Dear Apple customer,
Thank you again for your order!
Completing the new 17 -inch MacBook Pro is taking a little longer than we projected, and we now expect to begin shipping on 23 Feb, 2009.
A shipment notification, with tracking information, will be emailed to you as soon as your order is shipped.
As we will keep you updated on any changes to your Order, please be advised that you do not need to contact us unless you choose to change or cancel your order. You can also check the status and change your order by visiting our online order status website at
http://store.apple.com/uk/orderstatus
We appreciate your business and apologize for any inconvenience this delay may have caused you. Thank you for shopping at the Apple Online Store!
Sincerely,
The Apple Online Store
Eerder werd nog gezegd tegen andere klanten dat het de 19e zou worden, en nu is het dus alweer opgeschoven naar de 23e. En er staat dat ze dan pas gaan beginnen met de shipping ... wat betekent dat de mensen die voor mij besteld hebben voorrang krijgen (logisch uiteraard) en dat het voor mij dus nog wel langer zal gaan duren.
Ik ben op het moment eventjes zwaar teleurgesteld in Apple.
Mijn vorige MacBook Pro heb ik al een paar weken terug verkocht (net na de keynote van de nieuwe) en ik zit nu dus nog een aantal weken zonder. Ze hebben hem gewoon veel te vroeg aangekondigd als je het mij vraagt.
En nu zullen er vast wel reacties komen dat ik ongeduldig ben etc...
Maar als je je MacBook nodig hebt voor je werk of voor muziekproductie of wat dan ook dan is het toch knap lastig als het zo allemaal loopt.