Levertijd Apple producten Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste
Acties:
  • 114.392 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:41

Fab1Man

Live life to the fullest

ajampaniki schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:20:
[...]

En zijn die geupgrade versies dan gewoon voor dezelfde prijs of is dit voor een meerprijs (hoe was dit in het verleden?). Want m'n ouders willen wel wachten maar als de prijs toch gelijk blijft heeft dat ook geen nut.
Verwacht dezelfde prijs voor nieuwe onderdelen, als het gebeurt.

Back on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Ik ben 2009 maar eens goed begonnen en heb mezelf getrakteerd op een nieuwe MBP (15,4", 2.8GHz Intel Core 2 Duo, 4GB, 320GB @ 7200). Heb nog erg lang zitten twijfelen of ik voor dat geld niet beter een macbook + desktop mac kon kopen, uiteindelijk heeft het vele onderweg zijn plus dat ik ook weer games op de pc/mac wil spelen de doorslag gegeven.

Overigens, op 31 december besteld, 3 januari verzonden en verwachte leverdatum is nu al veranderd naar 6 5 januari (was voorheen 14 januari :*)). Het online bestellen via apple.nl ging moeiteloos, echter vond ik het wel slordig dat er op geen enkel moment wordt bevestigd dat het geld van je rekening (of creditcard) is afgeschreven. Dit moet je zelf in de gaten houden vertelde een medewerker me aan de telefoon. An sich geen probleem, maar ik vind het toch wel prettig zeker te weten dat de transactie goed is gegaan, zeker bij bedragen boven de 2000 euro.

edit: lol, m'n MBP is nu al in Cologne, ws heb ik em maandag al in huis. Bizar snelle levering vanuit Hong Kong zeg, 3 januari verzonden en (onder voorbehoud) 5 januari in huis (met een zondag ertussen).

[ Voor 9% gewijzigd door amahusu op 03-01-2009 18:18 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 20:20
SuperBoswachter schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:51:

Naam actie: Perfect Companion 2/10/2008 - 6/1/2009

Referentienummer onlineaanvraag: Y6P4K2T7

E-mailadres: email@email

Hartelijk dank. Je record is gevonden. Gegevens staan hieronder:-

Je aanvraag is ontvangen op 12.11.08. Vergeet niet de documenten op te sturen die op het aanvraagformulier zijn aangegeven.

Voor meer informatie en antwoorden op veelgestelde vragen kun je terecht op de volgende website: http://www.apple.com/nl/promo/faq/

Wij stellen het zeer op prijs dat je de status van je kortingsaanvraag via dit systeem hebt opgevraagd.

Dit gaat over de printer, maar de ipod korting staat hetzelfde bij. Hoe hebben jullie dat nou gedaan met die documenten? Heb verschillende malen gelezen dat die streepjescodes naar de UK sturen niet nodig was, omdat het geld al terug gestort was. Hoeveel tijd zat er dan tussen de aanvraag en het ontvangen van het geld? Ik wil de ipod namelijk direct gaan verkopen en als je dan de streepjescode er uit geknipt hebt wordt hij natuurlijk goedkoper van.
Even ter informatie, ik heb vandaag het geld voor de ipod ontvangen, na bijna twee maanden dus. De printeractie staat nu ook op dat het is goedgekeurd. Je ontvangt geen mailtje van een statuswijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:31
Goed dat je 't even meldt. Mijn status (zowel iPod als printer) is nl. ook nog niet veranderd. Stuurden me laatst zelfs een mailtje dat ik nog de nodige streepjescodes e.d. moest opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here na bijna 6,5 week, hopelijk veranderd dat snel.
Laatst kreeg ik die mail ook, mij werd aan de telefoon verteld dat ik het maar gewoon moest negeren.
Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Ik heb gisteren eindelijk mijn Imac besteld, maar ik heb tot dusver nog geen bevestigingsmail gehad. Ook kon ik nog niet inloggen op de apple site voor de status van de bestelling. Duurt dit gewoon even of zou het direct zichtbaar moeten zijn? Want dan ga ik even met de support lijn bellen om te kijken of het wel goed is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marne
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 22:21
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:43:
Same here na bijna 6,5 week, hopelijk veranderd dat snel.
Laatst kreeg ik die mail ook, mij werd aan de telefoon verteld dat ik het maar gewoon moest negeren.
Ben benieuwd..
Zit hier ook al een behoorlijke tijd te wachten op de cashback. Heb eind november alles opgestuurd en sinds dien heb ik er niks meer van vernomen. De status van mijn kortingsaanvraag is ook nog nooit veranderd. :/ Een dezer dagen maar is contact opnemen met de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Eergisteren dus mijn Imac besteld, ergens vannacht is de status verandert in "klaargemaakt voor verzending". Weet iemand waar die dingen vandaan komen? Gewoon europa of een continentje verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ajampaniki schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:00:
Eergisteren dus mijn Imac besteld, ergens vannacht is de status verandert in "klaargemaakt voor verzending". Weet iemand waar die dingen vandaan komen? Gewoon europa of een continentje verder?
als je een non out-of-the-box systeem hebt besteld (dus met custom specs) dan wordt ie volgens mij in Hong Kong in elkaar gezet. Dan nog doet ie er 1 a 2 dagen over om bij je voordeur te zijn (als het meezit ;))

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Nee het is een standaard systeem, niks aan verandert. Geheugen zet ik er zelf wel in (waarom 180 euro betalen ipv 40?). Komt ie dan nogsteeds uit het buitenland of gewoon van een plaatselijk distributiecentrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

als ik me niet vergis zit het Nederlandse distributiecentrum in Venlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
amahusu schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:53:
als ik me niet vergis zit het Nederlandse distributiecentrum in Venlo
Venray that is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Laten we we hopen dat ie daar dan gelijk vandaan komt. De verzenddatum was 24 uur en verwachte bezorgdatum 12-14 jan. Misschien een hele kleine kans dus dat ie morgen al aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
ajampaniki schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:01:
Laten we we hopen dat ie daar dan gelijk vandaan komt. De verzenddatum was 24 uur en verwachte bezorgdatum 12-14 jan. Misschien een hele kleine kans dus dat ie morgen al aankomt :)
Als je een standaard configuratie hebt besteld komt hij direct van Flextronics in Venray. Heb je iets gewijzigd, dan komt hij uit China.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Rivanov schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:16:
[...]

Als je een standaard configuratie hebt besteld komt hij direct van Flextronics in Venray. Heb je iets gewijzigd, dan komt hij uit China.
Er stond nu al bij mijn status dat ie verzonden was, en dat ie maandag aan zou komen. Traceringsnummer werkt nog niet, maar ik hou het wel gewoon op maandag. Denk nl niet dat UPS op zaterdag bezorgd voor een normale verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ajampaniki schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:20:
[...]

Er stond nu al bij mijn status dat ie verzonden was, en dat ie maandag aan zou komen. Traceringsnummer werkt nog niet, maar ik hou het wel gewoon op maandag. Denk nl niet dat UPS op zaterdag bezorgd voor een normale verzending.
volgens mij komt ups op zaterdag gewoon langs (althans, hier in rotterdam kwamen ze altijd netjes op zaterdag pakketjes bezorgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
amahusu schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:54:
[...]

volgens mij komt ups op zaterdag gewoon langs (althans, hier in rotterdam kwamen ze altijd netjes op zaterdag pakketjes bezorgen)
Laten we het hopen. Het pakket ligt namelijk al in amsterdam. Maar volgens mij moeten ze extra betalen als het op zaterdag bezorgd moet worden. Denk niet dat ze dat dus doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ajampaniki schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 07:45:
[...]

Laten we het hopen. Het pakket ligt namelijk al in amsterdam. Maar volgens mij moeten ze extra betalen als het op zaterdag bezorgd moet worden. Denk niet dat ze dat dus doen.
Nee helaas, Apple bezorgt via UPS op een manier dat er niet op zaterdagen wordt bezorgd.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Als ik nu een bestelling plaats op de Apple site en de producten zijn binnen 24 uur leverbaar... komt het pakje dan vrijdag aan? Ik vraag dit ivm afleveren op mijn werk. Hier ben ik vrijdag wel maar zaterdag niet.

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week weer een virus die ik niet weg kon krijgen. Ik was het zat. >:)

Bestelling verwerkt: 20 jan
Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 02 Feb, 2009 - 03 Feb, 2009.

MBP 15", 2.53 Ghz, 4GB RAM, 320Gb 7200rpm.

Nou ja, ik was eigenlijk al lang van plan om een keer over te stappen maar de unibody gaf de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
1,53 GHz? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps ;) (ja ik wou niet opschepperig over komen)

PS: Ik lees net weer me mail (dwangmatig) en hij is verzonden!

Onderweg naar klant – verzending op schema 26 Jan 2009

Zal toch niet de nieuwe datum zijn he? Dan heb ik een record vanuit China denk ik? (Zal wel niet)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Flaterik schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:12:
Als ik nu een bestelling plaats op de Apple site en de producten zijn binnen 24 uur leverbaar... komt het pakje dan vrijdag aan? Ik vraag dit ivm afleveren op mijn werk. Hier ben ik vrijdag wel maar zaterdag niet.
Je geld moet overgemaakt worden, duurt iets van 3 dagen. Creditcard is sneller. Ze bezorgen iig niet op zaterdag. Ik had op woensdag besteld, was op zaterdag klaar om bezorgd te worden. Werd dus maandag. Wel snel iig :)

[ Voor 10% gewijzigd door ajampaniki op 22-01-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
ajampaniki schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 21:35:
[...]

Je geld moet overgemaakt worden, duurt iets van 3 dagen. Creditcard is sneller. Ze bezorgen iig niet op zaterdag. Ik had op woensdag besteld, was op zaterdag klaar om bezorgd te worden. Werd dus maandag. Wel snel iig :)
Tja daar wil ik wel ff over klagen. 3 dagen om een factuur op betaald te zetten? :/ Creditcard niet bij de hand dus gekozen voor de optie 'overmaken'. Volgens de Apple site "Verzenddatum: Binnen 24 uur" is dan ook niet helemaal eerlijk imho.

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:00
Flaterik schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 23:31:
[...]

Tja daar wil ik wel ff over klagen. 3 dagen om een factuur op betaald te zetten? :/ Creditcard niet bij de hand dus gekozen voor de optie 'overmaken'. Volgens de Apple site "Verzenddatum: Binnen 24 uur" is dan ook niet helemaal eerlijk imho.
Da's een beperking van overschrijvingen/wire transfers. Heeft niets met Apple te maken, maar met je bank (ten minste van Fortis weet ik dat ze alle grote transacties manueel nachecken of ze niet té verdacht zijn en de klant zelfs opbellen indien het maar raar lijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:43
Ook hier loopt de kortingsprocedure (PerfectCompanion) voor geen meter. 29 november heb ik m'n aanvraag gedaan, binnen een paar dagen alle streepjescodes en facturen opgestuurd en sindsdien alleen een herinnering ontvangen. De statuspagina is niet meer veranderd, tot nu dan:
Helaas. De sluitingsdatum van deze aanbieding is verstreken en er worden geen aanvragen meer geaccepteerd.
Nou wordt-ie mooi zeg?! Maandag ga ik Apple maar eens bellen; gelukkig heb ik nog een kopietje van alles dat ik heb opgestuurd.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
SuperBoswachter schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:55:
[...]

Even ter informatie, ik heb vandaag het geld voor de ipod ontvangen, na bijna twee maanden dus. De printeractie staat nu ook op dat het is goedgekeurd. Je ontvangt geen mailtje van een statuswijziging.
Ik vind het echt schandalig dat sommigen hun geld gestort krijgen zonder de papieren op te hoeven sturen terwijl andere zo lang moeten wachten. Overigens zou het sowieso gewoon veel beter zijn als ze de korting onmiddellijk bij de aankoop toepassen. De enige reden dat je door deze hele rompslomp moet, is omdat ze hopen dat mensen die bonnen niet- of te laat opsturen.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo het heeft ff geduurd maar dan is mijn formulier met de streepjescodes ontvangen bij apple in UK.

Hartelijk dank. Je record is gevonden. Gegevens staan hieronder:-

Je aanvraag is ontvangen op 20.01.09 en wordt momenteel verwerkt.

Nu maar afwachten wanneer de 90 eurie terug wordt gestort :)
Heb trouwens de brief al in november op de post gedaan, zijn der meer mensen die ook zo lang hebben moeten wachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Mijn telefonische klacht over het lange wachten op überhaupt een statuswijziging van mijn kortingsaanvraag heeft geholpen. De medewerkster gaf me een e-mailadres waar ik mijn kopietjes van de geposte facturen en streepjescodes heen kon sturen. Dat was gisteren en inmiddels is mijn aanvraag "al" in behandeling genomen. Binnen twee weken zou ik de 90 euro teruggestort moeten krijgen. Ze hield het erop dat er nu eenmaal een grote vertraging is, maar wie het wachten zat is (en er aan gedacht heeft om kopietjes te maken), kan dus maar beter even bellen om het in een stroomversnelling te krijgen.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Mijn status is sinds de 22e eindelijk ook veranderd: Je aanvraag is ontvangen op 22.01.09 en wordt momenteel verwerkt. Geldt zowel voor de iPod, als de printer actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 12:49
Heeft iemand enig idee wat de levertijd is van de 24" LED Cinema Display? Gisteren zo'n ding besteld bij de Media Markt, maar hij was niet op voorraad. :(

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste appeltje (MBP 2.53Ghz met 320G 7200 toeren schijfje) Komt...

AMSTERDAM,
NL 28/01/2009 15:39 DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN

Morgen dus. Maar dan ben ik vrij! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BugBoy schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:08:
Heeft iemand enig idee wat de levertijd is van de 24" LED Cinema Display? Gisteren zo'n ding besteld bij de Media Markt, maar hij was niet op voorraad. :(
Had je dat niet beter bij xando kunnen doen? mischien hadden ze hem daar wel opvoorraad:)
Kun je ook nog met je schoolpasje studenten korting krijgen en zit 2 a 3 drie winkels verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk na maanden werken en kwijlen op macbooks van andere mensen heb ik er ook eindelijk eentje besteld.

Macbook Pro
2.4Ghz
7200rpm 250gb harddisk
iWork 09

Nu maar hopen dat hij snel komt, via bankoverschrijving betaald. Duurt dat erg lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Overschrijving is 1 of 2 dagen, als je een standaard configuratie hebt genomen krijg je iets van 2 dagen later je pakketje thuis. In jouw geval zal dat dan dus maandag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Denk dat 't wat langer duurt, aangezien een 7200rpm schijfje niet standaard is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat een order 3 dagen op Wordt beoordeeld blijft staan? Als er 3 dagen geleden betaald is?

Er is niet echt een overzicht van statussen, wat wat precies inhoudt. Ik snap niet wat er moet worden beoordeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:31:
Is het normaal dat een order 3 dagen op Wordt beoordeeld blijft staan? Als er 3 dagen geleden betaald is?

Er is niet echt een overzicht van statussen, wat wat precies inhoudt. Ik snap niet wat er moet worden beoordeelt
De status van apple loopt soms achter met de werkelijke status bij mij veranderde hij pas met verzonden toen ik hem op die zelfde dag had ontvangen.
De status van UPS was daar in tegen veel up to dater

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen UPS/TNT tracking nummer ontvangen helaas. Ik wacht wel af.

Ah, als je het over de duivel hebt:) Ik krijg net een mail van apple

De status is nu:

Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 06 Feb, 2009 - 09 Feb, 2009

Dat is al wat duidelijker;)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Misschien is het handig om dit soort dingen over standaard leveringstijd in de openings post te zetten. Dus hoe lang het standaard duurt voor de betaling door is en dat een standaard configuratie binnen is. Kleine waarschuwing boven de quick reply moet er dan natuurlijk wel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow mijn MBP is binnen! Wat een apparaat is het man (kwijl kwijl). Dit is de eerste keer dat ik op een mac werk en alles lijkt zo natuurlijk te werken!

Goede service Apple en UPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:55:
Had je dat niet beter bij xando kunnen doen? mischien hadden ze hem daar wel opvoorraad:)
Kun je ook nog met je schoolpasje studenten korting krijgen en zit 2 a 3 drie winkels verder :)
Xando kan geen factuur op naam maken ( 8)7 ) en dat heb ik liever wel. Daarom koop ik tegenwoordig bij de MM, maar anders zou ik bij Xando kopen.

Bij de MediaMarkt kreeg ik de 24" LED Cinema Display mee voor 715 euro. Ik denk niet dat Xando daarin was meegegaan. Voor ruim 130 euro wil ik wel even wachten. :)

[ Voor 4% gewijzigd door BugBoy op 29-01-2009 16:27 ]

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Laatst online: 11:42

Step

step@tweakers.net#

BugBoy schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:26:
[...]

Xando kan geen factuur op naam maken ( 8)7 ) en dat heb ik liever wel. Daarom koop ik tegenwoordig bij de MM, maar anders zou ik bij Xando kopen.

Bij de MediaMarkt kreeg ik de 24" LED Cinema Display mee voor 715 euro. Ik denk niet dat Xando daarin was meegegaan. Voor ruim 130 euro wil ik wel even wachten. :)
Je kunt wel factuur op naam krijgen, je naam staat dan gewoon op de bon hoor. ;)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:23:
Ik heb nog geen UPS/TNT tracking nummer ontvangen helaas. Ik wacht wel af.

Ah, als je het over de duivel hebt:) Ik krijg net een mail van apple

De status is nu:

Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 06 Feb, 2009 - 09 Feb, 2009

Dat is al wat duidelijker;)
Oh dat is wel nasty, bij mij staat er sinds vanochtend: "Verwachte verzenddatum: 5 werkdagen" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Nog altijd mijn rebate niet, al opgestuurd rond 1 december. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Schijnt dus wel even te kunnen duren ja. Staan in het topic hier nog wel meer mensen volgens mij met hetzelfde probleem. En anders even een mailtje sturen. Kan nooit kwaad lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Heb inmiddels een mailtje ontvangen dat m'n rebate is overgemaakt. Ben benieuwd hoe lang 't duurt voordat het geld erop zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

cornelixnootje1 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:34:
Nog altijd mijn rebate niet, al opgestuurd rond 1 december. Is dit normaal?
ik heb hem eerder opgestuurd en twee weken geleden gebeld waarbij ze me vertelde dat ze hem in de 'stroomversnelling' had gegooid. Al neem ik dat altijd met een korreltje zout

maar ik heb gisteren mail gekregen dat mn back2school geld (ipod) is overgemaakt.

en gisteren (rond 16u) tevens mn kapotte ipod oorddopjes onder garantie laten vervangen en vandaag worden ze al afgeleverd.

offtopic
wat ik me wel afvraag: ik heb volgens mij bij de selectie van de oordopjes de verkeerde type geselecteerd... namelijk de doppen die echt IN je oor moeten..

onder het mom van geen slapende honden wakker maken: die weer terugsturen of gewoon mijn bijgeleverde ipod oordoppen terugsturen en hopen dat ze het niet opmerken..
Deze garantieafhandeling staat wel onder borg van een CC (USD 30,- als je de betreffende accessoire niet terugstuur)

[ Voor 27% gewijzigd door randje op 30-01-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
Step schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:47:
Je kunt wel factuur op naam krijgen, je naam staat dan gewoon op de bon hoor. ;)
De laatste keer kreeg ik gewoon een kassabon die aan wat briefpapier geniet was. Niet een correcte factuur, zoals de belastingdienst die graag ziet. Wellicht dat het aan de verkoper lag. Zal het de volgende keer weer eens proberen. Ik vind 't wel leuk om een Apple store in de buurt te hebben. Aan de andere kant is MM ook altijd coulant met garantie en service. Ook wel weer prettig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_M
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 13:52

R_M

Bij Apple zijn ze blijkbaar met alles traag tegenwoordig. De verzenddatum van mijn bestelling wordt steeds vooruit geschoven. Eerst was het 30 januari (wat ik lang vind voor een CD'tje met iLife09 dat op 19 januari besteld is), en nu zou het 10 februari worden! Hoe traag kan je zijn? Dit is de eerste keer dat ik hun online store gebruik en het zal ook de laatste zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat mensen soms wel een beetje ongeduldig kunnen zijn. Moet je bij Dell eens iets bestellen, dan ben je zomaar 2 maanden verder. ;)

Anyway... hierbij een update van mijn bestelling:

Order Date: Jan 28, 2009 at 05:31 AM PST
Ships: 5 business days
Delivers: 10 Feb, 2009 - 11 Feb, 2009
MBP 15.4/2.4/CTO (7200rpm 250gb + iWork '09)

Hopelijk gooien ze er iLife 09 op :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 12:08
Afgelopen dinsdag een MBP gekocht bij de MM met hun btw actie. Scheelde nogal wat poen :P Maar hij was uitverkocht en moest dus besteld worden. Ik heb nog niets van ze gehoort en ik ben nu dus best wel benieuwt hoe lang dit kan gaan duren. Ze zijn schijnbaar nogal lastig te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je aanvraag is goedgekeurd op 30.01.09; we zullen het bedrag onmiddellijk overmaken.

Er zal per bankoverschrijving een bedrag worden uitbetaald van EUR 90

Zo eindelijk wordt het overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Laatst online: 09-09 08:00
Hier mensen die vóór 16-20 Februari hun 17" MBP gaan ontvangen? Of komen ze dan allemaal pas in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Wat is ongeveer de gemiddelde levertijd voor een standaard MacBook ?
Ik schrik een beetje van de levertijd ? :(
Besteldatum: Feb 2, 2009 om 10:49 AM GMT

Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 13 Feb, 2009 - 16 Feb, 2009

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bashrat schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:51:
Hier mensen die vóór 16-20 Februari hun 17" MBP gaan ontvangen? Of komen ze dan allemaal pas in Europa?
Als het goed is komen ze iets eerder.

Ik heb vorige woensdag een mailtje gehad dat het nog 7-10 werkdagen zou duren voordat hij verzonden word.

Deze zondag (als ik me niet vergis) is er een persmeeting in Amsterdam waar de nieuwe MacBook Pro te zien zal zijn, dus daarna zullen ze hier geleverd gaan worden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:08:
Je aanvraag is goedgekeurd op 30.01.09; we zullen het bedrag onmiddellijk overmaken.

Er zal per bankoverschrijving een bedrag worden uitbetaald van EUR 90

Zo eindelijk wordt het overgemaakt.
Hier precies hetzelfde bericht. Hèhè. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig al iemand die een nieuwe 17" MacBook Pro besteld heeft waarvan de levertijd op de statuspagina eerder is dan 23 februari ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:51:
Is er toevallig al iemand die een nieuwe 17" MacBook Pro besteld heeft waarvan de levertijd op de statuspagina eerder is dan 23 februari ? :P
ik(mijn werkgever) heb geen macbookpro besteld maar een macbook, maar ik vind echt wel dat apple overal lang over doet :(
Maandagmorgen vroeg besteld en meteen betaald, nu staat het pas net op "klaar voor verzending", imho is 3 werkdagen om een order te verwerken wel erg lang.
Als ik het zo doorreken , dan word hij waarschijnlijk pas morgen verzonden.
En aangezien dat ding uit tokyochinawelkoostersland dan ook moet komen , zal hij waarschijnlijk pas mid volgende week aankomen

[ Voor 18% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-02-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
Zojuist ben ik teruggebeld door de MediaMarkt (Enschede). Vorige week had ik voor een zacht prijsje een 24" LED Cinema Display gekocht, maar die moest besteld worden. Ze hebben navraag bij Apple gedaan en er staan er 200 in backorder. Eind deze maand komt een batch binnen en de kans is dus ook nog aanwezig dat ik nog langer moet wachten. Ik denk dat ik de koop maar annuleer. Wel jammer, want 715 euro is een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BugBoy schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:04:
Zojuist ben ik teruggebeld door de MediaMarkt (Enschede). Vorige week had ik voor een zacht prijsje een 24" LED Cinema Display gekocht, maar die moest besteld worden. Ze hebben navraag bij Apple gedaan en er staan er 200 in backorder. Eind deze maand komt een batch binnen en de kans is dus ook nog aanwezig dat ik nog langer moet wachten. Ik denk dat ik de koop maar annuleer. Wel jammer, want 715 euro is een leuke prijs.
Das erg zonde.
Die prijs is natuurlijk erg lekker.

Als ik jou was dan zou ik nog even wachten en kijken of je er eind deze maand niet toevallig bijbent :)
Wie weet heb je geluk.

Annuleren kan altijd nog.

Anders zou ik de koop wel van je overnemen, maar ik vind enschede best een eindje rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shipping on 19th feb with no delivery date, eerst was het 12 feb , net een mail ontvangen en nu is het dus 19 feb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macbook pro is binnen :) Al met al in totaal precies een weekje geduurd, overschrijving. Binnenkort pics in het show your apple topic ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:54:
[...]

shipping on 19th feb with no delivery date, eerst was het 12 feb , net een mail ontvangen en nu is het dus 19 feb
bji mij staat het nu op 16 feb, hij is gister verzonden :S
anderhalve week onderweg kan toch niet? zal wel bijgewerkt worden

Hoeveel dagen zat er bij jullie gemiddeld tussen verzending en ontvangst?

edit : nu dus op 13 feb :)
hopen dat het nog wat harder opschuift, maandag ofzo, ik hoop op morgen maja dat zal wel niet :D

[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 05-02-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren is bij mij de verwachtte verzenddatum van 16 februari verschoven naar 19 februari. De verwachtte leverdatum is onbekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 07:16:
[...]

bji mij staat het nu op 16 feb, hij is gister verzonden :S
anderhalve week onderweg kan toch niet? zal wel bijgewerkt worden

Hoeveel dagen zat er bij jullie gemiddeld tussen verzending en ontvangst?

edit : nu dus op 13 feb :)
hopen dat het nog wat harder opschuift, maandag ofzo, ik hoop op morgen maja dat zal wel niet :D
Praat je nu over een nieuwe 17" MBP ?
Die is dus al verzonden zeg je ?
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:49:
[...]

Sinds gisteren is bij mij de verwachtte verzenddatum van 16 februari verschoven naar 19 februari. De verwachtte leverdatum is onbekend...
Sinds eergister ofzo is de status op de online apple store ook weer veranderd naar 3-4 weken.
Ik heb er een hard hoofd in, nu al.
Ik denk dat ze hem te vroeg aangekondigd hebben, en dat ze hier niet populair mee worden.

Ze wilden gewoon persé een groter nieuwtje op de laatste keynote presenteren... en daarom dus maar gedaan voordat hij leverbaar is. Normaal zijn de nieuwe producten altijd vrijwel meteen leverbaar na de aankondiging.
OF er zitten nog fouten in de productie, of ze krijgen de voorraad niet in orde ofzo ... ik weet het niet.

Mij hebben ze vorige week woensdag gezegd dat het 7-10 werkdagen zou duren voor de verzending.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:44:
[...]

Praat je nu over een nieuwe 17" MBP ?
Die is dus al verzonden zeg je ?
Nee nee, excuses voor de verwarring, ik heb het over een normale macbook, dus geen pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:28:
[...]

ik(mijn werkgever) heb geen macbookpro besteld maar een macbook, maar ik vind echt wel dat apple overal lang over doet :(
Maandagmorgen vroeg besteld en meteen betaald, nu staat het pas net op "klaar voor verzending", imho is 3 werkdagen om een order te verwerken wel erg lang.
Als ik het zo doorreken , dan word hij waarschijnlijk pas morgen verzonden.
En aangezien dat ding uit tokyochinawelkoostersland dan ook moet komen , zal hij waarschijnlijk pas mid volgende week aankomen
valt reuze mee. M'n late 2008 mbp besteld op 31-12

03-01 verzonden vanuit China (zaterdag)
05-01 ontvangen

dus al met al zeer rappe service (met ook nog eens een zondag ertussen). Het betrof hier ook nog eens een custom setup, out of the box zou ie dus nog sneller bij je moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaan we pech hebben zoals ik toenstraks al dacht met de nieuwe 17" MBP

Apple says 17-inch MacBook Pros will see further delays
http://www.appleinsider.c...l_see_further_delays.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

amahusu schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:32:
[...]

valt reuze mee. M'n late 2008 mbp besteld op 31-12

03-01 verzonden vanuit China (zaterdag)
05-01 ontvangen

dus al met al zeer rappe service (met ook nog eens een zondag ertussen). Het betrof hier ook nog eens een custom setup, out of the box zou ie dus nog sneller bij je moeten zijn.
Dus in totaal 2 dagen onderweg ?
Kunnen meer mensen dit bevestigen ?
Hij staat namelijk al sinds gister op verzonden, maar er word verder niks geupdate.

Dat zou wel nice zijn dat zou betekenen dat ik hem morgen zou krijgen :)

[ Voor 7% gewijzigd door CrankyGamerOG op 05-02-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Cashback van 125 euro voor de iPod is eindelijk gestort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 21:01:
[...]

Dus in totaal 2 dagen onderweg ?
Kunnen meer mensen dit bevestigen ?
Hij staat namelijk al sinds gister op verzonden, maar er word verder niks geupdate.

Dat zou wel nice zijn dat zou betekenen dat ik hem morgen zou krijgen :)
Bij mij was hij in totaal 3 dagen onderweg. China (Shanghai) > Zuid Korea (Incheon) > Polen (Warschau) > Duitsland (Köln) > Nederland (Rotterdam).

Moet er wel bij zeggen dat hij om 11 uur 's ochtends al afgeleverd is in (west) Noord-Brabant. ;)

Waarschijnlijk heb je hem zeer binnenkort.

(btw. Als er bij je ups-status Cologne staat... dat is hetzelfde als Köln)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 23:21:
[...]

Bij mij was hij in totaal 3 dagen onderweg. China (Shanghai) > Zuid Korea (Incheon) > Polen (Warschau) > Duitsland (Köln) > Nederland (Rotterdam).

Moet er wel bij zeggen dat hij om 11 uur 's ochtends al afgeleverd is in (west) Noord-Brabant. ;)

Waarschijnlijk heb je hem zeer binnenkort.

(btw. Als er bij je ups-status Cologne staat... dat is hetzelfde als Köln)
Ik heb geen UPS status?

er staat al 2 dagen op de apple track pagina(vandaag dus dag 3) :
Trackingsnummer vervoerder
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt
Naam vervoerder
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt
Helaas word dat dan niet meer vandaag imho, wel jammer,zag het wel zitten om het weekend met die nieuwe mac te pielen :)

edit :
Op apple.com staat wel iets meer:
keyboard
Shipped on: Feb 4, 2009 via Walsh Western B.V.
Tracking #: hierstondeentrackingnumr
macbook
Shipped on: Feb 4, 2009 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
Tracking #: hierstondeentrackingnumr
bij mij dus niks via Ups, of TNT, of Flextronics, is dit normaal?

edit2 :
En het tracknr kan ik niks mee op de site van Kuhne&Nagel, nummer geeft niks terug :'(
Die van Walsh Western kan ik ook niks mee :'(
boohoo ik wil weten waar me macbook is(zodat ik kan weten of ik snel blij word :+ )

En waarom in godsnaam ben ik dan de enigste (voor zover ik dit kan zien) waar de macbook via Kuehne gaat , en niet via Walsh Western :S

Nou Nou zeg, al 3 dagen onderweg van Kuhne, zou toch denken dat het nu ondertussen wel bij UPS zou liggen en dat ik een tracknr had gehad :(

[ Voor 34% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-02-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 07-08 22:36
Vorige week dinsdag ook een MacBook pro besteld bij de MM met de BTW actie (2,53Ghz 15" versie).
Vandaag, anderhalve week later bel ik op of ze al wat meer weten. Nee dus... Levertijd onbekend, de afdeling kan er niks over zeggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
masser120 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:41:
Vorige week dinsdag ook een MacBook pro besteld bij de MM met de BTW actie (2,53Ghz 15" versie).
Vandaag, anderhalve week later bel ik op of ze al wat meer weten. Nee dus... Levertijd onbekend, de afdeling kan er niks over zeggen :(
Ik zit in hetzelfde bootje :( Ze hebben totaal geen idee wanneer ze weer komen. Het ergste is nog dat je er niets aan kunt doen. Je kunt hem wel cancellen maar dan moet je ergens anders veel meer betalen...
Waarom is de 15,4" MBP zo slecht te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moe_Szyslak schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:45:
[...]

Ik zit in hetzelfde bootje :( Ze hebben totaal geen idee wanneer ze weer komen. Het ergste is nog dat je er niets aan kunt doen. Je kunt hem wel cancellen maar dan moet je ergens anders veel meer betalen...
Waarom is de 15,4" MBP zo slecht te leveren?
Hmm, ik zit ook al bijna 2 weken te wachten op een telefoontje voor m'n MBP. Ik had deze week ook al gebeld, maar "er komen dagelijks zoveel spullen binnen, dat ze het niet precies kunnen zeggen..."

Je bent 1.5k lichter, en je weet niet wanneer je je laptop krijgt; erg vervelend :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:39:
[...]

Hmm, ik zit ook al bijna 2 weken te wachten op een telefoontje voor m'n MBP. Ik had deze week ook al gebeld, maar "er komen dagelijks zoveel spullen binnen, dat ze het niet precies kunnen zeggen..."

Je bent 1.5k lichter, en je weet niet wanneer je je laptop krijgt; erg vervelend :|
Dit gevoel heb ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Hier ook, ik heb het dan zelf niet betaald :9 , maar toch voelt het hetzelfde.
Het is echt irritant dat je pas wat weet wanneer het eigenlijk bij UPS ligt.
Pffff, echt de eerste en laatste ervaring voor mij met Apple online store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
CrankyGamerOG schreef op zondag 08 februari 2009 @ 09:05:
[...]

Hier ook, ik heb het dan zelf niet betaald :9 , maar toch voelt het hetzelfde.
Het is echt irritant dat je pas wat weet wanneer het eigenlijk bij UPS ligt.
Pffff, echt de eerste en laatste ervaring voor mij met Apple online store.
Tenzij je een net nieuw product wil bestellen. Ik kreeg mijn MBP eerder dan hij in de MM beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

cornelixnootje1 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 09:24:
[...]

Tenzij je een net nieuw product wil bestellen. Ik kreeg mijn MBP eerder dan hij in de MM beschikbaar was.
Jah goed maar het is echt zo 1990 dat het vanaf betalen tot levering meer dan een week duurt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Nou Nou hoor, het is alweer Maandag en nog immer geen vorderingen...
Staat nu al sinds 4 Februari op de huidige status. :S
Begint wel op een soap te lijken dit, ik snap niet dat Apple dit gewoon kan maken in deze huidige tijd. :S
Maar goed zolang de consumenten dit slikken en blijven bestellen bij Apple, dan zal er waarschijnlijk weinig aan veranderen.

[ Voor 21% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-02-2009 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
ok dames, goed nieuws (voor mij in iedergeval). Ik ben net door de MM gebeld dat mijn MBP klaar ligt. Hopelijk krijgen anderen hier snel hetzelfde telefoontje :)

De totale lever tijd vanaf het moment van bestellen was dus 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

jemig zeg, ik ga echt nooooooit meer iets bestellen via Apple online store.
De macbook is nu al vanaf 4 februari onderweg, en er veranderd maar niks aan die status.
Ik vind het echt niet meer leuk nu......
Heeft iemand een tel nr wat ik kan bellen om het een en ander na te vragen?

ff tellen 1,2,3,....4 werkdagen nu al..... :(

edit
Van de ellende maar Apple gebeld, ding zou nu in Luxemburg zijn , en daar wachten op een koerier voor verder transport naar Nederland (zal wel Tilburg zijn dan voor de merge) en dan nog naar EHV, en dan naar mij, dus al met al zal het wel pas Woensdag/Donderdag worden eer die hier is.

Maar wat me macbook nou in Luxemburg moet , geen idee.....

[ Voor 48% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-02-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moe_Szyslak schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:49:
ok dames, goed nieuws (voor mij in iedergeval). Ik ben net door de MM gebeld dat mijn MBP klaar ligt. Hopelijk krijgen anderen hier snel hetzelfde telefoontje :)

De totale lever tijd vanaf het moment van bestellen was dus 2 weken.
Gefeliciteerd! Ik heb net ook maar weer eens met ze gebeld, en er bleek iets mis te zijn met m'n bon :/ Ze gaan hem dus NU voor me bestellen 8)7

Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

CrankyGamerOG schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:53:
De macbook is nu al vanaf 4 februari onderweg, en er veranderd maar niks aan die status.

edit
Van de ellende maar Apple gebeld, ding zou nu in Luxemburg zijn , en daar wachten op een koerier voor verder transport naar Nederland (zal wel Tilburg zijn dan voor de merge) en dan nog naar EHV, en dan naar mij, dus al met al zal het wel pas Woensdag/Donderdag worden eer die hier is.

Goh en hij ligt nog steeds in Luxemburg blijkbaar :S
Jezus wat een klote service dit zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:21:
[...]

Gefeliciteerd! Ik heb net ook maar weer eens met ze gebeld, en er bleek iets mis te zijn met m'n bon :/ Ze gaan hem dus NU voor me bestellen 8)7

Ik ben benieuwd...
Hier precies hetzelde gekocht MBP bij de MM op 28 Januari! nog steeds niet binnen!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Najah goed we wachten nog maar effe af! 8)7 het scheelde toch bijna 370,- eurie! ik had twee weken daarvoor al een MBP gehad met 136,- euro korting bij MM maar ik heb deze na 6 dagen alweer terug gebracht ivm een ratelend geluidje van de fan! :? heb me geld terug gehad hadden ze de week erna toevallig die BTW aktie! _/-\o_
Ik hoop dat ik met mijn nieuwe MBP meer geluk heb dan 6 dagen! heeft iemand van jullie hem al binnen gehad die bij MM besteld heeft? behalve MOE_Szyslak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Heeft iemand een idee of de levering langer zal duren als ik een US toetsenbord op een macbook neem ipv de standaard? En dezelfde vraag als ik er een extern toetsenbord bij wil.

[ Voor 4% gewijzigd door ajampaniki op 10-02-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
ajampaniki schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:57:
Heeft iemand een idee of de levering langer zal duren als ik een US toetsenbord op een macbook neem ipv de standaard? En dezelfde vraag als ik er een extern toetsenbord bij wil.
Als je dat aanklikt bij je bestelling zie je dat je leverdatum veranderd van 24 uur naar 3 dagen dus dan heb je je antwoord al heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
CrankyGamerOG schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:53:

edit

Ze doen maar wat daar, ik bestelde de macbook (white) op de dag van de upgrade en er stond 5 werkdagen voor de levering. In mijn mail kreeg ik als geschatte levertijd een datum die 10-12 dagen na mijn bestelling plaats vondt. Uiteindelijk krijg ik na 6 dagen een mail dat ze hem hebben verzonden (smorgens) en diezelfde middag heeft de koerier aan mijn deur gestaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Hier is ie nu eindelijk binnen......
Werd tijd ook imho, niet te filmen dat Apple zn producten laat verschepen waar ze niet te tracken zijn.
Bedoel , er is al betaald en al, maar je weet niet eens waar je product zich bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo mijn 90 eurie voor de printer actie staat op mijn rekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

CrankyGamerOG schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:48:
Hier is ie nu eindelijk binnen......
Werd tijd ook imho, niet te filmen dat Apple zn producten laat verschepen waar ze niet te tracken zijn.
Bedoel , er is al betaald en al, maar je weet niet eens waar je product zich bevind.
raar, bij mij (en veel mensen met mij) ging alles gewoon via UPS en was alles nauwkeurig te tracken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:11:
zo mijn 90 eurie voor de printer actie staat op mijn rekening ;)
Na de 125 euro van de iPod (vorige week) is de 90 euro voor de printer bij mij ook gestort :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
stefan_el schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:40:
[...]

Als je dat aanklikt bij je bestelling zie je dat je leverdatum veranderd van 24 uur naar 3 dagen dus dan heb je je antwoord al heh :)
De noscript plugin van firefox verpeste het een beetje. Werkt nu dus wel :).

Wel raar trouwens dat het van 1 naar 3 dagen gaat als je een engelse gebruikshandleiding wil. Lijkt me toch goedkoper als ze gewoon een pakket geven met een extra engelse handleiding erbij dan dat ze het ergens in het vere oosten custom gaan inpakken en vervoeren.

Verwijderd

Dear Apple customer,

Thank you again for your order!

Completing the new 17 -inch MacBook Pro is taking a little longer than we projected, and we now expect to begin shipping on 23 Feb, 2009.

A shipment notification, with tracking information, will be emailed to you as soon as your order is shipped.

As we will keep you updated on any changes to your Order, please be advised that you do not need to contact us unless you choose to change or cancel your order. You can also check the status and change your order by visiting our online order status website at http://store.apple.com/uk/orderstatus

We appreciate your business and apologize for any inconvenience this delay may have caused you. Thank you for shopping at the Apple Online Store!

Sincerely,
The Apple Online Store

Wat een ge#%$^&....... :(

Vorige week kreeg ik nog mail dat mijn nieuwe 17" MBP binnen 7-10 werkdagen verzonden zou worden... en heel toevallig krijg ik op de 10e werkdag dus dit mailtje (vandaag dus).

Eerder werd nog gezegd tegen andere klanten dat het de 19e zou worden, en nu is het dus alweer opgeschoven naar de 23e. En er staat dat ze dan pas gaan beginnen met de shipping ... wat betekent dat de mensen die voor mij besteld hebben voorrang krijgen (logisch uiteraard) en dat het voor mij dus nog wel langer zal gaan duren.

Ik ben op het moment eventjes zwaar teleurgesteld in Apple.
Mijn vorige MacBook Pro heb ik al een paar weken terug verkocht (net na de keynote van de nieuwe) en ik zit nu dus nog een aantal weken zonder. Ze hebben hem gewoon veel te vroeg aangekondigd als je het mij vraagt.

En nu zullen er vast wel reacties komen dat ik ongeduldig ben etc...
Maar als je je MacBook nodig hebt voor je werk of voor muziekproductie of wat dan ook dan is het toch knap lastig als het zo allemaal loopt.

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 21:10
ik zag laatst een ad van een shuffle voor 35 euro, iemand een idee? ben het even kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:44:
....................

En nu zullen er vast wel reacties komen dat ik ongeduldig ben etc...
Maar als je je MacBook nodig hebt voor je werk of voor muziekproductie of wat dan ook dan is het toch knap lastig als het zo allemaal loopt.
Zojuist een 17" MacBook Pro besteld, in de orderstatus staat nu :
Verwachte verzenddatum : 13 maart
Verwachte leveringsdatum : 19 maart

Hoop niet dat het nog verder vertraagd wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Macbook Pro 15" besteld. En krijg zojuist een bevestigingsmail. Er staat verzending 3 werkdagen, okay, maar dan Verwachte leverdatum: 26 Feb, 2009 - 27 Feb, 2009. :?

Ik volg dat niet helemaal. Als ze hem nu gaan verzenden, moet ik hem toch volgende week gewoon binnen kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Heb je een standaardconfiguratie genomen of heb je iets aangepast?
Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.