[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.571 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Vraag over de Corner Editor.... ik kan heel vaak zelfs met simpele objecten (vierkant, driehoek) maar ook met complexe objecten geen hoeken meer veranderen zonder een voor mij duidelijke reden.
Weet iemand hier meer van ? :?

Grote maakt naar mijn idee niet uit, of op dat de editor op pauze staat ook niet.... wie o wie weet wat dat is.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Voor de mensen die moeite hebben met bepaalde levels.. ik heb de eerste 5 werelden nu al helmeaal 100% en aced, de 6e bijna... mocht je hulp nodg hebben, let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je die 2 pakken die in de usa store staan in LBP? Ik zie ze nergens namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:17:
Hoe krijg je die 2 pakken die in de usa store staan in LBP? Ik zie ze nergens namelijk.
Heb jij een US-versie van LBP? Ze zijn namelijk regiogebonden. (zo niet dan zou je het dus van de nederladnse winkel moeten halen)

[ Voor 11% gewijzigd door Ary op 10-11-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ary schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:18:
[...]

Heb jij een US-versie van LBP? Ze zijn namelijk regiogebonden. (zo niet dan zou je het dus van de nederladnse winkel moeten halen)
Is waar ook. De nederlandse heeft dat natuurlijk niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

http://www.youtube.com/profile?user=YYZFAQs&view=videos

Volgens mij bijna alle levels 100% guide :) voor degenen die hier en daar vastzitten! (hij haalt niet overal daadwerlijkelijk 100% maar hijl aat wel de co-op plaatsen zien en alle stickerplaatsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:27:
[...]

Is waar ook. De nederlandse heeft dat natuurlijk niet :{
Jawel, volgens mij zijn ze ook ind e nederlandsewinkel te vinden.. tis alleen wat lastiger vinden. Maar ik heb ze volgens mij wel gezien hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Ary schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:35:
[...]

Jawel, volgens mij zijn ze ook ind e nederlandsewinkel te vinden.. tis alleen wat lastiger vinden. Maar ik heb ze volgens mij wel gezien hoor
Het space-suit & Haloween head staan zeker in de NL store, kies gewoon de bovenste optie "Laatst toegevoegd" oid. je ziet ze er zo tussen staan.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Space suit, Halloween head en dan de betaalde Motostorm suit en First week t-shirt.

Gisteren de velden gespeeld van RRR30000, hij heeft gewoon tetris nagemaakt en het werkt ook nog goed.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-10 10:57
Gisteren online gespeeld met FightingPower, was erg leuk, zat alleen een paar keer "vast" :( Na het einde van een level als ik "opnieuw" koos ging alles goed maar als ik koos voor "Verder gaan" ging dit niet altijd goed. Dan kreeg ik de melding "aanmaken spel mislukt" of zo iets, daarna echter kon ik niet meer terug naar mijn pod en niet het level opnieuw beginnen, ik kon alleen nog FightingPower "verwijderen" en dan stond ik daar alleen... het spel afsluiten en opnieuw beginnen was dan de enige oplossing :'(

Weet iemand of ik daar iets tegen kan doen? Mijn PS3 heeft NAT 2, dus daar ligt het niet aan?

Erg irritant

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Was dat rondmiddernacht? Ik had namelijk precies hetzelfde. Lijkt me eerder een server probleem dan dat je zelf iets kan veranderen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Tis de laatste tijd meer LitteBigLag :)
Lag is wel killing in multi, gisteren waren er imo veel issues, ook ff met een vriend wat story levels gedaan (voor de 2x) maar is echt irri als je Sackboy lagged, voor je het weet zit je in de spikes...
Maar echt Hulde aan MM, de story levels zijn echt goed, en uitdagend, wordt nog een hele klus om alles Aced te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10 18:50
Chaoss schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:09:
Hmmm ben ff gefrustreerd nu,,, Dat eerste level van zuid-amerika, "The wedding reception" op een gegeven moment kom je bij een gedeelte waarbij je een stuk moet overstekken met die hang-poppen, hun bek gaat open en daar moet je dan inspringen, maar doordat je constant "verder-glijd" val je vaak naar beneden en ben je dood.. irritant maar daar is dan nog wel doorheen te komen.

daarna kom je bij een nog veel irritanter stuk, moetje via die roze plankjes oversteken, die plankjes wiebelen zodra je erop land, en op de bodem zitten spikes en van die koppen die omhoog veren... en ik kom daar maar niet voorbij..... irritatie! :'( helemaal omdat je na 5x doodgaan het hele level weer moet doen :(
LBP luistert wel erg nauw. Het is belangrijk dat als je een LCD TV dat je de game modus aanzet en DRC mode uit (sony/samsung) zodat je zo min mogelijk lag hebt.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik ben overigens ook begonnen aan mijn eigen veld, het plan is om een recht toe, recht aan platform veld te maken, waar de sfeer het belangrijkste is en met drie paden om bij het einde te komen. Mogelijk ook een stukje met een auto, maar ik denk het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10 14:39
Shiver23 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 08:30:
Was dat rondmiddernacht? Ik had namelijk precies hetzelfde. Lijkt me eerder een server probleem dan dat je zelf iets kan veranderen.
Yep, gister ook erg last van gehad samen met robhoeben. Nadat je de level had voltooid, en de timer in de raket op 0 stond, kon je niks meer doen...alleen LBP beeindigen via het XMB menu...

offtopic: bedankt voor het halen van de ena laatste level robhoeben haha, die lukte me maar niet! Al die electriciteits dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Furfoot schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 08:52:
[...]

LBP luistert wel erg nauw. Het is belangrijk dat als je een LCD TV dat je de game modus aanzet en DRC mode uit (sony/samsung) zodat je zo min mogelijk lag hebt.
zal eens kijken, kheb een Samsung LCD, zal hem iig eens op game-mode zetten (weet niet zeker of de PS3 input daar op staat), maar dat "DRC mode" komt me niet echt bekend voor?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Shiver23 schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:02:
Vraagtegen in de create mode brengt je iedere keer naar een nieuwe tutorial.
Thanks! Dat wist ik nog niet :D
Zometeen maar eens proberen dan.
Shiver23 schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:32:
[...]

Ik wil je niet ontmoedigen maar er komen nog wel frusterende stukken. De 'single player' (althans de maps van MM zelf) vind ik een stuk uitdagender dan verwacht.
Ik vind sowieso het spelen van de levels leuker dan verwacht, omdat het gewoon speelt als een goeie platformgame :) Ik hoop wel dat de community zelf ook met goeie creaties gaat komen. Ik ben zelf ook uiteraard bezig een level te creeëren met een thema dat ik nog niet heb gezien in het spel.

[ Voor 53% gewijzigd door SToRM666 op 11-11-2008 11:07 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
wat is de laatste tutorial voor de expert creator reward? ik kan geen tutorials meer vinden maar heb die reward nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
El_V schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:30:
wat is de laatste tutorial voor de expert creator reward? ik kan geen tutorials meer vinden maar heb die reward nog niet
Ik zit in hetzelfde schip.

Volgens mij mis je dan een item.
Als je alle items hebt kun je ook alle turtorials doen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Nu online
ben nu bezig met alle levels te halen zonder dood te gaan.. erg frustrerend :P zeker als je op het einde dood gaat dan wil je daar snel weer zijn en ga je op het begin domme foute maken :( dan kun je beter ff 10 minuten stoppen.

ook probeer ik alle items te halen.. ook lastig.. moet nu bij de meeste nog voornamelijk de items die je alleen met 2 of meer spelers kunt behalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Wii4all schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:39:
[...]

Ik zit in hetzelfde schip.

Volgens mij mis je dan een item.
Als je alle items hebt kun je ook alle turtorials doen.
Bepaalde items in je Popit hebben een groene plus teken, hiermee krijg je een specifieke tutorial of kun je een filmpje afspelen, dit dien je ook allemaal te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ok thnx! ga ik ook maar eens proberen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10 11:02
Is er al een leuke video-review te vinden over deze game? Ik wil hem aan de ene kant wel halen maar ik twijfel tussen deze, GoW2 en Motorstorm 2. Totaal verschillende games natuurlijk, maar allebei vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
StealthyPeanut schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:19:
Is er al een leuke video-review te vinden over deze game? Ik wil hem aan de ene kant wel halen maar ik twijfel tussen deze, GoW2 en Motorstorm 2. Totaal verschillende games natuurlijk, maar allebei vermakelijk :)
Ik kijk altijd op Gametrailers

Verder heb ik gisteren avond een nieuw level voor mij City Blocks reeks gemaakt.. Deze keer met de titel City Blocks: Hot As Hell. Al het commentaar op mijn nieuwe level is welkom (natuurlijk ook nog op mijn oude levels)..

Hoe zie ik trouwens wat voor een rating mensen aan mijn level geven?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:31
Uhmmie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:30:
[...]

Ik kijk altijd op Gametrailers

Verder heb ik gisteren avond een nieuw level voor mij City Blocks reeks gemaakt.. Deze keer met de titel City Blocks: Hot As Hell. Al het commentaar op mijn nieuwe level is welkom (natuurlijk ook nog op mijn oude levels)..

Hoe zie ik trouwens wat voor een rating mensen aan mijn level geven?
Ik zal vanmiddag Hot As Hell eens even proberen (te vinden... man wat werkt die search kut). Over je andere City Blocks-levels: heb ze met plezier en frustratie gespeeld, vooral dat stuk met die spikes en uitstoters vond ik erg tof! Voor het stuk meteen daarna mag je wat mij betreft aan de hoogste boom hangen. Die trap-achtige ongein is echt heel vervelend. Waarom bouw je dat niet gewoon de diepte in? :?

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Marcks schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:17:
[...]

Ik zal vanmiddag Hot As Hell eens even proberen (te vinden... man wat werkt die search kut). Over je andere City Blocks-levels: heb ze met plezier en frustratie gespeeld, vooral dat stuk met die spikes en uitstoters vond ik erg tof! Voor het stuk meteen daarna mag je wat mij betreft aan de hoogste boom hangen. Die trap-achtige ongein is echt heel vervelend. Waarom bouw je dat niet gewoon de diepte in? :?
Ik volg even niet precies met wat je bedoeld "Waarom bouw je dat niet gewoon de diepte in?". Verder denk ik dat als je mijn vorige City Blocks als leuk hebt ervaren, dat je me laatste variant nog leuker vindt. Ik heb deze keer de levels niet meer zo compact proberen te houden (zoals de vorige levels), waardoor het navigeren door het level naar mijn idee een stuk prettiger is :).. Daarnaast gebruik ik nu veel meer emiters (echt vet handig die dingen :0) om mijn levels wat meer dynamisch te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Uhmmie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:19:
[...]

Ik volg even niet precies met wat je bedoeld "Waarom bouw je dat niet gewoon de diepte in?"
Wel, je hebt daar een stuk waar je tussen een aantal 'blocks' heen en weer moet springen om hogerop te komen. Nu glij je sowieso al genadeloos van die dingen af als je niet oppast, maar je stoot ook nog eens voortdurend je hoofd, omdat er eigenlijk niet genoeg ruimte is om naar de overkant te springen. Als je niet alle blokjes in het voorste niveau zet - als ik het goed heb gebruik je slechts één van de drie - hoef je jezelf niet telkens op te vreten als je voor de vijfde keer op rij ervanaf valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Marcks schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:30:
[...]

Wel, je hebt daar een stuk waar je tussen een aantal 'blocks' heen en weer moet springen om hogerop te komen. Nu glij je sowieso al genadeloos van die dingen af als je niet oppast, maar je stoot ook nog eens voortdurend je hoofd, omdat er eigenlijk niet genoeg ruimte is om naar de overkant te springen. Als je niet alle blokjes in het voorste niveau zet - als ik het goed heb gebruik je slechts één van de drie - hoef je jezelf niet telkens op te vreten als je voor de vijfde keer op rij ervanaf valt.
Ah ok, ik snap nu wat je bedoeld.. Ik gebruik op het moment de Z-as nog niet zoveel omdat ik in het begin steeds merkte dat je sackpuppet dan net weer naar de as ging die je niet wilde..

Ik ga overigens binnenkort een nieuwe set bloks bouwen, waarmee ik vervolgens dan weer mijn levels in elkaar klik.. Ik heb vooral tijdens het bouwen van mijn laatste level echt veel nieuwe dingen geleerd die ik ook zeker toe ga passen in mijn nieuwe set ;).. Maar zoals je dus nu al ziet probeer ik een hoop meer ruimte te creeëren :) Laat me maar weten of je Hot as Hell een vooruit gang vindt of niet :)..

Dan nog even een vraagje aan iedereen.. Iets wat mij bij veel levels opvalt is dat mensen 500 pijlen in hun level zetten met uitleg waar je heen moet, wat je moet doen, etc, etc.. Ervaren jullie dit als prettig of puzzel je het liever zelf uit?

[ Voor 24% gewijzigd door Uhmmie op 11-11-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje.. wanneer kan je nou beginnen met het creeren van je eigen levels ? ik heb helemaal geen objecten om te maken.. moet je de hele spel eerst uitspelen ? graag hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:54:
vraagje.. wanneer kan je nou beginnen met het creeren van je eigen levels ? ik heb helemaal geen objecten om te maken.. moet je de hele spel eerst uitspelen ? graag hulp
Meen je dit nou? 8)7
Er wordt hier net uitgelegd hoe je de meeste spullen voor t bouwen kan krijgen..
gewoon ff dit topic doorlezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Pfff... ik moet zeggen dat het online spelen van de story echt bagger werkt. Ik sta soms een kwartier te wachten op medespelers! Erg kut als je alleen nog de co-op gedeeltes moet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Nu online
nodig een paar vrienden uit zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Komt er nog een demo van LBP in de store?
Of is die er al en kijk ik met m'n neus? :P

Wil namelijk eerst weten of het wel een spel voor mij is voor ik hem bestel... :)

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je trouwens ooit weten welke sticker je op die sticker switches moet plakken? Ik heb wel 1000 stickers en dan zie ik zo'n vormpje en dan moet ik gelijk maar weten welke sticker ik moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:06:
Hoe moet je trouwens ooit weten welke sticker je op die sticker switches moet plakken? Ik heb wel 1000 stickers en dan zie ik zo'n vormpje en dan moet ik gelijk maar weten welke sticker ik moet gebruiken?
De stickers die je kan gebruiken staan bovenin de lijst onder een apart kopje. Als je de sticker nog niet hebt hoef je ook niet te zoeken dus.
Ben 1x tegengekomen dat je een willekeurige sticker kon plakken, maar dat is echt een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:06:
Als je stickers hebt die je op die sticker switches moet plakken dan krijg je die netjes voorgeschotelt boven aan de sticker lijst.

Mijn level staat nu 2 dagen online en maar 10 mensen hebben het gespeeld :'(
Zo slecht is hij niet in vergelijking met sommige andere levels :>

[ Voor 14% gewijzigd door ScrooLoose op 11-11-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:45

Nakebod

Nope.

Vandaag eindelijk een dag waarvan ik zeg: LBP online werkt goed.
Eindelijk na ruim 2 weken lag, een avond gespeeld (En nog steeds..) dat ik geen lag heb, iig niet met de mensen waar ik nu mee speel.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m`n 2de level gemaakt, 'Sack Inc.' beetje wild gegaan op de lampen/lichten.

Van de van de 1ste keer geleerd, probeer niet een grote build te maken,
maar hang het in stukken diverse stukken naast/onder elkaar met dark matter als glue.

Verder kan je een aantal muziekjes echt mixen, alleen drums of melody, bas etc. En doe de muziek het laatst, anders wordt je helemaal gek van nummers. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:58:
[...]

Meen je dit nou? 8)7
Er wordt hier net uitgelegd hoe je de meeste spullen voor t bouwen kan krijgen..
gewoon ff dit topic doorlezen!
je verwacht toch niet dat ik 38 paginas ga lezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nakebod schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:11:
Vandaag eindelijk een dag waarvan ik zeg: LBP online werkt goed.
Eindelijk na ruim 2 weken lag, een avond gespeeld (En nog steeds..) dat ik geen lag heb, iig niet met de mensen waar ik nu mee speel.
Echt? Bij mij was het weer een drama...
sorry mensen waar ik mee speelde, maar het haperde als een gek :P plus een buurjongen speelde mee die het nog nooit had gespeeld haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Gusev schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:05:
[...]

sorry mensen waar ik mee speelde, maar het haperde als een gek :P plus een buurjongen speelde mee die het nog nooit had gespeeld haha
Ah... ik dacht dat ik jou per ongeluk gekicked had ofzo, ik wou die ander er uitschoppen die "ons" steeds voor noob uitmaakte enzo :/
Niet echt gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:14:
Vandaag m`n 2de level gemaakt, 'Sack Inc.' beetje wild gegaan op de lampen/lichten.

maar hang het in stukken diverse stukken naast/onder elkaar met dark matter als glue.

Verder kan je een aantal muziekjes echt mixen, alleen drums of melody, bas etc. En doe de muziek het laatst, anders wordt je helemaal gek van nummers. :)
Ernstige lichteffecten inderdaad. ;)
Enneuh, ik heb op beide levels je eigen score overtroffen! =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
ScrooLoose schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:08:
[...]

Ah... ik dacht dat ik jou per ongeluk gekicked had ofzo, ik wou die ander er uitschoppen die "ons" steeds voor noob uitmaakte enzo :/
Niet echt gezellig :)
Juist ja :P had al zo'n klein vermoeden dat je daar mee bezig was :) maar was vast iemand die gwn join-de ofniet? Die had niet echt geduld zegmaar...

Maar die zelfgemaakte levels die we speelden zijn toch stukken minder vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Gusev schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:05:
[...]

Hier niet, heb ruim 2.5 uur online gespeeld net, paar levels naar 100% brengen :P En op chatlag na af en toe, totaal geen lag in LBP zelf. Hooguit even bij het laden van het level dat ie even lagged.
Misschien scheelt het wel dat ik nu constant met 1 persoon heb samengespeeld, zonder dat er andere mensen joinden, of dat wij andere joinden. Hoewel we dit laatst ook probeerden, maar toen was het onspeelbaar door de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nakebod schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:18:
[...]

Hier niet, heb ruim 2.5 uur online gespeeld net, paar levels naar 100% brengen :P En op chatlag na af en toe, totaal geen lag in LBP zelf. Hooguit even bij het laden van het level dat ie even lagged.
Misschien scheelt het wel dat ik nu constant met 1 persoon heb samengespeeld, zonder dat er andere mensen joinden, of dat wij andere joinden. Hoewel we dit laatst ook probeerden, maar toen was het onspeelbaar door de lag.
Juist ja, dat heb ik ook ondervonden met robhoeben gister ofzo...Samen zonder dat iemand anders meedeed ging perfect.

Achja, ALS het werkt is het dikke fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:51
wat ik me nou afvraag van dit spel is, wat is de reply waarde op dit moment?

Vormt het nog een uitdaging andermans levels te spelen? of kan er niks mee gewonnen worden?
Ik heb het spel zelf niet, maar ik vraag me af wat mij zou moeten motiveren ander mans levels te spelen als er geen competitie in zit bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:09:
[...]
Mijn level staat nu 2 dagen online en maar 10 mensen hebben het gespeeld :'(
Ikzelf ben nog meer aan het testen en experimenteren nu, gewoon eerst een aantal levels maken. voor de ervaring en fun.

Over Dangercourse Bonanza bij ScrooLoose, ga al tien X keer dood de eerste 50 meter. Hou niet van frustratie.. dus cancel/ga terug naar m`n pod. (frustrating)

Ikzelf moet ook nog veel leren, niet gelijk een eind-boss in het begin etc.

Zit ook random levels te checken, met nauwelijks hits.
leuk vanavond: 'Grand theft sacko' door 'maxvtec' simpel, maar wel leuk.
(en een soort van story-line, wat ik nog totaal niet heb gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:14:

Tof level, idd erg kleurrijk! De muziek aan het einde van het level was ook erg geslaagd.
Op dit moment sta ik 1e ;)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:29:
[...]

Ikzelf ben nog meer aan het testen en experimenteren nu, gewoon eerst een aantal levels maken. voor de ervaring en fun.

Over Dangercourse Bonanza bij ScrooLoose, ga al tien X keer dood de eerste 50 meter. Hou niet van frustratie.. dus cancel/ga terug naar m`n pod. (frustrating)

Ikzelf moet ook nog veel leren, niet gelijk een eind-boss in het begin etc.

Zit ook random levels te checken, met nauwelijks hits.
leuk vanavond: 'Grand theft sacko' door 'maxvtec' simpel, maar wel leuk.
(en een soort van story-line, wat ik nog totaal niet heb gedaan)
Je eerste level is stuk. Spawnpoint op het einde zit verstopt achter een muur. Daarom blijf je maar spawnen.
Je stijl vind ik er origineel. Heb nog geen levels gezien die er zo uitzien en met die lampen heb je gave dingen gemaakt. Je levels zijn alleen nog niet zo geschikt om met 2 (of meer) man te spelen helaas. Wat voor type muur gebruik je? Al dat wit kan ik ook wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:00:
[...]

je verwacht toch niet dat ik 38 paginas ga lezen ?
Nee, met die vragen die jij stelt idd niet :Z
succes met t bouwen.. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00

Phydomir

Dennis

Als je de story mode kiest, wat is dan het verschil tussen play online en play on my own. Gister namelijk voor het eerst play online gekozen maar kon eigen gene verschillen ontdekken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Phydomir schreef op woensdag 12 november 2008 @ 07:02:
Als je de story mode kiest, wat is dan het verschil tussen play online en play on my own. Gister namelijk voor het eerst play online gekozen maar kon eigen gene verschillen ontdekken.
Als meer mensen bij dat level "Play Online" kiezen kom je bij elkaar. Op die manier zou je dus de 2x zaken kunnen halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00

Phydomir

Dennis

HoefMeistert schreef op woensdag 12 november 2008 @ 07:04:
[...]

Als meer mensen bij dat level "Play Online" kiezen kom je bij elkaar. Op die manier zou je dus de 2x zaken kunnen halen..
Op die fiets. Duidelijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik heb een klein probleempje met mijn level maken, ik wil een stuk sponge dat naar boven getrokken word als je eraan hangt. Nu heb ik dat gemaakt en het werkt ook helemaal, totdat de gebruiker halverwege loslaat want dan beweegt hij niet meer. Is het ook mogelijk dat hij met een grabswitch één keer naar boven en beneden gaat en dan weer uitgaat?

[ Voor 3% gewijzigd door GonzoNL op 12-11-2008 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 12:28
Chi3F schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:57:
Komt er nog een demo van LBP in de store?
Of is die er al en kijk ik met m'n neus? :P

Wil namelijk eerst weten of het wel een spel voor mij is voor ik hem bestel... :)
Same here. Al die positieve verhalen hebben me nieuwsgierig gemaakt, maar dat had ik ook met een hoop andere games op de PS3 die tegenvielen :(.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 10:19
Phusebox schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:11:
[...]

Same here. Al die positieve verhalen hebben me nieuwsgierig gemaakt, maar dat had ik ook met een hoop andere games op de PS3 die tegenvielen :(.
LBP kan bijna niet tegenvallen, enkel alleen spelen is niet zo leuk.
Heb dit game echt gekocht om multiplayer te doen, al heb ik veel te weinig tijd.

Ik zit nog in de beginstages en ik vrees dat er nog maar weinig mensen deze spelen.

Het is een game met een heel goede en aparte gameplay, een platformer van de bovenste plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Engineer Stewie schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:27:
[...]

LBP kan bijna niet tegenvallen, enkel alleen spelen is niet zo leuk.
Heb dit game echt gekocht om multiplayer te doen, al heb ik veel te weinig tijd.

Ik zit nog in de beginstages en ik vrees dat er nog maar weinig mensen deze spelen.

Het is een game met een heel goede en aparte gameplay, een platformer van de bovenste plank.
Ow online gamen op de PS3 begin ik sowieso niet meer aan, dat was een hel bij MGS4, GT5P en Resistance, dus toen heb ik het opgegeven haha...

Maar heb wel 2 controllers dus ik neem aan dat dat ook gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:03
Zelfs alleen spelen is al heel vermakelijk. Hoe verder je in het spel komt, des te uitdagender worden de puzzels.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:07:
Ik heb een klein probleempje met mijn level maken, ik wil een stuk sponge dat naar boven getrokken word als je eraan hangt. Nu heb ik dat gemaakt en het werkt ook helemaal, totdat de gebruiker halverwege loslaat want dan beweegt hij niet meer. Is het ook mogelijk dat hij met een grabswitch één keer naar boven en beneden gaat en dan weer uitgaat?
Ja, moet je de grabswitch op 'direction' zetten en de ketting waar hij aan hangt op 'inverted'. Zo hangt hij, als er niemand aan de sponge hangt, helemaal beneden, maar zodra iemand eraan gaat hangen gaat hij omlaag. Als hij loslaat gaat hij weer netjes naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:30:
[...]

Ow online gamen op de PS3 begin ik sowieso niet meer aan, dat was een hel bij MGS4, GT5P en Resistance, dus toen heb ik het opgegeven haha...

Maar heb wel 2 controllers dus ik neem aan dat dat ook gaat.
Zou je toch weer is moeten proberen dan, werkt verrassend goed in LBP (Zorg wel dat je firewall op < NAT3 staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Kopen op eigen risico. Als je er niets aan vindt ligt het niet aan ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren paar uur online zitten spelen, terwijl ik eigenlijk van plan was om verder te werken aan mijn level. Het ICO level is trouwens echt een aanrader. Tot nu toe het beste level dat ik gespeeld heb :)
Wel een paar keer een verbindsfout gehad, waardoor ik de anderen weer opnieuw moest uitnodigen.

[ Voor 41% gewijzigd door SToRM666 op 12-11-2008 10:21 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:04:
Kopen op eigen risico. Als je er niets aan vindt ligt het niet aan ons :)
Haha ja daarom wacht ik eigenlijk op een demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Laatst online: 22-10 11:05
SToRM666 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:16:
Gisteren paar uur online zitten spelen, terwijl ik eigenlijk van plan was om verder te werken aan mijn level. Het ICO level is trouwens echt een aanrader. Tot nu toe het beste level dat ik gespeeld heb :)
Wel een paar keer een verbindsfout gehad, waardoor ik de anderen weer opnieuw moest uitnodigen.
Waar kan ik deze ICO level vinden (werelddeel/land/regio)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Heb een mooi exclusief PS3 LBP Nariko theme gekregen van iemand (met zo'n PSN code).

Foto

[ Voor 4% gewijzigd door Ary op 12-11-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Erwinh schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:47:
[...]

Waar kan ik deze ICO level vinden (werelddeel/land/regio)?
Volledige naam is 'LittleBigICO Version 1.0', en hij drijft ergens in de atlantische oceaan. Is ook voor mij één van de beste levels die ik gespeeld heb. Beetje buggy, dat wel, maar misschien belooft het achtervoegsel 1.0 nog verbetering.

*geeft hartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Speciaal voor de twijfelaars :+ Ik zal vanavond rond een uur of 7 wel weer eens met webcam LBP spelen, kan je meekijken naar 'real life ervaringen' LBP.
Hoop dat het niet lagged vanavond, zoals gister ging het perfect. Als het wel lagged ga ik eerst ff kijken of het niet stiekem aan de webcam ligt ivm upload :P

Ben momenteel bezig de levels zoveel mogelijk naar 100% te krijgen, is soms best lastig, sommige dingen zitten echt goed verstopt, of x2 dingen die af en toe mislukken, meestal door wat lag.
Maar als je iemand hebt die ook echt LBP speelt, en niet aan het rondkloten is, is dat allemaal prima te doen, teamwork is soms belangrijk.

Wat ik wel stom vind, de gameleader heeft schijnbaar niet altijd de focus van de camera. Laatst ook, was redelijk serieus bezig met 1 andere speler, we gingen gewoon lekker door de levels heen, joined er een ander figuur die ineens de camera focus krijgt. Wij stonden inmiddels op een redelijk moeilijk haalbaar stuk, loopt die klootviool de andere kant op, wij verdwijnen uit beeld, en zijn af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Met vier man spelen vind ik sowieso net wat teveel, dan mis je gelijk een stuk overzicht. Met twee of drie man is het wel leuk/grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Tom schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:10:
Met vier man spelen vind ik sowieso net wat teveel, dan mis je gelijk een stuk overzicht. Met twee of drie man is het wel leuk/grappig :)
Ik vind met zijn 4'en juist weer leuk, lekker druk en wat chaotisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Hoi Allen,

Heb het spel ook sinds afgelopen weekend. Nou vroeg ik me af wat er met de gecollecteerde stickers gebeurd wanneer je online speelt met anderen. Ik bedoel eigenlijk dit:

Ik speel online in een nieuw veld waarbij de online-persoon de nieuwe stickers heeft gevonden. De vraag is nu of ik die dan ook krijg/heb of ben ik ze dan kwijt?

Groet,

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Dat vraag ik me ook af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Als je samen speelt dan krijgt iedereen de stickers die verzameld worden. Ik probeerde eerst ook stickers van anderen af te pakken, maar dat bleek niet zo te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

MKY schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:39:
Hoi Allen,

Heb het spel ook sinds afgelopen weekend. Nou vroeg ik me af wat er met de gecollecteerde stickers gebeurd wanneer je online speelt met anderen. Ik bedoel eigenlijk dit:

Ik speel online in een nieuw veld waarbij de online-persoon de nieuwe stickers heeft gevonden. De vraag is nu of ik die dan ook krijg/heb of ben ik ze dan kwijt?

Groet,

Mike
Volgens mij krijg je alles wat er in het level gehaald wordt, dus ook dat wat je niet zelf pakt. Het werkt namelijk ook zo in de co-op gedeeltes: 1 persoon haalt bijv de onbereikbare items terwijl de ander obstakels uit de weg ruimt, maar toch krijgen ze allebei de stickers.

Ik denk ook niet dat dit specifiek voor de co-op gedeeltes telt, maar voor alle items in het hele level. Ook bij het zelf in elkaar zetten van een level kan je namelijk bij item-bubbles die je plaatst niet invoeren of het alleen voor degeen die het pakt is of voor iedereen in het level. Maar pin me er niet op vast :P

Even iets anders: Ik ben nu bezig met mijn eigen level (een 'Tarzan'-level... lekker slingeren in het oerwoud), maar is het mogelijk om 'zwevende' prizebubbles te hebben? Dus dat wanneer je tussen twee dingen in slingert je een paar prizebubbles kan pakken. Ik krijg het namelijk maar niet gedaan, ze vallen elke keer weer naar beneden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Laatst online: 22-10 21:50
En als je samen thuis speelt dan? Ik weet zeker dat ik in één level een paddestoel niet had gepakt. Nu heeft mijn vriendin die wel gepakt en ik heb hem ook opeens terwijl ik niet samen met haar heb gespeeld sindsdien en ook niemand anders op mijn account. Het level stond op 98% en die paddestoel moest gewoon de laatste 2% zijn...denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Ary schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:05:
[...]

Volgens mij krijg je alles wat er in het level gehaald wordt, dus ook dat wat je niet zelf pakt. Het werkt namelijk ook zo in de co-op gedeeltes: 1 persoon haalt bijv de onbereikbare items terwijl de ander obstakels uit de weg ruimt, maar toch krijgen ze allebei de stickers.

Ik denk ook niet dat dit specifiek voor de co-op gedeeltes telt, maar voor alle items in het hele level. Ook bij het zelf in elkaar zetten van een level kan je namelijk bij item-bubbles die je plaatst niet invoeren of het alleen voor degeen die het pakt is of voor iedereen in het level. Maar pin me er niet op vast :P

Even iets anders: Ik ben nu bezig met mijn eigen level (een 'Tarzan'-level... lekker slingeren in het oerwoud), maar is het mogelijk om 'zwevende' prizebubbles te hebben? Dus dat wanneer je tussen twee dingen in slingert je een paar prizebubbles kan pakken. Ik krijg het namelijk maar niet gedaan, ze vallen elke keer weer naar beneden!
Ah! fijn om te weten dat de stickers voor iedereen geldt. Was al bang dat ik online stickers zou kwijt raken. Beter! Iemand trouwens al een volledige walkthrought vvan de tuinen? Ik mis hier en daar nog enkele procenten..
En wat vinden jullie nou van de besturing? De besturing vind ik enerzijds heel logisch, maar aan de anderzijds ook niet helemaal lekker werken. Vooral het springen wil me wel eens irriteren. Misschien dat ik Super Mario gewend ben waarbij ik de versneltoets altijd inhoud voor verdere/grotere sprongen? Mensen ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

wiene schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:08:
En als je samen thuis speelt dan? Ik weet zeker dat ik in één level een paddestoel niet had gepakt. Nu heeft mijn vriendin die wel gepakt en ik heb hem ook opeens terwijl ik niet samen met haar heb gespeeld sindsdien en ook niemand anders op mijn account. Het level stond op 98% en die paddestoel moest gewoon de laatste 2% zijn...denk ik
Weer weet ik het niet zeker, maar ik denk dat als ze op dezelfde Playstation account heeft gespeeld (dus waar je helemaal in het begin mee inlogt op je PS3, niet waar je mee online gaat) dat het dan gewoon bij elkaar wordt opgeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

[...]

Ik heb zelf (nog) geen levels gemaakt, maar in de officiele levels kan ik me herinneren dat de prize bubbles aan touwtjes hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
er zijn redelijk wat opties..

Simpele manieren:
1) je lijmt ze vast op de achtergrond (mits je die hebt)
2) Je maakt met darkmather een blokje in de lucht (deze blijft gewoon op zijn plaats zweven) buiten het zicht van de speler/camera en vervolgens hang je de "bubbles" op via een touwtje aan dat object, zodat alleen de bubbles zichtbaar zijn.

Iets lastiger:
3) Je emit ze met een miniscule kleine kracht recht omhoog, met een hele lage respawn en lifetime.. Op deze manier bewegen ze ook nog eens leuk zachtjes op en neer in de lucht. Daarnaast zet je een bewegingssensor met een heel klein opervlak precies waar de pricebubble zit die de emiter uitschakelt met one-shot gebeuren ;).. Nu zweven ze voor de speler pas echt :P.. Succes met het vinden van de exact juiste waarden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Als ik nog eens een suggestie mag doen: 'Tetris!!' door EvilEmpire488374. Vooral co-op is hij helemaal fantastisch. Wie zoekt op de naam 'tetris' krijgt flink wat hits, maar ik bedoel dus de versie met het boom-icoontje dat ergens aan de Middellandse zee ligt. Nu eens even kijken wat de andere kloners ervan gebakken hebben. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nu was het de bedoeling om live te gaan spelen, en ook online, maar ik krijg bij vrijwel alles wat ik probeer: Failed to connect to players, failed to load level, blabla.
En sommige spelers kan ik alleen maar inviten, nooit joinen.
Ik ga dan maar even story mode spelen, kom misschien ooit vast wel iets/iemand tegen online, ik ben er nu iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Story Mode vind ik lekker wegspelen, leuker dan ik gedacht had.
Multiplayer vind ik wat minder op het moment, het laden duurt vaak erg lang bij mij, en kan vaak ook de map niet loaden of connecten met de leader. Maar dat wordt hopelijk beter, want ik vind het namelijk een hele vermakelijke game. Vooral omdat het een keer iets anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen. Ik weet dat het al vaak gezegd en gevraagd is, maar ik wil even een actueel beeld.
Hebben jullie nog vaak te maken met lag?
Ik heb namelijk vaak met 1 persoon geprobeerd te spelen maar met hem gaat het voor geen meter. We spelen wel gta/cod e.d. online en dat loopt als een tierelier. Lbp is echter niet vooruit te branden. Constant moet ik zien hoe mijn sackboy geroosterd wordt op de meest gruwelijke manieren en ik kan het eigenlijk niet meer aan zien. Laatst speelde ik met iemand anders en dat was dan (misschien toevallig) geen probleem.
help:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
Net een game met nakebod en nog iemand en ook dat was niet te doen:(
Vraag me af of het aan mijn inet ligt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Mjah het is weer heel wisselend vandaag.
Was met ScrooLoose btw :)
Vanmiddag, begon goed, werd steeds slechter, en vanavond, begon slecht, werd wat beter, en nu weer slecht.

Wat wel scheelt, als het goed is, is een NAT2 verbinding hebben, ipv een NAT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Yup.... heel jammer, als dit gebeurt is de lol er voor mij gauw af.
Hopelijk zijn deze "server problemen (?)" snel verholpen :)

Ik ga bij zulke dingen altijd gauw wat anders doen anders work ik er nog chagrijnig van ook :/ :)

[ Voor 29% gewijzigd door ScrooLoose op 12-11-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Verbinding was ook bij mij weer erg matig vanavond en het begint meer regel dan uitzondering te worden. Bij andere games heb ik er nochtans zelden last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Ik vind het ook erg zonde dat de verbindingen zo fragiel zijn.. de lol is er dan echt snel van af. Een goed alternatief is eigen levels bouwen :D

Over eigen levels bouwen gesproken... ik probeer een springplatform te maken (als je er op springt schiet ie je omhoog) maar het wil echt absoluut niet lukken... iemand een tip hoe dit te doen?

[ Voor 40% gewijzigd door Ary op 12-11-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hoe zit het nu precies met dat "play online!" in de story-mode? kheb dat nu een paar keer gedaan maar er zijn nooit andere spelers? of kom je dan alleen bij spelers van je friendslist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Chaoss schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:12:
Hoe zit het nu precies met dat "play online!" in de story-mode? kheb dat nu een paar keer gedaan maar er zijn nooit andere spelers? of kom je dan alleen bij spelers van je friendslist?
Je hoort dan (als het goed is) samengevoegd te worden met andere mense, maar dat werkt echt bagger.. kzit soms wel 20 minuten te wachten tot er iemand wordt toegevoegd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah idd had een level al 2x uitgespeeld en liep nog steeds in me eenjte rond... ik denk ga die "the wedding reception" even online spelen, wellicht kom ik bij iemand in een game die het level gemakkelijk kan halen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 12-11-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Chaoss schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:41:
jah idd had een level al 2x uitgespeeld en liep nog steeds in me eenjte rond... ik denk ga die "the wedding reception" even online spelen, wellicht kom ik bij iemand in een game die het level gemakkelijk kan halen :P
Tijdje wachten voor het bordje dat er geen mensen meer kunnen joinen zal wel helpen. En anders wat mensen van je friendslist uitnodigen en hopen dat ze toehappen. (start - friends - invite)

• Ary

Ary

Zojuist mijn eerste level gepublished: Jungle Rush.
Hij is nog (lang) niet af (denk ik), maar voorlopig iets om te laten zien. Graag feedback! (en hartjes hehe O-) )

Edit: over hartjes gesproken.. ik vind het prima om iedereen die graag geheart wil worden te hearten... dus laat me het maar weten (PSN: Arian_NL)

[ Voor 32% gewijzigd door Ary op 13-11-2008 02:27 ]

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 10:19
Gisteren een tijdje samen met iemand de meegeleverde levels gespeeld.
Samen met iemand de levels verkennen is zeer leuk, zeker als hij al wat geheime plaatsen kent.
En zo kan je de dingen waar je met 2 voor moet zijn ook opnemen. Ik zit nu in de derde 'wereld', maar heb nog niet veel levels op 100%.

Zijn er eigenlijk nog beloningen als je levels uitspeelt zonder dood te gaan en kan je dit zien?

• Prutsky
  • Laatst online: 22-10 11:05
Engineer Stewie schreef op donderdag 13 november 2008 @ 07:18:
Zijn er eigenlijk nog beloningen als je levels uitspeelt zonder dood te gaan en kan je dit zien?
Ja, extra kostuums of andere dingen. (zover ik zie/begrepen heb)

• Svennie
Engineer Stewie schreef op donderdag 13 november 2008 @ 07:18:
Gisteren een tijdje samen met iemand de meegeleverde levels gespeeld.
Samen met iemand de levels verkennen is zeer leuk, zeker als hij al wat geheime plaatsen kent.
En zo kan je de dingen waar je met 2 voor moet zijn ook opnemen. Ik zit nu in de derde 'wereld', maar heb nog niet veel levels op 100%.

Tijdens het laden kan je met links/rechts meer zien van een lvl (hoogste score, een foto), daar zitten ook de beloningen bij, niet dood gaan levert ook wat op.

gisteren heerlijk online gespeeld met FightingPower, helaas maar kort omdat ik naar een verjaardag moest, maar geen problemen met lag. Ik was bezig met levels naar 100% brengen en dat gaat wat makkelijker met zijn tweeen.

• wiene
  • Laatst online: 22-10 21:50
Als alle levels precies op volgorde speelt en telkens probeert 100% te halen dat dan ook kan? In level 2 van de tuinen, met die spookjes kan ik met geen mogelijkheid een schild vinden wat ik ergens op een leeg schild moet plakken. Ik heb daarvoor alles op 100%. Komt die dan later in een ander level voor of moet ik hem echt in dat level al kunnen vinden?

Edit: weet het al, heb even op youtube gekeken. Je moet niet naar een schild zoeken in je collectie maar naar het wapen op het schild....

[ Voor 16% gewijzigd door wiene op 13-11-2008 09:52 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Shiver23 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:42:
[...]

Tijdje wachten voor het bordje dat er geen mensen meer kunnen joinen zal wel helpen. En anders wat mensen van je friendslist uitnodigen en hopen dat ze toehappen. (start - friends - invite)
oh dus daar is dat bordje voor.. dat hadden we ons al afgevraagd. =]

nahaj gisteravond 10 bij de "ingang" staan wachten, toen maar opgegeven :P

• Svennie
wiene schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:41:
Als alle levels precies op volgorde speelt en telkens probeert 100% te halen dat dan ook kan? In level 2 van de tuinen, met die spookjes kan ik met geen mogelijkheid een schild vinden wat ik ergens op een leeg schild moet plakken. Ik heb daarvoor alles op 100%. Komt die dan later in een ander level voor of moet ik hem echt in dat level al kunnen vinden?
Je kan de levels niet op volgorde spelen en naar 100% brengen, je vindt nl dingen in levels die je nodig hebt om vorige levels naar 100% te brengen.

Edit:
hoe spring je trouwens, in een van de levels sta je op een rood plateau dat aan veren hangt met goodies erboven, ik krijg het niet voor elkaar om hoog genoeg te springen om die te bereiken. Is het een kwestie van timing en op de X knop drukken of doe ik het gewoon fout?

[ Voor 18% gewijzigd door Svennie op 13-11-2008 11:30 ]

• Castor385
Zo vind je ook wel eens een schakelaar-sticker in een stuk van een level, dat je daarvoor al had kunnen gebruiken. Op deze manier forceren ze je om levels meerdere keren te spelen :)

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:25:
[...]
Edit:
hoe spring je trouwens, in een van de levels sta je op een rood plateau dat aan veren hangt met goodies erboven, ik krijg het niet voor elkaar om hoog genoeg te springen om die te bereiken. Is het een kwestie van timing en op de X knop drukken of doe ik het gewoon fout?
Hier had ik in het begin ook moeite mee. Het is een kwestie van timing, lastig uitleggen maar ik denk dat wanneer je weer omhoog veert, op dat moment druk je op X, dus niet gelijk wanneer je neerkomt.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.