Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
How are you doing?
Verwijderd
Thanks!Nakebod schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:32:
*Kick* IGN beta phase 1 is open, en ik heb een unlock code \o/

Ben hem nu aan het downloaden. Wel mooi dat ze ook aan de Europeanen denken.
Jaaaaa..!!! Helemaal toppie jongens super bedankt, ga hem nu snel downloaden!Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:34:
[...]
Thanks!![]()
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Zo ja, mail me dan aub naar ferdiverbeek@mac.com
Dat zou ik enorm waarderen
Verwijderd
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Alleen of dat vandaag en morgen ook zo is, is nog onbekend.
Verwijderd
Aangezien het spel van Europese makelij is vind ik dat niet zo gek.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:34:
[...]
Thanks!![]()
PSN: Shiver23
http://www.fileplanet.com/promotions/littlebigplanet
Ik maar f5-en, bij het laatste nieuws staat er nog niets over.
"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill
thnx heb er 1Jayden schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:04:
[...]
Thnx voor de link, via ign zelf wilde het net niet meteen lukken. Maar heb nu een key.Jayden schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:04:
[...]
Enig nadeel is wel dat ik tot maandag moet wachten
PSN: Weilie
woei, ik heb er ook een. Zo eens proberenJayden schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:04:
[...]
And I'm the only one and I walk alone.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 22:48 ]
Verwijderd
Zit hopeloos vast
Momenteel krijg ik geen probleem met de server, anderen hetzelfde probleem?
Ben erg benieuwd naar de online lvls...
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Zo zijn er nog wel meer toffe games/remakes van games a la Little big planet style
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Wat wil je weten?Donnas-A schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 23:37:
Uhm zijn er al mensen die daadwerkelijk het spel hebben gespeelt? Ik ben namelijk erg benieuwd naar reacties want ik heb echt erg mijn twijfels over deze game!
Het is erg grappig, maar de beta is nog erg buggy...
Vooral als je met meerder mensen in een level zit is het echt chaotisch leuk...
Weet iemand alleen hoe ik een andere sackboy een smack kan geven?
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Als je links van persoon staat die je wilt slaan: R2 inhouden+ Rechter analoge stick eerst naar links houden en daarna naar rechts (dus soort van slaande beweging met je stickie)ViNcE schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:24:
[...]
Weet iemand alleen hoe ik een andere sackboy een smack kan geven?
Zou je er 1 willen weggeven ?ReCreator schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:58:
Weet iemand misschien of je een US Key ook hier kan gebruiken? En misschien een korte uitleg hoe mits ingewikkeld. Ik heb denk ik 2 US codes, maar kunnen deze ook in de EU gebruikt worden, of moet ik ergens een apart account maken?
Verwijderd
Als je US beta keys hebt moet je een US PSN account aanmaken, anders zijn ze niet te gebruiken. Als je ze in een EU account probeert wordt de key volgens mij ook onbruikbaar.ReCreator schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:58:
Weet iemand misschien of je een US Key ook hier kan gebruiken? En misschien een korte uitleg hoe mits ingewikkeld. Ik heb denk ik 2 US codes, maar kunnen deze ook in de EU gebruikt worden, of moet ik ergens een apart account maken?
Wanneer je eenmaal een US PSN account hebt aangemaakt, ga je naar accountbeheer, transactiebeheer en dan naar PSN card/promotiecode inlossen. De rest spreekt voor zich. De beta staat dus niet in de Store.
Ah super bedankt. Had em eerst op EU geprobeerd, maar dat ging niet. Nu een US account en ben aan het downloaden. Heb helaas geen key over. Heb er 2 van Gametrailers, en heb een vriend van me die andere beloofd.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:36:
[...]
Als je US beta keys hebt moet je een US PSN account aanmaken, anders zijn ze niet te gebruiken. Als je ze in een EU account probeert wordt de key volgens mij ook onbruikbaar.
Wanneer je eenmaal een US PSN account hebt aangemaakt, ga je naar accountbeheer, transactiebeheer en dan naar PSN card/promotiecode inlossen. De rest spreekt voor zich. De beta staat dus niet in de Store.
nevermind ben er al achter gekomen..ik had mn guitarhero usb dongle en mn buzz usb dongle er nog inzitten.djerror schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 23:39:
Ik kan er geeneens inkomen moet eerst 3 gastspelers selecteren?..verbinding met de server mislukt ook steeds..meer mensen daar last van of doe ik iets verkeerd?
Het spel ziet dat dus blijkbaar als controllers dan
[ Voor 22% gewijzigd door djerror op 05-10-2008 13:25 ]
EU of US maakt niet uit.
Also: de pre-order is al geplaatst
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Was maar een beetje rondrennen, was wel maf
Ligt het trouwens aan mij, of zit er wel heel erg veel vrouwelijke kleding in het spel
Gisteren avond niet, maar nu werkt het weer...StefSOFT schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:41:
Iemand al succes gehad met het verbinden naar online levels?
Vraag me toch af of we ook amerikaanse levels zien. Ik heb het gevoel dat ik vaak dezelfde speel
Mijn BGG profiel
Hebben meer mensen hier last van? Want het spel is online bijna onspeelbaar bij mij.
M'n PS3 zit op een 100Mbit netwerk aangesloten en heb een 4/1Mbit internetverbinding, dus daar kan het natuurlijk niet aan liggen.
Voor wat ik gezien heb liep het dus allemaal wel prima.
Lijkt me ook lastig, voor de meeste PC games kan iedereen zelf een server hosten, voor console spellen is dat, afaik, nooit het geval. Dus je bent best wel afhankelijk van een externe partij.
Misschien schatten hun in dat er 1 miljoen gamers tegelijkerijd online gaan komen, maar blijken het er 2 miljoen te zijn. En misschien over een maand wel maar 1 miljoen omdat dan de nieuwigheid er wel weer af is, je weet het niet
http://www.fileplanet.com...ebigplanet/index_reg.aspx

[ Voor 78% gewijzigd door Chrasher op 05-10-2008 19:00 ]
PSN-id: Chrasher
Heb er zonder moeite een kunnen binnenkrijgen, dus er is nog hoopKimo schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:40:
Er zijn weer keys beschikbaar wees er snel bij!!
http://www.fileplanet.com...ebigplanet/index_reg.aspx
Ben wel benieuwd nu! Al veel filmpjes gezien, maar nog nooit kunnen spelen
Edit: Oh is dus niet de bedoeling het te melden

[ Voor 7% gewijzigd door Snippertje op 05-10-2008 19:08 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
En met die nieuwe beta ronde zal dat er waarschijnlijk er niet veel beter op worden
Klopt, als je de levels uitspeelt krijg je telkens wat stickers/voorwerpen erbij die je straks in de levelcreator kan gebruiken. Ook als je online levels uitspeelt krijg je voorwerpen b.v. voorwerpen die de levelbouwer heeft gecreeertNakebod schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:32:
Volgens mij moet je dan eerst de standaard levels hebben gedaan, dan krijg je een My Moon en een InfoMoon erbij. En via MyMoon kan je dan zelf iets gaan maken.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
betascorpie schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:10:
Leuk spel, erg vermakelijk, alleen is het met lag echt niet te spelen. Ik speelde net iemands level, en er kwamen nog een paar mensen binnen, maar het spel was totaal onspeelbaar geworden. Ik weet niet of dat komt omdat er nog debuginformatie wordt doorgestuurd naar MM ofzo, anders voorzie ik echt een flinke anti climax wanneer het spel eenmaal uitkomt.
Momenteel waarschijnlijk meer spelers dan dat mensen hem in het begin zullen kopen
Ik moet ook nog wat andere spellen afwerken binnenkort, en daarna komt LBP pas, en dan is het hopelijk ook wel goed speelbaar, het is momenteel gewoon te druk.
Met 1 á 2 spelers is extra is het te doen, daarboven gaat het echt enorm laggen.
Net ook een uurtje of 3 online gedaan, en met vlagen kwam er weer een lag-stoot langs.
Verwijderd
Dit is DE game om even een paar gasten een controller in de handen te stoppen, en gaan met de game. Niet al te moeilijk, super leuke sfeer en met iedereen op dezelfde bank is het extra leuk.
Resistance 1 is ook super om split screen te doen (imo) maar daar wordt 'pick up and play' wel wat lastiger
Hoe speelt het multiplayen op één console?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 00:21 ]
Voor de rest ziet het er wel leuk uit, maar weet nog niet zeker of ik hem ga kopen. Hoe dan ook presentatie van dit spel is echt super!
Word je in een level helemaal gek van een meters groot paard dat heen en weer gaat en twee grote ballen aan zijn hoofd heeft. Daarbij komen er ook nog eens twee spelers bij die er niet uit zien zodat de chaotische shit waar ik me in vekeerde als sackboy compleet was hahah..!!
Alleen snap ik niet hoe die nieuwe spelers mijn level in kunnen joinen, ik heb zitten zoeken maar ik kan niet bij iemand anders joinen die al een level aan het spelen is. Of zie ik het nu verkeerd...
Nou ik ga weer verder spelen, ben aardig verslaafd aan het raken haha..
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Zelfde als zwaaien, maar dan snel van links naar rechts (of rechts naar links). Dan zwaait je sackboy hard met zijn hand. Als er iemand tegenaan loopt dan was het raakKimo schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 00:17:
Hoe sla je iemand? Ik word telkens voor mijn kop geslagen maar terugslaan welke knop is dat?
Prachtig spel trouwens. Ik moest de offline levels even doorkomen om erin te komen maar als je kijkt naar wat voor levels er nu al gemaakt worden en hoe leuk het is om dat te spelen dan is dit een spel waar je naar blijft terugkomen om 'even' te doen. Maar waar je zonder dat je het doorhebt met 3 man aan een paar dobbelstenen loopt te sjorren om een combinatie te maken (Heist part 1, wat een level).
Het is ook wel bijzonder om te zien hoe je met volkomen vreemden dergelijke puzzels oplost zonder veel communicatie.
[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 06-10-2008 10:57 ]
Anders maar twee weken wachten.
Verder erg leuk spel. Heb me gister uren vermaakt met dat zelfgemaakte raketten level.
Verwijderd
Spel is te komisch, zit er echt al anderhavle week continue mee te spelen. Alleen met 4 spelers kan het behoorlijk laggen, waardoor het niet leuk spelen meer is. Daarnaast verdwijnt mijn speel- en deelscore ook geregeld..
Heb het gisteren goed laat gemaakt, ben echt al behoorlijk verslaafd aan dit spel. Het is weer tijden geleden dat ik zo dubbel heb kunnen liggen om een spel, wat een humor zit hier in.
Dit is voor mij ook het eerste spel waarin het sociale gevoel in online gamen een beetje bovenkomt. In spellen zoals GTA4 of een FPS speel je even online en is er vrijwel geen sociaal 'contact'. Dat is met dit spel toch veel meer, omdat je eigenlijk altijd moet samenwerken in een groep.
Ik had erg hoge verwachtingen van dit spel en ze zijn voor mij allemaal waargemaakt. Af en toe nog wel wat lag, maarja tis een beta. Soms heb je het geluk dat je in een goed groepje zit en het totaal lagloos verloopt en dan heb je echt plezier met dit spel
Ook met een volgend level uitkiezen staat de andere ook in je (mooi versierde) pod en wijst naar de map welk level hij graag doet
Maar net weer gelachen, dat shadow of the collosus level gedaan met wat italianen en 1 italiaan begon gewoon keihard te huilen (neep neem ik aan), toen ik hem buiten had gesloten
Moet toch maar eens zo'n headset kopen, want dat sms toetsenbord is niks...
Dat is inderdaad een geweldig level. Met iedereen maar sjorren...Shiver23 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:56:
[...]
Maar waar je zonder dat je het doorhebt met 3 man aan een paar dobbelstenen loopt te sjorren om een combinatie te maken (Heist part 1, wat een level).
Het is ook wel bijzonder om te zien hoe je met volkomen vreemden dergelijke puzzels oplost zonder veel communicatie.
Het is sowieso leuk gevonden, op elkaar wachten (of juist niet). Beetje zwaaien, en buigen als je eerste wordt
Ik vind alleen het zoeken naar een lvl nog wel lastig, ts niet echt overzichtelijk. Ik zou graag een lijst krijgen met de llvls met de meeste hearts of zo....
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Eens. Ook mis ik een echt goede rating voor levels en de tags ben ik ook nog niet kapot van.ViNcE schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:52:
[...]
Dat is inderdaad een geweldig level. Met iedereen maar sjorren...
Het is sowieso leuk gevonden, op elkaar wachten (of juist niet). Beetje zwaaien, en buigen als je eerste wordt
Ik vind alleen het zoeken naar een lvl nog wel lastig, ts niet echt overzichtelijk. Ik zou graag een lijst krijgen met de llvls met de meeste hearts of zo....
Verwijderd
Dat is nu wel anders, ik heb nu een aantal uren in de Beta zitten en dan merk je hoe leuk het is. De levels die nú al door users gemaakt zijn, beloven veel voor de toekomst ,dit is nog maar de beta! Persoonlijk vond ik Heist 1/2 best pittig! Ik vraag me af hoe compleet de beta is in verhouding tot de full game.
Ik las een stukje op Eurogamer over de Sackboy knuffels die bij de LE zouden worden gegeven, die hebben vertraging opgelopen. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=253747 Check het if interested.
Als deze eindelijk in de winkel gaan liggen gaat het hard! Ik kan me zo voorstellen dat veel papa's nu een goed excuus hebben om een PS3 'voor de kids' te kopen..hehe 'ja, want Little Big Planet is zo leuk voor de kinderen met dat gekke poppetje.'
Edit, @ ViNcE: Ik vind dit 'overzicht' ook maar niks, een lijst met levels zou veel handiger zijn. En waarbij je kan kiezen waarop je wilt rangschikken; aantal malen gespeeld, harten, aanmaakdatum, 'type level' etc.
Straks als er honderden goede levels komen zal je grote problemen krijgen met het huidige systeem.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 17:28 ]
Hier dus: http://www.fileplanet.com...ebigplanet/index_reg.aspx
[ Voor 47% gewijzigd door Copyman op 06-10-2008 21:00 . Reden: Link toegevoegd ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ja volgens mij elke avond wel een ronde. Dus iedereen grijp je kans!!Copyman schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:54:
FYI: er is nu weer een bèta batch gaande.
Verder is het wel leuk, maar super enthousiast ben ik nog niet
Mijn dank is groot.Copyman schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:54:
Dit is echt leuk om te doen, veel grappige situaties.
Zal het maar toch pre-orderen
PSN: Zwartkijker
Heb ook geen idee hoe ik een spel kan verlaten als ik eenmaal gekoppeld ben aan een ander????
PSN-id: Chrasher
Na de beta periode komt waarschijnlijk de demo.M a r c o schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:48:
10 of 11 oktober maar.
Ik weet het niet precies.
Dus geniet zolang het kan.
Bron: ps3only
ethernetkabel uit je ps3 trekkenChrasher schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:58:
Is er een optie om de online spelers uit te zetten? Ik wil de originele levels nog eens spellen om alle goodies te halen, maar ik wordt steeds automatisch gekoppeld aan andere sackboys en kan daardoor die levels niet afmaken?
Heb ook geen idee hoe ik een spel kan verlaten als ik eenmaal gekoppeld ben aan een ander????
Je kan gewoon kiezen of je online wilt spelen of "play on your own" of iets dergelijks wanneer je een level geselecteerd hebt.Chrasher schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:58:
Is er een optie om de online spelers uit te zetten? Ik wil de originele levels nog eens spellen om alle goodies te halen, maar ik wordt steeds automatisch gekoppeld aan andere sackboys en kan daardoor die levels niet afmaken?
Het verlaten van een spel als je gekoppeld bent aan een andere sackboy is inderdaaad een beetje verstopt maar het zit wel ergens in het menu. Het is of het vierkantje of de start knop die je moet gebruiken om in dat menu te komen en dan "return to your pod" of zoiets kiezen.
Of is het dan gewoon weer een kwestie van opnieuw beginnen?
Burp
Verwijderd
Verwijderd
In eerste instantie een beetje sloom (tutorials) maar zodra je online begint is het een feest! Tot erg laat doorgespeeld met 2 andere nederlanders en een italiaan, wat fotootjes gemaakt maar vooral veel plezier gemaakt
Ik denk dat ik hier nog heel veel plezier aan ga beleven
PSN tag: Ykzer
Verwijderd
Als ze dit goed weten op te lossen heb je wat mij betreft een perfecte game...
Gisteren wel paar keer online gespeeld maar de framerate is dan meestal wel erg laag. Het saven van high-scores werkt echter niet, er volgt dan een foutmelding. Wel erg lachen om met wat onbekende mensen een onbekend level te exploren. Als ze die framerate kunnen verhogen is het écht feestM a r c o schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:44:
Ik heb in ieder geval nog niet 1 fatsoenlijke online game kunnen spelen.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ik weet niet hoe het in de afgelopen paar dagen gegaan is, maar ik kon gister lagvrij en soepel spelen (met uitzondering van de momenten waarop een speler het spel in komt). Dit was overigens na 23.00.M a r c o schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:44:
Ik heb in ieder geval nog niet 1 fatsoenlijke online game kunnen spelen.
Mijn playstation is trouwens niet wireless aangesloten, wellicht dat daar een stukje performance in zit?
Kan me een post herinneren van de developer, die vertelde dat dit spel niet op de Xbox360 kon draaien, omdat het spel het maximale uit de PS3 haalt..
Kom op zeg, hoe kan dit spel nou niet op 1080 draaien ? Lijkt me niet dat dit zwaarder is als GTAIV oid..
Jij denkt dat je dat daadwerkelijk enorm gaat zién als je aan het spelen bent? Kan ik mij niet voorstellen. Verschil tussen 720p/1080p is best wel overrated.RMX schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:02:
Kom op zeg, hoe kan dit spel nou niet op 1080 draaien?
Nickname does not reflect reality
GTA4 draait dan ook niet op 1080p of zelfs 720p. Ze upscalen vanaf 1120x630.RMX schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:02:
Kom op zeg, hoe kan dit spel nou niet op 1080 draaien ? Lijkt me niet dat dit zwaarder is als GTAIV oid..
Great minds think in parallel gutters.
PSN: speedrazor3
Inderdaad, no way dat je dat gaat zien. Het is bij de graphics van LPB ook helemaal niet nodig om op 1080p te draaien. Het heeft niet zulke 'ruwe' graphics als bijvoorbeeld een shooter.Brad Pitt schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:13:
[...]
Jij denkt dat je dat daadwerkelijk enorm gaat zién als je aan het spelen bent? Kan ik mij niet voorstellen. Verschil tussen 720p/1080p is best wel overrated.
Ik denk dat het helemaal niks uit zal maken.
Ik lees bij veel mensen dat ze last hebben van een lage framerate, ik heb daar bijna helemaal geen last van. In een aantal online potjes gaat het nog wel eens mis, maar ik zit ook vaak in een groep waar alles supersoepel loopt. Alleen in de POD lagt het dan nog wel eens heel erg.
Thanks! Die werkte voor mijCopyman schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:54:
PSN id: NL_SToRM

Het is ook aardig ingewikkeld volgens mij, na een tijdje had ik er geen zin meer in
Wat vinden jullie van het zelf levels bouwen?
ja, ik had een beetje dezelfde ervaring als jij, je kon echt helemaal niks uitproberen zonder dat je de zoveelste tutorial om je oren geslingerd kreeg...hesr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:14:
Ik dacht vandaag eens even zelf een leveltje te bouwen, moet je eerst ontzettend veel tutorials doen![]()
Het is ook aardig ingewikkeld volgens mij, na een tijdje had ik er geen zin meer in
Ik snap wel dat je die tutorials nodig hebt om later het maximale te halen uit alle tools die je ter beschikking staan, maar het zou wel leuker zijn als je in het begin wat meer werd vrij gelaten om zelf wat aan te kloten. Oftewel die tutorials zouden niet verplicht moeten zijn.
En als het spel uit is, dan moet je ze waarschijnlijk allemaal nog een keer doenMikey5times schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:19:
[...]
ja, ik had een beetje dezelfde ervaring als jij, je kon echt helemaal niks uitproberen zonder dat je de zoveelste tutorial om je oren geslingerd kreeg...
Ik snap wel dat je die tutorials nodig hebt om later het maximale te halen uit alle tools die je ter beschikking staan, maar het zou wel leuker zijn als je in het begin wat meer werd vrij gelaten om zelf wat aan te kloten. Oftewel die tutorials zouden niet verplicht moeten zijn.
Mijn BGG profiel
Je hebt best ideeen die je wilt uitwerken, alleen als je eenmaal in die level creator zit valt dat toch nog wel tegen om dat ook daadwerkelijk te kunnen maken. Natuurlijk iedereen kan boompjes en doosjes neerzetten, alleen levels met wat meer technisch vernuft zijn gewoon leuker, en om die te maken moet je toch wat meer oefenen (iets waar ik geen zin in heb, ik wil gewoon spelenhesr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:14:
Ik dacht vandaag eens even zelf een leveltje te bouwen, moet je eerst ontzettend veel tutorials doen![]()

Dit topic is gesloten.