Levertijd Apple producten Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste
Acties:
  • 114.382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 11:04

tomtommie

Alaaf!

vaag, gisteren rond de avond stond mijn status op bezorging wordt voorbereidt door laatste vervoerder (zoiets dan) en vandaag weer 'gewoon' op onderweg naar klant verzending op schema...

maargoed mijn verwachte leverdatum is nog altijd 12 november (besteld op 22 oktober via bankoverschrift)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 04:32
Shipped on: Nov 8, 2008 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.

Status is eindelijk veranderd, 28ste besteld, 30ste geld overgemaakt, gisteren was de bestelling klaar voor verzenden en sinds vandaag staat de status op verzonden :)
Verwachte leverdatum: 19 November, dit was eerst 20-21 November. Het gaat om een MBP 2.4 CTO + een rode iPod nano

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

wesleytjuh schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:13:
Shipped on: Nov 8, 2008 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.

Status is eindelijk veranderd, 28ste besteld, 30ste geld overgemaakt, gisteren was de bestelling klaar voor verzenden en sinds vandaag staat de status op verzonden :)
Verwachte leverdatum: 19 November, dit was eerst 20-21 November. Het gaat om een MBP 2.4 CTO + een rode iPod nano
geen gratis printertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Duurt de levering van een product langer als je er zo'n persoonlijke boodschap bij doet? Is dat trouwens een kaartje ofzo? Het gaat om een scherm en een setje speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_Boy
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 09:03
Besteld op 31 Oktober (overboeking) (MBP2.4 - 7200rpm hdd - apple remote - hp printer)
Bestelling verzonden 08 Nov 2008
Verwacht: 19 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld op 28 Oktober (Credit Card) (MBP2.53 - 5400rpm hdd - ipod touch)
Bestelling verzonden 30 Okt 2008
Verwacht: 10 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnhalekor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-08 18:51
martijnhalekor schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:53:
Dat geloof je toch niet... maandag bestelling gesplitst vanwege de printer die de boel ophield en nu is vandaag de printer bezorgd!! En dat terwijl hij in de orderstatus nog op "klaargemaakt voor verzending" staat. Ongelooflijk :O
Ah, mijn bezorgde printer is vandaag eindelijk "verzonden". Verwachte leverdatum 11 november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
Als ik dat zo lees, gaat er morgen een hele colonne vrachtwagens met Apple's door Nederland,natuurlijk eerst naar mij ;)

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Laatst online: 23:17
En dinsdag ook weer hè ;). O.a. de mijne O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker, eindelijk gaat het dan gebeuren ;)

Die van mij ligt ondertussen in Apeldoorn maar wordt helaas pas dinsdag verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Heb jij al een UPS t&t nummer ontvangen? Ik heb nl. nog niks :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de UPS site komt die van mij morgen, dus ben erg benieuwd...
Alleen jammer dat ik er de hele dag thuis voor moet blijven aangezien ze geen specifiekere aflevertijd kunnen geven dan tussen 9.00-19.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buysj
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nou, ik heb mijn macbook 15 oktober al bestelt, nog steeds niet ontvangen, zou eigelijk vrijdag gebeurt moeten zijn volgens een apple mailtje. Ik heb ook alleen nog geen T&T, hopelijk krijg ik die vanavond/morgenvroeg, anders maar weer een keer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolly_Jumper schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:01:
Heb jij al een UPS t&t nummer ontvangen? Ik heb nl. nog niks :(.
Ja, sinds 6 november, toen is hij verzonden.
Volgens apple had jij vrijdag al moeten komen, volgens ups dus pas dinsdag.
De afstemming is dus niet echt perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Nou, laten we hopen dat Apple bij mij wel gelijk heeft. Volgens hen zit de zending wel op schema, maar na al die verhalen, zegt dat helaas niet veel.. ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Bij staat nu ineens "klaargemaakt voor verzending" (mbp 2.4, nano, pixma 310). (besteld 28 okt, verwachte verzenddatum 20 nov, leverdatum 28nov)

Betekent dit dat het hele pakket klaar is voor verzending? De printer zou namelijk pas over 2 weken klaar zijn. :s

Ik zou morgen een email sturen met de vraag "te splitsen" maar dat is dan niet meer nodig...

[ Voor 9% gewijzigd door cornelixnootje1 op 09-11-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

buysj schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:51:
Nou, ik heb mijn macbook 15 oktober al bestelt, nog steeds niet ontvangen, zou eigelijk vrijdag gebeurt moeten zijn volgens een apple mailtje. Ik heb ook alleen nog geen T&T, hopelijk krijg ik die vanavond/morgenvroeg, anders maar weer een keer bellen.
wat is jouw verwachtte leverdatum?
Jolly_Jumper schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:03:
Nou, laten we hopen dat Apple bij mij wel gelijk heeft. Volgens hen zit de zending wel op schema, maar na al die verhalen, zegt dat helaas niet veel.. ;(.
naja 'al die verhalen' bijna allemaal zitten in de tijd die apple aangaf volgens mij... :P

[ Voor 31% gewijzigd door randje op 10-11-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ik hoop 't :P, ik heb al lang genoeg gewacht :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buysj
  • Niet online
randje schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:18:

wat is jouw verwachtte leverdatum?
15 oktober dus bestelt, toen was de verwachting 4/6 nov. Inmiddels staat die voor de macbook op 10/18nov. Maar volgens een mailtje zou alles afgelopen vrijdag al geleverd moeten zijn (7nov). Printer/iPod/sleeve stonden zelfs op verwachte leverdatum 6nov. En daar staat het nog steeds op.

Net gebeld met Apple. Alles zou nu in Tilburg zijn, waar het ligt te wachten tot een van hun vervoerders het overneemt. Volgens de telefoniste zou de verwachte levertijd dichter bij de 10nov. liggen dan bij de 18nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

de dag van de waarheid voor flink wat mensen :P
ik zal nog even moeten wachten, ben woensdag hele dag thuis dus hoop dat ie dan ook echt op de verwachtte leverdatum komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
De actie van de gratis nano bij een bestelling (via sum) is toch voorbij inmiddels is het niet?
Kon er niets meer van vinden iig... ;)

Met printer, nano en imac is 930 euro niet echt veel namelijk :) (naja, wat is veel)

Lange levertijd op macbooks trouwens!!! Imac staat tenminste op 3 dagen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

actie is wel voorbij, maar kan nog ingevuld worden als je je combi voor 29 oktober heb gekocht...(heb het zelf wel gekocht, maar moet het nog ontvangen)
apple.com/nl/promo zo uit mn hoofd en ergens rechtsboven zie je staan 'vorige acties' heb het zelf net ingevuld.
(edit: actie van sum? ik heb het zelf iig over de back2school actie, dat is een korting van 125 euro)

Volgens de apple mail en statuspagina kan ik mijn bestelling morgen verwachten. Mijn zooi is vanuit china met Walsh verstuurd, maar mijn laatste verzendstatus is van 8 november en staat op
Huidige bezorgstatus Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum (11 november)
wie durft met redelijke zekerheid te zeggen dat ik het ook morgen kan verwachten?

[ Voor 7% gewijzigd door randje op 10-11-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt gek, die van mij staat al meer dan 2 weken op 'Nog niet verzonden'! En ze zouden hem vrijdag voor mij splitsen, ook niet gedaan. Vandaag weer gebeld en ze zei dat ie de 6e is geproduceerd en dus ff kan duren... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
vandevorst schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:11:
Lange levertijd op macbooks trouwens!!! Imac staat tenminste op 3 dagen.. ;)
De nieuwe Macbook staat op "Binnen 24 uur" hoor ;).

[ Voor 65% gewijzigd door Jolly_Jumper op 10-11-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik heb zojuist mijn UPS tracking number gekregen.

UPS heeft de factuur gegevens ontvangen, hoelang duurt het dan nog totdat je dat ding nou eens eindelijk hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Ziet nu een UPS busje voorrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:44
Mijn bestelling zou vandaag bezorgd moeten worden maar heb nog altijd geen track & trace code ontvangen. Wel staat de status al sinds zaterdag voor de 2e keer op 'onderweg naar klant - verzending op schema'.

Net even gebeld naar Apple en daar werd mij verteld dat ook al heb ik de track & trace code nog niet, het toch vandaag al kan komen. Als er iets fout gaat zou het dan morgen kunnen worden. Zijn er meer mensen die de bestelling al hebben ontvangen voordat ze een track & trace code hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne stond tot voor een uur geleden nog op status:

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 10 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar).

Maar ik had nog geen T&T gegevens gekregen. Nu net heb ik T&T gegevens gekregen van UPS en mijn bezorgstatus is veranderd naar:

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 11 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar).

Komt dus morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:35
Was het een wit busje met een vrij jonge bezorged? :P

Mijne is om ongeveer 10 uur bezorgd: Bel gaat, ik lig nog in bed. 'De bel??', 'DE BEL!!!'. :P
En jahoor, het is hem, inclusief iPod :) . Ben er nu mee bezig, werkt super, eerste Mac.

Besteld op 23 oktober via overschrijving :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee bruin busje.... Maaar hij is er, geeeeeeeeeeeek hoe vet!
Alle anderen nog succes en sterkte!

Besteld: 17 0ctober
Ontvangen: 10 november

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
Ik heb net Apple ook even gebeld, had nog geen T&T nummer, terwijl bezorging vandaag zou zijn.
Het word dus ook hoogst waarschijnlijk pas morgen... :N

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Hij is binnengekomen bij mijn ouders!
Tentamentje maken en dan snel ophalen!

Gegevens:
MacBook 2.0 CTO (Apple Remote, mPD-->VGA)
iPod nano 8GB, gegraveerd
HP Photosmart C4580

Besteld:
25 oktober, 14:22.
Aangekomen 10 november, 12:15.
(gepland voor 7 november)

[ Voor 5% gewijzigd door Painxiom op 10-11-2008 12:58 ]

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Stond ie ook voor vandaag gepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij is ook binnen!

besteld 16 okt
levering: 10 november

geen bruin busje btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:44
Ik zal hier ook maar eens gaan tracen als een malle..

Wellicht dat sommigen het al eerder gezien hebben, maar mijn eerste bestelling was gecancelled omdat er schijnbaar geen verandering kon plaatsvinden in mijn order. Zodoende toen gewacht op mijn geld dat inmiddels al afgeschreven was en daarna de order opnieuw geplaatst. Ik ben dus al enige tijd bezig, maar ik heb weer goede hoop.

1e bestelling
15-okt besteld
15-okt betaald
17-okt gecancelled
27-okt gegevens opnieuw verzonden
31-okt geld terug

2e bestelling
4-nov besteld: wordt beoordeeld
7-nov betalingsmail
7-nov betaald
10-nov mail: wordt verwerkt

MB 2,4ghz - 4GB - 250GB
MD -> DVI
MD -> VGA
Remote
iPod Nano 8GB (ik krijg de korting nog steeds door al dit gedoe)
Printer Canon MX310

[ Voor 10% gewijzigd door limboroger op 10-11-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:48
Hallo!
Ik heb ook eindelijk vorige week mijn macbook + nano mogen ontvangen. 25 oktober besteld en 7 Nov. ontvangen! First-time Mac User en het bevalt me uitstekend :p.

Ik had echter een vraagje over de refund actie voor de nano (van 125 euro):
Bij de online aanvraag kan je kiezen tussen een cheque of bankoverschrijving. Daar heb je echter een SSID nummer en nog een ander nummer nodig..hoe kom ik hieraan? Hebben degene die deze aanvraag al hebben gedaan ook daadwerkelijk de streepjescodes opgestuurd? Of alleen het referentienummer (is dat mijn bestel nummer?) ingevuld?
Ik zou de hulp erg waarderen.
Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ssid lijk me sterk...
ik denk BIC nr en IBAN. (waarschijnlijk staat er ipv BIC SWIF of iets, maar is hetzelfde)
Gewoon inloggen op je internetbankieren pagina en ergens moet je die info zien (bij ABN iig wel)

enige wat ik niet wist was of je het adres van je bank moest opgeven of je eigen adres. Ik heb mijn eigen adres opgegeven, hoort geen probleem te zijn met de BIC en IBAN nr's

dat nr wat je moet opgeven is je webbestelnr (Wxxxxxx)
en veel hebben het geld al terug voordat zij de streepjescodes hebben opgestuurd... ik wacht er ook mee want er is kans dat ik de streepjescodes van de nano wegknip en dat ik niet in aanmerking kom voor de B2S actie en dan kan ik hem denk ik moeilijker terugsturen voor mijn geld.

[ Voor 38% gewijzigd door randje op 10-11-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:48
randje schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:48:
ssid lijk me sterk...
ik denk BIC nr en IBAN.
Gewoon inloggen op je internetbankieren pagina en ergens moet je die info zien (bij ABN iig wel)

enige wat ik niet wist was of je het adres van je bank moest opgeven of je eigen adres. Ik heb mijn eigen adres opgegeven, hoort geen probleem te zijn met de BIC en IBAN nr's

dat nr wat je moet opgeven is je webbestelnr (Wxxxxxx)
en veel hebben het geld al terug voordat zij de streepjescodes hebben opgestuurd... ik wacht er ook mee want er is kans dat ik de streepjescodes van de nano wegknip en dat ik niet in aanmerking kom voor de B2S actie en dan kan ik hem denk ik moeilijker terugsturen voor mijn geld.
Geen idee hoe ik op die ssid kwam, maar ja heb BIC en IBAN al gevonden, thx!
Ik stuur de aanvraag ook maar door zonder streepjescode en vul wel gewoon het referentienummer in. Opsturen kan altijd nog als het zo niet lukt.

Voor degene die de aanvraag online hebben gedaan, hoelang duurde het voordat jullie het geld ontvangen hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Misschien tijd voor een Back to School 2008 topicje in Apple Software & Diensten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:04
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar)
10 Nov 2008 (Voor wijzigingen vatbaar)

Status staat sinds ongeveer een uur op:

Naam vervoerder
NL DISTRIBUTION CENTER
Huidige bezorgstatus
Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum

Maar verwacht eigenlijk niet dat hij vandaag nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-01 19:15
Bestelling geplaatst : zaterdag 25 oktober, betaling via bankoverschrijving.
MacBook 2.4 CTO, ipod nano, printert.
Ontvangen: maandag 10 November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Bestelling geplaatst: 20 oktober
Geld overgemaakt op 28 oktober
Verzonden op: 1 november
Huidige status: UPS heeft vandaag de factuur ontvangen (en ik verwacht dat ze morgen alles afgeven)
Verwachtte levertijd Apple: 11 november

overigens een CTO MBP, HP printer en ipod nano 8gb

[ Voor 12% gewijzigd door randje op 10-11-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29 oktober geld overgemaakt, verwacht 11 november hier in apeldoorn (sinds vandaag een dag naar voren geschoven).
Ben benieuwd :)

Een 2.5 CTO + nano trouwens..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
Vandaag is voor de derde keer de status veranderd in 'onderweg naar klant - verzending op schema' :/. Bij de verwachte bezorgdatum staat nog steeds vandaag terwijl ik nog altijd geen track & trace nummer heb ontvangen. Het lijkt er zo zelfs op dat ie zelfs morgen misschien niet meer gaat komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Heb mijn MacBook (standaard 2,0 ghz model met 4 GB RAM) + mDP naar VGA kabel op 5 november besteld, zojuist een mailtje gekregen dat hij verzonden is, verwachte leverdatum is 14 november :)

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Wat een ellende, 2 laptops besteld 2 verschillende orders.

(bestelt op 18okt) De eerste heeft een heletijd op verzonden naar klant gestaan, nu staat er ineens weer Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum. (verwachte bezorg datum 10nov) Nog geen tracking nummer alleen NL DISTRIBUTION CENTER.

De tweede laptop 21 oktobert bestelt, is nu bij UPS. Heeft een trackingnummer en de factuur gegevens zijn ontvangen. (verwachte bezorg datum nu ineens 11nov (was steeds 10))

Later bestelt en lijkt eerder aan tekomen???, ik heb het gevoel dat statussen die Apple aangeeft nergens opslaan, maar gewoon de klant aan de lijn houden.

===

Ik wil graag mijn pakket tracken via UPS, ik heb een UPS account en ik krijg nu deze informatie:

View Delivery Address Information & Signature Images

Permanently authenticate your account or temporarily validate for this UPS.com visit.

Ik moet dan een 6cijferig klantnummer opgeven en de postcode van het pickup adres, deze gegevens heb ik niet, iemand een idee hoe ik wel een tracking(details) kan zien? Of komt dat nog?

[ Voor 33% gewijzigd door Qorne op 10-11-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Die van mij (mbp 2.4 + nano + pixma 310):

- Besteld 30 okt
- Sinds vandaag (10 nov) op "klaargemaakt voor verzending".

Apple gebeld, en die zeiden dat er vanaf die "klaargemaakt voor verzending" status nog 7 werkdagen nodig zijn voor de levering.

7 werkdagen voor Shanghai --> Nederland. Je zou zeggen dat dat in 2 kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-08 07:53
Wat betekend de datum eigenlijk achter de notitie?
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 11 Nov 2008
Komt ie morgen aan of wordt hij morgen verzonden want de geschatte lever datum staat wel op 17 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:38

Fab1Man

Live life to the fullest

Qorne schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:04:
Wat een ellende, 2 laptops besteld 2 verschillende orders.

(bestelt op 18okt) De eerste heeft een heletijd op verzonden naar klant gestaan, nu staat er ineens weer Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum. (verwachte bezorg datum 10nov) Nog geen tracking nummer alleen NL DISTRIBUTION CENTER.

De tweede laptop 21 oktobert bestelt, is nu bij UPS. Heeft een trackingnummer en de factuur gegevens zijn ontvangen. (verwachte bezorg datum nu ineens 11nov (was steeds 10))

Later bestelt en lijkt eerder aan tekomen???, ik heb het gevoel dat statussen die Apple aangeeft nergens opslaan, maar gewoon de klant aan de lijn houden.

===

Ik wil graag mijn pakket tracken via UPS, ik heb een UPS account en ik krijg nu deze informatie:

View Delivery Address Information & Signature Images

Permanently authenticate your account or temporarily validate for this UPS.com visit.

Ik moet dan een 6cijferig klantnummer opgeven en de postcode van het pickup adres, deze gegevens heb ik niet, iemand een idee hoe ik wel een tracking(details) kan zien? Of komt dat nog?
Ik heb dus ook de T&T van UPS, maar bij mij staat ongeveer hetzelfde. Nog geen info waar zich wat bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
Overzicht van verschillende stadia
  • Nog niet verzonden
  • Klaargemaakt voor verzending (vanuit Shanghai)
  • Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
  • Onderweg naar klant – verzending op schema
  • Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
  • Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus)
  • Track & Trace 1 : 8080806xxx (Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER, hier valt verder niet mee te tracen, nummer is hetzelfde als het leverlingsnummer wat je direct van Apple kreeg)
  • Track & Trace 2: 1Z291Y08684611xxxx (Naam vervoerder nu ook bekend: UPS/TNT, hiermee kun je tracen op de websites van de desbetreffende vervoerders)
  • Wordt afgeleverd
  • Klaar voor bezorging bij klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Om maar even bij te dragen aan de discussie:

MBP 2.53, US toetsenbord + HP PHOTOSMART C4480

Besteld op 5 nov.
Betaald op 6 nov.
Orderbevestiging op 10 nov.

Verzending: 7-10 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 27 Nov, 2008 - 03 Dec, 2008.

Ik ben benieuwd...

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

En meer info:
code:
1
2
3
4
5
6
Status van uw pakket
Vestiging   Datum   Lokale Tijd     Omschrijving
EINDHOVEN, BEST,
NL  10/11/2008  17:57   BESTEMMINGSSCAN
    10/11/2008  17:57   IMPORTSCAN
NL  10/11/2008  1:51    FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Besteld: 26 oktober
Verzonden: 3 november
Wordt verwacht: 13-14 november
Geplande leverdatum UPS: 11 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Fab1Man schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:36:
En meer info:
code:
1
2
3
4
5
6
Status van uw pakket
Vestiging   Datum   Lokale Tijd     Omschrijving
EINDHOVEN, BEST,
NL  10/11/2008  17:57   BESTEMMINGSSCAN
    10/11/2008  17:57   IMPORTSCAN
NL  10/11/2008  1:51    FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Besteld: 26 oktober
Verzonden: 3 november
Geplande leverdatum UPS: 11 november
bij mij staat ie nog op:
Ontvangen factuur gegevens

maar als ik kijk naar de laatste update tijd die UPS heeft gegeven (staat onderaan)
staat er:
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 10/11/2008 13:21 ET

wat staat er bij jou? die van jou moeten wel later dan 17:00 zijn gegeven aangezien je laatste activiteit daarna was.

edit: vergeet mijn verhaaltje, 1 van mijn 3 pakketjes staat op de status
'in transit' dat betektent dat ie in het ups netwerk zit en dat ie hoogstwaarschijnlijk op de verwachtte afleverdat wordt afgeleverd (morgen dus)

byebye tentamen, hallo herkansing :(

[ Voor 11% gewijzigd door randje op 10-11-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:49
vanmiddag ook een mailtje gehad:

Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 18 Nov, 2008 - 19 Nov, 2008.

hopelijk komt hij echt op die dagen, dan ben ik namelijk al vrij vanwege mn verjaardag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Arghh..mijne (MBP, iPod en HP) komt als t goed is ook morgen, maar heb nog steeds geen T&T nummer.. :'(.

[ Voor 9% gewijzigd door Jolly_Jumper op 10-11-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

randje schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:24:
[...]

bij mij staat ie nog op:
Ontvangen factuur gegevens

maar als ik kijk naar de laatste update tijd die UPS heeft gegeven (staat onderaan)
staat er:
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 10/11/2008 13:21 ET

wat staat er bij jou? die van jou moeten wel later dan 17:00 zijn gegeven aangezien je laatste activiteit daarna was.

edit: vergeet mijn verhaaltje, 1 van mijn 3 pakketjes staat op de status
'in transit' dat betektent dat ie in het ups netwerk zit en dat ie hoogstwaarschijnlijk op de verwachtte afleverdat wordt afgeleverd (morgen dus)

byebye tentamen, hallo herkansing :(
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 10/11/2008 13:33 ET

Dat staat er bij mij nú, maar het is al veranderd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Vanmiddag (10 November) sprong mijn MBP status naar "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum" welke 13 November was. Bij naam vervoerder stond er "UK DISTRIBUTION CENTER" samen met een trace nummer. Gelijk op alle websites van alle mogelijk vervoerders het nummer ingevuld (ala Tracen tot je een ons weegt) maar niks mocht baten..... ;(
Vanavond keek ik weer en zag ik dat UK DISTRIBUTION CENTER naar TNT is veranderd en een niewe T&T nummer. Ook is mijn verwachte leverdatum van 13 naar 12 november verschoven. _/-\o_
Vervolgens snel het T&T nummer op de TNT website in gevuld en jaah hoor: O+

Datum:10 Nov 2008
Tijd: 18:06:00
TNT location: Nuneaton
status: Shipment In Transit.

Trouwens 20 October besteld (zie signature), 4 november verzonden.

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huorpalantir
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-08 17:37
Woehoe, die van mij is verzonden :D
Besteld: 20 oktober;
Bevestigd: 21 oktober;
Ontvangstdatum: 11 november (tenzij alles gruwelijk in de soep loopt :P)

EDIT: ik lees dat UPS tussen 9 en 19 uur bezorgt. Komen ze weleens 's ochtends, want dat is het enige moment dat ik thuis ben.. :|

[ Voor 30% gewijzigd door huorpalantir op 10-11-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
huorpalantir schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:49:
Hier precies hetzelfde, zit dus blijkbaar toch nog wel iets van een systeem in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

huorpalantir schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:49:

EDIT: ik lees dat UPS tussen 9 en 19 uur bezorgt. Komen ze weleens 's ochtends, want dat is het enige moment dat ik thuis ben.. :|
hangt van de route af die de chauffeer maakt.
meestal hebben ze een aantal wijken en een vaste route die ze doen en afhankelijk van waar jouw afleveradres is, plannen ze dit zelf op een logische tijd in...

overigens voor de mensen die hun zooi al binnen hebben en actief hebben zitten track&tracen:
ik heb 3 pakketjes (mbp/nano/printer) met elk hun eigen T&T nr van UPS. Alles zelfde tijd verzonden etc, maar nu is alleen mijn iPod Nano pakketje 'in transit' de overige 2 pakketjes zijn niet geupdate in status... zorgen maken? of wordt er maar 1 pakketje gescanned omdat ze toch wel bij elkaar horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buysj
  • Niet online
Ja, hier ben ik ook erg benieuwd naar. Mijn 4 paketten kan ik nu ook vinden bij UPS. Alleen 1tje is maar in transit. Dus idd, maakt dit uit. Of wordt in de loop van de avond/nacht /volgende dag de anderen ook in transit genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus "in transit" is de UPS status die na "Ontvangen factuur gegevens" komt?
Of is dit een Apple status?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buysj
  • Niet online
'In transit' is een UPS status. De laatste status op de Apple site is 'Bestelling verzonden'. Op dat moment is ook de UPS T&T code te zien op de Apple site.

'In transit' is dus bij UPS te zien, hierbij is dan ook de afleverdatum op te vragen.
'factuurgegevens ontvangen' is ook een UPS status. Dan is er nog geen afleverdatum weergegeven.

De vraag is dus. Als je 4 paketten hebt zoals ik, en 1tje daarvan is al in transit, komen de andere dan gelijk mee die nog in 'factuurgegevens ontvangen' staat. Die vraag stellen wij, omdat alle paketten tegelijk bij UPS zijn aangemeld. In mijn geval was dat vanmiddag 15.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Ik had dat ook, dat één pakket al "in transit" had en de andere pakketten niet. Ergens in de nacht veranderde ook de andere pakketten tot "in transit". De volgende werkdag ontving ik ze zoals verwacht.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
M'n status is nu wel veranderd in 'bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum' maar heb nog altijd geen track & trace nummer. De verwachte bezorgdatum is ook nog altijd 10 november maar vandaag is er toch echt geen pakketje geweest (de hele dag is er wel iemand thuis geweest). Ben benieuwd of het morgen nog komt of dat het toch woensdag wordt...

Er staat trouwens nu bij naam vervoerder 'NL Distribution Center'. Apple is er wel goed in om hele vage nutteloze omschrijvingen van de bezorgstatus te geven

[ Voor 17% gewijzigd door MysticMan op 10-11-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Mijn MBP is inmiddels echt over gedragen aan UPS en in BEST/EINDHOVEN. Komt morgen hopelijk aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
MysticMan schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:46:
M'n status is nu wel veranderd in 'bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum' maar heb nog altijd geen track & trace nummer. De verwachte bezorgdatum is ook nog altijd 10 november maar vandaag is er toch echt geen pakketje geweest (de hele dag is er wel iemand thuis geweest). Ben benieuwd of het morgen nog komt of dat het toch woensdag wordt...
Heb een slecht gevoel voor mijn levering, als ik dit hoor. Status staat nog steeds op "Onderweg naar klant – verzending op schema" en hij hoort morgen afgeleverd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Jolly_Jumper schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:51:
[...]

Heb een slecht gevoel voor mijn levering, als ik dit hoor. Status staat nog steeds op "Onderweg naar klant – verzending op schema" en hij hoort morgen afgeleverd te worden.
die status verandert vaak ook niet.

kijk eens linksonder in dat kader wat er staat bij welke partij jouw pakket gaat afleveren..
daar gaat de status vaak verder (bij UPS of TNT)

[ Voor 0% gewijzigd door randje op 11-11-2008 02:18 . Reden: d > t ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Linksonder staat nog steeds:

"Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt"

Ben benieuwd, ik moet zo naar school en ben rond 2 uur thuis. Hopelijk komen ze daarna nog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ROTTERDAM,
NL 11/11/2008 7:12 WORDT AFGELEVERD
en 2 pakktejes lopen iets achter met de status, maar die worden ook afgeleverd vandaag.
jeej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buysj
  • Niet online
Hoera, gisteravond kwam mijn UPS t&t tevoorschijn. Sinds vanmorgen 7.00 zitten alle vier pakketjes in de afleverroute. UPS geeft bij alle pakketjes de status 'in transit'. (bestelling geplaatst 15 oktober betaalt met cc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
Sinds gistermiddag een UPS t&t, maar helaas nog steeds de status; Ontvangen factuur gegevens

Begin nu echt ongeduldig te worden Afbeeldingslocatie: http://i43.photobucket.com/albums/e367/gatsby6306/DirtDOG.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
Hmm bij mij maakt UPS er een beetje een zootje van, hoop dat alles nog wel vandaag wordt afgeleverd.
ROTTERDAM, NL
11/11/2008 9:36 INCORRECT ROUTING AT UPS FACILITY / DELIVERY RESCHEDULED
11/11/2008 9:13 INCORRECT ROUTING AT UPS FACILITY / DELIVERY RESCHEDULED
11/11/2008 9:11 INCORRECT ROUTING AT UPS FACILITY / DELIVERY RESCHEDULED

EINDHOVEN, BEST, NL
10/11/2008 18:19 THE PACKAGE WAS MISSORTED AT THE HUB. IT HAS BEEN REROUTED TO THE CORRECT DESTINATION SITE

NL 10/11/2008 8:09 BILLING INFORMATION RECEIVED
Edit: net gebeld met UPS en het kan helaas niet meer vandaag bezorgd worden :(

[ Voor 7% gewijzigd door thys op 11-11-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 07:49
spoorweg schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:23:
Hmm bij mij maakt UPS er een beetje een zootje van, hoop dat alles nog wel vandaag wordt afgeleverd.

[...]
enig idee hoeveel pakketjes die bedrijven verhandelen? Ik ben een keer bij het grootste DHL sorteercentrum in brussul geweest, je wil niet weten wat je daar ziet. Foutjes kunnen nou eenmaal voorkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
Het is dat ik via Surfspot besteld heb anders had ik hem toch echt gewoon in de winkel gehaald Afbeeldingslocatie: http://i43.photobucket.com/albums/e367/gatsby6306/DirtDOG.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, het UPS busje kwam vanmorgen om 9:30 uur voorrijden met mijn Macbook Pro 2.53 en Ipod touch 16 gb :) Ik ben nu de boel aan het overzetten met Migration Assistant

Besteld: 27 oktober
Verzonden: 30 november
Geplande leverdatum UPS: 10 november
Ontvangen UPS 11 november

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps... Verzonden moet natuurlijk 30 Oktober zijn ipv 30 November ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Mijn status is zojuist voor de 2e keer naar "Onderweg naar klant – verzending op schema" gegaan, verwachte leverdatum is 17 november. "Onderweg naar land van bestemming" is hier nooit langs gekomen, echter heeft de bestelling wel 4 dagen op "klaargemaakt voor verzending" gestaan, vraag me af of dat de status pas naar 'verzonden' is gegaan toen de bestelling in NL was. Alhoewel dat weer zou betekenen dat ze er 10 dagen over denken te doen om het pakket door Nederland heen te rijden, is ook wel weer wat lang.

Nouja, dat ie maar snel mag komen, dan vind ik het best. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Besteld: 9 november
Verzonden: 10 november

Helaas is het niet voor mezelf maar het is mijn broertjes default macbook unibody 2.0Ghz en iPod touch 16GB. Maar zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt.

[ Voor 31% gewijzigd door Bartjeee op 11-11-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

niet eerlijk! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Bartjeee schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:18:
Besteld: 9 november
Verzonden: 10 november

Helaas is het niet voor mezelf maar het is mijn broertjes default macbook unibody 2.0Ghz en iPod touch 16GB. Maar zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt.
Tja, die zal dan ook wel niet uit shanghai gekomen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Zo nu is voor de 3e keer vandaag de status veranderd bij mij.

Staat nu "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum," waarbij de vervoerder nog wel NL Distribution Center is. Zou het dan nog echt tot maandag duren of kan ik het pakket nu eerder verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ben net een half uurtje terug van school. UPS is nog niet langs geweest, dus hopelijk komen ze nog. De bezorgd/verzendstatus is ook al dagen niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

randje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 08:06:
ROTTERDAM,
NL 11/11/2008 7:12 WORDT AFGELEVERD
en 2 pakktejes lopen iets achter met de status, maar die worden ook afgeleverd vandaag.
jeej
jeej ik heb hem! type dit vanaf mijn MBP vanaf WiFi van de buren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
5 minuten terug zijn ze langsgeweest. Helaas is m'n Macbook Pro nog niet afgeleverd :(, alleen m'n iPod Nano en HP Printer :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:51:
5 minuten terug zijn ze langsgeweest. Helaas is m'n Macbook Pro nog niet afgeleverd :(, alleen m'n iPod Nano en HP Printer :'(.
Misschien kun je vast wat muziek luisteren en photo's van je verwachtte mbp uitprinten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ipod gaat in de verkoop, aangezien ik al een iPhone heb :). Misschien straks wel even de printer testen ;). Straks maar even Apple bellen denk ik, weet ik ook weer waar ik aan toe ben.

edit: zojuist gebeld en de dame aan de telefoon kon me helaas ook nog niet veel melden, aangezien ze daar ook nog geen track&trace nummer van UPS hadden gehad van m'n Macbook. Ze mailt morgen nadere informatie.

[ Voor 36% gewijzigd door Jolly_Jumper op 11-11-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

volgens mij worden die medewerkers daar gek van alle ongeduldige mensen, ik heb ook even gebeld en ze wisten nog niets of de levering morgen wel of niet doorgaat... morgenvroeg bellen ze me op voor nadere uitleg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ^^
Zojuist één aan de lijn "ik zie dat ik u al een aantal keer aan de lijn heb gehad,
helaas heb ik u niets nieuws te melden". Ok, niet letterlijk zo, maar daar kwam het
op neer. Kreeg ook geen fijne avond meer ^^

Hij kan wel zien dat het in een depo in Groningen ligt (waar ik ook woon), maar
kan niet de vervoerder zien en wat er exact in Groningen ligt.... RAAR

1 ding was nog niet in Groningen * duimen dat het niet de MBP is! *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klopt gewoon niet, 26 oktober besteld en vandaag 11 november nog steeds op 'Nog niet verzonden'

@!#$%&*!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
Vanmiddag had ik ook nog gebeld om te vragen of ik het vandaag nog kon verwachten of niet. Bij de verwachte bezorgdatum stond nog altijd 10 november terwijl ik geen UPS t&t nummer had. Ze konden me niet veel meer vertellen dan dat het in Tilburg lag.

Een paar uur later kreeg ik een mailtje dat de verwachte bezorgdatum was veranderd in donderdag 13 november. Volgens de Apple site staat er 12 november (morgen) en ook is er nu een UPS t&t nummer (status is Billing Information Received). Ik hoop nu dus dat het dan morgen eindelijk komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
Reken er maar niet te hard op die van mij staat al sinds gister middag op Billing Information Received... Afbeeldingslocatie: http://i43.photobucket.com/albums/e367/gatsby6306/DirtDOG.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
@Ferraghini: Ik neem aan dat je al minstens 20x naar Apple gebeld hebt, dat zou ik iig gedaan hebben. Dit lijkt me inderdaad niet normaal.

Bij mij gaat het nu opeens snel, tracking status is vandaag voor de 4e keer veranderd en heb nu ook een UPS trackingsnummer en de verwachte leveringsdatum is van 18 nov naar 12nov gegaan. UPS status is overigens wel "ontvangen factuur gegevens." Verder is het zwaarste pakket 8,5kg terwijl de printer die ik besteld heb 10,0kg zou wegen of ze moeten ipv een MP610 een nieuwe MP620/630 op hebben gestuurd,maar dat lijkt me sterk. :?

Edit: veranderd naar "in transit" begint erop te lijken dat het pakket dan toch echt een halve week eerder dan verwacht aan gaat komen. Nou maar hopen dat dat gewicht een fout is van UPS en niet de verkeerde printer oid. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Dipsausje op 11-11-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Niet online
sjonge jonge zeg wat belachelijk. 29 october besteld, 30ste betaald en nog steeds niks. Niet gesplits ook volgens mij...geen idee waar ik dat zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Michel: Dat valt nog mee hoor;
Ik zit nog steeds op mn Macbook te wachten en ik had de 15e al besteld (dit is mede te danken door de screw-ups van UPS, wat een ballentent zeg, tot 3 keer toe!!! zat mn pakje in het verkeerde busje wat tot een dag uitstel zorgt!)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Joepie, die van mij is Nederland (Arnhem) binnengekomen. Zoals ik al eerder zei is mijn verwachte leverdatum vervroegd van 13 nov naar 12 nov. Nu ook de 2e of 3e keer dat hij op "Onderweg naar klant – verzending op schema"

Omdat ik ook een Apple Remote en een mDP > VGA adapter heb besteld en sinds de verzending op "Merge in Transit GB" staat vroeg ik mij af of dat nu dus al is samengevoegd en dit niet nog eens morgen moet plaats vinden? Want dan kan ik wel schudden dat hij morgen komt. Mijn vervoerder is trouwens TNT.

datum, tijd, TNT-lokatie, status
11 Nov 2008 17:11:28 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
11 Nov 2008 17:11:17 Arnhem Hub Shipment In Transit.
11 Nov 2008 04:35:30 Northampton Hub Shipment In Transit.
11 Nov 2008 00:00:01 Northampton Hub Shipment In Transit.
10 Nov 2008 21:54:15 Northampton Hub Shipment In Transit.
10 Nov 2008 18:06:00 Nuneaton Shipment In Transit.

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Type: Pakket
Status: In transit - Op tijd
Vastgestelde aflevering: 12/11/2008
Verzonden naar: AMSTERDAM, NL
Verzonden of gefactureerd op: 11/11/2008
Service: STANDARD
Gewicht: ,20 Kg
Meerdere pakketten: 3

Zou eigenlijk de 17de komen. Nu dus 5 dagen eerder, nice!
(MBP 2.8 GHz 250GB@7200RMP, iPod Touch 16GB, Canon MP620)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Pardonlul schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:17:
Type: Pakket
Status: In transit - Op tijd
Vastgestelde aflevering: 12/11/2008
Verzonden naar: AMSTERDAM, NL
Verzonden of gefactureerd op: 11/11/2008
Service: STANDARD
Meerdere pakketten: 3

Zou eigenlijk de 17de komen. Nu dus 5 dagen eerder, nice!
(MBP 2.8 GHz 250GB@7200RMP, iPod Touch 16GB, Canon MP620)
Hoe zwaar is bij jou het zwaarste pakket? Aangezien ik ook een MP620 heb besteld maar er bij mij niets bij zit van >10kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Dipsausje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:24:
[...]

Hoe zwaar is bij jou het zwaarste pakket? Aangezien ik ook een MP620 heb besteld maar er bij mij niets bij zit van >10kg.
Mijn 3 gewichten zijn:
Gewicht: 4,80 Kg
Gewicht: 11,20 Kg
Via UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hier mijn traceerstatus en traceerdetails naast en onder elkaar.

Als morgen UPS langskomst, is er dan enige indicatie te geven of ze 's ochtends, 's middags of 's avonds komen?

Ik heb trouwens al een mailtje van Apple gekregen dat ze de korting van B2S al overgemaakt hebben :) :D Ik heb nog niet eens één van de producten binnen 8)7
Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.