[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.392 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.wii4all.nl/img/LBP.jpg

In de grappige platformgame Little Big Planet is het de bedoeling om met zijn vieren de obstakels te overwinnen die op het parcours liggen. De game moedigt de spelers aan om elkaar te helpen. Alle objecten in de omgeving kunnen gebruikt worden en zijn vast te grijpen, zelfs elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.wii4all.nl/img/little_big_planet.jpg

In LittleBigPlanet is het mogelijk om eigen karakters, objecten en levels te ontwerpen en deze online te delen met anderen. De innovatieve gameplay en downloadbare levels moeten ervoor zorgen dat de spelers steeds nieuwe manieren ontdekken om hun poppetjes te helpen.

Afbeeldingslocatie: http://www.wii4all.nl/img/little_big_planet2.jpg

Little Big Planet zal waarschijnlijk één van de belangrijkste games worden voor Sony dit jaar. De game is een platformer waarin user created content centraal staat. Eurogamer had de eer om met David Smith van Media Molecule te praten over deze nieuwe game. Hierin zijn een aantal leuke details vrij gekomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.wii4all.nl/img/little_big_planet3.jpg

Features:
-Speel de game, raak bekend met de mogelijkheden en vind je eigen manier van spelen uit.
-Niets is vooropgezet, leef LittleBigPlanet op jouw eigen manier.

-Creeer je eigen content, pas je karakter aan en bouw je eigen locaties. Je hebt als speler de macht alles te herschikken in het ongelovelijke tastbare landschap van LittleBigPlanet.

-Bouw, verplaats, creëer, en werk samen met andere spelers. Deel vervolgens je content met vrienden of nodig de hele wereld uit om jouw zelfgemaakte locaties te bezoeken.
-Er bestaat niet één manier van spelen. Spelers kunnen door middel van hun eigen individuele ervaring hun speelstijl aanpassen.

-LittleBigPlanet bevat ongelimiteerde mogelijkheden wat betreft zelfgemaakte content.
-Spelers kunnen werkelijk alles herschikken en aanpassen: eigen content, de karakters en het landschap rond hen.

-Spelers ontdekken en winnen nieuwe vaardigheden en gebruiksvoorwerpen welke hen kunnen bijstaan op hun creatieve reis door de wereld van LittleBigPlanet.

-Voorgebakken levels zijn er in LittleBigPlanet te vinden, tal van anderen zullen op globale schaal door spelers zelfs gecreëerd worden. LittleBigPlanet verandert met de dag aangezien spelers aan hin eigen levels kunnen bijdragen.

-Little Big Planet bevat zowel online als offline multiplayer mogelijkheden: speel alles, werk als team samen of ga competitief aan de slag.

-Spelers kunnen opgaan in de mondiale gemeenschap van LittleBigPlanet: communiceer met andere spelers, vergelijk jezelf met andere aan de hand van het rankingsysteem en lever commentaar op andermans werk.

-Online multiplayer

-Co-op

Afbeeldingslocatie: http://www.wii4all.nl/img/little_big_planet4.jpg

Verwachte release: October 21 2008

Gameplay filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=nuoOosTdFiY

Co-op filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Taiurn541SE

Officiele site:
http://www.littlebigplanet.com/

Lijst van tweakers met Little big planet en hun psn ids
GoT nick PSN ID
HammerNLHammerNL
Sui Ykzer
Nakebod Nakebod
Djankie KONJOPATRICK
Mr_ThumezZ ThumezZ
Beerkeeper Beerkeeper
Shiver23 Shiver23
Jorick joricks
NoEinstein NoEinstein
bertjeee Flexioso
WizzieJP WiZZiE
Crawl NL ErwinB
Tom BraboTom
HoefMeistert HoefMeistert
Yuri_NL Yuri NL
robhoeben robhoeben
Castor385 Castor385
Divath101 Divath101
El_V el_v
Gusev Gussev
Wii4all Ro_Bu

[ Voor 16% gewijzigd door Wii4all op 09-11-2008 21:55 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:44
Deze game ga ik echt sowieso halen. Niet alleen voor mn vriendin, maar denk dat ik dit zelf ook wel ontzettend tof ga vinden :D

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Deze op is toch vele malen beter ;)

Dit is echt een must have voor mij.

Ben heel benieuwd naar het eigen creeeren....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Dit is eerlijk gezegd een van de redenen waarom ik net een week geleden een PS3 heb gekocht. Het ziet er fantastisch uit en heeft een goede invalshoek m.b.t. de community-gecreëerde content.

Kortom, ik kan niet wachten!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren meldde Sony baas David Reeves nog dat gebruikers geld zouden kunnen gaan verdienen met het ontwikkelen van content voor LittleBigPlanet. Vandaag heeft Sony Europa via Eurogamer laten weten dat dit niet direct het geval zal zijn. Door gebruikers gegenereerde content zal in eerste instantie gewoon gratis zijn. Volgens een woordvoerder had Reeves het over de toekomst en de mogelijkheden om de game op de lange termijn interessant te houden.

SCEE en Media Molecule garanderen dat alle content die door gebruikers gemaakt is, gratis zal zijn vanaf de lancering. We weten hoe belangrijk dit is voor de LBP-community en wat we vooral willen is dat mensen zich kunnen vermaken door het spelen, creëren en delen van hun content.
Natuurlijk zijn we ook erg enthousiast over de mogelijkheden in de toekomst en David had het over een manier waarop content die door gebruikers gegenereerd wordt kan groeien voor de lange termijn. Alle beslissingen die invloed gaan hebben op de groei van de game zullen genomen worden in overleg met de community en zullen gericht zijn op het verbeteren van de speelervaring.

bron fok.games.nl

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik ben benieuwd wat de kleine lettertjes zeggen over wie nu de eigenaar zal zijn van de custom content.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

gamed.nl berichtte dat het hele verhaal over het "verkopen" van custom door gebruikers gemaakte content gebaseerd was op een misverstand. En gelukkig maar denkik.

In other news:

Afbeeldingslocatie: http://gamed.nl/messages/79230.jpg

Release date? Of was die al laaaaaaang bekend? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:54
Wat zal de prijs worden? Iemand al een idee of wie durft er een gokje te wagen?

Voorzover komt deze alleen via PSN uit had ik begrepen? Zal toch een aardige bottleneck vormen voor een aantal mensen die geen CC hebben, de prepaid kaarten laten voorlopig ook niks van zich horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
als ik een kleine gok mag geven: 59 euro adviesprijs (dus 55 bij de betere shops)

gok ik hoor :P

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 06:59
37,37 euro (pre-order) bij videogamesplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185524

Dit spel is toch ook gewoon als single-player te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Anoniem: 185524 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:16:
Dit spel is toch ook gewoon als single-player te spelen?
yup :)
(prijs valt me reuze mee trouwens!)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
Maar geen PSN-only release blijkbaar? Komt ie dan ook op zo'n mooie blauwe lazer disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Volgens mij komt ie alleen op Blu-Ray...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-05 23:17
Volgens Maxconsole zou dit de Boxart moeten worden, kan niet wachten op dit spel. Lijkt me erg vermakelijk spel :)

Boxart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01 10:39
Ik weet dat exclusive titles bestaan, en ik eigenlijk niet mag zeuren omdat de Xbox360 voldoende exclusive titels heeft, maar ik zou mijn schoonmoeder verkopen als van LittleBigPlanet ook een Xbox360 versie komt :)

De game ziet er gewoon te cool/leuk/fun/etc. uit. _/-\o_ . Maar ja, om er nu speciaal een PS3 voor te kopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StarWolf schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:50:
Ik weet dat exclusive titles bestaan, en ik eigenlijk niet mag zeuren omdat de Xbox360 voldoende exclusive titels heeft, maar ik zou mijn schoonmoeder verkopen als van LittleBigPlanet ook een Xbox360 versie komt :)

De game ziet er gewoon te cool/leuk/fun/etc. uit. _/-\o_ . Maar ja, om er nu speciaal een PS3 voor te kopen :|
Oh, Sony doet er tegenwoordig alles aan om vooral geen eigen games meer te behouden. Over 8 maand is dit spel gewoon op de 360 te verkrijgen hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 185524 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:26:
[...]

Oh, Sony doet er tegenwoordig alles aan om vooral geen eigen games meer te behouden. Over 8 maand is dit spel gewoon op de 360 te verkrijgen hoor |:(
Sure...first-party games op de xbox. :z

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59

Phydomir

Dennis

Hoe meer ik lees over deze game hoe meer zin ik er in heb. Kan niet wachten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:31:
[...]

Jep, money money money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Tuurlijk, Sony gaat echt z'n eigen spellen naar de x360 porten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Bizar...

Ik ben altijd iemand geweest die mensen die een heel platform (PS3/Xbox/Nintendo) aanschaften voor 1 enkele game, voor gek verklaarde. Ik snapte het niet, kon er niet bij en zag er zeker de noodzaak niet van in. Ik was dan ook nooit early adopter van consoles en wachtte rustig af tot het games aanbod een beetje begon te komen. (behalve met de wii maar die was 2 dagen na aankoop ook weer (met winst :P) verkocht.

En nu ga ik dus een PS3 kopen voor deze game (als de reviews hem niet tenminste meteen afzeiken :o). Ik ben zo ongelovelijk onder de indruk en gecharmeerd van zowel de grafische als de gameplay kant van Little Big planet... Ik weet nu iig hoelang ik nog heb om te sparen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Anoniem: 185524 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:26:
[...]

Inderdaad, Gran Turismo is er natuurlijk ook al jaren voor de Xbox. Noem eens een titel die van PS1/2/3 naar een andere console is geport?

Dat ik er serieus op in ga :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Mike- schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 01:17:
[...]

Inderdaad, Gran Turismo is er natuurlijk ook al jaren voor de Xbox. Noem eens een titel die van PS1/2/3 naar een andere console is geport?

Dat ik er serieus op in ga :')
Eeh, ze zijn de final fantasy franchise kwijt, wat dacht je daarvan?

Devil may cry 3 en 4? (PC, maar dan nog)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 16536 op 25-07-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Anoniem: 16536 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:06:
[...]

Dat zijn third-party games, games van studio's waar sony geen controle over hebt.
Little Big Planet is van een first-party studio, waar Sony in principe eigenaar van is.... en die spellen laten ze echt niet naar de concurrentie gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
[...]

En dat zijn games uit de gamestudio van Sony zelf? Nee...

Allemaal third party developers

[ Voor 8% gewijzigd door -Mike- op 25-07-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Mike- schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:25:
[...]

En dat zijn games uit de gamestudio van Sony zelf? Nee...

Allemaal third party developers
Klopt en is waar en heb je gelijk in, sorry... Had het topic iets te vluchtig gelezen, beetje ADHD typeje hiero ;).

Toch is 't wel freaky dat ze de FF franchise kwijt zijn... dat was ook altijd nogal een selling point geloof ik en dat is nu ook richting MS vertrokken. Logisch ook vanuit het oogpunt van de uitgever trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Kwijt? FFXIII komt gewoon naar de PS3 hoor. Net als die andere games die je noemde. Ze komen OOK naar de 360, maar kwijt is wat anders.

Maar laten we het gezellig houden in het LBP-topic. Hier een linkje naar een mooi LBP-thema: http://www.allps3themes.c...04/littlebigplanet-theme/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-04 16:40
[...]

Wil er toch nog even op in gaan. De spellen van de xbox 360 komen allemaal naar de PC of zijn timmed exclusive en komen dan alsnog na 3 maanden naar de PS3. De exclusives die de PS3 heeft en gaat krijgen worden meestal door eigen studios gemaakt dus dat maakt de kans ontzettend klein dat ze naar de 360 geport worden!

Anyway, Little Big Planet is zeker een game die ik graag wil hebben en ook zeker ga kopen. Ik las laatst alleen dat je met een pre-order wat extra's krijgt maar is dat ook in Nederland zo en waar kan ik die specials krijgen? Bij de free-recordshop ofzo?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
LittleBigPlanet is een 2D platformer waarin sackboys de hoofdrol spelen. Behalve de levels die de developers bedacht hebben, kun je ook zelfs levels maken en delen met de hele wereld. Sony heeft tijdens de GC in Leipzig bekend gemaakt vanaf welke datum we los kunnen gaan op de kleine grote planeet. De officiële Europese releasedate is 29 oktober, dus houd die datum alvast vrij in je agenda als je de game wilt spelen.

bron fok.games.nl

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:30
Wordt die leveleditor niet waanzinnig overhyped? volgens mij heeft Halo3 ook een leveleditor die vernieuwend was maar door niemand werd gebruikt nadat de nieuwigheid er vanaf was...

Ik zie niet zo in waarom LBP zo waanzinnig gehyped wordt eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Grindtegel schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:37:
Wordt die leveleditor niet waanzinnig overhyped? volgens mij heeft Halo3 ook een leveleditor die vernieuwend was maar door niemand werd gebruikt nadat de nieuwigheid er vanaf was...

Misschien omdat deze level-editor je een eigen spel laat maken op een hele eenvoudige manier? Ik weet niet of je de trailers een beetje gevolgd hebt, maar het is echt een uniek spel wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ja dat heb ik wel en ik probeer het ook in te zien maar om een makkelijk te gebruiken editor wil nog niet zeggen dat degenen die de levels maken ook daadwerkelijk leuke levels gaan bouwen, dat was met Halo3 toch ook de bedoeling en dat is hopeloos geflopt. Je moet nl wel verstand van zaken hebben om een ;euk spel te maken, en dan doet het er niet toe hoe makkelijk de editor is.

Ik zie het eerlijk gezegd met dit spel ook niet gebeuren. De goede lvl editers zitten toch voornamelijk in de pc wereld en die gaan niet switchen naar een cute ps3 spel.

Maar kan goed zijn dat ik er kompleet naast zit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik neem aan dat er vast wel een soort rating systeem inkomt, waardoor de beste leveleditors met hun levels wel komen bovendrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 10:45

Grannd

da Granndest

Ik denk dat LBP precies op het juiste moment komt nu PC gaming in de dip zit en console gaming in de lift.
En LBP is niet zomaar een 'mapeditor' bij LBP beïnvloedt je de gameplay echt, bij Halo is het een paar tactische dingen toevoegen die het spel beïnvloeden maar bij LBP beïnvloedt het level alles aan de core gameplay van de map zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Grindtegel schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:37:

Speel eens trackmania |:( :O

• Grindtegel
Ja daag dat is dus totaal niet te vergelijken met LBP, en doe effe normaal met je smileys als je iets wil zeggen

• Grannd

Grannd

da Granndest

Grindtegel schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:05:
Ja daag dat is dus totaal niet te vergelijken met LBP, en doe effe normaal met je smileys als je iets wil zeggen
Als het goed gaat juist wel, want bij Trackmania worden er meer custom tracks gespeeld dan de originele en het idee is dat dat bij Little Big Planet na afzienbare tijd na launch ook zo is.

Wat heb jij een beperkte visie zeg...

Omdat het éne met auto's is en het andere met sack-ventjes, kan je niet meer volgen? De goede verstaander heeft door dat ik dan doel op user generated content.

Beide kan je als platformers omschrijven. In TM is er een race-sausje over gegoten (thema: auto), lbp heeft z'n eigen aanpak.

Heb je al eens de kwaliteit gezien van de user generated maps in TM? Er zitten echt pareltjes bij, die massaal gespeeld worden, en dat ook met een ubersimpele editor met een beperkt aantal basisonderdelen. Zoals hierboven gezegd: de populairste en meest gespeelde mappen in TM zijn door users gemaakt, de originele worden vaak zelfs niet meer gespeeld

De kwaliteit van een level hangt niet alleen af van de kwaliteit van de editor, maar ook hoe je daarna de bouwblokken gebruikt en wat het gameplay concept en de gameplay mechanics zijn. Ik hoef niet te vertellen dat je met een beperkt aantal racebaan onderdelen oneindig veel levels kan maken.

Met lbp heb je zelfs nog meer mogelijkheden, door zelf vormen te kunnen maken (en eigen achtergrond, eigen muziek...) Laat iemand met wat creativiteit hierop los en er zullen de prachtigste meest creatieve mappen uitkomen die je je maar kan bedenken. Zelf ben ik er ook niet goed in, omdat ik die creativiteit mis, maar ik speel met plezier andermans creaties. (in TM)

En vanuit het standpunt van de game-ontwikkelaar is user generated gameplay een fantastisch concept. Een studio heeft vaak een beperkt aantal leveldesigners in dienst, en wie zegt dat de beste leveldesigners allemaal bij lbp werken? Nu kan iederéén, waar dan ook ter wereld, waar hij ook werkt, z'n ei kwijt in de level editor. Zo krijgt het dev team ook feedback en vaak staan ze versteld van het talent dat soms aanwezig is.

Als je de leveleditor van halo vergelijkt met deze uit een concept als lbp snap je gewoon niet waarover het gaat en wat de verschillen zijn.

Daarnaast, denk in grote getallen. Als 200.000 mensen lbp spelen, en 20% voelt zich uitgenodigd tot levels maken, heb je 40.000 'level-designers'. Elk maakt 10 maps, heb je 400k mappen. Het zou al erg moeten tegenvallen als je onder 400k mappen geen 50 goede, speelbare levels kan vinden zeker?
Koppel dat aan een rating systeem zodat de beste mappen (maar ook de beste authors!!) in de community meteen bovendrijven, en je hebt een goed systeem in handen.

User generated content in games is gewoon een belangrijk concept voor de toekomst, en je ziet het steeds vaker terugkomen. Het wordt door erg veel gamers gebruikt, er mee gespeeld en geapprecieerd! Zie maar eens hoeveel creatures er in de eerste week online kwamen na de release van de spore creature editor. honderdduizenden. En dat zullen vast niet allemaal pareltjes zijn, maar het is gewoon super om op die manier uw creaties te delen, andere tegen te komen en te spelen.

Trackmania is het andere voorbeeld, maar ook de sims is erg populair. Gemakkelijk uw eigen werelden/content maken, is dat niet waar iedereen al eens aan gedacht heeft bij het spelen van een game. Damn, ik zou spore alleen al kopen enkel om creatures te maken...

• Grindtegel
Ok, Trackmania= freeware, heeft een pc userbase en heeft als spelelement in essentie racen.

LBP is niet gratis,heeft een console userbase en heeft als spelelement in essentie: wat jij ervan maakt.

En daar zit het probleem volgens mij. Mensen moeten de moeite en creativiteit op kunnen
brengen om er iets van te maken.

Dat is bij Trackmania natuurlijk ook zo maar daar komt het er op neer (heel simpel gezegd maar wel met alle respect) op een coole racetrack bouwen. Bij LBP mag je maken wat je wil.

Snap je wat ik bedoel?

Ik zeg ook niet dat LBP een slecht spel is en ik weet zeker dat het als een tierelier gaat verkopen maar er wordt gigantisch gezinspeelt op een spelelement waarvan ik denk dat de meeste gamers er geeen zin in hebben. De meeste mensen willen gewoon spelen en niet nadenken hoe ze een spelconcept moeten creeren en bouwen.

Ik wil nog wel eens zien hoeveel mensen die nu roepen van hoe gaaf het wel niet is om zelf je eigen level te bouwen dat ook daadwerkelijk gaan doen (en dan niet 2 keer om het uit te proberen maar echt aan de slag gaan).

• Grannd

Grannd

da Granndest

Trackmania is ook begonnen als een PC spel, een soort probeersel.

Dat bleek een enorm (online) succes, toen is Sunrise uitgekomen welke ook weer massaal online gespeeld werd en daarna is Trackmania Nations uitgekomen die dus gratis is (maar beperkt, hoewel hij wel massaal gespeeld wordt nog).
Het concept is eerst als software succesvol gebleken en pas veel later freeware geworden.

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Grindtegel schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:35:
...

En daar zit het probleem volgens mij. Mensen moeten de moeite en creativiteit op kunnen
brengen om er iets van te maken.

Dat is bij Trackmania natuurlijk ook zo maar daar komt het er op neer (heel simpel gezegd maar wel met alle respect) op een coole racetrack bouwen. Bij LBP mag je maken wat je wil.

.... De meeste mensen willen gewoon spelen en niet nadenken hoe ze een spelconcept moeten creeren en bouwen.

Ik wil nog wel eens zien hoeveel mensen die nu roepen van hoe gaaf het wel niet is om zelf je eigen level te bouwen dat ook daadwerkelijk gaan doen (en dan niet 2 keer om het uit te proberen maar echt aan de slag gaan).
Dat niet iedereen levels gaat ontwerpen staat als een paal boven water, helemaal mee eens.
Echter, je vergeet volgens mij de schaling wat dit spel een succes gaat maken. Stel; 1 op de 100 spelers vindt het leuk om levels te bouwen en 1 op de 100 gebouwde levels is ook nog eens leuk om te spelen, dan heb je met 1 miljoen spelers 100 custom levels die leuk zijn om te spelen. Dankzij een ranking systeem komen deze leuke levels vanzelf "bovendrijven".

Welk recent spel heeft een dergelijke omvang en hoog herspeelbaarheidsfactor?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Shiver23 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:31:
[...]

Media Molecule is geen first-party developer van Sony maar een second-party developer. Heb ik gelezen iig. Dit houdt in dat ze wel voor andere platformen games kunnen maken maar LBP blijft PS3 exclusief...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

Heb deze game ge pre-ordered.. maar toch kwa content and user based creation, wil ik alles weten over hoe je nu je eigen 3D models kan importeren, fileformat en data, scripts/beweging etc
hoever je je eigen 3D/2D omgevingen kan aanpassen en customizen.

Ik denk dat dit een beter experiment is kwa user generated content voor sony/LBP/Mediamolecule
als ze het goed aanpakken

(informatie over modding, fileformats data, en scripts niks kunnen vinden. nu. levels/level-format info etc)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 03-09-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
Anoniem: 4364 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 00:05:
Heb deze game ge pre-ordered.. maar toch kwa content and user based creation, wil ik alles weten over hoe je nu je eigen 3D models kan importeren, fileformat en data, scripts/beweging etc
hoever je je eigen 3D/2D omgevingen kan aanpassen en customizen.

Ik denk dat dit een beter experiment is kwa user generated content voor sony/LBP/Mediamolecule
als ze het goed aanpakken

(informatie over modding, fileformats data, en scripts niks kunnen vinden. nu. levels/level-format info etc)
Je kan volgens mij geen "eigen" 3D modellen importeren. JE zult het moeten doen met de zaken welke in LBP zitten. Hiermee kun je echter wel diverse vormen creeeren. Inteligentie kun je in je level bouwen middels chips welke je kunt "programmeren" middels de LBP interface, het is allemaal vrij basic, maar ook MM gebruikt het om de levels te creeeren welke op de Blu-Ray staan.

Zie :
http://www.gametrailers.com/player/34184.html
http://www.gametrailers.com/player/39081.html

En google ff, er zijn echt veel filmpjes van LBP te vinden ;-)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Inderdaad, je kan geen 3dmodellen importeren. Maar bijvoorbeeld wel met 2 rondjes en een vormpje een auto maken, zet er een pijp op die dingen afschiet (of 3 pijpjes waar je balletjes indoet die door een veer worden afgeschoten) en je heb een tank.
Volgens mij moet je zo denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Screenshotje ;)
Het lijkt me echt veel werk om bijv. zo'n giraffe te maken. Ik hoop echt dat mensen genoeg geduld hebben om dergelijke creaties te maken met een joypadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Shiver23 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:02:
Screenshotje ;)
Het lijkt me echt veel werk om bijv. zo'n giraffe te maken. Ik hoop echt dat mensen genoeg geduld hebben om dergelijke creaties te maken met een joypadje.
Ja als je wat moois wil maken ben je wel wat tijd kwijt. Je kunt ook bestaande items gebruiken en "designs" van andere gebruiken (mits ze het object niet gelocked hebben) en in sommige gevallen aanpassen.
Het kan dus zijn datz jou object/creatie in levels van andere personen wordt gebruikt :) Heb echt zin in deze game :P

info : http://ps3.kombo.com/article.php?artid=7905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:02:
Screenshotje ;)
Dat viel mij ook op.
Om een level te maken moet je zo gigantisch veel doen en ben je zo lang bezig, dat (voor mij) de lol er snel af zal zijn in het zelf maken van levels.

Alle filmpjes zijn online doorgespoeld getoond waardoor het lijkt alsof je heel snel van alles kan maken...

Maar goed, eerst moet ik het natuurlijk in mn handen hebben en het zelf zien/meemaken.

Burp

• Wii4all
  • Niet online
Nog een iets meer dan een maandje tot de release.

Gisteren werd trouwens bekent dat de game een weekje eerder verschijnt.

Burp

• HoefMeistert
Nu maar hopen dat play.com een beetje snel is :D

• cojones81
Hmm Laat ik nou net die week in Florida rond huppelen voor een goed verdiende vakantie!! Zal meteen maar een exemplaartje meepikken dan :D

Ik heb zo'n zin in dit spel, ik moet nu al 11 maanden aanhoren van me vriendinnetje dat zij geen reet aan de ps3 heeft omdat er allemaal "jongetjes"spellen op te krijgen zijn. Ik hoop dat LBP dat tij kan keren en dak eindelijk van dat gezeur af ben....

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:02

Grozno

acts without consequence!

Is er hier ook al iemand die weet wat de eerste game van de baas van deze studio is?
pst... Een van de meest originele PC-games ooit.

En nu drie keer raden wat de volgende release van deze studio wordt voor de Playstation 3...
Antwoord

Trouwens wel jammer dat Little Big Planet een adviesprijs krijgt van €79.99 in Nederland, ik ben bang dat dat de verkoop niet ten goede komt. Gelukkig is mijn gamewinkel het niet eens met de prijs, Dimension Plus zet 'm op €67.99.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Grozno schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:25:
Is er hier ook al iemand die weet wat de eerste game van de baas van deze studio is?
pst... Een van de meest originele PC-games ooit.

En nu drie keer raden wat de volgende release van deze studio wordt voor de Playstation 3...
Antwoord

Trouwens wel jammer dat Little Big Planet een adviesprijs krijgt van €79.99 in Nederland, ik ben bang dat dat de verkoop niet ten goede komt. Gelukkig is mijn gamewinkel het niet eens met de prijs, Dimension Plus zet 'm op €67.99.
Is dat niet weer inclusief één of andere pre-order kit? Net als oa bij R&C en Uncharted zat er dan een pre-orderkit bij twv 10 euro. Anders vind ik het wel bizar duur.

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Dit spel/topic schreeuwt om een mooie TS

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:02

Grozno

acts without consequence!

Shiver23 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:53:
[...]

Is dat niet weer inclusief één of andere pre-order kit? Net als oa bij R&C en Uncharted zat er dan een pre-orderkit bij twv 10 euro. Anders vind ik het wel bizar duur.
Voor zover ik nu weet is dit de nieuwe adviesprijs die sony hanteert voor haar eigen games, dus niet schrikken als Resistance 2 dezelfde adviesprijs krijgt...

Edit:
Sterker nog ook resistance krijgt ook die adviesprijs... Klik!

[ Voor 13% gewijzigd door Grozno op 18-09-2008 12:28 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Anoniem: 47676

Grozno schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:25:

Ik heb hem gepre-ordered bij Play.com voor 55,00 euro... dat scheelt dan behoorlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 22:15
Anoniem: 47676 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:45:
[...]

Ik heb hem gepre-ordered bij Play.com voor 55,00 euro... dat scheelt dan behoorlijk...
ditto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04 11:49
HoefMeistert schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:16:
Nu maar hopen dat play.com een beetje snel is :D
Keep on dreaming :) Als ik ergens nooit meer bestel, dan is het bij Play.com! Maar.. misschien heb je geluk dat het geen 3 weken duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jvalks schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:51:
[...]

Keep on dreaming :) Als ik ergens nooit meer bestel, dan is het bij Play.com! Maar.. misschien heb je geluk dat het geen 3 weken duurt...
Afgelopen zondag BUZZ besteld, maandag bericht dat het opgestuurd was, woensdag was het al binnen. Dus het KAN wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb hem in canada besteld.
Daar komt ie een weekje eerder uit dan in europa.
Omgerekend 43 euro incl. verzenden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:02:
Ik heb hem in canada besteld.
Daar komt ie een weekje eerder uit dan in europa.
Omgerekend 43 euro incl. verzenden.
is het niet zo dat LBP erg op regio´s beperkt gaat worden? dus alleen content te gebruiken in de eigen regio etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Anoniem: 47676 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 22:21:
[...]

is het niet zo dat LBP erg op regio´s beperkt gaat worden? dus alleen content te gebruiken in de eigen regio etc?
Nee, dat is later ontkracht. :>

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-04 11:23
Anoniem: 47676 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:45:
[...]

Mocht je hem uit een reguliere winkel willen halen, dan is het bij de Bart Smit €65,-. Voor het online kopen is play.com idd goedkoop, maar voor mij toch iets te langzaam.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-04 21:42

Blaz0r

:)

Meer van jullie bezig met het verkrijgen van een BETA code? via:

http://gamers.eurogamer.net//giveaways.php?id=24

Ik heb hem net binnen na een uur van vechten tegen server timeouts (iedereen wil er 1 ;) )

Ben nu aan het dlden via PSN

als je als bent aangemeld en ingelogd bij eurogamer is het het snelste via:

http://gamers.eurogamer.n...ways.php?id=24&claim=true

anders registreren via:

http://gamers.eurogamer.net/register.php

Nog iets meer dan 1000 dus hurry up!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 19:57
Kom er niet doorheen :+

Op deze link zegt de DEV dat alle levels wereldwijd beschikbaar zullen zijn, dus niks regio gebonden!
http://boardsus.playstati...bigplanet&thread.id=24354

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Giant87 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:50:
Kom er niet doorheen :+

Op deze link zegt de DEV dat alle levels wereldwijd beschikbaar zullen zijn, dus niks regio gebonden!
http://boardsus.playstati...bigplanet&thread.id=24354
Ik ben ook een uur bezig geweest, dus als je het de moeite waard vind pak je even wat te eten en drinken en gaat even een tijdje klikken :)

Ik zal uiteraard mijn bevindingen hier straks melden. (dld op 83% ;) )

Het zou heel jammer zijn als content regio gebonden was.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaz0r op 23-09-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wil hier ook nog niet echt lukken. Heb al wel een account en die kunnen activeren. Nu nog inloggen en een key...
edit: ik ben niet verder gekomen dan een login.

Zie nu dit staan:
There are currently 1 keys remaining for this giveaway.
Het grammaticale foutje vergeef ik ze, maar dat ik niet kon inloggen vind ik vervelender.

[ Voor 50% gewijzigd door Shiver23 op 23-09-2008 22:21 . Reden: Eurogamer stinkt ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-05 05:24

Appie

F1RST Racing

Shiver23 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:59:
Wil hier ook nog niet echt lukken. Heb al wel een account en die kunnen activeren. Nu nog inloggen en een key...
Same here :P maar zag dat er nog 299 over waren. Enfin zal wel weer achter het net vissen.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Ik heb hem net opgestart, mijn eerste indruk is positief :) Ik ging het spel toch al wel 100% zeker halen.

Nu even kijken of er nog wat van slapen komt vannacht :o

• cojones81
Blaz0r schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:26:
Ik heb hem net opgestart, mijn eerste indruk is positief :) Ik ging het spel toch al wel 100% zeker halen.

Nu even kijken of er nog wat van slapen komt vannacht :o
WE WANT MORE INFO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Wat is nu eigenlijk het doel van dit spel? Ik snap dat je zelf levels enzo kunt aanmaken en dat je kunt samenwerken, maar wat moet je nou eigenlijk doen?

• Wii4all
  • Niet online
@cafc
Dat is verschillend de ene keer is het juist de bedoeling dat je als eerste dood gaat/ of gewoon dood gaat

De andere keer om zo snel mogelijk een level door te lopen

Burp

Anoniem: 148415

Vandaag zou als het goed is de verspreiding van beta keys in de USA ook moeten starten, hou dus goed de bekendere gamesites/forums in de gaten!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
[...]

deels finalfantasy zijn naar mij weten 2 games die uitkomen

namelijk finalfantasy 13 en finalfantasy versus 13

verder iemand een mooi prijsje online voor LBP?

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

cojones81 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:40:
[...]

Niet zo schreeuwen hè ;) ... en voor heel veel meer LBP Beta info kan je het beste hier checken :) (maar niet te veel verder vertellen hè :+ ).

Helaas is het mij op de verschillende sites nog steeds niet gelukt een beta key te bemachtigen.. mocht het alsnog meer dan één keer lukken dan deel ik de overige wel met iemand anders hier!

Cheers mates

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

• Blaz0r

Blaz0r

cojones81 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:40:
[...]

Spel is echt geweldig :) In de levels van MM zelf moet je objecten verzamelen om te gebruiken in je eigen levels. Ook zitten er erg veel tutorials in om alles onder de knie te krijgen. Maar dit was in de previews hier en daar ook wel te lezen volgens mij :) Kheb nu een leuk idee voor men eeste eigen level daarmee ga ik de komen de dagen aan de slag. Het was tot nu toe vooral tutorials doen en wat vage voertuigen maken (LEUK! :))

Zijn er ondertussen nog meer van jullie in het bezit van een key?

Anoniem: 189019

Ook ik heb eergister een key bemachtigd. Ben blij dat LBP de hype waar maakt, althans voor mij in ieder geval wel. Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat er tijdens de beta veel ongeïnspireerde levels worden gemaakt, waardoor je nog niet een écht goed beeld krijgt van waar de community echt toe tot in staat is. Maar dit zal wel gewoon een beetje tijd kosten.

Wat me ook opviel is dat er behoorlijk wat lag is wanneer je met 3 of meer speelt. Dit schijnt ook al beter te zijn aangezien het alweer een oudere build is deze beta.

LBP kan alleen maar beter en beter worden wanneer de community de level editor onder de knie krijgt en de hakenkruizen en penisplaatjes achterwegen laten. ^^

't Gaat helemaal goed komen met LBP, kan niet wachten tot ik het volledige spel heb!

Anoniem: 255271

Anoniem: 189019 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:02:
LBP kan alleen maar beter en beter worden wanneer de community de level editor onder de knie krijgt en de hakenkruizen en penisplaatjes achterwegen laten. ^^
LOL, legendarische zin _O-

Toch maar even checken wat dit spel precies inhoud / wat de bedoelingen zijn.

Komt hiervan een demo in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:50
Release van LittleBigPlanet vervroegd naar 7 oktober?

In een nieuwsbrief verstuurd door playstation underground staat namelijk dat LBA beschikbaar is op 7 oktober en niet zoals wij weten, 22 oktober.

Afbeeldingslocatie: http://www.psonly.nl/images/overige/122242165685.jpg

Het zal wel een foutje zijn denk ik... We zullen zien.

bron: Playstation Only

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Op een site waar eergisteren beta keys weggegeven werden stond een release van 13 oktober. (die spaanse site)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En jawel, de eerste lbp penis is een feit. Het spel is zelfs nog niet eens gereleased :')

Youtube: Dicking around in Little Big Planet (Little Big Penis)

Wel creatief gemaakt :p :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136294

t spel is echt fantastisch, alleen begrijp ik niet waarom het spel weer native 720p is? Of zal de uiteindelijke versie wel 1080p worden?

Heeft iemand trouwens al alle items in de "english garden"? Mis er daar nog 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:57

Aight!

'A toy robot...'

Anoniem: 131051 schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:18:
En jawel, de eerste lbp penis is een feit. Het spel is zelfs nog niet eens gereleased :')

Youtube: Dicking around in Little Big Planet (Little Big Penis)

Wel creatief gemaakt :p :Y)
lol, lijkt me echt een vette game. Heb echt zin in, ga me hem direct halen als hij uit is :D

Eerst ff snel een dualshock morgen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Aight! schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:53:
[...]

lol, lijkt me echt een vette game. Heb echt zin in, ga me hem direct halen als hij uit is :D

Eerst ff snel een dualshock morgen halen
Ik heb het nogsteeds niet echt op de dualshock, lijkt mij zwaarder en eerder leeg. Ik weet niet of LBP leuker is met dualshock? De meeste games mis ik het iig niet. (en ik weet dat dit geen dualshock topic is :P maar als ik LBP heb wil ik toch het meeste eruit halen, dus vraag ik me af hoe goed het werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Zoveel sneller is mijn Dual Shock niet leeg, en Little Big Planet maakt wel aardig gebruik van Dual Shock. Als je net over vuur oid heenspringt dan 'voel' je de hitte bijvoorbeeld. Het is niet de toegevoegde waarde die een racegame met rumble heeft natuurlijk, maar wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Iemand al wat leuke screens uit de beta test? Ik ben toch wel erg benieuwd hoe eea nu echt gaat 'spelen'

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Zelfs op dat plaatje staan twee data... bovenaan staat toch echt available october 14th, volgens mij weten ze het daar ook niet echt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:35
Anoniem: 218701 schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:52:
Zelfs op dat plaatje staan twee data... bovenaan staat toch echt available october 14th, volgens mij weten ze het daar ook niet echt.. :P
Bovenin staat: Rated teen: blood, strong language, violence
Onderin staat: Rated everyone

Het lijkt er dus op dat er 2 versies komen, één voor alle leeftijden en een grove versie voor volwassenen en bengels.

Of zie ik dat zo fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

wiene schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:11:
[...]

Bovenin staat: Rated teen: blood, strong language, violence
Onderin staat: Rated everyone

Het lijkt er dus op dat er 2 versies komen, één voor alle leeftijden en een grove versie voor volwassenen en bengels.

Of zie ik dat zo fout?
Dat erboven hoort bij de game die boven LBP in het overzicht staat, dus ja je ziet het fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:35
Shiver23 schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:13:
[...]

Dat erboven hoort bij de game die boven LBP in het overzicht staat, dus ja je ziet het fout :)
O, ok hèhè zo goed had ik nog niet opgelet. Was anders wel leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:26
Ik heb de afgelopen zaterdag bij First Look 2008 het spel eens mogen spelen en daarnaast de presentatie bij gewoond van LBG. Het concept bevalt me wel, maar ben echt bang dat je er op een gegeven moment toch op uitgekeken bent. Zit dus nog heel erg te dubben of ik deze wel aan ga schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
wiene schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:47:
[...]

O, ok hèhè zo goed had ik nog niet opgelet. Was anders wel leuk geweest.
Download jij toch dat penis level? solved 8)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Yeah, ik heb vannochtend ook eindelijk een key mogen ontvangen (had me bij veel sites aangemeld), van die Spaanse gamesite die ze vorige week toen uitdeelde. Dacht dat hun keys al lang op waren, blijkbaar niet... :)

Bezig met downloaden, maar ik weet nu al dat ik me erg ga vermaken! Als er nog mensen zijn met de beta, voeg me toe! PSN id staat in m'n sig.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 29-09-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Arunia schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:53:
Ik heb de afgelopen zaterdag bij First Look 2008 het spel eens mogen spelen en daarnaast de presentatie bij gewoond van LBG. Het concept bevalt me wel, maar ben echt bang dat je er op een gegeven moment toch op uitgekeken bent. Zit dus nog heel erg te dubben of ik deze wel aan ga schaffen.
Ah dus jij had dat ook! Ik heb 2 keer een speelsessie van 10min kunnen doen met de game, toen al had ik het idee dat mensen uiteindelijk snel uitgekeken raken op het concept. Dit zal niet nog maanden en maanden support krijgen in de 'community'.

Maar ik laat me graag verrassen door de volledige game! Wellicht dat het toch meer diepgang gaat bieden dan wat ik gezien heb op Firstlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:53:
Maar het is niet 'dat soort spel' als je me begrijpt. Het moeten geen speelsessies worden van vier uur per dag, weken na elkaar. Of zoals men WoW speelt.

'Diepgang' is dan ook een term die hier misschien minder van toepassing is.

Dit is het soort spel dat je even opstart om te kijken of er nieuwe levels zijn, en even na het werk een half uurtje speelt. Omdat het leuk en fris is.

Niet iedereen heeft tijd om even in één ruk een chapter van MGS te spelen ;)

Trackmania is ook zoiets, en alhoewel ik het nu ook veel minder frequent speel dan in het begin, start ik het wel af en toe nog eens op om een half uurtje/uurtje los te gaan op die tracks. Lekker ontspannen veel fun.

Deze game valt prima te vergelijken met trackmania. Trackmania heeft zelfs nog minder 'diepgang' als je het zo wil noemen. Het is namelijk enkel racen. LBP is dan nog veel uitgebreider, met physics, leuke environment, veel meer creativiteit, alles is mogelijk. En trackmania wordt ook nog in grote getale gespeeld, dus dat komt wel goed.

Daarnaast is dit eindelijk eens een game om met iedereen te kunnen spelen, ouders, kinderen, vrouwen :p

Niet iedere gamer is hetzelfde soort gamer, dus gelieve het concept niet af te branden omdat jij liever 'die hard' gamet.

Dan vraag ik mij af, CoD4, ETQW is in principe ook altijd hetzelfde op een beperkt aantal maps. Steeds dezelfde battles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Anoniem: 131051 schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:45:
[...]
Daarnaast is dit eindelijk eens een game om met iedereen te kunnen spelen, ouders, kinderen, vrouwen :p

Niet iedere gamer is hetzelfde soort gamer, dus gelieve het concept niet af te branden omdat jij liever 'die hard' gamet.

Dan vraag ik mij af, CoD4, ETQW is in principe ook altijd hetzelfde op een beperkt aantal maps. Steeds dezelfde battles...
Het liefst zou ik de game te hemel in prijzen, voordat ik de game gespeeld had was ik dat ook van plan.
Nu ik het gespeeld heb merk ik dat het niet is wat ik ervan verwachte. Sony claimt een bepaalde pick-up and play waarde die jij ook aanhaalt in je verhaal, ik vond de game helemaal niet zo geschikt voor de 'casualgamer'.
Daarvoor is hij simpelweg te complex, games als Castlecrushers zijn écht pick-up and play voor iedereen.
Niet iedereen heeft zin om een level te bouwen, sackboy te customizen en stickers te plakken.

Ik durf zonder twijfel te beweren dat LBP heel veel fans gaat krijgen echter ik denk niet dat het de rage zal worden die Sony ons wil doen geloven. Ik zal de game zeker gaan proberen, puur omdat ik erg benieuwd ben naar het user created gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Anoniem: 239951 schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:47:
[...]

Het liefst zou ik de game te hemel in prijzen, voordat ik de game gespeeld had was ik dat ook van plan.
Nu ik het gespeeld heb merk ik dat het niet is wat ik ervan verwachte. Sony claimt een bepaalde pick-up and play waarde die jij ook aanhaalt in je verhaal, ik vond de game helemaal niet zo geschikt voor de 'casualgamer'.
Daarvoor is hij simpelweg te complex.
De ps3 casual gamer is wel iets anders dan de wii casual gamer. ;)
Ik heb zelf de beta gespeeld en het kost een tijdje om het "3d" gedeelte onder de knie te krijgen, maar als je dat eenmaal doorhebt dan kun je elk level spelen. het online gedeelte gaat zorgen voor een grote diversiteit en een lange replay waarde!

[ Voor 7% gewijzigd door MuSeLive op 30-09-2008 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256246

zojuist een beta key voor little big planet gekregen van 1up.com :D heb binnen 3 min de vraag kunnen beantwoorden ^^
komende 3 dagen geven ze per dag nog 500 keys weg:)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.