Sinester schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:38:
[...]
Dat spel is het echt niet waard voor je 4780

Had hem laatst ook weer is gespeeld, omdat me pc toen dertijd te traag was om het af te spelen
Maar dat spel ziet er in deze tijd, zelfs met graphics op aller hoogste niet meer uit (2900CF setup moeite? een enkele 8800GT speeld het met gemak)
Verder vind ik de gameplay ook niet geweldig
Gameplay niet leuk, vond je het te moeilijk? hehe het is iig geen makkelijk en schiet spelletje als Crysis , Call of Duty4 als veele andere FPS'en hehe.
De Gameplay kan daardoor best lastig zijn voor velen, maar dat is juist goed, daardoor heeft het spel veel hogere moeite barriere om het goed uit te spelen
De verhaallijn is geweldig, lijkt ook erg veel op de film Underworld en het ziet er best goed uit hoor met Max FSAA en AF.
Maar daar gaat het niet om, het is de gameplay + het strakke verhalllijn die het spel bepaald, dit vind ik wel 100 keer belangerijker dan de graphics, wat in een spel niet echt veel mensen boeit
Of je nu een ATi , XGI, S3, of NVIDIA VGA kaart hebt, draait het prima met max FSAA en AF zonder probs.
Gewoon hoe het spel is opgebouwd, dat kom je gewoon niet genoeg to amper nooit meer tegen, geef mij maar veel betere gameplay dan Graphics , om een spel goed te kunnen spelen, Vampire The Masquerade - Bloodlines is daar 1 van en ook 1 van de weinige die alles wat een goed spel moet hebben, wat mij betreft.
[
Voor 23% gewijzigd door
Anoniem: 23009 op 16-08-2008 12:58
]