Nee, je hebt zelfs meer relatieve dikte dus de geslepen achterkant is alleen maar nadeliger voor de warmteoverdracht. Maar om on-topic te blijven, ik heb ook nog nergens een andere achterkant gezien. Ik vind hem wel gaan, alleen echt handig is hij soms niet inderdaad.Okasha schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 07:32:
[...]
Ik vind het geslepen ding ook echt super irritant.. Als hij op tafel lift en je typt iets wiebelt dat ding de hele tijd. Lekker tijdens collegesIk dacht dat ze het misschien hadden gedaan mbt de warmteontwikkeling
?
Standaard zit er één in de zijkant van de TD en één reserve in de doos waarin deze geleverd wordt
Verwijderd
Veel plezier onder de palmbomen en nog bedankt voor vele nuttige tips..Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:56:
@Iedereen
[knip]
Na geruimte tijd met TouchFLO3D & SecondToDay gewerkt te hebben, besloten om beiden niet meer te gebruiken, en alleen nog maar de SPB Mobile Shell en onderstaande progjes te gebruiken. Voordeel... alles werkt supernel en is geheel naar je eigen wensen aan te passen en ziet er ook mooi uit.
[knip
En weg ben ik weer... even twee jaaronder een palmboom liggen
maar..hehe..ik denk dat als je juist de leuke charmante TD3Flo toch uitschakeld en alleen maar spb gebruikt, je net zo goed een ander toestel kan kopen i.p.v. de TD
Inderdaad grappig.. Ik had namelijk voor mijn TD via PdaShop de Pouch besteld. Eerste anderhalve week bleef de TD er goed strak inzitten. Mijn TD haal ik eruit door em vanonder omhoog te schuiven.. Nu kan ik in feite de Pouch ondersteboven houden en de TD schuift eruit. Een kennis van mij heeft sinds kort de MDA Compact IV en overwoog ook de Pouch te kopen, alleen niet zonder eerst te proberen. En dit past gewoon...Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:22:
[...]
Grappig. Ik had de klantenservice van PDAshop gevraagd of de MDA zou passen, maar dat zou ie volgens hen niet doen. Hoe krijg jij 'm trouwens uit je pouch als het kliksysteem niet werkt? Lange nagels?![]()
Ik ben trouwens naarstig op zoek naar een screenprotector voor de afwijkend vormgegeven MDA. Bij de T-Mobile-shops hebben ze 'm niet en op internet kan ik ook (nog) niks vinden...
Maar aan jouw reactie te horen hoort er dus wel een kliksysteem in?
Verwijderd
Nou 3g aan laten staan voor het binnen halen van je mail is geen succes. Tenzij je accu niet langer dan een halve dag hoeft mee te gaan teminste... Stond sinds gister avond met een volle accu standby en was rond 4 uur alweer bijna leeg. Zat wel een uurtje googlen bij en half uurtje muziek luisteren maar het blijft enorm snel gaan. Toch maar instellen op handmatig dan denk ik aangezien het verbreken van de verbinding automatisch niet wil lukken.
Succes met wat je gaat doen!Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:27:
[...]
Ja natuurlijk, beter/sneller en aanpasbaar, maar je kan de demofilm toch wel eventjes bekijken![]()
En betalen kan je altijd nog![]()
Ik zou eerst eventjes inventief naar torrentjes zoeken je weet nooit welk moois je allemaal tegenkomt.![]()
De mazzel jonggens, veel succes met de TD
Bing
Heb op mijn 9100 altijd spbmobileshell gehad, dus toen ik 2 mnd terug de diamond binnenkreeg heb ik er binnen twee dagen weer spb opgezet. Afgelopen zaterdag een demo gegeven en daarvoor de TF ingeschakeld. Vanaf dat moment begon het te jeuken. Moest er toch nog de laatste tom opzetten dus ik ben weer helemaal terug op de TF. En ik vind het nog aardig werken ook. Wel Hbutton en secindtoday er opgezet en ik kan ook niet zonder spbphonesuite maar verder draait het best goed.
Heb nog twee problemen:
a) dat videogesprek zit me nog dwars als je een telefoontjew wilt plegen. Las hier dat er nog geen echte oplossing voor was.
b) als ik gebeld wordt dan begint hij na de eerste keer overgaan te trillen en pas bij de tweede keer te rinkelen. Is daaar nog iets aante doen??
Wat trouwens ook prettig is dat S2U2 nu perfect werkt. Met SPB werkte het toch niet zo lekker...
Heb nog twee problemen:
a) dat videogesprek zit me nog dwars als je een telefoontjew wilt plegen. Las hier dat er nog geen echte oplossing voor was.
b) als ik gebeld wordt dan begint hij na de eerste keer overgaan te trillen en pas bij de tweede keer te rinkelen. Is daaar nog iets aante doen??
Wat trouwens ook prettig is dat S2U2 nu perfect werkt. Met SPB werkte het toch niet zo lekker...
Bing
Verwijderd
Batterij is inderdaad best een drama. Wat een slok op een borrel [ketel1] scheelt is om als je toch even geen gebruikt maakt van je TD, hem handmatig op gprs te zetten en als je i-net of mail o.i.d wil doen waar 3g echt wel nuttig is m weer om te zetten.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:19:
Nou 3g aan laten staan voor het binnen halen van je mail is geen succes. Tenzij je accu niet langer dan een halve dag hoeft mee te gaan teminste... Stond sinds gister avond met een volle accu standby en was rond 4 uur alweer bijna leeg. Zat wel een uurtje googlen bij en half uurtje muziek luisteren maar het blijft enorm snel gaan. Toch maar instellen op handmatig dan denk ik aangezien het verbreken van de verbinding automatisch niet wil lukken.
Bij settings/sound-notifications, kan je toch uit verschillende opties kiezen hoe hij moet afgaan?! Bij mij vind ik er een stuk of 6. Ring/ increase ring/ vibrate and ring..etcbing69 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:29:
...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 18:39 . Reden: aanvulling.. ]
Verwijderd
Aha, vandaar. Ben zulke dingen nog niet tegengekomen, heb m'n TD pas 2 wekenktart schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 23:04:
[...]
Helaas was dat bij mij niet het geval. Bij mij heeft hij het nooit standaard in ABC gedaan, maar altijd in T9. Als ik 'm daarop instel en dan naar een ander programma ga. Vervolgens het eerdere programma open, staat hij weer op T9. Nu is dat niet meer zo. Hij staat nu altijd op ABC.
Wil toch nog es vragen, want ik kan er in dit forum niks over vinden: Is 't mogelijk om 'n voorgebakken Windows Live en/of Messenger te verwijderen zodat je er bv. 'n bèta-versie op kunt installeren?
Hebben jullie er ook last van dat de telefoon best snel uitvalt?
De telefoon is sinds vrijdag in gebruik en sindsdien al 3 keer uitgevallen! (1 keer met orginele vodafone rom en 2 keer met de nieuwste 1.93 rom). Neem aan dat dit niet de bedoeling is
.
Verder natuurlijk gewoon een top apparaatje.
Voor de mensen die het spelletje teeter te makkelijk vinden;
Probeer het eens als je in bed ligt, dan zul je hem ondersteboven moeten uitspelen
De telefoon is sinds vrijdag in gebruik en sindsdien al 3 keer uitgevallen! (1 keer met orginele vodafone rom en 2 keer met de nieuwste 1.93 rom). Neem aan dat dit niet de bedoeling is
Verder natuurlijk gewoon een top apparaatje.
Voor de mensen die het spelletje teeter te makkelijk vinden;
Probeer het eens als je in bed ligt, dan zul je hem ondersteboven moeten uitspelen
Ik lees hier helemaal niets over videogesprekken. Ik heb (net zoals velen van jullie) onbeperkt internet, en het lijkt me op zich best wel grappig. Toch geeft de telefoon direct een foutmelding als ik een poging waag (beide telefoons 3G verbinding).
Iemand een idee? Ik kan ook nergens instellingen vinden die ik aan kan passen. (rom 1.37)
Iemand een idee? Ik kan ook nergens instellingen vinden die ik aan kan passen. (rom 1.37)
Ik ben wel een beetje thuis in xml maar toch zit ik met een vraag. Ik heb een Windows Mobile telefoon en ik wil een .cab file creëren (heb ik al gedeeltelijk) om mijn tweaks en register wijzigingen in op te slaan. Dit is dan ook een voordeel bij een hardreset en ik win hier minuten mee.
Wel wil ik zeker aangeven dat ik zoekwerk heb geleverd maar niet gevonden. Maar nu mijn vragen:
Hoe kan ik een reset (soft) van mijn device programmeren in de xml? Reden: Sommige tweaks vragen een reset (soft) van het toestel om geactiveerd te worden.
Sommige cooks van roms hebben tweaks aan boord: vb een tweak waarbij je bij start geen 3 maar 4 iconen krijgt. De code die in de rom gebakken zit is:
Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit uit het register verwijderen zonder TotalCommander te gebruiken?
Wel wil ik zeker aangeven dat ik zoekwerk heb geleverd maar niet gevonden. Maar nu mijn vragen:
Hoe kan ik een reset (soft) van mijn device programmeren in de xml? Reden: Sommige tweaks vragen een reset (soft) van het toestel om geactiveerd te worden.
Sommige cooks van roms hebben tweaks aan boord: vb een tweak waarbij je bij start geen 3 maar 4 iconen krijgt. De code die in de rom gebakken zit is:
code:
1
2
3
4
5
| <characteristic type="HKLM\Software\Microsoft\Shell\IconConfig"> <parm name="HorizontalIconSpacing" datatype="integer" value="112" /> <parm name="VerticalIconSpacing" datatype="integer" value="115" /> <parm name="IconTitleFontSize" datatype="integer" value="6" /> </characteristic> |
Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit uit het register verwijderen zonder TotalCommander te gebruiken?
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Die vallen niet onder je internetbundel afaik, dus daarom geloof ik het welIk ben het! schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:01:
Ik lees hier helemaal niets over videogesprekken. Ik heb (net zoals velen van jullie) onbeperkt internet, en het lijkt me op zich best wel grappig.
Verwijderd
Mijne heren,
Hoe zorg ik dat als ik via Wifi aan het internetten ben, er dan gebruik wordt gemaakt van proxy's? Ik kan namelijk via Wifi niet op de VodafoneLive site komen (waarvoor hun proxy benodigd is) terwijl dat met GPRS bijvoorbeeld wel lukt. B.v.D.
Hoe zorg ik dat als ik via Wifi aan het internetten ben, er dan gebruik wordt gemaakt van proxy's? Ik kan namelijk via Wifi niet op de VodafoneLive site komen (waarvoor hun proxy benodigd is) terwijl dat met GPRS bijvoorbeeld wel lukt. B.v.D.
Verwijderd
Dat heb ik ook soms, zonder SPB PhoneSuite. Sterker nog, de ene keer trilt de TD in slaapstand eventjes bij ontvangst en soms helemaal niet. En dat zonder aan de instellingen te zitten...Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:24:
Intussen heb ik nog enkele korte vraagjes, ik hoop niet dat ze al geweest zijn...
2. Af en toe krijg ik een SMSje en dan blijft mijn TD continu trillen totdat ik het SMSje bekijk. Ik gebruik SPB PhoneSuite, misschien dat het daarmee te maken heeft?
Sinds vandaag dan toch een HTC Touch Diamond binnen, en bij mij werkt het ook niet bij iemand waarmee ik met mijn Nokia zonder problemen kon videobellen. Geen idee wat het probleem is.Ik ben het! schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:01:
Ik lees hier helemaal niets over videogesprekken. Ik heb (net zoals velen van jullie) onbeperkt internet, en het lijkt me op zich best wel grappig. Toch geeft de telefoon direct een foutmelding als ik een poging waag (beide telefoons 3G verbinding).
Ander probleem: ik gebruik Vista en Windows Mobile Apparaatcentrum wil niet opstarten. Ik krijg wel een schermpje dat aangeeft dat een apparaat aangesloten is en dat USB en Bluetooth toegestaan zijn. Er gebeurt daarna echter niks... (nu ken ik dat WMDC niet echt, dus geen idee of er iets moet gebeuren)
Op mijn Diamond staat de optie Geavanceerde Netwerkfunctionaliteit uit, maar met of zonder wordt de HTC wel door Vista herkend (maar WMDC doet dus niks)
Iemand een tip?
dit krijg ik dus niet
[ Voor 31% gewijzigd door Stefke op 11-08-2008 21:25 ]
Verwijderd
De T-Mobile versie heeft een gladde achterkant. Misschien verkopen ze daar losse klepjes? Die dingen gaan vast wel eens kapot.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:28:
[...]
Nee, je hebt zelfs meer relatieve dikte dus de geslepen achterkant is alleen maar nadeliger voor de warmteoverdracht. Maar om on-topic te blijven, ik heb ook nog nergens een andere achterkant gezien. Ik vind hem wel gaan, alleen echt handig is hij soms niet inderdaad.
Overigens, wat gaat dit topic snel zeg. Vier pagina's in twee dagen. En dan is de Touch Pro nog niet eens in de winkels... Tzt misschien toch maar weer splitsen?
Welke steen heb jij onder gelegenVerwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:25:
[...]
Overigens, wat gaat dit topic snel zeg. Vier pagina's in twee dagen. En dan is de Touch Pro nog niet eens in de winkels... Tzt misschien toch maar weer splitsen?
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
even een vraagje..
Ik heb net succesvol me TD geupdate naar 1.93
alleen nou kon ik bij 1.37 met een de tweak uit de FAQ zorgen dat geen gebundelde smsjes meer had en dat me geluid het ook gewoon bleef doen als ik een bericht kreeg
Hoe krijg ik dat bij 1.93 weer voor elkaar?
want volgens mij is het register anders bij waar ik deze tweak uit moet voeren..
klopt dat?
Alvast bedankt!!
alleen nou kon ik bij 1.37 met een de tweak uit de FAQ zorgen dat geen gebundelde smsjes meer had en dat me geluid het ook gewoon bleef doen als ik een bericht kreeg
want volgens mij is het register anders bij waar ik deze tweak uit moet voeren..
klopt dat?
Alvast bedankt!!
Verwijderd
Installeer eens dit progje. 43 tweaks voor je diamond waaronder die van threaded sms en nog veel meer. Hoef je niet met een regeditor aan de gangVerwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:55:
even een vraagje..
klopt dat?
Alvast bedankt!!
In .reg moet het door een - voor de sleutelnaam te zetten, CeRegeditor laat je .reg omzetten nnaar .cab, even proberen hoe dat er in cab uit komt te zien. Ik zit in de trein, kan het niet testen...nvidia schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:06:Ik ben wel een beetje thuis in xml maar toch zit ik met een vraag. Ik heb een Windows Mobile telefoon en ik wil een .cab file creëren (heb ik al gedeeltelijk) om mijn tweaks en register wijzigingen in op te slaan. Dit is dan ook een voordeel bij een hardreset en ik win hier minuten mee.Wel wil ik zeker aangeven dat ik zoekwerk heb geleverd maar niet gevonden. Maar nu mijn vragen:Hoe kan ik een reset (soft) van mijn device programmeren in de xml? Reden: Sommige tweaks vragen een reset (soft) van het toestel om geactiveerd te worden.Sommige cooks van roms hebben tweaks aan boord: vb een tweak waarbij je bij start geen 3 maar 4 iconen krijgt. De code die in de rom gebakken zit is:code:Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit uit het register verwijderen zonder TotalCommander te gebruiken?
1 2 3 4 5 <characteristic type="HKLM\Software\Microsoft\Shell\IconConfig"> <parm name="HorizontalIconSpacing" datatype="integer" value="112" /> <parm name="VerticalIconSpacing" datatype="integer" value="115" /> <parm name="Ic onTitleFontSize" datatype="integer" value="6" /></characteristic>
Kan alleen via GPRS/UMTS/HSDPA, niet via WiFi... Je moet dit via de Vodafone verbinding doen. De proxy is vanaf buiten niet benaderbaar, anders zou heel internet ervan gebruik gaan maken. Jou WiFi verbinding is "van buiten" voor Vodafone gezien.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:30:
Mijne heren,
Oke, wát is nou de beste manier om je batterij te sparen?Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:30:
[...]
Batterij is inderdaad best een drama. Wat een slok op een borrel [ketel1] scheelt is om als je toch even geen gebruikt maakt van je TD, hem handmatig op gprs te zetten en als je i-net of mail o.i.d wil doen waar 3g echt wel nuttig is m weer om te zetten.
[...]
Bij settings/sound-notifications, kan je toch uit verschillende opties kiezen hoe hij moet afgaan?! Bij mij vind ik er een stuk of 6. Ring/ increase ring/ vibrate and ring..etc
Ik heb via Settings > Phone > Band dat ding handmatig op WCDMA gezet, band UMTS(900+2100)+GSM(900+1800). Dit om te voorkomen dat-ie telkens tussen 3G en GPRS switched. Ik heb in Comm Manager net het 3G vakje uitgevonden.
Hoe stel je dit goed in, handmatig? Telkens naar Settings>Phone>Band gaan?
[ Voor 24% gewijzigd door DRvDijk op 11-08-2008 22:31 ]
Verwijderd
Thnx voor de snelle reactie!!Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:14:
[...]
Installeer eens dit progje. 43 tweaks voor je diamond waaronder die van threaded sms en nog veel meer. Hoef je niet met een regeditor aan de gang
Het is gelukt!!
bedankt!!
Heb dit ook gedownload, de engelse, maar het programma blijkt uiteindelijk franstalig te zijn!!? Hebben anderen dit niet?Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:30:
[...]
Thnx voor de snelle reactie!!
Het is gelukt!!
bedankt!!
[ Voor 0% gewijzigd door Ik ben het! op 11-08-2008 22:58 . Reden: Het lijkt er op dat er zojuist een nieuwe versie is geupload, waarbij de engelse versie onverhoopt ook franstalig is. Ik heb de beste man al een private message gestuurd ]
Verwijderd
Dat is wat ik begreep: dat als je het toestel indrukte hij uit het hoesje 'schiet'.Draquilla schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:04:
[...]
Maar aan jouw reactie te horen hoort er dus wel een kliksysteem in?
Verwijderd
Aangezien ik las dat jij ook SwiftBL erop hebt..DRvDijk schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:16:
[...]
...
Hoe stel je dit goed in, handmatig? Telkens naar Settings>Phone>Band gaan?

Graag gedaan, was toch aan het werk..Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:30:
[...]
Thnx voor de snelle reactie!!
Het is gelukt!!
bedankt!!
Op pagina 1 van die link staat versie 0.32 engelstalig. Die moet je hebben. Hij was bezig met 0.50 en zou die vanavond klaar zetten. Weet niet of die er al op staatIk ben het! schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:41:
[...]
Heb dit ook gedownload, de engelse, maar het programma blijkt uiteindelijk franstalig te zijn!!? Hebben anderen dit niet?
0.5 english.cab is nu beschikbaar
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 23:56 . Reden: foutje gewist ]
Uhm ja, maar, um ja.. Als je 3G dan áánzet, gaat-ie dan niet alsnog switchen tussen 3G en GPRS? Doet-ie die instellingen in Phone>Band dan niet aanpassen oid?Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:49:
[...]
Aangezien ik las dat jij ook SwiftBL erop hebt..Inderdaad, bij settings commanager zet ik de 3gp op uit. Vervolgens maakt hij alleen een G-verbinding. [die optie is er trouwens bij elke rom
]
[...kniple...]
SwiftBL 5.6 ondertussen alweer
Verwijderd
Ik heb m bij band in phonesettings op auto staan. Als ik wil i-netten en zo, dan zet ik in commmanager de 3gp aan en als ik klaar ben m weer uit. Hij switched inderdaad niet automatisch van gprs naar 3gp en andersom. Althans dat is mijn bevinding.DRvDijk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:07:
[...]
Uhm ja, maar, um ja.. Als je 3G dan áánzet, gaat-ie dan niet alsnog switchen tussen 3G en GPRS? Doet-ie die instellingen in Phone>Band dan niet aanpassen oid?
SwiftBL 5.6 ondertussen alweerIk heb ook de TouchFlow vervangen door SBP Mobile Shell, werkt snellerrrrrrr! Ze hebben voor en nadelen: weer in TF3D is mooier, maar in SBP uitgebreider (voorspelling per dagdeel), mail in TF3D werkt wél, in SBP niet (goed), interface SBP is beduidend beter (ik kan dingen echt makkelijker vinden), SBP heeft een paar toffe opties als laatst gekozen bellers in je favorietenlijst, en integratie met een aantal andere SBP procuten (Time met name).
SBP heeft inderdaad mooie proggies, ik heb ze bijna allemaal op mijn "elfin" staan. Op de diamond vind ik het zonde van de gladde TF3D. Daar heb ik het toestel voor gekocht..
5.6 staat er op en ik ga eens kijken of deze versie de backups van allerlei proggies die ik had toegevoegd goed terugzet, of dat ik alles weer opnieuw moet installen omdat er conflicten zijn met de nieuwe dingen die die bakker erbij heeft gezet..

Verwijderd
In de startpost zijn de Franstalige en Engelstalige downloadlinks vervangen door de nieuwe 0.5 versie.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:49:
Op pagina 1 van die link staat versie 0.32 engelstalig. Die moet je hebben. Hij was bezig met 0.50 en zou die vanavond klaar zetten. Weet niet of die er al op staat
0.5 english.cab is nu beschikbaar
Beide zijn echter Franstalig, hoewel de naam van de Engelse versie wel klopt bij het downen.
Zal wel tijdverschil zijn of MonteCristoffOn ligt al op 1 oor, morgen zal het wel verholpen zijn.
Gewoon een foutje in de upload denk ik, kan gebeuren
Verwijderd
Hehe..ik zie het..komt morgen wel..Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:31:
[...]
In de startpost zijn de Franstalige en Engelstalige downloadlinks vervangen door de nieuwe 0.5 versie.
Beide zijn echter Franstalig, hoewel de naam van de Engelse versie wel klopt bij het downen.
Zal wel tijdverschil zijn of MonteCristoffOn ligt al op 1 oor, morgen zal het wel verholpen zijn.
Gewoon een foutje in de upload denk ik, kan gebeuren.
Is der al nieuws over de HTC P3702 en zijn verkrijgbaarheid
Deze is qua vorm meer wat ik zoek.
En nee ik wil niet de T-mobile branded phone
En nee ik wil niet de T-mobile branded phone
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Ik kwam net met de trein uit Groningen, en daar had ie om de haverklap een omschakeling van GPRS naar 3G. Wat wil je ook in NunspeetVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:17:
[...]
Ik heb m bij band in phonesettings op auto staan. Als ik wil i-netten en zo, dan zet ik in commmanager de 3gp aan en als ik klaar ben m weer uit. Hij switched inderdaad niet automatisch van gprs naar 3gp en andersom. Althans dat is mijn bevinding.
[*kniple*]

Hmm, als je 3G uitzet in de Comm Manager, springt ie in de Phone settings van Auto naar GSM. Als je hem op WCDMA zet, en dan 3G uitzet in de Comm Manager, sprint ie ook op GSM. Zet je 3G vervolgens weer aan, springt ie op Auto ipv WCDMA
Verwijderd
Hallo,
Ik heb sinds vandaag de HTC Touch Diamond.
Maar tot mijn verbazing heb ik helemaal geen 3Dtouchflow menu als begin scherm..maar een saai standaard windows 6.1 schermpje...hoe kan dit? en hoe kan ik dit voorkomen...
heb tig keer het menu door genomen..en boekje gelezen..maar niets te vinden van dat alles..
En ook krijg het Compaq qwerty toetsenbord niet aangepast, na standaard telefoon toetsenbord instellingen.
Er staat hier zo veel info dat ik door de bomen het bos hier niet meer zie qua info over mijn problemen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt
Maar tot mijn verbazing heb ik helemaal geen 3Dtouchflow menu als begin scherm..maar een saai standaard windows 6.1 schermpje...hoe kan dit? en hoe kan ik dit voorkomen...
heb tig keer het menu door genomen..en boekje gelezen..maar niets te vinden van dat alles..
En ook krijg het Compaq qwerty toetsenbord niet aangepast, na standaard telefoon toetsenbord instellingen.
Er staat hier zo veel info dat ik door de bomen het bos hier niet meer zie qua info over mijn problemen.
Alvast bedankt
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 02:17 ]
Verwijderd
Het is alweer laat, maar nu kan ik je even niet meer volgen. De bedoeling was toch om de batterij een beetje te sparen, door de diamond bewust op GSM te zetten en als je gprs nodig hebt, deze bewust weer aan te zetten? Als ik 3gp uitzet springt ie inderdaad naar GSM, maar dan kan je toch rustig bellen? Als ik 3gp weer aanzet, dan heb ik daar waar 3gp bereik is ook 3gp. Als er geen 3gp is, dan springt ie automatisch naar GSM..pff wat een verhaal zeg..DRvDijk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:07:
[...]
[knip]
Hmm, als je 3G uitzet in de Comm Manager, springt ie in de Phone settings van Auto naar GSM. Als je hem op WCDMA zet, en dan 3G uitzet in de Comm Manager, sprint ie ook op GSM. Zet je 3G vervolgens weer aan, springt ie op Auto ipv WCDMAVolgens mij gaat-ie bij minder bereik dan switchen, wat érg jammer is voor je telefoongesprekken.

Bij band "select your GSM/UMTS" heb ik op auto staan.
*diamondtweak van graaf de montechristo 0.5 english is nu echt english..
Heb je bij settings/today/items ==> TouchFLO3D wel aangevinkt staan?Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:39:
Hallo,
settings/personal/input, daar kan je kiezen voor een keybord welke jij prefereerd.En ook krijg het Compaq qwerty toetsenbord niet aangepast, na standaard telefoon toetsenbord instellingen.
tevens zie onder in je scherm als je iets moet invoeren een toetsenbord-pictogrammetje. Als je daar op klikt, komt er een toetsenbord tevoorschijn en zie je naast het pictogrammetje een kleinpijltje/driehoekje. Als je daar op klikt, kan je switchen en je t9 kiezen en weer van keybord veranderen. Of was dat de vraag niet? Het is al veel te laat voor me..

lees rustig de OP door en de faq goed door, dan gaat het allemaal lukken..Er staat hier zo veel info dat ik door de bomen het bos hier niet meer zie qua info over mijn problemen.
bedtijd..

Verwijderd
Misschien moet je even een harde reset (kun je terugvinden in het begin post) geven.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:39:
Hallo,
Alvast bedankt
Bij een harde reset worden de Touchflow apps geinstalleerd, misschien was dit niet goed gegaan vanaf de fabriek.
Verwijderd
Hallo, ik weet niet of ik dit hier kwijt kan, maar hier gaat tie toch, ik heb ook een touch diamond die ik via active sync met twee computers wil synchroniseren. Zolang ik maar met 1 computer synchroniseer hep ik geen problemen, maar zodra ik de telefoon op de andere PC aansluit krijg ik steeds de foutmelding 'Activesync heeft een probleem gevonden op de bureaublad. Ondersteuningscode 86000107' Ik heb al van alles geprobeerd, het enige wat werkt is alle te synchroniseren folders uit te zetten en daarna 1 voor 1 weer aan te zetten. Daarna werkt het weer. (ik heb ook ergens gelezen dat het NIET synchroniseren van de taken zou helpen, maar bij mij is dit niet het geval) Volgens mij kan dat niet echt de bedoeling zijn. Is er iemand die dit ook heeft gehad, en hier een oplossing voor heeft?
Rom versie = 1.37.404.3 NLD
Windows mobile 6.1 Professional
Activesync versie 4.5.0 (build 5096)
Rom versie = 1.37.404.3 NLD
Windows mobile 6.1 Professional
Activesync versie 4.5.0 (build 5096)
Verwijderd
Laatst update gedaan naar de .93 rom, kwam alleen gister erachter dat ik iets miste. Wanneer ik bij je .37 rom een smsje verstuurde, dan gaf hij na het verzenden netjes een melding van bericht is verzonden. Nu naar de update geeft hij die melding niet meer. Heb al bij geluid en melding instelling alles doorgelopen, maar kan het niet vinden of het een instelling is, of dat het gewoon uit de rom gehaald is door HTC
EDIT: Zie bovenin tussen de verbindigs icoontjes ook niets meer veranderen tijdens het versturen. Kan me herinneren dat je hier iets kreeg te zien met een envellopje die uit een telefoontje kwam.
EDIT: Zie bovenin tussen de verbindigs icoontjes ook niets meer veranderen tijdens het versturen. Kan me herinneren dat je hier iets kreeg te zien met een envellopje die uit een telefoontje kwam.
Dus HTC heeft in de nieuwe rom deze melding gewoon uitgezet? En ik ben een volledige nul op het gebied van register wijzigingen, dus heb je wellicht wat meer specifieke informatie, waar het moet staan in het register?
Bedoel je die diamond tweak programma van het xda forum met 43 tweaks? Heb het zitten lezen, maar zie het er niet tussen staan deze tweak.gyedema schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:09:
Edit: en een setting in die tweak die een paar mails hierboven staat zie ik nu; daar kun je het ook instellen.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 10:20 ]
Is een setting in Advanced config.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:05:
Laatst update gedaan naar de .93 rom, kwam alleen gister erachter dat ik iets miste. Wanneer ik bij je .37 rom een smsje verstuurde, dan gaf hij na het verzenden netjes een melding van bericht is verzonden. Nu naar de update geeft hij die melding niet meer. Heb al bij geluid en melding instelling alles doorgelopen, maar kan het niet vinden of het een instelling is, of dat het gewoon uit de rom gehaald is door HTC
Edit: en een setting in die tweak die een paar mails hierboven staat zie ik nu; daar kun je het ook instellen.
[ Voor 8% gewijzigd door GurbY{nl} op 12-08-2008 09:13 ]
Weet je dit zeker? (bron?) Ik kan me dat niet voorstellen. In de reclamecampagne van vodafone, in de tijd dat UMTS net uitkwam, werd alleen maar geadverteerd met videobellen. Dat was zogenaamd de reden om een dergelijk toestel aan te schaffen. Ik heb nu een vodafone abonnement en zou graag dat videogesprek eens proberen.J0YR1D3R schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:23:
[...]
Die vallen niet onder je internetbundel afaik, dus daarom geloof ik het wel
Het verbaast me dat daar tot nu toe zo weinig/geen aandacht aan geschonken is in deze thread.

Iets anders:
Ik heb op een eerdere windowsmobile telefoon eens een tool gehad waarmee je precies kon zien hoeveel minuten het toestel mee zou gaan op basis van de huidige staat van de batterij. Iemand bekend met een dergelijk tooltje dat heden ten dage beschikbaar is?
[ Voor 18% gewijzigd door Ik ben het! op 12-08-2008 10:44 ]
Verwijderd
En een doos kun je het niet echt noemenbluecupra schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:53:
[...]
Standaard zit er één in de zijkant van de TD en één reserve in de doos waarin deze geleverd wordt
Tsja, ik ben er in ieder geval vanuit gegaan dat het er niet onder valt. Met name door deze pagina op de site van Vodafone. Daar staan gewoon aparte tarieven en het is dan wel een data-oproep, maar verdienen doen ze er maar al te graag aan. Ik heb ze de vraag gesteld.Ik ben het! schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:41:
[...]
Weet je dit zeker? (bron?) Ik kan me dat niet voorstellen. In de reclamecampagne van vodafone, in de tijd dat UMTS net uitkwam, werd alleen maar geadverteerd met videobellen. Dat was zogenaamd de reden om een dergelijk toestel aan te schaffen. Ik heb nu een vodafone abonnement en zou graag dat videogesprek eens proberen.
Het verbaasd me dat daar tot nu toe zo weinig/geen aandacht aan geschonken is in deze thread.
Batterystatus kan dat, maar die is weg van je scherm met TF3D aan..Iets anders:
Ik heb op een eerdere windowsmobile telefoon eens een tool gehad waarmee je precies kon zien hoeveel minuten het toestel mee zou gaan op basis van de huisdige staat van de batterij. Iemand bekend met een dergelijk tooltje dat heden ten dage beschikbaar is?
Een ander "batterij"-programmatje wat het kan, kwam ik net bij toeval achter, is SPB GPRS monitor. Als je het icoontje in de menubalk aanzet, zie je daar ten eerste hoeveel data er door je GPRS heen is gegaan, maar ook hoeveel % je batterij is en hoe lang je er nog mee kan doen (58%, 4:36J0YR1D3R schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:50:
[...]
Tsja, ik ben er in ieder geval vanuit gegaan dat het er niet onder valt. Met name door deze pagina op de site van Vodafone. Daar staan gewoon aparte tarieven en het is dan wel een data-oproep, maar verdienen doen ze er maar al te graag aan. Ik heb ze de vraag gesteld.
[...]
Batterystatus kan dat, maar die is weg van je scherm met TF3D aan..

Beeldbellen. Valt inderdaad niet onder je oneindige internet abonnement
[ Voor 9% gewijzigd door DRvDijk op 12-08-2008 10:27 ]
Verwijderd
Ondertussen heeft een goede ziel de Windows Mobile VoIP in orde gekregen zonder dat je GPS verliest: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=415262
Heb het zelf nog niet geprobeerd want mijn GPS is al borked door een vorige VoIP patch.
Heb het zelf nog niet geprobeerd want mijn GPS is al borked door een vorige VoIP patch.
SBP GPRS monitor lijkt inderdaad een batterijduur indicatie te kunnen geven. Ik vraag me wel af hoe accuraat deze is, want als ik een beetje met de lichtsensor speel en zodoende dus de schermverlichting en verbruik varieer, verandert er niets in de voorspelde tijdsduur.DRvDijk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:11:
[...]
Een ander "batterij"-programmatje wat het kan, kwam ik net bij toeval achter, is SPB GPRS monitor. Als je het icoontje in de menubalk aanzet, zie je daar ten eerste hoeveel data er door je GPRS heen is gegaan, maar ook hoeveel % je batterij is en hoe lang je er nog mee kan doen (58%, 4:36).
Beeldbellen. Valt inderdaad niet onder je oneindige internet abonnementWel een interessante link, probeer beeldbellen gratis door met Vodafone te beeldbellen naar 8687. Werkt dus niet, misschien omdat de proxy uitstaat.. Even testen
Ja hoor, voor Vodafone moet de proxy aanstaan om te kunnen beeldbellen... Pfffffffff, hoe doen ze dat in het buitenland... Laten ze dan connecties van andere mobiele netwerken toe oid? Anyway, beeldbellen? Proxy aanzetten!
Beeldbellen: mijn proxy staat aan (default denk ik, niets aan veranderd), maar beeldbellen werkt gewoon niet. Ook 8687 even geprobeerd. Dan pretendeert ie wel verbinding te maken, maar er gebeurt verder niets. Vreemd.
Ik heb Vodafone maar even gebeld, en ze snappen het zelf ook niet. Ze gaan het uitzoeken en bellen me daarna terug. Ik krijg wel een beetje het gevoel dat dat beeldbellen een beetje ondergesneeuwd is op dit moment, terwijl het enige tijd geleden één van de speerpunten was.
@DRvDijk
Lukt het jou, na het spelen met de proxy instellingen, wel om iets van een videoverbinding te krijgen als je 8687 belt?
[ Voor 3% gewijzigd door Ik ben het! op 12-08-2008 10:40 ]
Neen, alleen een zwart beeld. Maar dat is al meer dan een melding "kan niet tot stand brengen". Als je in hebt het even echt te testen moet je even een DM sturenIk ben het! schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:38:
[...]
SBP GPRS monitor lijkt inderdaad een batterijduur indicatie te kunnen geven. Ik vraag me wel af hoe accuraat deze is, want als ik een beetje met de lichtsensor speel en zodoende dus de schermverlichting en verbruik varieer, verandert er niets in de voorspelde tijdsduur.
Beeldbellen: mijn proxy staat aan (default denk ik, niets aan veranderd), maar beeldbellen werkt gewoon niet. Ook 8687 even geprobeerd. Dan pretendeert ie wel verbinding te maken, maar er gebeurt verder niets. Vreemd.
Ik heb Vodafone maar even gebeld, en ze snappen het zelf ook niet. Ze gaan het uitzoeken en bellen me daarna terug. Ik krijg wel een beetje het gevoel dat dat beeldbellen een beetje ondergesneeuwd is op dit moment, terwijl het enige tijd geleden één van de speerpunten was.
@DRvDijk
Lukt het jou, na het spelen met de proxy instellingen, wel om iets van een videoverbinding te krijgen als je 8687 belt?
En toch ga ik weer terug naar TouchFlow 3D. Ten eerste omdat SPB betaald is, ten tweede omdat het weer wél klopt op TF3D (volgens SPB regent het hier, maar dat is toch echt niet zo), ten derde omdat de mail van TF3D beter werkt.DRvDijk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:07:
[knip]
SwiftBL 5.6 ondertussen alweerIk heb ook de TouchFlow vervangen door SBP Mobile Shell, werkt snellerrrrrrr! Ze hebben voor en nadelen: weer in TF3D is mooier, maar in SBP uitgebreider (voorspelling per dagdeel), mail in TF3D werkt wél, in SBP niet (goed), interface SBP is beduidend beter (ik kan dingen echt makkelijker vinden), SBP heeft een paar toffe opties als laatst gekozen bellers in je favorietenlijst, en integratie met een aantal andere SBP procuten (Time met name).
JA ZEG, BEGINT HET HIER SPONTAAN TE REGENEN!

Zodalijk maar eens even beeldbellen
Edit:
Okee, bevestigd voor Vodafone: je moet je proxy aan hebben staan voor beeldbellen. Het nare is dat als je de proxy uitgezet hebt en je wilt hem weer aan hebben, je handmatig al die nummers in moet vullen, óf het programmatje "Connection setup" draaien in Settings>Conenctions (in custom ROM's).
Dat beeldbellen ging wel heel vloeiend verder! Beetje jammer was dat 'Ik ben het!' mij niet kon horen, misschien omdat ik heb lopen k*tten met Skype en E-Ten drivers om het geluid wél door de normale speaker te krijgen (werkt dus niet helaas). Ik kon hem wel prima horen, aan mijn kant was dat video bellen echt perfect!
[ Voor 24% gewijzigd door DRvDijk op 12-08-2008 11:54 ]
Vind het ook lastig hoor SPB of TF3D... SPB gister een dag geproefdraaid, het werkt inderdaad sneller, er is meer geheugen beschikbaar. Nadeel is wel dat het iets minder geintegreerd is dan TF3D. De 'home' page is niet meer de mooie home page maar gewoon de windows balk met extra buttons. Het geheel is gewoon net wat minder flashy. Ook vind ik de bericht integratie echt minder goed. Zoals ook al boven gezegt is de mail veel minder makkelijk te lezen.
Ik ben in elk geval weer terug naar TF3D
Ik ben in elk geval weer terug naar TF3D
Verwijderd
Bedankt voor je info...maar al die opties kloppen dus niet..heb geen touchflow optie om aan te vinken..! en het toetsenbord verranderd steeds weer terrug na de compaq optie.Heb je bij settings/today/items ==> TouchFLO3D wel aangevinkt staan?
[...]
settings/personal/input, daar kan je kiezen voor een keybord welke jij prefereerd.
tevens zie onder in je scherm als je iets moet invoeren een toetsenbord-pictogrammetje. Als je daar op klikt, komt er een toetsenbord tevoorschijn en zie je naast het pictogrammetje een kleinpijltje/driehoekje. Als je daar op klikt, kan je switchen en je t9 kiezen en weer van keybord veranderen. Of was dat de vraag niet? Het is al veel te laat voor me..![]()
[...]
lees rustig de OP door en de faq goed door, dan gaat het allemaal lukken..Ben het wel met je eens dat de handleiding van 284 pagina's aan duidelijkheid soms ook wat te wensen over laat...
bedtijd..![]()
Ik denk dat dit het probleem is ja...heb niets vna die opties erop staan..lekker zon telefoon die je eerst zelf nog half moet installerenVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:12:
[...]
Misschien moet je even een harde reset (kun je terugvinden in het begin post) geven.
Bij een harde reset worden de Touchflow apps geinstalleerd, misschien was dit niet goed gegaan vanaf de fabriek.
ik zal het eens proberen..bedankt voor je reactie
Nog 1 klein vraagje..bij het hard-reset moet je je telefoon aan je pc hangen neem ik aan..met activesync...maar ook dit geeft problemen..krijg hem niet werkend aan mijn computer 'Generic Serial' probleem..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 13:50 ]
Zit er aan te denken om zo een dikke grote accu te halen voor lange treinreizen of vakantie. Dan kun je nog een paar films kijken. Moet je eigenlijk een verdubbeling van accuduur rekenen als je een verdubeling van de capaciteit van de accu hebt?
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee dit hoeft niet!Nog 1 klein vraagje..bij het hard-reset moet je je telefoon aan je pc hangen neem ik aan..met activesync...maar ook dit geeft problemen..krijg hem niet werkend aan mijn computer 'Generic Serial' probleem..
Volume verminderen inhouden + enter (die ronde) + reset (bovenop)
Als de telefoon dan aan het resetten is de eerste twee knoppen inhouden.
Verwijderd
Als ik met het Toetsenbord toets (de volledige), dan geeft ie geen woordsuggesties, bij alle andere invoermethoden wel. Klopt dat?
Verwijderd
Ok bedankt..vervolgens doe ik dit..hou ze beide drie inIk ben het! schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:56:
Nog 1 klein vraagje..bij het hard-reset moet je je telefoon aan je pc hangen neem ik aan..met activesync...maar ook dit geeft problemen..krijg hem niet werkend aan mijn computer 'Generic Serial' probleem..
[/quote]
Nee dit hoeft niet!
Volume verminderen inhouden + enter (die ronde) + reset (bovenop)
Als de telefoon dan aan het resetten is de eerste twee knoppen inhouden.
(eerst volume - + Enter knop + bovenste knop (de power knop) hij vraag of ik af wil sluiten...druk dan maar op ja...en vervolgens start hij doodgewoon leuk opnieuw op..nothing happends..sla ik iets over?
Oh ja dom...jij zei bovenop..dus ging uit van de aanknop..heb hem nu door even proberen nu
Ok tegek het werkt nu...dacht dat het heel moeilijk weer moest..maar dit is appeltje/eitje! bedankt voor je hulp he!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 14:17 ]
Heb nu de HTC Touch diamond 4 dagen in bezit en het is echt een prachtige telefoon.
Ik heb alleen problemen met het touch screen.
Hij schiet af en toe weg van waar ik met de stylus druk, met als gevolg dat ik op verkeerde knoppen zit te drukken.
Het is heel duidelijk te zien als ik notities open en daar een golf beweging teken.
Nu snap ik wel dat het niet een perfecte golf beweging wordt, maar het lijntje schiet bij mij echt alle kanten op.
Soms tekent hij het lijntje ruim een centimeter links van waar ik het scherm aanraak, en deze instelling houd hij dan vast. dus dan moet ik overal een centimeter naast klikken
het kruisje rechtsboven is dan niet benaderbaar en ook de verticale schuifbalk is dan niet te gebruiken (de gehele rechter zijkant van het scherm dus).
Het gebeurd ook naar rechts, maar minder vaak.
Ik heb hem al 100 keer opnieuw uitgelijnd en ook een hard reset werkt niet.
Na het uitlijnen (wat ik soms ook 5x achter elkaar opnieuw moet doen) lijkt het even goed te werken maar al snel begint het weer te storen.
Wat me wel opviel is dat het alleen naar links en rechts stoort, de hoogte is wel goed.
Ik denk dat ik er maar mee terug ga naar de winkel, het toestel doet dit al vanaf dag 1.
Ik heb alleen problemen met het touch screen.
Hij schiet af en toe weg van waar ik met de stylus druk, met als gevolg dat ik op verkeerde knoppen zit te drukken.
Het is heel duidelijk te zien als ik notities open en daar een golf beweging teken.
Nu snap ik wel dat het niet een perfecte golf beweging wordt, maar het lijntje schiet bij mij echt alle kanten op.
Soms tekent hij het lijntje ruim een centimeter links van waar ik het scherm aanraak, en deze instelling houd hij dan vast. dus dan moet ik overal een centimeter naast klikken
het kruisje rechtsboven is dan niet benaderbaar en ook de verticale schuifbalk is dan niet te gebruiken (de gehele rechter zijkant van het scherm dus).
Het gebeurd ook naar rechts, maar minder vaak.
Ik heb hem al 100 keer opnieuw uitgelijnd en ook een hard reset werkt niet.
Na het uitlijnen (wat ik soms ook 5x achter elkaar opnieuw moet doen) lijkt het even goed te werken maar al snel begint het weer te storen.
Wat me wel opviel is dat het alleen naar links en rechts stoort, de hoogte is wel goed.
Ik denk dat ik er maar mee terug ga naar de winkel, het toestel doet dit al vanaf dag 1.
Ja daar kan je wel ongeveer op rekenen. Als de accu tenminste de capaciteit heeft die hij belooft.cheiron schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:46:
Zit er aan te denken om zo een dikke grote accu te halen voor lange treinreizen of vakantie. Dan kun je nog een paar films kijken. Moet je eigenlijk een verdubbeling van accuduur rekenen als je een verdubeling van de capaciteit van de accu hebt?
Ik heb een andere oplossing bedacht dan het kopen van een grotere accu. Ik heb dit besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3060
Dit is een erg goedkope, maar als het bevalt koop ik misschien een betere zoals deze:
http://www.pocketpcthoughts.com/news/show/87793
Voordeel is ook dat het niet aan deze telefoon gebonden is (je kan er vrijwel elke telefoon mee opladen) en dat je telefoon niet uit hoeft om hem aan te sluiten.
Ik ben het! schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:38
Ik ben zojuist teruggebeld door Vodaphone (heel netjes), waarna ze de situatie opgenomen hebben in hun systeem, de problemen gaan bekijken en me daarna weer terugbellen.DRvDijk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:16
Dat beeldbellen ging wel heel vloeiend verder! Beetje jammer was dat 'Ik ben het!' mij niet kon horen, misschien omdat ik heb lopen k*tten met Skype en E-Ten drivers om het geluid wél door de normale speaker te krijgen (werkt dus niet helaas). Ik kon hem wel prima horen, aan mijn kant was dat video bellen echt perfect!
Heb meteen even gevraagd naar de kosten ervan, en daar kwam een interessante reactie op. Op de site word namelijk gesproken over 50 eurocent startkosten (deze)
Het meisje van Vodafone kon me echter vertellen dat als je een basis abonnement hebt, er geen startkosten worden berekend! Daarnaast kost het per minuut 2 minuten uit je bundel. Ook worden er geen datakosten berekend, ondanks dat het via 3G gaat. (Ik heb een onbeperkt i-net abo erbij, maar ook als je dat dus niet hebt, kun je er kosteloos gebruik van maken).
Ik kan wel leven met deze kosten, zeker als het echt iets toevoegd. Ik noem bijvoorbeeld een gespot lekker wijf
@Ik ben het!
Geniaal! Goed uitzoekwerk!
Ben benieuwd hoe mijn rekening zodadelijk opgebouwd is.
Hee, ander vraagje 'Ik ben het!'. Ik ben een instructiefilm aan het maken voor het flashen van een branded vodafone rom (misschien ook wel toepasselijk voor andere telefoons, maar ik heb een Vodafone). Ik heb net een splash screen geflashed, maar ik weet niet meer precies hoe die er origineel uitzag. Jij hebt nog een onaangetastte Vodafone ROM. Zou jij kunnen kijken hoe het scherm eruit ziet direct na een soft-reset, dus als ie net getrilt heeft? Compleet rood? Compleet zwart? Komen er rode regels met nummertjes onderin? Daarna begint volgens mij de Vodafone animatie. Ik ben dus speciaal geinteresseerd in wat ervoor gebeurd
Geniaal! Goed uitzoekwerk!
Hee, ander vraagje 'Ik ben het!'. Ik ben een instructiefilm aan het maken voor het flashen van een branded vodafone rom (misschien ook wel toepasselijk voor andere telefoons, maar ik heb een Vodafone). Ik heb net een splash screen geflashed, maar ik weet niet meer precies hoe die er origineel uitzag. Jij hebt nog een onaangetastte Vodafone ROM. Zou jij kunnen kijken hoe het scherm eruit ziet direct na een soft-reset, dus als ie net getrilt heeft? Compleet rood? Compleet zwart? Komen er rode regels met nummertjes onderin? Daarna begint volgens mij de Vodafone animatie. Ik ben dus speciaal geinteresseerd in wat ervoor gebeurd
Een vriendin van mij heeft een touch diamond, en nu wil ze in het home menu apparaatblokkering...
Dus gewoon naar start ->instellingen -> vandaag -> Items en app. blok. aanzetten.. maar elke keer als ik daar iets aan/uit zet en op oke druk.. is het er niet en staat het ook niet meer aangevinkt... Iemand enig idee
Dus gewoon naar start ->instellingen -> vandaag -> Items en app. blok. aanzetten.. maar elke keer als ik daar iets aan/uit zet en op oke druk.. is het er niet en staat het ook niet meer aangevinkt... Iemand enig idee
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Tnx!!DRvDijk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:21:
@Ik ben het!
Geniaal! Goed uitzoekwerk!Ben benieuwd hoe mijn rekening zodadelijk opgebouwd is.
Dat filmpje wat jij aan het maken bent zou mij ook wel eens goed van pas kunnen komen! Ben benieuwd.
Ik heb de telefoon even opnieuw opgestart en er gebeurt het volgende:
1.Hij trilt even
2. Het scherm licht op en is geheel rood, met het vodafone logo in het midden (geen animaties verder en nergens getallen)
3. Na een seconde of 7 verschijnen rechts onderin 3 regels met getallen en cijfers. Deze zijn echter grotendeels onleesbaar omdat deze ook rood zijn. Verder verandert er niets, je moet er dus echt op letten wil het je opvallen dat deze uberhaupt verschijnen.
4. Een aantal seconden hierna wordt het scherm even zwart en begint vijwel meteen de animatie.
Edit:
@DRvDijk hieronder:
Ja dat is dat frame (van de eerste 7 seconden, zonder de getallen)
Edit 2:
Ja exact!
[ Voor 3% gewijzigd door Ik ben het! op 12-08-2008 16:17 ]
Thanx! Oke, dan moet ik dat eerste scherm zien te vinden. Eens kijken of ik die nog uit mn originele ROM kan vissen. Is dat plaatje toevallig het laatste frame in de Vodafone animatie? Lijkt dat erop?
Ongeveer deze dus:
Ongeveer deze dus:

[ Voor 17% gewijzigd door DRvDijk op 12-08-2008 16:07 ]
Weet iemand hoe je de kleur kan aanpassen van 'Oproepen' en 'Afspraken' op het beginscherm?
Ik ben nu erg beperkt in de keuze van achtergronden, aangezien de afspraken nu in het grijs verschijnen.
Ik heb wel begrepen dat je met het tooltje 'Daimond TouchFLO tweaker' andere thema's kan installeren, maar dat gaat dan net weer wat te ver. De bestaande theme aanpassen lijkt echter niet te lukken
Ik ben nu erg beperkt in de keuze van achtergronden, aangezien de afspraken nu in het grijs verschijnen.

Ik heb wel begrepen dat je met het tooltje 'Daimond TouchFLO tweaker' andere thema's kan installeren, maar dat gaat dan net weer wat te ver. De bestaande theme aanpassen lijkt echter niet te lukken
Verwijderd
Klein..maar misschien dom vraagje
(of bestaan die niet?)
Maar betaal je voor een 3G verbinding?! of is dit gewoon gratis?
Verwijderd
Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden..Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:09:
Klein..maar misschien dom vraagje(of bestaan die niet?)
Je betaald voor een verbinding, welke doet niet terzake. Zonder aanvullende paketten betaal je wel voor data-verkeer. Althans bij Vodafone
Heeft iemand toevallig nog een idee hoe ik WMDC aan de praat krijg? Volgens mij blijft het gewoon hangen; ik begrijp dat WMP ook kan syncen met een HTC, en ook die wil niet meer doorstarten als ik de telefoon met activesync aan de computer hang, dwz. het proces loopt, ik hoor ook geluid (bijv. filmgeluid), maar WMP zelf is niet te zienstefijn schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:55:
[...]
Sinds vandaag dan toch een HTC Touch Diamond binnen, en bij mij werkt het ook niet bij iemand waarmee ik met mijn Nokia zonder problemen kon videobellen. Geen idee wat het probleem is.
Ander probleem: ik gebruik Vista en Windows Mobile Apparaatcentrum wil niet opstarten. Ik krijg wel een schermpje dat aangeeft dat een apparaat aangesloten is en dat USB en Bluetooth toegestaan zijn. Er gebeurt daarna echter niks... (nu ken ik dat WMDC niet echt, dus geen idee of er iets moet gebeuren)
Op mijn Diamond staat de optie Geavanceerde Netwerkfunctionaliteit uit, maar met of zonder wordt de HTC wel door Vista herkend (maar WMDC doet dus niks)
Iemand een tip?
dit krijg ik dus niet
Videobellen gaat bij mij overigens probleemloos, in ieder geval naar een collega die ook op KPN netwerk zit.
Ik was even mijn TD Manual aan het lezen die op de programmadisk staat die werd meegeleverd met de telefoon... Op pagina 239 staat dat je SPB GPRS monitor kan installeren op je TD, vanaf de "disk met toepassingen". Nu heb ik beide meegeleverde cd's bekeken, maar ik kan het niet vinden. Op de "programmadisk" staat slechts de handleiding in PDF formaat, verder niks. En de andere schijf is voor activesync/WMDC en office mobile trial, maar ook geen GPRS monitor te vinden...
Heeft iemand het al wel gevonden? Volgens HTC's eigen Nederlandse handleiding moet hij gratis bij de phone worden geleverd.
Oh en ik heb ergens een screensaver aangezet, die inschakelt na een paar minuten inactiviteit... maar ik weet niet meer waar ik m uit kan zetten
Volgens mij was iets van de TD zelf, en niet die van S2U2, want daar staat ie uit. Waar kan ik de screensaver optie vinden?
Heeft iemand het al wel gevonden? Volgens HTC's eigen Nederlandse handleiding moet hij gratis bij de phone worden geleverd.
Oh en ik heb ergens een screensaver aangezet, die inschakelt na een paar minuten inactiviteit... maar ik weet niet meer waar ik m uit kan zetten

[ Voor 18% gewijzigd door Omnivore op 12-08-2008 19:42 ]
.. foute post.
[ Voor 97% gewijzigd door AngelusHD op 12-08-2008 20:27 ]
Fantastisch dat je mijn suggestie aan het uitvoeren bent, echt heel topDRvDijk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:21:
@Ik ben het!
Geniaal! Goed uitzoekwerk!Ben benieuwd hoe mijn rekening zodadelijk opgebouwd is.
Wat kan 5 tot 10 werkdagen toch lang duren als je wacht op je nieuwe telefoon....
Ik wacht je filmpje af iig!
Verwijderd
Invisible shield vorige week binnengehad, erop plakken was niet goed gelukt. Die hoekjes ombuigen werkt voor geen meter, ze hadden better aparate stickers voor alle kanten kunnen nemen (dus ook zij en bovenkant).
Na een tijdje vogelen er dus maar afgehaald.
Heb nu Brando Screenprotector HTC Touch Diamond erop zitten (dus niet de ultra clear versie). Deze ging er wel perfect op natuurlijk. Ook zie ik maar amper vinger afdrukken erop waar ik wel blij mee ben, de standaard screenprotector zag je alles op. Een aanradertje.
Ach ja, dan maar geen full body protection, scherm is belangrijkste en die is weer beschermd.
Na een tijdje vogelen er dus maar afgehaald.
Heb nu Brando Screenprotector HTC Touch Diamond erop zitten (dus niet de ultra clear versie). Deze ging er wel perfect op natuurlijk. Ook zie ik maar amper vinger afdrukken erop waar ik wel blij mee ben, de standaard screenprotector zag je alles op. Een aanradertje.
Ach ja, dan maar geen full body protection, scherm is belangrijkste en die is weer beschermd.
Deel een komt in deze postBiatch schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:43:
[...]
Fantastisch dat je mijn suggestie aan het uitvoeren bent, echt heel top![]()
Wat kan 5 tot 10 werkdagen toch lang duren als je wacht op je nieuwe telefoon....![]()
Ik wacht je filmpje af iig!
http://video.google.com/v...6454955609020795967&hl=en
[ Voor 26% gewijzigd door DRvDijk op 13-08-2008 12:13 ]
Is het mogelijk om de Diamond via USB op te laden? Aangezien dezelfde kabel gebruikt wordt..
Natuurlijk kan dat, zolang je bij de instellingen van energie dat niet hebt uitgezet!Trebbors schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:19:
Is het mogelijk om de Diamond via USB op te laden? Aangezien dezelfde kabel gebruikt wordt..
Ik heb al sinds een paar maanden de HTC Diamond en heb nu de laatste rom er op staan (1.92 dacht ik) maar nu heb ik een vreemd probleem, mijn start menu is zwart! Het start menu werkt wel, want als ik over een item ga, (dus de item die ik "aanklik" een andere kleur word) dan zie ik het start menu perfect.
Iemand enig idee wat er mis kan zijn? of moet ik gewoon een hard reset/ firmware er weer op gooien..
Had nog gezocht in dit topic, niks relevants gevonden..
Iemand enig idee wat er mis kan zijn? of moet ik gewoon een hard reset/ firmware er weer op gooien..
Had nog gezocht in dit topic, niks relevants gevonden..
[ Voor 6% gewijzigd door Gorion3 op 12-08-2008 22:29 ]
Vodafone UK ROM 1.94 is uit, ik ga hem niet flashen op mijn Vodafone telefoon (ben tevreden met SwiftBlade), maar voor de geinteresseerden
Ik heb in ieder geval met succes de originele splash screen eruit getrokken 
http://devicehelp.vodafone.co.uk/diamondupgrade.php
En ook de Duitse versie:
http://www.vodafone.de/hi...scher-support/132855.html
Het is wachten op de Nederlandse versie zeg ik
En ook de Duitse versie:
[ Voor 21% gewijzigd door DRvDijk op 13-08-2008 00:29 ]
Wil net smsen, maar krijg de melding:
"Bericht kan niet worden bezorgd. U moet zich eerst via uw serviceprovider abonneren op de functie voor SMS-berichten."
Wat houdt dat nou weer in.. Half uur geleden kon ik nog smsen.
Huh, ik zie net wat 't is. Ik was nog verbonden met Vodafone GPRS. Vandaar dat het niet kon? Wat is dat voor iets dan.. Je moet toch wel gewoon kunnen smsen wanneer GPRS aanstaat/aan is blijven staan? Smsjes ontvangen lukte wel.. Versturen niet.
"Bericht kan niet worden bezorgd. U moet zich eerst via uw serviceprovider abonneren op de functie voor SMS-berichten."
Wat houdt dat nou weer in.. Half uur geleden kon ik nog smsen.
Huh, ik zie net wat 't is. Ik was nog verbonden met Vodafone GPRS. Vandaar dat het niet kon? Wat is dat voor iets dan.. Je moet toch wel gewoon kunnen smsen wanneer GPRS aanstaat/aan is blijven staan? Smsjes ontvangen lukte wel.. Versturen niet.
[ Voor 49% gewijzigd door repsaj op 12-08-2008 22:58 ]
x
Verwijderd
Wie kan mij helpen aan sprite backup via de HTC site krijg ik alleen maar 404 pagina's...
Zijn er inmiddels ook al wat leuke "teeter" achtige games/toepassingen ?
Ik heb het waterpas gezien in dit topic maar ik ben benieuwd of er al meer software beschikbaar is wat van de beweging fucntionaliteit gebruik maakt.
Ik heb het waterpas gezien in dit topic maar ik ben benieuwd of er al meer software beschikbaar is wat van de beweging fucntionaliteit gebruik maakt.
Verwijderd
Die zijn er wel op XDA, maar de kwaliteit daarvan is nogal...magerPCD schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:34:
Verwijderd
AubVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:11:
Wie kan mij helpen aan sprite backup via de HTC site krijg ik alleen maar 404 pagina's...
Thanx for info collega motorrijder.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:46:
[...]
Die zijn er wel op XDA, maar de kwaliteit daarvan is nogal...mager. In Teeter is de sensor heel gevoelig, maar bij de meeste games die ik tegen ben gekomen gaat het er heel wat groffer aan toe helaas
.
Ik zal ook eens op xda kijken hier voor.
ps a.s. Donderdag is er in Utrecht een HTC meet'N'greet georganiseerd door pocketinfo.
(dit is niet als spam maar ter info bedoeld) ik ga daar ook even koekeloeren.
Iemand die een programma weet waar mee je van bepaalde nummers hun oproepen/smsjes kunt blokkeren? Ik had laatst een programma, maar kan deze nergens meer vinden..
x
Verwijderd
Zover was ik inderdaad ook al gekomen, nadat ik alles heb ingevoerd krijg ik de 404 error..
Ook die is dood.. Zocht er ookal naar
x
Verwijderd
Lees al een tijdje dit forum en ben sinds kort de trotse eigenaar van een diamond. Ik loop alleen tegen een probleempje aan dat ik nog niet teruggevonden heb. Bij het installeren van programma´s met setup files vanaf mijn pc krijg ik de melding "Fout in windows ce setup-bestanden". De cabs die ik vanaf mijn diamond instaleer doen het overgens prima
Heb inmiddels uitgevonden dat de .cab en .arm files wel in de activesync directory geplaatst worden
Heb inmiddels uitgevonden dat de .cab en .arm files wel in de activesync directory geplaatst worden
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 10:06 ]
Ik weet niet of er meer mensen zijn die hun dictafoon gebruiken?
Hij werkt alleen met het scherm aan. Dus als ik hem in mijn zak doe met het scherm uit, werkt dat dus niet.
Is er een mogelijkheid om de dictafoon aan te zetten en de td in je zak te doen?
Hij werkt alleen met het scherm aan. Dus als ik hem in mijn zak doe met het scherm uit, werkt dat dus niet.
Is er een mogelijkheid om de dictafoon aan te zetten en de td in je zak te doen?
Verwijderd
Ik heb hier HTC over opgebeld, en hun reactie is:Omnivore schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:39:
Ik was even mijn TD Manual aan het lezen die op de programmadisk staat die werd meegeleverd met de telefoon... Op pagina 239 staat dat je SPB GPRS monitor kan installeren op je TD, vanaf de "disk met toepassingen". Nu heb ik beide meegeleverde cd's bekeken, maar ik kan het niet vinden. Op de "programmadisk" staat slechts de handleiding in PDF formaat, verder niks. En de andere schijf is voor activesync/WMDC en office mobile trial, maar ook geen GPRS monitor te vinden...
Sorry dat is een foutje in de NL handleiding, dat hoort er ook niet bij te zitten.
Dus jammer helaas je krijgt het niet van HTC.
Verwijderd
Iemand nog een antwoord op mijn vraag van een aantal post terug Deze Post
Even kort gezegd ging het er over dat ik bij de nieuwe rom niet meer de melding onderin het scherm krijg dat mn smsje verzonden is
Even kort gezegd ging het er over dat ik bij de nieuwe rom niet meer de melding onderin het scherm krijg dat mn smsje verzonden is
Volgens mij is dit de RUU_Diamond_Vodafone_UK_1.93.161.2 ROM en niet de 1.94 zoals jij zegt?DRvDijk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:30:
Vodafone UK ROM 1.94 is uit, ik ga hem niet flashen op mijn Vodafone telefoon (ben tevreden met SwiftBlade), maar voor de geinteresseerdenIk heb in ieder geval met succes de originele splash screen eruit getrokken
En ook de Duitse versie:
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Zoiets had ik al begrepen, helaas. Maar ik heb het al ergens anders gevondenVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:38:
[...]
Ik heb hier HTC over opgebeld, en hun reactie is:
Sorry dat is een foutje in de NL handleiding, dat hoort er ook niet bij te zitten.
Dus jammer helaas je krijgt het niet van HTC.
Hier staat een hele lijst:PCD schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:34:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=411419
Een hele leuke vindt ik Diamond Beer. Je hebt er niks aan, maar het is wel erg grappig.
Totaal onbelangrijk maar wat ik opeens zag... (zuidafrika/kaapstad) wie kan me vertellen wat die blaadjes betekenen: plotseling herfst ?

ik heb nu geloof ik al 20x hetzelfde woord toegevoegd aan de dictionary.. echter showt hij hem steeds niet bij de t9 suggesties.. of het schermpje is te klein?
ik typ met het telefoon-pad..
hoe is dit aan te passen??
ik typ met het telefoon-pad..
hoe is dit aan te passen??
Ik heb zelf op mijn Touch Cruise SPB Phone Profiles geinstalleerd staan. Hiermee kun je met Black en White lists werken. Weet niet in hoeverre deze samenwerkt met TF3DJaspur schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:17:
Iemand die een programma weet waar mee je van bepaalde nummers hun oproepen/smsjes kunt blokkeren? Ik had laatst een programma, maar kan deze nergens meer vinden..
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ehm ja. Van dattem. Mea culpaGanymedus schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:20:
[...]
Volgens mij is dit de RUU_Diamond_Vodafone_UK_1.93.161.2 ROM en niet de 1.94 zoals jij zegt?
Hetzelfde zie ik voor vandaag bij AmsterdamTeChNo2 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:07:
Totaal onbelangrijk maar wat ik opeens zag... (zuidafrika/kaapstad) wie kan me vertellen wat die blaadjes betekenen: plotseling herfst ?
[afbeelding]

[ Voor 31% gewijzigd door DRvDijk op 13-08-2008 10:30 ]
Dus je hoeft niet meer die proxy in te stellen ? Maakte elke keer nog een extra verbinding aan voor Orange Proxy waarin ik de proxy poort elke keer nog invulde. Kan iemand dat bevestigen ?jerry_a schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 00:00:
Voor mensen die (nog) Orange hebben.
Als je wilt surfen: Start/Instellingen/tab.Verbindingen/Verbindingen/Geavanceerd/Netwerk selecteren en Orange World instellen. Dit gaat niet van je databundel af.
De onderste op Mijn ISP zetten. Voor surfen via Actve Sync.
[afbeelding]
Voor Email en Youtube moet je de bovenste op Internet Acces zetten. Dit gaat wel van je databundel af.
Je verbruik kan je hier checken. In mijn geval is de databundel 25MB. Niet vergeten om Orange World terug te zetten dus.
[afbeelding]
XBL: MRE Inc
Ja hoor. Hetzelfde antwoord wat ik daarna ook al gaf. Installeer óf Schaps Advanced Config en daar staat ie onder SMS settings, of installeer die 43 tweaks die daarboven staat en onder menu item 2.1 vind je weer SMS settings: 2.1 Sent Notification en klaar.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:08:
Iemand nog een antwoord op mijn vraag van een aantal post terug Deze Post
Kan iemand bevestigen of in de 1.93 ROM de sim contacten niet meer zichtbaar zijn in de lijst met contact personen ?
XBL: MRE Inc
Ik heb sinds ruim een week dat ik geen beltoon hoor als ik gebeld word. Trillen werk wel, geluid staat gewoon aan en ik heb een beltoon ingesteld. Alle instellingen voor geluid nagelopen maar geen geluid als ik gebeld word.

Dit kun je met diamond tweak van XDA forum aan- of uitzettenMRELynx schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:05:
Kan iemand bevestigen of in de 1.93 ROM de sim contacten niet meer zichtbaar zijn in de lijst met contact personen ?
Philips heeft hier ook al een oplossing voor: wellicht wel een fijner product als ik je linkjes zo zie...sandeman schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:07:
[...]
Ja daar kan je wel ongeveer op rekenen. Als de accu tenminste de capaciteit heeft die hij belooft.
Ik heb een andere oplossing bedacht dan het kopen van een grotere accu. Ik heb dit besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3060
Dit is een erg goedkope, maar als het bevalt koop ik misschien een betere zoals deze:
http://www.pocketpcthoughts.com/news/show/87793
Voordeel is ook dat het niet aan deze telefoon gebonden is (je kan er vrijwel elke telefoon mee opladen) en dat je telefoon niet uit hoeft om hem aan te sluiten.
en dan sponsor je een nederlands bedrijf
http://www.powersolutions.philips.com/nl/nl/PowerSolutions_PowerAnywhere.html
Tevens zag ik de vraag of je je TD ook met USB kunt opladen:
Dat kan zeker: immers als hij aan de pc hangt, laadt hij hem ook op.
(Of je moet ingesteld hebben bij energie dat dit niet mag)
Daarom heb ik ook een 12v sigarettenaansteker adapter gekocht voor in de auto. zit alleen een usb aansluiting op. lekker gemakkelijk. USB kabel eraan en laden maar. Was maar 8 euro
[ Voor 6% gewijzigd door erikven1978 op 13-08-2008 12:01 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (
), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (

6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.