Levertijd Apple producten Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:
  • 114.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik heb op 21oct mijn MBP besteld met iPodje en printertje

Mijn vriendin heeft op 18okt een MBP besteld, ook een iPodje en een printertje, allebei hebben we met CC betaald, nu komt volgens de planning mijn MBP eerder dan die van haar? :P (allebei een CTO model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost_K
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 21:56
Dat is niet de status, dat is de informatie van de vervoerder. De bestelstatus staat in de kolom ernaast, bij Verzendgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Qorne schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:27:
Ik heb de volgende bezorgstatus: Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Welke stap is dit? ik zie het niet in het overzicht terug komen.
Je hebt waarschijnlijk de pech (net zoals ik) dat je pakket wordt verzonden door Kuhne+Nagel en/of Wals Western. Deze geven geen tracking details vrij, dus het eerste echt nuttige wat je zult horen is de track & trace code van de TNT op de dag van of de dag voor de bezorging.
Om te checken of het idd niet via UPS gaat moet je even inloggen op store.apple.com, dit is de amerikaanse store, in de nederlandse verschijnt die informatie namelijk niet...

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt maf dit! afgelopen donderdag versprong m'n status naar "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum" deze verwachte bezorgdatum staat op 31 oktober. Heb gebeld met apple en m'n macbook 2.0+ipod nano zou dus afgelopen donderdag of vrijdag afgestuurd worden. Vrijdag niks dus dan zal het wel maandag worden. Probeer nu het trackingnummer(808074XXXX) in te voeren bij UPS(tracerenvolgens referentie) maar die kan dus niks vinden:s....
iemand anders hetzelfde? Ga morgen maar weer bellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Ik heb hier precies t zelfde atm, alleen gaat t dan om een ipod touch ipv nano

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt maf dit! afgelopen donderdag versprong m'n status naar "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum" deze verwachte bezorgdatum staat op 31 oktober. Heb gebeld met apple en m'n macbook 2.0+ipod nano zou dus afgelopen donderdag of vrijdag afgestuurd worden. Vrijdag niks dus dan zal het wel maandag worden. Probeer nu het trackingnummer(808074XXXX) in te voeren bij UPS(tracerenvolgens referentie) maar die kan dus niks vinden:s....
iemand anders hetzelfde? Ga morgen maar weer bellen.....
Zie dus wat reeds enkele pagina's terug is gepost:
Nog niet verzonden
Klaargemaakt voor verzending (vanuit Shanghai)
Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
Onderweg naar klant – verzending op schema
Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus)
Track & Trace 1 : 8080806xxx (Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER, hier valt verder niet mee te tracen, nummer is hetzelfde als het leverlingsnummer wat je direct van Apple kreeg)
Track & Trace 2: 1Z291Y08684611xxxx (Naam vervoerder nu ook bekend: UPS/TNT, hiermee kun je tracen op de websites van de desbetreffende vervoerders)
Wordt afgeleverd
Klaar voor bezorging bij klant
Met dat 8080xx nummer kun je dus niet zoveel en is blijkbaar dus ook nog niet het echte t&t-nummer. Wat voor mij interessant is. Hoeveel tijd zit er tussen het 1e en 2e T&T-nummer aangezien mijn bezorgdatum ook op 3 november staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Een paar uur, zo lang duurde t tenminste bij mij.
Mijn pakket wordt nu afgeleverd.. ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nou ik ook. Afleverdatum zou vandaag zijn, maar nog geen 2e T&T-nummer. Afwachten maar...

Zojuist eindelijk mijn 2e T&T-nummer ontvangen. Helaas is de bezorgdatum gelijk een dag later geworden. 4 ipv 3 november.

Status bij UPS "Factuurgegevens ontvangen"

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:35:
Ok, nou ik ook. Afleverdatum zou vandaag zijn, maar nog geen 2e T&T-nummer. Afwachten maar...
Niet wachten maar bellen met de klantenservice.
Heb ik zojuist ook gedaan. Het schijnt administratief niet zo te vlotten bij Apple...
Ik zou ge-maild worden zodra de dame meer wist over de status.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarpmg
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 13:18
Status is gewijzigd naar
"Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen"

Waarom duurt het 4 tot 5 werkdagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij stond er ook 4 tot 5 dagen, maar binnen 2 dagen was de status al weer gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:06:
Jeuj mijn MBP (2,4 GHz) komt 11-11 ook binnen :D .

[...]

Tja, zo gaat dat, als je niet wilt wachten koop je er maar eentje bij de MediaMarkt ofzo ;) .
Ook daar zijn ze niet. In geen enkele winkel, naar ik weet... Absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:25:
[...]

Inderdaada identiek aan de mijne. Overdracht aan laatste vervoeder heeft er ook tussen gezeten. Ben ik afwachting van mijn T&T-nummer. Maar ik vraag me af of het noodzakelijk is om morgen al heel de dag thuis te blijven...
Wanneer kreeg jij je eerste T&T nummer nadat je status voor de tweede keer veranderde in Onderweg naar klant – verzending op schema? Mijn status is vandaag ook veranderd van Onderweg naar klant – verzending op schema naar naar Onderweg naar klant – verzending op schema

Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid zat er overigens niet tussen.

Daarnaast vraag ik me af of ik hem nou morgen of overmorgen kan verwachten. De Apple account site zegt namelijk:

Verwachte leverdatum: Nov 4, 2008

Terwijl Bridgepoint het volgende weergeeft:
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 05 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar) - lokale tijd
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 04 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar) - midden Europa tijd.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste T&T-nummer kreeg ik een dag na de 2e keer "Onderweg naar klant – verzending op schema"

Na enkele uren kreeg ik ook mijn 2e T&T-nummer (die van UPS). Daarmee werd gelijk mijn leverdatum wel een dag later :( Als het goed is moet mijn pakket nu morgen worden afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:27:
Mijn eerste T&T-nummer kreeg ik een dag na de 2e keer "Onderweg naar klant – verzending op schema"

Na enkele uren kreeg ik ook mijn 2e T&T-nummer (die van UPS). Daarmee werd gelijk mijn leverdatum wel een dag later :( Als het goed is moet mijn pakket nu morgen worden afgeleverd.
Ik heb inmiddels ook een UPS T&T, maar waar kan je dan daar de geschatte leverdatum zien?

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n macbook pro afgelopen zaterdag besteld met en deze werd oorspronkelijk verwacht op 14/11.
Vandaag de status even gecheckt en heb net al een trackingnumber van ups ontvangen O-) :+ .
Volgens ups komt m'n mbp 05/11 aan maar volgens apple pas 06/11.

Ups tracking informatie zal wel het nauwkeurigst zijn zeker?
Iemand hier ervaringen mee met dergelijke situatie aangezien ik graag zou hebben dat ik/iemand thuis ben voor het pakketje te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook een UPS T&T, maar waar kan je dan daar de geschatte leverdatum zien?
Nog gewoon op de apple-site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:01:
Heb m'n macbook pro afgelopen zaterdag besteld met en deze werd oorspronkelijk verwacht op 14/11.
Vandaag de status even gecheckt en heb net al een trackingnumber van ups ontvangen O-) :+ .
Volgens ups komt m'n mbp 05/11 aan maar volgens apple pas 06/11.

Ups tracking informatie zal wel het nauwkeurigst zijn zeker?
Iemand hier ervaringen mee met dergelijke situatie aangezien ik graag zou hebben dat ik/iemand thuis ben voor het pakketje te ontvangen.
Zo dat is relaxed! Ik heb 'm woensdag besteld incl. printer en nano. Met CC betaald, maar hier hebben ze het over 19 november. Heb jij alleen de MBP besteld toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
lpetersen schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:52:
[...]

Zo dat is relaxed! Ik heb 'm woensdag besteld incl. printer en nano. Met CC betaald, maar hier hebben ze het over 19 november. Heb jij alleen de MBP besteld toevallig?
Ja, ik afgelopen dinsdag en verwachte datum is 27 (!) november (Macbook 2.0 (Apple Remote) + Canon printer + iPod).

Heb vorige week gebeld om te splitsen maar dat is tot op heden nog niet gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
jpboere schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:02:
[...]

Ja, ik afgelopen dinsdag en verwachte datum is 27 (!) november (Macbook 2.0 (Apple Remote) + Canon printer + iPod).

Heb vorige week gebeld om te splitsen maar dat is tot op heden nog niet gebeurd...
Same here.. Vrijdag gebeld, zou vandaag gebeuren maar zie nog geen verandering. Misschien even de tijd geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpetersen schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:52:
[...]

Ja heb enkel het basismodel mpb besteeld 8) .
Enorm blij dat die hier zo snel zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin deze maand een nieuwe macbook pro besteld. Toen kwam de apple update 14 oktober waarin de nieuwe macbooks werden aangekondigd. Verbaasd en best kwaad op mezelf besloot ik maar eens een gokje te wagen en apple te bellen. Een kwartier later het volgende resultaat: Ik mocht de oude versie insturen en zou een nieuwe ontvangen :) Super service, dat moet worden gezegd!

Helaas zijn daarna veel dingen misgegaan.. Mijn oude mbp heb ik netjes op laten halen, en de verwachte leverdatum was 30.10.2008. Opvallend was, dat de verzendatum maar niet veranderde. Ik pakte dus wederom de telefoon en kreeg helaas te horen dat er een fout in het systeem zat en dat mijn order geblokkeerd was.

Nieuwe leverdatum: verwacht 11-14 november. Erg matig, aangezien ik ook nog mijn oude mbp heb op laten halen. Dusssss hier zit ik dan, wachtend met jullie.. op een winblows pc.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 23:45

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Vorige week zaterdag een MB2.4 besteld incl iPod Nano, 's maandags met bankoverschrijving betaald en hij zou tussen 4 en 6 november geleverd moeten worden :) kan niet wachten :D

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
Net weer even met de apple gebeld of er al wat bekend was over het opsplitsen van de order. De telefonist wist mij te vertellen dat de macbook op dit moment geasembleerd werd en hij ging morgen proberen de order te splitsen (dit doen ze pas op het moment dat de macbook verzend klaar is). Ik is blij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Woei, ik heb hem :D

Geleverd op exact de geschatte datum :Y)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd. Ik heb ondertussen wel het T&T-nummer van UPS, dus verwacht hem toch eigenlijk morgen echt wel. Vandaag zal niet meer lukken ben ik bang....je geduld wordt wel ontzettend op de proef gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Mijn UPS status is al sinds 7u 's ochtends 'wordt afgeleverd' maar helaas nog niks gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markofnikoff schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:58:
Vorige week zaterdag een MB2.4 besteld incl iPod Nano, 's maandags met bankoverschrijving betaald en hij zou tussen 4 en 6 november geleverd moeten worden :) kan niet wachten :D
Wow lekker vlot ;) Ik hoop het iig voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn UPS status is al sinds 7u 's ochtends 'wordt afgeleverd' maar helaas nog niks gezien..
Dan ben je al verder dan mij. Bij mij staat hij al heel de tijd op "factuurgegevens ontvangen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:35:
[...]

Dan ben je al verder dan mij. Bij mij staat hij al heel de tijd op "factuurgegevens ontvangen"
Dat had ik vrijdagochtend al gehad... Maar ik typ dit nu van mijn eerste Mac :D. En hoe bruut is dat ding zeg! Goeiemorgen zeg :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marne
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 22:21
jpboere schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:02:
[...]

Ik heb zowat de zelfde bestelling geplaatst afgelopen dinsdag en de volgende dag gebeld om te splitsen. Dit zou vandaag gebeuren maar er is tot op heden nog niks veranderd...! Morgen misschien maar weer even een belletje plegen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik vrijdagochtend al gehad... Maar ik typ dit nu van mijn eerste Mac . En hoe bruut is dat ding zeg! Goeiemorgen zeg
Super zeg! Hoelang duurde het voordat UPS naar de volgende stap ging? Ben bang dat hij anders morgen ook niet meer gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 21:05

BachW

Tweaker in Noorwegen

BachW schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:33:
Ik heb maandag telefonisch mijn abbo verlengd bij T-mobile. Nu is het wachten op mijn iPhone. Iemand ervaring met de levertijd van de laatste tijd? Er werd gezegd binnen 10 werkdagen, maar daar komt in de praktijk niet veel van terecht heb ik begrepen.
En ik heb hem vandaag binnen gekregen! :) Helemaal happy! Kortom het heeft een week geduurd.

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Opmerkelijk:
Sinds 20 oktober staat mijn verwachte leverdatum op 5 - 13 november. Vandaag is mijn bestelling (zie signature) veranderd naar "klaar gemaakt voor verzending" en de leverdatum staat nu in eens op 29 october - 5 november. Leuk dat hij op uiterlijk 5 november staat en terug in de tijdgesprongen is, maar volgens mij gaat dat nooit lukken als het nog verzonden moet gaan worden. Gemiddeld duurt het dan nog een week tussen verzending en ontvangst als ik de data van andere mensen hier op het forum mag geloven.
Ik zie net ook, dat verzend methode is veranderd van "Merge Til NL...." naar "Merge in Transit GB". Het lijkt dus alsof hij nu al is gemerged (samengevoegd) en nu in Engeland.
Mijn order zou trouwens vandaag gesplitst worden (MBP - Canon printer).
Iemand met soortgelijke ervaring?

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag is mijn verwachte leverdatum veranderd van :
07 Nov, 2008 - 17 Nov, 2008 naar 03 Nov, 2008 - 11 Nov, 2008.

Wordt wel een beetje raar, want er staat dat hij nog steeds niet is verzonden.

Worden er standaard MacBooks vanuit Nederland verstuurd? Want vanuit China zal het zo snel niet gaan neem ik aan.

Besteld: MacBook 2GHz, iPod Nano 8GB Silver, Canon MX310

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost_K
  • Laatst online: 10-09 21:56
mickezzz schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:32:
Opmerkelijk:
Sinds 20 oktober staat mijn verwachte leverdatum op 5 - 13 november. Vandaag is mijn bestelling (zie signature) veranderd naar "klaar gemaakt voor verzending" en de leverdatum staat nu in eens op 29 october - 5 november. Leuk dat hij op uiterlijk 5 november staat en terug in de tijdgesprongen is, maar volgens mij gaat dat nooit lukken als het nog verzonden moet gaan worden. Gemiddeld duurt het dan nog een week tussen verzending en ontvangst als ik de data van andere mensen hier op het forum mag geloven.
Ik zie net ook, dat verzend methode is veranderd van "Merge Til NL...." naar "Merge in Transit GB". Het lijkt dus alsof hij nu al is gemerged (samengevoegd) en nu in Engeland.
Mijn order zou trouwens vandaag gesplitst worden (MBP - Canon printer).
Iemand met soortgelijke ervaring?
5 november lijkt me wat optimistich ja. Mijn MBP is 22 oktober verzonden en mij werd vandaag pas volledig duidelijk dat hij morgen pas geleverd gaat worden, 2 weken later dus.

Mazzel dat die van jou naar Engeland gaat, want als ik dit geweten had had ik hem 25 oktober opgehaald vanuit Tilburg :P Heeft daar gewoon en week stil gelegen, kan niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnhalekor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-08 18:51
Nou, eindelijk weer een update. 21 oktober besteld (met bankoverschrijving), 23 oktober geld ontvangen bij Apple. Tot en met vandaag stond mijn bestelstatus op "nog niet verzonden" met een verwachte levedatum van 6-14 nov.

Afgelopen weekend ging ik in de Apple Store kijken op welke verzendtijd die printer inmiddels stond en toen zag ik dat daar 2-3 weken werd aangegeven. Ook was ie verdwenen bij de Build-A-Mac printer opties...

Nou goed, ik heb vanochtend even gebeld naar Apple om te vragen of ze mijn bestelling konden splitsen. Ze zei dat ik op de juiste dag belde, want de MBP's waren zojuist "available", dus hadden ze meer inzicht over de levertijd o.i.d.

Anyhow, nu is mijn bestelstatus veranderd naar:

Nog niet verzonden
CANON MX310 OFFICE ALL-IN-ONE-INT
Verwachte verzenddatum: 1-2 weken
Verwachte leverdatum: 31 Okt, 2008 - 10 Nov, 2008

Klaargemaakt voor verzending
LA ROBE MACBOOK PRO 15.4 BLUES-ZML
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 24 Okt, 2008 - 28 Okt, 2008
INCASE NEOPRENE SLEEVE NANO 4G BLK-ZML
APPLE KEYBOARD-NLD
APPLE WIRED MIGHTY MOUSE-ZML
APPLE REMOTE-GEN
IPOD NANO (4TH GEN)8GB BLACK-ZDD
MBP 15.4/2.4/CTO Maatwerkoptie (deze maatwerkoptie houdt in een Remote [maar die staat hierboven] en een Mini DisplayPort - DVI Adapter)
Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 06 Nov, 2008 - 07 Nov, 2008

Dus naar verwachting donderdag of vrijdag :*)

[ Voor 3% gewijzigd door martijnhalekor op 03-11-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Mijn macbook met printer en ipod binnen :D

had hem 15-10 besteld..

Vraagje aan jullie.. Ik wil dus gebruik maken van de printer actie en ipod actie maar moet de serial nummers van de producten meesturen.. Mijn macbook doos heeft echter maar 1 serial nummer en moet het dus voor 2 kortingsacties opsturen.. Hoe doe ik dit?
gewoon alles (printer formulier, ipod formulier, aankoopbon en printerserial, ipodserial, macbookserial) in 1 envelop?

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

plipo schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:30:
Mijn macbook met printer en ipod binnen :D

had hem 15-10 besteld..

Vraagje aan jullie.. Ik wil dus gebruik maken van de printer actie en ipod actie maar moet de serial nummers van de producten meesturen.. Mijn macbook doos heeft echter maar 1 serial nummer en moet het dus voor 2 kortingsacties opsturen.. Hoe doe ik dit?
gewoon alles (printer formulier, ipod formulier, aankoopbon en printerserial, ipodserial, macbookserial) in 1 envelop?
Staat allemaal in de Veelgestelde vragen :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een paar dagen dit topic aan't volgen en word nu toch wat zenuwachtig....

14/10 een MBP besteld met een InCase sleeve en iPod nano (studentenactie).

Als ik inlog zie ik:

Verzonden op: Oct 26, 2008
Verwachte leverdatum: 05 Nov, 2008 - 06 Nov, 2008

Bij "volg deze zending" zie ik echter 04 Nov. staan als leverdatum.

Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 01 Nov 2008
Dit is de 2e keer "Onderweg naar klant - verzending op schema".

Helaas nog geen T&T nummer gekregen dus waarschijnlijk zal hij niet morgen komen toch? Iemand ervaringen en/of dezelfde situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik zie het er niet bijstaan.. dus als je het antwoord hebt mag je het zeggen :P

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas nog geen T&T nummer gekregen dus waarschijnlijk zal hij niet morgen komen toch? Iemand ervaringen en/of dezelfde situatie?
Ja, heb ik ervaring mee.

Die gaat morgen niet meer komen. Waarschijnlijk ontvang je morgen je T&T-nummer (bij mij zat er geloof ik ook 1 dat tussen "onderweg naar klant 2x" en het krijgen van je T&T-nummer.
Vandaag heb ik het T&T-nummer gekregen en bij mij wordt hij morgen afgeleverd.

Kortom zodra je T&T nummer binnen is wordt alles de volgende dag bezorgd.

Nu niet boos worden als blijkt dat het een dag langer wordt, of als ze morgen in een keer toch voor je deur staan :)

Overigens heb ik de 16e alles besteld ook via de studentenactie.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie...

Komt eigenlijk niet eens zo slecht uit! Morgen is er niemand thuis en woensdag heb ik een dagje 'vrij' (aka ik ben iig thuis!) :)

Ben benieuwd of ik morgen de T&T krijg!

Beetje jammer dat 't dan uiteindelijk >3 weken heeft geduurd, maargoed dat neem ik op de koop toe voor zo'n mooi machientje!

Wat heb je besteld EdwinHum en welke specs?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je besteld EdwinHum en welke specs?
Macbook Pro 2.4 Ghz, 4 gig geheugen met 250 GB HD 7200 en nog een i-podje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu ook onder Trackingsnummer vervoerder: mijn leveringsnummer staan. Zal ik morgen mijn macbook afgeleverd krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

APELDOORN,
NL 03/11/2008 15:17 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI,
CN 03/11/2008 20:31 EXPORTSCAN
03/11/2008 20:27 HUBSCAN
03/11/2008 14:12 HERKOMSTSCAN
CN 03/11/2008 1:13 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

En bij status staat er uitzondering.
Iemand die dit ook al heeft gehad en zo ja op wat slaat die uitzondering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

APELDOORN,
NL 11/03/2008 11:07 A.M. PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
SHANGHAI,
CN 11/03/2008 5:26 P.M. EXPORT SCAN
11/03/2008 4:31 P.M. IMPORT SCAN
SHANGHAI,
CN 11/01/2008 6:58 P.M. ORIGIN SCAN
CN 11/01/2008 6:33 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

huh, is mn mbp nu al in apeldoorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:35:
[...]

Super zeg! Hoelang duurde het voordat UPS naar de volgende stap ging? Ben bang dat hij anders morgen ook niet meer gaat komen...
Nou vrijdagochtend "factuurgegevens ontvangen" en toen werd ie naar Amsterdam verzonden.. Zaterdagochtend ging ie richting mijn woonplaats en dat duurde tot maandagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
  • Laatst online: 09-09 19:16
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:23:
APELDOORN,
NL 11/03/2008 11:07 A.M. PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
SHANGHAI,
SHANGHAI,
Waar krijg je deze gegevens te zien? Ik krijg alleen maar Onderweg naar land van bestemming en heb verder geen track 'n trace o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huorpalantir
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-08 17:37
Mijn status staat nu al een paar dagen op "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid". Weet iemand hoe lang het duurt voordat de status verandert naar "Onderweg naar klant" en T&T 1?
HerQ schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:52:
Schaamteloos gekopieerd van One More Thing:
  • Nog niet verzonden
  • Klaargemaakt voor verzending (vanuit Shanghai)
  • Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
  • Onderweg naar klant – verzending op schema
  • Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
  • Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus)
  • Track & Trace 1 : 8080806xxx (Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER, hier valt verder niet mee te tracen, nummer is hetzelfde als het leverlingsnummer wat je direct van Apple kreeg)
  • Track & Trace 2: 1Z291Y08684611xxxx (Naam vervoerder nu ook bekend: UPS/TNT, hiermee kun je tracen op de websites van de desbetreffende vervoerders)
  • Wordt afgeleverd
  • Klaar voor bezorging bij klant
Zie: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1879394

Mijn MacBook is nu dus al mooi een dag te laat, en maandag dus al 3 dagen, want hij gaat waarschijnlijk vandaag niet meer komen. Momenteel is mijn status gelijk aan Track & Trace, stage 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ben ik nou gek of zie ik een soort netscape logo bij die verzendstatus pagina van apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:38

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik zit nog met iets, misschien kan iemand die er ervaring mee heeft of weet hoe het zit mij ermee helpen.
Ik heb zondag 26 oktober om 9 uur 's avonds mijn MacBook Pro besteld via creditcard. Nu zal mijn order waarschijnlijk morgen (dinsdag) of zoals Apple service het mij zegt woensdag waarschijnlijk verstuurd worden.

Nu zit ik echter nog te denken om mijn 2.4 MBP te wijzigen naar een 2.53 MBP. In hoeverre is dit mogelijk? Het is in principe alleen maar een hardware wijziging, maar in hoeverre gaat Apple hier moeilijk over doen en in hoeverre wordt mijn order nog verder vertraagd? De vertraging zou ik wel kunnen hebben, maar ik heb liever niet dat ik alles opnieuw moet doen, voornamelijk ook omdat de creditcard van mijn vader is.

Het zit hem voor mij waarschijnlijk toch gewoon in de 512MB geheugen voor de 9600M GT, dus vandaar dat ik erover nadenk. Ik bel in ieder geval morgen Apple op en vraag of het uberhaupt kan en wat dat dan betekent, maar als iemand weet hoe zoiets normaal gesproken gaat zou ik dat graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online

Verwachte verzenddatum: 19 Nov, 2008
Verwachte leverdatum: 27 Nov, 2008

Kloppen die data nu nog? De status is namelijk gewijzigd van "Nog niet verzonden" naar "Klaargemaakt voor verzending". De bestelling is in ieder geval nog niet gesplitst (vorige week dinsdag voor gebeld).

Iemand enig idee hoeveel dagen het nog duurt vanaf deze status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:23:
APELDOORN,
SHANGHAI,
SHANGHAI,

huh, is mn mbp nu al in apeldoorn?
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:46:
APELDOORN,
NL 03/11/2008 15:17 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI,
CN 03/11/2008 20:31 EXPORTSCAN
03/11/2008 20:27 HUBSCAN
03/11/2008 14:12 HERKOMSTSCAN
CN 03/11/2008 1:13 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

En bij status staat er uitzondering.
Iemand die dit ook al heeft gehad en zo ja op wat slaat die uitzondering?
Eigenlijk een beetje dezelfde vraag, dit houdt in dat UPS al bezig is met de inklaring van deze zending bij de douane in Nederland. Op deze manier loopt deze zending geen extra vertraging op zodra deze daadwerkelijk in Nederland binnenkomt. Het pakket is echter in werkelijkheid nog steeds onderweg tussen China en Duitsland; waarna het verder over de weg zal worden vervoerd naar Nederland.

Die exceptie/uitzondering is standaard en gebeurd normaal gesproken bij ieder pakket: dat is eigenlijk die douane scan.

* El Jefe werkt bij UPS .. zal dit topic voorlopig wel even in de gaten houden om jullie wat in te lichten.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:49:
Ik zie nu ook onder Trackingsnummer vervoerder: mijn leveringsnummer staan. Zal ik morgen mijn macbook afgeleverd krijgen?
Woohoo UPS trackingsnummer gekregen:

Status: In transit
Vastgestelde aflevering: 04/11/2008

EINDHOVEN, BEST,
NL 03/11/2008 23:01 BESTEMMINGSSCAN
03/11/2008 23:01 IMPORTSCAN
NL 03/11/2008 13:18 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Ik ga maar eens gauw naar bed, des te eerder ik in mijn handen krijg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27 oktober besteld en hij staat nog steeds op:

Nog niet verzonden Verwachte verzenddatum: 18 Nov, 2008
Verwachte leverdatum: 26 Nov, 2008

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
randje schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:11:
ben ik nou gek of zie ik een soort netscape logo bij die verzendstatus pagina van apple?
Ja klopt :D Vet apart :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
jpboere schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:25:

Verwachte verzenddatum: 19 Nov, 2008
Verwachte leverdatum: 27 Nov, 2008

Kloppen die data nu nog? De status is namelijk gewijzigd van "Nog niet verzonden" naar "Klaargemaakt voor verzending". De bestelling is in ieder geval nog niet gesplitst (vorige week dinsdag voor gebeld).

Iemand enig idee hoeveel dagen het nog duurt vanaf deze status?
Vaag, ik heb precies dezelfde verzend en lever datum maar hier staat hij nog steeds op nog niet verzonden.. Zouden die van mij ook splitsen maar tot op heden nog niet gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lpetersen schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 00:34:
[...]

Vaag, ik heb precies dezelfde verzend en lever datum maar hier staat hij nog steeds op nog niet verzonden.. Zouden die van mij ook splitsen maar tot op heden nog niet gebeurd!
En de mijne staat nog op 'Niet verzonden', en de verwachte leverdatum is 03 nov 2008 - 11 nov 2008. Dus hoe vaag kan het zijn. Heb hem trouwens 22 okt besteld en betaald middels bankoverschrijving.

Off: De Apple store krijgt weer een update, wat zou het deze keer zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Mijn bestelling bestaat uit 4 pakketten. Ze zijn gister aangeleverd bij UPS. Helaas zijn er nu nog 3 blijven hangen op BESTEMMINGSSCAN en is de aflevertijd veranderd naar morgen (waaronder de MB, een pakket van 4 kilo). Maar 1 van de accessoires komt wel vandaag (jeuj! :? ). Maargoed 1 dagje wachten kan er nog wel bij 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
MBP/2.4/CTO en Canon Pixma MP610 op 29 oktober besteld. Kreeg toen verzenddatum: 7 dagen, leverdatum: 17/18 november. Nu staat de order op "klaargemaakt voor verzending" maar verder niks veranderd, ik hoop dat dat betekent dat die "verzenddatum" gewoon niet geupdate is en niet dat ze er nu nog 7 dagen over willen doen voordat die opgestuurd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Sinds gisteravond veranderd:
Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER

Ik heb nog hoop dat ze hem vandaag zullen leveren, maar het zal wel morgen worden...

[ Voor 6% gewijzigd door Empulse op 04-11-2008 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empulse schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 08:20:
Sinds gisteravond veranderd:
Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER

Ik heb nog hoop dat ze hem vandaag zullen leveren, maar het zal wel morgen worden...
Same here! ;)

@Dipsausje --> geen zorgen maken dat heeft iedereen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
@Dipsausje --> geen zorgen maken dat heeft iedereen zo :)
Ik maakte me er verder geen zorgen over, vind die halve update alleen een beetje verwarrend. Maarja aan het feit dat dit topic überhaupt bestaat kun je al merken dat het allemaal wat ingewikkelder is dan je gemiddelde TNT track&trace nummertje. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnhalekor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-08 18:51
Meh... Vandaag verzonden, verwachte leverdatum 13 november :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Ik kan al die statussen niet vinden, bij mij staat er alleen maar leverdatum, maar niks van verzonden naar blabla. Waar moet ik kijken:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 23:45

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Markofnikoff schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:58:
Whoho hij is paar uurtjes geleden geleverd :D it is nice

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
  • Laatst online: 09-09 19:16
Ik heb zojuist via de post een factuur ontvangen. Verwachte levertijd van mijn bestelling (MacBook, iPod, printer) is 11 november.

Op de factuur staat mijn printer dus niet vermeld, waarschijnlijk door splitsing van de bestelling. Hopelijk kan ik dan wel gebruik maken van de printer actie. Dadelijk maar weer eens bellen met Apple (voor de zoveelste keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:49
Toevallig, ik heb ook zojuist via de post de facturen ontvangen en geschatte leverdatum is ook 11 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

hijs eindelijk binnen. Volgens de planning moest ie 31 oct al binnen zijn gekomen dus toch wat verlaat.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolly_Jumper schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:28:
Toevallig, ik heb ook zojuist via de post de facturen ontvangen en geschatte leverdatum is ook 11 november.
Hier ook, gister avond dan! Hoop dat het precies de 11 de wordt, dinsdags namelijk vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:37
Hier ook factuur gekregen met leverdatum 11 november....ze krijgen het dus druk bij de post volgende week dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Speedener schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 07:16:
Mijn bestelling bestaat uit 4 pakketten. Ze zijn gister aangeleverd bij UPS. Helaas zijn er nu nog 3 blijven hangen op BESTEMMINGSSCAN en is de aflevertijd veranderd naar morgen (waaronder de MB, een pakket van 4 kilo). Maar 1 van de accessoires komt wel vandaag (jeuj! :? ). Maargoed 1 dagje wachten kan er nog wel bij 8)7 .
Alle 4 de pakketten zijn alsnog allemaal afgeleverd. Totale verzendtijd: 26 okt - 4 nov = 10 dagen (inc 2 weekenden).

Lets play!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:28
spoorweg schreef op zondag 02 november 2008 @ 00:15:
Shipped on: Oct 31, 2008 via Walsh Western B.V.
Tracking #: WW0000038081191xxxxx
Product Qty.
CANON MX310 OFFICE ALL-IN-ONE-INT
1

Shipped on: Oct 31, 2008 via Merge In Tnst NL Til
Delivers: 04 Nov, 2008 - 12 Nov, 2008
Invoice: 90458xxxxx
Product Qty.
MB 13.3/2.4/CTO
Custom configured
1

Shipped on: Oct 31, 2008 via Walsh Western B.V.
Tracking #: WW0000018081191xxxxx
Product Qty.
IPOD NANO (4TH GEN)8GB BLACK-ZDD
Toch maar weer eens gebeld.

Volgens de medewerker betekend bovenstaande dat de Macbook nu onderweg is vanuit China en dat de rest al in Tilburg ligt te wachten. Niet direct wat ik eruit zou opmaken maar ze zullen het wel weten.

Verwachte leverdatum: 10 of 11 November

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:11
Not yet shipped
Ships: 7 business days
Delivers: 20 Nov, 2008 - 21 Nov, 2008

Hmm, 29 Oktober besteld, vrijdag erop geld overgemaakt, en pas 20-21 November binnen :O, dat scheelt nogal wat als ik dat vergelijk met sommige hier.
Het gaat trouwens om een standaard 2.4 MBP met US layout en een iPod

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik had een briefje op de deur gehangen voor de UPS bezorger dat hij het bij de buren mocht bregen; En hij heeft het zowaar gedaan! Ik zie op mn verzendstatus de achternaam van de buurvrouw staan bij Ontvangen door :) Dat was de iPod; Nu de MacBook nog :D

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:43
wesleytjuh schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:58:
Hmm, 29 Oktober besteld, vrijdag erop geld overgemaakt, en pas 20-21 November binnen :O, dat scheelt nogal wat als ik dat vergelijk met sommige hier.
Ik vind het ook raar dat sommigen hem zo snel hebben ontvangen. Ik heb 17 oktober een MacBook besteld, de 30e is hij verzonden en de verwachte leverdatum is 11 november. Duurt wel erg lang allemaal :/

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

Ik heb 16 okt. besteld, 28 okt. is hij verzonden en ik verwacht hem donderdag 6 nov.
Heb een MBP 2,4GHz standaard, een iMac 3GHz custom, een 8GB iPod en een HP C4580 printer besteld met studentenkorting.

16 okt tot 28 okt = 8 werkdagen verwerktijd (was 7 beloofd)
28 okt tot 06 nov = 7 werkdagen verzendtijd
Status op 3 november: Overdracht naar laatste vervoerder wordt voorbereid.
Spannend! Ik verwacht dan morgen een track&trace nummer.
Wachten duurt lang, maar het is het waard.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:06
Blijkbaar zijn de standaard configuratie MacBook's bij Apple op voorraad :). Ik heb vrijdag besteld en het geld overgemaakt, vandaag is het geld binnengekomen bij Apple en is alles verstuurd (MacBook, displayportkabeltje, printer en iPod). Het wordt volgens de planning donderdag bezorgd.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Kijkend op de website zijn de Macbooks idd leverbaar in 24 uur..MBP staat nog op 5 werkdagen. De 1.6 air zelfs 3-5 weken 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Macbook besteld 21 oktober, zou morgen of overmorgen geleverd moeten worden.

Had bij die bestelling geen gebruik gemaakt van die printeractie, eigenlijk een beetje over het hoofd gezien. Vandeweek opgebeld, bestelling allang verstuurd en onderweg, om te vragen of ik nog die printer met korting kon krijgen. Medewerkster bij Apple was heel vriendelijk en ging dat in orde voor me maken en paar minuten stond ie bij de me order en kan gewoon gebruik maken van de korting! Dat is nou nog eens service :D

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:01:
Ik had een briefje op de deur gehangen voor de UPS bezorger dat hij het bij de buren mocht bregen; En hij heeft het zowaar gedaan! Ik zie op mn verzendstatus de achternaam van de buurvrouw staan bij Ontvangen door :) Dat was de iPod; Nu de MacBook nog :D
Heb jer daarvoor zelf een blanco papier genomen of kan ik ergens een formulier vinden op de site?
Zouden ze het pakje ook enkele straten verder afzetten of enkel bij buren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Hoedje schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:40:
Blijkbaar zijn de standaard configuratie MacBook's bij Apple op voorraad :). Ik heb vrijdag besteld en het geld overgemaakt, vandaag is het geld binnengekomen bij Apple en is alles verstuurd (MacBook, displayportkabeltje, printer en iPod). Het wordt volgens de planning donderdag bezorgd.
Laat ik er nou net een Apple Remote bij genomen hebben :( (en US-layout, als dat uitmaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet begrijpen dat sommige mensen zo snel hun macbook bezorgd krijgen... Ik heb m op 15 oktober besteld en krijg hem morgen of overmorgen.

Dat het een US-layout kb heeft zou niet uit mogen maken, aangezien dat een standaard configuratie is in de US :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:04:
[...]

Heb jer daarvoor zelf een blanco papier genomen of kan ik ergens een formulier vinden op de site?
Zouden ze het pakje ook enkele straten verder afzetten of enkel bij buren?
Gewoon een blaadje uit een notitieblok, toevallig kwam er nog een pakketje vandaag, dat is ook netjes bij de buren afgeleverd :) (van Direct Vracht ofzo :P). Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad met een luie/vriendelijke bezorger want op het bestellabel van het pakje staat met grote letters: No Delivery to Neighbour! ;) Het zal dus van je bezorger afhangen of hij het doet maar ik denk niet voor een paar straten verder, dat zal ze "te veel moeite" zijn denk ik :P

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt er misschien aan dat Hoedje een printer heeft gekozen die op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulWar1 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:11:
[...]

Ik vind het ook raar dat sommigen hem zo snel hebben ontvangen. Ik heb 17 oktober een MacBook besteld, de 30e is hij verzonden en de verwachte leverdatum is 11 november. Duurt wel erg lang allemaal :/
Zelfde hier, mijn status stond sinds zondag op, Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen.
Dit is net weggehaald(?) en nu staat er voor de eerste keer, Onderweg naar klant – verzending op schema

We maken weer vordering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Toevallig, bij mij is ie ook net veranderd naar dezelfde status :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
ook ik meld me weer bij jullie!
enig idee hoelang het duurt tot de volgende status?!
Deze duurde bij mij trouwens maar een dagje :D

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
SoulWar1 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:11:
[...]

Dat is wel erg lang. Ik heb ook de 17e besteld en krijg hem morgen. Sommigen hebben afgelopen week besteld en krijgen hem of hebben hem deze week al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:41:
Ik kan niet begrijpen dat sommige mensen zo snel hun macbook bezorgd krijgen... Ik heb m op 15 oktober besteld en krijg hem morgen of overmorgen.

Dat het een US-layout kb heeft zou niet uit mogen maken, aangezien dat een standaard configuratie is in de US :)
Maar woon je dan ook in de US? Ik neem aan dat je gewoon in Nederland woont en dan is het dus wel CTO door de toetsenbordoptie. Ze hebben volgens mij in Nederland echt alleen de basisversies op voorraad. Je kunt dus ook beter los de Apple Remote en/of andere accessoires bestellen, dan vermijd je dat de Macbook helemaal uit China moet komen.

Overigens worden Apple modjes niet voorgetrokken, Daedalus heeft al twee weken geleden besteld en wacht nog steeds :+
Empulse schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:20:
[...]

Dat is wel erg lang. Ik heb ook de 17e besteld en krijg hem morgen. Sommigen hebben afgelopen week besteld en krijgen hem of hebben hem deze week al
De enige echte vergelijking is met iemand die precies hetzelfde heeft besteld :)

[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 04-11-2008 20:38 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Laatst online: 05:38

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb mijn MBP 2.4 met US-layout en 4GB RAM op zondag 26 oktober besteld. Vannacht om 01:00 uur werd de status gewijzigd in "Klaargemaakt voor verzending" en vanmiddag is deze "Verzonden".
Wat ik wel vreemd vond was dat de Bridgepoint site meteen aangaf: "Verwachte leverdatum: 12 november". Toen kreeg ik een bevestiging per e-mail en was het opeens 13 november, en als ik nu kijk 14 november :(. Gaat lekker zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-01 19:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:56:
[...]

Zelfde hier, mijn status stond sinds zondag op, Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen.
Dit is net weggehaald(?) en nu staat er voor de eerste keer, Onderweg naar klant – verzending op schema

We maken weer vordering :)
Bij mij ook, benieuwd hoe lang dit nog precies gaat duren, het zou mooi zijn als hij er vrijdag of zaterdag al is. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoedje schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:36:
[...]
Overigens worden Apple modjes niet voorgetrokken, Daedalus heeft al twee weken geleden besteld en wacht nog steeds :+
Yup :/
20 oktober een MacBook 2.4 met 4 GB RAM, mini-Displayport-naar-VGA en mini-Displayport-naar-DVI-adapter en een iPod touch besteld. Verwachtte bezorgdatum is vooralsnog 10 november.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
MBP + Canon printer 20 oktober betaald/ betaling ontvangen 22 oktober. "Verwachte leverdatum 5 - 13 november"

Gisteren:
Status naar "Klaar voor verzending", "Verwachte lever datum 29 Okt, 2008 - 05 Nov, 2008"
Vandaag:
Status naar "Verzonden op: Nov 4, 2008"
Verwachte leverdatum 5 - 13 november voor MBP + Printer
Vandaag
Status MBP "Verzonden op: Nov 4, 2008, Verwachte lever datum: 29 Okt, 2008 - 05 Nov, 2008 "
Status printer "Verzonden, Verwachte lever datum14 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar)"

Raar dus dat hij dat die data zij heen en weer springt. Hopelijk komt hij toch morgen :9~ (zal wel niet).
Bij de printer stond vanmiddag nog een track nummer + vervoersbedrijf (Weer vergeten), maar dat is nu weer verdwenen. Ik kan wel nog op "Volg deze zending" klikken, maar daat staat niks extra's.
Ook raar dus dat

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yipee eindelijk binnen! vanmiddag om 12:15 eindelijk m'n 2.0 macbook+ipod nano binnen. heb hem besteld op 14-10 betaald via een bankoverschrijving die ze op 16-10 ontvangen/verwerkt hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nu ook eindelijk een UPS T&T nummer, en verwachte bezorgdatum staat nu op 5 november. Was besteld op 15 oktober met bank overschrijving...

3 weken wachten op je laptop, je moet er wat voor over hebben he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:55

Tys

EINDHOVEN, BEST,
NL 11/04/2008 1:10 P.M. THE SHIPMENT IS BEING HELD UNTIL ALL ASSOCIATED PACKAGES IN THIS SHIPMENT HAVE ARRIVED
11/04/2008 1:10 P.M. THE ENTIRE SHIPMENT WAS NOT DELIVERED.
11/04/2008 3:01 A.M. OUT FOR DELIVERY

Weer een dag wachten, het tweede pakket (macbook) was weer ergens blijven hangen ...
Bijna een maand verder, ik vind het nogal .. maargoed ..

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21-10 besteld, direct overgemaakt.. 22ste bevestiging. 27ste verstuurd, morgen wordt hij afgeleverd.

Betreft,

MBP 2.53GHz CTO, met displayport > DVI kabel,en een iPod Nano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

16-10 besteld, 25-10 verstuurd, 3-11 laatste T&T nummer van UPS.
Het betreft een MB 2.0 CTO + displayport --> DVI + remote + iPod Nano. Het vreemde is dat ik dacht dat ze de boel in het distributiecentrum Tilburg er 1 pakket van maken en doorsturen. Maar met de T&T van UPS zie ik dat er een pakket van 4.0 Kg op tijd zal worden geleverd (In transit voor morgen 5 nov) en een ander pakket van 0,4 Kg nog op Ontvangen factuur gegevens staat.

Ik neem aan dat ze wel alles in een zending gaan afleveren, het zou wel erg lullig zijn om voor een sleeve een extra dag vrij te moeten nemen (4 Kg = MB+iPod ?) :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.