HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste
Acties:
  • 136.191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft pushmail, als je dat met je gratisch live account doet komt het dan ook nogsteeds in je webbox? dus op beide. Maar als je dan wat verwijderd van je telefoon, word dat ook weer doorgevoerd naar je webmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 20:03:
Wat betreft pushmail, als je dat met je gratisch live account doet komt het dan ook nogsteeds in je webbox? dus op beide. Maar als je dan wat verwijderd van je telefoon, word dat ook weer doorgevoerd naar je webmail?
Ja dan komt het nog steeds aan in je webbox. Je folders die je in je webbox aanmaakt, worden ook naar je diamond gesynched. Alles wat je verwijdert op je diamond verdwijnt ook in je webbox en andersom.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 18:40:
Iemand die een sms-teller programma weet, freeware? Kom alleen op betaalde terecht als ik zoek..
Als je geen problemen hebt met een beetje adware.. 8) is dit misschien wat.

http://www.smaato.com/ima...ontent/cost_screens_e.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
hello tweakers, ook mijn TD staat in de bestelling, heb een erg mooie deal gevonden. hopelijk ergens komende week afgeleverd.

heb alleen even een vraagje.

ik las hier over de invisible shield. wat is de ervaring van mensen hiermee? is he ook makkelijk te verwijderen zonder dat het stukken verf meeneemt? en hoe is het verder? goed te gebruiken en goede bescherming???

denk eraan om een te nemen. is deze ook in NL te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net van Symbian overgestapt naar WM, al 'n redelijk stukje op weg maar loop vast op 't volgende.. Zijn de programma's die standaard worden geïnstalleerd, met name windows live, te deïnstalleren? Ik hoopte dat 'n nieuwe rom zou helpen maar 't zit er gewoon weer in.. Ik wil nl. 'n bèta proberen, maar dan moet de vorige versie windows live er eerst uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 19:34:
Vanaf morgen elke dag een WM tip op Twitter: follow EddeBu
Waar worden de tips geplaatst?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimocash schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:15:
Welke toetsenborden gebruiken jullie eigenlijk?

de standaard?
Ik ben nu aan het experimenteren met TenGo (v2.10) . Eerlijk gezegd bevalt dit me ontzettend goed; je moet weliswaar de stylus gebruiken, maar het voordeel tov de HTC-keyboards is dat je in feite maar 6 toetsen hebt. TenGo gebruikt ook een soort T9, dus het maakt niet uit waar je precies tikt, maar hoe nauwkeuriger je het doet, hoe betrouwbaarder je T9-suggesties worden. Progje kost weliswaar 25 dollar, maar als ik binnen mijn trial-periode geen betere vervanging vind, dan ga ik het kopen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minder toetsen + stylus gebruik? lijkt mij nou niet echt een voordeel. Ik gebruik het standaard full qwerty toetsenbord. Ik gebruik het niet zo vaak dus ik zit er af en toe nog naast maar over het algemeen vind ik het vrij goed werken. Als je GSen gebruikt kan je zelf nog redelijk snel met 2 duimen tegelijk typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intussen heb ik nog enkele korte vraagjes, ik hoop niet dat ze al geweest zijn...

1. Ik heb de ActiveSync killer geinstalleerd, maar toch heb ik nog steeds af en toe dat Active Sync gezellig loopt te idlen terwijl mijn computer kilometers ver weg is... Is er iets wat ik in de registry moet veranderen?

2. Af en toe krijg ik een SMSje en dan blijft mijn TD continu trillen totdat ik het SMSje bekijk. Ik gebruik SPB PhoneSuite, misschien dat het daarmee te maken heeft?

3. Ik stel altijd in dat ik tikjes hoor als ik op het scherm typ. (Instellingen>Geluiden en Meldingen>Schermtikken. Maar op de een of andere manier vinkt mijn TD ze zelf weer uit.. (Kan ook te maken hebben met de profielen PhoneSuite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een winkel of webshop waar ze het orginele HTC S-390 hoesje leveren en op voorraad hebben heb al elke gsm zaak in omgeving Heerlen gehad en al diverse webshop maar nergens op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:19:
Minder toetsen + stylus gebruik? lijkt mij nou niet echt een voordeel. Ik gebruik het standaard full qwerty toetsenbord. Ik gebruik het niet zo vaak dus ik zit er af en toe nog naast maar over het algemeen vind ik het vrij goed werken. Als je GSen gebruikt kan je zelf nog redelijk snel met 2 duimen tegelijk typen.
Hmm, grappig. GSen en het standaard t-bord werkt ook niet verkeerd eigenlijk. :)

Maar als je GSen niet gebruikt, vind ik het een groot nadeel dat het toetsenbord een enorm deel van het scherm inpikt. Daarom ben ik ook TenGo aan het proberen. Ander voordeel is dat met de stylus je scherm minder snel vies wordt.

Ze hebben trouwens ook een toetsenbord wat je lekker met je vingers op kan raggen, maar nog zonder T9 in het NL. http://www.tengo.net/tengo_thumb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 22:05
dangerpaki schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 21:24:
hello tweakers, ook mijn TD staat in de bestelling, heb een erg mooie deal gevonden. hopelijk ergens komende week afgeleverd.

heb alleen even een vraagje.

ik las hier over de invisible shield. wat is de ervaring van mensen hiermee? is he ook makkelijk te verwijderen zonder dat het stukken verf meeneemt? en hoe is het verder? goed te gebruiken en goede bescherming???

denk eraan om een te nemen. is deze ook in NL te bestellen?
Welke mooie deal heb je gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:24:
Intussen heb ik nog enkele korte vraagjes, ik hoop niet dat ze al geweest zijn...

1. Ik heb de ActiveSync killer geinstalleerd, maar toch heb ik nog steeds af en toe dat Active Sync gezellig loopt te idlen terwijl mijn computer kilometers ver weg is... Is er iets wat ik in de registry moet veranderen?

2. Af en toe krijg ik een SMSje en dan blijft mijn TD continu trillen totdat ik het SMSje bekijk. Ik gebruik SPB PhoneSuite, misschien dat het daarmee te maken heeft?

3. Ik stel altijd in dat ik tikjes hoor als ik op het scherm typ. (Instellingen>Geluiden en Meldingen>Schermtikken. Maar op de een of andere manier vinkt mijn TD ze zelf weer uit.. (Kan ook te maken hebben met de profielen PhoneSuite)
Welke versie van PSB Phone Suite gebruik je ? De laatste versie werkte ook niet lekker bij mij. Ben terug gegaan naar de vorige versie en die werkt uitstekend. Heb ook schermtikken aanstaan en geen problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 20:06:
[...]

Ja dan komt het nog steeds aan in je webbox. Je folders die je in je webbox aanmaakt, worden ook naar je diamond gesynched. Alles wat je verwijdert op je diamond verdwijnt ook in je webbox en andersom.....
Maar eens proberen dan, want dat klikt dan wel handig. Had eerst pop ingesteld maar nadeel daarvan is dat het uiteindelijk weer alleen om je tel komt en ik wil wel dat het ook online blijft staan. Alleen er word natuurlijk wel iedere keer een netwerkverbinding gemaakt. Word die na het checken ook weer automatisch afgesloten? Wel zo fijn voor je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:48:
[...]

Maar eens proberen dan, want dat klikt dan wel handig. Had eerst pop ingesteld maar nadeel daarvan is dat het uiteindelijk weer alleen om je tel komt en ik wil wel dat het ook online blijft staan. Alleen er word natuurlijk wel iedere keer een netwerkverbinding gemaakt. Word die na het checken ook weer automatisch afgesloten? Wel zo fijn voor je accu.
Nee want het is pushmail en dat is bij de Microsoft variant gebaseerd op een soort van heartbeat. Om de zoveel tijd wordt er een kleine pulse van en naar het apparaat en exchange server verzonden. Zo kunnen beide kanten zien of ze nog "online" zijn. Verandert er wat op je diamond of op de server dan zal er direct gesynced worden. Die heartbeat zal per maand ongeveer op 1MB liggen aan data verkeer. Ik heb pushmail via mn gewone exchange server hier thuis en mijn accu gaat ongeveer een dag mee. Moet er wel bij zeggen dat ik nog continu aan het spelen en tweaken enzo ben. Als die tijd voorbij is, dan gaat mijn accu denk ik met gemak wel 2 dagen mee.

Maar er zijn tooltjes die je kunt instellen dat je verbinding na zoveel minuten verbroken wordt. Maar dan is het voordeel van pushmail ook weg. Je krijgt het dan niet meer direct binnen, maar pas wanneer jij weer online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeer boeit me niet, heb toch data abbo. Maar het ging meer om energie gebruik. Dat ik het niet direct krijg maakt me niet zoveel uit. Het gaat toch om me prive hotmail en als dat een keer of 3 per dag word gechecked is dat meer dan genoeg en ik vind het een beetje zonde om daarvoor de hele tijd een data verbinding open te hebben (je kan die push tijden toch schedulen via de commanager?). Weet je toevallig waar ik 1 van die data killers kan vinden?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 00:25:
Verkeer boeit me niet, heb toch data abbo. Maar het ging meer om energie gebruik. Dat ik het niet direct krijg maakt me niet zoveel uit. Het gaat toch om me prive hotmail en als dat een keer of 3 per dag word gechecked is dat meer dan genoeg en ik vind het een beetje zonde om daarvoor de hele tijd een data verbinding open te hebben (je kan die push tijden toch schedulen via de commanager?). Weet je toevallig waar ik 1 van die data killers kan vinden?
Deze kwam ik ook nog tegen. Zit o.a ook die regtweak voor gprs, pushmail en nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:39:
Welke versie van PSB Phone Suite gebruik je ? De laatste versie werkte ook niet lekker bij mij. Ben terug gegaan naar de vorige versie en die werkt uitstekend. Heb ook schermtikken aanstaan en geen problemen....
De nieuwste versie denk ik: 1.3.0
Zal kijken of ik eentje terug kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
*weg*

Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 10-08-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
Ik heb de vodafone branded versie, met de 1.37.172..3.NLD ROM, zoals al deze toestellen volgens mij hebben.
In het kort: hij is zo traag als dikke stront, batterij leeg in no-time en alle andere gebreken die ik hier heb gelezen zijn ook bij mijn apparaat terug te vinden.
Daarom zou ik graag willen flashen naar de (officiele) WWE 1.93 ROM, ik kon alleen niet echt uitvinden of ik hiermee mijn garantie verlies of niet.
Mocht ik hiermee mijn garantie kwijt raken, dan dezelfde vraag voor de (officiele) NLD 1.93 ROM.

Ik weet dat de vragen al eerder gesteld zijn, maar ik vind steeds tegenstrijdige antwoorden terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet de gegevens verbindibg als je naar het buitenland gaat ik heb een onbeperkt data abbo dus in nederland geen probleem heb dan ook pushmail aan staan.

Maar als ik nu de grens over gas gaat hij dan vrolijk door met pushmail op het buitenlands netwerk?

PS heeft niemand van jullie een hoesje erom of allemaal een vodafoon versie want daar kreeg je een hoesje bij maar ze leveren niet los, en ik wilde geen gebranded versie hebben dus heb hem bij KPN gehaald maar daar weer geen hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 10:39:
Wat doet de gegevens verbindibg als je naar het buitenland gaat ik heb een onbeperkt data abbo dus in nederland geen probleem heb dan ook pushmail aan staan.

Maar als ik nu de grens over gas gaat hij dan vrolijk door met pushmail op het buitenlands netwerk?

PS heeft niemand van jullie een hoesje erom of allemaal een vodafoon versie want daar kreeg je een hoesje bij maar ze leveren niet los, en ik wilde geen gebranded versie hebben dus heb hem bij KPN gehaald maar daar weer geen hoesje
Alleen bij Vodafone zit zo'n leren hoesje inderdaad.

En zoek eens naar 'nodata' in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:04:
[...]

Waar worden de tips geplaatst?
Nog geen twitter-tweeter zie ik ;) Geeft niet, ik leg het graag uit.
Alles wat je hoeft te doen is een account aanmaken op twitter.com (username, e-mail en een one-line bio, meer vragen ze niet) en dan je eerste tweet te versturen: follow EddeBu. Of zoek me even op via het zoekvakje bovenaan elke pagina.
Tips ontvang je dan op twitter. Je kunt het ook zo instellen dat je de tweets via sms krijgt doorgestuurd (gratis!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp zit er standaard in de HTC Diamond geen optie voor geen data bij roaming.
Moet je extra nodata util installeren
Gek ik heb hiervoor een Sony Ericsson gehad en die had gewoon een optie die je aan kon zetten zodat hij alleen data verbinding op eigen netwerk maakten en er buiten voor toestemming vroeg.

Moet ik toch maar snel eens gaan kijken in ben namelijk vaak net over de grens in duitsland want anders wordt het me toch wel duur denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Voor de mensen die de T9-functionaliteit enorm irritant vinden (net als ik) kun je deze ook standaard uitzetten door gewoon 'ABC' als default aan te hebben op je toetsenbord. Nu hoef je dus niet eerst op het knopje 'ABC - T9' te klikken en dan pas je SMS, MMS, E-mail of wat dan ook in te typen (en dat elke keer opnieuw).

Het enige wat je dient te doen is naar het volgende in je registry te gaan:

HKLM\Software\Tegic\eT9\IME\CarrierDefaultTextMode

En daar de "1" naar een "0" te veranderen. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik heb deze vraag al eerder gepost, maar helaas nog geen reactie...
Hopelijk leest nu de juiste persoon het ;)

Ik gebruik commanager onder een sneltoets om snel de verbindingen aan/uit te zetten.
Dit vind ik erg handig, maar...... hij zet elke keer automatisch de zichtbaarheid vt toestel uit!?

Dus m.a.w. ziet mijn BT carkit de TD niet.
Nu moet ik elke keer via de BT instellingen handmatig de zichtbaarheid vt toestel aanzetten.

Er moeten meer mensen zijn met BT carkits die dit probleem hebben....
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Die zit er wel. Bij active sync. Optie Schema.... Gebruik deze instelling tijdens het roamen. Die heb ik uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

erikven1978 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:13:
Ik heb deze vraag al eerder gepost, maar helaas nog geen reactie...
Hopelijk leest nu de juiste persoon het ;)

Ik gebruik commanager onder een sneltoets om snel de verbindingen aan/uit te zetten.
Dit vind ik erg handig, maar...... hij zet elke keer automatisch de zichtbaarheid vt toestel uit!?

Dus m.a.w. ziet mijn BT carkit de TD niet.
Nu moet ik elke keer via de BT instellingen handmatig de zichtbaarheid vt toestel aanzetten.

Er moeten meer mensen zijn met BT carkits die dit probleem hebben....
Iemand een oplossing?
Je kan bij bij BT instellingen toch instellen dat het toestel zichtbaar moet zijn voor andere bt apparaten ? Overigens staat dat vinkje bij mij niet eens aan "Dit app zichtbaar maken voor andere apparaten"

Ik gebruik gewoon SPB Phone Suite. BT staat bij mij dan standaard aan vanaf 7 uur 's ochtends tot 22.30 uur 's avonds. Zodra ik in de auto stap connect de td automatisch met mn carkit en springt over in Auto profile. Wanneer ik de auto verlaat, springt mn td terug naar normaal profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkomend op mijn vragen gisteren: 't is allemaal gelukt. Heb weer de kleinere letters in het startmenu en tevens heb ik wat andere TF3D-thema's geinstalleerd. Works like a charm.

Nu echter het volgende. Ik heb wat zitten neuzelen in de rom-updates. Heb mijn foon nu een paar dagen van T-Mobile en daar zit ROM 1.37.114.3 NLD op en radioversie 1.00.25.03.

Ik ben benieuwd naar die nieuwe ROM 1.39.blabla en tevens die nieuwere radioversie.
Welnu, mijn bootloader zegt dat mijn SPL 1.37 is. Op internet heb ik wat handleidingen gezien, en daar hebben ze het over een Hard-SPL van 1.30. Mocht ik ervoor kiezen om mijn foon te flashen, is het dan aan te raden die Hard-SPL 1.30 te pakken, of beter een nieuwere versie (voor zover die er is)?

Daarnaast ben ik op zoek geweest naar de ROMs zelf. Er blijken er 2 in omloop te zijn: de officiele (_RUU) en de niet-officiele (_QMR_RUU). Zou het uitmaken welke ROM gebruikt wordt om te upgraden? Ik heb die QMR kunnen downloaden, maar die RUU niet. Is er een mirror bekend waar die te vinden is? Ik kan 'm namelijk niet van HTC zelf downloaden, omdat ik een T-Mobieltje heb.

Al met al, handleidingen volgen vind ik geen probleem, maar soms lijkt het me wat tricky omdat ze gedateerd kunnen zijn. Ik hoop dat iemand met een T-Mobile Diamond die zulk geflash onlangs heeft gedaan me kan uitleggen hoe te werk te gaan...

Dank.

PS: EDIT: ik heb nadat ik bovenstaand bericht schreef nog wat zitten surfen, omdat ik de angst heb genadeloos op m'n flikker te krijgen als ik eventuele vragen gesteld heb die allang ooit de revue gepasseerd zijn, maar.... klopt het dat als ik in het bezit zou zijn van de officiele HTC ROM 1.39, ik dan niet een Hard-SPL flash en Radio-flash hoef te doen? En zoja, hoe kom ik aan die officiele versie, want op internet heb ik 'm nog niet kunnen vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:52:
[...]

Deze kwam ik ook nog tegen. Zit o.a ook die regtweak voor gprs, pushmail en nog veel meer.
Thanks. Heb uiteindelijk dat tweak prog gebruikt want total commander geeft die registerykey niet goed weer. Het werkt iig wel al word de verbinding haast instant verbroken en niet na 1 of 2 minuten als je dat instelt maargoed. Ik heb ook windows live ingestelt en als er een data verbinding is haalt ie idd alles binnen (alleen wel alleen de eerste 50 berichten en me folders lijkt ie niet allemaal te syncen maargoed boeit opzich niet zo heb toch alleen me inbox + archief map en die laatste gebruik ik eigenlijk toch niet).

Nou heb ik ingesteld dat ie om de 15 minuten moet gaan checken, maar ik heb niet het idee dat ie dat doet want volgens mij bouwt ie niet zelf de netwerkverbinding op als die uit staat. Bij instellingen zie ik ook niet dat pushmail aanstaat, maar die windows live zou toch standaard push moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

De optie Push Mail die in de comm manager zit werkt alleen als je je Pocket Outlook instelt om met een Exchange server te synchen. In de opties van Windows Live, kun je de optie instellen voor je windows live account om push mail in te stellen als staat dat niet als push mail omschreven zeg maar. Je kunt instellen om je postbus te synchen en wanneer nieuwe items arriveren of op een later tijdstip.

Ik gebruik ook Resco Registry, die laat het wel goed zin. TTC iid niet. Krijg je idd vage cijfers te zien, maar Resco Registry laat het register zien zoals ook in Windows XP of Vista. Vind de regeditor van TTC ook niet om over naar huis te schrijven.

[ Voor 24% gewijzigd door MRE-Inc op 10-08-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:42:
Terugkomend op mijn vragen gisteren: 't is allemaal gelukt. Heb weer de kleinere letters in het startmenu en tevens heb ik wat andere TF3D-thema's geinstalleerd. Works like a charm.

Nu echter het volgende. Ik heb wat zitten neuzelen in de rom-updates. Heb mijn foon nu een paar dagen van T-Mobile en daar zit ROM 1.37.114.3 NLD op en radioversie 1.00.25.03.

Ik ben benieuwd naar die nieuwe ROM 1.39.blabla en tevens die nieuwere radioversie.
Welnu, mijn bootloader zegt dat mijn SPL 1.37 is. Op internet heb ik wat handleidingen gezien, en daar hebben ze het over een Hard-SPL van 1.30. Mocht ik ervoor kiezen om mijn foon te flashen, is het dan aan te raden die Hard-SPL 1.30 te pakken, of beter een nieuwere versie (voor zover die er is)?

Daarnaast ben ik op zoek geweest naar de ROMs zelf. Er blijken er 2 in omloop te zijn: de officiele (_RUU) en de niet-officiele (_QMR_RUU). Zou het uitmaken welke ROM gebruikt wordt om te upgraden? Ik heb die QMR kunnen downloaden, maar die RUU niet. Is er een mirror bekend waar die te vinden is? Ik kan 'm namelijk niet van HTC zelf downloaden, omdat ik een T-Mobieltje heb.

Al met al, handleidingen volgen vind ik geen probleem, maar soms lijkt het me wat tricky omdat ze gedateerd kunnen zijn. Ik hoop dat iemand met een T-Mobile Diamond die zulk geflash onlangs heeft gedaan me kan uitleggen hoe te werk te gaan...

Dank.

PS: EDIT: ik heb nadat ik bovenstaand bericht schreef nog wat zitten surfen, omdat ik de angst heb genadeloos op m'n flikker te krijgen als ik eventuele vragen gesteld heb die allang ooit de revue gepasseerd zijn, maar.... klopt het dat als ik in het bezit zou zijn van de officiele HTC ROM 1.39, ik dan niet een Hard-SPL flash en Radio-flash hoef te doen? En zoja, hoe kom ik aan die officiele versie, want op internet heb ik 'm nog niet kunnen vinden.
Je moet wel hard spl doen. Je hebt namelijk een t-mobile branded diamond, en die is niet flashbaar met de htc bestanden. Je kan je telefoon ook niet registreren voor de download waarschijnlijk

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Ik zie dat er veel vragen zijn over de howto rondom het flashen van een Tmobile/Vodafone branden toestel. De meesten willen van hun branded software af en daar bestaat een hoop discussie over.
Misschien heeft een van onze mede-tweakers tijd en zin (het is immers toch een regenachtige zondag) om een filmpje te maken o.i.d waarin stap voor stap zichtbaar is hoe dit nu precies moet. Ik kan het helaas zelf niet daar mijn MDA nog onderweg is.
Misschien wordt het op die manier voor iedereen wat duidelijker, en vertrouwensvoller. Het is zomaar een suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Cat
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-07 15:53
Pwhaaa wat en post zeg, it goes on & on!

Ben in het bezit van een HTC Diamond van Vodafone, m`n alle eerste MDA.

Ik loop tegen wat problemen aan waar ik een oplossing voor zoek. Heb alle voorgaande delen helemaal door gelezen daar was ik wel even zoet mee. Maar niet de oplossing gevonden maar soms wel een gelijkwaardige vraag aan getroffen.

Hoe dan ook m`n problemen.
De HTC Daimond Vodafone versie word gelevered met een pouch, heb geconstateerd dat wanneer hij in deze pouch zit en er gebeld word dat er soms uitzich zelf opgenomen of ophangen word en dan heb ik hem nog niet eens in m'n broek zak zitten maar op de de tafel liggen. Buiten de pouch ervaar ik dit probleem echter niet, maar ik houd hem liever in de pouch om schade te ontlopen als ik hem vervoer.
Nu verwacht ik dat het iets te maken heeft met de druk die de pouch op het touch screen uit oefend.
Je kan wel inzien dat dit een erg lastig probleem is en ben daarom ook op zoek naar een oplossing. Hebben mensen een gelijkwaardige ervaring en een mogelijk oplossing gevonden?

Dan nog een 2de probleem/vraag. De ROM versie.
ROM updates, kan elke ROM voor de HTC Diamond op m'n mobiel of heb ik ergens rekening mee te houden en zo met wat?
Heb de nodige FAQ gelezen, maar ondanks dat het in daar in Jip & Janneke taal is uitgelegt, volg ik het nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ktart schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:09:
Voor de mensen die de T9-functionaliteit enorm irritant vinden (net als ik) kun je deze ook standaard uitzetten door gewoon 'ABC' als default aan te hebben op je toetsenbord. Nu hoef je dus niet eerst op het knopje 'ABC - T9' te klikken en dan pas je SMS, MMS, E-mail of wat dan ook in te typen (en dat elke keer opnieuw).

Nice, ik was al een tijdje op zoek naar die mogelijkheid. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Wild Cat schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:19:
Pwhaaa wat en post zeg, it goes on & on!

Ben in het bezit van een HTC Diamond van Vodafone, m`n alle eerste MDA.

Ik loop tegen wat problemen aan waar ik een oplossing voor zoek. Heb alle voorgaande delen helemaal door gelezen daar was ik wel even zoet mee. Maar niet de oplossing gevonden maar soms wel een gelijkwaardige vraag aan getroffen.

Hoe dan ook m`n problemen.
De HTC Daimond Vodafone versie word gelevered met een pouch, heb geconstateerd dat wanneer hij in deze pouch zit en er gebeld word dat er soms uitzich zelf opgenomen of ophangen word en dan heb ik hem nog niet eens in m'n broek zak zitten maar op de de tafel liggen. Buiten de pouch ervaar ik dit probleem echter niet, maar ik houd hem liever in de pouch om schade te ontlopen als ik hem vervoer.
Nu verwacht ik dat het iets te maken heeft met de druk die de pouch op het touch screen uit oefend.
Je kan wel inzien dat dit een erg lastig probleem is en ben daarom ook op zoek naar een oplossing. Hebben mensen een gelijkwaardige ervaring en een mogelijk oplossing gevonden?

Dan nog een 2de probleem/vraag. De ROM versie.
ROM updates, kan elke ROM voor de HTC Diamond op m'n mobiel of heb ik ergens rekening mee te houden en zo met wat?
Heb de nodige FAQ gelezen, maar ondanks dat het in daar in Jip & Janneke taal is uitgelegt, volg ik het nog niet echt.
1. Er zijn een aantal oplossingen voor, S2U2 is de meest gangbare.
2. Voor officiele updates van de ROM moet je op Vodafone wachten. Je kunt echter ook andere ROMs erop flashen (officieel/niet officieel), maar dat gaat mogelijk ten koste van je garantie (maar is weer te herstellen). Hiervoor moet je de SPL die erop zit vervangen door de o-zo bekende Hard-SPL developer edition.

[ Voor 65% gewijzigd door DRvDijk op 10-08-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ktart schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:09:

Om standaard met abc te tikken hoef je toch niks aan te passen in de registry..? De mijne deed alles standaard in abc en ik wou t9, heb de tekstinvoer-instellingen aangepast via de keuzeknop en 't werd onthouden. Als ik abc 't laatst heb gebruikt dan begint ie daar ook weer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biatch schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:15:
Ik zie dat er veel vragen zijn over de howto rondom het flashen van een Tmobile/Vodafone branden toestel. De meesten willen van hun branded software af en daar bestaat een hoop discussie over.
Misschien heeft een van onze mede-tweakers tijd en zin (het is immers toch een regenachtige zondag) om een filmpje te maken o.i.d waarin stap voor stap zichtbaar is hoe dit nu precies moet. Ik kan het helaas zelf niet daar mijn MDA nog onderweg is.
Misschien wordt het op die manier voor iedereen wat duidelijker, en vertrouwensvoller. Het is zomaar een suggestie.
Op zich wel een strak plan, echter ik zou niet weten hoe ik dat in me ééntje zou moeten doen.. 8) Misschien wat voor DRvDijk.. 8)7 Ik wil wel nog een stappenplan op noteren voor het flashen van de spl naar een hspl. Als dat namelijk gelukt is, dan is het flashen van de roms en radio-roms geen enkele probleem meer. Aan de andere kant, staan er al genoeg duidelijke handleidingen op het net. Zo ook hier in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
MRELynx schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:33:
[...]

Je kan bij bij BT instellingen toch instellen dat het toestel zichtbaar moet zijn voor andere bt apparaten ? Overigens staat dat vinkje bij mij niet eens aan "Dit app zichtbaar maken voor andere apparaten"

Ik gebruik gewoon SPB Phone Suite. BT staat bij mij dan standaard aan vanaf 7 uur 's ochtends tot 22.30 uur 's avonds. Zodra ik in de auto stap connect de td automatisch met mn carkit en springt over in Auto profile. Wanneer ik de auto verlaat, springt mn td terug naar normaal profiel.
Juist; dit kun je inderdaad aanvinken. dit heb ik ook reeds verteld, maar het probleem is, als ik de keer erna gewoon snel via de commanager BT inschakel, hij dit vinkje weer UIT heeft staan.

Mijn Parrot 3100 carkit ziet de gsm hierdoor niet. Nu moet ik elke keer via de instellingen van BT de zichtbaarheid inschakelen.

Vanwege de beperkte accucapaciteit wil ik juist de BT niet de hele dag aan hebben staan.
op t moment dat ik in de auto stap wil ik gemakkelijk en snel de BT zichtbaar in kunnen schakelen.

De carkit heb ik al 3 jaar ongeveer, en met de vorige toestellen kon ik dit allemaal gemakkelijk via 1 tot max 3 drukken op een knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Ben in Groningen nu, webcam-loos. Misschien als ik mn scriptie eindelijke eens af heb dat ik wel zo'n filmpje in elkaar draai ;) Aan de andere kant.. Ik héb alles al geinstalleerd, en ik heb nog nooit een originele SPL teruggezet. Hmm, uitdagin... Eens zien binnenkort!

[ Voor 35% gewijzigd door DRvDijk op 10-08-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Ik krijg bij Route 66 op mijn Diamond regelmatig een wit scherm met de melding 'er is een probleem opgetreden met gwes.exe' en dan de vraag of ik een rapport wil verzenden naar microsoft. Als ik dan op 'niet verzenden' klik loopt Route 66 wel weer door maar het is vreselijk irritant.

Weet iemand waar dit aan ligt, en is er een oplossing voor? Ik heb al op internet gezocht, meer mensen met dit probleem tegengekomen maar helaas geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Cat
DRvDijk schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:43:
[...]

1. Er zijn een aantal oplossingen voor, S2U2 is de meest gangbare.
2. Voor officiele updates van de ROM moet je op Vodafone wachten. Je kunt echter ook andere ROMs erop flashen (officieel/niet officieel), maar dat gaat mogelijk ten koste van je garantie (maar is weer te herstellen). Hiervoor moet je de SPL die erop zit vervangen door de o-zo bekende Hard-SPL developer edition.
Bedankt voor je antwoord.
Heb S2U2 er op gegooit en het ziet er gelikt uit. Echter m'n probleem is nog steeds aanwezig. Word gebeld en de bel interface met de antwoord/negeer knoppen komen alsnog naar de voorgrond en kunnen ingedrukt worden.

Heb gekeken in de QA van S2U2 en kom alleen het volgende tegen wat mij mogelijk het probleem kan verhelpen.
Q. I can still activate "Touch Flo" even S2U2 is locked?!
A. Exclude S2U2.exe in the "Touch Flo" setting either by edit the \Windows\Touch Flo\FTouchFloConfig.txt
or edit the registry: go to HKLM\Software\HTC\Biotouch\Disable4SpecificApp; add new key called "S2U2"; in the folder for this Key, add new string value "ClassName" = "S2U2"; softreset the device.

Echter. ik kom de FTouchFloConfig.txt niet tegen of de registry entery in m'n telefoon, dus ben bang dat dat S2U2 nog even geen oplossing is voor mij...

Voor wie hem werkende heeft alle hulp word meer dan gewardeerd.
Of een alternatief appie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Kwestie van de juiste instellingen van S2U2 :) Even met de verschillende mogelijkheden spelen, en S2U2 komt daadwerkelijk in de plaats van de normale (calledid aanzetten dacht ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePeut
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Waar ik met het updaten van mijn ROM versie nog niet helemaal uit kwam was welke versie van Hard SPL ik nodig had. Het gaat dus om de unsigned versie die op pagina 12 van deze thread te vinden is.

Ondertussen heb ik dus mijn toestel succesvol geflashed en natuurlijk is er wat Vodafone software weg. Als ik in het interne geheugen ga kijken zie ik daar TomTom navigator nog staan, deze krijg ik ook gewoon opgestart. Helaas kan ik geen mogelijkheid vinden om deze te plaatsen in het programmalijstje. Wellicht hebben jullie hier handige trucjes voor?

Wat ik een beetje vreemd vind werken aan de telefoon, is de mp3 speler. Gisteren begon hij automatisch te syncen met mijn Windows Media Player. Nadat ik dit had uitgezet op de pc en alle mp3's van de telefoon had verwijderd, dacht ik dat ik ze nu wel handmatig kon toevoegen. Helaas werkt dit niet zomaar door een mapje aan te maken op het interne geheugen en de telefoon vind ze wel... Als ik in dan even naar de bibliotheek ga, zie ik daar alle liedjes nog staan die "gesynced" waren, terwijl ze niet meer op de telefoon staan.

Volgens mij moet ik nog veel uitzoeken bij dit toestel, dus daar ga ik dan weer met verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wild Cat schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:55:
[...]

[...]

Voor wie hem werkende heeft alle hulp word meer dan gewardeerd.
Of een alternatief appie?
Probeer onderstaande settings eens?!

Caller ID: Thumbnail
Slide to answer: only locked
S2A Answer key: on
S2A end key: on

Advanced Section:

Direct Draw: on
Dont double check backlight: on

If now a call is comming in, the phone gets on.. no more "answer" or "hang up" button, but just the "slide to answer.

DePeut schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:11:

[knip...]

Ondertussen heb ik dus mijn toestel succesvol geflashed en natuurlijk is er wat Vodafone software weg. Als ik in het interne geheugen ga kijken zie ik daar TomTom navigator nog staan, deze krijg ik ook gewoon opgestart. Helaas kan ik geen mogelijkheid vinden om deze te plaatsen in het programmalijstje. Wellicht hebben jullie hier handige trucjes voor?
Even de tomtom.exe met je stylus ingedrukt houden. Dan zie je een popup verschijnen. Selecteer "copy" en ga dan naar je windows\program dir en en kies dan menu/edit/paste as shortcut. Dan zou het goed moeten zijn.
Wat ik een beetje vreemd vind werken aan de telefoon, is de mp3 speler. Gisteren begon hij automatisch te syncen met mijn Windows Media Player. Nadat ik dit had uitgezet op de pc en alle mp3's van de telefoon had verwijderd, dacht ik dat ik ze nu wel handmatig kon toevoegen. Helaas werkt dit niet zomaar door een mapje aan te maken op het interne geheugen en de telefoon vind ze wel... Als ik in dan even naar de bibliotheek ga, zie ik daar alle liedjes nog staan die "gesynced" waren, terwijl ze niet meer op de telefoon staan.
Bij active sync kan je dacht ik kiezen bij extra\opties\instellingen\bij conflict ==> item op pc vervangen of ==> item op apparaat vervangen. Misschien is dat de oplossing?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 16:17 . Reden: Wat toegevoegd.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Even een tipje overgenomen van XDA Developers. Ik ergerde me al een tijdje aan het feit dat wanneer je een sms tikte je maar 2 regeltjes had om te zien wat je tikt. Met deze aanpassing heb je 4 regels om je sms te tikken en te lezen.
Go to this site on your Diamond: http://www.ghisler.com/pocketpc.htm
and download the 'arm/xscale/pxa' .cab file.
Go into Explorer and run the .cab file from wherever you saved it, and install it.
Now go to Start > Programs and run 'Total Commander' that you just installed.
Open the directory 'Windows' and then click 'File' and choose 'Find Files'
Type 'Thread' into the box and it should find 'thread_sms.htm' after a few seconds.
With 'thread_sms.htm' highlighted click 'File' then 'Edit'.

Scroll down through the file until you find the line
'<Inbox:content id="COMPOSESUBJECT" width="98%" height=35'
Change the value for height from 35 to something more suitable. I did 50, but you can do more if you please.
Once you've done that click 'File' then 'Save'.
Now do a soft reset on the phone, and when it starts up your space for typing a message should be bigger
Na een soft reset blijft het gewoon werken....Misschien opnemen in de faq....

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 10-08-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een MDA Compact 4 (T-Mobile) en probeer een andere ROM erin te flashen

Heel raar, ik heb zojuist succesvol de Unsigned-Hard-SPL-Diamond-OliNex 1.40 geload. Hierna de
_QMR_RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe proberen te flashen maar ik krijg een melding "Fout 244: Ongeldig model ID"

De SPL zou er juist voor zorgen dat alle roms hierop te flashen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
erikven1978 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:26:
[...]

Mijn Parrot 3100 carkit ziet de gsm hierdoor niet. Nu moet ik elke keer via de instellingen van BT de zichtbaarheid inschakelen.
ík gebruik ook een 3100, maar BT zichtbaarheid staat gewoon uit hoor. Eenmalig aangezet om te pairen, daaarna maakt hij gewoon verbinding met de diamond, ook al staat zichtbaarheid uit. Heb je wel de laatste firmware in de 3100 zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:26:
Ik heb een MDA Compact 4 (T-Mobile) en probeer een andere ROM erin te flashen

Heel raar, ik heb zojuist succesvol de Unsigned-Hard-SPL-Diamond-OliNex 1.40 geload. Hierna de
_QMR_RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe proberen te flashen maar ik krijg een melding "Fout 244: Ongeldig model ID"

De SPL zou er juist voor zorgen dat alle roms hierop te flashen zijn?
Nee, de SPL zorgt ervoor dat je alleen officiele ROMs erop kan flashen. Hard-SPL heft die blokkering op. Nou kan het nog steeds zo zijn dat een specifieke ROM niet laadt omdat hij niet voor jou toestel geschreven is. Probeer maar eens een ROM van een compleet andere telefoon erop te laden, gaat ook niet lukken ;)

Kennelijk heeft de ROM die je noemt een andere DIAM-nummer dan er in jou telefoon gebakken zit.

[ Voor 39% gewijzigd door DRvDijk op 10-08-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:25:
Even een tipje overgenomen van XDA Developers. Ik ergerde me al een tijdje aan het feit dat wanneer je een sms tikte je maar 2 regeltjes had om te zien wat je tikt. Met deze aanpassing heb je 4 regels om je sms te tikken en te lezen.

[...]

Na een soft reset blijft het gewoon werken....Misschien opnemen in de faq....
Kan je in dat HTML bestand ook de tekengrootte van de Threaded SMSjes aanpassen? Want die ik heb ik nu maar uitgezet naar "normale" smsjes omdat die tekst veels te groot was, en ik het nergens aan kon passen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 11:42
Ik heb een vraag over de radio ROM's die bij xda te vinden zijn... heb hier al even gezocht, maar weinig gevonden over signed/unsigned.

Mijn Diamond is origineel, rom 1.37 en radio .25.03. Aangezien de UMTS/HSDPA ontvangst matig is (meestal 1, soms 2 streepjes en veel schakelen tussen de G, de 3 en de H) De radio wil ik upgraden naar versie .05, maar ik lees bijvoorbeeld op modmydiamond dat er geen signed versies zijn, en in het topic hier ergens dat ze er wel zijn. Klopt dit? Moet ik mijn diamond dus met hardSPL geschikt maken om de radio te updaten, zodat ik dus feitelijk een hard reset doe? Ik heb daar nu weinig zin in, is evt iets voor later. Komen er nog wel signed versies, waarbij een hardreset niet nodig is?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Omnivore schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:37:
Ik heb een vraag over de radio ROM's die bij xda te vinden zijn... heb hier al even gezocht, maar weinig gevonden over signed/unsigned.

Mijn Diamond is origineel, rom 1.37 en radio .25.03. Aangezien de UMTS/HSDPA ontvangst matig is (meestal 1, soms 2 streepjes en veel schakelen tussen de G, de 3 en de H) De radio wil ik upgraden naar versie .05, maar ik lees bijvoorbeeld op modmydiamond dat er geen signed versies zijn, en in het topic hier ergens dat ze er wel zijn. Klopt dit? Moet ik mijn diamond dus met hardSPL geschikt maken om de radio te updaten, zodat ik dus feitelijk een hard reset doe? Ik heb daar nu weinig zin in, is evt iets voor later. Komen er nog wel signed versies, waarbij een hardreset niet nodig is?

Thanks
Ja, je zult unsigned H-SPL moeten installeren voordat je de Radio ROM kan updaten en dit houd in dat je een harde reset moet uitvoeren. Als je alleen de Radio ROM update dan is een harde reset niet nodig, maar dat kan dus niet in jou geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 13:32
erikven1978 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:26:
[...]

Juist; dit kun je inderdaad aanvinken. dit heb ik ook reeds verteld, maar het probleem is, als ik de keer erna gewoon snel via de commanager BT inschakel, hij dit vinkje weer UIT heeft staan.

Vanwege de beperkte accucapaciteit wil ik juist de BT niet de hele dag aan hebben staan.
op t moment dat ik in de auto stap wil ik gemakkelijk en snel de BT zichtbaar in kunnen schakelen.

De carkit heb ik al 3 jaar ongeveer, en met de vorige toestellen kon ik dit allemaal gemakkelijk via 1 tot max 3 drukken op een knop.
Ik gebruik de SPB phonesuite, als ik op vaste tijden in de auto stap stel hem zo in dat BT dan automatisch aan staat (op tijd dus). Tegenwoordig duw ik hem in de Broditt houder en BT gaat dan ook automatisch aan. Allemaal dankzij SPB. Er is uiteraard nog veel meer mogelijk....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Cat
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:15:
[...]

Probeer onderstaande settings eens?!

Caller ID: Thumbnail
Slide to answer: only locked
S2A Answer key: on
S2A end key: on

Advanced Section:

Direct Draw: on
Dont double check backlight: on

If now a call is comming in, the phone gets on.. no more "answer" or "hang up" button, but just the "slide to answer.

My Hero!

Werkt als een zonnetje,
Had al een beetje naar de settings zitten kijken en spelen maar had daar wel heel wat uurtjes mee zoet geweest voor dat ik hier achter gekomen was.

Nu nog een tweak vinden om te voorkomen dat de overige keys zo als de Home key de S2U2 lock omzijlt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
is de pouch die vodafone levert ook los verkrijgbaar. vind dat namelijk een erg mooie pouch? weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:55:
De optie Push Mail die in de comm manager zit werkt alleen als je je Pocket Outlook instelt om met een Exchange server te synchen. In de opties van Windows Live, kun je de optie instellen voor je windows live account om push mail in te stellen als staat dat niet als push mail omschreven zeg maar. Je kunt instellen om je postbus te synchen en wanneer nieuwe items arriveren of op een later tijdstip.

Ik gebruik ook Resco Registry, die laat het wel goed zin. TTC iid niet. Krijg je idd vage cijfers te zien, maar Resco Registry laat het register zien zoals ook in Windows XP of Vista. Vind de regeditor van TTC ook niet om over naar huis te schrijven.
Dat had ik al uitgevogelt en dat werkt ook. Alleen om een of andere vage reden word de verbinding dan niet meer verbroken (zodra je een keer opera opstart word ie weer wel verbroken) dus er lijkt niets anders op te zitten dan gprs de hele tijd aan te laten. Dan werkt het trouwens nog niet perfect. Had net dat ie een nieuw mailtje toevallig niet meepakte omdat er net een andere binnekwam. Kam dus alleen met handmatig ontvangen binnen. Als je iets verwijderd moet je ook handmatig syncen voordat het doorkomt. Maargoed, ik laat het voorlopig even aan staan, kijken of het erg slecht is voor je accu of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:30:
[...]

Nee, de SPL zorgt ervoor dat je alleen officiele ROMs erop kan flashen. Hard-SPL heft die blokkering op. Nou kan het nog steeds zo zijn dat een specifieke ROM niet laadt omdat hij niet voor jou toestel geschreven is. Probeer maar eens een ROM van een compleet andere telefoon erop te laden, gaat ook niet lukken ;)

Kennelijk heeft de ROM die je noemt een andere DIAM-nummer dan er in jou telefoon gebakken zit.
Zojuist gecheckt, ik heb DIAM200. Ook met de WWE Rom geprobeerd maar krijg nog steeds "invalid id".
Iemand enig idee wat ik nu nog kan proberen?

Edit: Ik ga dit proberen, ik kom er nog op terug mocht het gelukt/mislukt zijn
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409425

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
@pietman
Kijk, jij snapt m :) Even zoeken, en je vind alles wat je nodig hebt. Volgens mij gaat dat wel werken.

Ik heb een DIAM100, de Vodafone branded ding. Vandaar dat die wel andere ROMs pakt :)

[ Voor 50% gewijzigd door DRvDijk op 10-08-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:30:
[...]

[knip]

Zou het kunnen komen omdat T-mobile zijn toestellen levert met een CID-lock wat gekoppeld is aan je imei-nummer? Ik heb dat met mijn HTC-touch-MDA ook gehad. Zat wel een unsigned Hspl op, maar vrat geen officiële roms. Heb m toen tegen een kleine vergoeding laten CID-unlocken door Olipro en daardoor werd het toestel een zgn "super CID". Daarna kon ik dus echt elke rom die ik maar koos op het toestel zetten.

edit
hier ook een diam100

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePeut
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Even de tomtom.exe met je stylus ingedrukt houden. Dan zie je een popup verschijnen. Selecteer "cut" en ga dan naar je windows\program dir en en kies dan menu/edit/paste as shortcut. Dan zou het goed moeten zijn.
Dit werkt helaas niet. Ik heb geknipt, gekopieerd en een snelkoppeling gemaakt maar allemaal zonder succes. Ook het toestel even rebooten levert helaas geen resultaat op.
Bij active sync kan je dacht ik kiezen bij extra\opties\instellingen\bij conflict ==> item op pc vervangen of ==> item op apparaat vervangen. Misschien is dat de oplossing?
Het probleem heb ik kunnen oplossen aan de hand van: deze reactie (stond in de topicstart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
running man schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:42:
[...]

Ja, je zult unsigned H-SPL moeten installeren voordat je de Radio ROM kan updaten en dit houd in dat je een harde reset moet uitvoeren. Als je alleen de Radio ROM update dan is een harde reset niet nodig, maar dat kan dus niet in jou geval.
Ik snap niet wat je hier zegt, volgens mij spreek je jezelf tegen...

Om de radio rom te updaten moet ik hardSPL installeren, waardoor mijn toestel een hard-reset nodig heeft zeg je. Maar als ik alléén de radio rom update dan is een hard update niet nodig, maar dat kan bij mij niet? Want?

Ik wil namelijk alleen de radio updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij gelukt aan de hand van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409425
gelukt om een andere ROM erop te zetten. Een wereld van verschil qua snelheid en ik ben nu ook eindelijk van het roze T-mobile skin verlost.

Voor mensen dus met hetzelfde probleem (MDA Compact 4 met DIAM200 ROM ) is bovenstaande link de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Omnivore schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:03:
[...]

Om de radio rom te updaten moet ik hardSPL installeren, waardoor mijn toestel een hard-reset nodig heeft zeg je. Maar als ik alléén de radio rom update dan is een hard update niet nodig, maar dat kan bij mij niet? Want?

Letterlijk spreekt hij zichzelf tegen, maar wat hij bedoelt: Je hebt Hard-SPL nodig om een andere ROM danwel andere radio te flashen. De Hard-SPL installeren heeft een harde reset nodig.

Het is niet de radio rom die een hard-reset nodig heeft, maar de hard-spl. Je hebt alleen hard-spl nodig om de radio te flashen. Dus moet je in jou geval wel een hard reset uitvoeren, eenmalig.
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:09:
Het is mij gelukt aan de hand van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409425
gelukt om een andere ROM erop te zetten. Een wereld van verschil qua snelheid en ik ben nu ook eindelijk van het roze T-mobile skin verlost.

Voor mensen dus met hetzelfde probleem (MDA Compact 4 met DIAM200 ROM ) is bovenstaande link de oplossing :)
Anderen was het al gelukt de officiele ROM over de T-Mobile MDA IV heen te flashen, nu dus ook andere ROM's. Gefeliciteerd :) Vraagje: werkt de home knop nog als home knop, of als opneem-knop?

[ Voor 28% gewijzigd door DRvDijk op 10-08-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
Oke, zo is het inderdaad ook te lezen en dan klopt het. En dat komt dus omdat de radio-rom uit de verschillende officiële roms is gehaald, en niet los door HTC zelf beschikbaar is gesteld? Als/wanneer HTC losse radio-roms op de site zet, dan heb je dus geen hard-spl nodig, en dus geen hard reset... De vraag is of er überhaubt losse radio-roms zijn die signed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:34:
[...]

Kan je in dat HTML bestand ook de tekengrootte van de Threaded SMSjes aanpassen? Want die ik heb ik nu maar uitgezet naar "normale" smsjes omdat die tekst veels te groot was, en ik het nergens aan kon passen :(.
Nee dat kan niet, maar dat is op te lossen door Threaded SMS weer aan te zetten. Zodra dat aanstaat draai je met je scroll wiel naar links dus tegen de klok in. Dan worden je letters kleiner. Ik heb hem op zn kleinst staan en dat leest nog lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DePeut schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:02:
[...]

Dit werkt helaas niet. Ik heb geknipt, gekopieerd en een snelkoppeling gemaakt maar allemaal zonder succes. Ook het toestel even rebooten levert helaas geen resultaat op.

[...]
Mea Culpa, dat "cut" had "copy" moeten zijn in mijn text. En dan in de programdir "paste as shortcut" :(

Ik stop er even mee..wordt een beetje woord blind.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:39:
[...]

Nee dat kan niet, maar dat is op te lossen door Threaded SMS weer aan te zetten. Zodra dat aanstaat draai je met je scroll wiel naar links dus tegen de klok in. Dan worden je letters kleiner. Ik heb hem op zn kleinst staan en dat leest nog lekker.
Oh nice, daar had ik nog niet aan gedacht :D. Want nu ziet het er echt niet uit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Omnivore schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:03:
[...]

Met de standaard SPL kan je de Radio ROM niet updaten. JIJ zult dus Hard SPL moeten installeren waarvoor een harde reset noodzakelijk is. Als je dit hebt uitgevoerd kan je de Radio ROM updaten zonder een harde reset te hoeven uitvoeren, duidelijk? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:06

s3n

Heeft er iemand al ervaring met accessoires voor de MDA compact 4?

Ik ben op zoek naar een leren pouch, een goede screenprotector, en bureauladers. Als ik bij coolblue kijk voor de normale diamond (http://www.smartphoneshop...uch-diamond-p3700-uk.html) zie ik de mooiste dingen. Maar wat past er wel/niet bij de MDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 03:52

Stefano

Ondertitel Not Found

Voor de twijfelaars, achter de swiftbl 5.5 full kan een vinkje, werkt prima. Minpuntje is dat Live messenger niet ingebakken is (oplosbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
ik vind echt nergens die SpriteBackup op de htc site.. :L
wie helpt me even? :')

[ Voor 80% gewijzigd door repsaj op 10-08-2008 23:17 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:58:
[...]
Om standaard met abc te tikken hoef je toch niks aan te passen in de registry..? De mijne deed alles standaard in abc en ik wou t9, heb de tekstinvoer-instellingen aangepast via de keuzeknop en 't werd onthouden. Als ik abc 't laatst heb gebruikt dan begint ie daar ook weer mee...
Helaas was dat bij mij niet het geval. Bij mij heeft hij het nooit standaard in ABC gedaan, maar altijd in T9. Als ik 'm daarop instel en dan naar een ander programma ga. Vervolgens het eerdere programma open, staat hij weer op T9. Nu is dat niet meer zo. Hij staat nu altijd op ABC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-01 13:41
Jaspur schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 23:03:
ik vind echt nergens die SpriteBackup op de htc site.. :L
wie helpt me even? :')
Typ 's rechtsboven in: "sprite". Lui ben je ;)

AMD Athlon 64 X2 3800 (stock 2000 mhz) | MSI K9n SLI, nforce 570 AMD chipset | 2x1 ghz kingston hyperx (dual channel) | XFX 7900gt (incl. Zalman koeler), Samsung syncmaster 931BW |Samsung Spinpoint 750 gig (4 partities) | Coolermaster 520W modulair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

De Touch Diamond lijkt me wel een ideale telefoon, ben dus wel van plan er eentje te halen, heeft iemand een goed advies over waar hem te kopen? Hoe niet veel minuten per maand maar wel onbeperkt internet, iemand die een goede aanbieding weet?

(excuses voor het geval dat dit niet in dit topic thuis hoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Drivo schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 23:34:
[...]

Typ 's rechtsboven in: "sprite". Lui ben je ;)
Deed ik, maar allemaal 404 pagina's :P

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Omnivore schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:26:
Oke, zo is het inderdaad ook te lezen en dan klopt het. En dat komt dus omdat de radio-rom uit de verschillende officiële roms is gehaald, en niet los door HTC zelf beschikbaar is gesteld? Als/wanneer HTC losse radio-roms op de site zet, dan heb je dus geen hard-spl nodig, en dus geen hard reset... De vraag is of er überhaubt losse radio-roms zijn die signed zijn...
Volgens mij zijn die er voor de Diamond niet nee, ik denk ook niet voor andere telefoons. Maar joh, gewoon even je persoonlijke dingen backuppen (Sprite of PPCPimBackup), 1 keer een hard reset, en je bent klaar :)
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 23:35:
Vraagje,

De Touch Diamond lijkt me wel een ideale telefoon, ben dus wel van plan er eentje te halen, heeft iemand een goed advies over waar hem te kopen? Hoe niet veel minuten per maand maar wel onbeperkt internet, iemand die een goede aanbieding weet?

(excuses voor het geval dat dit niet in dit topic thuis hoort)
Hoort hier idd niet echt thuis, en kunnen we je ook niet echt mee helpen: is heel persoonlijk wat je wil. Dus, even zoeken op internet naar abonnementen, of als je daar geen zin in / tijd voor hebt, even bij een winkelcentrum 2 of 3 verschillende winkels inlopen die toch naast elkaar zitten en het daar vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 08:49
Is er iemand al alternatieve battery casings tegen gekomen voor de diamond (dus gewoon plat ipv de geslepen diamond look) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
DaneV schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 01:37:
Is er iemand al alternatieve battery casings tegen gekomen voor de diamond (dus gewoon plat ipv de geslepen diamond look) ?
Ik vind het geslepen ding ook echt super irritant.. Als hij op tafel lift en je typt iets wiebelt dat ding de hele tijd. Lekker tijdens colleges :| Ik dacht dat ze het misschien hadden gedaan mbt de warmteontwikkeling :X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Laatst online: 06-11-2024
s3n schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:23:
Heeft er iemand al ervaring met accessoires voor de MDA compact 4?

Ik ben op zoek naar een leren pouch, een goede screenprotector, en bureauladers. Als ik bij coolblue kijk voor de normale diamond (http://www.smartphoneshop...uch-diamond-p3700-uk.html) zie ik de mooiste dingen. Maar wat past er wel/niet bij de MDA
De HTC Pouch is geschikt voor de MDA Compact IV is mijn ervaring.
http://www.smartphoneshop...-touch-diamond-pouch.html

Waar ik trouwens nieuwsgierig naar ben, is of de mensen die deze pouch ook hebben, nu beginnen te merken dat de Diamond erg gemakkelijk (lees: te gemakkelijk) uit de pouch glijdt? (Dit heeft de MDA op de een of andere manier dus niet in dezelfde pouch). Lijkt wel alsof de TD alleen in de eerste week lekker "strak" in de pouch zit.

Ook had ik ergens gezien/gelezen dat je de TD door een soort klik-systeem uit de pouch zou kunnen halen?? Dat heeft die van mij in ieder geval nooit gekunt.
Meer mensen ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:06

s3n

In de startpost staat een link om GPRS geforceerd aan te zetten:
Instellingen -> telefoon -> band -> type netwerk op GSM zetten.
Als ik dat doe bij T-Mobile vindt hij geen netwerk meer. En met 3G aan is de ontvangst niet super, kan regelmatig niet internetten/bellen. Ik zou eigenlijk verwachten dat hij eerder terug springt van 3G naar GPRS. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
heeft vodafone een technische helpdesk toevallig?

Net even naar vodafone gebeld, en geklaagd over de gebreken van hun 1.37 NLD ROM, maar ik had zo'n 16-jarige doos aan de lijn die echt geen idee had waar ik het over had. Ze wilde niet geloven dat vodafone een oude rom-versie levert. Sterker nog, ze had geen idee wat dat was, een rom-versie. ("Nee meneer, alle toestellen, waar u ze ook koopt, zijn hetzelfde. Vodafone plakt er alleen een logo op en zet er een SIM-lock op.")

Zucht.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Heb je niet om technische ondersteuning gevraagd, omdat je dat door Vodafone niet bij HTC kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
St03mp schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:09:
heeft vodafone een technische helpdesk toevallig?

Net even naar vodafone gebeld, en geklaagd over de gebreken van hun 1.37 NLD ROM, maar ik had zo'n 16-jarige doos aan de lijn die echt geen idee had waar ik het over had. Ze wilde niet geloven dat vodafone een oude rom-versie levert. Sterker nog, ze had geen idee wat dat was, een rom-versie. ("Nee meneer, alle toestellen, waar u ze ook koopt, zijn hetzelfde. Vodafone plakt er alleen een logo op en zet er een SIM-lock op.")

Zucht.... :'(
Ik meende eens gelezen te hebben dat ze op www.gsmhelpdesk.nl ergens iemand hebben rondlopen van Vodafone Webrelations. Mijn maat heeft daar ooit eens gepost en toen hebben ze hem bericht wat voor nr hij had en toen belden ze hem terug. Ging toen over het niet ontvangen van smsjes terwijl alles goed ingesteld stond. Zij zitten wat dichter bij het vuur en konden het zo oplossen.

[ Voor 3% gewijzigd door Binnetie op 11-08-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Sterker nog.. op tweakers.net is ook een account vodafone web relations :)

[Verwijderde gebruiker]

http://gathering.tweakers...end_privatemessage/229972 <- DM sturen

[ Voor 41% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-08-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Misschien een stomme vraag: maar hoe ga ik met mijn Touch Diamond met non-branded ROM naar Vodafone Live?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

posttoast schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:05:
Misschien een stomme vraag: maar hoe ga ik met mijn Touch Diamond met non-branded ROM naar Vodafone Live?
Kun je niet de internetinstellingen opvragen dmv een sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik kan gewoon al surfen, dus dat is waarschijnlijk al goed ingesteld. Alleen hoe werkt Vodafone Live? Is het een applicatie? Of gewoon een website?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faq: Mag ik mijn (Vodafone) proxy uitschakelen?

Door het uitzetten van de Vodafone Proxy kan je ook niet meer op Vodafone Live...dus heb je die proxy uitgezet toevallig :)?
(het is verder gewoon een website)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:46:
Faq: Mag ik mijn (Vodafone) proxy uitschakelen?

Door het uitzetten van de Vodafone Proxy kan je ook niet meer op Vodafone Live...dus heb je die proxy uitgezet toevallig :)?
(het is verder gewoon een website)
Nee, ik heb geen proxy uitgezet. Niet bewust in ieder geval. Maar wat is dan de URL van die site? Dan kan ik het testen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topsecret
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 20:17

Topsecret

Got IT?

DRvDijk schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:09:
[...]

Letterlijk spreekt hij zichzelf tegen, maar wat hij bedoelt: Je hebt Hard-SPL nodig om een andere ROM danwel andere radio te flashen. De Hard-SPL installeren heeft een harde reset nodig.

Het is niet de radio rom die een hard-reset nodig heeft, maar de hard-spl. Je hebt alleen hard-spl nodig om de radio te flashen. Dus moet je in jou geval wel een hard reset uitvoeren, eenmalig.

[...]

Anderen was het al gelukt de officiele ROM over de T-Mobile MDA IV heen te flashen, nu dus ook andere ROM's. Gefeliciteerd :) Vraagje: werkt de home knop nog als home knop, of als opneem-knop?
De home knop werkt na de rom update nog als de home knop ;)

Tweakers.net & GoT RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:50:
[...]

Nee, ik heb geen proxy uitgezet. Niet bewust in ieder geval. Maar wat is dan de URL van die site? Dan kan ik het testen.
Ik heb zelf geen vodafone, maar misschien kan je het hier vinden (via handmatig instellen krijg je alle gegevens te zien):
http://www.vodafone.nl/pr...ninstellingencontroleren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Uit de OP:
Wat is aGPS?

De vraag: hoe zet ik dit dan aan?
En ja, ik volg dit topic al een tijd en heb ook al gezocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Laatst online: 06-11-2024
Magic6399 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:25:
Uit de OP:
Wat is aGPS?

De vraag: hoe zet ik dit dan aan?
En ja, ik volg dit topic al een tijd en heb ook al gezocht ;)
Dit kan je doen met het programma Advanced Config (zie OP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Heb het al is voor elkaar gekregen maar kan niet meer terug vinden hoe ik de font size van bijvoorbeel SMS en Email kan veranderen. Van de sms zelf lukt wel met scrollwheel maar in de lijst zie ik nu maar 4 berichtjes en zag er altijd een stuk of 8. En als ik een sms/email schrijf zijn mijn letters ook zo groot.

Nog iets: Hebben jullie er ook last van dat als je een achtergrond instelt dat hij altijd of heel verkleind of vergroot word afgebeeld. Dit heb ik met alle standaard achtergronden.

Groeten

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoccoS schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:10:
Is het zeker dat er geen stylus bijzit? Ik zou dit echt een gemis vinden. Met name bij het navigeren door je agenda vindt ik dat toch altijd wel handig. Misschien dat ik toch nog even wacht op de versie met toetsenbord.
Er zit dus wél een stylus bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Iedereen

Verwijderd, er is toch nagenoeg niemand die de search gebruikt!

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
SPB mobile shell werkt ook goed zonder stylus? En is de interface echt veel sneller dan? Je moet er wel 30 dollar voor betalen zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draquilla schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:58:
[...]

De HTC Pouch is geschikt voor de MDA Compact IV is mijn ervaring.
Grappig. Ik had de klantenservice van PDAshop gevraagd of de MDA zou passen, maar dat zou ie volgens hen niet doen. Hoe krijg jij 'm trouwens uit je pouch als het kliksysteem niet werkt? Lange nagels? ;)

Ik ben trouwens naarstig op zoek naar een screenprotector voor de afwijkend vormgegeven MDA. Bij de T-Mobile-shops hebben ze 'm niet en op internet kan ik ook (nog) niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd, er is toch nagenoeg niemand die de search gebruikt!

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 18:49 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.