limboroger schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:24:
[...]
even dit rijtje bijwerken:
14 nov: Mail dat mijn printer (Canon mx310) niet meer leverbaar was: of ik akkoord ging met de Canon Pixma MP540. Gisteren (kon pas tijdens kantooruren) gebeld dat ik hiermee akkoord ging. Mooi dingetje voor een tientje hoor.
17 nov: Printer klaargemaakt voor bestelling
18 nov: Printer verzonden (in behandeling door UPS, maar het nummer komt overeen met het Apple-leveringsnummer en is dus niet te gebruiken)
Bij mijn macbook en ipod zijn geen updates meer sinds 14 nov helaas. Al verwacht ik vandaag iets door die 18 nov wat achter het bericht staat sinds de 14e.
Verwachte aankomst printer: 19 nov
Verwachte aankomst macbook en ipod: 24 (verzendscherm) / 25 (statusscherm) nov
M'n printer is 5 min geleden door UPS hier afgeleverd. Een update voor de geïnteresseerden:
18-nov Printer te tracen bij UPS
18-nov Macbook en ipod: overdracht aan laatste vervoerder
19-nov Printer: wordt bezorgd
19-nov Printer: klaar voor bezorging bij klant
19-nov Pinter is hier afgeleverd
19-nov Macbook en ipod: Onderweg naar klant (2e maal)
@DaSchop: "Ontvangen factuurgegevens" blijft hij toch wel een tijd op staan. Hierna volgt "in transit." Dit is het eigenlijke track&trace.. Hierin staat dan weer op de onderste regel "Factureringsgegevens ontvangen" (omgedraaide van net).
Van de tijden bij UPS snap ik ook niets, ook al houd ik rekening met tijdzone ET. "Ontvangen factuurgegevens" t.o.v. de rest. Ach, ik weet nu hoe het bij m'n macbook en ipod zal verlopen. Wellicht handig voor degenen die nog leveringen gaan krijgen: tussen het krijgen van de T&T-code en de daadwerkelijke aflevering zat bij mij 18h (voor de printer dus, die al in NL was). Wellicht gaat het anders voor m'n custom Macbook uit Sjanghai.
Track&Trace Printer UPS:
18-nov Ontvangen factuur gegevens (Dit duurde zo'n 10h)
19-nov In transit
19-nov Afgeleverd (11.30h)
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
ROTTERDAM,
NL 19/11/2008 4:00 WORDT AFGELEVERD
19/11/2008 4:00 IMPORTSCAN
NL 18/11/2008 8:08 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN |
[
Voor 7% gewijzigd door
limboroger op 19-11-2008 11:56
]