Levertijd Apple producten Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste
Acties:
  • 114.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "Levertijd Apple producten Deel 5"
Ik heb gewoon 17 oktober al besteld, nog steeds op Niet verzonden!
Word er echt gek van, vrijdag maar eens bellen als het nog steeds ongewijzigd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 11:37
din 21 okt besteld....nog niet verzonden, moet ik me al zorgen gaan maken?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marne
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 22:21
Gisteren besteld:

MINI DISPLAYPORT TO VGA ADAPTER-INT
IPOD NANO (4TH GEN)8GB (met inscriptie)
MacBook 13.3/2.0/CTO (US toetsenbord)
CANON MX310

Gelijk het volledige bedrag overgemaakt. Ik krijg zojuist een mailtje met de mededeling dat mijn bestelling wordt verwerkt:

Verwachte verzenddatum: 19 Nov, 2008
Verwachte leverdatum: 27 Nov, 2008

Ik denk dat ik maar even ga bellen; een maand voordat ik (waarschijnlijk) alles binnen heb vind ik wel erg lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Mwoah, je printer duurt sowieso lang, de MacBook is ook build to order, en een iPod met inscriptie duurt óók weer langer. Niet zo vreem dus ;) .

Wellicht kan je je order splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Vrijdag 17 oktober een MacBook Pro 17" met ontspiegeld scherm en US keyboard besteld bij de lokale Apple Reseller. Gister een e-mail dat de MacBook klaar stond. 3 werkdagen voor de bouw en ongeveer een week onderweg, in lijn met meer ervaringen die gister al gepost waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ook gisteren besteld:

IPOD NANO (4TH GEN)8GB SILVER-ZDD
MB 13.3/2.0/CTO
CANON MX310 OFFICE ALL-IN-ONE-INT

Gelijk bedrag overgemaakt en vanochtend al orderbevestiging:

Verzending: 19 Nov, 2008.

Dit vind ik toch ook wel vrij lang. Bemoeilijkt het splitsen van je order het verkrijgen van de korting op iPod en Printer. Want anders bel ik denk ik even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
De printer wordt vandaag afgeleverd. De iPod en Macbook op 4 november pas. Ik baal dus echt dat ze gebruik maken van een of andere 2e rangs bedrijf genaamd Walsh Western. Zullen wel goedkoop zijn, maar ik vind het toch fijn als ik een artikel van over de 1000,- EUR kan tracken...

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-01 19:15
jpboere schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:17:
Ook gisteren besteld:

MB 13.3/2.0/CTO

Dit vind ik toch ook wel vrij lang. Bemoeilijkt het splitsen van je order het verkrijgen van de korting op iPod en Printer. Want anders bel ik denk ik even...
Dat komt door die printer, in de store staat dat die 2-3 weken levertijd heeft.

[ Voor 76% gewijzigd door Jonniii op 29-10-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Gister besteld en vanochtend orderbevestiging
iPod Touch 16GB
MBP 2.8GHz
Canon MP600R

Verzending: 7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 17 Nov, 2008 - 18 Nov, 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Macbook + gegraveerde iPod besteld op 17 okt at 11:39 AM GMT

Verzonden op 25 oktober (26 oktober lokale tijd)
29 oktober: volgende update over 4 of 5 werkdagen
Verwachte afleverdatum 4 of 5 november.

Kun je toch maar beter je Macbook via UPS verstuurd krijgen, gaat echt sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Speedener schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:24:
Ik heb mijn MB op 16 oktober besteld. En zaterdag zondag (local time) verzonden.

Op de accountpagina bij apple staat bij mn macbook:
Shipped on: Oct 26, 2008 via Merge In Tnst NL Til
Delivers: 05 Nov, 2008 - 06 Nov, 2008

Bij mn accessoires staat:
Shipped on: Oct 26, 2008 via Walsh Western B.V.

Op de bridgepoint pagina staat:
Verzonden naar AMSTERDAM, NL 25 Okt 2008
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 05 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Bestelling verzonden 26 Okt 2008

Ik ben benieuwd wanneer ik hem uiteindelijk ontvang.

Duurt lang ! :'(
Inmiddels heb ik een update op de brigdepoint pagina:

Huidige bezorgstatusOnderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen29 Okt 2008

Wat een sloom gedoe :(

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Als je genoeg hebt van het wachten kijk dan even in V&A, daar heb ik een nieuwe MB 2.4Ghz met 320GB te koop staan. Cancelen bij Apple kan altijd en kostenloos ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 29-10-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MB2.4Ghz US keyboard + iWork: zondag bestelt, vandaag verzonden, 3 november uiterste leverdatum. Quick enough for me :)

Nu nog een mooie sleeve. Zat te denken aan Applesac of een custommade.. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:22

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:12:
MB2.4Ghz US keyboard + iWork: zondag bestelt, vandaag verzonden, 3 november uiterste leverdatum. Quick enough for me :)

Nu nog een mooie sleeve. Zat te denken aan Applesac of een custommade.. Tips?
Waar heb jij die dan besteld? Ik vind het bijzonder snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marne
  • Laatst online: 11-09 22:21
jpboere schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:17:
Ook gisteren besteld:

MB 13.3/2.0/CTO

Nee, het bemoeilijkt het niet. Ik heb vannochtend gebeld en het splitsen was geen probleem en had geen gevolgen voor de printer/ipod actie. De helpdesk medewerkster had het er over dat ze bestelling "ging splitsen op 3 november" en dat ik vervolgens rekening moest houden met een verzendtijd van 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:18:
[...]

Waar heb jij die dan besteld? Ik vind het bijzonder snel!
Apple Store Online, met visa / creditcard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Net een MBP besteld 2.53, 250Gb 7200rpm + iPod Nano en Canon printer. Via Surfspot.
Vroeg even na over het splitsen van de artikelen. Maar de meneer aan de telefoon vertelde mij dat dat niet zoveel zin had aangezien ik toch moest rekenen op 2 / 2,5 week levertijd. De printer viel daar ook binnen, dus heb het maar zo gelaten.

Trouwens erg relaxed als je op de Haagse Hogeschool zit, bijna 270 euro korting op de MBP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:09
ik heb mijn imac vrijdag avond besteld en betaald en dinsdag morgen toen ik om half 10 naar school ging stond er al een grootte doos in de gang :). Betaald via overmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painxiom schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 02:28:
[...]

Zit ook in dezelfde groep als jullie;
MB 2.0 +remote +mdp-->vga connector
Hp 4580 printer
Ipod Nano

ondertussen klaargemaakt voor verzending, verwachte leverdatum 7/10 november!

See you on the plane guys!
d:)b
Inmiddels bevestiging gehad dat order is verstuurd, uit de email:
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 07.11.2008. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Philflow schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:07:
[...]

Als je genoeg hebt van het wachten kijk dan even in V&A, daar heb ik een nieuwe MB 2.4Ghz met 320GB te koop staan. Cancelen bij Apple kan altijd en kostenloos ;)
Je doet hem nu al weer weg, phil?! Je hebt hem amper een week... Waarom als ik vragen mag?

Edit: ik lees net dat je hem weg doet omdat een Air je handiger lijkt. Ik meen mij te herinneren dat jij hiervoor een Air gehad hebt (voor zeer korte tijd)... just curious

[ Voor 18% gewijzigd door Empulse op 29-10-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:07
lpetersen schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:58:
Trouwens erg relaxed als je op de Haagse Hogeschool zit, bijna 270 euro korting op de MBP!
Hogeschool van Amsterdam moet t doen met 'slechts' 180 euro korting op een MBP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Macbook ligt in Apeldoorn nu maar scheduled delivery date staat op 30okt, toch nog een kans dat ik 'm vandaag binnen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Empulse schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:37:
[...]
Edit: ik lees net dat je hem weg doet omdat een Air je handiger lijkt. Ik meen mij te herinneren dat jij hiervoor een Air gehad hebt (voor zeer korte tijd)... just curious
:) Klopt (oplettende lezer!). de 80gb. en die vond ik te traag voor thuiswerk. Toen had ik ook nog het idee dat ik alles op 1 systeem wilde doen. dus thuis en onderweg. dat heb ik inmiddels los gelaten. de air ga ik alleen gebruiken voor onderweg.

Maar goed verder vind ik het gewoon leuk om laptops te kopen en weer verder te verkopen. Alleen ga ik deze keer verlies maken en dat is minder leuk :/ Normaal gesproken doe ik dat niet ;)

Edit: kan trouwens ook zijn dat ik iets anders koop dan de Air, van rond de 12" en 1kg. als het maar licht is.

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 29-10-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is mijn status aangepast, werd ook wel eens tijd!
17 Oktober besteld, nu op klaar voor verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Mijnes is verzonden, verwachte leverdatum is 3 november. Is er een kans dat hij eerder komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Step schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:35:
!*(@#(!*@#& brakke UPS. Staat er dat ie wordt afgeleverd, komt ie daarna weer op importscan te staan in het begin van de avond! Dus ik bel die mensen op en vraag hoe het zit, zegt die vrouw dat de vracht er wel bij zat maar officieel voor morgen bedoeld was. Dus wordt ie morgen bezorgd! :( kan ze wel schieten! :(
Nou, inderdaad brakke UPS! Bij mij precies hetzelfde, vandaag in transit voor aflevering maar ik krijg hem morgen...
Neem je even een vrije dag op... Morgen helaas werken ;(
Op de Apple site stond ook vandaag vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag bestelt, vanochtend stond op de apple-website: verzonden. En nu al in Apeldoorn:

APELDOORN,
NL 29/10/2008 14:06 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE

Zal wel enigsinds geluk hebben qua timing. Wat betekend brokerage eigenlijk? }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 17:51 . Reden: rephrase ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:51:
Zondag bestelt, vanochtend stond op de apple-website: verzonden. En nu al in Apeldoorn:

APELDOORN,

Zal wel enigsinds geluk hebben qua timing. Wat betekend brokerage eigenlijk? }:O
Borkerage is de inlkarings instantie die UPS gebruikt om het paket in te klaren(BTW enz.).
UPS kan je paket al inklaren voordat het in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:51:
APELDOORN,

Als mijn Engels het goed heeft, betekend het iets van dat de douane het pakket controleert op juiste prijs/waarde/belasting etc. Bij sommige transport bedrijven wordt hierop sowieso 100% gecontroleerd, dus volgens mij is er niks aan het handje.

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
Mijn macbook wordt ook pas 4 nov verwacht ;( Terwijl ik zaterdag voor een maand op vakantie gaat :'( Had hem zo graag willen meenemen, maar dat zit er dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:07:
[...]

Borkerage is de inlkarings instantie die UPS gebruikt om het paket in te klaren(BTW enz.).
UPS kan je paket al inklaren voordat het in Nederland.
mickezzz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:11:
[...]

Als mijn Engels het goed heeft, betekend het iets van dat de douane het pakket controleert op juiste prijs/waarde/belasting etc. Bij sommige transport bedrijven wordt hierop sowieso 100% gecontroleerd, dus volgens mij is er niks aan het handje.
Oke, bedankt. Dan zal het wel snel op mijn bureautje liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:46:
[...]

Nou, inderdaad brakke UPS! Bij mij precies hetzelfde, vandaag in transit voor aflevering maar ik krijg hem morgen...
Anders laat je 'm toch op je werk adres bezorgen? Heb ik ook gedaan. Ff UPS bellen en vragen om een wijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, ik gaat ze dan even bellen! Heb ik hem misschien toch morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:46:
[...]

Hier hetzelfde inderdaad: ik zat al de hele dag uit te kijken naar m'n MacBook die thuis op me zou liggen wachten.
Er zal wel iets verkeerd zijn gegaan met het laden vandaag ofzo? Jammer, ik had me er op verheugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Mijn status van bestelling is al zo'n 2 dagen niet bijgewerkt, terwijl er op de Apple-site staat dat het tot 24 uur kan duren. Hij blijft staat op bestelling verzonden, maar een T&T-nummer ho maar :(
Is dit iets raars of ligt het gewoon aan mijn ongeduld:P

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost_K
  • Laatst online: 10-09 21:56
Hier hetzelfde, al 2 dagen de overdracht aan laatste vervoerder aan het voorbereiden. Vandaag dus nog steeds niet, baal ik echt van! Vanmiddag had ik er mooi even de tijd voor gehad, morgen en vrijdag weer de hele dag (7:00 tot 21:00) weg!

Snap er niet veel meer van, redelijk ***** dat ik echt geen enkel idee heb van de plaats van mijn MacBook Pro, en hoe lang het nog gaat duren. Aan die statusmeldingen heb je ook niets, want welke volgen er allemaal nog? Toen er 'Onderweg naar klant' stond dacht ik dat hij diezelfde dag nog zou worden bezorgd ofzo, maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

mijn macbook staat al een week op verzonden, het is de bedoeling dat ie vrijdag aankomt volgens de planning. Ik heb echter nog steeds geen t&t nummer, maar nu ik dit hier zo lees is dat redelijk normaal.
Dan wil ik wel even kwijt dat ik nu al geen goede indruk krijg van apple, ik ben niet ongeduldig maar een week lang en nog steeds geen nummer.

Ik hoop toch wel dat ie vrijdag eindelijk aan komt, kost me een dag vrij van werk.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost_K
  • Laatst online: 10-09 21:56
Je hebt wel een nummer, maar daar kun je niets mee. Nummer is te vinden op de US Apple Store, maar echt veel hebben we er niet aan :P Ik heb precies hetzelfde namelijk, vorige week woensdag verzonden en nog steeds niet meer dan een melding waar niets aan af te leiden valt. Ook gepland voor vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
MB + IPod 8GB zilver + MX310 besteld
Morgen maar even bellen om de order te splitsen want het duurt zo wel erg lang door de printer.
Verwachte leverdatum: 27 Nov, 2008.

[ Voor 5% gewijzigd door MonkeySandwich op 29-10-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

HerQ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:59:
Je hebt wel een nummer, maar daar kun je niets mee. Nummer is te vinden op de US Apple Store, maar echt veel hebben we er niet aan :P Ik heb precies hetzelfde namelijk, vorige week woensdag verzonden en nog steeds niet meer dan een melding waar niets aan af te leiden valt. Ook gepland voor vrijdag...
Bedankt voor de tip! Ik log in bij Apple-store USA en daar staat gewoon wel een nummer :P Raar, maar ben je dankbaar;)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Mythrill schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:44:
Morgen maar even bellen om de order te splitsen want het duurt zo wel erg lang door de printer.

[...]
Bel je dan naar 0900 040 08 99? Want ik hoorde ook van een 0800-nummer maar ik weet niet welke dat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• combicart
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11-2015
LyP0 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:55:
Dan wil ik wel even kwijt dat ik nu al geen goede indruk krijg van apple, ik ben niet ongeduldig maar een week lang en nog steeds geen nummer.
Apple kan er niet zo heel veel aan doen dat de trackingnummers niet werken, ligt namelijk aan de vervoerders die deze verstrekken ;)

Ik zou zeggen, nog even geduld en je wachten wordt rijkelijk beloond!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
jpboere schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:05:
[...]

Bel je dan naar 0900 040 08 99? Want ik hoorde ook van een 0800-nummer maar ik weet niet welke dat is...
0800 0200 570

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpboere schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:05:
[...]

Het nummer is 08000200570. :*)

Iedereen waarvan de status op "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid" staat moet kijken bij deze verwachte bezorgdatum vertelde ze bij de customerservice. Eerder zullen ze hem niet aanleveren daarvoor hebben ze het te druk in Tilburg vertelde ze. Had gister en vandaag vrij, wordt ie morgen afgeleverd :X ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Laatst online: 19-03-2021
Zucht, nou snap ik er helemaal niets meer van;
De printer had zogenaamd vertraging, maar nu het gesplitst is krijg ik morgen als eerste de printer binnen! :S
De rest is wel verzonden maar staat nog in afwachting van een vervoerder :( Schiet eens op met dat speeltje, deze week ben ik nog thuis :P

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

INCHEON,
KR 30/10/2008 11:11 VERTREKSCAN
30/10/2008 7:58 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI,
CN 30/10/2008 4:40 VERTREKSCAN
APELDOORN,
NL 29/10/2008 15:49 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI,
CN 29/10/2008 21:11 EXPORTSCAN
29/10/2008 21:08 IMPORTSCAN
SHANGHAI,
CN 28/10/2008 21:17 HERKOMSTSCAN
CN 29/10/2008 9:33 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Snap niks van die ups tracking :( Is ie nou van Shanghai naar apeldoorn gegaan en weer terug? :+ Heb de 15e besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Laatst online: 27-07 21:05

BachW

Tweaker in Noorwegen

Ik heb maandag telefonisch mijn abbo verlengd bij T-mobile. Nu is het wachten op mijn iPhone. Iemand ervaring met de levertijd van de laatste tijd? Er werd gezegd binnen 10 werkdagen, maar daar komt in de praktijk niet veel van terecht heb ik begrepen.

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:27:
[...]

Snap niks van die ups tracking :( Is ie nou van Shanghai naar apeldoorn gegaan en weer terug? :+ Heb de 15e besteld..
AMSTERDAM,
NL 30/10/2008 4:35 WORDT AFGELEVERD
30/10/2008 4:35 IMPORTSCAN
AMSTERDAM,
NL 29/10/2008 23:32 AANKOMSTSCAN
APELDOORN,
NL 29/10/2008 21:45 VERTREKSCAN
29/10/2008 17:39 HET PAKKET IS FOUT GESORTEERD OP HET SORTEERCENTRUM. HET IS DOORGESTUURD NAAR DE JUISTE BESTEMMINGSLOCATIE
29/10/2008 17:39 IMPORTSCAN
29/10/2008 16:56 IMPORTSCAN
29/10/2008 9:13 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
29/10/2008 5:43 WORDT AFGELEVERD
29/10/2008 5:43 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE),
DE 28/10/2008 23:41 AANKOMSTSCAN
WARSAW,
PL 28/10/2008 21:16 VERTREKSCAN
28/10/2008 18:05 AANKOMSTSCAN
INCHEON,
KR 28/10/2008 7:31 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI,
CN 28/10/2008 5:14 VERTREKSCAN
APELDOORN,
NL 27/10/2008 16:00 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI,
CN 27/10/2008 21:30 EXPORTSCAN
27/10/2008 20:55 IMPORTSCAN
SHANGHAI,
CN 25/10/2008 21:18 HERKOMSTSCAN
CN 25/10/2008 11:17 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Dit is mijn totale status, krijg hem dus vandaag! Eigenlijk gister maar ze kunnen daar niet sorteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:27:
[...]

Het paket wordt voordat het in Nederland is al ingeklaard, dit scheelt veel tijd en gebeurt in Nederland(Apeldoorn).
Zo te zien ligt het nu in Korea en met een beetje geluk krijg je hem morgen :) en anders volgende week maandag :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
wou dat ik kon zien wat mijn status is :(
de ene helft van me bestelling gaat via Walsh Western B.V. en de andere via Kuhne & Nagel..
En ben komende dagen niet thuis als ze langskomen.. enig idee wat ze dan doen? moet ik het ophalen bij het postkantoor de volgende dag of komen ze een 2de keer langs?

[ Voor 3% gewijzigd door plipo op 30-10-2008 10:36 ]

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Hmm, raar verhaal bij mijn Tracking.

Apple Macbook wordt in Nederland bijgevoegd en iPod Nano + LaRobe Sleeve moeten uit buitenland komen :S Ik had juist andersom verwacht...

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:16:
[...]

Het paket wordt voordat het in Nederland is al ingeklaard, dit scheelt veel tijd en gebeurt in Nederland(Apeldoorn).
Zo te zien ligt het nu in Korea en met een beetje geluk krijg je hem morgen :) en anders volgende week maandag :( .
Nee hij ligt al in Amsterdam en wordt nu tijdens de rit afgeleverd indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:06:
[...]

*knipperdeknip*

Dit is mijn totale status, krijg hem dus vandaag! Eigenlijk gister maar ze kunnen daar niet sorteren...

bezorgt ups eigenlijk ook op zaterdag?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Mythrill schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:44:

[...]
Heb jij 'm ook gister besteld? Ik heb precies de zelfde levering alleen dan een MBP. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat het niet zoveel zin heeft om te splitsen aangezien de levertijd van de MBP en MB's ook langer duurt dan normaal vanwege de vraag ernaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:52:
bezorgt ups eigenlijk ook op zaterdag?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Ik had mijn Macbook besteld op 17 okt; deze werd op 25/26 oktober verstuurd. Had een sprankje hoop dat ik hem voor het weekend zou ontvangen (daar de eerste indicatie 1-3 november was), maar deze is inmiddels veranderd naar 4 november. Verder heb ik geen idee waar mijn Macbook nu is door dat achterlijke Walsh Western bedrijf.

Baal er eigenlijk best wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Mijnes komt vandaag ook, helaas zit ik nu nog op school, ben pas 3 uur thuis. Ben bang dat ze dan al zijn langsgeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

DarkShadow schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:58:
Mijnes komt vandaag ook, helaas zit ik nu nog op school, ben pas 3 uur thuis. Ben bang dat ze dan al zijn langsgeweest.
Dat was bij mij ook het geval, maar UPS gaf het pakket (macbook+printer+Ipod) gewoon af bij de buren.
Ook al stond er op het pakket dat het niet aan de buren mocht worden overgedragen.
Afijn, ik was er persoonlijk juist wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ramquin schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:08:
[...]

Dat was bij mij ook het geval, maar UPS gaf het pakket (macbook+printer+Ipod) gewoon af bij de buren.
Ook al stond er op het pakket dat het niet aan de buren mocht worden overgedragen.
Afijn, ik was er persoonlijk juist wel blij mee.
Wow, dat vind ik toch wel lelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
lpetersen schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:07:
[...]

Heb jij 'm ook gister besteld? Ik heb precies de zelfde levering alleen dan een MBP. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat het niet zoveel zin heeft om te splitsen aangezien de levertijd van de MBP en MB's ook langer duurt dan normaal vanwege de vraag ernaar..
Ooh, dan heeft het überhaupt al niet zo veel zin om te bellen dus. Toen ik bestelde stond de levertijd (verzendklaar) van MB op 3 werkdagen en iPod op 24 uur. De printer 2-3 weken. Raar dat die man dan zegt dat de levertijd van de MB en printer eigenlijk gewoon hetzelfde is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DarkShadow schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:58:
Ej Gerbert ;)
Wat heb jij wanneer besteld dan? :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mijne is dus net op veroznden gezet..
Mijn printer en ipod nano hebben rechts de knop, volg deze zending, bij
\mijn macbook is dat niet het geval.. Deze valt dus niet te traceren of komt dit nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Datafeest schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:56:
[...]

Ej Gerbert ;)
Wat heb jij wanneer besteld dan? :P
lol jij nog steeds op GoT :), afgelopen vrijdag

ga maar eens bij mn buren kijken. Als ze zijn langsgeweest, geven ze dan niet een briefje ofzo af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
als ze hem bij de buuren hebben geleverd dan zou jij een briefje in de bus moetten hebben dat die bij de buren licht :P (leuke zin)

morgen macme maar eens bellen of ze al meer weten hoelang het nog gaat duuren heb hem daar maandag besteld iemand een idee hoelang dat daar gaat duuren?

macme groningen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
sk1nny666 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:21:
als ze hem bij de buuren hebben geleverd dan zou jij een briefje in de bus moetten hebben dat die bij de buren licht :P (leuke zin)

morgen macme maar eens bellen of ze al meer weten hoelang het nog gaat duuren heb hem daar maandag besteld iemand een idee hoelang dat daar gaat duuren?

macme groningen trouwens
hmm, ik had wel een nota in mn bus, maar geen ups briefje. Hoop dat ze nog komen dan... als ze niets bij de buren droppen doen ze dan ook een briefje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Speedener schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:55:
[...]

Inmiddels heb ik een update op de brigdepoint pagina:

Huidige bezorgstatusOnderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen29 Okt 2008

Wat een sloom gedoe :(
De status op de bridgepoint pagina is weer veranderd.

En is nu weer:
Huidige bezorgstatusBestelling verzonden30 Okt 2008

Volgens mij had ik die status zondag de 26e ook al. En ik heb nog geen track en trace nummer(s) ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
DarkShadow schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:35:
[...]

hmm, ik had wel een nota in mn bus, maar geen ups briefje. Hoop dat ze nog komen dan... als ze niets bij de buren droppen doen ze dan ook een briefje?
dat weet ik eigenlijk niet denk het wel dat ze dan een briefje in de bus gooien dat ze morgen weer langs komen of dat je hem ergens op kan haalen.
maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

B0MBACI schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:31:
Die van mij komt tussen 7-14 november had 22 oktober besteld.

Macbook 2.0+afstandsbediening + Nano+printer.
Gesplitst

Nog niet verzonden
Product Aantal
Verwachte verzenddatum: 1-2 weken
Verwachte leverdatum: 04 Nov, 2008 - 12 Nov, 2008 1

Klaargemaakt voor verzending
Product Aantal
MB 13.3/2.0/CTO
Maatwerkoptie
Verwachte verzenddatum: 5 werkdagen
Verwachte leverdatum: 05 Nov, 2008 - 06 Nov, 2008 1

Product Aantal
IPOD NANO (4TH GEN)8GB BLACK-ZDD
Verzonden op: Oct 30, 2008
Volg deze zending

Heb ik ze sneller thuis, had ik maar eerder gesplitst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
  • Laatst online: 09-09 19:16
B0MBACI schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:12:
[...]

Gesplitst

Nog niet verzonden
Product Aantal
Verwachte verzenddatum: 1-2 weken
Verwachte leverdatum: 04 Nov, 2008 - 12 Nov, 2008 1

Klaargemaakt voor verzending
Product Aantal
MB 13.3/2.0/CTO
Maatwerkoptie
Verwachte verzenddatum: 5 werkdagen
Verwachte leverdatum: 05 Nov, 2008 - 06 Nov, 2008 1

Product Aantal
IPOD NANO (4TH GEN)8GB BLACK-ZDD
Verzonden op: Oct 30, 2008
Volg deze zending

Heb ik ze sneller thuis, had ik maar eerder gesplitst :)
Mag ik vragen wanneer je de splitsing aangevraagd hebt?
Ik heb nl. ook een splitsing aangevraagd (tot 2 keer toe zelfs), maar merk tot nu toe niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Shtad schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:16:
[...]

Ik heb nl. ook een splitsing aangevraagd (tot 2 keer toe zelfs), maar merk tot nu toe niets...
Ik ook, en ik zou een mailtje ontvangen dat de order gesplitst is of wanneer het splitsen waarschijnlijk wel mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
Mythrill schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:36:
[...]

Ik ook, en ik zou een mailtje ontvangen dat de order gesplitst is of wanneer het splitsen waarschijnlijk wel mogelijk is...
Precies! Ook kon splitsing pas na 1 november, en daarom zouden ze me maandags 3 november mailen.
Vaag verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Mythrill schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:36:
[...]

Same here.

Als het splitsen niet mogelijk was zouden ze ook contact opnemen.

Ik had echt een vage kerel aan de telefoon. Het leek wel een computer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
En ja hoor, het product wat zogenaamd de vertraging verzorgde is als eerste binnen, de MX310 printer :')
Nu maar hopen dat de Macbook en iPod snel volgen (met name die eerste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
jpboere schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:04:
[...]

Ik had echt een vage kerel aan de telefoon. Het leek wel een computer :D
Ik had denk dezelfde aan de lijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar dat bij veel mensen de printer toch nog als eerste komt. Een vriend van me kreeg zijn printer ook al eerder. Mijn status veranderd nog steeds niet. Staat nog steeds op niet verzonden. Na verzending duurt het nog ongeveer een week of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Laten we hopen dat nu de printers op voorraad zijn de rest er ook lekker snel bij geleverd wordt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Even een vraagje aan de mensen die hun Macbook al binnen hebben via Kuhne & Nagel:
Wat was de laatste status voordat je je macbook binnen had, krijg je nog een ander tracking number van bijv. de UPS of wordt er gewoon 1 dezer dagen aan de deur gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
D4V3 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:39:
Even een vraagje aan de mensen die hun Macbook al binnen hebben via Kuhne & Nagel:
Wat was de laatste status voordat je je macbook binnen had, krijg je nog een ander tracking number van bijv. de UPS of wordt er gewoon 1 dezer dagen aan de deur gebeld?
Zelfde vraag voor Walsh Western B.V. mensen :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Datafeest schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:58:
[...]

Zelfde vraag voor Walsh Western B.V. mensen :+
Inderdaad, helaas heb ik het vermoeden dat mensen die eenmaal hun bestelling hebben ontvangen en dat gemeld hebben in dit topic, niet terugkeren naar dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
D4V3 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:05:
En ja hoor, het product wat zogenaamd de vertraging verzorgde is als eerste binnen, de MX310 printer :')
Nu maar hopen dat de Macbook en iPod snel volgen (met name die eerste).
Ik heb vanmiddag gebeld naar Apple om mijn order te splitsen (signature). De mevrouw vertelde mij dat mijn MBP de 31e (morgen) klaar zou zijn en de Canon MX310 5 November (volgende week). Maandag zou ze pas de order splitsen. Waarom maandag weet ik niet, maar door het splitsen scheelt het toch uiteindelijk ongeveer weer 4 dagen.

Aan de andere posts te zien duurt het verzenden tot afleveren ook nog een week. Aangezien mijn originele/huidige afleveringsdatum op 5-13 Nov stond zou het pakket dus ongeveer pas 13 nov komen. Dus voor de andere die ook zo'n grote leveringsdatum marge hebben, kunnen er vanuit gaan dat dit niet de eerst mogelijke dag komt.

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
D4V3 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:39:
Mijn MacBook Pro (inmiddels 'oude' model) is ook via Kuhne & Nagel verstuurd, nadat de status veranderde in "Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt" heb ik er niks meer van gehoord. Pas toen de bezorger van UPS geweest was, kreeg ik een tracking number. 8)7

De bestelling is wel gewoon op de afgesproken datum geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
wat super irritant, ze zijn niet langsgeweest hier toen ik er was vandaag. Hij ligt weer in apeldoorn. Ze zeggen dat ze tot 7 uur savonds bezorgen, maar om 5 uur gaf hij al aan dat hij weer terug was. Is erg lastig, want ik kan morgen niet voor half 4 terug zijn en mis ik hem dus hoogstwaarschijnlijk weer voor het hele weekend. Vind het toch gemakkelijker als je een pakketje zelf kan ophalen bij het postkantoor de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Shtad schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:16:
[...]

Ik had dinsdag avond gebeld :) en vandaag veranderde de status van mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huidige bezorgstatus is sinds vandaag aangepast naar:
Onderweg naar klant – verzending op schema

Geen trackingnr. of iets. Ben benieuwd wanneer ze voor de deur staan. Gepland afleverdatum is overigens 3 november (stiekem hoop ik nog op morgen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 20:15:

Geen trackingnr. of iets. Ben benieuwd wanneer ze voor de deur staan. Gepland afleverdatum is overigens 3 november (stiekem hoop ik nog op morgen :) )
Via wie geleverd, Walsh? en wanneer verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik heb net besteld:

- MacBook Pro 15" ("maatwerkoptie". Ik denk omdat ik US-Keyboard heb geselecteerd, verder issie standaard)
- iPod Nano 8GB Silver
- Canon Pixma

Er staat:
Verwachte verzenddatum: 20 Nov, 2008
Verwachte leverdatum: 28 Nov, 2008
Dat is over maand!! :(

Kan ik dat versnellen door te splitsen? Of ligt het echt aan mijn US-keyboard selectie?

Is het uperhaupt ergens te zien wat de bottleneck is?

Edit:
In dat schermpje met de prijs en leverdatum verandert van "5 werkdagen" naar "7 werkdagen" als ik US-Keyboard selecteer. Het selecteren van de printer maakt geen verschil, en de iPod Nano heeft een levertijd van 24 uur. :?

Edit 2:
Aha, als je die printer los koopt is het 2-3 weken. Morgen dus maar even vragen om te splitsen. Ik vraag me af waarom dat niet wordt verwerkt in de MacBook Pro bestelling-duur.

[ Voor 34% gewijzigd door cornelixnootje1 op 30-10-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via wie geleverd, Walsh? en wanneer verzonden?
Via Walsh, besteld op de 17e. Verzonden op 25e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 20:50:
Ik heb net besteld:

- MacBook Pro 15" ("maatwerkoptie". Ik denk omdat ik US-Keyboard heb geselecteerd, verder issie standaard)
- iPod Nano 8GB Silver
- Canon Pixma

Er staat:

[...]

Kan ik dat versnellen door te splitsen? Of ligt het echt aan mijn US-keyboard selectie?

Edit:
In dat schermpje met de prijs en leverdatum verandert van "5 werkdagen" naar "7 werkdagen" als ik US-Keyboard selecteer. Het selecteren van de printer maakt geen verschil, en de iPod Nano heeft een levertijd van 24 uur. :?

Edit 2:
Aha, als je die printer los koopt is het 2-3 weken. Morgen dus maar even vragen om te splitsen. Ik vraag me af waarom dat niet wordt verwerkt in de MacBook Pro bestelling-duur.
Ik denk dat het US-Keyboard niet heel veel uitmaakt. Heb zondagavond een MacBook 2.4Ghz met US-Keyboard bestelt en deze is momenteel onderweg (Warschau, Polen). Het zou kunnen liggen aan MacBook PRO met US-Keyboard, dat weet ik uiteraard niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:37:
[...]

Via Walsh, besteld op de 17e. Verzonden op 25e.
Dat begrijp ik dus niet he.... ik heb mijne ook besteld om de 17e en was verzonden op de 25e (26e lokale tijd), maar die van mij is nog steeds om weg naar land van bestemming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren (woensdag) een macbook 2.0 ghz besteld + ipod nano + hp c4480 en krijg net een mailtje dat hij is verstuurd. Verwachte aankomstdatum is nu 11 november, ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat begrijp ik dus niet he.... ik heb mijne ook besteld om de 17e en was verzonden op de 25e (26e lokale tijd), maar die van mij is nog steeds om weg naar land van bestemming...
Nee het is allemaal erg onduidelijk. Ik heb besteld een macbook pro 2.4GH met 250GB 7200 en met 4GB geheugen en daarbij een I-pod Shuffle. Vanmorgen was de bezorgstatus aangepast naar "onderweg naar klant" Misschien dat die van jou nu morgen weer wordt aangepast. Ik weet overigens niet wat "onderweg naar klant" inhoudt. Zou die inderdaad dan zijn afgegeven aan UPS? Ik heb in iedergeval geen track-nr ontvangen o.i.d. maar dat schijnt wel vaker te gebeuren zo heb ik gelezen in eerdere posts.

Ik zal jullie op hoogte houden (en het topic nog eens lezen) ook als de mijne binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
cornelixnootje1 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 20:50:
Ik heb net besteld:

- iPod Nano 8GB Silver
- Canon Pixma

Er staat:

[...]

Edit:

Edit 2:
Dat komt zeer waarschijnlijk door de Canon printer. Bel ff met apple of je de printer van de order kan splitsen zodat je die later ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underskor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 00:27
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 20:15:

Precies hetzelfde geval voor mij. Overigens is de geplande afleveringsdatum bij mij de 4de. Maar ben toch zeer benieuwd of "onderweg naar klant" nou echt nog 5+ dagen moet duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Dat 'onderweg naar klant' slaat volgens mij nergens op.. Ik had die melding ook heel lang t/m gister, vandaag staat er 'Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum'. Ik had trouwens ook Walsh Western. Maar het gekke is dat mn Nano, HP printer en MobileMe een verwachte bezorgdatum hebben van 3 november en mn MBP (die nooit een balkje met 'volg deze zending' heeft gehad) een verwachte bezorgdatum van 4/5 november heeft.. En ik hoop nog steeds op dit weekend :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je nog even kunnen laten weten hoe het is verlopen, ik heb een soort zelfde geval alleen op een iets latere datum... Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Oh nice SFRtje :). Ik heb het zelfde nu :P. De naam vervoerder is bij mij "NL DISTRIBUTION CENTER". Volgens Apecode.com is de order te tracken op deze site, waarbij Regio "Europe" is en Customer Reference "apple". De site werkt alleen goed in Internet Explorer. Ik krijg helaas nog "No records were found for the criteria you selected.".

Ik gok dat hij maandag komt. 3 November, de verwachte bezorgdatum. Het is niet voor niets dat er staat "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum" :P.

[ Voor 18% gewijzigd door kamerplant op 31-10-2008 09:13 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
AntonV schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:21:
[...]

Mijn MacBook Pro (inmiddels 'oude' model) is ook via Kuhne & Nagel verstuurd, nadat de status veranderde in "Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt" heb ik er niks meer van gehoord. Pas toen de bezorger van UPS geweest was, kreeg ik een tracking number. 8)7

De bestelling is wel gewoon op de afgesproken datum geleverd.
En hoeveel dagen tussen die status en de daadwerkelijke aflevering zat er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb ook computer/printer/ipod combinatie en verwachtte leverdatum is 5 - 13 november.
(maar aangezien het een week duurt van versturen naar ontvangen is het meer 10 and beyond november (Voglens mij versturen ze het alleen op werkdagen)

ik zit te denken om ook te bellen en te vragen of ze mn order kunnen splitten naar printer en computer/ipod (ipod is als het goed is direct verstuurdbaar).

edit: net gebeld en mijn printer komt pas 5 november beschikbaar, dus mn order wordt maandag gesplitst... maar ze zei dat het ook wel vaak voorkomt dat de complete order maandag wordt verstuurd...als dit het geval is dan splitst ze het uiteraard niet.
damn nu heb ik (valse) hooop :( / :*)

[ Voor 27% gewijzigd door randje op 31-10-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

Ik heb gister een ipod en macbook besteld. Ik heb hier nog geen bevestigingsmail van gehad.
Hoelang duurt dit normaal? heb hem gister rond 12 uur besteld.

Bij productstatus staat dat de bestelling beoordeeld word. Ik ben wel student dus misschien controleren ze eerst of ik echt student ben?:o

mvg,
Lwaarbroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:31:
hallo mensen,

Ik heb gister een ipod en macbook besteld. Ik heb hier nog geen bevestigingsmail van gehad.
Hoelang duurt dit normaal? heb hem gister rond 12 uur besteld.

Bij productstatus staat dat de bestelling beoordeeld word. Ik ben wel student dus misschien controleren ze eerst of ik echt student ben?:o

mvg,
Lwaarbroek
Indien je nog niet betaald kan het zijn dat je mailtje niet is aangekomen.. had ik ook.
Dan moet je even dat 0800-nummer bellen en vertellen dat je je mail niet hebt gehad.
Dan krijg je dat mailtje alsnog.
Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.