[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 62.551 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 01:26:
[...]

Misschien bedoelen ze in je dagelijkse leven ;-)
Ja dat denk ik ook daarom doet het zo'n pijn :( haha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15

Nakebod

Nope.

Hmm, zou dat een reden zijn waarom ik jou nooit kan joinen, maar alleen inviten?
Ik zie je regelmatig online, en iedereen kan ik inviten én joinen, behalve jou.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Ary schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 00:00:
Hebben andere mensen ook het 'probleem' dat LBP zegt dat je geen vrienden hebt? (doet toch pijn om het elke keer te lezen :()

In het ps3-menu heb ik echter wel gewoon een vriendenlijst.. lbp kan het gewoon niet zien.

Oh ja, en voor de geinteresseerden: Ik heb mijn "Jungle Rush"-level zojuist geupdate door er een heel nieuw platform stuk bij te doen... ik zou het leuk vinden om feedback ofzo te krijgen :) De boel moet nog wel wat meer aangekleed worden enzo, tis nu behoorlijk kaal
Dit klink overigens NIET goed, je zou bij LBP onder vrienden al de mensen uit je friendslist moeten zien. ff opnieuw installeren, gamedat & update data verwijderen 8)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Is het mogelijk om de foto's die ik ingame maak te kopieren naar de HD van de ps3 of een usb stick?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zover bekend, niet :(
Heb er nog steeds geen oplossing voor gezien iig.
Beetje jammer, zo heeft dat foto moment imho totaal geen nut meer, of lopen andere mensen al hun fotos in levels te plakken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik vind het ook raar dat dat niet ondersteunt wordt, zoals bij bijv. wipeout.

Waarom hebben ze dat zo gedaan?
Om later een uitbreiding te maken waarvoor je moet betalen, waarin dat wel mogelijk wordt zeker?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wow dat is dan wel een gemiste kans, het opslaan en delen van foto's lijkt me toch een feature die veel mensen willen hebben. Ik heb al zal momenten gehad die ik met vrienden zou willen delen dmv foto's.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:46
Foto's maken heeft dan idd weinig zin ja, erg jammer idd

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

HoefMeistert schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:44:
[...]

Dit klink overigens NIET goed, je zou bij LBP onder vrienden al de mensen uit je friendslist moeten zien. ff opnieuw installeren, gamedat & update data verwijderen 8)
Raar, vandaag doet ie het wel (heb het probleem ook nooit eerder gehad trouwens).

Waar kan ik dat NAT2/3 instellen? Ik heb bij de connectiesettings zitten kijken maar kan het nergens vinden... heb er al paar keer wat over gelezen hier,misschien ligt het daaraan dat mn connectie vaak zo brak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Mijn veld wil maar niet vlotten :) Ik heb er denk al een dikke 6 uur inzitten, maar ben zo druk bezig met decoratie/sfeer/geluid dat ik eigenlijk pas twee echte gameplay elementen heb. Ik heb wel al mijn vijandje voor in het veld gemaakt (tot 3 keer toe, telkens had ik weer iets toegevoegd wat het niet goed deed en dat hij opeens stil stond).

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb gisteren ook maar even LBP gehaald. Zou ik aan de topicstart toegevoegd kunnen worden? PSN-id: majoh_nl

Mijn eerste ervaringen:
Speelde het vanaf het begin samen met mn vriendin, en net zoals ik vond zij het erg leuk. Hebben beetje door eerste levels heen gerend, en wat dingetjes geprobeerd, verder niet super serieus ofzo. Maar moet zeggen dat het er allemaal erg leuk uitziet en ook erg leuk bedacht is. Vind het vooral mooi hoe onverwacht levels ineens kunnen lopen. Dat je bijvoorbeeld ergens overheen probeert te lopen, alleen is die brug zo opgebouwd dat als er iemand opstaat, het hele ding in elkaar stort, en je dus zelf lekker naar beneden stort, met brug en al. Ook de hoeveelheid verschillende dingen die je tegenkomt, het is echt super bedacht.

Controls zelf zijn behoorlijk wennen alleen, springen wil toch vaak nog fout gaan enzo, maar denk wel dat ik daaraan kan gaan wennen. Alleen tijdens het spelen per ongeluk het POPIT menuutje omhoog brengen is wel vervelend moet ik zeggen, vooral mn vriendin had daar veel last van, perongeluk verkeerde knop, POPIT omhoon, niet meer kunnen sturen, terwijl ze dat nog wel aan t proberen is, en zo zit ze ineens in het text invoer menu... Dat kan wel beetje frustrerend zijn.

Iets wat ik wel verwacht had dat t zou werken, maar niet kan (of lijkt te kunnen) is bovenop elkaar kunnen staan... Aan elkaar hangen kan wel, maar erop staan niet. Denk dat dat nog hilarischer zou zijn.

Maar toch we hebben erg veel lol gehad, en er zijn gewoon zo veel verassende dingen in het spel.

Daarna nog even alleen gespeeld, met stickertjes enzo overal op plakken om extra's te krijgen. Is ook goed te doen, maar met meerdere lijkt me wel leuker.

Ook nog even proberen te spelen met de Create mode. Maar dat ziet er toch wel overweldigend uit zeg... Lijkt erg moeilijk.

Maar denk toch dat dit een blijvertje is voorlopig, vooral als ik zelf iets leuk kan gaan maken, en te kijken hoe creatief anderen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Ik kan ook in de op. Gewoon disjfa.

Het is hinderlijik als n00b online te gaan gamen. Ik tik gewoon speel online aan maar de mensen die daar spelen knallen echt te hard door de levels heen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb mijn huilende hond en headcrab al af voor mijn half-life level. Verder schiet het nog niet echt op :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
disjfa schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:17:
Zou ik ook toegevoegd kunnen worden?
PSN: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:15
Je mag mij ook aan die lijst toevoegen
PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
Ik wil ook graag toegevoegd worden.
PSN: DodgyBob

ik had echt niet verwacht dat het spelletje zo verslavend zou zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

disjfa schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:17:

Het is hinderlijik als n00b online te gaan gamen. Ik tik gewoon speel online aan maar de mensen die daar spelen knallen echt te hard door de levels heen.
Het is inderdaad leuker om met bekenden te spelen, dan wordt er tenminste op je gewacht als je een beetje achterop raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Meelobee schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:00:
[...]

Het is inderdaad leuker om met bekenden te spelen, dan wordt er tenminste op je gewacht als je een beetje achterop raakt.
En dan het liefst met BT headset, zonder met elkaar te kunnen praten is het nog best lastig zo her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ary schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:36:
[...]

Raar, vandaag doet ie het wel (heb het probleem ook nooit eerder gehad trouwens).

Waar kan ik dat NAT2/3 instellen? Ik heb bij de connectiesettings zitten kijken maar kan het nergens vinden... heb er al paar keer wat over gelezen hier,misschien ligt het daaraan dat mn connectie vaak zo brak is?
Kijk hier is bijvoorbeeld: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/610541
Hier wordt uitgelegd hoe je je PS3 buiten je firewall kan houden.

Maar ik zou eerst proberen (als dat nog niet is gebeurd) in je router UPnP te enabelen, dit lost in de meeste gevallen de lag al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Svennie schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:18:
[...]
En dan het liefst met BT headset, zonder met elkaar te kunnen praten is het nog best lastig zo her en der.
Ik was juist verbaasd over het feit dat je zonder verbale communicatie zoveel aan elkaar kan duidelijk maken.
Zeker met de gevoelens die je kan tonen met je Sackboy. Om maar te zwijgen over je armen, die je kan gebruiken om een richting aan te geven, of teken doen dat ze je moeten volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zwartkijker schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:44:
[...]

Ik was juist verbaasd over het feit dat je zonder verbale communicatie zoveel aan elkaar kan duidelijk maken.
Zeker met de gevoelens die je kan tonen met je Sackboy. Om maar te zwijgen over je armen, die je kan gebruiken om een richting aan te geven, of teken doen dat ze je moeten volgen.
Inderdaad, heb daar niet heel veel problemen mee. En anders is een kort berichtje ook snel getypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik vind dat mensen die voice gebruiken slecht te verstaan zijn, maar ik heb dan ook nog niet met een headset gespeeld. Zijn mensen dan wel beter te verstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Nakebod schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:56:
Zover bekend, niet :(
Heb er nog steeds geen oplossing voor gezien iig.
Beetje jammer, zo heeft dat foto moment imho totaal geen nut meer, of lopen andere mensen al hun fotos in levels te plakken ofzo...
Je kan die foto's wel naar andere mensen in je vriendenlijst sturen, ik ging er zelf vanuit dat die hem dan in hun XMB fotolijst krijgen? Overigens een topspel dat LBP :) Ik twijfelde eerst om hem te kopen omdat ik dacht dat het te kinderachtig zou zijn, maar het hele spel concept is bijzonder goed uitgevoerd en leuk om te spelen. Nu maar hopen dat ik wat tijd kan vinden om een eigen leveltje te gaan bouwen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik dacht net even creatief te zijn in het level Boom Town, om de 2x items te pakken te krijgen uit de bank, echter dan zonder hulp van anderen :)
Het is me wel gelukt, alleen ik heb schijnbaar ergens 1 ding gemist, waarschijnlijk nog niet eens van de bank zelf. Ik heb nu 98% :(

De uitleg:
spoiler:
Net voor de bank staat een flat/huisje die je op moet blazen.
Echter blijft er een gedeelte van het huis staan. Als je vanaf de open, opgeblazen kant, het huis in loopt, en gaat duwen, verschijnen er een 3 dozen springstof. Ik heb het uiteindelijk in 2 delen gedaan. (Eerst linkse items, daarna restart voor rechts)
De werkwijze is als volgt: Sleep alle 3 de springstof dozen tot voor het raam van de bank, en spring op de rode knop (Bovenop het huisje). Als het meezit explodeerd door jou explosie ook de bom van de 2x die eronder zit, aka de vloer stort in, en de items liggen nu beneden in het 2x gedeelte, waar je ze kan gaan ophalen.
Dit werkt voor zowel de linker als de rechterkant van de bank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 15:56
je mag mij ook toevoegen aan de op.

PSN: FightingPower

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Boom Town is niet zo makkelijk inderdaad.. al dat gesleep met explosieven... je blaast jezelf echt makkelijk op als je niet uitkijkt ;)

PSN: CreepyNL

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Tijd voor een nieuw topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:19
51 and counting :D
Gaat er iemand voor een mooie TS zorgen met o.a. dit lijstje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Gusev schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 13:14:
51 and counting :D
Gaat er iemand voor een mooie TS zorgen met o.a. dit lijstje :+
RickJansen mag je ook toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:16

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Zet mij er ook maar bij, ben nog wel in de single player levels bezig maar heb uiteindelijk ook wat hulp nodig voor de extra goodies.

psn-id: Chrasher

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Dan doe ik ook maar mee:
PSN: SD5k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Iemand een idee wat ik verkeerd doe bij die tutorial van het brein of magische ogen :?

ik gooi er wieletjes onder die ezel, plak er een paar ogen aan en zet er een brein op.
Vervolgens volgt hij me prima maar als ik dan het brein sloop dan krijg ik een tutorial failed melding :(

PSNid = NLCopycat

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
* Epitome =Epitome :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 16:14
Beetje jammer, de hele middag online gespeeld, veel levels unlocked en bijna alles 100%. Willen we afsluiten en blijft die bij mij hangen tijdens het opslaan. Toen game beeindigt en startte de PS3 opnieuw op. Ik start LBP net weer op, alles weg en savegame kennelijk corrupt. Kan ik weer overnieuw beginne, wel een baalmoment nu.

[ Voor 12% gewijzigd door Melniek op 15-11-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Aangezien ik er ook nog niet in sta: hREV05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik mis nog 1 item in boom town.
volgens verschillende item lists zou het een "green ocarina" (object) moeten zijn.
Ik heb al een 100% video op youtube gevolgd, maar toch mis ik nog dat ene item.
Ik heb ook gekeken naar een level walkthrough op gamefaq, maar daar staat net dat ene item niet beschreven waar het ligt. :(
verdomd moeilijk level om te acen ook trouwens. tot nu toe nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

M a r c o schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 20:05:
ik mis nog 1 item in boom town.
volgens verschillende item lists zou het een "green ocarina" (object) moeten zijn.
Ik heb al een 100% video op youtube gevolgd, maar toch mis ik nog dat ene item.
Ik heb ook gekeken naar een level walkthrough op gamefaq, maar daar staat net dat ene item niet beschreven waar het ligt. :(
verdomd moeilijk level om te acen ook trouwens. tot nu toe nog niet gelukt.
Ik had in Boom Town ook 1 object wat ik miste... ik vond hem wanneer je dei gast uit de gevangenis bevrjdt in de gevangenis zelf, helemaal links in het hoekje(achter de muur). Helemaal niet te zien en daarom heb ik em zelf vaak over he thoofd gezien. Misschien daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem, ik wil LBP updaten, maar hij blijft bij 3% hangen bij de update, wat moet ik doen?

De fout is 80710723,

gek ik krijg die fout alleen als ik update voor LBP download, krijg wel gewoon verbinding met browser etc..

Help me astublieft,

bij voorbaat dank,

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80710723 - Port Error (probeer poorten open te zetten op router instellingen. TCP poort: 80, 443, 5223 en UDP poort: 3478, 3479, 3658. Andere mogelijk om problemen te voorkomen is om de playstation 3 in te stellen via "DMZ".
Probleem ligt dus waarschijnlijk bij je rooter. Probeer eens de poorten open te zetten die gebruikt worden door de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 21:17:
[...]

Probleem ligt dus waarschijnlijk bij je rooter. Probeer eens de poorten open te zetten die gebruikt worden door de PS3.
hoe zet je poorten open (sorry de technicus is niet in huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Voeg mij ook maar even toe, PSN ID= hermedico :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Count me in.
Vandaag voor € 40,- een gebruikt import exemplaar gekocht.
Heb begrepen dat DLC region locked is, maar dat kan ik niet vinden over het online spelen. Anders breng ik hem als nog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alieunited schreef op zondag 16 november 2008 @ 00:58:
Count me in.
Vandaag voor € 40,- een gebruikt import exemplaar gekocht.
Heb begrepen dat DLC region locked is, maar dat kan ik niet vinden over het online spelen. Anders breng ik hem als nog terug.
Online pla is niet regiogebonden, de DLC i.d.d. wel. Je kunt wel de gratis kostuums downloaden uit de US store en deze gebruiken via een NLaccount. Als je betaalde content wilt downloaden zul je US pre-paid cards moeten halen uit de V.S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 21:23:
[...]

hoe zet je poorten open (sorry de technicus is niet in huis)
Kijk wel type modem /rooter je hebt om verbinding te maken en google dan op dat type.
Zet bv.: Linksys xxxx ports open. Standaard kun je ook normaal gezien dit ingeven in je browser http://192.168.1.1/ en dan kijken of je daar iets kunt vinden i.v.m. poorten.

Als dit je totaal niet lukt kun je altijd eens proberen je modem terug naar "factory settings" te zetten. De meeste modems hebben we een knopje onderaan of langs de zijkant die je een aantal seconden moet indrukken om alles weer op fabrieksinstellingen te zetten.

offtopic:
No offence maar dit soort zaken vind je eigenlijk wel makkelijk door even te googlen tbh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn Kratos code is sinds gisteren eindelijk binnen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Is er hier iemand die met mij "the wedding reception" wil doorlopen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:58
Hallo,

Ik heb sinds kort ook LBP en loop vast in levels waar ik een 2e personage erbij moet nemen. Nu is het volgens mij zo dat ik andere games moet joinen, en dan iemand in die game moet vragen mij te volgen, om mij te helpen. Maar elke Online game die ik join kom ik alleen in. Misschien doe ik iets fout, of moet ik langer wachten, maar echt overzichtelijk vind ik het spel ( de Pod ) niet. Anyway, ik heb mijn 2e controller aan gezet, en dan verschijnt er een 2e personage. Ik kan op dat moment met moeite ( 2 poppetjes tegelijk bewegen :) ) verder komen. Mijn vraag is nu, kan ik dat 2e poppetje weer weg doen? Als ik naar het menu ga, dan is 'Vrienden beheren' ofzo iets niet aanklikbaar. Doorstreept. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:31:
Is er hier iemand die met mij "the wedding reception" wil doorlopen?
Ja ik wel, pass je PSN ID, hoop wel dat het wat meer speelbaar is dan gisteravond. Zonde dat zo'n goede game eigenlijk wordt verpest door die lag problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

HammerNL schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:24:
[...]

Ja ik wel, pass je PSN ID, hoop wel dat het wat meer speelbaar is dan gisteravond. Zonde dat zo'n goede game eigenlijk wordt verpest door die lag problemen.
leuk! :) mijn PSN-Id = Wanderer200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
HammerNL schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:24:
[...]

Ik heb er hier anders niks van gemerkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:43
technoaddict schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:23:
Hallo,

Ik heb sinds kort ook LBP en loop vast in levels waar ik een 2e personage erbij moet nemen. Nu is het volgens mij zo dat ik andere games moet joinen, en dan iemand in die game moet vragen mij te volgen, om mij te helpen. Maar elke Online game die ik join kom ik alleen in. Misschien doe ik iets fout, of moet ik langer wachten, maar echt overzichtelijk vind ik het spel ( de Pod ) niet. Anyway, ik heb mijn 2e controller aan gezet, en dan verschijnt er een 2e personage. Ik kan op dat moment met moeite ( 2 poppetjes tegelijk bewegen :) ) verder komen. Mijn vraag is nu, kan ik dat 2e poppetje weer weg doen? Als ik naar het menu ga, dan is 'Vrienden beheren' ofzo iets niet aanklikbaar. Doorstreept. Iemand een idee?
Gewoon de controller uitschakelen. Na een aantal seconden zal het tweede sack-personage verdwijnen. Als je online gaat spelen kom je inderdaad meteen in de game terecht. Anderen kunnen je game dan joinen tot je voorbij het 'level dicht-punt loopt'.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
technoaddict schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:23:
Mijn vraag is nu, kan ik dat 2e poppetje weer weg doen?
Gewoon de PS button op de 2e controller even vasthouden en de controller uitzetten.
De 2e sackboy blijft even staan maar verdwijnt dan na 5 sec ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
thnx for the answers. Maar hoe lang duurt het meestal voor iemand je game joined? Ik heb in een level die ik nu aan heb staan gehad dat iemand mijn game joinde, maar die is nergens te bekennen. Ook niet als ik langs een "Spawn" punt loop komt hij niet tevoorschijn. Als ik naar Spelers beheren ga zie ik hem wel staan. Weird. Misschien is hij gelijk weg gegaan uit me game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 13:58

Ottooo

Vuurvlieg

Ik heb het spel (en de PS3 :*) ) sinds gister ook, erg leuk.
Mijn PSN is: eL_b0tti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

ChubbChubb is beter bekend als wimp2809 in PSN

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jammer van de laaaaaaaaaaag vandaag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ow ow ow, wat een drama weer het online gebeuren...Ik zit serieus te overwegen om het spel te verkopen/ruilen, want zo is het weinig aan..

Zo te zien ben ik niet de enige :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
De ene keer is er geen lag, de andere keer wel. Heb net een potje met 3 anderen gespeeld, en heb toch wel behoorlijk moeten lachen.
We waren met zn 4en in een level met een vette straalmotorauto. Wij met zn 4en erop. Ding ging een berg op die steeds stijler werd. 1e 2 keer kwamen we stil en vlogen we weer naar beneden. 3e keer maakten we salto's en viel die hele auto uit elkaar. Stonden we dan op die helling. Wij naar boven rennen met zn allen. Ging steeds stijler. Op gegeven moment gleden we weer naar beneden. Soms is het echt komisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

SToRM666 schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:23:
Mijn Kratos code is sinds gisteren eindelijk binnen :)
Mag je hem ook delen :? Zo ja dan hou ik me aanbevolen :D

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

magoed die lag is wel bummer! bedoel dat online gebeuren is 1 vd key features van LBP als dat niet geod werkt... lokaal met 2 personen werkt prima en is erg leuk!

door die lag ben ik nog steeds niet door het wedding reception level heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Chaoss schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:44:
magoed die lag is wel bummer! bedoel dat online gebeuren is 1 vd key features van LBP als dat niet geod werkt... lokaal met 2 personen werkt prima en is erg leuk!

door die lag ben ik nog steeds niet door het wedding reception level heen :P
Dat is precies wat ik bedoel...Maar het is nu meer regel dan uitzondering, erg jammer, want het kan heel leuk zijn inderdaad...

Ik wil je best helpen :P Misschien is het met z'n tweeen minder lag-gerig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Pff, ik geraak niet voorbij dat level met dat grote wiel (the bunker?) naar het einde toe. Vanonder in dat wiel spring ik steeds verkeerd :( en de meeste die met me online spelen geven het ook heel snel op allemaal, sommige disconnecten al als ze aan dat wiel toekome :(

/edit
Zijn er nog mensen die toevallig een soort PAPER-Sackboy hebben zien rondlopen? Heel raar... Heb met die persoon zelfs een hele tijd online gespeeld, maar het bleef altijd een bewegend papiertje met ogen, en langs de zijkant gezien een fijne lijn als het loopt.

PSN: dakoina

[ Voor 34% gewijzigd door Dakoina op 16-11-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Ja, the Wheel of Torture ;)
Ik ben er ook nog niet voorbij geraakt, helaas. Acen zal al héél moeilijk zijn daar.
Over acen gesproken, hoe kan je First Steps acen? Bij die hangbrug die invalt, moet je jezelf toch opblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Toevallig net dat wiel gehaald. Heel moeilijk idd. Gewoon heel vaak proberen, de rest van het level valt goed te doen imho. Acen gaat alleen niet gebeuren :X

@Zwartkijker
Krijg je een beloning in dat level voor acen dan? Als je 't voor de trophy doet; je moet alle levels acen die je kán acen. Levels waarbij je dood móet gaan tellen dus niet mee (of iig dat stuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zwartkijker schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:41:
Ik ben er ook nog niet voorbij geraakt, helaas. Acen zal al héél moeilijk zijn daar.
Over acen gesproken, hoe kan je First Steps acen? Bij die hangbrug die invalt, moet je jezelf toch opblazen?
Gewoon springen voordat je naar beneden valt? :+
Heb vanmiddag ook wat levels opnieuw gespeeld om ze uit te spelen zonder dood te gaan, schijnbaar had ik dat bij First Steps nog niet, ook maar een enkele keer gespeeld sinds ik het spel heb, en toen wel naar beneden gevallen. Nu eroverheen gesprongen en het was prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Zwartkijker schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:41:
Als je ergens in dat level een stikker plakt dan komt er een racestart naar beneden vallen.
Als je dan bij die brug komt dan hangt er een vogel boven waarmee je naar de overkant kunt slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
raevo schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:52:
Toevallig net dat wiel gehaald. Heel moeilijk idd. Gewoon heel vaak proberen, de rest van het level valt goed te doen imho. Acen gaat alleen niet gebeuren :X

@Zwartkijker
Krijg je een beloning in dat level voor acen dan? Als je 't voor de trophy doet; je moet alle levels acen die je kán acen. Levels waarbij je dood móet gaan tellen dus niet mee (of iig dat stuk).
Per level die je acet (:p) kan je een item krijgen. Bij elk level kan je zien welke items je nog ontbreekt. Meestal krijg je er 2 indien je alle items hebt, en 1 indien je geaced hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dakoina schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:00:
Zijn er nog mensen die toevallig een soort PAPER-Sackboy hebben zien rondlopen? Heel raar... Heb met die persoon zelfs een hele tijd online gespeeld, maar het bleef altijd een bewegend papiertje met ogen, en langs de zijkant gezien een fijne lijn als het loopt.
Ja, ik heb die outfit ook. Je krijgt 'm als je de laatste eindbaas aced. Het is is het eerste concept-ontwerp van sackboy schijnbaar.

Ik heb trouwens alle levels al ge-aced (schitterend Nederlands :P ) behalve The Bunker, die level met de "wheel of torture" idd. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Mikey5times op 16-11-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 13:28

Sandyman538

SandstorM [148839]

M a r c o schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:08:
[...]

Als je ergens in dat level een stikker plakt dan komt er een racestart naar beneden vallen.
Als je dan bij die brug komt dan hangt er een vogel boven waarmee je naar de overkant kunt slingeren.
En om precies te zijn een sticker plakken van de schoen als je op een blokje staat. Vandaag ook tijden mee bezig geweest en toevallig op deze manier er achter gekomen dat als je gaat racen dat bijtje wel naar beneden hangt, zodat je zonder dood te gaan het eerste level kunt halen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hehe ben ff wat oude levels aan het spelen, 2'de level in de gardens "get a grip" suppe rmakkelijk level maar krijg hem niet verder dan 98% das dus 1 object wat ik mis.... tips?

kheb al een youtube filmpje erbij gehad... heeft niet geholpen :P

edit: gevonden achter het vrouwmensch ligt ook een sticker.

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 16-11-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:40
Chaoss schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:09:
hehe ben ff wat oude levels aan het spelen, 2'de level in de gardens "get a grip" suppe rmakkelijk level maar krijg hem niet verder dan 98% das dus 1 object wat ik mis.... tips?

kheb al een youtube filmpje erbij gehad... heeft niet geholpen :P

edit: gevonden achter het vrouwmensch ligt ook een sticker.
ik denk dat ik weet welke je nog nodig hebt:
@ 1:36 http://nl.youtube.com/watch?v=mnhDvOX4IyA op de grond achter de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Voor mensen die dit spel nog niet hebben, het is 41,99 (inclusief verzendkosten) bij Play.com
http://www.play.com/Games...Nariko+Character)&cur=258

erg leuk spel en zeker waard voor die 42 eurotjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Laatst online: 13:39
Sodeju, ben nu al 2 uur bezig met prijzen verzamelen in Boom Town, wat een geeikel zeg, zeker dat twee player stuk waar je die bommetjes in die wagentjes moet doen. Wou dat als eerst online doen maar iedere keer flikken ze het weer om in een vol karretje met bommen te springen wat natuurlijk heel het karretje laat verdwijnen, met twee controllers is het me dan eindelijk toch zelf gelukt. Tip voor de mensen die dit stuk niet snappen: je moet als eerst het eerste karretje vol gooien met twee bommen en dan heel vorzichtig met je 3de bom op het eerst karretje springen (ff snel X indrukken zeg maar) dan kan je over de bommen heen lopen, maar doe voorzichtig anders ben je je karretje kwijt :(

Moet nu nog 1 item daarzo en dan heb ik daar ook alles compleet. Die Trophies geven toch wel een toegevoegde waarde moet ik eerlijk zeggen :) Online is bij mij trouwens niet zo'n probleem, soms heb ik wel eens wat lag ja maar komt niet zo vaak voor. Vindt trouwens die zelf gemaakte levels van veel mensen echte mislukelingen, heel veel mensen maken Get 5 trophies for free levels, echt waardeloos als je het mij vraagt maar goed.

Heb zelf ook een level gemaakt, vindt hem zelf aardig gelukt :) PSN ID = AidenVennis

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Weet iemand waar je de trigger sticker van de leeuw voor op het schild in het spookhuis kunt vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Soepstengel schreef op zondag 16 november 2008 @ 20:51:
Tip voor de mensen die dit stuk niet snappen: je moet als eerst het eerste karretje vol gooien met twee bommen en dan heel vorzichtig met je 3de bom op het eerst karretje springen (ff snel X indrukken zeg maar) dan kan je over de bommen heen lopen, maar doe voorzichtig anders ben je je karretje kwijt :(
Met 1 bom in elk karretje lukt het ook gewoon. Scheelt je een hoop gesleep met die levensgevaarlijke dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Laatst online: 13:39
Chaoss schreef op zondag 16 november 2008 @ 21:09:
Weet iemand waar je de trigger sticker van de leeuw voor op het schild in het spookhuis kunt vinden??
spoiler:
Doe de tutorials voor je eigen levels te maken, daar zit die Lion sticker ergens.

[quote]
After finishing this level, you'll gain access to My Moon! You can now start to
create your own worlds! The tutorials that explain this to you will give you
many unlockable items, so it's worth doing. Oh, and .. that Red Lion Emblem
you're dying to try? Well, go do some tutorials. :)

http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/938583/54679
[/quote]

edit: eerst klagen over andere mensen die het einde van een verhaal verpesten en dan zet ik dit neer zonder spoiler warning :P sorry!!! :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Soepstengel op 16-11-2008 23:20 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 16:14
Chaoss schreef op zondag 16 november 2008 @ 21:09:
spoiler:
Je moet de tutorials voor het level bouwen doorlopen. Na het voltooien van de derde geloof ik, waar je de muziek moet bewerken, krijg je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Sandyman538 schreef op zondag 16 november 2008 @ 21:11:
[...]

Met 1 bom in elk karretje lukt het ook gewoon. Scheelt je een hoop gesleep met die levensgevaarlijke dingen :+
Of met mijn tip, 0 gevaarlijke bommen benodigd :P
IIG niet die bommen die al exploderen als je er naar kijkt, maar gewoon die bom dozen :)

[ Voor 46% gewijzigd door Nakebod op 16-11-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn tweede level gepubliceerd, 00Sack genaamd :) Nu maar hopen dat hij niet verwijderd wordt voor copyright schending :D :')

Nah, er zit verder totaal geen verwijzing naar een bestaand Bond verhaal o.i.d. in.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:09:
Ik heb zojuist mijn tweede level gepubliceerd, 00Sack genaamd :) Nu maar hopen dat hij niet verwijderd wordt voor copyright schending :D :')

Nah, er zit verder totaal geen verwijzing naar een bestaand Bond verhaal o.i.d. in.
Vind het begin met het hek er erg cool uitzien, maar die Tarzan-acrobatiek is echt wel afgezaagd hoor. ;)
Verder nog een vrij irritante bug: als je tijdens de rit met het voertuig in de vlammen valt, respawn je wel, maar je bolide is onbereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Zoals al eerder geopperd, misschien een idee om een apart topic te maken voor alle eigen creaties waarbij in de OP de bouwer + naam van het level genoemd kan worden? Zo kan iedereen makkelijk die levels vinden en kan er ook feedback gegeven worden op levels gemaakt door GoT'ers, voelt iemand zich geroepen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 14:34
Ik kan ook in de lijst :)

PSN = Funkydelicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Sandyman538 schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:54:
Zoals al eerder geopperd, misschien een idee om een apart topic te maken voor alle eigen creaties waarbij in de OP de bouwer + naam van het level genoemd kan worden? Zo kan iedereen makkelijk die levels vinden en kan er ook feedback gegeven worden op levels gemaakt door GoT'ers, voelt iemand zich geroepen? ;)
Ik betwijfel of de niet-lbp'ers het op prijs zouden stellen dat er een wildgroei aan topics komt voor één en hetzelfde spel. Die wildgroei aan reacties 'mag ik ook in de OP?' kan ik trouwens ook maar matig waarderen. Kan toch ook via DM afgehandeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Marcks schreef op zondag 16 november 2008 @ 23:17:
[...]

Ik betwijfel of de niet-lbp'ers het op prijs zouden stellen dat er een wildgroei aan topics komt voor één en hetzelfde spel. Die wildgroei aan reacties 'mag ik ook in de OP?' kan ik trouwens ook maar matig waarderen. Kan toch ook via DM afgehandeld worden?
Absoluut mee eens, maar soms zie je hier iemand voorbijkomen met een level die hij of zij gemaakt heeft, zelf zou ik het makkelijk vinden dat in een OP te zien in een apart topic zodat ik die levels eens kan gaan zoeken. :) Aan de andere kant, er zijn natuurlijk nog niet zoveel levels door GoT'ers gemaakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Gister ook eens wat serieuzer met de level editor bezig geweest.
Ik heb erg veel respect voor de level bouwers in het algemeen, (Als het een beetje een goed level is dan.) maar nog meer respect heb ik voor de level bouwers die een muziek level bouwen, hoeveel perfectie en werk daarbij komt kijken, niet normaal.

Daar ben ik gister dus even mee aan het spelen geweest, niet eens heel serieus, maar gewoon eens kijken wat er mogelijk is. Echt enorm veel werk, de goede toon, de juiste timing, en dan had ik gewoon maar wat random noten geplaatst, en niet eens een bestaand nummer, dus het resultaat klonk niet eens :P

De methode erachter is echter zeer simpel, 1 switchtrigger, en voor de rest alleen maar switches, die verbonden zijn aan één of meerdere speakers. Maar per noot ben je toch wel heel wat aan het klikken, en daarna dus de exacte positie/timing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Afgelopen weekend van mijn vriendin Little Big Planet gekregen, en dit keer moet ik jullie gelijk geven; hiervoor heb ik nou een PS3. Geweldige feel-good-game, nog meer dan welke Nintendo Wii game dan ook.

En ik vind het nog best pittig om alle items te vinden in een level...

Maar deze game is ideaal als ik me eerst een uur heb geirriteerd aan de slechte multiplayer van Gears 2, hiermee kom ik weer helemaal tot rust.

Zen in digitale vorm :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Phusebox schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:45:
Maar deze game is ideaal als ik me eerst een uur heb geirriteerd aan de slechte multiplayer van Gears 2, hiermee kom ik weer helemaal tot rust.
nog niet online geweest met LBP zeker? :P llll..aaaaaa.....ggggg.... fff...rrr....uuuu...sss...ttt....rrrr..aaaa....tttt...iiieeee.

maar idd LBP is een heerlijke game... hier en daar wel wat lastige spring momenten die soms gaan irriteren.

Maar ik ben eindelijk door het "the wedding reception" level heen! eerst in het begin even geoefent op die roze springplank met veren. En als je idd door hebt wanneer je ongeveer je spring knop in moet drukken (een stukje VOORdat je op het hoogste punt bent) dan ist wel te doen. Daarna lukten die rij springplanken op het einde in 2x.

Het level daarna in het donker met die hond is ook geweldig _O-

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 17-11-2008 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond mijn derde level gepubliceerd;

Lost in the Cold

There are stories of a creature who lives in the hills of Antarctica. Most of the Sackpeople are aware of this threat and few dare to cross his path, though it is the fastest route to Sackcity, a place of creative wealth and technology. You, however, do not care about this myth. You, the bravest Sackboy of them all, will defeat this creature!

Speel 'm eens, zou ik zeggen. En laat me vooral weten wat je er van vind :D
Als je 'm niet kunt vinden, voeg me dan toe op PSN: Caemgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik ga vanavond even kijken :)

Ik heb een idee nodig voor mijn veld, althans ik kom er op het moment nog niet uit. Ik heb een stuk waar ik maar één beeldscherm in de breedte aan ruimte heb en ik moet een heel stuk omhoog. Ik wil op de één of andere manier hier omhoog dat het nog wel een uitdaging is. Dus niet simpel aan een spons hangen en naar boven getakelt worden. Misschien zijn hier nog suggesties?

Het begint aardig in elkaar te komen in mijn veld, naast decoratie en sfeer geluiden/muziek heb ik nu ook eindelijk gameplay elementen. Het is niet belachelijk moeilijk en ik hoop dat het niet te makkelijk is, maarja ik ben nu pas bij het echte stuk veld aangekomen waar ik de uitdagingen kan gooien (alleen zit mijn meter al voor 50% vol :( Ik hoop dat ik het red).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcks schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:45:
[...]

Vind het begin met het hek er erg cool uitzien, maar die Tarzan-acrobatiek is echt wel afgezaagd hoor. ;)
Verder nog een vrij irritante bug: als je tijdens de rit met het voertuig in de vlammen valt, respawn je wel, maar je bolide is onbereikbaar.
Um, flammen?, tarzan acrobatiek?, hek?

Me dunkt dat je een level gespeeld hebt dat qua naam op die van mij lijkt maar niet van mij is. lt_dirty_harry is mijn psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik neem aan dat je eerst alles 100% moet halen voor je echt iets leuks kan bouwen?
Wordt nog een lange tocht volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Phusebox schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:48:
Ik neem aan dat je eerst alles 100% moet halen voor je echt iets leuks kan bouwen?
Wordt nog een lange tocht volgens mij...
Niet echt. Als je de meeste levels hebt gehaald dan heb je al voldoende materials en stickers om iets leuks te maken. Voertuigen maak je zelf natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:50:
[...]

Niet echt. Als je de meeste levels hebt gehaald dan heb je al voldoende materials en stickers om iets leuks te maken. Voertuigen maak je zelf natuurlijk :)
Neem aan dat dat later pas komt? Want ik had niet echt een tool om dingen aan elkaar vast te maken, dus dan schiet het niet op.

Sorry LBP noob, maar ik ben voor t eerst weer eens positief over de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Je krijgt je tools door de tutorials te doen. Daar leer je ook hoe je lijmt. :)

edit: meeste weggehaald, je krijgt al je tools via tutorials

[ Voor 31% gewijzigd door GonzoNL op 17-11-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In de Create mode moet je tutorials doorlopen waarmee je kan spul krijgt om mee te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Dit is de eerste PS3 game waarbij mijn vriendin ervoor zorgt dat ze als eerste thuis is van het werk... Schandálig! :P

Ik ga denk ik ook eens kijken of ik een leuk leveltje in elkaar kan flansen. Het zal in het begin wel helemaal op niks uitdraaien, maar goed.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben echt een "sucker for" level editors in games... FarCry 2 heb ik inmiddels 15u in de level editor zitten en 3 uur in de game zelf haha.

Ben bang dat LBP me ook weer uren gaat bezighouden, maar dat het resultaat uiteindelijk zal tegenvallen wat ik er van kan.

Heb helaas ook geen PSeye dus dat maakt het al veel beperkter qua "art direction".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Tot nu toe de eye nog niet echt gebruikt voor een veld te maken, het lijkt mij nogal een gedoe om via de eye een afbeelding in het spel te krijgen (naast foto's van mezelf of mijn huiskamer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik heb zojuist een vervolg topic aangemaakt voor Little Big Planet.

Deze kan je hier terug vinden: [PS3] Little big Planet [deel 2].

Kan iemand deze op slot gooien?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Geupdate topicstart is hier te vinden. Daar dus verder :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.