Levertijd Apple producten Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste
Acties:
  • 114.398 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
nou, ups is weer out for delivery, gisteren ook al. Mn vriendin komt pas 1 uur bij mij thuis, ben benieuwt of ze alweer zijn langsgeweest. Wel irritant dat je dit nie even normaal kan regelen of bij het postkantoor kan langshalen. Je kan toch niet verwachten dat iemand thuis is.

ik zou er graag een dagje voor willen opnemen, maar in het onderwijs gaat dat helaas niet.

[ Voor 14% gewijzigd door DarkShadow op 31-10-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:53:
ik zou er graag een dagje voor willen opnemen, maar in het onderwijs gaat dat helaas niet.
Och natuurlijk wel. Creatieve les: de tuin van de meester opnieuw beplanten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Even een vraagje. Zoals voorheen gemeld, heb ik mijn Macbook op de 17e besteld. De 25e of 26e lokale tijd is deze verzonden via Walsh Western BV. De 29e is mijn status geupdate naar:

Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen

Volgens Apple is de leverdatum 4 november, volgens de Bridgepoint site 5 november.

Verder is vandaag 'Trackingsnummer vervoerder' veranderd van:
Onderweg naar land van bestemming
Naar:
Onderweg naar eindbestemming

Zijn er hier nog meer mensen die 'onderweg naar eindbestemming hebben'? Ben benieuwd of ze met eindbestemming mij bedoelen of Nederland.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:54
Onderweg naar klant, staat er in Bridgepoint sinds gisteren. Naar mij? Of naar Tilburg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Datafeest schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:12:
Oh nice SFRtje :). Ik heb het zelfde nu :P. De naam vervoerder is bij mij "NL DISTRIBUTION CENTER". Volgens Apecode.com is de order te tracken op deze site, waarbij Regio "Europe" is en Customer Reference "apple". De site werkt alleen goed in Internet Explorer. Ik krijg helaas nog "No records were found for the criteria you selected.".

Ik gok dat hij maandag komt. 3 November, de verwachte bezorgdatum. Het is niet voor niets dat er staat "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum" :P.
Oh ik had niet eens gezien dat ik ook een trackingsnummer heb gekregen.. Nu even IE installeren ;).

Edit: helaasch niks te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 11:37
Empulse schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:01:
Even een vraagje. Zoals voorheen gemeld, heb ik mijn Macbook op de 17e besteld. De 25e of 26e lokale tijd is deze verzonden via Walsh Western BV. De 29e is mijn status geupdate naar:

Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen

Volgens Apple is de leverdatum 4 november, volgens de Bridgepoint site 5 november.

Verder is vandaag 'Trackingsnummer vervoerder' veranderd van:
Onderweg naar land van bestemming
Naar:
Onderweg naar eindbestemming

Zijn er hier nog meer mensen die 'onderweg naar eindbestemming hebben'? Ben benieuwd of ze met eindbestemming mij bedoelen of Nederland.
Bij mij staat er sinds gisteren (eerste update):

Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt.

Hoe lang duurt het voordat ik dan een trackingnummer krijg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
@ Dennisje

Mijn status is zojuist geupdate naar:

Onderweg naar klant – verzending op schema

Hopen dus dat jouw status ook spoedig verandert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarpmg
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 13:18
Eindelijk een verandering in de status
Hij is "Klaargemaakt voor verzending"

IPOD NANO (4TH GEN)16GB SILVER-ZDD
CANON MX310 OFFICE ALL-IN-ONE-INT
INCASE NEOPRENE SLEEVE 13"-BLK/FUR-ZML
MB 13.3/2.4/CTO

besteld op 19 Oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Slightly off-topic: Misschien kunnen we is proberen om voor de TS alle statussen achter elkaar te zetten zodat iedereen weet wat het inhoudt. Het valt mij op dat daar steeds nogal verwarring bij ontstaat.

Gisteren heb ik gebeld om te vragen of ze m'n order konden splitsen. De man aan de telefoon kon dat zelf niet bekijken en zou het doorgeven aan één of andere ándere afdeling. Als het splitsen mogelijk zou zijn zou ik opnieuw een mailtje ontvangen met bevestiging daarvan. Als het niet zou kunnen zouden ze ook contact me opnemen (leek erop dat hij telefonisch bedoelde).

Ik wacht rustig af... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Speedener schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

De status op de bridgepoint pagina is weer veranderd.

En is nu weer:
[...]
Volgens mij had ik die status zondag de 26e ook al. En ik heb nog geen track en trace nummer(s) ontvangen.
Mijn status is inmiddels weer veranderd.

Hieronder zie je de verschillende statussen met data die mijn bestelling met accessoires heeft gehad:

Huidige bezorgstatusBestelling verzonden26 Okt 2008
Huidige bezorgstatusOnderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen29 Okt 2008
Huidige bezorgstatusBestelling verzonden30 Okt 2008
Huidige bezorgstatusOnderweg naar klant – verzending op schema31 Okt 2008

Dus ik verwacht het toch morgen of maandag.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Hangt af van de transporteur - ik heb gelezen dat Walsh in Nederland via TNT bezorgt, wat zou betekenen dat je hem op zaterdag kan ontvangen. UPS bezorgt niet op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
(heb gebeld, hij moest uit china komen zei ze)

Goed, mijn Macbook Pro (met printer en ipod) heb ik

- gister besteld (30 okt) had leverdatum 30 nov
- moet 10 nov emailen met de vraag het te splitsen
- dan komt de macbook 17 nov :X

Dus ik moet 3 weken wachten op mijn macbook pro. Is dat normaal?

[ Voor 8% gewijzigd door cornelixnootje1 op 31-10-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost_K
  • Laatst online: 10-09 21:56
Ja dat heeft zo'n beetje iedereen. Ik wacht intussen 2,5 week. Gewoon nog even geduld dus :) Al heb ik dat intussen ook niet meer hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:07
Ik moet ook zo'n 3 á 3½ week wachten op m'n MBP. Vorige week vrijdag besteld en verwacht leverdatum is 14-17 nov. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Jolly_Jumper op 31-10-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Waarom staat er op de website dan 5 werkdagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
cornelixnootje1 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:33:
Waarom staat er op de website dan 5 werkdagen?
Als je de standaard configuratie neemt zonder accessoires, dan kan het geleverd worden vanuit ierland of china, maar dan gewoon vanaf de plank. En dan wordt ie verstuurd via UPS direct uit het verre oosten.

Als je een aangepastte config hebt, dan kom je achteraan de queue en wordt hij geassembleerd voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Speedener schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:37:
[...]

Als je de standaard configuratie neemt zonder accessoires, dan kan het geleverd worden vanuit ierland of china, maar dan gewoon vanaf de plank. En dan wordt ie verstuurd via UPS direct uit het verre oosten.

Als je een aangepastte config hebt, dan kom je achteraan de queue en wordt hij geassembleerd voor je.
Het selecteren van een US keyboard zette de levertijd van 5 op 7 werkdagen.

Dat is nog altijd aanzienlijk minder dan wat ik nu krijg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

randje schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:00:
ik heb ook computer/printer/ipod combinatie en verwachtte leverdatum is 5 - 13 november.
(maar aangezien het een week duurt van versturen naar ontvangen is het meer 10 and beyond november (Voglens mij versturen ze het alleen op werkdagen)

ik zit te denken om ook te bellen en te vragen of ze mn order kunnen splitten naar printer en computer/ipod (ipod is als het goed is direct verstuurdbaar).

edit: net gebeld en mijn printer komt pas 5 november beschikbaar, dus mn order wordt maandag gesplitst... maar ze zei dat het ook wel vaak voorkomt dat de complete order maandag wordt verstuurd...als dit het geval is dan splitst ze het uiteraard niet.
damn nu heb ik (valse) hooop :( / :*)
status is in de tussentijd bijgewerkt naar
Klaargemaakt voor verzending

wordt maandag (grr ik ben VOOR pakket/postdienst in het weekend :() verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
  • Laatst online: 09-09 19:16
Shtad schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:39:
[...]

Precies! Ook kon splitsing pas na 1 november, en daarom zouden ze me maandags 3 november mailen.
Vaag verhaal.
Mijn bestelling is zojuist gesplitst en iPod en MacBook zijn klaargemaakt voor verzending. Printer nog niet verzonden.

Leverdatum iPod staat alleen nu op 24-28 oktober :')

Ik neem aan dat de distributie (niet de bezorging) van de bestelling in het weekend niet stilstaat?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
 Nog niet verzonden
Product         Aantal
Verwachte verzenddatum: 1-2 weken
Verwachte leverdatum: 31 Okt, 2008 - 10 Nov, 2008
        1

Klaargemaakt voor verzending
Product         Aantal
IPOD NANO (4TH GEN)8GB BLACK-ZDD
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 24 Okt, 2008 - 28 Okt, 2008
        1
MB 13.3/2.0/2X1GB/160/SD-NLD
Verwachte verzenddatum: 5 werkdagen
Verwachte leverdatum: 04 Nov, 2008 - 05 Nov, 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Empulse schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:13:
Hangt af van de transporteur - ik heb gelezen dat Walsh in Nederland via TNT bezorgt, wat zou betekenen dat je hem op zaterdag kan ontvangen. UPS bezorgt niet op zaterdag.
Dat gaat helaas niet op. Mijn pakket werd via Walsh verstuurd, vanochtend ging de status op "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum" en kreeg een trackingnummer. Nu voer ik dat in op de UPS site en tada, ik krijg mn pakket te zien. Status UPS: ontvangen factuur gegevens.

Even voor andere; ik had mn trackingnummer van 10 cijfers beginnend met 8080 van de apple site gehaald (naam vervoerder is trouwens: NL DISTRIBUTION CENTER.) en deze ingevuld bij 'Traceren volgens referentie' van UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• combicart
  • Laatst online: 19-11-2015
cornelixnootje1 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:44:
[...]

Het selecteren van een US keyboard zette de levertijd van 5 op 7 werkdagen.

Dat is nog altijd aanzienlijk minder dan wat ik nu krijg. :X
Die 5 tot 7 werkdagen is het tijdstip voordat de laptop in de fabriek speciaal voor jou in elkaar is gezet, pas daarna wordt hij verzonden naar Nederland. De reis vanaf de fabriek naar Nederland duurt (meestal) ook nog 7 tot 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Nou... die grafprinter kreeg ik net binnen, wat een groot ding zeg. Maar goed ik heb er niks aan, leuk die printer maar ik wil mijn MBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
combicart schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:09:
[...]

Die 5 tot 7 werkdagen is het tijdstip voordat de laptop in de fabriek speciaal voor jou in elkaar is gezet, pas daarna wordt hij verzonden naar Nederland. De reis vanaf de fabriek naar Nederland duurt (meestal) ook nog 7 tot 10 dagen.
Net een tracking code gekregen van ups en meteen gaan kijken.. status

DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN

GVD.. Als ze me nu ff eerder een tracking code gaven ofzo wist ik dat ik niet tot maandag hoefte te wachten omdat de geschatte levertijd op Maandag stond :(

mja.. Stel nu als ik bij de 2de leverpoging ook niet thuis ben.. wat doen ze dan?

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

plipo schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:46:
[...]

Net een tracking code gekregen van ups en meteen gaan kijken.. status

DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN

GVD.. Als ze me nu ff eerder een tracking code gaven ofzo wist ik dat ik niet tot maandag hoefte te wachten omdat de geschatte levertijd op Maandag stond :(

mja.. Stel nu als ik bij de 2de leverpoging ook niet thuis ben.. wat doen ze dan?
Dan gaat ie terug naar Shanghai en zie je je bestelling nooit terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:50:
[...]

Dan gaat ie terug naar Shanghai en zie je je bestelling nooit terug.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

code:
1
2
3
4
5
6
APELDOORN,
NL  31/10/2008  15:30  PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE  
SHANGHAI,
CN  31/10/2008  21:49  EXPORTSCAN  
 31/10/2008  15:31  HERKOMSTSCAN  
CN  31/10/2008  2:05  FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Komt hij nu morgen, of bezorgd ups niet in het weekend?

[ Voor 0% gewijzigd door B0MBACI op 31-10-2008 17:10 . Reden: Nevermind UPS bezorg alleen werkdagen :( Dus wordt het waarschijnlijk maandag. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
UPS bezorgt helaas niet in t weekend... Beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:59:
code:
1
2
3
4
5
6
APELDOORN,
NL  31/10/2008  15:30  PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE  
SHANGHAI,
CN  31/10/2008  21:49  EXPORTSCAN  
 31/10/2008  15:31  HERKOMSTSCAN  
CN  31/10/2008  2:05  FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Komt hij nu morgen, of bezorgd ups niet in het weekend?
Zie mijn post een paar blz terug.. hij is wss nog niet in apeldoorn..hij is alleen alvast ingeklaard :) ups bezorgt niet in het weekend volgens mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Hmm mijn leverdatum stond op vandaag en er niemand van ups geweest.
Lekker betrouwbaar zeg.
Neem je je extra vrij van werk en dan krijg je dit.

Terwijl er toch echt staat " onderweg naar klant, zending op schema"

[ Voor 19% gewijzigd door LyP0 op 31-10-2008 17:43 ]

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
LyP0 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:33:
Hmm mijn leverdatum stond op vandaag en er niemand van ups geweest.
Lekker betrouwbaar zeg.
Neem je je extra vrij van werk en dan krijg je dit.

Terwijl er toch echt staat " onderweg naar klant, zending op schema"
Hoe heb je dat aan je baas uitgelegd? :)

Ik heb het ook ooit gedaan, en toen kreeg ik hem niet, bleek dat ze hem bij de buren hadden geprobeerd af te leveren en daar een briefje achterlieten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0

LyP0

Hoe ik dat heb uitgelegd, simpel.... "chef, ik wil graag een vrije dag aanvragen. Vandaag word een laptop geleverd waar ik al 3 weken op wacht. Ik neem morge de dienst over van XXXX "

Ik hoop niet dat ze dat gedaan hebben, we hebben een uhm.. geen al te goede connectie met de buren ( netjes gezegd)

[ Voor 44% gewijzigd door LyP0 op 31-10-2008 17:50 ]

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de status veranderd van "onderweg naar klant, zending op schema" (Sinds 29 oktober) naar " Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid" (sinds 30 oktober) Bezorgdatum nog steeds gepland voor 3 november. Ben benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Oh wat fijn :) krijg net een persoonlijk mailtje van Apple, met daarin de mededeling dat ik mijn MBP krijg op 11 november :P

Nog zo lang wachten :( ;)

Naja :P
Specs: 2.53Ghz, 4Gb, 320GB @ 7200rpm, 512MB GPU
DVI kabeltje, iPod Touch 16GB en Canon MX310. :)

ps. als je interesse hebt in me MX310, PM me maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb de UPS gebeld vanmiddag. Volgens de dame komt mijn Macbook maandag \o/.

Besteld op 14 oktober, btw.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Wat een schijtservice van Apple...
In de goede oude tijd dat UPS alles zelf deed nooit problemen gehad met hun leveringen, maar dit met Walsh Western??? Logistieke rommel van het niveau GLS.

Notabene een vrije dag moeten nemen om iets bezorgd te krijgen om er achter te komen dat het alsnog 4 dagen later geleverd wordt op een maandag... 3 maal raden, niemand is komende week thuis om het op te wachten. Voor mij dan ook officieel de laatste keer dat ik iets bij store.apple.com bestel :r

* MGSNK werkt in de Logistiek en weet dat het stukken beter geregeld kan worden...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
Wat ik dus niet snap he..

Op de site van UPS staat dat ze vandaag langs zijn geweest en dat ik niet thuis was (dit klopt ook) Maar ze hebben verder geen briefje of iets achter gelaten..

Aangezien ik maandag ook niet thuis ben zit ik dus te twijfelen wat ik moet doen.. Op dit site van ups staat het volgende over de mogelijkheid tot afleveren op een ander adres..
Is UPS bereid mijn pakket op een ander adres af te leveren?
Ja. Schrijf het gewenste adres op de "commentaarregel" aan de voorkant van de UPS InfoNotice. Dit alternatieve adres moet dicht in de buurt van uw adres zijn. U kunt bijvoorbeeld het adres van een buur opgeven. Plaats de UPS InfoNotice vervolgens weer op dezelfde locatie als waar de chauffeur hem oorspronkelijk heeft achtergelaten. (Dit is niet mogelijk wanneer de handtekening van een meerderjarige is vereist.)

U kunt ook uw leveradres wijzigen op UPS.com. Selecteer de tab Tracking en vul de 12 cijfers van uw InfoNotice-nummer in. Selecteer in het gedeelte Status van uw pakket de link naar Een andere afleveringsopties kiezen. Selecteer de optie Op een ander adres afleveren en vul de nodige gegevens is, zodat uw verzending op een alternatief adres wordt afgeleverd.
Ten eerste.. wat is een UPS InfoNotice?? Want de chauffeur heeft niks achter gelaten.. Ook weet ik nu niet of het mogelijk is.. is er een handtekening van een meerderjarige vereist?

Verder bieden ze me de optie het lever adres te leveren.. (ideaal, laat ik het gewoon bezorgen op me stage adres) maar ik kan echt nergens vinden waar op de site dit moet..
Ik kan wel mijn trackingsnummer invullen maar daar kan ik nergens de link 'Een andere afleveringsopties kiezen' vinden..
Ze hebben het echter over een InfoNotice-nummer en dit kan ik nergens vinden..

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
mijn status gegevens btw
APELDOORN,
NL 31/10/2008 20:19 IN TRANSIT
31/10/2008 20:19 IMPORTSCAN
31/10/2008 19:46 BESTEMMINGSSCAN
31/10/2008 19:46 IMPORTSCAN
31/10/2008 14:34 DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN
31/10/2008 8:19 WORDT AFGELEVERD
Lekker handig dat je die upc trackingscode ook pas op de dag van aflevering krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Qorne schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:01:
ps. als je interesse hebt in me MX310, PM me maar even.
en wie er een in 2025 wil kan mij pm'n :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan moeilijk alle schuld bij de bezorger neerleggen vind ik.
Laat zoiets dan ook op werk bezorgen als je niet vaak thuis bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker dat er op zaterdag niet geleverd wordt door UPS? (Waar kan ik dat vinden op de website?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:13:
Zeker dat er op zaterdag niet geleverd wordt door UPS? (Waar kan ik dat vinden op de website?)
Waar heb je het zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:33:
[...]

Waar heb je het zelf al geprobeerd?
Heb zitten zoeken, en inderdaad gevonden toevallig. Wordt gewoon bezorgd mits je 'snelle zending' hebt gekozen. ( Me = Happy :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:35:
[...]

Heb zitten zoeken, en inderdaad gevonden toevallig. Wordt gewoon bezorgd mits je 'snelle zending' hebt gekozen. ( Me = Happy :P )
En heeft Apple gekozen voor snelle zendig? Of jij zelf? En hoe doe je dat:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFRtje schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:55:
[...]

En heeft Apple gekozen voor snelle zendig? Of jij zelf? En hoe doe je dat:P.
Ik vermoed Apple, of ik heb het zelf aangevinkt. Het zou eventueel ook nog kunnen door betaling met VISA dat het automatisch een 'snelle verzending' wordt. Ik zal het eens opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 09:08:
[...]

Ik vermoed Apple, of ik heb het zelf aangevinkt. Het zou eventueel ook nog kunnen door betaling met VISA dat het automatisch een 'snelle verzending' wordt. Ik zal het eens opzoeken.
Oke.. En waar zie je dat dan? De status van mijn pakket is 'in transit' bij UPS dus ik hoop dat ze op zaterdag leveren, dan maak ik nog een kans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Hoezo er klopt geen snars van Apple's track and trace...

Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum (31 oktober)

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 30 Okt 2008 !

Wat een mooie truc, ze gaan terug de tijd in om mijn pakketje alsnog af te leveren 8)7

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFRtje schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 09:41:
[...]

Oke.. En waar zie je dat dan? De status van mijn pakket is 'in transit' bij UPS dus ik hoop dat ze op zaterdag leveren, dan maak ik nog een kans..
T&T no. van UPS.
Onder product staat: Service: NAAM VAN SERVICE. Als je deze dan intikt @ UPS kan je zien wanneer wel en niet wordt geleverd. Bij de meeste staat volgende werkdag. Maar bij de Saver Plus volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Mijn bestelling is inmiddels ook klaar gemaakt voor verzending :) (MBP, iPod Nano en een HP4580).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:01

Tys

Mijn bestelling heeft de status 'Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid', maar dit is al 3 dagen zo ... en volgens het schema wordt mijn macbook maandag bezorgd.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Besteldatum: Oct 29, 2008 om 11:36 AM GMT -
Verwachte verzenddatum: 21 Nov, 2008
Verwachte leverdatum: 01 Dec, 2008

Beetje belachelijk als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Pff..begin december, dat is wel erg lang |:(. Wat heb je allemaal besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Niet online
standaard macbook pro zonder aanpassing eigenlijk (dus 2,4 ghz, 2gb geheugen en 250gb HD) en een nano plus de canon printer. Die heeft nu 2 tot 3 weken levertijd. Maar bestelling wordt gesplits. Dat gaat wel schelen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling heeft de status 'Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid', maar dit is al 3 dagen zo ... en volgens het schema wordt mijn macbook maandag bezorgd.
Bij mij ook. Heb jij al een T&T-nummer? Ik nl. nog niet, dus vraag mij af of hij maandag wel daadwerkelijk komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
Shtad schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:04:
[...]

Mijn bestelling is zojuist gesplitst en iPod en MacBook zijn klaargemaakt voor verzending. Printer nog niet verzonden.
Status veranderd in verzonden. Verwachte leverdatum: 10 november.

Ik vind dit toch wel erg lang duren. Op 22 oktober besteld.

Verzenddatum in Apple Store is nu trouwens binnen 24 uur 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Shtad op 01-11-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:11:
[...]

Bij mij ook. Heb jij al een T&T-nummer? Ik nl. nog niet, dus vraag mij af of hij maandag wel daadwerkelijk komt.
"Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid", dat is nog niet de laatste status. Deze status duurt inderdaad een paar dagen, daarna zijn er nog twee statussen :P.
Ik heb nu een T&T nummer waarmee ik kan zien dat hij echt maandag komen gaat. De verwachte datum blijkt exact te kloppen :).

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datafeest schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:24:
[...]

"Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid", dat is nog niet de laatste status. Deze status duurt inderdaad een paar dagen, daarna zijn er nog twee statussen :P.
Ik heb nu een T&T nummer waarmee ik kan zien dat hij echt maandag komen gaat. De verwachte datum blijkt exact te kloppen :).
Is het misschien een goed plan om alle statussen om te sommen in chronologische volgorde?

PS. Wat zijn de laatste 2 fases na: "Overdracht aan laatste vervoerd wordt voorbereid"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:39:
[...]

Is het misschien een goed plan om alle statussen om te sommen in chronologische volgorde?

PS. Wat zijn de laatste 2 fases na: "Overdracht aan laatste vervoerd wordt voorbereid"? :)
Hm ik weet niet meer welke statussen er waren en wanneer.

De twee fasen na die jij noemt zijn "Onderweg naar klant", "Bestelling verzonden". Als ik er geen een vergeten ben iig.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost_K
  • Laatst online: 10-09 21:56
Schaamteloos gekopieerd van One More Thing:
  • Nog niet verzonden
  • Klaargemaakt voor verzending (vanuit Shanghai)
  • Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
  • Onderweg naar klant – verzending op schema
  • Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
  • Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus)
  • Track & Trace 1 : 8080806xxx (Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER, hier valt verder niet mee te tracen, nummer is hetzelfde als het leverlingsnummer wat je direct van Apple kreeg)
  • Track & Trace 2: 1Z291Y08684611xxxx (Naam vervoerder nu ook bekend: UPS/TNT, hiermee kun je tracen op de websites van de desbetreffende vervoerders)
  • Wordt afgeleverd
  • Klaar voor bezorging bij klant
Zie: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1879394

Mijn MacBook is nu dus al mooi een dag te laat, en maandag dus al 3 dagen, want hij gaat waarschijnlijk vandaag niet meer komen. Momenteel is mijn status gelijk aan Track & Trace, stage 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik weet niet meer welke statussen er waren en wanneer.

De twee fasen na die jij noemt zijn "Onderweg naar klant", "Bestelling verzonden". Als ik er geen een vergeten ben iig.
die zaten er bij mij al voor.
Bestelling verzonden
Onderweg naar klant - verzending volgens planning (o.i.d)
en nu dus overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid (sinds 30 okt).

Welke bezorgdatum zou ik moeten aanhouden?
Op de eerste pagina heb ik 5 - 6 november staan, maar als ik doorklik naar de verzendstatus staat daar 3 november. Dat lijkt mij dus de meest juiste (die is ook al een aantal maal aangepast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_Boy
  • Laatst online: 10-09 09:03
Ik heb gisteren mijn MBP(met snellere hdd)+hp printer besteld.
Heb gisteren ook t bedrag via bank overgemaakt naar hun rekening (helaas niet in t bezit van eigen creditcard:()
Hoop alleen dat levering niet zolang gaat duren als wat ik hier allemaal lees. Medewerker aan de tel. zei dat het ongeveer 2 weken duurt. Met 3 weken neem ik ook nog genoegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen dinsdag besteld met cc, krijg nu bericht dat de mbp verzonden is en de vermoedelijke afleverdatum op of voor 7 november is (was 11/12 november).

status verzonden, naam vervoerder UPS

gaat soepeltjes tot dusverre ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Kan iemand mij vertellen hoeveel dagen er ongeveer tussen de status
# Onderweg naar klant – verzending op schema

en

# Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid

zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

mijn status is vandaag veranderd naar 'verstuurd' maar de verwachtte aankomstdatum is 12 november :(
(de eerste schatting was 5-12november, pakt ie nu automatisch de worst case scenario datum?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier, eerste indicatie was 5 - 6 november, nu is het 11 november. ( 17 oktober besteld)
Duurt wel lang allemaal, maar des te leuker als je hem krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:28:
Zelfde hier, eerste indicatie was 5 - 6 november, nu is het 11 november. ( 17 oktober besteld)
Duurt wel lang allemaal, maar des te leuker als je hem krijgt :)
Die logica heb ik nooit begrepen. Ik ga dat ding steeds meer associëren met ellende, als die steeds wordt uitgesteld.

De doodstraf is het enige wat ik kan bedenken dat leuker is, als je het later krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Mijn bestelling is inmiddels ook verzonden. Indicatie bij de bestelling was 13-17 november (besteld op 24 okt.). Nu is 't 11 november geworden. Heb overigens een MBP, mini display -> VGA converter, een Ipod Nano en een HP 4580 besteld. Ben benieuwd hoe lang het werkelijk gaat duren.

MBP is overigens verzonden via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
Overige spul via Walsh Western BV.

[ Voor 15% gewijzigd door Jolly_Jumper op 01-11-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0

LyP0

mijn bestelling staat momenteel op

Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum

Deze kan ik dus niet terug vinden in de volgende lijst

* Nog niet verzonden
* Klaargemaakt voor verzending (vanuit Shanghai)
* Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
* Onderweg naar klant – verzending op schema
* Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
* Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus)
* Track & Trace 1 : 8080806xxx (Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER, hier valt verder niet mee te tracen, nummer is hetzelfde als het leverlingsnummer wat je direct van Apple kreeg)
* Track & Trace 2: 1Z291Y08684611xxxx (Naam vervoerder nu ook bekend: UPS/TNT, hiermee kun je tracen op de websites van de desbetreffende vervoerders)
* Wordt afgeleverd
* Klaar voor bezorging bij klant

mijn bestelling zou 31 ockt komen, die dag had ik ook vrij genomen maar toen is niks gekomen. Hoe lang denken jullie dat t nog kan/gaat duren. Wil namelijk niet alweer op een foute datum vrij vragen en dan niks ontvangen. track&trace nummer 1 heb ik al maar hier kan ik niks mee.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Ik ben bang dat je beter niet vrij kan nemen, kan wachten op de eerste afleverpoging, en dan voor de tweede thuis blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Pardonlul schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:48:
Gister besteld en vanochtend orderbevestiging
iPod Touch 16GB
MBP 2.8GHz
Canon MP600R

Verzending: 7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 17 Nov, 2008 - 18 Nov, 2008.
Gister bericht gekregen dat de MP600R niet meer leverbaar is.
Nu krijg ik de Canon MP620 + 70,- EUR retour.

Misschien heeft dit wel positief effect op mijn verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Jolly_Jumper schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:22:
Mijn bestelling is inmiddels ook verzonden. Indicatie bij de bestelling was 13-17 november (besteld op 24 okt.). Nu is 't 11 november geworden. Heb overigens een MBP, mini display -> VGA converter, een Ipod Nano en een HP 4580 besteld. Ben benieuwd hoe lang het werkelijk gaat duren.

MBP is overigens verzonden via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
Overige spul via Walsh Western BV.
waar kan je zien welke koeriersdienst je order gaat bezorgen? ik zie nog helemaal geen info staan..(ik zal wel geduld moeten hebben, maar dat heeft denk ik niemand die in dit topic post...:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Je moet dan inloggen via Apple.com en dan gewoon bij order status. Ziet er dan zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/11/01/1225569848-630.jpg

En nee, ik heb ook geen geduld ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Jolly_Jumper op 01-11-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ah ok thxs,

jouw tekst van:
shipped on: nov 1, 2008 via Walsh Western B.V. en die van K&N

is bij mij gewoon

Verzonden op: Nov 1, 2008 | Print factuur

verder niets..

jou ga ik in de gaten houden aangezien we min of meer dezelfde order hebben
(ik: MBP CTO/US/4GB, HP 4480 en ipod nano 8gb red)
jij ook via adc en b2s actie?

edit:
apple.com ipv apple.com/nl geeft wel de details weer. thanks nogmaals!
mijn ipod en printer ook via walsh en mijn mb is 'Merge In Tnst NL Til'
f*ck hij wacht dus in NL op de printer en ipod... lekker dan...

hmm had vrijdag gebeld voor een gesplitste verzending, ze zou het maandag gaan splitsen als de artikelen nog niet verzonden waren.. maar nu zijn ze beide in de 'verzonden' status... hopelijk ziet ze dat die MBP wacht op die andere 2 dingen en splits ze hem alsnog...

[ Voor 46% gewijzigd door randje op 01-11-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Kijk je wel op Apple.com? Aangezien "Verzonden op: Nov 1, 2008 | Print factuur" een Nederlandse tekst is ;). Dat was 't dus. Ik heb overigens besteld via Surfspot :).

[ Voor 22% gewijzigd door Jolly_Jumper op 01-11-2008 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
Wat betekent Shipped on: Nov 1, 2008 via Fast Ship (EMEA) eigenlijk?

Bij mijn andere product (iPod) staat nl. levering via Walsh Western.

Wat is dus via Fast Ship EMEA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Shtad schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:51:
Wat betekent Shipped on: Nov 1, 2008 via Fast Ship (EMEA) eigenlijk?

Bij mijn andere product (iPod) staat nl. levering via Walsh Western.

Wat is dus via Fast Ship EMEA?
I guess: "Europe, the Middle East and Africa".
Niet zeker

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Hier staat wat er over (3e post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarpmg
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 13:18
Hij is verstuurd :P

Shipped on: Oct 31, 2008 via Walsh Western B.V.

Shipped on: Oct 31, 2008 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
MB 13.3/2.4/CTO

IPOD NANO (4TH GEN)16GB SILVER-ZDD
INCASE NEOPRENE SLEEVE 13"-BLK/FUR-ZML

"We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 11.11.2008."

Nog een weekje dus :(

besteld op 19 october |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Zo te horen zijn er vandaag weer veel verzonden en worden er op 11 nov. veel Macbooks afgeleverd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Laatst online: 22:48
Voor mij is hij inderdaad ook vrijdag verstuurd, op apple.com:

Tracking #: WW0000038081191xxxxx
Product Qty.
1

Shipped on: Oct 31, 2008 via Merge In Tnst NL Til
Delivers: 04 Nov, 2008 - 12 Nov, 2008
Invoice: 90458xxxxx
Product Qty.
MB 13.3/2.4/CTO
Custom configured
1

Tracking #: WW0000018081191xxxxx
Product Qty.
IPOD NANO (4TH GEN)8GB BLACK-ZDD

Volgens mij helaas alleen geen tracking bij Walsh.
Ik vraag me af wat dat "Merge In Tnst NL Til" betekend, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Van een ander forum:

Merge In Tnst NL Ti, betekendt dat je MBP wordt samengevoegd in Tilburg (Ti) met andere producten die je misschien hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

hij ligt nu dus in tilburg te wachten op je printer en nano,,,,leuk he...

same situation here..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 11:37
nog meer mensen die hun orderstatus niet kunnen opvragen op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
dennisje182 schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:29:
nog meer mensen die hun orderstatus niet kunnen opvragen op het moment?
Ja hier. Is elke zondagochtend zo volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het nu weer, wel even helemaal opnieuw inloggen.

Heb ondertussen deze fases achter de rug:

* Nog niet verzonden
* Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
* Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus) Aangepast op 2 november.

Leverdatum staat nog steeds op 3 november. Maar nog geen T&T-nummer. Iemand enig idee of dit nog in 1 dag haalbaar is. Of kan ik 3 november wel vergeten?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Laatst online: 22:48
randje schreef op zondag 02 november 2008 @ 02:40:
hij ligt nu dus in tilburg te wachten op je printer en nano,,,,leuk he...

same situation here..:(
Hmm vreemd, want ik heb vrijdag nog gebeld en toen werd mij verteld dat order splitsen geen zin had en dat de laptop dezelfde dag nog verstuurd zou worden vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
Ik snap nogsteeds niet waarom de UPS afgelopen vrijdag toen ze langskwamen en ik niet thuis was geen infoNotice hebben achtergelaten.. Nu heb ik dus ook geen nummer om het adres te wijzigen en kan ik mijn handtekening erook niet opzetten zodat ze het bij de buren kunnen afgeven..

Zou een a4tje op me deur met de tekst of ze het bij de buren kunnen afgeven + handtekening ook geaccepteerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Laatst online: 09-01-2024
plipo schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:22:
Ik snap nogsteeds niet waarom de UPS afgelopen vrijdag toen ze langskwamen en ik niet thuis was geen infoNotice hebben achtergelaten.. Nu heb ik dus ook geen nummer om het adres te wijzigen en kan ik mijn handtekening erook niet opzetten zodat ze het bij de buren kunnen afgeven..

Zou een a4tje op me deur met de tekst of ze het bij de buren kunnen afgeven + handtekening ook geaccepteerd worden?
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk.. Zou t gewoon doen, maar misschien zonder handtekening. Dat is misschien een beetje fraude gevoelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

IK WIL MIJN MACBOOKPRO!!!! klaar... ik vind het eigenlijk echt onzin dat ik dik 2000 euro betaal als student en moet wachten. blabla net uit en blabla levertijd... het is balen en zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij mij staat er op de UPS track&trace
AMSTERDAM,
NL 01/11/2008 2:30 VERTREKSCAN
Zou ik em morgen (ma, 3/10) kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
@ThePupDMee eens! Ik hoop dat de levertijden over 2-3 weken beter zijn, dan ga ik hem namelijk kopen :)
Wat was voor de laatste update eigenlijk de gemiddelde aantal 'wacht'dagen voor een macbook pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Volgens mij "leverbaar binnen 24 uur" of zoiets, net zoals de 17" versie momenteel zeg maar..

[ Voor 30% gewijzigd door Jolly_Jumper op 02-11-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Jeuj mijn MBP (2,4 GHz) komt 11-11 ook binnen :D .
ThePupD schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:24:
IK WIL MIJN MACBOOKPRO!!!! klaar... ik vind het eigenlijk echt onzin dat ik dik 2000 euro betaal als student en moet wachten. blabla net uit en blabla levertijd... het is balen en zwaar irritant
Tja, zo gaat dat, als je niet wilt wachten koop je er maar eentje bij de MediaMarkt ofzo ;) .

[ Voor 80% gewijzigd door TheJVH op 02-11-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
stok schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:46:

[...]

Ik heb dezelfde status. Vrijdag belde ik de UPS, er werd verteld dat ik het maandag ga krijgen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
ThePupD schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:24:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden! >:)

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
stok schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:46:

[...]

Ik heb dezelfde status.. Ik hoop dat ie morgenochtend komt, maar das logisch) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand dit:

Ik zit in fase * Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus)
Aangepast op 2 november (vandaag dus)

Leverdatum staat nog steeds op 3 november. Maar nog geen T&T-nummer. Iemand enig idee of dit nog in 1 dag haalbaar is. Of kan ik 3 november wel vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:30:
Bij mij werkt het nu weer, wel even helemaal opnieuw inloggen.

Heb ondertussen deze fases achter de rug:

* Nog niet verzonden
* Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus) Aangepast op 2 november.

Speedener schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:11:
[...]

Mijn status is inmiddels weer veranderd.

Hieronder zie je de verschillende statussen met data die mijn bestelling met accessoires heeft gehad:

[...tabelletje..]

Dus ik verwacht het toch morgen of maandag.
Inmiddels is mijn status vandaag gewijzigd in hetzelfde, dus ik verwacht dat er ook nog de 'Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid' status tussen heeft gezeten. Maar ook nog geen T&T nummer.

Statussen tot nu toe:
Huidige bezorgstatusBestelling verzonden26 Okt 2008
Huidige bezorgstatusOnderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen29 Okt 2008
Huidige bezorgstatusBestelling verzonden30 Okt 2008
Huidige bezorgstatusOnderweg naar klant – verzending op schema31 Okt 2008
Huidige bezorgstatusOverdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid (deze status weet ik niet zeker of die ertussen heeft gezeten )02 Nov 2008
Huidige bezorgstatusOnderweg naar klant – verzending op schema02 Nov 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Statussen tot nu toe:
Huidige bezorgstatus Bestelling verzonden 26 Okt 2008
Huidige bezorgstatus Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen 29 Okt 2008
Huidige bezorgstatus Bestelling verzonden 30 Okt 2008
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 31 Okt 2008
Huidige bezorgstatus Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid (deze status weet ik niet zeker of die ertussen heeft gezeten ) 02 Nov 2008
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 02 Nov 2008
Inderdaada identiek aan de mijne. Overdracht aan laatste vervoeder heeft er ook tussen gezeten. Ben ik afwachting van mijn T&T-nummer. Maar ik vraag me af of het noodzakelijk is om morgen al heel de dag thuis te blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik heb de volgende bezorgstatus: Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Welke stap is dit? ik zie het niet in het overzicht terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
Qorne schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:27:
Ik heb de volgende bezorgstatus: Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Welke stap is dit? ik zie het niet in het overzicht terug komen.
Deze status heb ik nu dus ook. Ben benieuwd wat het betekend.
Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.