[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.548 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 03:04:
zojuist een beta key voor little big planet gekregen van 1up.com :D heb binnen 3 min de vraag kunnen beantwoorden ^^
komende 3 dagen geven ze per dag nog 500 keys weg:)
Ik heb er ook 1 van 1up. _/-\o_
Ik kon de code niet invoeren bij m'n EU account, wel op m,n US
Nu maar hopen dat ik em wel kan spelen op m'n EU account

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 03:04:
zojuist een beta key voor little big planet gekregen van 1up.com :D heb binnen 3 min de vraag kunnen beantwoorden ^^
komende 3 dagen geven ze per dag nog 500 keys weg:)
Wat is het antwoord dan? Dan probeer ik het nog even :) al zal het wel te laat zijn ....

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
ViNcE schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:03:
[...]

Wat is het antwoord dan? Dan probeer ik het nog even :) al zal het wel te laat zijn ....
Lijkt me nu handig als je wacht op de vraag van dinsdag en aangezien amerika nog op één oor ligt duurt dat nog ff :z
Of zie ik de vraag over het hoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

HammerNL schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:16:
[...]

Lijkt me nu handig als je wacht op de vraag van dinsdag en aangezien amerika nog op één oor ligt duurt dat nog ff :z
Of zie ik de vraag over het hoofd :P
Hmmm, ik ben inderdaad een beetje abuis. Ik dacht even dat het vandaag maandag was en dacht dus dat ik er vroeg bij was :)
Nou, dan maar wachten op de vraag van dinsdag

Iemand enig idee hoe laat de vraag er maandag op kwam?

[ Voor 5% gewijzigd door ViNcE op 30-09-2008 11:09 ]

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
ViNcE schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:02:
[...]

Hmmm, ik ben inderdaad een beetje abuis. Ik dacht even dat het vandaag maandag was en dacht dus dat ik er vroeg bij was :)
Nou, dan maar wachten op de vraag van dinsdag

Iemand enig idee hoe laat de vraag er maandag op kwam?
Geen idee, lees dit bericht ook pas vandaag, maar als ik de vraag van gister bekijk moet je zo'n 20 min lang filmpje gaan kijken iets waar ik op mijn stageplek geen mogelijkheid voor heb :9 Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn het antwoord te poste, als de vraag van dinsdag online staat, zou mijn dank zéér groot zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kwam de vraag 00:45 of 01:45
weet niet meer precies:') en ik had mijn antwoord op 48 verstuurd
mensen die hem op 53 weggestuurd hadden kregen al geen key:S
Maar als je gewoon snel erbij bent maak je gewoon heel veel kans. Ik heb het filmpje gewoon even snel opgestart en de vraag zat in het begin van het filmpje dus was niet zo moeilijk:)

naja veel geluk iedereen:D het spel is echt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Had ik wat meer tijd, dan zou ik ook wel wat meer moeite doen om aan een beta key te geraken, maar aangezien dat ik bijna niets dan positieve commentaar lees, zal ik sowieso het spel kopen. En, dan kan ik best zonder beta leven (als demo). Misschien is dit wel het eerste spel waarbij mijn vriendin zal meespelen :)

Ik had dus twijfels, maar nu kan het er niet snel genoeg zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Dakoina schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:36:
Had ik wat meer tijd, dan zou ik ook wel wat meer moeite doen om aan een beta key te geraken, maar aangezien dat ik bijna niets dan positieve commentaar lees, zal ik sowieso het spel kopen. En, dan kan ik best zonder beta leven (als demo). Misschien is dit wel het eerste spel waarbij mijn vriendin zal meespelen :)

Ik had dus twijfels, maar nu kan het er niet snel genoeg zijn ;)
Ik hoef eigenlijk ook geen bevestiging dat het spel top is, alleen een paar post hierboven lees je toch ook reacties van mensen die het spel van tevoren als top beschouwen (nu nog steeds) alleen het toch niet zien als game voor de langere termijn. En dit zou ik graag zelf willen ondervinden mbv een beta :P

Voor nu blijft mijn mening dat deze game gaaf wordt en langere tijd speelbaar blijft, gezien er 100% fanatieke gamertjes zijn die toffe level creaties gaat maken. Aan de andere kant kunnen game journalisten nogal snel een subjectieve mening krijgen ( het spel wordt als tof beoordeeld ook al maakt het de verwachtingen niet waar) en kan een fancy marketing campagne de game ook anders voordoen dat het werkelijk is.

BTW
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:11:
weet niet meer precies:') en ik had mijn antwoord op 48 verstuurd
Nederlandse tijd kwart voor 1/kwart voor 2 's nachts??.... :O Ik denk dat ik die beta-key aan mij voorbij laat gaan...

[ Voor 12% gewijzigd door HammerNL op 30-09-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:11:

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Hmmm, dan lig ik helaas al op mijn nest. Iemand last van slapeloosheid en toch al een sleutel heeft??

Het spel lijkt mij ook leuk, maar ik ben vaak snel uitgekeken op spellen. Daarom wil ik het graag proberen :)

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
w00t heb een Code kunnen claimen op het IGN Insiders Forum (Hier posten ze om de zoveel tijd codes :) ).. Maar ik heb die Code ingevuld in de Online PSN Store (dus de Website), en heb hem ook kunnen activeren, want hij staat namelijk in mijn Download List. Maar daarna..

Heeft iemand hier ervaring mee hoe je hem dan op je PS3 kunt krijgen? Heb namelijk geen PS3 in de buurt op dit moment..

[ Voor 3% gewijzigd door l00pz op 30-09-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

l00pz schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:03:
w00t heb een Code kunnen claimen op het IGN Insiders Forum (Hier posten ze om de zoveel tijd codes :) ).. Maar ik heb die Code ingevuld in de Online PSN Store (dus de Website), en heb hem ook kunnen activeren, want hij staat namelijk in mijn Download List. Maar daarna..

Heeft iemand hier ervaring mee hoe je hem dan op je PS3 kunt krijgen? Heb namelijk geen PS3 in de buurt op dit moment..
Vanuit de download list downloaden en installeren lijkt mij voldoende.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Shiver23 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:21:
[...]

Vanuit de download list downloaden en installeren lijkt mij voldoende.
Thanks! Heb het hier inderdaad terug kunnen vinden. Nu alleen nog even wachten op het downloaden :)

Ander vraagje; ik moet de Demo dus downloaden vanaf mijn US Account, maar als ik nou inlog op mijn EU Account en ga dan spelen gaat dat werken of kick ik mezelf dan uit de Beta omdat je hem namelijk maar 1 keer kan activeren..?

[ Voor 9% gewijzigd door l00pz op 30-09-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

De nieuwe vraag is trouwens online....

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

En waarschijnlijk al 1000 keer beantwoord :+
Dus ik ben er bang voor dat ik er uberhaupt tussen zit.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
SV3NNER schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:35:
[...]

Ik heb er ook 1 van 1up. _/-\o_
Ik kon de code niet invoeren bij m'n EU account, wel op m,n US
Nu maar hopen dat ik em wel kan spelen op m'n EU account
Heb je dit al geprobeerd? Heb namelijk ook een US Beta, en wil toch wel graag op mijn EU Account spelen. Durf het eigenlijk niet aan om het gewoon te proberen haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gewoon op je EU acc spelen, maar aangezien ik tijdje al gespeeld hebt op US acc, heb ik geen zin om weer opnieuw te beginnen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

mijn aller aardigste vriend l00pz heeft er vor gezorgd dat ik ook een beta key kon krijgen op IGN. en daarmee heb ik de beta gedownload :)
wat is het een leuk spel zeg, super cute, vormgeving is enorm goed, speelt lekker.... mmmm wat een knaller!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

NoTimeRemains schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:30:
mijn aller aardigste vriend l00pz heeft er vor gezorgd dat ik ook een beta key kon krijgen op IGN. en daarmee heb ik de beta gedownload :)
wat is het een leuk spel zeg, super cute, vormgeving is enorm goed, speelt lekker.... mmmm wat een knaller!
Hmm, wou dat ik zulke vrienden had :)

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

ViNcE schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:18:
[...]

Hmm, wou dat ik zulke vrienden had :)
maar ik ben dan natuurlijk ook buitgenwoon aardig :) mijn vrienden doen dan ook ALLES voor me :+

maar jongens geef me eens wat gebruiks ervaringen!!!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Is die beta niet gewoon een verkapte demo. Waarom kunnen ze niet gewoon de beta als demo uitbrengen zodat iedereen hem kan spelen? :(

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Heeft er iemand toevallig nog een code over? Of nog een goede plek om er één te krijgen. Ben helaas geen IGN insider dus dat is geen optie. Maar al die give aways gaan zo fucking snel...

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

P.E.No.1 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:20:
Is die beta niet gewoon een verkapte demo. Waarom kunnen ze niet gewoon de beta als demo uitbrengen zodat iedereen hem kan spelen? :(
Omdat deze beta volgens mij een stresstest is, en ze nog een slag om de arm houden wat performance en zo betreft (met name het online gedeelte dus). Ben wel benieuwd of er ook nog een demo komt uiteindelijk.
Damn, ik wil echt een key hebben. Ik hoor trouwens opvallend weinig ervaringen van mensen die wel een key hebben.

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
KeaveXL schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:30:
Heeft er iemand toevallig nog een code over? Of nog een goede plek om er één te krijgen. Ben helaas geen IGN insider dus dat is geen optie. Maar al die give aways gaan zo fucking snel...
Dat bedoel ik dus...dit is niet leuk voor de mensen die de game ook willen proberen maar geen betakey kunnen bemachtigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

P.E.No.1 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:20:
Nee, het is een oudere beta-build. En het zal te maken hebben met kwaliteitscontrole en evt een stresstest van de servers. Ook zijn de levels in de beta niet te gebruiken in de uiteindelijke game, dus misschien dat ze hier ook nog een probleem zagen om deze build als demo uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Shiver23 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:38:
[...]

Nee, het is een oudere beta-build. En het zal te maken hebben met kwaliteitscontrole en evt een stresstest van de servers. Ook zijn de levels in de beta niet te gebruiken in de uiteindelijke game, dus misschien dat ze hier ook nog een probleem zagen om deze build als demo uit te geven.
Ah ok, dan maar proberen om alsnog een betakey te bemachtigen..nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

P.E.No.1 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:28:
[...]

Ah ok, dan maar proberen om alsnog een betakey te bemachtigen..nog tips?
Ik heb het zelf opgegeven. Teveel websites waar ze een paar keys weggeven en je enorm veel geluk moet hebben.
Even linkjes volgen, misschien kan je er iets mee.
http://ps3life.nl/nieuws/...ittleBigPlanet_beta_keys/
http://www.ps3-sense.nl/s...-2890.html?t=2890&goto=#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb een extra key gekregen (zo zit je een hele tijd zonder en heb je er opeens 2 :P) De key komt bij IGN vandaan (ben niet eens lid ofzo) dus je hebt een Amerikaans PSN account nodig.

Omdat ik zie dat er meerdere mensen graag een key willen, lijkt mij de eerlijkste manier de key (1) gewoon te verloten.
Daarom zal ik om 21:00 uur vandaag hier in dit topic een simpel opdrachtje posten (gewoon een vraagje beantwoorden oid.), degene die als eerste het opdrachtje juist uitvoert zal de gelukkige eigenaar zijn van een beta key.
21:00 uur lijkt me toch een reële tijd zodat de meeste mensen in dit topic ervan weten en evenveel kans maken.

Check dus rond 21:00 uur dit topic en wie weet maak je kans!

PS. Ik geef uiteraard geen garantie dat de key werkt, hoewel het natuurlijk wel zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:43:
Ok, ik heb een extra key gekregen (zo zit je een hele tijd zonder en heb je er opeens 2 :P) De key komt bij IGN vandaan (ben niet eens lid ofzo) dus je hebt een Amerikaans PSN account nodig.

Omdat ik zie dat er meerdere mensen graag een key willen, lijkt mij de eerlijkste manier de key (1) gewoon te verloten.
Daarom zal ik om 21:00 uur vandaag hier in dit topic een simpel opdrachtje posten (gewoon een vraagje beantwoorden oid.), degene die als eerste het opdrachtje juist uitvoert zal de gelukkige eigenaar zijn van een beta key.
21:00 uur lijkt me toch een reële tijd zodat de meeste mensen in dit topic ervan weten en evenveel kans maken.

PS. Ik geef uiteraard geen garantie dat de key werkt, hoewel het natuurlijk wel zou moeten.
Ok cool. Geen al te vernederende opdracht en ik doe wel mee. Ook zonder opdracht mag je de key wel aan mij geven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1

Hoe ben je daar aan die key gekomen dan?
Shiver23 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:45:
[...]

Ok cool. Geen al te vernederende opdracht en ik doe wel mee. Ook zonder opdracht mag je de key wel aan mij geven O-)
Of aan mij :P

[ Voor 87% gewijzigd door P.E.No.1 op 01-10-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha :)

Vorige week gaf IGN er een aantal weg. Je moest toen een idee opsturen (gewoon per email) voor een level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Kun je je bij IGN aanmelden voor een key of moet je de member boards, zoals hierboven gezegd, in de gaten houden ofzo? Heb zelf wel een lidmaatschap, maar kan de site helaasch niet checken vanwege de proxy op mn werk...

edit;
ah, I see... ben te laat dus :/

[ Voor 8% gewijzigd door Shiverzz op 01-10-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GameTrailers gaat ook keys weggeven dmv registratie op hun nieuwsbrief voor as. donderdag ofzo. Weet niet precies hoe het zit...

http://www.gametrailers.com/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Hier bij Insidegamer verloten ze 200 keys

De key die ik had van 1up.com moest ik downloaden met een US account, maar is gewoon speelbaar met een EU account.

Als ik ergenst nog een extra key win zal ik em wel hier weggeven.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Kun je hem dan niet gewoon verloten? Lijstje maken met mensen die hem willen en jij gooit een dobbelsteen?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit klaar voor de opdracht :)
Ik heb me ongeveer bij 7 gamesites de afgelopen week ingeschreven en altijd achter het net gevist. Dus misschien heb ik een keer mazzel ;)
i.i.g. bedankt voor de mogelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:58
Ik vermoed veel pageviews in dit topic. ^^

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, zoals beloofd hierbij het quizje voor een LBP beta key.

Beantwoord de twee onderstaande vragen. Hopelijk zijn ze niet al te lastig, als je het LPB nieuws een beetje in de gaten hebt gehouden moet het wel lukken.

1. Welke bekende Britse komiek/acteur verzorgt de voice-over voor de intro en tutorials in LBP?
2. Op welk event en in welk jaar werd LBP voor het eerst aan het grote publiek getoond?

Wie als eerst deze post quote met daarin de juiste antwoorden krijgt van mij de beta key.

Let op dat het gaat om een Amerikaanse beta key, alleen te gebruiken i.c.m. een Amerikaans PSN account, die zul je dus moeten aanmaken indien je die nog niet had om de beta te kunnen downloaden en gebruiken.

Nogmaals geef ik geen garantie dat de key werkt, hoewel hij niet gebruikt is en dus in principe zou moeten werken.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
stepehn fry

e3 2006?

edit: gdc 2007

[ Voor 28% gewijzigd door P.E.No.1 op 01-10-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Stephen Fry
E3 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wel quoten jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Totale onzin.

[ Voor 97% gewijzigd door hexagram op 01-10-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:00:

Beantwoord de twee onderstaande vragen. Hopelijk zijn ze niet al te lastig, als je het LPB nieuws een beetje in de gaten hebt gehouden moet het wel lukken.

1. Welke bekende Britse komiek/acteur verzorgt de voice-over voor de intro en tutorials in LBP?
2. Op welk event en in welk jaar werd LBP voor het eerst aan het grote publiek getoond?

Wie als eerst deze post quote met daarin de juiste antwoorden krijgt van mij de beta key.

Let op dat het gaat om een Amerikaanse beta key, alleen te gebruiken i.c.m. een Amerikaans PSN account, die zul je dus moeten aanmaken indien je die nog niet had om de beta te kunnen downloaden en gebruiken.

Nogmaals geef ik geen garantie dat de key werkt, hoewel hij niet gebruikt is en dus in principe zou moeten werken.

Stephen Fry

GDC 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
think he's right. (damn you) ;)
Stephen Fry as the voice of LBP is a stroke of genius and loaned a bit of Hitch Hiker’s Guide style class to the whole thing (him being the voice of the book in the film n’all).
first announced on 7 March 2007, by Phil Harrison at the 2007 Game Developers Conference in San Francisco, California

[ Voor 46% gewijzigd door M a r c o op 01-10-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Totale onzin (again).

[ Voor 117% gewijzigd door hexagram op 01-10-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
DP

[ Voor 99% gewijzigd door KeaveXL op 01-10-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL

Stephen Fry
GDC Maart 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
M a r c o schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:03:
think he's right.

first announced on 7 March 2007, by Phil Harrison at the 2007 Game Developers Conference in San Francisco, California
Ik denk het niet, is een aankondiging op de GDC een tentoonstelling voor groot publiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Marcks schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:06:
[...]

Ik denk het niet, is een aankondiging op de GDC een tentoonstelling voor groot publiek?
tja als je die convention live kan volgen O-)

BTW geen antwoord van squll betekend geen goed antwoord, of hoe moet ik dit zien :P

[ Voor 14% gewijzigd door HammerNL op 01-10-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)

1. Stephen Fry
2. GDC 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het juiste antwoord. De key is voor jouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:09:
[...]

Dit is het juiste antwoord. De key is voor jouw.
w000t mijn avond kan niet meer kapot, bedankt kerel, top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd HammerNL...ik zag al snel dat het geen zin meer had :). Ach ja volgende keer beter.
Nog 20 daagies wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Ehm waar stuur je de key eigelijk naar toe? Mijn psn-id zou handig zijn PSN-ID: HammerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ow ja, dat was om 9 uur :)
Hoop nog altijd via andere wegen een key te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:14:
Ehm waar stuur je de key eigelijk naar toe? Mijn psn-id zou handig zijn PSN-ID: HammerNL
Helaas voor de anderen, had al wat goede antwoorden gezien... Maarja, er kan er maar 1 de winnaar zijn. :P
Hopelijk maakt de rest nog kans bij andere websites.

Hier is de key:
spoiler:
Check je PSN berichten!

Veel plezier ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:20:
Ow ja, dat was om 9 uur :)
Hoop nog altijd via andere wegen een key te bemachtigen.
1up heeft nog de dagelijkse vraag. Kan ook ieder moment een nieuwe vraag komen. Weinig europese sites eigenlijk die hieraan mee mogen doen. Eurogamer en insidegamer voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Gefeliciteerd! Wel laten weten hoe het is he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
KeaveXL schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:22:
Gefeliciteerd! Wel laten weten hoe het is he? :D
Thx, zal ik zeker doen wordt wel vrijdag/zaterdag denk ik, aangezien ik weinig tijd heb komende dagen.

Eerste update: Beta-key WERKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, we hebben inderdaad niet lang meer te gaan voordat het spel in de winkels ligt.

Ik moet zeggen dat er nog behoorlijk wat (erge) bugs in deze beta zit, en erg veel lag in de multiplayer, soms tot het punt dat het geheel onspeelbaar wordt. Heb ook al een aantal vastlopers gehad. Volgens MM is dit een hele oude beta build, meer bedoeld om de netwerkload en wat dingen achter de schermen te testen. De final zou dus haast wel bugvrij moeten zijn.

Daarbij heb ik nog niet echt zelf een heel groot level gebouwd, omdat volgens MM alle content gewist wordt wanneer de beta periode voorbij is, dan is het toch zonde van je tijd als je een heel groot en complex level gebouwd hebt. Hiermee wacht ik dus dan ook tot de game uit is.
Maar het is zeker leuk om een beetje te rommelen in de level-editor en de levels van andere mensen te spelen. Sommige creaties zijn echt verbluffend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
BETA KEY ALERT:
Iedereen die zich registreert op GameTrailers.com ontvangt morgen een beta code!
Heb mezelf al geregistreerd :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hesr schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 00:43:
BETA KEY ALERT:
Iedereen die zich registreert op GameTrailers.com ontvangt morgen een beta code!
Vergeet niet dat je moet aanvinken dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 07:19:
[...]

Ben benieuwd of echt iedereen een key krijgt, of dat er weer een maximum is. Dus de eerste 500 die de key daadwerkelijk activeren kunnen echt spelen....

Misschien ben ik vanavond wel lekker LBP aan het spelen :)

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Halfkakkende

Vandring

hesr schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 00:43:
BETA KEY ALERT:
Bedankt voor de headsup. Heb me geregistreerd en aangemeld voor de nieuwsbrief.

Heb hem van de week ook bij videogames.ca besteld, ben bijzonder benieuwd. Op zich niet eens zozeer naar de user created content (het lijkt me dat er op den duur toch heel erg veel bagger tussen komt te zitten), maar meer naar de 50 basis levels en Fry.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Je moet alleen wel een US account aangemaakt hebben om die beta key te kunnen gebruiken toch? Ik ga eens kijken hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justincase
  • Laatst online: 28-08 21:43
* justincase speelt nu ook LBP

Stephen Fry is een goede keus geweest, intro alleen al is geweldig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:17:
Je moet alleen wel een US account aangemaakt hebben om die beta key te kunnen gebruiken toch? Ik ga eens kijken hoe dat moet.
Is heel eenvoudig, heb ik ook pas gedaan.

Je maakt een nieuw master acccount aan.
Je geeft een adres op in de states (belangrijk is de postcode in combinatie met de staat volgens mij)
Je geeft geen credit card gegevens in

Nu kan je bij het opstarten van de ps3 kiezen tussen je europese of je usa account.

De store van de usa is vele malen beter als onze store.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
justincase schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:41:
* justincase speelt nu ook LBP

Stephen Fry is een goede keus geweest, intro alleen al is geweldig :p
Via die beta van GT? Ik heb nl nog geen nieuwbrief ontvangen. Kan je het alsnog aanvragen? Weet nl niet meer of ik dat wel aangevinkt heb. Of is dat automatisch aangevinkt?

[ Voor 11% gewijzigd door P.E.No.1 op 02-10-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephen Fry is echt geweldig als voice-over in LBP, vraag me af of ie geholpen heeft met het schrijven van de teksten.

Bij de PS Eye tutorial: "If you have a PlayStation Eye camera, than firstly: Ooooh, look at you!" :P

Echt van die typisch Britse humor waar ik zo van hou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justincase
  • Laatst online: 28-08 21:43
P.E.No.1 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:19:
Via die beta van GT? Ik heb nl nog geen nieuwbrief ontvangen. Kan je het alsnog aanvragen? Weet nl niet meer of ik dat wel aangevinkt heb. Of is dat automatisch aangevinkt?
Geen idee. Heb 'em via via :+ gekregen.

^Sqall: Eens. Lach me kapot :D

[ Voor 5% gewijzigd door justincase op 02-10-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Wii4all schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:57:

[...]

Is heel eenvoudig, heb ik ook pas gedaan.

Je maakt een nieuw master acccount aan.
Je geeft een adres op in de states (belangrijk is de postcode in combinatie met de staat volgens mij)
Je geeft geen credit card gegevens in

Nu kan je bij het opstarten van de ps3 kiezen tussen je europese of je usa account.

De store van de usa is vele malen beter als onze store.
Awesome! Thanks! Dat ga ik thuis meteen uitproberen. Zin in wat demo's en spellen. Daarnaast natuurlijk de beta mogelijkheid van LBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 20:19

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 07:19:
[...]

Moet je niet aangeven dat je de key wil ontvangen of wat je PSN account is oid?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:27
Snippertje schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:04:
[...]

Moet je niet aangeven dat je de key wil ontvangen of wat je PSN account is oid?
Nee volgens de site zou hij in de nieuwsbrief moeten staan.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ook maar even geregistreerd op gametrailers, hopen dat ie morgen bij de nieuwsbrief zit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Voor de gametrailers key moet je SackyboyBetaMan gaan PM'en, zie http://www.gametrailers.c...ityNewsletter10-2-08.html (Ja, dit is de nieuwsbrief al, nee, PM'en heeft nog geen nut, pas als je hem via mail hebt gehad.)

Dus de kans dat je iets krijgt zal wel weer klein zijn, iets met tijdzone, en waarschijnlijk (lijkt mij) een limited aantal keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Nou, de GT newsletter staat in m'n mailbox en ik heb SackboyBetaMan een PM gestuurd, ik ben benieuwd. :)

edit:
Ik was geloof ik net op tijd, het lijkt erop dat GT overbelast is. :P

[ Voor 29% gewijzigd door SD5k op 02-10-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Wilde net updaten :P
Ik ook, ben benieuwd of iedereen uberhaupt een key gaat krijgen, of de eerste ??? users, of, aan welke voorwaarden je uberhaupt moet voldoen, dat heb ik nergens terug kunnen vinden.

Lol, DB errors tussendoor nu, gok dat ze het druk hebben :D

[ Voor 13% gewijzigd door Nakebod op 02-10-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
-Sander schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 20:36:
Nou, de GT newsletter staat in m'n mailbox en ik heb SackboyBetaMan een PM gestuurd, ik ben benieuwd. :)

edit:
Ik was geloof ik net op tijd, het lijkt erop dat GT overbelast is. :P
Potver, ik heb hem niet. Maar kijken welke manieren er nog meer zijn. Niemand nog een key over net als Sqall :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Ik heb ook nog geen nieuwsbrief gekregen, maar als ik die wel had gekregen had ik toch geen bericht kunnen sturen aangezien ik niet op de community site kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Wel gekregen de nieuwsbrief, maar die site is echt overbelast....

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Vanaf het Playstation Blog:
Oh, and a few days ago, we stirred up a bit of a frenzy by handing out the remaining 50 beta keys we had left over from our Orlando Meet-up. Some of you thought that, as the official PlayStation blog, we should have a bit more than 50 to give away. Well, we here at the PSB don’t like having our Bloghood called into question. So, as of the time of this writing, I’m sitting on a monstrous stack of burlap-covered LittleBigPlanet beta keys, and they’re there for the asking. So ask away, send an email to playstationbloglbp2000@gmail.com and we’ll get them out to you.
Niet registreren, gewoon mailtje sturen. Veel makkelijker wordt het niet denk ik :)
Wel een US-site, dus waarschijnlijk ook een US-key, maar dat moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Shiver23 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:59:

[...]

Niet registreren, gewoon mailtje sturen. Veel makkelijker wordt het niet denk ik :)
Wel een US-site, dus waarschijnlijk ook een US-key, maar dat moet geen probleem zijn.
Dé tip van de eeuw! Meteen gemaild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

hesr schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:05:
[...]

Dé tip van de eeuw! Meteen gemaild :)
De eeuw duurt nog lang :)
Heb zelf nog niets ontvangen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Ze updaten de post als ze ze gaan versturen, dus dan kan je kijken of je iets heb gekregen in je e-mail(adressen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:59:

[...]

een gmail account.

Geloof niet dat dat gaat werken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nee lekker je normale mail adres gebruiken voor acties waar 1000den mailtjes binnen een paar uur op binnen gaan komen, lijkt me idd erg slim.
Die gasten zijn ook niet gek natuurlijk.

Dus, als het mee kan zitten, heb ik misschien 2 beta codes. Zal wel weer tegen zitten en ik krijg er 0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of er hier nog mensen zijn die net zoals ik aan die GameSpot LBP 'actie' meegedaan hadden (waarbij je On The Spot moest kijken om vervolgens een vraag te beantwoorden) en wachten op de verloting, maar die kans kun je alvast schrappen.

Blijkt dus dat GameSpot in de eerste plaats nooit over de beta codes beschikte... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Playstationblog heeft zijn betakey's uitgedeeld.
Ik zat er in ieder geval niet bij met 2 email adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gametrailers was ook een grote flop.
Je kon geloof ik vanaf 20:00 als je de nieuwsbrief had 'sackboy' een pm sturen.

Rond 20:15 lag de hele site eruit.
Als je nu kijkt zie je 'all the beta codes are gone'

Maar goed...nog 3 weken en dan hoop ik de hele versie binnen te hebben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Had de moed eigenlijk al een beetje opgegeven, kreeg zojuist van Inside Gamer een betakey toegestuurd. Is die registratie destijds toch nog ergens goed voor geweest :P . Ik twijfel nog steeds of deze game wel iets voor mij is, maar ben er wel erg nieuwsgierig naar. Vanavond maar eens uitproberen, zit alleen nog wel een dagje stuck@work helaasch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
De hype is in iedergeval groot zat :) elke site gaat plat als er keys worden weggegeven...
Wachten maar op de play.com levering ;-)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Kan ook niet wachten op dit spel. Vind het wel een beetje nep dat de ontwikkeling is begonnen als Playstation Store spel en dat het nu ineens gewoon bijna €10 meer dan de gemiddelde retail PS3 game gaat kosten, dat valt me een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dit spel lijkt mij echt hardstikke leuk :P Jammer alleen dat ie maar op 1 platform uitkomt :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:52:
Dit spel lijkt mij echt hardstikke leuk :P Jammer alleen dat ie maar op 1 platform uitkomt :(
Om je eerlijk te zijn ben ik blij dat dit een ps3 exclusive is. Met de prijsdaling voor de xbox360 etc, zag ik het somber in voor sony. Misschien kan lbp samen met killzone 2 wat leven in de brouwerij brengen.

Oh als iemand nog een betakey over heeft??? Ik hou me aanbevolen...maakt niet uit of het een US of JP key is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Killzone 2 komt wel pas volgend jaar he, het zijn LBP en Resistance 2 die de kar trekken dit eindjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

En Motorstorm en nog een hele lijst met multiplatformers. Sowieso zijn Fifa en vooral PES nog altijd sterke Playstation titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zijn er inmiddels al alternatieve manieren van betalen afgezien van CC?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nakebod schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:53:
Dus, als het mee kan zitten, heb ik misschien 2 beta codes. Zal wel weer tegen zitten en ik krijg er 0 :P
Ik ben voorspellend bezig!

20k keys verspreid over meerdere dagen, via IGN UK: http://uk.ps3.ign.com / http://ps3.ign.com/articles/915/915932p1.html
Ik gok dat ik maar oversla, heb alleen dit weekend nog tijd, volgende week niet, en dan is de beta alweer afgelopen.

[ Voor 33% gewijzigd door Nakebod op 03-10-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Gewoon wachten op de full versie, en dan lekker helemaal schoon het avontuur in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
De eerste keys op IGN staan nu online, heb de mijne al.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.