Hier had uw reclame kunnen staan.
Ik wil eigenlijk alleen maar zien of de DDR3 modeles ook dezelfde kleur hebben als op de promotiefoto's (blauw). Bij de vorige Mac Pro was het zo dat de DDR2 FB-DIMMs in de praktijk veelal groen waren, terwijl op alle promotiefoto's blauwe werden afgebeeld...vond ik wel zo grappig.
Ik heb een foto gepost van de modules, en die zijn blauwiRaptor schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:36:
@MortalPiso:
Ik wil eigenlijk alleen maar zien of de DDR3 modeles ook dezelfde kleur hebben als op de promotiefoto's (blauw). Bij de vorige Mac Pro was het zo dat de DDR2 FB-DIMMs in de praktijk veelal groen waren, terwijl op alle promotiefoto's blauwe werden afgebeeld...vond ik wel zo grappig.
type: 24 inch 2.93 ghz 4 gb ram, gefoce 120 gt 640 gb schijf (3e standaard model)
Hij is Dinsdag overdag aangekomen. Super snel dus!
ervaring met mijn nieuwe mac is ook super. heerlijk apparaat.
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Mijn iMac komt ook uit Praag!Eiríkr schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:03:
Nieuwe iMac CTO voor mijn schoonouders, vandaag verzonden via UPS volgens Apple Store.
Hij komt via Praag! Nog niet eerder meegemaakt vanaf die locatie
Vastgestelde aflevering: 17/03/2009. Dinsdag maar een dagje vrij nemen dan.Type: Pakket
In transit - Op tijd
Vastgestelde aflevering: 17/03/2009
Verzonden of
gefactureerd op: 13/03/2009
Service: STANDARD
Gewicht: 16,50 Kg
PRAGUE,
CZ 13/03/2009 20:30 VERTREKSCAN
13/03/2009 19:31 EXPORTSCAN
13/03/2009 19:31 HERKOMSTSCAN
CZ 13/03/2009 13:01 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 13/03/2009 17:42 ET
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Vind het alleen een beetje zorgelijk dat er na "wordt afgeleverd" nog een "importscan" staat. Hopelijk hebben ze zich niet bedacht.
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving UTRECHT,
NL17/03/2009
17/03/2009
17/03/20094:28
4:05
3:10IMPORTSCAN
WORDT AFGELEVERD
AANKOMSTSCANHERNE-BOERNIG,DE 17/03/2009 0:41 VERTREKSCAN HERNE-BOERNIG,DE 16/03/2009 11:31 AANKOMSTSCAN NURNBERG,DE 14/03/2009
14/03/20095:18
0:03AANKOMSTSCAN PRAGUE,CZ 13/03/2009
13/03/2009
13/03/200920:30
19:31
19:31VERTREKSCAN
EXPORTSCAN
HERKOMSTSCANCZ 13/03/2009 13:01 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 17/03/2009.

Wel grappig dat hij uit Tsjechië, komt. Het blijkt dat Foxconn daar ook een fabriek heeft, in Pardubice om precies te zijn. Volgens Chipmunk is hij daar geproduceerd in week 11 (vorige week dus), productienummer 14675
Ik heb weer update. UPS trackingnummer is binnen, en hij is van China naar Duitsland

[ Voor 70% gewijzigd door kaassouffle op 17-03-2009 14:26 ]
Zo te zien is hij nog niet in Duitsland hoor, ze hebben alleen de douane clearing alvast gedaan.kaassouffle schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:24:
Nice!
Ik heb weer update. UPS trackingnummer is binnen, en hij is van China naar Duitsland
[afbeelding]
Ja inderdaad.. dacht eerst ook al doen ze snelTourniquet schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:18:
[...]
Zo te zien is hij nog niet in Duitsland hoor, ze hebben alleen de douane clearing alvast gedaan.
edit.. nu is ie dan eindelijk via Korea in Polen.. Zou ie 19-3 nog halen?
[ Voor 12% gewijzigd door kaassouffle op 18-03-2009 20:08 ]
Vannacht Polen > Cologne > Nederland en morgen heb je 'm.kaassouffle schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:37:
[...]
Ja inderdaad.. dacht eerst ook al doen ze snel
edit.. nu is ie dan eindelijk via Korea in Polen.. Zou ie 19-3 nog halen?
Update:
In de nacht van 18-9 is ie van polen via duitsland in a'dam al

[ Voor 73% gewijzigd door kaassouffle op 19-03-2009 11:00 ]
Anoniem: 128940
Apple zelf heeft ze wel op voorraad maar daar zijn ze veel duurder.
Kijk eens hier, goede ervaringen met die webshop en ze zijn op voorraad:Anoniem: 128940 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 23:18:
Weet iemand wat er aan de hand is met de toelevering van iPod classic's. Ik wil er net één kopen maar op internet zijn ze bijna niet op voorraad en bij de mediamarkt ook niet.
Apple zelf heeft ze wel op voorraad maar daar zijn ze veel duurder.
http://www.mp3shop.nl/pro...classic-120-gb-black.html
Overigens, wat is veel duurder? Bij Media Markt is het toch ook niet veel goedkoper dan 230 euro?
Anoniem: 128940
Ben benieuwd hoe snel hij geleverd wordt. Volgens de Apple medewerker zou het 11 werkdagen duren.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Als het een spoedopdracht (CTO) is kan het in 7 dagen ( 5 werkdagen ). Een BTO kan zelfs in 3 dagen omdat het toch al vaak in Nederland is.Zondagskindje schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:44:
Ik heb vandaag mijn allereerste Apple product (MBP) besteld.
Ben benieuwd hoe snel hij geleverd wordt. Volgens de Apple medewerker zou het 11 werkdagen duren.
In mijn geval bestelde ik mijn MBP/CTO op 26/Feb en kreeg het 11/Mar. Dag erna als DOA aangemeld vanwege kapotte fan. 12/Mar gelijk gebeld en nieuwe vervangingsorder laten plaatsen.
19/Mar laten ophalen door TNT en UPS kwam zelfs een paar uur hiervoor al brengen.
Dus 12/Mar bestellen is 19/Mar leveren, als het een spoedopdracht zou zijn.
---
Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn MBP (geen standaard config) verzonden is en de verwachte leverdatum is op of voor 27 maart.TweakBoy schreef op maandag 23 maart 2009 @ 01:39:
[...]
Als het een spoedopdracht (CTO) is kan het in 7 dagen ( 5 werkdagen ). Een BTO kan zelfs in 3 dagen omdat het toch al vaak in Nederland is.
In mijn geval bestelde ik mijn MBP/CTO op 26/Feb en kreeg het 11/Mar. Dag erna als DOA aangemeld vanwege kapotte fan. 12/Mar gelijk gebeld en nieuwe vervangingsorder laten plaatsen.
19/Mar laten ophalen door TNT en UPS kwam zelfs een paar uur hiervoor al brengen.
Dus 12/Mar bestellen is 19/Mar leveren, als het een spoedopdracht zou zijn.
Zojuist de verzendstatus bekeken:
Artikel: MBP 15.4/2.4/CTO
Bestelling: 21-03-09
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar): 25 Mrt 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus: Bestelling verzonden 23 Mrt 2009
[ Voor 14% gewijzigd door Zondagskindje op 23-03-2009 17:57 ]
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
en CTO voor Configure To Order...SyS_ErroR schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:30:
BTO staat anders toch echt voor Built To Order!
Gebouwd wordt ie sowieso, maar bij CTO kies je speciale configuratie
(ofzo)
Anoniem: 289244
Dat is de snelste levertijd die ik ooit gezien heb van apple
(Moet ik wel even bijzeggen dat ik deze keer via creditcard betaald heb en niet via de bank)
bij bestel status staat nog niet verzonden,
in min laatste mail staat
verzending 3 werkdagen
verwachte leverdatum 06 arpil - 07 april 2009
is de kans groot dat deze datum nog naar voren geschoven wordt?
Anoniem: 292789
Via apple store zelf besteld ? Ik kan hem nergens op voorraad vinden .Anoniem: 289244 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:28:
Gister een nieuwe Airport Extreme besteld, en als het goed is komt hij vandaag al aan
Dat is de snelste levertijd die ik ooit gezien heb van apple
(Moet ik wel even bijzeggen dat ik deze keer via creditcard betaald heb en niet via de bank)

Zou het ook echt zo lang duren?

Jammer dat ik nog tot 17.30 uur moet werken

Verwachte verzenddatum: 04 Mei, 2009iMac 3.06GHZ INTEL CORE 2 DUO
4GB 1066MHZ DDR3 SDRAM-2X2GB
ATI RADEON HD 4850 512MB
1.0TB SERIAL ATA DRIVE
APPLE WIRELESS MIGHTY MOUSE-Z
KYBD (NUM) & USER'S GUIDE-N
COUNTRY KIT,IMAC 24-NLD
Verwachte leverdatum: 07 Mei, 2009
Yoo daar ben je mooi mee!Executor16 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:44:
Besteldatum: Mar 27, 2009 om 09:11 AM GMT
[...]
Verwachte verzenddatum: 04 Mei, 2009
Verwachte leverdatum: 07 Mei, 2009
kom ik nog redelijk weg met 14 dagen voor een standaard 24"
Ben benieuwd wanneer hij er is!
edit: staat nu klaargemaakt voor verzending, zal dus niet vandaag worden, ik ga maar uit van donderdag
[ Voor 22% gewijzigd door benji83 op 31-03-2009 08:58 . Reden: toevoeging ]
Die order status site is niet bepaald up to date, ik kijk dagelijks, en zie verwachte leverdatum 6 april, nu log ik in heb ik opeens een trace code, en komen ze hem MORGEN brengen van UPS, weet iemand of je ergens kunt zien hoellaat ze ongeveer komen, of dat je alsnog een ander adres op kan geven?!timelezzzz schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:28:
gister imac 24" besteld;
bij bestel status staat nog niet verzonden,
in min laatste mail staat
verzending 3 werkdagen
verwachte leverdatum 06 arpil - 07 april 2009
Als er staat dat ze hem morgen komen brengen, lijkt mij niet dat je alsnog een ander adres kan opgeven. Check anders even de UPS site. In ieder geval kan je niet zien hoe laat ze komen, dat staat ook op de UPS site, ze zullen tussen 9 en 19 komen (fijn zo'n indicatietimelezzzz schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:27:
[...]
Die order status site is niet bepaald up to date, ik kijk dagelijks, en zie verwachte leverdatum 6 april, nu log ik in heb ik opeens een trace code, en komen ze hem MORGEN brengen van UPS, weet iemand of je ergens kunt zien hoellaat ze ongeveer komen, of dat je alsnog een ander adres op kan geven?!

Na de eerste keer aanbieden kun je bellen met UPS en het aflever adres wijzigen als je dat wilt. Als je vroeg belt en een beetje mazzel hebt, dan is de 2de aflevering die dag op het nieuwe adres, anders wordt het op het nieuwe adres afgeleverd bij een 3de poging.timelezzzz schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:27:
[...]
Die order status site is niet bepaald up to date, ik kijk dagelijks, en zie verwachte leverdatum 6 april, nu log ik in heb ik opeens een trace code, en komen ze hem MORGEN brengen van UPS, weet iemand of je ergens kunt zien hoellaat ze ongeveer komen, of dat je alsnog een ander adres op kan geven?!
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
ok thnx voor de snelle reactie, ja andere dagen is geen probleem omdat ik kan plannen met werk, maar laat morgen nu NET de dag zijn dat ik de hele dag moet werkenafterburn schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:19:
[...]
Na de eerste keer aanbieden kun je bellen met UPS en het aflever adres wijzigen als je dat wilt. Als je vroeg belt en een beetje mazzel hebt, dan is de 2de aflevering die dag op het nieuwe adres, anders wordt het op het nieuwe adres afgeleverd bij een 3de poging.

Wel vaag dat het tracking nummer op de site van apple pas een paar uur er op staat en dat je hier geen mail van krijgt.
AMSTERDAM,
NL 01/04/2009 1:15 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 31/03/2009 23:30 VERTREKSCAN
31/03/2009 20:29 HERKOMSTSCAN
NL 31/03/2009 12:02 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Vervelend, gezien ik om 12 uur weg moet en pas rond half 6/6 uur weer thuis ben...
Hopen dat ze er vroeg zijn dus, ik spring op bij elke auto die ik hoor
haha erg herkenbaar, ik heb een briefje op mn brievenbus geplakt of ze hem naar mn werk willen brengen 3 km verderop... denk niet dat ze dat gaan doenbenji83 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 09:05:
Hij is voor mij vanacht in Amsterdam aangekomen, nu nog naar Enschede!
AMSTERDAM,
NL 01/04/2009 1:15 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 31/03/2009 23:30 VERTREKSCAN
31/03/2009 20:29 HERKOMSTSCAN
NL 31/03/2009 12:02 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Vervelend, gezien ik om 12 uur weg moet en pas rond half 6/6 uur weer thuis ben...
Hopen dat ze er vroeg zijn dus, ik spring op bij elke auto die ik hoor
Was niet op het werk, kon het niet ergens anders laten afleveren dus helaas!!
Morgen weer een poging, als ze rond dezelfde tijd komen is er in elk geval iemand thuis, anders mogen ze vrijdag komen, dan is er zeker weten iemand thuis. (zou voor mn werk erg goed zijn als het vrijdag komt, als hij er morgen is weet ik dat het weinig slapen wordt donderdag op vrijdag
Nouja, morgen is mn vriendin de hele dag thuis, dan heb ik hem dus zeker...
Anoniem: 297567
Ik heb zaterdag via de klantenservice van Tmobile mijn contract verlengt icm Iphone.
Te horen gekregen dat het 10 werkdagen zou duren voordat ik het kreeg.
Maar ik had het woensdag al.. Dus 3 werkdagen. Dat vind ik HEEL erg snel..
Ik weet dat ik niet de enige ben die een CTO heeft besteld maar , dit lijkt me allemaal wel heel erg lang.Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 4 werkdagen
Verwachte leverdatum: 17 Apr, 2009 - 20 Apr, 2009
Het rare vind ik vooral dat de verwachte verzenddatum al 3 dagen op 4 dagen staat
Ik heb 'm i.c.m. met een printer gehaald, de MBP stond eerst boven aan het lijstje van bestelde producten en nu onderaan, er is dus wel iets mee gedaan lijkt me (?)
De printer hebben ze waarschijnlijk gewoon in voorraad.
Hij moet worden gemerged in Tilburg.
Iemand enig idee wat er aan de hand is ? Ik snap namelijk niets meer van die statussenVerzendmethode
Merge In Tnst NL Til
En hoelang denken jullie dat het nog gaat duren, zou ik 'm echt pas op de 17-20 april in ontvangst kunnen nemen ?
Gezien hij er al 3 dagen op staat zal hij maandag waarschijnlijk verzonden.
Dan gaat hij dus vanuit China het traject in, via Korea richting Europa.
Dan wordt je bestelling in Tilburg samen gevoegd en vanuit daar met de koerier naar jouw adres verstuurd.
Kan goed zijn dat dat zo lang duurt ja.
Ik krijg net een SMS van mn vriendin dat mijn MBP eindelijk thuis staat, nu nog tot 5 uur wachten!!
Hmm, ja inderdaad een flinke reis.
Die van mij moet ook naar Enschede, als ie dus eenmaal in Tilburg is , dan is t een kwestie van dagen..
Nja als ik m maar kan tracken van af maandag, altijd wel leuk om te doen
In het mailtje stond dat de verwachte lever datum voor 14 april is terwijl op de site nog steeds 17-20 april staat.
Nouja, nu kan ik 'm in ieder geval tracken

Om eerlijk te zijn, had ik niet eens de moeite gedaan voor een kabeltje, ook nog eens wetend dat het dan hoe dan ook langer zou duren.Executor16 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 12:15:
Ik moest een kabeltje toevoegen aan mijn bestelling, maar nu hebben ze eerst de oude order geannuleerd en een hele nieuwe gemaakt met het kabeltje erbij. Ik had dezelfde dag het verschil (voor het kabeltje) nog betaald, maar nu zijn we alweer 1 week verder en bij de nieuwe order staat nog "word beoordeeld"
Die kun jij bij iedere willekeurige Apple reseller kopen.
Maar wel raar dat het zo lang moet duren inderdaad, heb je al gebeld ?
Anoniem: 297836
Op de apple site staat 7 april (kan nog wijzigen)
En de laatste keer dat ik het kon zien op de site van UPS stond er 6 april.
Maar dan staat het er wel, en dan niet. Strange, ben er niet heel blij mee.
Aangezien ik maandag moet werken, en vrij wil pakken op de maandag. Maar stel dat hij op dinsdag komt, heb ik voor niets vrij gepakt.
Mja, ik dacht dat ze die gewoon bij de huidige bestelling zouden adden. Scheelde mij 10 euro en nog extra verzendkosten (besteld via surfspot).BigJeff schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:03:
[...]
Om eerlijk te zijn, had ik niet eens de moeite gedaan voor een kabeltje, ook nog eens wetend dat het dan hoe dan ook langer zou duren.
Die kun jij bij iedere willekeurige Apple reseller kopen.
Maar wel raar dat het zo lang moet duren inderdaad, heb je al gebeld ?
Maar goed, ik zie net op apple.nl dat de levertijd van een 24" imac met ATI kaart gezakt is naar 7-10 werkdagen
Bellen met UPS?Anoniem: 297836 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 19:48:
Ik vind het zo vervelend dat er niet echt te controleren is wanneer hij geleverd wordt.
Op de apple site staat 7 april (kan nog wijzigen)
En de laatste keer dat ik het kon zien op de site van UPS stond er 6 april.
Maar dan staat het er wel, en dan niet. Strange, ben er niet heel blij mee.
Aangezien ik maandag moet werken, en vrij wil pakken op de maandag. Maar stel dat hij op dinsdag komt, heb ik voor niets vrij gepakt.
UPS schatting is vrijwel zeker nauwkeuriger dan Apple.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Anoniem: 297866
Maandag 30 maart heb ik mijn eerste Mac besteld. Omdat het een CTO is hebben ze hem in Tschjechië verzendklaar gemaakt. Inmiddels heb ik een mailtje gehad van Apple dat de iMac verzonden is en de verwachte leverdatum op de site is 09-04 tot 14-04, in het mailtje stond echter een datum van 10-04.
Bij de iMac heb ik een printer besteld dus moet het pakket samengevoegd worden in Tilburg. Op de site zie ik wel een traceernummer staan maar geen vervoerder, alleen Merge in TNST Til. Daarnaast staan er ook invoice code's.
Hebben jullie enig idee op welke manier ik meer informatie kan vergaren en wanneer jullie verwachten dat hij aankomt? Verzenddatum 02-04
Ik weet niet waar deze zal aankomen (welk filiaal van UPS)afterburn schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:28:
[...]
Bellen met UPS?
UPS schatting is vrijwel zeker nauwkeuriger dan Apple.
Hij geeft ook nog steeds aan in Herne Boernig te zijn, terwijl hij daar al vanaf 3 april zit.
Vanuit Herne Boernig is het nog geen 1,5 uur rijden na de dichtsbijzijnde vestiging van UPS in Nederland.
Vertrekscan vanuit Herne Boernig was 3 april om 23:54 (lokale tijd)
- Of hij is nog steeds in Herne Boernig (wat ik me niet kan voorstellen, omdat hij al een vertrekscan heeft gedaan)
- De trackgegevens worden niet op tijd bijgewerkt, of er zit een fout in het traceersysteem.
Hehe, leuk om te lezen (werk zelf bij UPSAnoniem: 297836 schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:21:
Vervelende is nog steeds dat de betreffende chauffeur nog steeds in Herne Boernig is (en dat al vanaf 3 april)
Vanuit Herne Boernig is het nog geen 1,5 uur rijden na de dichtsbijzijnde vestiging van UPS in Nederland.
Vertrekscan vanuit Herne Boernig was 3 april om 23:54 (lokale tijd)
- Of hij is nog steeds in Herne Boernig (wat ik me niet kan voorstellen, omdat hij al een vertrekscan heeft gedaan)
- De trackgegevens worden niet op tijd bijgewerkt, of er zit een fout in het traceersysteem.
Omdat het nu weekend is is het pakket vrijdagavond ingeladen in een container die komende nacht zal worden vervoerd van Herne naar het dichtsbijzijnde pakketcentrum in Nederland (inderdaad, vroege vertrekscan). Er wordt echter nog niet meteen gereden omdat er nog wordt gewacht op andere zendingen vanuit de rest van de wereld naar Nederland moeten komen. Bovendien wordt er niet op zondag geleverd dus het maakt weinig uit of de zending in Duitsland of Nederland staat te wachten. Pakketje zal dus vannacht worden getransporteerd naar Nederland, een import/wordt afgeleverd scan krijgen en je zou het normaal gesproken morgen kunnen verwachten
Vind 't ook raar, hij geeft nog steeds het volgende aan:
EINDHOVEN, BEST,
NL 06/04/2009 4:19 IMPORTSCAN
06/04/2009 2:45 WORDT AFGELEVERD
Eerst wordt ie afgeleverd, en dan komt er een importscan?
Beetje vreemd.
Als ik hem via de mail traceer, krijg ik de melding dat ie in transit is.
Verzonden naar: (mijn woonplaats)
Doe ik 't via sms, krijg ik hetzelfde als op de UPS site: importscan.
Anoniem: 297792
Specs: 2.0Ghz, 4GB SDRAM, 160GB HD.
Betaald per bankoverschrijving. Verwacht hem over twee weken te hebben.
Iemand ervaring met tijdspanning bankoverschrijving en CTO?
Ik had een Macbook Pro 2.4 met 4GB besteld per bankoverschrijving. Besteld op vrijdag ochtend, binnengekregen op de dinsdag 11 dagen later.Anoniem: 297792 schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:57:
Vandaag mijn eerste Macbook besteld. Ben benieuwd of hij mijn verwachtingen waar zal maken.
Specs: 2.0Ghz, 4GB SDRAM, 160GB HD.
Betaald per bankoverschrijving. Verwacht hem over twee weken te hebben.
Iemand ervaring met tijdspanning bankoverschrijving en CTO?
Ook staat er al sinds verzending op 4 april geen Trackingsnummer vervoerder of Naam vervoerder..Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 07 Apr 2009
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ik die te weten krijg?
De verwachte leverdatum is 14 Apr 2009.
Verwachte verzenddatum: 11 Mei, 2009
Verwachte leverdatum: 20 Mei, 2009
Dat is dus de iMac die ik besteld had op 27 maart

Bij mij is eindelijk "Wordt Beoordeeld" verdwenen na 8 dagen ofzo

Gaat het nou echt zo lang duren of wat?
Op apple.nl staat 7-10 werkdagen voor mijn configuratie:
3.06GHZ INTEL CORE 2 DUO
4GB 1066MHZ DDR3 SDRAM-2X2GB
ATI RADEON HD 4850 512MB
1.0TB SERIAL ATA DRIVE
APPLE WIRELESS MIGHTY MOUSE-Z
KYBD (NUM) & USER'S GUIDE-N
COUNTRY KIT,IMAC 24-NLD
[ Voor 75% gewijzigd door Executor16 op 06-04-2009 18:52 ]
Thx, heb nu de status "wordt beoordeeld". Order zal hopelijk binnen nu en 2 werkdagen wel voor assemblage worden opgegeven.BloodDragon schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:16:
[...]
Ik had een Macbook Pro 2.4 met 4GB besteld per bankoverschrijving. Besteld op vrijdag ochtend, binnengekregen op de dinsdag 11 dagen later.
Nou, het is nu weer dit geworden:syltheboy schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:05:
[...]
Tja, je hebt hem altijd nog eerder dan mij!

De verwachte verzend- en leverdatum wordt ook altijd uitgesteld. Het gebeurt zelden dat het wordt vervroegd. Nou, ik hoop voor je dat het niet nog eens wordt uitgesteld.Executor16 schreef op maandag 06 april 2009 @ 18:55:
[...]
Nou, het is nu weer dit geworden:
Dat vraag ik mij dus ook af, ik heb ook nog niks ontvangen...Executor16 schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:10:
Waar slaat dan die "7-10 werkdagen" op apple.nl dan ffs op?
Verwachte verzenddatum 10 april, levertdatum 16-17 april.
Specs: Macbook 2.0 + 4GB SDRAM & 160GB HD (CTO)
Wordt vervolgd...
Anoniem: 294614
Ik heb in oktober een MBP gekocht. Er stond dat deze binnen 10 werkdagen werd geleverd. Binnen 3 dagen was hij binnen. Hetzelfde geld voor een reparatieonderdeel (nieuwe oplader), die ik gisteravond (half 6) besteld heb.. deze kwam vandaag binnen
Waarschijnlijk heb je toen een standaard model gekocht?Anoniem: 294614 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:07:
Ik vind het echt bizar dat iedereen zoveel slechte ervaringen hiermee heeft.
Ik heb in oktober een MBP gekocht. Er stond dat deze binnen 10 werkdagen werd geleverd. Binnen 3 dagen was hij binnen. Hetzelfde geld voor een reparatieonderdeel (nieuwe oplader), die ik gisteravond (half 6) besteld heb.. deze kwam vandaag binnen
Anoniem: 294614
JupBigJeff schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:17:
[...]
Waarschijnlijk heb je toen een standaard model gekocht?
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 294614 op 08-04-2009 15:20 ]
Net mailtje terug van Apple medewerker, die zegt dat ik niet moet kijken naar die verwachte leverdatum. Binnen 6 werkdagen wordt die van mij verzendklaar gemaaktExecutor16 schreef op maandag 06 april 2009 @ 17:50:
Nog niet verzonden
Dat is dus de iMac die ik besteld had op 27 maartmaar doordat ik dat kabeltje toe heb gevoegd aan de bestelling hebben ze heel die bestelling opnieuw geplaatst en de oude geannuleerd.
Bij mij is eindelijk "Wordt Beoordeeld" verdwenen na 8 dagen ofzo
Gaat het nou echt zo lang duren of wat?
Op apple.nl staat 7-10 werkdagen voor mijn configuratie:
[...]
Niets verandert aan de situatie, echt niemand die weet wanneer ik ongeveer een trackingsnummer en de naam van de vervoerder te weten krijg ?BigJeff schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:12:
Het is vandaag 6 april maar op bij verzendstatus staat :
[...]
Ook staat er al sinds verzending op 4 april geen Trackingsnummer vervoerder of Naam vervoerder..
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ik die te weten krijg?
De verwachte leverdatum is 14 Apr 2009.
oeh!Executor16 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:22:
[...]
Net mailtje terug van Apple medewerker, die zegt dat ik niet moet kijken naar die verwachte leverdatum. Binnen 6 werkdagen wordt die van mij verzendklaar gemaakt
Afgelopen dinsdag de orderbevestiging gehad. Wanneer kan ik gemiddeld genomen een bericht van Apple ontvagen mbt. verzending? Vandaag of morgen?Anoniem: 297792 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:34:
Net de orderbevestiging gekregen. Snel, gister om 12:15 bestelling geplaatst met bankoverschrijving.
Verwachte verzenddatum 10 april, leverdatum 16-17 april.
Specs: Macbook 2.0 + 4GB SDRAM & 160GB HD (CTO)
Wordt vervolgd...
Ja allebei in een keer.Anoniem: 297792 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:04:
[...]
Beter, veel plezier. Printer ook al binnen?
Ben nu flink aan het genieten
Scheelt heel wat dagen, van 17-20 april naar 14 april , en m dan in eens op de 9e al hebben
Kreeg vanochtend pas mijn trackingnummer, en toen stond er dat hij uit Apeldoorn was vertrokken, en dus onder weg was naar mij
Ben benieuwd wanneer mijn MB wordt verzonden..BigJeff schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:22:
[...]
Ja allebei in een keer.
Ben nu flink aan het genieten
Scheelt heel wat dagen, van 17-20 april naar 14 april , en m dan in eens op de 9e al hebben
Kreeg vanochtend pas mijn trackingnummer, en toen stond er dat hij uit Apeldoorn was vertrokken, en dus onder weg was naar mij
Vanmiddag gebeld, sindsdien staat de satus op "Klaargemaakt voor verzending
" Iemand ervaring over hoelang het nu duurt?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 297792 op 09-04-2009 16:21 ]
Ad Astra Per Aspera
Wanneer heb jij besteld en betaald?Tenesmia schreef op donderdag 09 april 2009 @ 18:58:
Mijn 24", 2.93 Ghz Imac met HD4850 is vanmorgen verzonden, volgens UPS nu in Shanghai... spannend ...
![]()
Verwachte leverdatum 14 april. Specs MB 2.0 CTO.
Ik heb gisteravond het standaardmodel van de MacBook Pro besteld en het geld gelijk overgemaakt.
Wat me wel opviel is dat de verzenddatum normaal binnen 24 uur is, maar omdat ik hem via Surfspot bestelde (12% korting) was het opeens 2 werkdagen. Iemand dit ook al eens gehad?
Heb de 7'de besteld, gelijk betaald met creditcard ...
Ad Astra Per Aspera
maart of april?Tenesmia schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:21:
[...]
Heb de 7'de besteld, gelijk betaald met creditcard ...
SHANGHAI,
CN 04/10/2009 7:12 P.M. EXPORT SCAN
04/10/2009 7:05 P.M. HUB SCAN
04/10/2009 11:39 A.M. ORIGIN SCAN
CN 04/10/2009 11:09 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
Kortom hij staat al 24 uur op deze status. Komt dit door het weekend en moet ik mij geen zorgen maken en even geduld hebben?
Hij de eerste dag meteen al vast en later nog een paar keer..
Airport knalt er soms uit en soms zegt hij zelfs dat er geen airport kaart geinstalleerd is

Kl****, al gebeld met Apple Store? Kan een opstart 'bugje' zijn. Vriendin van mij had het ook.BigJeff schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 14:13:
Nou , die van mij kan dinsdag al weer terug =.=
Hij de eerste dag meteen al vast en later nog een paar keer..
Airport knalt er soms uit en soms zegt hij zelfs dat er geen airport kaart geinstalleerd is
[afbeelding]
PS. Hoe was jouw ups trackingverloop? Mijn status is al dik 24 uur niet veranderd.
Ben net bij Xando geweest hier in Enschede, en die zeiden van kom dinsdag maar terug dan sturen we ' m op naar Zwolle (uiteraard wel eerst naar gekeken).Anoniem: 297792 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 14:59:
[...]
Kl****, al gebeld met Apple Store? Kan een opstart 'bugje' zijn. Vriendin van mij had het ook.
PS. Hoe was jouw ups trackingverloop? Mijn status is al dik 24 uur niet veranderd.
Mijn UPS tracking verloop was er eerlijk gezegd niet..
Afgelopen donderdag stond er op de Apple site pas de vervoerder en het tracking nummer, toen ik daarna bij UPS keek , was hij al onderweg naar mij, 3-4 uur later had ik 'm in huis..
Klopt geen zak van dus.. Dan zou die dus een maand lang klaar staan voordat ze hem shippen
Vind het wel vaag maar ben wel blij dat ze daar niet aan pasen doen etc
Is jou "Klaargemaakt voor verzending" status al veranderd?Anoniem: 297792 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:22:
[...]
Ben benieuwd wanneer mijn MB wordt verzonden..
Vanmiddag gebeld, sindsdien staat de satus op "Klaargemaakt voor verzending
" Iemand ervaring over hoelang het nu duurt?
Ja, inmiddels met UPS verzonden:Executor16 schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:51:
[...]
Is jou "Klaargemaakt voor verzending" status al veranderd?
SHANGHAI, CN 12/04/2009 1:14 VERTREKSCAN
INCHEON, KR 12/04/2009 10:04 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 12/04/2009 20:38 IMPORTSCAN
Hopelijk wordt het pakket dinsdag bezorgd. Kennelijk heeft het weekend en Pasen invloed op de verzending. Op 10 april heeft UPS hem al opgehaald.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 297792 op 12-04-2009 21:21 . Reden: Status update ]
[ Voor 10% gewijzigd door Executor16 op 12-04-2009 23:02 ]
...vliegtuig.Executor16 schreef op zondag 12 april 2009 @ 17:49:
Hopelijk gaat die van mij ook met de eerst volgende boot
Via Shanghai naar Korea dan, direct of via Polen, naar Duitsland. Vanaf daar naar een distributiecentrum voor jouw regio.
Staat die van jou ook nog steeds in Keulen ?Tenesmia schreef op donderdag 09 april 2009 @ 18:58:
Mijn 24", 2.93 Ghz Imac met HD4850 is vanmorgen verzonden, volgens UPS nu in Shanghai... spannend ...
![]()
Sinds wanneer staat íe van jouw in Keulen? Die van mij sinds gisterenmiddag.ewf2003 schreef op maandag 13 april 2009 @ 10:09:
[...]
Staat die van jou ook nog steeds in Keulen ?
Sinds eergisteren... Ik hoop dat hij morgen geleverd wordt.Anoniem: 297792 schreef op maandag 13 april 2009 @ 12:11:
[...]
Sinds wanneer staat íe van jouw in Keulen? Die van mij sinds gisterenmiddag.
KOELN (COLOGNE),
DE 11/04/2009 3:24 DEPARTURE SCAN
Yup, staat ook nog in Keulen volgens UPS ... zou morgen aan moeten komen hier ( Groningen ) ... lijkt me een eind ? ...ewf2003 schreef op maandag 13 april 2009 @ 10:09:
[...]
Staat die van jou ook nog steeds in Keulen ?
Ad Astra Per Aspera
Dit topic is gesloten.