Ik heb 'm ook binnengekregen, wat een lekker apparaat zeg, ongelooflijk. Nu ben ik in zoverre niet onbekend in Mac (hackint0sh x86), maar toch, geweldig!
Dan ben ik bang dat mijn 8.5kg wegende pakket geen MP620 MP610 maar een MX310 oid zal zijn, of een foutje van Apple/UPS met het invullen van het gewicht. Nou ja, we zullen het morgen wel zien, mocht het de verkeerde printer zijn dan is in ieder geval de MBP binnen...Pardonlul schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:36:
[...]
Mijn 3 gewichten zijn:
Gewicht: 4,80 Kg
Gewicht: ,20 Kg
Gewicht: 11,20 Kg
Via UPS
Ik heb een MX310 besteld en zwaarste pakketje is 13.00Kg, het zal allemaal wel niet zo nauwkeurig zijnDipsausje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:00:
Dan ben ik bang dat mijn 8.5kg wegende pakket geen MP620 MP610 maar een MX310 oid zal zijn, of een foutje van Apple/UPS met het invullen van het gewicht. Nou ja, we zullen het morgen wel zien, mocht het de verkeerde printer zijn dan is in ieder geval de MBP binnen...
Er staat bij UPS nog altijd 'ontvangen factuur gegevens'. Zou het nog kunnen dat dit morgenochtend nog veranderd naar 'in transit' zodat het er ook morgen is of kan ik morgen ook wel vergeten?
edit: 1 pakketje is inmiddels veranderd naar 'in transit'. Het is een pakketje van 0.10 kg dus dat zal de ipod wel zijn ook al lijkt me dat zelfs voor een ipod+verpakking wel erg licht.
edit: 1 pakketje is inmiddels veranderd naar 'in transit'. Het is een pakketje van 0.10 kg dus dat zal de ipod wel zijn ook al lijkt me dat zelfs voor een ipod+verpakking wel erg licht.
[ Voor 32% gewijzigd door MysticMan op 11-11-2008 22:06 ]
Ik denk dat je morgen de UPS kunt verwachten.MysticMan schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:35:
Er staat bij UPS nog altijd 'ontvangen factuur gegevens'. Zou het nog kunnen dat dit morgenochtend nog veranderd naar 'in transit' zodat het er ook morgen is of kan ik morgen ook wel vergeten?
mijn info staat nog altijd op onderweg naar klant, geen t&t of nix... wat grappig is want net nadat ik toestrax met apple gebeld had belde mn moeder met de info dat ze UPS net gemist had, ze was even weg geweest en toen lag er een briefje op de mat met de info dat ze morgen de 2e afleverpoging komen doen!!
morgen ben ik de hele dag thuis dus het komt helemaal goed
wel slechte tracker info dus...
morgen ben ik de hele dag thuis dus het komt helemaal goed
wel slechte tracker info dus...
Hij komt naar verwachting morgen (technisch gezien vandaag), 12 november! Ik heb em 21 oktober besteld met bankoverschrijving. Wel beetje zuur dat ik morgen en donderdag vrij druk ben en niet al mijn zooi over kan zetten en de computer op mijn gemak kan inrichten (tis mijn eerste Mac
).
Mijne zegt nu:

Of: hoe betrouwbaar was die "huidige bezorgstatus datum" bij jullie?
Mag ik nu uitgaan van de 14e??Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 19 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 14 Nov 2008
Dat zou kunnen. Mijn datum is gisteren van de 13e naar de 12e versprongen.cornelixnootje1 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:34:
Mijne zegt nu:
[...]
Mag ik nu uitgaan van de 14e??![]()
[ Voor 12% gewijzigd door mickezzz op 12-11-2008 00:56 ]
MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4
Zag het zelf net ookrandje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:56:
maar hoe kan dat? het is nu pas de 12e....
De vraag is dus of die "huidige bezorgstatus" een update is van de verwachte leverdatum, of iets anders.
Ik heb de mijne inmiddels ontvangen! Nog wel even wennen maar tot nu toe bevalt het uitstekend! Ik was vanmorgen nog maar net 1 minuut wakker toen UPS om 5 over 9 al voor de deur stond.
Besteld: 17 oktober
Betaald: 18 oktober
Betaling ontvangen: 20 oktober
Verzonden: 30 oktober
Ontvangen: 12 november
Het gaat hier om de Macbook Pro met US toetsenbord en 7200 rpm 250 GB hd incl Apple Remote en Displayport -> DVI adapter. De Ipod Nano en printer heb ik er ook bij besteld (en vanmorgen ook ontvangen)
Besteld: 17 oktober
Betaald: 18 oktober
Betaling ontvangen: 20 oktober
Verzonden: 30 oktober
Het gaat hier om de Macbook Pro met US toetsenbord en 7200 rpm 250 GB hd incl Apple Remote en Displayport -> DVI adapter. De Ipod Nano en printer heb ik er ook bij besteld (en vanmorgen ook ontvangen)
Lekker onduidelijk die bezorgstatus.
Stond al bijna een week als:
Stond al bijna een week als:
En vannacht veranderd naar:Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 11 Nov 2008
Besteld op 29 oktober, verzonden op 6 november, geschatte bezorgdatum 17 november.Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 12 Nov 2008
Hier ook een mooie frisruikende 2.8 MBP.
Besteld: 31 oktober
Verstuurd: 10 november
Dat is lekker snel. Waarom duurt het bij de een zo veel langer dan de ander? Ik zie hier verschillen voorbij komen van meer dan een week waarbij het niet uimaakt of het een maatwerk optie is of niet...
Besteld 24 Oktober
Verzonden: 30 Oktober
Ontvangen: 10 nov 11 nov 12 nov hopelijk dan toch de 13e
Ontvangen: 10 nov 11 nov 12 nov hopelijk dan toch de 13e

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Zat daar een printer/nano bij? (Of: "waarom heb ik hem nog niet?")OllieMongollie schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:09:
Hier ook een mooie frisruikende 2.8 MBP.
Neen. Alleen twee stekkers. Direct van Shanghai zo de huiskamer in.
Heb 24 oktober een macbook 2ghz, ipod nano en hp 5380 printer besteld. Wordt als het goed is vandaag geleverd. Ik heb dus gister de b2s actie maar even ingevuld, want daarom heb ik die ipod erbij gedaan.
Nu krijg ik het volgende te zien bij de status:
Naam actie: Weer naar school 16/9/2008 - 31/10/2008
Referentienummer onlineaanvraag: M4Y2Y9T0
E-mailadres: jxxx@xxx.nl
Hartelijk dank. Je record is gevonden. Gegevens staan hieronder:-
Helaas. De sluitingsdatum van deze aanbieding is verstreken en er worden geen aanvragen meer geaccepteerd.
Voor meer informatie en antwoorden op veelgestelde vragen kun je terecht op de volgende website: http://www.apple.com/nl/promo/faq/
Wij stellen het zeer op prijs dat je de status van je kortingsaanvraag via dit systeem hebt opgevraagd.
Daar wordt ik nou persoonlijk een beetje verdrietig van
, zijn er meer van jullie die deze info te zien krijgen?
Heb apple al gemaild, ga pas bellen als ik wat meer zekerheid heb.
Helaas. De sluitingsdatum van deze aanbieding is verstreken en er worden geen aanvragen meer geaccepteerd.
Voor meer informatie en antwoorden op veelgestelde vragen kun je terecht op de volgende website: http://www.apple.com/nl/promo/faq/
Wij stellen het zeer op prijs dat je de status van je kortingsaanvraag via dit systeem hebt opgevraagd.
Daar wordt ik nou persoonlijk een beetje verdrietig van
Afgelopen vrijdag 12 iPod Shuffle's besteld (relatie geschenk), met inscriptie en kado verpakking. Gister binnen gehad
.
Zal wel een foutje zijn, heb mijne 29 oktober besteld en nog niets in huis. Maar heb wel de iPod besteld met de actie in m'n hoofd. Geen zin om 139 euro op te hoesten heb al een iPhone namelijk. Hoor graag hoe het afloopt!SuperBoswachter schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:13:
Heb 24 oktober een macbook 2ghz, ipod nano en hp 5380 printer besteld. Wordt als het goed is vandaag geleverd. Ik heb dus gister de b2s actie maar even ingevuld, want daarom heb ik die ipod erbij gedaan.
Daar wordt ik nou persoonlijk een beetje verdrietig van, zijn er meer van jullie die deze info te zien krijgen?
Verwijderd
Ik word er op dit moment een beetje **** zat van!
al een week lang wordt elke dag de
verwachte leverdag vooruit geschoven...
Ben weer eens speciaal aan het "snipperen" van
school om mn macbook te ontvangen... is het WEER
vooruit geschoven.
Hoe kan een pakketje vanaf Drachten, die is meegemomen
voor de eind bezorging, morgen pas aankomen? Er zit maar 32 km
tussen...
Zit al meer dan 3 week achter een iMac 3g...
Ik zie verschillende mensen praten over "Apple mailen"
Welk adres is dat? ik wil nu wel eens mailen (bel al zo vaak ^^ )
Bij de bezorging mist namelijk ook nog 1 pakket.
Er worden "ooit in de toekomst" maar 3 van de vier bij mij bezorgd.
al een week lang wordt elke dag de
verwachte leverdag vooruit geschoven...
Ben weer eens speciaal aan het "snipperen" van
school om mn macbook te ontvangen... is het WEER
vooruit geschoven.
Hoe kan een pakketje vanaf Drachten, die is meegemomen
voor de eind bezorging, morgen pas aankomen? Er zit maar 32 km
tussen...
Zit al meer dan 3 week achter een iMac 3g...
Ik zie verschillende mensen praten over "Apple mailen"
Welk adres is dat? ik wil nu wel eens mailen (bel al zo vaak ^^ )
Bij de bezorging mist namelijk ook nog 1 pakket.
Er worden "ooit in de toekomst" maar 3 van de vier bij mij bezorgd.
Mijn status staat nu op: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
Vervoerder is NL Distribution Center oftewel UPS. Op advies van SFRtje heb ik de code 8081xxxxxx ingevoerd op de UPS site bij traceren volgens referentie. En ja hoor daar stonden m'n drie pakketjes! Verwacht hem dus morgen
Dus voor de anderen met zo'n zelfde track code probeer het even want eerst werkte het bij mij ook niet maar nu dus wel!
Edit: oja, woensdag 29 oktober besteld!
Vervoerder is NL Distribution Center oftewel UPS. Op advies van SFRtje heb ik de code 8081xxxxxx ingevoerd op de UPS site bij traceren volgens referentie. En ja hoor daar stonden m'n drie pakketjes! Verwacht hem dus morgen
Dus voor de anderen met zo'n zelfde track code probeer het even want eerst werkte het bij mij ook niet maar nu dus wel!
Edit: oja, woensdag 29 oktober besteld!
[ Voor 4% gewijzigd door lpetersen op 12-11-2008 15:45 ]
De hoop dat de mijne vandaag nog komt wordt alsmaar kleiner
. Bij mij werkt die code helaas (nog) niet.
[ Voor 25% gewijzigd door Jolly_Jumper op 12-11-2008 15:53 ]
Mijn order:
Besteld 24 Oktober
Ontvangen: 10 nov 11 nov 12 nov 13 nov ?
Word nu "geëscaleerd" hopelijk haalt dat iets uit....
Besteld 24 Oktober
Ontvangen: 10 nov 11 nov 12 nov 13 nov ?

Word nu "geëscaleerd" hopelijk haalt dat iets uit....
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Ja hij is binnen!!! Samen met printer en nano.
De bezorger was al om 14:32 langsgeweest en toen was ik er niet. Hij was zo aardig om mij net nog even te bellen of ik thuis was. Toen stond ik net voor de (open) brug (net voor mijn huis) te wachten dus ik zei dat ik om de hoek was. Hij zou er binnen enkele minuten zijn (stond voor een andere brug, ook net voor mijn huis, haha) met de 3 pakketjes
Nice! Zeer tevreden met UPS!
Besteld:
Oct 28, 2008 om 07:44 PM GMT
Ontvangen:
Nov 12, 2008 om 16:14 PM GMT
Nu gauw uitpakken!
De bezorger was al om 14:32 langsgeweest en toen was ik er niet. Hij was zo aardig om mij net nog even te bellen of ik thuis was. Toen stond ik net voor de (open) brug (net voor mijn huis) te wachten dus ik zei dat ik om de hoek was. Hij zou er binnen enkele minuten zijn (stond voor een andere brug, ook net voor mijn huis, haha) met de 3 pakketjes
Nice! Zeer tevreden met UPS!
Besteld:
Oct 28, 2008 om 07:44 PM GMT
Ontvangen:
Nov 12, 2008 om 16:14 PM GMT
Nu gauw uitpakken!
Ook die van mij is geleverd! (Macbook+iPod)
Besteld:
28 Oktober
Ontvangen:
12 November
Besteld:
28 Oktober
Ontvangen:
12 November
Grappig is dat, ik heb mijn bestelling de 29e geplaatst en krijg hem hopelijk morgen! Klopt dus als een busMarne schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:29:
Ook die van mij is geleverd! (Macbook+iPod)
Besteld:
28 Oktober
Ontvangen:
12 November
Bij mij staat er hetzelfde, zowel bij de printeractie als de back-to-school actie. Denk dat het een fout in het systeem is. Ik heb gister alles opgestuurd en wacht 't maar af. Aan de telefoon werd mij volgende maand gezegd dat het om de aankoopdatum gaat van de producten en niet de besteldatum. Ik had 19 oct alles besteld (MB+ Nano + Canon MX310) en gister binnen gekregen.SuperBoswachter schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:13:
Daar wordt ik nou persoonlijk een beetje verdrietig van, zijn er meer van jullie die deze info te zien krijgen?
Yay, die van mij is in Nederland aangespoeld 
Maar ze gaan er nu toch geen 5 dagen meer over doen zoals ik volgens de verwachte leverdatum zou moeten denken?Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
Naam vervoerder
NL DISTRIBUTION CENTER
Bij mij in ieder geval niet, ik kreeg jouw status ook vandaag en nu is het veranderd naar leverdatum morgen. Hij zou oorspronkelijk maandag de 17e geleverd worden. Dus misschien voor jou ook morgen?Mythrill schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:31:
Yay, die van mij is in Nederland aangespoeld
[...]
Maar ze gaan er nu toch geen 5 dagen meer over doen zoals ik volgens de verwachte leverdatum zou moeten denken?
De datum staat bij mij nog op de 17e maar ik hoop dat je gelijk hebtlpetersen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:08:
[...]
Bij mij in ieder geval niet, ik kreeg jouw status ook vandaag en nu is het veranderd naar leverdatum morgen. Hij zou oorspronkelijk maandag de 17e geleverd worden. Dus misschien voor jou ook morgen?
zoo, half4 stond het UPS busje voor de deur voor de 2e afleverpoging 
de site van apple zegt nog altijd onderweg naar klant en wacht ook nog altijd op een t&t nummer...
prachtig machientje, succes met jullie leveringen!
de site van apple zegt nog altijd onderweg naar klant en wacht ook nog altijd op een t&t nummer...
prachtig machientje, succes met jullie leveringen!
MBP 2.53, US toetsenbord + HP PHOTOSMART C4480
Besteld op 5 nov.
Betaald op 6 nov.
Orderbevestiging op 10 nov.
Verzending: 7-10 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 27 Nov, 2008 - 03 Dec, 2008.
Laatste informatie:
Leverings Aankondiging - 12 november
Verwachte bezorgdatum - 22 november
Besteld op 5 nov.
Betaald op 6 nov.
Orderbevestiging op 10 nov.
Verzending: 7-10 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 27 Nov, 2008 - 03 Dec, 2008.
Laatste informatie:
Leverings Aankondiging - 12 november
Verwachte bezorgdatum - 22 november
Echt net in dat ene kwartiertje dat er niemand thuis was is UPS langs geweest, op het briefje dat op de deur met de vraag om het bij de buren te bezorgen heeft de UPS bezorger geschreven dat hij dat helaas niet mag doen. Moet ik morgen maar de hele dag vrij nemen, niet erg handig maarja.
Verwijderd
Ik heb 3x gebeld, elke keer zeiden ze dat ie morgen wordt verzonden. Nou, nu een week later nog steeds niet verzonden...Dipsausje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:23:
@Ferraghini: Ik neem aan dat je al minstens 20x naar Apple gebeld hebt, dat zou ik iig gedaan hebben. Dit lijkt me inderdaad niet normaal.
Ik lees nu dat sommige mensen hem na 26 oktober hebben besteld en hem nu al binnen hebben...
Ik word er schijtziek van
En vandaag ontvangenMarkvE schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:27:
Heb mijn MacBook (standaard 2,0 ghz model met 4 GB RAM) + mDP naar VGA kabel op 5 november besteld, zojuist een mailtje gekregen dat hij verzonden is, verwachte leverdatum is 14 november
5 november besteld, 12 november ontvangen. Best snel
mijn MacBook stond eigenlijk op leverdatum 18 nov maar nu staat ie ineens op 14 nov. Terwijl hij vandaag pad verzonden is. Van dit topic wordt ik ook niet wijzer want de een heeft hem 2 dagen ja bestellen en sommige wachten al 2 weken.
Als ik hem vrijdag krijg zou het wel relaxed zijn maar dan ben ik niet vrij dus dan wordt het toch dinsdag op zn vroegst, baja ik zie wel wanneer ik tracking gegevens krijg
Als ik hem vrijdag krijg zou het wel relaxed zijn maar dan ben ik niet vrij dus dan wordt het toch dinsdag op zn vroegst, baja ik zie wel wanneer ik tracking gegevens krijg
Na 4 dagen op Onderweg naar klant – verzending op schema te hebben staat mijn MBP eindelijk op "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid" maar de verwachte leverdatum is nog steeds 18 november.. Lijkt me niet dat dit nog 6 dagen gaat duren, toch?
[ Voor 9% gewijzigd door wesleytjuh op 13-11-2008 11:27 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Kan niet zeggen dat ik nou echt te spreken ben over de 'service' van apple... Ik heb 31okt een MBP, canon printer en mini-displayport naar DVI cable besteld en de verwachte verzenddatum is nog steeds 25november
Heb al gebeld om de bestelling te splitsen en dat zou men doen, maar in mijn order status is daar tot op heden niks van terug te vinden... Ook heb ik een US keyboard besteld maar staat er een NLD Country-kit. Ookal over gebeld (gelijk de 1e dag) en dit zou gewijzigd worden maar deze staat ook vrolijk nog op NLD... ben bang dat ik geen US keyboard ga krijgen
vtec just kicked in yo!
Bij mij stond ook er ook NLD Country-kit, maar dit is oa. de type stekker.xerix schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:46:
. Ook heb ik een US keyboard besteld maar staat er een NLD Country-kit. Ookal over gebeld (gelijk de 1e dag) en dit zou gewijzigd worden maar deze staat ook vrolijk nog op NLD... ben bang dat ik geen US keyboard ga krijgen
Voor US keyboard staat er bij mij: KYBD/User's Guide (Z)-LL
Vandaag mijn pakket mogen ontvangen om precies 17:01.
27 okt besteld
28 okt geld overgemaakt
verwachte leverdatum was 17 november, maar werd dus uiteindelijk 12 november. Ben tevreden met de snelheid en eindproduct
Ik word echt niet goed van Apple..levering die al paar dagen te laat is en Apple die noch informatie kan verschaffen, noch m'n UPS track&trace code weet. Maar goed, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Morgen de hele dag met een comfortabel stoeltje bij de voordeur zitten 
Maakt het voor de kortingsaanvragen eigenlijk uit of de aanvraag van het factuuradres is of van het afleveradres? ik heb namelijk gebruik gemaakt van de CC van een familielid en kan op de site van apple niet vinden of de kortingsaanvraag van het zelfde adres moet komen als het factuuradres.Verwachte bezorgdatum 13 Nov 2008
[ Voor 50% gewijzigd door MonkeySandwich op 12-11-2008 23:33 ]
Yes:
APELDOORN,
NL 11/13/2008 6:58 A.M. OUT FOR DELIVERY
11/13/2008 6:58 A.M. IMPORT SCAN
11/13/2008 5:45 A.M. DESTINATION SCAN
11/13/2008 5:45 A.M. IMPORT SCAN
NL 11/10/2008 10:08 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
APELDOORN,
Ja hoor, die komt vandaag, wel thuis zijn heRaveon schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:11:
Yes:
APELDOORN,
Helaas moet ik vanmiddag naar m'n werk hopelijk dus in de ochtend, anders briefje op de deur met verwijzing naar de buren en hopen dat de chauffeur ook zo vriendelijk is het daar af te geven....
Komt net UPS langs heeft hij alleen de Ipod bij zich. Op de pakbon staat m'n MB wel... Dus ik meteen bellen naar UPS, is de MB verkeerd gesorteerd en moet ik nog tot morgen wachten.

Ik ga op korte termijn ook over op de aanschaf van een MacBook (pro, weet ik nog niet).
Nou vraag ik me af waarom jullie allemaal via de applestore kopen?
Heeft dat bepaalde voordelen qua service enzo, of kan ik net zo makkelijk even de stad inlopen om een book te scoren?
Ik schrik namelijk nogal van hoelang jullie moeten wachten, heb de book zakelijk nodig en die onduidelijke levertijden bij het online kopen houden me nogal tegen.
Heeft dat bepaalde voordelen qua service enzo, of kan ik net zo makkelijk even de stad inlopen om een book te scoren?
Ik schrik namelijk nogal van hoelang jullie moeten wachten, heb de book zakelijk nodig en die onduidelijke levertijden bij het online kopen houden me nogal tegen.
Veel mensen (o.a. ik) hebben besteld via Apple Store omdat je daar meer korting krijgt (als je via surfspot bestelt). Andere reden was natuurlijk die iPod (inmiddels afgelopen) en de printeractie die nog wel geldt. Als je geen student bent en die printer je niet boeit, kan je gewoon naar winkel lopen en hopen dat ze daar iets op voorraad hebben
.
Geen student, printer boeit niet. Begreep net aan de telefoon dat de Macbooks en het goedkoopste model Pro in behoorlijke hoeveelheden is uitgeleverd aan diverse winkels. Kijken of ik vanmiddag de stad in kan.Jolly_Jumper schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:40:
Veel mensen (o.a. ik) hebben besteld via Apple Store omdat je daar meer korting krijgt (als je via surfspot bestelt). Andere reden was natuurlijk die iPod (inmiddels afgelopen) en de printeractie die nog wel geldt. Als je geen student bent en die printer je niet boeit, kan je gewoon naar winkel lopen en hopen dat ze daar iets op voorraad hebben.
Onderweg naar klant – verzending op schema 13 Nov 2008wesleytjuh schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:27:
Na 4 dagen op Onderweg naar klant – verzending op schema te hebben staat mijn MBP eindelijk op "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid" maar de verwachte leverdatum is nog steeds 18 november.. Lijkt me niet dat dit nog 6 dagen gaat duren, toch?
Nu staat mn MBP weer op dit
[ Voor 4% gewijzigd door wesleytjuh op 13-11-2008 11:27 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ja hoor! Vanochtend binnen gekregen, had niks gesplitst dus alles was aanwezig! Helemaal blij uiteraard.
29 Oktober besteld vandaag de 13e in huis. Prima geregeld als je het mij vraagt.
Nu eerst leren en morgen toets maken, dan mag hij pas aan
goede stimulans!
29 Oktober besteld vandaag de 13e in huis. Prima geregeld als je het mij vraagt.
Nu eerst leren en morgen toets maken, dan mag hij pas aan
Mijn Macbook Pro is gisteren onverwacht aangekomen. Op 30 oktober heb ik hem besteld.
Niet de standaard, maar CTO. Veranderingen zijn US Keyboard, 2,8 ghz processor en de 250gb 7200rpm harde schijf. Verzonden op 5 november via Walsh International. Verwachte leverdatum is toen vervroegd van 19 november naar 14 november. Sinds dat bericht niets meer vernomen tot gisteren, toen werd hij rond 12u geleverd. Op de apple website staat trouwens nog steeds 'Onderweg naar klant - verzending op schema'.
Kwam er pas later achter dat er een printeractie was. Eergisteren even gemaild naar Apple en ze zouden ervoor zorgen dat ik deze alsnog ontvang en tevens nog in aanmerking zou komen voor de korting. Het lukte ze echter niet om de verzendkosten te annuleren en daarom kreeg ik een mailtje met de vraag of ik mijn bankrekeningnummer wilde verstrekken zodat ze dat geld terug konden boeken.
Overal niet ontevreden over de snelheid van bezorging. Volgende keer zou een mailtje handig zijn om de dag aan te geven waarop hij geleverd wordt. Toevallig was er nu iemand thuis die hem aan kon nemen, maar dat had dus voor hetzelfde geld neit zo kunnen zijn. Service was super.
Niet de standaard, maar CTO. Veranderingen zijn US Keyboard, 2,8 ghz processor en de 250gb 7200rpm harde schijf. Verzonden op 5 november via Walsh International. Verwachte leverdatum is toen vervroegd van 19 november naar 14 november. Sinds dat bericht niets meer vernomen tot gisteren, toen werd hij rond 12u geleverd. Op de apple website staat trouwens nog steeds 'Onderweg naar klant - verzending op schema'.
Kwam er pas later achter dat er een printeractie was. Eergisteren even gemaild naar Apple en ze zouden ervoor zorgen dat ik deze alsnog ontvang en tevens nog in aanmerking zou komen voor de korting. Het lukte ze echter niet om de verzendkosten te annuleren en daarom kreeg ik een mailtje met de vraag of ik mijn bankrekeningnummer wilde verstrekken zodat ze dat geld terug konden boeken.
Overal niet ontevreden over de snelheid van bezorging. Volgende keer zou een mailtje handig zijn om de dag aan te geven waarop hij geleverd wordt. Toevallig was er nu iemand thuis die hem aan kon nemen, maar dat had dus voor hetzelfde geld neit zo kunnen zijn. Service was super.
tss komt ie te vroeg, is het ook niet goed. Ja wel kut dat jij het niet verwachtte, maar kom op, ook al was er niemand, dan had je een bericht dat hij waarschijnlijk morgen of iets komt..alsnog eerder dan jij had verwacht...
en de meesten hier hebben er langer op gewacht dan jij. 1,5 week later besteld en alsnog zelfde dag binnen als ik....
en de meesten hier hebben er langer op gewacht dan jij. 1,5 week later besteld en alsnog zelfde dag binnen als ik....
Zo eerste bericht vanaf mijn nieuwe MBP, ook eerste keer dat ik ooit met een Mac werk dus ik ga weer gauw verder naar Macnoobs.nl 
En dan vergeet ik weer wat namelijk het belangrijkste in dit topic:
29 okt besteld, 13 nov binnen gekomen (12nov eerste poging van ups, niemand thuis).
29 okt besteld, 13 nov binnen gekomen (12nov eerste poging van ups, niemand thuis).
[ Voor 36% gewijzigd door Dipsausje op 13-11-2008 15:24 . Reden: dementie-light ]
ook ik heb 29 october besteld en hij is nu onderweg. Hopelijk eind volgende week binnen...Dipsausje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:22:
Zo eerste bericht vanaf mijn nieuwe MBP, ook eerste keer dat ik ooit met een Mac werk dus ik ga weer gauw verder naar Macnoobs.nl
Vandaag bij pa en ma thuis het zaakje binnengekregen, 24 oktober besteld, standaard NL macbook 2ghz, ipod nano, C5380 printer. Geduld is een schone zaak
. Morgen eens kijken wat voor moois het allemaal is.
Mijn bericht gister over de b2s actie...status is nu wel veranderd:
Naam actie: Perfect Companion 2/10/2008 - 6/1/2009
Referentienummer onlineaanvraag: Y6P4K2T7
E-mailadres: email@email
Je aanvraag is ontvangen op 12.11.08. Vergeet niet de documenten op te sturen die op het aanvraagformulier zijn aangegeven.
Dit gaat over de printer, maar de ipod korting staat hetzelfde bij. Hoe hebben jullie dat nou gedaan met die documenten? Heb verschillende malen gelezen dat die streepjescodes naar de UK sturen niet nodig was, omdat het geld al terug gestort was. Hoeveel tijd zat er dan tussen de aanvraag en het ontvangen van het geld? Ik wil de ipod namelijk direct gaan verkopen en als je dan de streepjescode er uit geknipt hebt wordt hij natuurlijk goedkoper van.
Mijn bericht gister over de b2s actie...status is nu wel veranderd:
Naam actie: Perfect Companion 2/10/2008 - 6/1/2009
Referentienummer onlineaanvraag: Y6P4K2T7
E-mailadres: email@email
Je aanvraag is ontvangen op 12.11.08. Vergeet niet de documenten op te sturen die op het aanvraagformulier zijn aangegeven.
Dit gaat over de printer, maar de ipod korting staat hetzelfde bij. Hoe hebben jullie dat nou gedaan met die documenten? Heb verschillende malen gelezen dat die streepjescodes naar de UK sturen niet nodig was, omdat het geld al terug gestort was. Hoeveel tijd zat er dan tussen de aanvraag en het ontvangen van het geld? Ik wil de ipod namelijk direct gaan verkopen en als je dan de streepjescode er uit geknipt hebt wordt hij natuurlijk goedkoper van.
Mijne is ook binnen 
MBP, iPod + de welbekende printer besteld op 24 oktober. Alle spulletjes waren op 8 november verstuurd en vandaag afgeleverd door UPS
Verwachtte leverdatum was op of voor 18.11.2008.
MBP, iPod + de welbekende printer besteld op 24 oktober. Alle spulletjes waren op 8 november verstuurd en vandaag afgeleverd door UPS
Verwachtte leverdatum was op of voor 18.11.2008.
Binnen!
Afgeleverd bij de buren, nu snel naar huis
Besteld 24 Oktober |
Verzonden: 30 Oktober |
Ontvangen: 13 nov |
Type: Package |
Status: Delivered |
Delivered On: 11/13/2008 3:23 P.M. |
Delivered To: NYMEGEN, NL |
Afgeleverd bij de buren, nu snel naar huis
[ Voor 22% gewijzigd door Je Moeder op 13-11-2008 15:58 ]
Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen het krijgen van Track&Trace codes en de bezorging?
Ik heb ook mijn Macbook Pro binnen, B E utifull
Even een samenvatting wat misschien nog nuttig is voor andere mensen:
20 Oktober: besteld (telefonisch ADC agent)
22 OKtober: betaling ontvangen (ca 14 werkdagen tot verzending)
30 Oktober: MBP en Canon printer order laat splitten
4 November: MBP en Canon printer verzonden
10 November: Status TNT beschikbaar en verwachte leverdatum van 13 naar 12 november verplaatst.
Track&Trace:
12 November (gisteren) bezorgd.
Even een samenvatting wat misschien nog nuttig is voor andere mensen:
20 Oktober: besteld (telefonisch ADC agent)
22 OKtober: betaling ontvangen (ca 14 werkdagen tot verzending)
30 Oktober: MBP en Canon printer order laat splitten
4 November: MBP en Canon printer verzonden
10 November: Status TNT beschikbaar en verwachte leverdatum van 13 naar 12 november verplaatst.
Track&Trace:
datum tijd TNT-lokatie status |
12 Nov 2008 14:11:00 Eindhoven Shipment Delivered In Good Condition. |
12 Nov 2008 10:12:47 Eindhoven Out For Delivery. |
12 Nov 2008 04:52:27 Eindhoven Shipment Received At Destination Depot. |
12 Nov 2008 01:03:38 Eindhoven Shipment Received At Destination Depot. |
11 Nov 2008 23:57:39 Arnhem Hub Shipment In Transit. |
11 Nov 2008 23:57:06 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point. |
11 Nov 2008 17:11:28 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point. |
11 Nov 2008 17:11:17 Arnhem Hub Shipment In Transit. |
11 Nov 2008 04:35:30 Northampton Hub Shipment In Transit. |
11 Nov 2008 00:00:01 Northampton Hub Shipment In Transit. |
10 Nov 2008 21:54:15 Northampton Hub Shipment In Transit. |
10 Nov 2008 18:06:00 Nuneaton Shipment In Transit. |
12 November (gisteren) bezorgd.
6 dagen....cornelixnootje1 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:01:
Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen het krijgen van Track&Trace codes en de bezorging?
1 dag...cornelixnootje1 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:01:
Ik vertelde al eerder dat ik een mailtje had gehad dat Apple het geld van de 'Back to School'-actie al overgemaakt heeft terwijl ik nooit enige streepjescodes of formulieren heb opgestuurd.
Mailtje:
Zal ik nu nog dat formulier opsturen samen met de streepjescode?
Mailtje:
Status kortingsaanvraag:Apple Sales International.
Back To School
Geachte Xxxxx Xxxxx,
Hierbij delen we u mee dat uw aanvraag Xxxxx Xxxxx voor de"Back To School"-actie is verwerkt. Uw korting is overgemaakt naar het bankrekeningnummer dat u op het aanvraagformulier hebt vermeld. Mocht u het kortingsbedrag niet binnen 15 werkdagen na deze e-mail hebben ontvangen, dan verzoeken we u contact op te nemen 100 met de klantenservice op nummer 0900 0400 899. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag. Houd hierbij het referentienummer van uw aanvraag bij de hand. We stellen het zeer op prijs dat u een product van Apple hebt gekocht en hopen u bij volgende aanbiedingen nogmaals van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Het Apple Promotions-team
Het geld is nog niet binnen maar dat zal denk ik binnenkort wel komenNaam actie: Weer naar school 16/9/2008 - 31/10/2008
Referentienummer onlineaanvraag: xxxxxxxx
E-mailadres: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Je aanvraag is goedgekeurd op 11.11.08; we zullen het bedrag onmiddellijk overmaken.
Er zal per bankoverschrijving een bedrag worden uitbetaald van EUR 125.
Voor de 2e keer is vandaag mijn status veranderd in "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum" maar deze keer staat er bij naam vervoerder: NL Distribution center en kan ik het trackingsnummer bij UPS invullen, betekend dit dat ik mijn MBP nu morgen wel kan verwachten ?
Net via die track&trace kunnen zien dat ze vandaag weer bij me langs zijn geweest voor de Macbook Pro. Helaas was er niemand thuis vanmiddag (ze hebben ook geen briefje achtergelaten). Gelukkig ben ik morgen vrij, dus kan ik 'm (als 't goed is) eindelijk in ontvangst nemen.
edit: bij 12-11 (gister dus) staat er ook:
DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 2E AFLEVERPOGING. EEN 3E AFLEVERPOGING WORDT ONDERNOMEN
met als tijdstip 15:13. Echter klopt dit van geen kant, want ik was gister de hele dag thuis..
.
edit: bij 12-11 (gister dus) staat er ook:
DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 2E AFLEVERPOGING. EEN 3E AFLEVERPOGING WORDT ONDERNOMEN
met als tijdstip 15:13. Echter klopt dit van geen kant, want ik was gister de hele dag thuis..
[ Voor 32% gewijzigd door Jolly_Jumper op 13-11-2008 19:04 ]
13-novlimboroger schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:37:
4-nov besteld: wordt beoordeeld
7-nov betalingsmail
7-nov betaald
10-nov mail: wordt verwerkt
MB 2,4ghz - 4GB - 250GB
MD -> DVI
MD -> VGA
Remote
iPod Nano 8GB (ik krijg de korting nog steeds door al dit gedoe)
Printer Canon MX310
Status printer: nog niet verzonden
(verwachte verzenddatum: 1 dec / verwachte leverdatum: 3 dec)
Status iPod: klaargemaakt voor verzending
(verwachte verzenddatum: 11 nov / verwachte leverdatum: 11-13 nov)
Status Macbook: klaargemaakt voor verzending
(verwachte verzenddatum: 3 werkdagen / verwachte leverdatum: 18-19 nov)
Ik heb m'n bestelling dus gesplitst. Tja, ik heb m'n twijfels bij de indicaties hierboven.. Wanneer gaan die books het vliegtuig in daar in China na deze melding?
Hel en verdoemenis!
Het scherm blijft zwart! Hij start keurig op maar geen beeld!
Aaaaaaaaaaaaaaaaargh!
Het scherm blijft zwart! Hij start keurig op maar geen beeld!
Aaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Hoe lang zat er tussen je aanvraag en dat 2e mailtje?jpboere schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:34:
Ik vertelde al eerder dat ik een mailtje had gehad dat Apple het geld van de 'Back to School'-actie al overgemaakt heeft terwijl ik nooit enige streepjescodes of formulieren heb opgestuurd.
Mailtje:
[...]
Status kortingsaanvraag:
[...]
Het geld is nog niet binnen maar dat zal denk ik binnenkort wel komen
Moet je voor de kortingsacties alleen de streepjescodes van de printer en de iPod opsturen of ook van de mac? Via de apple FAQ wordt ik er niet veel wijzer van.
Dit lees ik in een ander topic:
o Factuur
o Streepjescode Laptop
o Streepjescode Printer
o Streepjescode Ipod
o Actieformulier Printer
o Actieformulier Ipod
hmm jammer van de mac doos, dat is er net een die ik liever intact zou laten voor eventuele doorverkoop van de mac.
Het schijnt dat je er even met een föhn overheen moet gaan en dat je 'm dan makkelijk los kan halen. (is 't btw een sticker?)
Met het gevaar dat je een zwart vlak over houd (waarschijnlijk een hitte print net zoals bijvoorbeeld kassabonnetjes).
Voor mij was het voornamelijk de reden vanwege en US-keyboard. Ik hou dus absoluut niet van een NL toetsenbord. De enter-toets is voor mij absoluut te klein en het ` teken wil ik toch echt graag naast de 1 hebben. Daarnaast de \ boven de enter-toets vind ik beter dan langs de shift toets, waarbij ook nog de shift toets groter is op een US-keyboard.Marc P schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:35:
Ik ga op korte termijn ook over op de aanschaf van een MacBook (pro, weet ik nog niet).
Ook de optie om 4GB te configureren, voornamelijk met deze imo voordelige prijs van een upgrade van 130 euro.
Ik kreeg maandag mijn Track&Trace van Apple, toen ook nog van UPS in de avond, rond 22:00 uur en dinsdag werd hij om 15:38 uur geleverd. Wel grappig, mijn gestorven Dell had ik in de zomer ontvangen van de UPS om 15:39cornelixnootje1 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:01:
die van mij is inmiddels uit warschauw vertrokken vandaag. Apple zegt nog steeds op de website 14 nov, in hun mail staat 18 nov en volgens ups krijg ik hem 17 nov
Verwijderd
Bij mij gaat het plotseling wel heel snel. 30 oktober besteld en wordt onverwacht morgen al geleverd.
MB Alu 2.0 met 4 gig geheugen, printer en ipod via de b2s actie. Verwachte leverdatum was bij bestellen 1 december. Dit ging terug naar 20 november en nu zie ik plotseling dat ik al een track en trace heb en dat het morgen al wordt bezorgt door UPS. Meer dan twee weken vervroegd dus.
MB Alu 2.0 met 4 gig geheugen, printer en ipod via de b2s actie. Verwachte leverdatum was bij bestellen 1 december. Dit ging terug naar 20 november en nu zie ik plotseling dat ik al een track en trace heb en dat het morgen al wordt bezorgt door UPS. Meer dan twee weken vervroegd dus.
al die mensen die hun doos intact willen houden...
pak gewoon de streepjescode van de bruine doos. staan precies dezelfde nr's op die je nodig heb...
pak gewoon de streepjescode van de bruine doos. staan precies dezelfde nr's op die je nodig heb...
Hear hear. Mijn ouders hebben zo'n klein verticaal nederlands enter toetsje. Brrr...Fab1Man schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:54:
[...]
Voor mij was het voornamelijk de reden vanwege en US-keyboard. Ik hou dus absoluut niet van een NL toetsenbord. De enter-toets is voor mij absoluut te klein
Ook de studentenkorting is beter via internet.
Zelf doen is wel iets goedkoper, en je kan de 2x 1gb nog verkopen. Maar de prijs viel mij ook mee, normaliter vraagt Apple hier 5.000.000 voor.Ook de optie om 4GB te configureren, voornamelijk met deze imo voordelige prijs van een upgrade van 130 euro.
Wat voor iemand herrinert zich de minuut waarop zijn Dell werd bezorgd?[...]
Ik kreeg maandag mijn Track&Trace van Apple, toen ook nog van UPS in de avond, rond 22:00 uur en dinsdag werd hij om 15:38 uur geleverd. Wel grappig, mijn gestorven Dell had ik in de zomer ontvangen van de UPS om 15:39.
mijn macboook wordt vandaag afgeleverd, daar ben ik toch wel blij mee aangezien hij de 12e verzonden is. Nu eventjes naar school en dan straks lekker uitpakken 
UTRECHT,
NL 14/11/2008 7:26 WORDT AFGELEVERD
14/11/2008 7:26 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE),
DE 14/11/2008 3:34 VERTREKSCAN
14/11/2008 1:28 IMPORTSCAN
14/11/2008 1:19 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE),
DE 13/11/2008 23:24 AANKOMSTSCAN
WARSAW,
PL 13/11/2008 21:08 VERTREKSCAN
13/11/2008 17:57 AANKOMSTSCAN
INCHEON,
KR 13/11/2008 10:43 VERTREKSCAN
13/11/2008 7:35 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI,
CN 13/11/2008 5:02 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE),
DE 12/11/2008 14:58 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
SHANGHAI,
CN 12/11/2008 21:30 EXPORTSCAN
KOELN (COLOGNE),
DE 12/11/2008 13:53 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI,
CN 12/11/2008 13:36 HERKOMSTSCAN
CN 12/11/2008 22:37 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Dank voor je uitleg. Ik moet even goed kijken naar de keyboard layout voor aanschaf.Fab1Man schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:54:
[...]
Voor mij was het voornamelijk de reden vanwege en US-keyboard. Ik hou dus absoluut niet van een NL toetsenbord. De enter-toets is voor mij absoluut te klein en het ` teken wil ik toch echt graag naast de 1 hebben. Daarnaast de \ boven de enter-toets vind ik beter dan langs de shift toets, waarbij ook nog de shift toets groter is op een US-keyboard.
Ook de optie om 4GB te configureren, voornamelijk met deze imo voordelige prijs van een upgrade van 130 euro.
[...]
Iemand enig idee of er online plaatjes naast elkaar staan van Nederlandse en US layout?
Ben erg van het orienteren voor de aankoop, ik reken liever alleen maar af dan dat ik naar het gezeur van een verkoper moet luisteren.
How to identify keyboard localizations
De layout komt grotendeels overeen. De Macbook toetsenborden hebben verder nog een fn toets linksonder zitten en de entertoets is een stuk dunner.
De layout komt grotendeels overeen. De Macbook toetsenborden hebben verder nog een fn toets linksonder zitten en de entertoets is een stuk dunner.
Dat was even een mailtje opzoeken waar de Track&Trace nog instond, deze bleek nog te werken en daar stond de tijd. Dit zodat ik een beetje kon inschatten wanneer UPS komt.cornelixnootje1 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 00:57:
[...]
Hear hear. Mijn ouders hebben zo'n klein verticaal nederlands enter toetsje. Brrr...
Ook de studentenkorting is beter via internet.
[...]
Zelf doen is wel iets goedkoper, en je kan de 2x 1gb nog verkopen. Maar de prijs viel mij ook mee, normaliter vraagt Apple hier 5.000.000 voor.
[...]
Wat voor iemand herrinert zich de minuut waarop zijn Dell werd bezorgd?
Verwijderd
He He, eindelijk mijn status veranderd. 26 oktober besteld en vandaag 14 november staat ie pas op 'Verzonden'...
Bij mij zit er nu eindelijk ook wat schot in de zaak, hoewel...
Verzonden op: Nov 14, 2008
Verwachte leverdatum: 03 Dec, 2008

vtec just kicked in yo!
Mijn Macbook Pro is 15 min. terug eindelijk afgeleverd. Moet zeggen dat 't echt een prachtig ding is
(dacht dat m'n vorige Macbook Pro al mooi was
). Effe testen nu
.
Wat een prutsers bij de UPS. Eerst werd mijn MB vanuit het hoofd didtributie centrum naar Amsterdam gestuurd, nu is hij van Amsterdam naar Utrecht gestuurd. En wordt hij nu weer naar Apeldoorn gestuurd waardoor hij pas maandag geleverd zal worden. De iPod hebben ze gister wel in 1x goed kunnen leveren.
Dat het 1x verkeerd gesorteerd word ok, foutje kan gebeuren. Maar dat het nou net met het belangrijkste deel van de bestelling meerdere keren fout gaat vind ik toch een beetje jammer...
Dat het 1x verkeerd gesorteerd word ok, foutje kan gebeuren. Maar dat het nou net met het belangrijkste deel van de bestelling meerdere keren fout gaat vind ik toch een beetje jammer...

[ Voor 22% gewijzigd door MonkeySandwich op 14-11-2008 14:50 ]
Wanneer heb je hem besteld?Jolly_Jumper schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:18:
Mijn Macbook Pro is 15 min. terug eindelijk afgeleverd. Moet zeggen dat 't echt een prachtig ding is(dacht dat m'n vorige Macbook Pro al mooi was
). Effe testen nu
.
Mijn ipod en macbook staan nu ook op verzonden, na gisteren op klaargemaakt voor verzending te hebben gestaan. Printer komt wel over een maandje ofzo..
4 nov: besteld (wordt beoordeeld)
7 nov: mail met betalingsgegevens en dus betaald
10 nov: betaling ontvangen (wordt verwerkt/nog niet verzonden)
13 nov: klaargemaakt voor verzending en order gesplitst (printer apart)
14 nov: ipod en macbook verzonden
14 nov: onderweg naar klant - verzending op schema - 18 dec
Nu kan ik naast order status ook via een link naar verzendstatus. Al valt daar nog niet zo boeiend veel te zien. Wanneer krijg je hier een update meestal? Komt er nog wat nieuws in het orderstatusscherm?
Verwachte levering bij orderstatus: 25 nov
Verwachte levering bij verzendstatus: 24 nov
edit: 2 uurtjes later al de volgende update. Geschatte aankomst is nog steeds 24 nov in dat scherm. Al staat er achter de update nu 18 dec, maar dit vak is bedoeld volgens mij om aan te geven wanneer die update is geweest.. Raar zo'n datum in de toekomst.
4 nov: besteld (wordt beoordeeld)
7 nov: mail met betalingsgegevens en dus betaald
10 nov: betaling ontvangen (wordt verwerkt/nog niet verzonden)
13 nov: klaargemaakt voor verzending en order gesplitst (printer apart)
14 nov: ipod en macbook verzonden
14 nov: onderweg naar klant - verzending op schema - 18 dec
Nu kan ik naast order status ook via een link naar verzendstatus. Al valt daar nog niet zo boeiend veel te zien. Wanneer krijg je hier een update meestal? Komt er nog wat nieuws in het orderstatusscherm?
Verwachte levering bij orderstatus: 25 nov
Verwachte levering bij verzendstatus: 24 nov
edit: 2 uurtjes later al de volgende update. Geschatte aankomst is nog steeds 24 nov in dat scherm. Al staat er achter de update nu 18 dec, maar dit vak is bedoeld volgens mij om aan te geven wanneer die update is geweest.. Raar zo'n datum in de toekomst.

[ Voor 18% gewijzigd door limboroger op 14-11-2008 15:40 ]
Ik heb m 23 oktober besteld. Hij zou eigenlijk afg. dinsdag komen, maar is dus 'iets' later geworden.
Als ie nu al verzonden is dan is je order ook wel gesplitst lijkt me (ik zag dat je ook een canon printer had). Mijn printer, die gesplitst is, staat nog steeds op 1-3 dec.. Die komt ooit wel es. M'n macbook staat voor over een dikke week.xerix schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:02:
Bij mij zit er nu eindelijk ook wat schot in de zaak, hoewel...
limboroger mompelt dat het ook wel es tijd wordt na al bezig te zijn sinds 15 oktober door de order opnieuw te plaatsen...
Mijn status is nu ook alweer verandert.
Huidige bezorgstatus Klaar voor bezorging bij klant
Historie Wordt bezorgd
UPS Tracking nummer
Vandaag nog niks ontvangen, zou die dan morgen komen ipv de verwacte leverdatum 18 november...?
Huidige bezorgstatus Klaar voor bezorging bij klant
Historie Wordt bezorgd
UPS Tracking nummer
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| APELDOORN, NL 14/11/2008 7:51 WORDT AFGELEVERD 14/11/2008 4:14 AANKOMSTSCAN AMSTERDAM, NL 14/11/2008 2:45 VERTREKSCAN AMSTERDAM, NL 13/11/2008 22:45 AANKOMSTSCAN EINDHOVEN, BEST, NL 13/11/2008 21:00 VERTREKSCAN 13/11/2008 18:36 HERKOMSTSCAN NL 14/11/2008 8:08 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN |
Vandaag nog niks ontvangen, zou die dan morgen komen ipv de verwacte leverdatum 18 november...?
ik moet eigenlijk even naar de supermarkt 2 straten verder, maar ik ben als de dood dat als ik dan terugkom dat er een briefje van de ups in mn deur zit
Albert - De bezorgservice van Albert Heijnbolleh schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:52:
ik moet eigenlijk even naar de supermarkt 2 straten verder, maar ik ben als de dood dat als ik dan terugkom dat er een briefje van de ups in mn deur zit
Helaas levert UPS niet op zaterdag. Maar als ik 't zo bekijk, dan zou ie vandaag nog moeten komen.Jimmy_Boy schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:27:
Bij mij is de bezorger twee keer op één dag langsgekomen. Net voor de 2de keer belde hij mij om te vragen of ik thuis wasbolleh schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:52:
Ik weet niet of dat standaard is bij UPS, maar ik vind het wel verdomd goede service
ach ik wacht af, ben net even snel met de auto naar de supermarkt geweest. Doet die extra uitstoot de lagere carbon-footprint van de macbook weer teniet
Hier is tie ook eindelijk binnen
Hij lag te wachten te wachten toen ik terug kwam van school, wel wat wennen, maar dat gaat wel luken denk ik zo.
Nog even op een rijtje:
MPB 2.4 US toetsenbord + iPod nano
Nog even op een rijtje:
MPB 2.4 US toetsenbord + iPod nano
- 28 Oktober besteld
- 30 Oktober geld overgemaakt
- 8 November verzonden
- 14 November binnen
[ Voor 4% gewijzigd door wesleytjuh op 14-11-2008 16:56 ]
Dit topic is gesloten.