Levertijd Apple producten Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste
Acties:
  • 114.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
jaaa, de ups is hier net ook langs geweest :)

typ dit nu ook van mijn nieuwe macbook. Erg netjes, de 12e verzonden en nu al ontvangen(MB 2.0 CTO met dvi kabel en remote)

tijd om eens even mee te gaan zitten spielen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_Boy
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 09:03
Ik ging toch maar ff bij mn ouders langs... en ja hoor daar stond die!
Wat een prachtig apparaat !!!

Alleen heeft mijn MBP krassen op de voorkant..:( gelijk apple gebeld en er werd mij gevraagd of ik een vergoeding wou van €70... maarja dat vind ik wel een beetje te weinig. Dus voor een nieuwe gevraagd en die wordt opgestuurd, kan 2 weken duren...

MBP 2.4 +7200 RPM+apple remote+ miniDP to VGA+ HP printer

Besteld 31 oktober
Betaling binnen op 3 november
Verwachte datum 18 november
Ontvangen 14 november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:43
MBP 15.4/2.4/CTO (4GB + US-KYBD)
HP PHOTOSMART C4480

[11-11 17u] Uw Apple bestelling W87418xxx is ontvangen
[12-11 10u] Uw Apple bestelling W87418xxx wordt verwerkt
[15-11 10u] Uw Apple bestelling W87418xxx is verzonden

Verwachte bezorgdatum: 26 Nov 2008

Strak op schema dus en eerdere ervaringen met de verwachte bezorgdata van Apple vertellen me dat ik donderdag of misschien zelfs woensdag al prijs heb. :)

Overigens besteld met m'n ADC Student Membership, als dat wat uit zou mogen maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Z-Dragon op 15-11-2008 11:33 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:05
Bij Correct Rotterdam lag gisteren de Alu MacBook 2.4 ghz op voorrraad. Dit weekend is er Apple Event waarbij je Mac Office gratis krijgt. Dus voor mij geen levertijden, alleen nog een keer wat accessoires bestellen.

Correct.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik kan vanwege "technische storing" niet inloggen bij apple order status. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wel.

Besteld: 26 oktober
Verwachte bezorgdatum: 25 november

Gewoon een maand he... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:05:
Bij mij wel.

Besteld: 26 oktober
Verwachte bezorgdatum: 25 november

Gewoon een maand he... 8)7
Heb je hem niet laten splitsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:14:
[...]

Heb je hem niet laten splitsen?
Ja ik heb hem laten splitsen maar bij mijn printer staat er geen verwachte leverdatum, alleen bij mijn MBP.

Besteld: 26 Okt
Verzonden op: Nov 14, 2008
Product Aantal
CANON MX310 OFFICE ALL-IN-ONE-INT Aantal 1

Verzonden op: Nov 14, 2008
Verwachte leverdatum: 26 Nov, 2008
Product Aantal
MBP 15.4/CTO Aantal 1
Maatwerkoptie

Als ik dan op 'Volg deze zending' klik dan staat er bij verwachte bezorgdatum 25 Nov. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
Ik kan me zelf wel van het dak gooien nu, vanochtend is UPS al langs geweest en ik ben door de deurbel heen geslapen...

Waarom hebben ze niet overal zulke relaxte chaufeurs die opbellen/later nog eens langs rijden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Mythrill schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:37:
Ik kan me zelf wel van het dak gooien nu, vanochtend is UPS al langs geweest en ik ben door de deurbel heen geslapen...
Je kan jezelf ook voor de UPS bus gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Mythrill schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:37:

Waarom hebben ze niet overal zulke relaxte chaufeurs die opbellen/later nog eens langs rijden ;(
:D :')

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Oh noes ;( Zaterdag de 15e geld overgemaakt, nu een email in de bus:
Verzending: 4 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 28 Nov, 2008 - 01 Dec, 2008.
Voor een iMac 24" (3.06GHz) en een mini-dvi2dvi adapter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen zondag pats boem nieuwe macbook viel uit. Krijg hem niet meer aan en heb vandaag apple gebeld. Krijg dus een nieuwe vanuit china opgestuurd en moet de kapotte laten ophalen door TNT. Hij zou binnen 24 uur verscheept moeten worden dus hopelijk op donderdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 15:05

Blonde Tux

<advertisement>

Misch iets offtopic:

exact 2 weken geleden mun MBP weggebracht voor reparatie.

Afgelopen zaterdag een belletje gehad dat ie klaar was.

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Dit topic is enkel en alleen voor het melden van levertijden. Problemen horen in een apart topic :)

[ Voor 74% gewijzigd door Daedalus op 18-11-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
vandaag kan ik mijn MBP ophaalen bij macme groningen.
kan bijna niet wachten.
over een paar minuten kan ik er heen.

-edit-
nou ik kom net bij macme weg.
en je raad het nooit mijn betaaling in termijnen word niet goed gekeurd.
naja maar even kijken of ik iets met me ouders kan regelen.

[ Voor 42% gewijzigd door sk1nny666 op 18-11-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:44
limboroger schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:02:
Mijn ipod en macbook staan nu ook op verzonden, na gisteren op klaargemaakt voor verzending te hebben gestaan. Printer komt wel over een maandje ofzo..

4 nov: besteld (wordt beoordeeld)
7 nov: mail met betalingsgegevens en dus betaald
10 nov: betaling ontvangen (wordt verwerkt/nog niet verzonden)
13 nov: klaargemaakt voor verzending en order gesplitst (printer apart)
14 nov: ipod en macbook verzonden
14 nov: onderweg naar klant - verzending op schema - 18 dec

Verwachte levering bij orderstatus: 25 nov
Verwachte levering bij verzendstatus: 24 nov
even dit rijtje bijwerken:

14 nov: Mail dat mijn printer (Canon mx310) niet meer leverbaar was: of ik akkoord ging met de Canon Pixma MP540. Gisteren (kon pas tijdens kantooruren) gebeld dat ik hiermee akkoord ging. Mooi dingetje voor een tientje hoor.
17 nov: Printer klaargemaakt voor bestelling
18 nov: Printer verzonden (in behandeling door UPS, maar het nummer komt overeen met het Apple-leveringsnummer en is dus niet te gebruiken)

Bij mijn macbook en ipod zijn geen updates meer sinds 14 nov helaas. Al verwacht ik vandaag iets door die 18 nov wat achter het bericht staat sinds de 14e.

Verwachte aankomst printer: 19 nov
Verwachte aankomst macbook en ipod: 24 (verzendscherm) / 25 (statusscherm) nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
Vol trots typ ik hier vanaf mijn nieuwe macbook 2.4 4GB!!! Vooralsnog lijkt hij in perfecte staat te zijn, geen krasjes, nog geen dooie pixels ontdekt, maar dit moet ik nog even goed testen en ook geen scheve toetsen. Wat een prachtapparaat :)
Besteld: 29 oktober
Verzonden: 6 november
Verwachte leverdatum: 17 november

Printer ontvangen: 7 november
iPod ontvangen: 13 november
Macbook ontvangen: 18 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Drazor schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:47:
Mijn Macbook Pro is gisteren onverwacht aangekomen. Op 30 oktober heb ik hem besteld.
Niet de standaard, maar CTO. Veranderingen zijn US Keyboard, 2,8 ghz processor en de 250gb 7200rpm harde schijf. Verzonden op 5 november via Walsh International. Verwachte leverdatum is toen vervroegd van 19 november naar 14 november. Sinds dat bericht niets meer vernomen tot gisteren, toen werd hij rond 12u geleverd. Op de apple website staat trouwens nog steeds 'Onderweg naar klant - verzending op schema'.

Kwam er pas later achter dat er een printeractie was. Eergisteren even gemaild naar Apple en ze zouden ervoor zorgen dat ik deze alsnog ontvang en tevens nog in aanmerking zou komen voor de korting. Het lukte ze echter niet om de verzendkosten te annuleren en daarom kreeg ik een mailtje met de vraag of ik mijn bankrekeningnummer wilde verstrekken zodat ze dat geld terug konden boeken.

Overal niet ontevreden over de snelheid van bezorging. Volgende keer zou een mailtje handig zijn om de dag aan te geven waarop hij geleverd wordt. Toevallig was er nu iemand thuis die hem aan kon nemen, maar dat had dus voor hetzelfde geld neit zo kunnen zijn. Service was super.
Ik heb dus net ook gebeld of ik nog in aanmerking kon komen voor een printer. Nee werd er gezegd, gezien het niet op 1 factuur staat. Hoe is dit bij jou opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrijdagavond mijn MBP besteld. Kreeg ik zaterdag meteen een mail dat het pakje aan UPS is overgeleverd. Gisteren trace gegevens..

Met de volgende meldingen:
UTRECHT,
NL 18/11/2008 4:56 WORDT AFGELEVERD
18/11/2008 4:56 IMPORTSCAN
18/11/2008 4:20 BESTEMMINGSSCAN
18/11/2008 4:15 AANKOMSTSCAN
AMSTERDAM,
NL 18/11/2008 2:15 VERTREKSCAN
NL 17/11/2008 1:48 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Ik woon 10 kilometer van Utrecht vandaan, van 9 tot 11 was er niemand thuis(de rest van de dag wel) geen briefje in de deur van UPS.. :D
En ik heb mijn pakketje nog niet!

Wat een fijne bezorgingsdienst is UPS, beetje mij blij maken met zonder pakketje.... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Ik heb inmiddels een "Trackingsnummer vervoerder" van Apple voor UPS.

De Apple website geeft "19 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar)" aan als verwachte bezorgdatum, vandaag dus. Gisteren ochtend stond die nog op 21 nov.
Maar de UPS website geeft alleen "Status: Ontvangen factuur gegevens" aan.

Beetje onduidelijk...

(besteld op 5 nov, verzonden op 12 Nov)

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
limboroger schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:24:
[...]

even dit rijtje bijwerken:

14 nov: Mail dat mijn printer (Canon mx310) niet meer leverbaar was: of ik akkoord ging met de Canon Pixma MP540. Gisteren (kon pas tijdens kantooruren) gebeld dat ik hiermee akkoord ging. Mooi dingetje voor een tientje hoor.
17 nov: Printer klaargemaakt voor bestelling
18 nov: Printer verzonden (in behandeling door UPS, maar het nummer komt overeen met het Apple-leveringsnummer en is dus niet te gebruiken)

Bij mijn macbook en ipod zijn geen updates meer sinds 14 nov helaas. Al verwacht ik vandaag iets door die 18 nov wat achter het bericht staat sinds de 14e.

Verwachte aankomst printer: 19 nov
Verwachte aankomst macbook en ipod: 24 (verzendscherm) / 25 (statusscherm) nov
M'n printer is 5 min geleden door UPS hier afgeleverd. Een update voor de geïnteresseerden:

18-nov Printer te tracen bij UPS
18-nov Macbook en ipod: overdracht aan laatste vervoerder
19-nov Printer: wordt bezorgd
19-nov Printer: klaar voor bezorging bij klant
19-nov Pinter is hier afgeleverd
19-nov Macbook en ipod: Onderweg naar klant (2e maal)

@DaSchop: "Ontvangen factuurgegevens" blijft hij toch wel een tijd op staan. Hierna volgt "in transit." Dit is het eigenlijke track&trace.. Hierin staat dan weer op de onderste regel "Factureringsgegevens ontvangen" (omgedraaide van net).

Van de tijden bij UPS snap ik ook niets, ook al houd ik rekening met tijdzone ET. "Ontvangen factuurgegevens" t.o.v. de rest. Ach, ik weet nu hoe het bij m'n macbook en ipod zal verlopen. Wellicht handig voor degenen die nog leveringen gaan krijgen: tussen het krijgen van de T&T-code en de daadwerkelijke aflevering zat bij mij 18h (voor de printer dus, die al in NL was). Wellicht gaat het anders voor m'n custom Macbook uit Sjanghai.

Track&Trace Printer UPS:
18-nov Ontvangen factuur gegevens (Dit duurde zo'n 10h)
19-nov In transit
19-nov Afgeleverd (11.30h)

Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
ROTTERDAM,
NL 19/11/2008 4:00 WORDT AFGELEVERD
19/11/2008 4:00 IMPORTSCAN
NL 18/11/2008 8:08 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[ Voor 7% gewijzigd door limboroger op 19-11-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is mijn trackingsnummer vervoerder zichtbaar geworden, maar naar welke site moet ik nu gaan? Er staat bij naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER

Bij mijn printer staat: Shipped on: Nov 14, 2008 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
Tracking #: ***********
Bij mijn MBP: Shipped on: Nov 14, 2008 via Merge In Tnst NL Til

Alleen bij mijn MBP staat er geen trackingnummer.

Ik snap er niks van :S

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Laatst online: 21:07
Met de tracking informatie van Kuhne & Nagel kan je helaas niks. Pas als je die van de UPS hebt, kan je 'm traceren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:23:
Vandaag is mijn trackingsnummer vervoerder zichtbaar geworden, maar naar welke site moet ik nu gaan? Er staat bij naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER

Bij mijn printer staat: Shipped on: Nov 14, 2008 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
Tracking #: ***********
Bij mijn MBP: Shipped on: Nov 14, 2008 via Merge In Tnst NL Til

Alleen bij mijn MBP staat er geen trackingnummer.

Ik snap er niks van :S
Edit:
Met NL Distribution Center valt wèl te tracen! (Zie m'n volgende post)

Mijn printer is vandaag geleverd en mijn macbook en ipod zijn nu alweer van status veranderd vandaag:

19-nov Macbook en ipod: Onderweg naar klant (2e maal)
19-nov Macbook en ipod: Bezorging gepland door laatste vervoerder

Hierbij staat nu ook NL Distribution Center met de interne code van Apple. (Zie volgende post) Geplande leveringsdatum staat nog steeds op de 24e namelijk..

[ Voor 14% gewijzigd door limboroger op 19-11-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
'NL DISTRIBUTION CENTER' staat niet voor UPS of TNT maar voor IEC Logistics/Flextronics Global Services. Die hebben een volgsysteem, maar dat heeft me nog niet verder geholpen.

[ Voor 2% gewijzigd door Z-Dragon op 19-11-2008 17:30 . Reden: onjuiste info. ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
SFRtje schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:08:
[...]

Dat gaat helaas niet op. Mijn pakket werd via Walsh verstuurd, vanochtend ging de status op "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum" en kreeg een trackingnummer. Nu voer ik dat in op de UPS site en tada, ik krijg mn pakket te zien. Status UPS: ontvangen factuur gegevens.

Even voor andere; ik had mn trackingnummer van 10 cijfers beginnend met 8080 van de apple site gehaald (naam vervoerder is trouwens: NL DISTRIBUTION CENTER.) en deze ingevuld bij 'Traceren volgens referentie' van UPS.
Even een quote van een hele tijd terug. GOT search roeleert (zoals altijd!)

Ik kan m'n macbook en ipod nu wel traceren :) NL DISTRIBUTION CENTER loopt via UPS en kun je track & tracen door 'traceren volgens referentie.' De rest wijst zich wel enigzins vanzelf. Ik was in de war omdat het T&T nummer van m'n printer eerst ook gelijk was aan het interne nummer van Apple en later veranderd werd in een 1Z291XXX-nummer, maar daar stond wel al meteen UPS bij en niet NL DISTRIBUTION CENTER.

Beide pakketten (0,1 kg en 4,0 kg) staan nog op "Ontvangen factuurgegevens." Toen dat gister bij mijn printer stond duurde het nog 10 uur voor het echte tracen begon en in totaal 18 uur voordat hier aangebeld werd. Dus ik heb 'm wel voor het weekend denk ik. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Verrek, je hebt gelijk. Dan is de topic die ik las alweer achterhaald. Ook hier momenteel 'Ontvangen factuurgegevens'.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Ik heb inmiddels al zo'n 26 uur "Ontvangen factuur gegevens" op mijn MBP en printer (zelfde tracking nummer). Ik had eerst ook het interne Apple nummer en iets later het UPS nummer. applestore.bridge-point.com geeft nog steeds 19 nov als verwachte bezorgdatum aan alhoewel mij dat inmiddels nogal sterk lijkt.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
En wat staat als huidige status op bridge-point.com?

Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
of
Wordt bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naam vervoerder is net bij mij veranderd naar UPS, nu kan ik hem wel traceren! Ik zie dat ik 2 pakketten krijg terwijl ik bij Apple heb doorgegeven om ze te laten splitsen..:S

De verwachte bezorgdatum stond vanochtend nog op 24 november en is nu veranderd naar 20 november, dat is morgen dus!

De status bij UPS is "Ontvangen factuurgegevens"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
Het gaat enorm snel vandaag :D Nu weer enkele updates:

19-nov Macbook en ipod:
Bestelling verzonden
UPS T&T-nummer gekregen (nu dus direct te benaderen op UPS-site ipv 'traceren volgens referentie')
verwacht op 20 november ipv 24 november

Bovendien is mijn T&T versprongen:
19-nov 14.00 Ontvangen factuur gegevens
19-nov 18.41 In transit

EINDHOVEN, BEST,
NL 19/11/2008 17:58 HERKOMSTSCAN
NL 19/11/2008 10:08 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Nu is maar 1 van de 2 pakketten versprongen naar 'in transit,' maar zoals wel vaker gelezen zullen ze dan wel samen aankomen morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

EINDHOVEN, BEST,
NL 19/11/2008 18:35 DESTINATION SCAN
19/11/2008 18:35 IMPORT SCAN
NL 18/11/2008 8:08 BILLING INFORMATION RECEIVED
Huidige bezorgstatus Klaar voor bezorging bij klant 19 Nov 2008
Pfft.. hij is gewoon in Best. Daar kan ik naartoe fietsen vanaf hier...
Dan zal het hem morgen wel worden. Jammer alleen dat ik de hele dag niet thuis ben... dan maar hopen op huisgenoten. Wat doet UPS als je niet thuis bent? Naar het postkantoor brengen? Of volgende dag terug komen ofzo?

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Dan komen ze de volgende werkdag terug ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow mijn status is vandaag al 3x veranderd, hij staat nu op 'In transit'. Morgen wordt ie dan eindelijk afgeleverd, ik hoop niet te laat want ik moet 's middags al naar school!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook een Macbook Pro besteld 2.53 :*)
Ik verwacht hem deze week binnen... Ben ook een nieuwe apple gebruiker, altijd met windows gewerkt maar toch eens de overstapt gewaagd!! :9~ Apple heeft zoveel beter nagedacht over een hoop dingen.. als ik het verschil zie met jongens in mijn klas met een apple en een mac... Dan weet ik het wel! Ik laat snel weten hoe het me bevalt!!! Maar kan niet anders dan dat dat goed zal zijn.... :9

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 09:06
Ik wacht nu al 4 weken en heb nog steeds niet binnen gehad (MBP 2.53, 250GB HD (7200 RPM), US-tikplank)... :S

[ Voor 0% gewijzigd door xsess op 20-11-2008 06:42 . Reden: RMP gewijzigd in RPM ;) ]

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Verwijderd

Vervolg:
UTRECHT,
NL 20/11/2008 4:27 WORDT AFGELEVERD
20/11/2008 4:27 IMPORTSCAN
UTRECHT,
NL 19/11/2008 21:18 BESTEMMINGSSCAN
19/11/2008 21:18 IMPORTSCAN
19/11/2008 4:41 WORDT AFGELEVERD
19/11/2008 4:41 IMPORTSCAN
UTRECHT,
NL 18/11/2008 21:34 BESTEMMINGSSCAN
18/11/2008 21:34 IMPORTSCAN
18/11/2008 4:57 WORDT AFGELEVERD
18/11/2008 4:57 IMPORTSCAN
18/11/2008 4:20 WORDT AFGELEVERD
18/11/2008 4:15 AANKOMSTSCAN
AMSTERDAM,
NL 18/11/2008 2:15 VERTREKSCAN
NL 17/11/2008 1:48 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Gisteren gebeld waarom het niet bezorgt was, kreeg ik te horen dat het 1 keer mogelijk is dat ze niet langskomen. En daarna zouden ze wel langs komen! Gisteren zijn ze dus weer niet langs geweest. Dus net weer gebeld, alleen omdat het een Apple pakket is kan ik geen klacht in dienen bij UPS direct. Maar alleen bij Apple. Dus dan ga ik dat maar even doen, maar die zijn pas om 9h aanwezig.

Belachelijk slechte service van UPS zeg... |:(

Verwijderd

mijn eerste mbp komt eraan :)

APELDOORN,
NL 20/11/2008 7:20 WORDT AFGELEVERD
20/11/2008 7:20 IMPORTSCAN
20/11/2008 7:09 BESTEMMINGSSCAN
20/11/2008 7:09 IMPORTSCAN
AMSTERDAM,
NL 20/11/2008 3:00 VERTREKSCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 19/11/2008 18:05 HERKOMSTSCAN
NL 19/11/2008 8:07 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

• Z-Dragon
Z-Dragon schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:31:
HP PHOTOSMART C4480

[11-11 17u] Uw Apple bestelling W87418xxx is ontvangen
[12-11 10u] Uw Apple bestelling W87418xxx wordt verwerkt
[15-11 10u] Uw Apple bestelling W87418xxx is verzonden

Verwachte bezorgdatum: 26 Nov 2008

Strak op schema dus en eerdere ervaringen met de verwachte bezorgdata van Apple vertellen me dat ik donderdag of misschien zelfs woensdag al prijs heb. :)

Overigens besteld met m'n ADC Student Membership, als dat wat uit zou mogen maken.
ROTTERDAM, NL
20/11/2008 8:04 WORDT AFGELEVERD
20/11/2008 8:04 IMPORTSCAN
20/11/2008 3:47 BESTEMMINGSSCAN
20/11/2008 3:47 IMPORTSCAN
NL
19/11/2008 8:07 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Héél even nog en m'n schatting klopte dus. >:)

^ Wat hij zegt.

• limboroger
Na gisteren m'n printer zal vandaag toch echt m'n eerste echte appeltje in m'n bezit komen :)

20-nov Macbook en ipod: wordt bezorgd
20-nov Macbook en ipod: Klaar voor bezorging bij klant

T&T van UPS:

ROTTERDAM,NL 20/11/20085:43WORDT AFGELEVERD
20/11/20085:43IMPORTSCAN
20/11/20085:04BESTEMMINGSSCAN
20/11/20085:04IMPORTSCAN
EINDHOVEN, BEST,NL19/11/200817:58HERKOMSTSCAN
NL19/11/200810:08FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Andere pakketje iets minder uitgebreid, maar komt op zelfde neer. Ik krijg m'n 1e macbook!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
AMSTERDAM,
NL 20/11/2008 4:44 WORDT AFGELEVERD
20/11/2008 4:44 IMPORTSCAN
20/11/2008 1:31 BESTEMMINGSSCAN
20/11/2008 1:31 IMPORTSCAN

Ik hoop dat ze hem vanavond komen bezorgen want ik ben aan het werk overdag. Of als de chauffeur even 2min. voodat hij aankomt belt dan kan ik naar huis sjeesen :P

vtec just kicked in yo!

• Jolly_Jumper
Had je briefje moeten ophangen met 't verzoek om je even te bellen als ie voor de deur staat :P.

• xerix
Jolly_Jumper schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:41:
Had je briefje moeten ophangen met 't verzoek om je even te bellen als ie voor de deur staat :P.
Toen ik vanochtend weg ging wist ik nog niet dat ze vandaag zouden komen ;) Ga zo wel even naar huis een briefje ophangen.

vtec just kicked in yo!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

EINDHOVEN, BEST,
NL 20/11/2008 2:35 OUT FOR DELIVERY
20/11/2008 2:35 IMPORT SCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 19/11/2008 18:35 DESTINATION SCAN
19/11/2008 18:35 IMPORT SCAN
NL 18/11/2008 8:08 BILLING INFORMATION RECEIVED
Ok, ik ben tot half 2 thuis, KOMT U MAAR!

edit: kan UPS niet gewoon GPS zendertjes met een netwerk in de auto's leggen? Geef al die gasten een iPhone met GPS Tracker, bespaart de klant een hoop zorgen...

[ Voor 21% gewijzigd door DaSchop op 20-11-2008 10:52 ]

>> Bastiaan

• Z-Dragon
*O* Uitpakken! *O*

^ Wat hij zegt.

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Ik las laatst ergens dat ze wachten op UPS busjes in de middeleeuwen als martelmethode gebrukkte als het vierendelen niet werkte... kan ik begrijpen.

>> Bastiaan

• limboroger
2 minuten geleden de bel! Woohoo, hier ook uitpakken! :*)

Trace MB UPS: 1Z 291 Y08 68 4731 618 0
19-nov 14.00 Ontvangen factuur gegevens
20-nov 4.11 In transit
20-nov 12.23 Afgeleverd

en dat na op 15 oktober begonnen te zijn met bestellen..

Besteld 4 nov
Betaald 7 nov
Verzonden 14 nov
Geleverd 20 nov

Verwijderd

Ik heb afgelopen maandag mail gehad dat mijn bestelling verzonden was! en aangezien hij uit Ierland komt zal het zeker 4 tot 5 dagen duren.. Daarom hoopte ik vandaag of morgen!! maar Ik ben bang dat dat dan toch begin volgende week wordt..He maar Xsess, 4 weken wachten al??? Ik heb mijn mbp donderdag 13 Nov. besteld, En ik zou hem voor de 26e binnen moeten hebben..
Mbp 2,53 GHz, 4GB ddr3, 320 GB 7200rpm + Mighty mouse..
Kan haast niet wachten!!!!!!!!!!! :D

• xerix
Ben net even naar huis gegaan om een briefje op te hangen voor de UPS bezorger. Sta ik voor m'n deur komt meneer net met z'n steekkarretje aangereden :D Dus ik de doos meegenomen naar werk en zit nu op m'n MBP te typen :) Heb alleen wel een dooie pixel midden in het scherm :(

vtec just kicked in yo!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Check. De doos staat hier naast me, huisgenoot was net even 5 min thusi toen de bezorger kwam. Foto's komen binnenkort in het daarvoorbestemde topic.

>> Bastiaan

Verwijderd

APELDOORN,
NL 20/11/2008 7:21 WORDT AFGELEVERD
20/11/2008 7:21 IMPORTSCAN
20/11/2008 7:07 BESTEMMINGSSCAN
20/11/2008 7:07 IMPORTSCAN
AMSTERDAM,
NL 19/11/2008 23:15 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 19/11/2008 21:30 VERTREKSCAN
19/11/2008 19:47 HERKOMSTSCAN

Ben net terug van school en ik zie niks in mijn brievenbus dus ze zijn niet langs geweest... :s Of stoppen ze geen briefje in de brievenbus als ze langs zijn geweest?

Verwijderd

status: CORRECT STRAATNR NODIG VOOR BEZORGING. UPS PROBEERT DEZE INFORMATIE TE KRIJGEN.

heeft iemand dit al eens gehad bij ups??

mijn gegevens bij apple kloppen wel.
wat een stom van ups.

Verwijderd

Neeeee!!! Ik ging net heel ff snel boodschappen doen en je raad het al... UPS was daarna langs geweest!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:03:
APELDOORN,
NL 20/11/2008 7:21 WORDT AFGELEVERD
20/11/2008 7:21 IMPORTSCAN
20/11/2008 7:07 BESTEMMINGSSCAN
20/11/2008 7:07 IMPORTSCAN
AMSTERDAM,
NL 19/11/2008 23:15 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 19/11/2008 21:30 VERTREKSCAN
19/11/2008 19:47 HERKOMSTSCAN

Ben net terug van school en ik zie niks in mijn brievenbus dus ze zijn niet langs geweest... :s Of stoppen ze geen briefje in de brievenbus als ze langs zijn geweest?
Wordt afgeleverd != is afgeleverd :p.

🌞🍃

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:30:
Neeeee!!! Ik ging net heel ff snel boodschappen doen en je raad het al... UPS was daarna langs geweest!
Aiiii dat is even vette pech hebben!!!! 5 min weg.. jij kan goed gokken zeg.. Alleen wel verkeerd..;)
Maarja heb je geluk.. kan je morgen aan de slag als hij nog een keer langskomt.. heb je het hele weekend wat te doen toch.. :D

Mijn mbp zal denk ik pas maandag of dinsdag komen.. als ik data's vergelijk van andere met mijn bestelling!!!
ohhh wachten duurt altijd zo lang he....

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
Maandag nieuwe MBP besteld, nadat andere DOA geleverd is en kijk eens, het kan wel snel:

EINDHOVEN, BEST,
NL 11/20/2008 5:28 P.M. ORIGIN SCAN
NL 11/20/2008 8:09 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Status: In Transit - On Time

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Verwijderd

damn.. dat is zeker snel!! dit is mijn bestelling:
Verzonden naar OOSTERHOUT GLD, NL 17 Nov 2008
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 26 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 20 Nov 2008
Ondertekend door

Kan met mijn track&trace nummer nog steeds niks doen!!!
Als ik bij UPS kijk, krijg ik geen resultaat...

Maarja misschien als ik het goed lees.. wordt hij pas de 20e echt verzonden.. en zal t dan nog 4 werkdagen duren!!! Ohneee woensdag dan pas binnen?????? :X

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 18:39 ]

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:30:
Je zorgt toch al dat je ver van te voren hebt gehamsterd voor 2 weken tijd :+

Bij mij is de bezorger op dezelfde dag nóg een keer langs geweest. Hij belde kort daarvoor om te vragen of ik op dat moment wel thuis was. En dat was ik! :)

Verwijderd

Ik kwam net uit school en had nog niet gegeten dus super erg honger. Ben ook alleen thuis dus ik moest wel wat gaan halen....

Wel geluk dat jij een aardige bezorger had! :)

• Neejoh
Verzonden naarE'OORD, NL19 Nov 2008
Verwachte bezorgdatum27 Nov 2008
(Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatusOnderweg naar klant – verzending op schema21 Nov 2008

Een dag eerder als in het laatste mailtje *O*

Verwijderd

Maarja.. wanneer dacht je dan dat hij binnenkomt? iig voor de 27e ja! maar denk niet morgen toch? bij mij stond 20 ipv 21 zoals bij jouw...

• sk1nny666
hij is der der dan eindelijk.
mijn eerste berigtje via mijn gloed nieuwe macbook pro.
me is so happy

• Neejoh
Have fun sk1nny666!
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:25:
Maarja.. wanneer dacht je dan dat hij binnenkomt? iig voor de 27e ja! maar denk niet morgen toch? bij mij stond 20 ipv 21 zoals bij jouw...
Lijkt me dat hij gewoon donderdag (over precies een week) binnen komt, right? Ik ga er niet van uit dat hij eerder komt, en donderdag is ook de eerste dag dat er iemand de hele dag thuis is. Zou dus wel mooi uit komen in mijn geval!

Als ik jou was zou ik er toch maar van uitgaan dat hij bij jou woensdag binnen komt...

[ Voor 11% gewijzigd door Neejoh op 20-11-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Verzonden naar HOOFDDORP, NL 18 Nov 2008
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 27 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 21 Nov 2008

Ik snap hem ook niet :? Krijg ik hem nou morgen? Wat voor nut heeft het anders om die 21nov erbij te zetten. Stond er al eergister.....

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Nee, je krijgt hem niet morgen. Die datum is de dag dat ze 'm aan de uiteindelijke bezorgdienst overhandigen.

Ik hoop dat anderen meer geluk hebben. Mijn MBP kwam vandaag binnen maar wordt waarschijnlijk spoedig weer opgehaald (morgen bellen). De SuperDrive doet moeilijk en ik heb twee Fn-keys naast elkaar, in plaats van Fn en Control. 8)7

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

jeeeezzz bij Dell zijn ze zelfs sneller |:(

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou apple heeft net gebeld en hij wordt vandaag tussen 14 en 16 uur afgeleverd, ben benieuwd of de ups gast nu wel slimmer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is status net ineens geupdate...

Verzonden naar OOSTERHOUT GLD, NL 17 Nov 2008
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 26 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum 21 Nov 2008
Ondertekend door

Nu maar hopen dat hij morgen binnenkomt... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Helaas bezorgt UPS nooit op zaterdag ;) (tenzij je aanvullende diensten erbij hebt genomen, maar zover ik weet doet Apple dat niet standaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!, ik typ dit vanaf mijn nieuwe MBP, woehoee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou eens op :P.... je maakt me jaloers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
@ roelgiesen
zodra die van jou binnen is ben je al het wachten heelemaal vergeeten en ben je zo blij als een kind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I guess so!!!! :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 09:06
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:29:
Ik heb afgelopen maandag mail gehad dat mijn bestelling verzonden was! en aangezien hij uit Ierland komt zal het zeker 4 tot 5 dagen duren.. Daarom hoopte ik vandaag of morgen!! maar Ik ben bang dat dat dan toch begin volgende week wordt..He maar Xsess, 4 weken wachten al??? Ik heb mijn mbp donderdag 13 Nov. besteld, En ik zou hem voor de 26e binnen moeten hebben..
Mbp 2,53 GHz, 4GB ddr3, 320 GB 7200rpm + Mighty mouse..
Kan haast niet wachten!!!!!!!!!!! :D
4 Weken inderdaad :(
Ik dus gister bellen naar de iCentre... Wat blijkt... Is m'n bestelling geannulleerd :? ! ! ! ! ! WTF! |:(
Ze konden me niet vertellen waarom deze is geannulleerd. Heb gelijk gezegd dat ze de MPB met SPOED moesten bestellen. Ik kan nu alleen weer vanaf het begin w88 totdat deze gaat binnenkomen... 8)7

<paranoid>
Volgens mij is iemand in die zaak gewoon met m'n MPB aan de haal geslagen... :X
</paranoid>

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geannuleerd!? Dat is wel heel erg genaaid zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo ze zijn ineens goed bezig vandaag... voor de 2e keer is bij mij tracking geupdate!!!
nu staat er ineens een tracking nummer en UPS...
bij UPS staat:

Type: Package
Status: Billing Information Received
Shipped To: OOSTERHOUT GLD, NL
Shipped/Billed On: 11/21/2008
Service: STANDARD
Weight: . 20 Kg
Multiple Packages: 2

Volgens mij ga ik hem toch morgen krijgen!! en anders zeker maandag toch??? :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPS bezorgt volgens mij niet op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Ik mag opnieuw meedoen aan dit topic; maandag/dinsdag wordt m'n manke MBP weer opgehaald.

[21-11 16u] Uw Apple bestelling W87418xxx wordt verwerkt

[ Voor 12% gewijzigd door Z-Dragon op 21-11-2008 18:29 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah hij is binnen om 12:00 is hij aangekomen mij eerste macbookpro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Package Progress
Location Date Local Time Description
EINDHOVEN, BEST,
NL 11/21/2008 9:00 P.M. DEPARTURE SCAN
11/21/2008 7:04 P.M. ORIGIN SCAN
NL 11/21/2008 8:08 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Ohh zou toch jammer zijn als ze morgen niet rijden!!! Ik kan m bijna ruiken... .Dan moet ik dus echt tot maandag wachten!!! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Jup :P Helaas :p.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-05 15:43
Sindskort ben ook ik in afwachting van een alu MBP 15.4/2.4/CTO (4GB + US-KYBD) :)
  • Besteld: vrijdag 21 november
  • Betaald: vrijdag 21 november (via bankoverschrijving)
  • Orderbevestiging: maandag 24 november
  • Verwachte leverdatum: 3 à 4 december
Wat kunnen twee weken toch lang duren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat op apple site dat vandaag macbook pro wordt afgeleverd.. Vis UPS tracking staat er ook dat hij vandaag geleverd wordt!! Maar volgens mij heeft die UPS gast zichzelf in de sneeuw tegen een boom gewurgd.. want nog steeds geen UPS te bekennen... Hopen dat hij nog voor 5 uur komt.. anders moet ik weer tot morgen wachten!!!!! Damnnnnnn... UPS schiet op!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
Lijkt erop dat er MacBook pro voorraden zijn in nederland :-) vrijdag besteld met overschrijven, vanochtend bevestiging daarvan en net mailtje binnen dat hij morgen geleverd word! Alleen.. Volgens mij is er dan niemand thuis :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-05 15:43
Tijn89: heb je een standaard MBP besteld, of heb je dingen veranderd aan de configuratie? Deze vraag omdat ik (zie mijn voorgaande post) mijn MBP ook vrijdag heb besteld, maar ietjes langer moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Neejoh schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:00:
Verzonden naarE'OORD, NL19 Nov 2008
Verwachte bezorgdatum27 Nov 2008
(Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatusOnderweg naar klant – verzending op schema21 Nov 2008

Een dag eerder als in het laatste mailtje *O*
Gatverdamme :(

Huidige bezorgstatusKlant afwezig -
neem contact op met de vervoerder voor een nieuwe afspraak
24 Nov 2008

Vandaag kwam ik tussen de middag thuis van 't werk, normaal altijd stipt 12.35 uur thuis. Vandaag uiteraard net 5 minuten later en wat denk je? Jaaaaaah hoor, briefje in de deur! Waren ze om 12.30 langs geweest met een pakketje van Apple |:(

Nu ben ik dus gewoon pissed op mezelf dat ik niet thuis was... Natuurlijk bijzonder dom omdat ik juist blij moet zijn, hij zou tenslotten pas woensdag of donderdag komen! Wat dat betreft lekkere service van Apple. Balen alleen dat ik hem op 5min ben misgelopen...

[ Voor 7% gewijzigd door Neejoh op 24-11-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Z-Dragon schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:28:
Ik mag opnieuw meedoen aan dit topic; maandag/dinsdag wordt m'n manke MBP weer opgehaald.

[21-11 16u] Uw Apple bestelling W87418xxx wordt verwerkt
TNT heeft m'n MBP met kuren net opgehaald en even later kwam er een mailtje:
[24-11 17u] Uw Apple bestelling W87418xxx is verzonden

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

EINDHOVEN, BEST,
NL 24/11/2008 16:51 ORIGIN SCAN
NL 24/11/2008 1:49 BILLING INFORMATION RECEIVED

Hopelijk morgenn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
ReCaR schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:05:
Tijn89: heb je een standaard MBP besteld, of heb je dingen veranderd aan de configuratie? Deze vraag omdat ik (zie mijn voorgaande post) mijn MBP ook vrijdag heb besteld, maar ietjes langer moet wachten.
De standaard, omdat ik geen enkele reden zag om bepaalde dingen te upgraden voor die prijzen die ze vragen. Wetende dat die upgrades een fluitje van een cent zijn doe ik die op termijn zelf wel :)

De standaard dus (met remote en dvi-adapter), had al op macrumors.com iets gelezen van een andere NL-er die ook zo snel z'n macbook pro binnen had. Was zelf bang dat dat een toevalstreffer was, maar het lijkt er dus op dat er voorraden beginnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Location Date Local Time Description
AMSTERDAM,
NL 25/11/2008 4:08 OUT FOR DELIVERY
25/11/2008 4:08 IMPORT SCAN
AMSTERDAM,
NL 24/11/2008 23:05 ARRIVAL SCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 24/11/2008 21:00 DEPARTURE SCAN
24/11/2008 16:51 ORIGIN SCAN
NL 24/11/2008 1:49 BILLING INFORMATION RECEIVED

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Laatst online: 16:20
Gisteren mijn eerste MacBook besteld, na mijn hele leven Windows (en een klein beetje linux).
Heb er zin in!

Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 03 Dec, 2008 - 04 Dec, 2008

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik heb vorige week maandag een Macbook Pro besteld met ADC korting (btw gaat er ook vanaf :P), gisteren betaald en vanmorgen een bevestiging ontvangen.
MBP 15.4/CTO 1 1,542.00 4 werkdagen
2.53GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1066Mz DDR3 SDRM-2x2GB
320GB Serial ATA @ 7200
SuperDrive 8X DL
KYBD/User's Guide (Z)-LL
Country Kit-NLD
Verzending: 4 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 04 Dec, 2008 - 05 Dec, 2008.

Ik had ook nog een AppleSac besteld maar daar heb ik behalve de bestelbevestiging niets van gehoord.

Het wordt niet mijn eerste mac, ik heb hiervoor een 12" Powerbook gehad (1.5ghz 1.25gb).

Besteld - 17-11
Betaald - 24-11
Bevestiging - 25-11
Klaar voor verzending - 27-11

[ Voor 6% gewijzigd door Falconey op 27-11-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb daarnet nog eens Apple gebeld wat betreft die printeractie.
Hoewel ik mijn MacBook Pro al 2 weken heb, was het geen probleem. Ik heb een telefonische order gedaan, en hierbij wordt een terugkoppeling gedaan richting After Sales. Ik heb dus gewoon recht op die 90 euro vergoeding.

Geld overgemaakt en nu natuurlijk afwachten. In ieder geval weer een prima service!
Ik ben trouwens voor de HP Photosmart C4580 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Binnen _/-\o_

Dode pixel op me ipod nano :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Feeeeest! *O*

Vanmiddag een kwartier eerder naar huis gegaan, aangezien ze gister om 12.30 voor de deur stonden toen ik er nog niet was...
Nu was het andersom, ik was na de lunch weer op de fiets terug naar 't werk, zie ik een UPS busje de andere kant van de straat inrijden. Ik snel de fiets omgedraait en terug naar huis om het "pakketje" aan te nemen. Anders had hij het bij de buren af moeten leveren maar dit leek mij een leukere oplossing ;)

Maar goed, een maatwerk iMac 24" 3.06GHz:
Besteld: 19 nov 2008
Aangeboden: 24 nov 2008
Ontvangen: 25 nov 2008

En ja, ik typ nu op mijn nieuwe beestje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

ff bellen met apple, geloof dat ze die omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrdmarco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
heb een MBP 15.4/CTO 2.53GHz besteld

vandaag is eindelijk mijn status geupdate naar niet verzonden.

Besteld zondag 23 nov 2008 om 11:01 AM
en wordt op 5-8 december bezorgt (hoop natuurlijk eerder :P)
Ik ben benieuwd kan haast niet wachten

[ Voor 3% gewijzigd door wrdmarco op 26-11-2008 19:42 ]

• arjen9551
  • Laatst online: 16:20
Yeah! Mn MacBook is ook verzonden! Verwachte levertijd: 1 december (y)

n.a.

Verwijderd

arjen9551 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:56:
Yeah! Mn MacBook is ook verzonden! Verwachte levertijd: 1 december (y)
Wow! van wat ik hier lees duurt het normaal toch wel een weekje of 2-3 van betaling tot levering, maar bij jou dus precies een week. Nice als ze dat waarmaken.
Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.