MacBooks en MacBook Pro's (vooral aangepaste modellen) komen uit China rechtstreeks uit de fabriek. Dat kan even duren. Als je een standaardconfiguratie bestelt hoeft het niet altijd lang te duren. Zo had ik mijn witte MacBook 2 dagen na betaling binnen.CrankyGamerOG schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:48:
Hier is ie nu eindelijk binnen......
Werd tijd ook imho, niet te filmen dat Apple zn producten laat verschepen waar ze niet te tracken zijn.
Bedoel , er is al betaald en al, maar je weet niet eens waar je product zich bevind.
Verzending 3 dagen, dus ze hebben 3 dagen nodig om jouw computer te bouwen in China en daarna wordt hij verzonden. Aangezien het apparaat dus uit China komt klopt jouw verwachte leverdatum wel ongeveer.Anoniem: 39835 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:01:
Ik heb een Macbook Pro 15" besteld. En krijg zojuist een bevestigingsmail. Er staat verzending 3 werkdagen, okay, maar dan Verwachte leverdatum: 26 Feb, 2009 - 27 Feb, 2009.
Ik volg dat niet helemaal. Als ze hem nu gaan verzenden, moet ik hem toch volgende week gewoon binnen kunnen hebben?
[ Voor 41% gewijzigd door Frietsaus op 13-02-2009 16:06 ]