche autotjes" en het spel zag je via bovenaanzicht ( denk herbij aan gta 2 bijv.)

Het doel van dit spel is uiteindelijk alle race autotjes/mappen vijspelen. Er was een auto die heette Ghost en dit was de allersnelste/beste auto ( verder was er een auto genaamt banana en monster truck ong. weet het niet zeker. Er waren natuurlijk veel meer auto's maar de namen kan ik niet herinneren).
Het is zowel single en een Multiplayer game ( Max 2 personen).

Het was toen ( Volgens mij ) ook gratis te downloaden en het is een normaale game, geen browser game etc.

Verder kan ik me niet echt meer herinneren over dit spel, dus als iemand een idee heeft hoor ik het graag. ;)
Is het niet gewoon ignition? Die komt hier volgens mij iedere 2 weken wel een keer voorbij.
YouTube: Ignition PC Gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankRicard schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:12:
Is het niet gewoon ignition? Die komt hier volgens mij iedere 2 weken wel een keer voorbij.
YouTube: Ignition PC Gameplay
Haha, dankjewel! Dat is hem idd, had topic niet helemaal doorgezelen 7(8)7.
Maar toch bedankt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:29

Khaine

Python liefhebber

Khaine schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:35:
Op zoek (namens een vriend):

Top-down RPG-achtige game. We denken hier aan het begin van de DOS-periode, misschien zelfs wel VEC-20. Er zat geluid bij (niet al te mooi). Je kon schieten en het was mogelijk om in bepaalde shops "fuel" te kopen. Waar dit voor gebruikt werd is niet helemaal zeker meer. Achtergrond was volgens ons/mij gewoon zwart.

Het doet qua gameplay ergens denken aan het eerste Zelda/Link spel (voor de NES).

Heeft iemand ENIG idee?
Niemand? Ook geen lampje?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:30

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:07:
Ik ben op zoek naar redelijk moderne PC game waar je een schip moet besturen die rond een planeet vliegt. (Geen 3D Flight, je ziet dus letterlijk de planeet en het schip). Er komt een heleboel aliens en ander gespuis af op de planeet, en je moet voorkomen dat ze de planeet raken met de wapens van je schip. Ik herinner me nog dat er ook bosses waren, heel wat levels en een erg opvallende soundtrack. Het is geen retail game.
Zou het Major Stryker van Apogee kunnen zijn?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:28
quovadis25 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:03:
Ik ben op zoek naar een oude voetbalmanager game. Dit was op DOS en je had meer dan genoeg aan 1 diskette. Het was een spel waar er 4 divisies waren, waarin er verschillende Europese clubs werden geplaatst. Zo bestond Divisie 1 uit oa Barcelona, Ac Milan, Anderlecht, Ajax,...
Divisie 2 was dan met oa PSV, Club Brugge (dacht ik)
Divisie 3 zat ondermeer Twente
Divisie was er dan Toulouse, Dynamo Dresden.

Het spel had een zwarte achtergrond en je moest het spel besturen met de functies toetsen (F1 was klassement doorgaan, F2 financiële info,...). Aan het einde van het seizoen had je dan de transferperiode, waarin je eerst de eigen contracten kon verlengen en daarna kon je gaan bieden op allerhande spelers die geen contractverlenging wouden bij hun ploeg. De transferbedragen van de beste verdedigers bedroeg ongeveer 70 miljoen BEF. De middenvelders was dan eerder 90 miljoen en de beste spitsen gingen weg voor een bedrag van om en beide 120 miljoen.

Je kon maximum 20 seizoenen spelen en daarna was het spel gedaan. Verder kon je door bepaalde files te editten in dos (edit blablabla.dat) spelers beter maken of extra geld aan je club geven...

Iemand een idee over welk spel ik het heb, want ik vind nergens geen info erover online.

Ohja het spel was in het nederlands en de eerste maal dat ik het speelde was ergens begin de jaren 90 (de ploegen waren ook van rond die periode Pieter Huistra was speler van Twente)
niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Hai allemaal,

Ik weet dat de tweakerts veel kennis hebben dus ik wil jullie het volgende vragen.
Ik ben namelijk opzoek naar een MMORPG maar ik ben de naam vergeten! :')
Ik kwam dus laatst op een site van een nieuwe MMORPG het ging om deel 2, de homepage was een beetje soort gouden style en er stond links een character met armor aan en in het rechter gedeelte kon je ook registreren het ging zelfs om een MMORPG met een .nl domein naam ( voor de EU servers? ga ik vanuit )

Ik wilde mezelf registeren maar het is er niet van gekomen dus toen ik eenmaal later het op wilde zoeken had ik de site niet opgeslagen.. domme ik! :(

Nu wil ik weten welke MMO dit is!

Help mij tweakerts! :)

dank u zeer :>

// edit 1: ik kan me herinneren toen ik op de site kwam ik een soort WoW gevoel kreeg.
het ging overigens om een gratis MMORPG
( door verwezen dankzei Arnlith )

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 10:57
@ xheroxkefx - Is het niet Everquest 2? Die is tegenwoordig ook free geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Perfect World misschien anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Savage 2 misschien? ik zeg maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooka
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 19:01
Ik probeer het eens...

Het spel is redelijk recent. Max 5 jaar oud, denk ik. Bij het opstarten log je in een computersysteem

Je zit op een gestrand schip achter een computer in een kamer waar je niet uit kunt. De computer is aangesloten op een videosysteem en je kunt lichten aan- en uit doen en deuren open en dicht maken op afstand op het schip. Op deze manier leid je een dame door het schip heen en je bent op zoek naar een (als ik het goed herinner) een onderzeese beschaving met een soort uberwezens.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
kooka schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:35:
Ik probeer het eens...

Het spel is redelijk recent. Max 5 jaar oud, denk ik. Bij het opstarten log je in een computersysteem

Je zit op een gestrand schip achter een computer in een kamer waar je niet uit kunt. De computer is aangesloten op een videosysteem en je kunt lichten aan- en uit doen en deuren open en dicht maken op afstand op het schip. Op deze manier leid je een dame door het schip heen en je bent op zoek naar een (als ik het goed herinner) een onderzeese beschaving met een soort uberwezens.

Iemand een idee?
Deze wellicht http://en.wikipedia.org/wiki/EXperience112

Ik heb deze echter nog niet echt aan de praat kunnen krijgen onder win7

[ Voor 4% gewijzigd door Flex0r op 20-01-2012 11:01 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooka
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 19:01
Hey, dat is hem inderdaad!
Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

Cyphax

Moderator LNX
Euh 1 diskette.. Premier Manager 3 van Gremlin? Die heb ik ook wel veel gespeeld en die pastte ruimschoots op 1 diskette.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serendipity
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 10:15

Serendipity

"No fear, I is here"

Misschien dat jullie deze wel weten:

Vroeger, in het tijdperk dat W95 supercool was, heb ik 2 spelletjes gehad, alleen kan ik die nu niet meer vinden.

Spel 1:
Een topdown tankspelletje.

Het hoofddoel was om de tegenstander te vinden die in zijn tank zat en die kapot te schieten. Zelf zat je ook in een tank. Je begon in je basis wat niet meer was dan een vierkant met wat kanonnen op de randen en een deur die alleen voor jou open ging. Hierna kon je naar buiten rijden en proberen je tegenstander te vernietigen.

Daarnaast vlogen er altijd helicopters over, die je probeerden neer te schieten. (overigens was dit spel multiplayer te spelen door splitscreen!!!)

Spel 2:
(Bij dit spel staat mij dat het spel iets van Tiger heet, maar ik kan het mishebben (het is niet tyrian 2000))
Een topdown vliegtuigspel.

In dit spel, wat ik eigenlijk alleen maar multiplayer heb gespeeld, was je allebei een vliegtuig (rood en blauw) en je vloog over het level heen. Hierbij vernietigde je tegenstanders en pakte je upgrades die de tegenstanders dropten. Dit is eigenlijk nog het enige wat ik me kan herinneren...

Hoop dat jullie er iets wijzer uit worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion2k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-05 11:34
Spel 1 klinkt als het spel "Return Fire". Ik herinner me een nog simpelere versie van dit spel voor de 286, maar kan de naam niet meer bedennken.

Ik neem aan dat je voor spel 2 niet Raptor bedoeld? Dat was bijna hetzelfde als Tyrian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serendipity
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 10:15

Serendipity

"No fear, I is here"

Return Fire zou best wel eens kunnen kloppen! Ga ik eens verder mee zoeken.

Fire Power is het spel wat er aan vooraf ging. Stamt uit 1987. Hier een youtube filmpje van het spel! Fire Power was ook degene die ik zocht! Thanks alvast voor deze vondst :)

En ik bedoel inderdaad niet raptor. Dit spel was iets futuristischer en de vliegtuigjes waren veel meer uitgezoomd.

Nummer 2 ook gevonden:
Flying Tigers! Mijn dag is weer gemaakt! Thnx!

[ Voor 51% gewijzigd door Serendipity op 26-01-2012 11:53 . Reden: Nummer 2 gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion2k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-05 11:34
Inderdaad ja Fire Power. Wat een fantastisch spel was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Laatst online: 23:44
Scorpion2k schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:11:
Inderdaad ja Fire Power. Wat een fantastisch spel was dat.
Ik ken nog een oude variant, tunneler:
YouTube: Tunneler (DOS) - Game Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cageman
  • Laatst online: 11-07 17:50
Het aloude, welbekende windows 95 spelletje dat er standaard bij zat, met het blauwe balletje dat je door talloze doolhoven moest sleuren? Heb ik op mijn eerste pc helemaal kapot gespeeld. Leuk was ook de feature dat je je eigen levels kon maken. Kan me nog herinneren dat mijn oppas levels maakte, ik hem uitspeelde en dan andersom. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:49
Marble Madness ?

Hmm nee, vast niet.

[ Voor 41% gewijzigd door NeutraleTeun op 29-01-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 23:06
Ik zoek de name van een indiegame van een jaar of wat terug. Het is een vrij klein spelletje, soort van godgame. Je hebt gewoon een scherm en het was iets van 3 levels. Enige gameplay die er was is een keuze maken uit bv. een meteoriet, regen of whatever, dit had dan invloed op de natuur/mensen. Op een gegeven moment kon je zelfs de konijnen de intelligentse diersoort laten worden. De volgorde van de keuzes was verantwoordelijk voor hoe het spel verliep. Ik speelde het een jaar of 5 terug maar het kan goed iets ouder zijn. Iemand?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
Cyphax schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:28:
[...]

Euh 1 diskette.. Premier Manager 3 van Gremlin? Die heb ik ook wel veel gespeeld en die pastte ruimschoots op 1 diskette.
nah er kwam helemaal niets grafisch aan te pas. Gewoon een DOS text game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:50

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Cageman schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:08:
Het aloude, welbekende windows 95 spelletje dat er standaard bij zat, met het blauwe balletje dat je door talloze doolhoven moest sleuren? Heb ik op mijn eerste pc helemaal kapot gespeeld. Leuk was ook de feature dat je je eigen levels kon maken. Kan me nog herinneren dat mijn oppas levels maakte, ik hem uitspeelde en dan andersom. Iemand?
Hover

Wikipedia: Hover!

Tenminste dat zat er bij de mijne op.

Is alleen geen balletje... :?

Hier nog een jijbuis filmpje: YouTube: Microsoft Hover! Playthrough

[ Voor 11% gewijzigd door Roman op 31-01-2012 21:31 ]

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quovadis25 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:29:
[...]

nah er kwam helemaal niets grafisch aan te pas. Gewoon een DOS text game
Gokje: http://www.mobygames.com/game/dos/football-manager

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
nee jammer genoeg ook niet. Het spel was compleet nederlandstalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

quovadis25 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:28:
[...]

nee jammer genoeg ook niet. Het spel was compleet nederlandstalig.
Volgens zoek jij een DOS game genaamd: "Holland". Sterkte met vinden, aangezien het volgens mij nergens meer te verkrijgen is (op het internet).. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppiimm123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:36
Hallo,
Ik zoek de naam van een soort simulatie race spel, waarbij je uit verschillende auto's kon kiezen en waarbij je ook het gewicht en de vering kon aanpassen. Bij het spel zaten ook F1 auto's en ook nog hele oude auto's.
Ik kan het niet meer zo goed beschrijven want het was lang geleden dat ik het gespeeld heb(1 jaartje). Maar had er eigenlijk nooit meer aangedacht.
Met vriendelijke groet ppiimm123

[ Voor 7% gewijzigd door ppiimm123 op 04-02-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
ppiimm123 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 11:50:
Hallo,
Ik zoek de naam van een soort simulatie race spel, waarbij je uit verschillende auto's kon kiezen en waarbij je ook het gewicht en de vering kon aanpassen. Bij het spel zaten ook F1 auto's en ook nog hele oude auto's.
Ik kan het niet meer zo goed beschrijven want het was lang geleden dat ik het gespeeld heb(1 jaartje). Maar had er eigenlijk nooit meer aangedacht.
Met vriendelijke groet ppiimm123
Street Rod?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Bij Stunts kon je echter niet het gewicht en de vering aanpassen. De kracht van Stunts is zelf je stuntracebanen ontwerpen, daar had hij het niet over terwijl dat nogal memorabel was...

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Trinsec schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:43:
Bij Stunts kon je echter niet het gewicht en de vering aanpassen. De kracht van Stunts is zelf je stuntracebanen ontwerpen, daar had hij het niet over terwijl dat nogal memorabel was...
Bij streetrod 1 of 2 had je naar mijn weten weer geen Formule1 auto's in zitten, waar hij wel naar refereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Laatst online: 23:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Tja, maar ik heb Street Rod dan ook niet genoemd. ;) Maar zijn al de genoemde spellen niet van voor 2000? Ik krijg de indruk dat hij een recent spel bedoelt, van ongeveer 1 jaar geleden, tenzij ik het verkeerd heb gelezen.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Misschien is het Street Legal?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppiimm123
@hierboven
Nee sorry dat is het allemaal niet. Ja het is een recent spel van ik denk zon 2 a 3 jaartjes geleden. Mischien ook makkelijk om te weten dat het het 2e deel is van het race spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ik zoek de name rond het jaar 1998. Het is een game waarbij je een helikopter 3rd person bestuurt en targets moet vernietigen. Je kan vrij rondvliegen door vijandelijk gebied en je kon bijna alles slopen wat je tegenkwam. Uiteindelijk draait het natuurlijk om de doelen. Er waren ook bijandelijke vliegtuigen/helikopters/boten/installaties/infantrie en tanken die vuur op jou openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:50

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

^^ Of de anderen uit de strike serie zoals Jungle Strike of Desert Strike. Wikipedia: Strike series

@ Race spel... van 1 jaar geleden is nou niet echt oud, iets als Blur, Grand Tourismo, of een van de NFS serie....

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppiimm123
Hallo, Ik heb het spel al gevonden namelijk Live for Speed.
Allemaal bedankt voor het meehelpen met zoeken.
MVG ppiimm123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Squishie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:30:
Ik zoek de name rond het jaar 1998. Het is een game waarbij je een helikopter 3rd person bestuurt en targets moet vernietigen. Je kan vrij rondvliegen door vijandelijk gebied en je kon bijna alles slopen wat je tegenkwam. Uiteindelijk draait het natuurlijk om de doelen. Er waren ook bijandelijke vliegtuigen/helikopters/boten/installaties/infantrie en tanken die vuur op jou openen.
Team Apache,
of Jane's Combat Simulations: AH-64D Longbow,
of Jane's Combat Simulations: Longbow 2

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
EvaluationCopy schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:49:
Ik zoek de name van een indiegame van een jaar of wat terug. Het is een vrij klein spelletje, soort van godgame. Je hebt gewoon een scherm en het was iets van 3 levels. Enige gameplay die er was is een keuze maken uit bv. een meteoriet, regen of whatever, dit had dan invloed op de natuur/mensen. Op een gegeven moment kon je zelfs de konijnen de intelligentse diersoort laten worden. De volgorde van de keuzes was verantwoordelijk voor hoe het spel verliep. Ik speelde het een jaar of 5 terug maar het kan goed iets ouder zijn. Iemand?
Niemand? ;(

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoleM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-01 17:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Of course!!! Thanks! _/-\o_

En ik heb nog lopen zoeken met 'sandbox' en 'god game' maar niet met een combi van die twee... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Ik zoek een spel dat ik denk ik een jaar of 10-15 jaar geleden een keertje heb gespeeld (een demo). Het is vrij simpel. Je bent een soort ruimteschip en je moet andere schepen kapot schieten a la worms, turn based. Je hebt normale raketten, rakketten die opsplitsen, terraform raketten etc. Het veld bestaat uit een aantal planeten waar je met je schip aan "vastplakt". Er wordt ook gebruik gemaakt van een soort zwaarte kracht die invloed hebben op je raketten en op de baan waar je je spaceship in kan lanceren zeg maar om naar een andere planeet te vliegen. De planeet is hier gewoon een afbeelding van bijv mars ofzo dus niet een hele planeet met leven etc er op. Gewoon simpel.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 12:06
thewizard2006 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:01:
Ik zoek een spel dat ik denk ik een jaar of 10-15 jaar geleden een keertje heb gespeeld (een demo). Het is vrij simpel. Je bent een soort ruimteschip en je moet andere schepen kapot schieten a la worms, turn based. Je hebt normale raketten, rakketten die opsplitsen, terraform raketten etc. Het veld bestaat uit een aantal planeten waar je met je schip aan "vastplakt". Er wordt ook gebruik gemaakt van een soort zwaarte kracht die invloed hebben op je raketten en op de baan waar je je spaceship in kan lanceren zeg maar om naar een andere planeet te vliegen. De planeet is hier gewoon een afbeelding van bijv mars ofzo dus niet een hele planeet met leven etc er op. Gewoon simpel.
Ik kon het mij meteen inbeelden, maar was zelf ook de naam kwijt. Ik heb het wel gevonden (toch diegene die ik in gedachte had), en ik denk dat je WarHeads bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Hey all ik ben al tijden op zoek naar een spelletje, en probeer het nu maar eens hier! Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het is een ouder spel ik denk dat ik het omstreeks 2003 2004 voor het eerst gespeeld heb, kan ook iets later zijn. Ik heb dit spel toen van een Twilight duo-cd geinstalleerd.

Je kon met meerdere spelers op een toetsenbord spelen, en je was een klein ruimteschipje die kon schieten en rondvliegen. Verder lagen er ook wat upgrades over de map verspreid.
Het is een top down view en de maps waren meestal wat langwerpig. Er zaten ook gaten in waar je door de wereld kan vallen.

De view doet me nog het meest denken aan Micro Machines waarin uitgezoomd wordt als de spelers verder uit elkaar gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 11-09 15:24
Hydrosine schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:37:
Hey all ik ben al tijden op zoek naar een spelletje, en probeer het nu maar eens hier! Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het is een ouder spel ik denk dat ik het omstreeks 2003 2004 voor het eerst gespeeld heb, kan ook iets later zijn. Ik heb dit spel toen van een Twilight duo-cd geinstalleerd.

Je kon met meerdere spelers op een toetsenbord spelen, en je was een klein ruimteschipje die kon schieten en rondvliegen. Verder lagen er ook wat upgrades over de map verspreid.
Het is een top down view en de maps waren meestal wat langwerpig. Er zaten ook gaten in waar je door de wereld kan vallen.

De view doet me nog het meest denken aan Micro Machines waarin uitgezoomd wordt als de spelers verder uit elkaar gaan.
chase_ace_2 ?

Afbeeldingslocatie: http://www.chaseace.com/images/screenshots/gif_515/a-ScrDump%2046.gif

meesterlijke dvd trouwens zeg, goede spellen erop :D

TWILIGHT 43 (2cd)

Giochi:

Age of Wonders
Chase Ace 2
Close Combat 4
GO Kart Challenge !
Missile Command
Mortyr
Nerf Arena Blast
Odium: Gorky 17
Sim Theme Park
Snowboard Racer
Survival: The Last Hope
The Nomad Soul: Omikron
Tomb Raider 4
Total Soccer 2000
Unreal Tournament

[ Voor 19% gewijzigd door Ewivis op 20-02-2012 13:02 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Het is m!

Geniaal hoe jullie dit in een keer weten thuis te brengen!

Nu alleen nog even opzoek naar de game of de twilight. kan nu alleen maar een demo vinden.

[ Voor 72% gewijzigd door Hydrosine op 20-02-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Hydrosine schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:00:
Het is m!

Geniaal hoe jullie dit in een keer weten thuis te brengen!

Nu alleen nog even opzoek naar de game of de twilight. kan nu alleen maar een demo vinden.
Daar hebben we jarenlang in het diepste geheim aan gewerkt. :+
Ewivis was idd mooi vlot d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Flex0r op 20-02-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Flex0r schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:13:
[...]

Daar hebben we jarenlang in het diepste geheim aan gewerkt. :+
Ewivis was idd mooi vlot d:)b
haha toevallig is dat de enige aanvraag die ik ooit in dit forum gedaan heb hahahaha :) maar yw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11-2024
Hallo,

Ook ik zoek een game dat op een twilight cd heeft gestaan.

In het spel speel je een commander van een bepaald land en moet je oorlog voeren met andere landen.
Je kunt tanks, vliegtuigen, vliegdekschepen bouwen, je moet olie uit de zee halen etc om de oorlog te kunnen winnen.
Je moet ook met je buldozertje huizen voor populatie bouwen en kunt gigantisch veel upgraden tijdens het spelen.

Meer informatie over het spel heb ik eigenlijk niet, is er iemand die zich hierin kan vinden en enig idee heeft welk spel dit zou kunnen zijn?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Cihero schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:40:
Hallo,

In het spel speel je een commander van een bepaald land en moet je oorlog voeren met andere landen.
Je kunt tanks, vliegtuigen, vliegdekschepen bouwen, je moet olie uit de zee halen etc om de oorlog te kunnen winnen.
Je moet ook met je buldozertje huizen voor populatie bouwen en kunt gigantisch veel upgraden tijdens het spelen.

Meer informatie over het spel heb ik eigenlijk niet, is er iemand die zich hierin kan vinden en enig idee heeft welk spel dit zou kunnen zijn?.
Het eerste wat me tebinnen schiet is: Act of War of C&C Generals
Kom Ewivis aan de bak :P

[ Voor 3% gewijzigd door Flex0r op 20-02-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
Flex0r schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:14:
[...]

Die 2 zijn het in iedergeval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Cihero schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:20:
[...]

Die 2 zijn het in iedergeval niet.
Weet je misschien het jaartal nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
Flex0r schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:22:
[...]

Weet je misschien het jaartal nog??
Nee sorry, het moet volgens mij ergens op een twilight staan na nummertje 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Flex0r schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:14:
[...]

haha zit ernaar te kijken, maar echt geen idee eigenlijk... bulldozer... komt me wel bekend voor maar heb er even geen beeld verder of naam van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
Ook nog iets wat ik me kan herinneren is de foto die op de twilight cd staat, en dat is een screenshot met groen land aan de zee, met tanks en boten meen ik, het is iets kleins, maar misschien is het zo te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het geen Rise of Nations ofzo?

Alhoewel Twilight 20 wel lang geleden was is Rise of Nations uit 2003..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
Nee dat is hem helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is het Empire Earth uit 2001!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
Ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik ook benieuwd.. Twilight 20 zei je: http://www.stordito.it/web/covertwilight/Twilight20ab.pdf

Zie je het daar tussen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
Na nummertje 20 schreef ik :P, maar hij staat niet op 20, en Dark Reign is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de nummering van de link aanpassen en zo de ander uitgaves ook bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
Ja dat zag ik, ben al eens aant kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Hallo,

Total Annilation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvloon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-07 15:54
Ik heb rond de jaren negentig een soort adventure Side scroller gespeeld waar ik graag de naam van zou willen weten.

Het hoofd figuur was een meid, volgens mij een vampier, die kon veranderen in een vleermuis of in mist en ik geloof ook in een rat.
Vervolgens moest ze met deze skills vijanden bestrijden en een soort Prince-of-Persia achtige levels doorkruisen.

De sfeer van het spel was best duister, denk een beetje aan het kasteel van Dracula.

Iemand die mij aan de naam van dit spel kan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
Ahhh.. dat was voglens mij eerste 3d game of niet ? Die heb ik echt kapot gespeeld. Daarbij heb je ook nog super veel Addons.

Zelfs de beste game PC heeft nog moeite met dit spel wanneer er 1000 vliegtuigen op je afkomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Probeer dan ook eens Supreme Commander! Misschien bevalt dat je ook wel :).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Daar dacht ik in eerste instantie ook aan, maar dat too obvious... En dat was overigens toch niet met olie maar met zonne-energie oid? En met een commander en niet een bulldozer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nou, voor de zekerheid dan maar, maar zal em wel niet zijn:

Warzone 2100? Das wel met olie, maar niet zoveel units..

[ Voor 22% gewijzigd door MaximusTG op 21-02-2012 10:14 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
MaximusTG schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:14:
Nou, voor de zekerheid dan maar, maar zal em wel niet zijn:

Warzone 2100? Das wel met olie, maar niet zoveel units..
Dat lijkt mij ook een kanshebber inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Laatst online: 04-09 19:14
Cyphax schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:05:
[...]

Ik weet welke game je bedoelt maar hoe heet ie ook weer?? :D
Ik ga even meezoeken. :)
[edit]
Hopelijk is het deze dan: http://www.hotud.org/comp...rticle/47-education/21326
Afgrijselijk late reactie maar thanks, dat is m inderdaad! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
MaximusTG schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:45:
Probeer dan ook eens Supreme Commander! Misschien bevalt dat je ook wel :).
Die vond ik iets minder maar blijft ook zeker vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ik heb nog een nieuwe waar ik naar op zoek ben.

Het is een 3d game, je kon een een wagentje (tank) rijden en vanuit daar gebouwen maken. Ook turrents kon je maken. Hoe je energie kreeg weet ik niet meer. Ik weet nog wel dat het zoiets heette als battlegrounds ofzo en er was ook een 2de deel van.
Was een soort strategie spel, alleen dan first person, soort van c&c renegade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Topicstarter

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
juist! thnx! (heerlijk dit topic! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-06 23:00
Owk, ik ben op zoek naar een oude game die ik begin jaren negentig heb gespeeld bij een Chinese vriend thuis. Ik herinner me helaas bar weinig van de console, maar ik weet dat hij 1) op een tv aangesloten was en 2) met (meerdere) diskettes geladen kon worden en 3) voor twee spelers geschikt was. De game zelf had waarschijnlijk verschillende modi, maar ik de modus die ik het meest gespeeld had was PvP: twee kleine mannetjes die verschillende (een stuk of vijf?) grote robots konden besturen die allemaal hun eigen eigenschappen hadden. De meest opvallende was er een die kon vliegen en het meeste leek op een ster. Iemand enig idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Xirt op 21-02-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:06
Hallo,

Dit doet me eigenlijk denken aan http://www.tacticalsoft.com/arsenal1/arsenal.htm... Damn.. Dat spel wil ik weer eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-06 23:00
Ik heb nog eens zitten denken: het perspectief is zijaanzicht (2D). Dat sluit behoorlijk wat games uit. Ook was het al een game in kleur, dus dat sluit ook weer wat andere games uit =).

[ Voor 80% gewijzigd door Xirt op 22-02-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik zoek een oud spel van de super nintendo.
Het speelt net als fire emblem een soort van tactical rpg. Je bestuurt units loopt naast een andere unit en voert een aanval uit of healt een unit en dan is de beurt van die unit voorbij.
Het speelt zich ook af in het middeleeuwen met archers, tovenaars enz.
De intro begint met een oude waarzegster die in een kristallen bol kijkt. Herinner iets paars volgens mij in het start menu.

Meer weet ik niet meer over het spel.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:39:
Het speelt net als fire emblem een soort van tactical rpg. Je bestuurt units loopt naast een andere unit en voert een aanval uit of healt een unit en dan is de beurt van die unit voorbij.
De intro begint met een oude waarzegster die in een kristallen bol kijkt. Herinner iets paars volgens mij in het start menu.

Alvast bedankt.
Terranigma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 17:55

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Alvast bedankt.
Klinkt heel erg als Shining Force, maar dat was op de Megadrive. Verder zou een deel uit de Tactics Ogre serie het kunnen zijn (Ogre Battle: The March of the Black Queen).

Terranigma is meer Zelda achtig, dus dat zal het helaas niet zijn. Maar is wel een aanrader :)

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Alvast bedankt.
Misschien OGRE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
ik ben ook op zoek naar een wat oudere game

was geloof ik een van de eerste RPG/Aktie game die uit kwam zo wel voor Xbox / PC
Heb toen der tijd een demo er van gespeeld maar door dat toen HL 2 uit kwam heb ik het spel uit het oog verloren dus het moet een beetje in die tijd geweest zijn..
dus zo rond 2004/2006

wat ik me nog goed kan herinneren waren de portels waar je heen moest dat waren ook gelijk de save points ...
Was wel in een 3d wereld dus geen 2d view
verder weet ik er niet zo veel meer van ....

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 24-02-2012 21:15 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Lang geleden heb ik ooit op een C64 een vechtspel gespeeld (niet international karate) waarbij je een vs-mode en een story-mode had. Daarbij vecht je steeds tegen mensen met een titel zoals 1st dan, 2nd dan, etc. En was een van de tegenstander/models een gozer met een petje op. Ik kan niet uitstaan dat ik de titel niet meer kan herinneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTwisj schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:19:
Lang geleden heb ik ooit op een C64 een vechtspel gespeeld (niet international karate) waarbij je een vs-mode en een story-mode had. Daarbij vecht je steeds tegen mensen met een titel zoals 1st dan, 2nd dan, etc. En was een van de tegenstander/models een gozer met een petje op. Ik kan niet uitstaan dat ik de titel niet meer kan herinneren!
hmmmm, yie ar kung fu misschien ? of misschien way of the exploding fist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:54:
[...]

hmmmm, yie ar kung fu misschien ? of misschien way of the exploding fist ?
Fist 2, dat was hem. Wat een nostalgie!
Afbeeldingslocatie: http://www.retrogamer.net/users/1799/thm450/lowresfistii.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hallo,

M.A.X. – Mechanized Assault and Exploration ?
http://www.gamegoldies.or...loration-download-review/

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shin_Alu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:09:
[...]

Klinkt heel erg als Shining Force, maar dat was op de Megadrive. Verder zou een deel uit de Tactics Ogre serie het kunnen zijn (Ogre Battle: The March of the Black Queen).

Terranigma is meer Zelda achtig, dus dat zal het helaas niet zijn. Maar is wel een aanrader :)
Ja bedankt was 1 van de Tactics Ogre serie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik ben opzoek naar een oud pc spel.
Als ik me niet vergis is het op windows 95/98.
Het is een point and click game en het leek erg veel op myst.
We hadden het spel vroeger vaak gehuurd van de bibliotheek.

Wat ik me nog kan herinneren is dat je ergens op het begin van het spel mee moest op een boot.
Ook kon je veranderen in andere personages.
Voordat je meekon met de boot moest je van metalen een soort goud maken.

Later in het spel ging je met een luchtballon naar een rotsachtige omgeving.

Dit is alles wat ik me nog kan herinneren.
Kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 09:00
Dag allen...

Vroeger (tijdens de hoogtij dagen van twilight en crazybites), was ik verzot op een game. Een shooter waarin je allerlei robot achtige karakters kon spelen met egyptische namen als Anubis e.d. Ook meestal in een Egyptische setting, tussen pyramides e.d....

Wie weet de naam van deze game voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:27

DataGhost

iPL dev

Unreal (tournament) X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik ben op zoek naar een spel wat ik echt jaaaaaren geleden speelde, misschien wel 12-15 jaar...
Het was een soort 'Machinarium' waarbij je dingetjes moet collecten, moest samenvoegen, om later in het level weer iets mee te kunnen doen. Een (verzonnen) voorbeeldje was een kaars en een trosje bessen, om zodoende warme jam mee te maken... Enige setting die ik nog ken was in een bos / woud.. Je zag het vanaf de zijkant 2D en leek een beetje getekend voor zo ver ik me kan herinneren... Voor de rest heb ik echt geen enkel idee meer...
EDIT: Je was een jongetje, niet van 4 jaar oud, maar van 10 ofzo...

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 28-02-2012 15:26 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
hehe dat wordt spannend, want rond die tijd waren juist die point&click spellen erg in... van day of the tentacle tot sam&max :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

O-) I'm sorry... Ik weet echt niks concreets meer... Zal zelf ook is Googlen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OriginalFlyingdutchman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:10:
Dag allen...

Vroeger (tijdens de hoogtij dagen van twilight en crazybites), was ik verzot op een game. Een shooter waarin je allerlei robot achtige karakters kon spelen met egyptische namen als Anubis e.d. Ook meestal in een Egyptische setting, tussen pyramides e.d....

Wie weet de naam van deze game voor mij?
Is het niet toevallig PowerSlave?
Pagina: 1 ... 25 ... 72 Laatste