[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 62.548 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Marcks schreef op zondag 16 november 2008 @ 23:17:
[...]

Ik betwijfel of de niet-lbp'ers het op prijs zouden stellen dat er een wildgroei aan topics komt voor één en hetzelfde spel. Die wildgroei aan reacties 'mag ik ook in de OP?' kan ik trouwens ook maar matig waarderen. Kan toch ook via DM afgehandeld worden?
Absoluut mee eens, maar soms zie je hier iemand voorbijkomen met een level die hij of zij gemaakt heeft, zelf zou ik het makkelijk vinden dat in een OP te zien in een apart topic zodat ik die levels eens kan gaan zoeken. :) Aan de andere kant, er zijn natuurlijk nog niet zoveel levels door GoT'ers gemaakt... :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Gister ook eens wat serieuzer met de level editor bezig geweest.
Ik heb erg veel respect voor de level bouwers in het algemeen, (Als het een beetje een goed level is dan.) maar nog meer respect heb ik voor de level bouwers die een muziek level bouwen, hoeveel perfectie en werk daarbij komt kijken, niet normaal.

Daar ben ik gister dus even mee aan het spelen geweest, niet eens heel serieus, maar gewoon eens kijken wat er mogelijk is. Echt enorm veel werk, de goede toon, de juiste timing, en dan had ik gewoon maar wat random noten geplaatst, en niet eens een bestaand nummer, dus het resultaat klonk niet eens :P

De methode erachter is echter zeer simpel, 1 switchtrigger, en voor de rest alleen maar switches, die verbonden zijn aan één of meerdere speakers. Maar per noot ben je toch wel heel wat aan het klikken, en daarna dus de exacte positie/timing :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Afgelopen weekend van mijn vriendin Little Big Planet gekregen, en dit keer moet ik jullie gelijk geven; hiervoor heb ik nou een PS3. Geweldige feel-good-game, nog meer dan welke Nintendo Wii game dan ook.

En ik vind het nog best pittig om alle items te vinden in een level...

Maar deze game is ideaal als ik me eerst een uur heb geirriteerd aan de slechte multiplayer van Gears 2, hiermee kom ik weer helemaal tot rust.

Zen in digitale vorm :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Phusebox schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:45:
Maar deze game is ideaal als ik me eerst een uur heb geirriteerd aan de slechte multiplayer van Gears 2, hiermee kom ik weer helemaal tot rust.
nog niet online geweest met LBP zeker? :P llll..aaaaaa.....ggggg.... fff...rrr....uuuu...sss...ttt....rrrr..aaaa....tttt...iiieeee.

maar idd LBP is een heerlijke game... hier en daar wel wat lastige spring momenten die soms gaan irriteren.

Maar ik ben eindelijk door het "the wedding reception" level heen! eerst in het begin even geoefent op die roze springplank met veren. En als je idd door hebt wanneer je ongeveer je spring knop in moet drukken (een stukje VOORdat je op het hoogste punt bent) dan ist wel te doen. Daarna lukten die rij springplanken op het einde in 2x.

Het level daarna in het donker met die hond is ook geweldig _O-

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 17-11-2008 08:55 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond mijn derde level gepubliceerd;

Lost in the Cold

There are stories of a creature who lives in the hills of Antarctica. Most of the Sackpeople are aware of this threat and few dare to cross his path, though it is the fastest route to Sackcity, a place of creative wealth and technology. You, however, do not care about this myth. You, the bravest Sackboy of them all, will defeat this creature!

Speel 'm eens, zou ik zeggen. En laat me vooral weten wat je er van vind :D
Als je 'm niet kunt vinden, voeg me dan toe op PSN: Caemgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik ga vanavond even kijken :)

Ik heb een idee nodig voor mijn veld, althans ik kom er op het moment nog niet uit. Ik heb een stuk waar ik maar één beeldscherm in de breedte aan ruimte heb en ik moet een heel stuk omhoog. Ik wil op de één of andere manier hier omhoog dat het nog wel een uitdaging is. Dus niet simpel aan een spons hangen en naar boven getakelt worden. Misschien zijn hier nog suggesties?

Het begint aardig in elkaar te komen in mijn veld, naast decoratie en sfeer geluiden/muziek heb ik nu ook eindelijk gameplay elementen. Het is niet belachelijk moeilijk en ik hoop dat het niet te makkelijk is, maarja ik ben nu pas bij het echte stuk veld aangekomen waar ik de uitdagingen kan gooien (alleen zit mijn meter al voor 50% vol :( Ik hoop dat ik het red).

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcks schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:45:
[...]

Vind het begin met het hek er erg cool uitzien, maar die Tarzan-acrobatiek is echt wel afgezaagd hoor. ;)
Verder nog een vrij irritante bug: als je tijdens de rit met het voertuig in de vlammen valt, respawn je wel, maar je bolide is onbereikbaar.
Um, flammen?, tarzan acrobatiek?, hek?

Me dunkt dat je een level gespeeld hebt dat qua naam op die van mij lijkt maar niet van mij is. lt_dirty_harry is mijn psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik neem aan dat je eerst alles 100% moet halen voor je echt iets leuks kan bouwen?
Wordt nog een lange tocht volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phusebox schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:48:
Ik neem aan dat je eerst alles 100% moet halen voor je echt iets leuks kan bouwen?
Wordt nog een lange tocht volgens mij...
Niet echt. Als je de meeste levels hebt gehaald dan heb je al voldoende materials en stickers om iets leuks te maken. Voertuigen maak je zelf natuurlijk :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:50:
[...]

Niet echt. Als je de meeste levels hebt gehaald dan heb je al voldoende materials en stickers om iets leuks te maken. Voertuigen maak je zelf natuurlijk :)
Neem aan dat dat later pas komt? Want ik had niet echt een tool om dingen aan elkaar vast te maken, dus dan schiet het niet op.

Sorry LBP noob, maar ik ben voor t eerst weer eens positief over de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Je krijgt je tools door de tutorials te doen. Daar leer je ook hoe je lijmt. :)

edit: meeste weggehaald, je krijgt al je tools via tutorials

[ Voor 31% gewijzigd door GonzoNL op 17-11-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

In de Create mode moet je tutorials doorlopen waarmee je kan spul krijgt om mee te bouwen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:03

CSB

:D

Dit is de eerste PS3 game waarbij mijn vriendin ervoor zorgt dat ze als eerste thuis is van het werk... Schandálig! :P

Ik ga denk ik ook eens kijken of ik een leuk leveltje in elkaar kan flansen. Het zal in het begin wel helemaal op niks uitdraaien, maar goed.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben echt een "sucker for" level editors in games... FarCry 2 heb ik inmiddels 15u in de level editor zitten en 3 uur in de game zelf haha.

Ben bang dat LBP me ook weer uren gaat bezighouden, maar dat het resultaat uiteindelijk zal tegenvallen wat ik er van kan.

Heb helaas ook geen PSeye dus dat maakt het al veel beperkter qua "art direction".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Tot nu toe de eye nog niet echt gebruikt voor een veld te maken, het lijkt mij nogal een gedoe om via de eye een afbeelding in het spel te krijgen (naast foto's van mezelf of mijn huiskamer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik heb zojuist een vervolg topic aangemaakt voor Little Big Planet.

Deze kan je hier terug vinden: [PS3] Little big Planet [deel 2].

Kan iemand deze op slot gooien?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Geupdate topicstart is hier te vinden. Daar dus verder :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.