[PS3] Little Big Planet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.555 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 21:48
Is dit spel om gewoon thuis met vrienden te spelen ook interessant? Ik ben niet zo'n online speler. Een level downloaden prima hoor maar speel liever met mijn eigen vriendjes.

Met hoeveel man kun je offline spelen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

gisteren voor het eerst andermans levels gespeeld met een vriend van me samen. man man wat een stoere levels zitten er tussen!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

wiene schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:57:
Is dit spel om gewoon thuis met vrienden te spelen ook interessant? Ik ben niet zo'n online speler. Een level downloaden prima hoor maar speel liever met mijn eigen vriendjes.

Met hoeveel man kun je offline spelen eigenlijk?
Ja dat is goed te doen. LBG herkent wanneer een nieuwe controller wordt aangezet en je hebt er weer een speler bij, vervolgens kun je gewoon online levels spelen met behulp van 'play on your own' ('alleen spelen' in NL versie die ik speel) zonder dat je online speelt tegen anderen.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Vraagje: Als ik klaar ben met online levels spelen ga ik uit het level, maar dan volgen spelers me vaak. Terwijl ik gewoon even iets anders ga doen. Nu kan ik de spelers wel kicken, maar dat vind ik wat lullig. En als ik niks doe, dan wachten ze maar in je pod. Iemand enig idee hoe je een level kan verlaten zonder achtervolgd te worden?

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:25
ViNcE schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:51:
Vraagje: Als ik klaar ben met online levels spelen ga ik uit het level, maar dan volgen spelers me vaak. Terwijl ik gewoon even iets anders ga doen. Nu kan ik de spelers wel kicken, maar dat vind ik wat lullig. En als ik niks doe, dan wachten ze maar in je pod. Iemand enig idee hoe je een level kan verlaten zonder achtervolgd te worden?
Ja dit had ik ook. Je komt er niet meer vanaf ze blijven je achtervolgen :P Ik denk dat de enige manier kicken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

De wakkeren kunnen hun kansen nog eens wagen voor een betakey (15000) hier:
http://www.usatoday.com/t...6-little-big-planet_N.htm

Maar ik garandeer niks meer ondertussen :)

Geweldig hoe sommigen zo innovatief zijn: muziek maken, rekenmachine _/-\o_ ... maar dan zijn er ook redelijk wat levels die veel te eentonig zijn (volgens de filmpjes die ik hier en daar online zie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:34
Ligt het aan mij of lagt de boel vanavond gigantisch. Gister voor het eerst gespeeld en toen draaide het online al niet soepel, maar het lagt nu af en toe zo erg dat de PS3 vastloopt (3x in 1 uur nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
stomme vraag misschien maar is het mogelijk om het spel overnieuw te gaan beginnen? kwil namelijk opnieuw beginne zodat mn vriende gelijk mee kunnen doen:p

verder wat is de meest goedekope pre-order voor LBP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

P-Nut schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:09:
Play.com voor een europese versie. Ik geloof 55 euro.
Een canadese winkel voor een internationale versie. Ben ff de site kwijt maar staat in het topic. Iets van 43 euro.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

P-Nut schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:09:
stomme vraag misschien maar is het mogelijk om het spel overnieuw te gaan beginnen? kwil namelijk opnieuw beginne zodat mn vriende gelijk mee kunnen doen:p

Opnieuw beginnen met wat? Storymode? Dat zijn maar een paar lvl's en die kun je zo lang blijven doen als je zelf wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Gister heb ik LBP-beta geinstalleerd maar bij het spelen liep mn PS3 vast vanmorgen. Vervolgens doet ook een ander spel het niet meer. BurnOut geprobeerd maar die liep ook een aantal keer vast in de beginschermen. Nu ben ik bang dat mn PS3 stuk is. Het viel mij op dat de beta na het downloaden gelijk op te starten was? Ik hoefde het niet, zoals bij demo's, eerst te installeren. Hadden jullie dit ook?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Uhm nee, ik heb de beta wel moeten installeren.

Bij mij is LBP ook een keer compleet vastgelopen, moest de PS3 weer uit en aanzetten. Maar heeft mij verder geen problemen opgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
P.E.No.1 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:22:
Het viel mij op dat de beta na het downloaden gelijk op te starten was? Ik hoefde het niet, zoals bij demo's, eerst te installeren. Hadden jullie dit ook?
Hier was ik inderdaad ook zeer verbaasd over! En ook wel blij want ik kon niet wachten het te spelen en was bang weer twee minuten naar een progress-bar te moeten zitten kijken. Het kán dus wel!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Hoe kan het dan dat de een hem wel moet installeren en de ander niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Volgens mij werkt het hetzelfde als de demo download.
Je voert die code in, de download vink je aan.

Spel is gedownload, vervolgens start je het installatie proces.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Wii4all schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:40:
Volgens mij werkt het hetzelfde als de demo download.
Je voert die code in, de download vink je aan.

Spel is gedownload, vervolgens start je het installatie proces.
Nou bij mij hoefde ik dus niet te installeren. En dat weet ik 100% zeker. Tenzij er een auto-install inzit. En dat zit er niet volgens mij. Misschien is dit de reden dat mijn PS3 in de soep gelopen is?

[ Voor 6% gewijzigd door P.E.No.1 op 09-10-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hoe kan ik ook zo'n demo/beta oid bemachtigen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 15:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als je aan het downloaden bent en je zet de download niet in de achtergrond dan start het installatie process vanzelf. Als je dus de download aanzet en wegloopt dan heb je de kans dat het al geinstalleerd is voor je op het moment dat je terug komt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Creepy op 09-10-2008 11:48 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Creepy schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:48:
Als je aan het downloaden bent en je zet de download niet in de achtergrond dan start het installatie process vanzelf. Als je dus de download aanzet en wegloopt dan heb je de kans dat het al geinstalleerd is voor je op het moment dat je terug komt :)
Ok dan is dat gebeurd want ik had de download idd niet in de achtergrond gezet. Kutzooi, dan denk ik dat mn PS3 kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zou kunnen; geloof dat gemiddelde reparatie duur ongeveer 4weken is
kosten kan ik je niets van zeggen.

(ik had voorheen een xbox360, welke ik 4!!! heb gehad totaal 7maanden zonder, ben maar blij met je ps3 en dat 't de eerste keer pas is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
himlims_ schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:12:
zou kunnen; geloof dat gemiddelde reparatie duur ongeveer 4weken is
kosten kan ik je niets van zeggen.

(ik had voorheen een xbox360, welke ik 4!!! heb gehad totaal 7maanden zonder, ben maar blij met je ps3 en dat 't de eerste keer pas is)
Nou nee blij ben ik niet hiermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
wanneer eindigt de beta van littlebigplanet? 12 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Naar verluid wel ja. Week voor de release zal er waarschijnlijk een demo-versie uitkomen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:57

Nakebod

Nope.

P.E.No.1 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:52:
[...]

Ok dan is dat gebeurd want ik had de download idd niet in de achtergrond gezet. Kutzooi, dan denk ik dat mn PS3 kapot is.
Maak eens een backup van je savegames, en geen idee wat je eventueel nog meer op je PS3 hebt staan, en reset hem dan eens naar de fabrieksinstellingen?
En misschien even het algemene PS3 topic doornemen, gezien dit niet echt lijkt op een LBP gerelateerd probleem.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Laatst online: 13:33
Ik heb nu dus ook 2 dagen gespeelt en ik moet zeggen dat ik me er wel erg mee vermaak, het enigste wat ik wel erg jammer is is de enorme lag die je vaak tegen komt! Ik hoop dat ze dit in de toekomst wat gaan verbeteren of dat ze gewoon alle langzame internetters bij elkaar doen en de snelle (want volgens mij ligt het daar gewoon aan) want het is soms echt vervelend.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
Gisteren eindelijk eens een keertje kunnen spelen. Mijn vrouw gooide de controller naar mij vanwege enige frustraties met de besturing. Je sacboy gaat regelmatig naar voren wanneer je bij een object staat. Ik had daar overigens iets minder problemen mee.

Daarnaast een keer een disconnect melding gehad terwijl we gewoon de offline levels aan het doen waren.
Ik weet op dit moment nog niet of ik het spel zou kopen. We hebben ook geen 2 controllers, dus samen spelen kunnen we ook niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:25
Ik heb de beta gespeeld maar erg veel is er niet aan. Meeste levels zijn supersimpel lijken ook veel op elkaar.
Besturing werkt niet lekker en erg veel lag tijdens multiplayer.

Enige leuke zijn de poppetjes met hun emotions en handbewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:39

Aight!

'A toy robot...'

wat een vette game vermaakme er zeker mee alleen het typen werkt nog niet fijn. Uitdrukkingen van de sackboy zijn super ook die handjes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Nakebod schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:57:
[...]

Maak eens een backup van je savegames, en geen idee wat je eventueel nog meer op je PS3 hebt staan, en reset hem dan eens naar de fabrieksinstellingen?
En misschien even het algemene PS3 topic doornemen, gezien dit niet echt lijkt op een LBP gerelateerd probleem.
Nou wonder boven wonder loopt mn PS3 plots niet meer vast. Zo vreemd dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:54
Little big planet is voor mij een geslaagde game, grappig,leuk,mooi alles. Het speelt gewoon lekker weg 8) zeker met die fantastische achtergrond muziek :9 ( weet iemand waar ik die kan downloaden ofzo? Die level met spoken, want die achtergrond muziek maakt mij gewoon vrolijk :D )

Ik ga het zeker kopen maar niet voor de volle prijs. :)

edit: heb het al gevonden The song is Get it Together by The Go! Team voor de mensen die ook geintresseerd waren :P

[ Voor 29% gewijzigd door FireBladeX op 11-10-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05:44
Kijk nou eens wat ik nog heb liggen een LBP beta key:
code is gebruikt

ik kan niet echt online komen met de beta vandaag, meer mensen daar last van?

[ Voor 14% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-10-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:34
Frank J. schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:17:

B2EK-H4BM-9PJN

Geen problemen hier met inloggen of spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De retailversie heeft iemand al weten te pakken voor de ps3, dus net zoals Fallout 3 is het uitgelekt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Verschil met Fallout 3 is dat games voor de PS3 niet gekopieerd kunnen worden dus als er één LBP game is uitgelekt blijft het er ook maar bij één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Frank J. schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:17:

B2EK-H4BM-9PJN

Ik heb geen flauw idee hoe ik de beta kan downloaden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hermedico schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:20:
[...]

Ik heb geen flauw idee hoe ik de beta kan downloaden 8)7
Onder je account settings gaan en daar kun je je "voucher" ingeven en direct downloaden, niet via de store gaan ;)

Of wat duidelijker:
TO PLAY IMMEDIATELY, FOLLOW THESE STEPSTo download the Little Big Planet Beta from the PLAYSTATION®Network:1. Open a Master Account on the PLAYSTATION Network (or use an existing Master Account).2. From the PLAYSTATION Network icon on the XMB, select 'Account Manager'.3. Enter 'Transaction Management'.4. Select Redeem PLAYSTATION Network card or Promotional Code.5. Enter voucher code. Please note that the voucher code is case-sensitive and must be entered exactly as displayed.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:21:
[...]

Onder je account settings gaan en daar kun je je "voucher" ingeven en direct downloaden, niet via de store gaan ;)

Of wat duidelijker:

[...]
hartstikke bedankt, kom er nu alleen achter dan Frank's beta code al gebruikt is. Mocht iemand er nog een hebben dan hou ik me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag ook een beta key willen hebben :)

Als iemand er een heeft wil diegene dan even een pm sturen?

Ik zou het uiterst waarderen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vandaag de laatste dag voor de beta trouwens? Of is dat niet bekendgemaakt?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik hoop dat morgen ook nog meetelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:59:
Ik zou graag ook een beta key willen hebben :)

Als iemand er een heeft wil diegene dan even een pm sturen?

Ik zou het uiterst waarderen 8)
Dat heeft geen zin meer ben ik bang, vanacht of morgen loopt de béta helaas tegen zijn einde aan.

Ik heb even een vraagje voor de bouwers: Kun je objecten vastgeplakt aan oplosbare materiaal ook mee laten oplossen? Ik heb levels gespeeld waarbij je op een vijand springt, en vervolgens verdwijnt hij volledig.

Ik heb namelijk een level met een auto die moet oplossen, probleem is alleen dat de raketten door blijven gaan om vervolgens tegen een ander object aan te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:18:
[...]

Dat heeft geen zin meer ben ik bang, vanacht of morgen loopt de béta helaas tegen zijn einde aan.

Beweer je met deze zin dat morgen het een beta is voor IEDEREEN? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dat zegt ie helemaal niet? De beta loopt af, stopt, niet meer bruikbaar, iets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:30:
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:18:
[...]

Beweer je met deze zin dat morgen het een beta is voor IEDEREEN? :D
Nee, daar bedoel ik precies mee wat ik zeg: De béta loopt morgen af :) Oftewel, geen LBP meer na morgen. Geloof dat er wel een demo in de store komt deze donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
ah in de tussentijd ga ik het echt wel missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skire schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:57:
ah in de tussentijd ga ik het echt wel missen :(
Ik ook, ik ga echt afkickverschijnselen vertonen :X :P En ik moet nog langer wachten, want ik heb hem bij amazon.co.uk besteld. Hier in Nederland gaat het spel €69.99 kosten, dat ga ik echt niet betalen voor een spel :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:03:
[...]

Ik ook, ik ga echt afkickverschijnselen vertonen :X :P En ik moet nog langer wachten, want ik heb hem bij amazon.co.uk besteld. Hier in Nederland gaat het spel €69.99 kosten, dat ga ik echt niet betalen voor een spel :w
ik weet niet of je het weet, maar dat zijn ponden.....

volgens mij komt dat wel in de buurt van de 70 euro, en de verzendkosten erbij opgeteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:15:
[...]

volgens mij komt dat wel in de buurt van de 70 euro, en de verzendkosten erbij opgeteld
edit; 50.11 euro voor het spel en 5 euro verzendkosten.

totaal 55,11 euro.

dus je bent nog 15 euro goedkoper uit ja... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:15:
[...]

No shit :P

Ik kom uit op €55 incl. verzendkosten, samen met een boek dat ik nog wou hebben dat los €25 zou kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik heb hem voor nog een tientje goedkoper bij VGP, naar mijn ervaring doet een pakketje er minder lang over vanuit Canada dan vanuit de UK (is de post daar nu echt zo enorm traag of heb ik steeds pech gehad?).

Ook heel mooi dat de levels die gemaakt zijn in de beta versie dus wel bruikbaar zullen zijn in de retail versie, want daar zitten toch al een paar prachtige dingen tussen, ik zelf heb alleen maar een paar probeersels gemaakt om even goed met alle functies te kunnen oefenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Laatst online: 16-09 12:37
-Sander schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:13:
Ik heb hem voor nog een tientje goedkoper bij VGP, naar mijn ervaring doet een pakketje er minder lang over vanuit Canada dan vanuit de UK (is de post daar nu echt zo enorm traag of heb ik steeds pech gehad?).

Ook heel mooi dat de levels die gemaakt zijn in de beta versie dus wel bruikbaar zullen zijn in de retail versie, want daar zitten toch al een paar prachtige dingen tussen, ik zelf heb alleen maar een paar probeersels gemaakt om even goed met alle functies te kunnen oefenen. :)
klopt, post uit de UK is echt bagger, als ik iets uit US besteld heb ik em nog binnen 1 week maandag verzonden ---> donderdag/vrijdag in huis.

UK duurde het bij mij tot nu toe gemiddeld 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

-Sander schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:13:

En het mooie is dat die in Amerika/Canada 3 dagen eerder uitkomt dan in Europa, dus heb je dagen tov Nederland ook weer goedgemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Heb hem ook besteld via VGP.ca, 40 euro inclusief verzendkosten, vind ik de moeite wel waard.
Is mijn 1e keer dat ik uit Canada haal, wel vaak uit de UK (play.com/amazon.co.uk) en Maleisië/Hong Kong (Of waar zit gamehubs officieel...)
En idd, vanuit de UK duurt het vaak net zo lang danwel langer dan verzendingen vanuit Malesië, terwijl het, een beetje in LBP stijl, met een katapult en een beetje mikken zo hierheen geschoten kan worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik vind het toch te risicovol om LBP uit Canada/VS te halen. Straks kan je geen DLC halen, omdat dit vaak regiogebonden is.

edit:Ik zie nu net pas de Nederlandse prijzen. Daar schrik ik toch wel van. Misschien toch maar bij VGP bestellen.

[ Voor 32% gewijzigd door Shiver23 op 12-10-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:28:
Ik vind het toch te risicovol om LBP uit Canada/VS te halen. Straks kan je geen DLC halen, omdat dit vaak regiogebonden is.
Dat is dus exact de reden dat ik hem via amazon.co.uk besteld heb :) In eerste in stantie had ik hem ook bij VGP.ca besteld, daar bestel ik bijna al mijn PS3 games. Maar met het oog op extra content, waarbij voor sommige content wel betaald zal moeten gaan worden heb ik toch liever de EU versie.

En over drie weken, dat gaat over bestellingen via play.com? Dat is rete traag i.d.d.... Bestellingen via amazon.co.uk heb ik altijd 3~4 werkdagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Oh, ergens deze maand worden de PSN prepaid-kaartjes toch gemeengoed in de US, dan zal eBay er ook wel vol mee staan tegen acceptabele prijzen, daar maak ik me niet zoveel zorgen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 16:23:
Oh, ergens deze maand worden de PSN prepaid-kaartjes toch gemeengoed in de US, dan zal eBay er ook wel vol mee staan tegen acceptabele prijzen, daar maak ik me niet zoveel zorgen om.
Ja, maar moet je het spel dan niet via je US account spelen? Of kunnen die pre-paid kaarten ook op een EU account gebruikt worden?, lijkt mij van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Laatst online: 16-09 12:37

edit:Ik zie nu net pas de Nederlandse prijzen. Daar schrik ik toch wel van. Misschien toch maar bij VGP bestellen.
lol, kheb em net ook gehaald bij VGP prijzen in nederland zijn rond de 70 euro is toch niet normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Iemand dit al uitgeprobeerd?
Het lukte mij in ieder geval niet. Zal wel fake zijn.

http://www.ps3clan.nl/ind...news_comments&newsID=2917

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is daar al een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nee. De online functie wordt wel wereldwijd dus dat zit wel goed. Ik zeg alleen dat het een risicotje is.

Heb hem zelf toch maar uit Canada besteld. Het scheelt me echt teveel geld en je kan met Paypal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

In de beta is ook duidelijk te zien dat het online gedeelte idd gewoon allemaal hetzelfde is. Heb vandaag nog een lvl van een japanner gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
Denken jullie dat de buitenlandse versies ook in het Nederlands zijn? Niet voor mij, maar mijn zusjes vinden het spel nog leuker dan ik en zij kunnen niet bepaald goed Engels...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

hesr schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:40:
Denken jullie dat de buitenlandse versies ook in het Nederlands zijn? Niet voor mij, maar mijn zusjes vinden het spel nog leuker dan ik en zij kunnen niet bepaald goed Engels...
Dat is nog niet te zeggen, maar er zijn een hoop titels die de taal van het systeem overnemen, in sommige gevallen kan het dus zo zijn dat een Amerikaanse/Aziatische titel ook de Nederlandse taal bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
hesr schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:40:
En als ze nooit in aanraking komen met Engels zullen ze dat natuurlijk ook nooit leren! ;) Toen ik 6 was keek ik al naar Cartoon Network en geloof mij het heeft een goede basis Engels nagelaten.

Om toch even ontopic te reageren op je vraag: doordat de games op blu ray uitkomen (en de ontwikkelaars dus ruimte genoeg hebben) maken ze meestal gewoon één versie van de game met daarop alle talen. Dit scheelt namelijk weer een beetje moeite, en waarom zouden ze die extra moeite voor niets doen? Uncharted is hier trouwens een goed voorbeeld van, de aziatische blu ray disc had gewoon nederlandse voice-overs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand die een key heeft slingeren? web al behoorlijk afgestruind maar zonder succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:32:
iemand die een key heeft slingeren? web al behoorlijk afgestruind maar zonder succes
Beta is gisteren beëindigd, dus je kan stoppen met het zoeken naar een key. De verwachting is dat vóór het spel uitkomt er een demo gedownload kan worden. Dat betekent dus aankomende donderdag of volgende week.

1e review: Eurogamer.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Skire schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 03:30:
[...]

En als ze nooit in aanraking komen met Engels zullen ze dat natuurlijk ook nooit leren! ;) Toen ik 6 was keek ik al naar Cartoon Network en geloof mij het heeft een goede basis Engels nagelaten.

Om toch even ontopic te reageren op je vraag: doordat de games op blu ray uitkomen (en de ontwikkelaars dus ruimte genoeg hebben) maken ze meestal gewoon één versie van de game met daarop alle talen. Dit scheelt namelijk weer een beetje moeite, en waarom zouden ze die extra moeite voor niets doen? Uncharted is hier trouwens een goed voorbeeld van, de aziatische blu ray disc had gewoon nederlandse voice-overs.
Uncharted en R&C had ik uit de US, er zat gewoon Nederlands op beide. Maar ik vraag me af of Sony misschien ons ineens wil dwingen de EU versie te kopen door op de US versie alleen maar Engels te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
hesr schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:49:
[...]

Uncharted en R&C had ik uit de US, er zat gewoon Nederlands op beide. Maar ik vraag me af of Sony misschien ons ineens wil dwingen de EU versie te kopen door op de US versie alleen maar Engels te zetten.
Sony bepaalt niet of er wel of niet nederlandse taalopties in een game zitten, dat doet de ontwikkelaar van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

reggie2000 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:35:
[...]

Sony bepaalt niet of er wel of niet nederlandse taalopties in een game zitten, dat doet de ontwikkelaar van het spel.
Sony is de publisher en die bepaald wel een hele hoop omtrent lokalisatie. Juist bij de Sony-titels is de lokalisatie erg compleet. Ben zelf benieuwd of ze nog een bekende naam hebben gebruikt als Nederlandse voice-over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Shiver23 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:44:
[...]

Sony is de publisher en die bepaald wel een hele hoop omtrent lokalisatie. Juist bij de Sony-titels is de lokalisatie erg compleet. Ben zelf benieuwd of ze nog een bekende naam hebben gebruikt als Nederlandse voice-over.
De lokalisatie is bij Sony inderdaad erg compleet, itt Nintendo, die heeft niet eens Wii Sports in het Nederlands, terwijl ze de Wii zo'n familieconsole vinden.
Het zal me niets verbazen als Sony met Nederlandse stemmen in Resistance 2 en Killzone 2 komt aanzetten. (wie gebruikt dat nou?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:03

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Man, heb hier in een deuk gelegen.... :D

Litle Big Dance!

Het laatste stuk was hilarisch om te zien... :o

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das echt áltijd het eerste wat ik toon als er vrienden komen spelen, dansen met de popjes ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Als ik me niet vergis zit er nog geen youtube support in zoals PJ Eden? Het zou wel leuker zijn dat ze dat erin stopten. Al die gebrekkige camcorder filmpjes verstoren een beetje het plezier van een level show-off.

Maw, die support zou wel heel leuk kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Ha, er komt een LBP bundel uit in Europa met LBP game, 80gb en dualshock3 vr €399

snel nog wat mensen overhalen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakoina schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:14:
Ha, er komt een LBP bundel uit in Europa met LBP game, 80gb en dualshock3 vr €399

snel nog wat mensen overhalen =)
Heb ik in het ps3 topic al vermeld. Ik wacht er idd op om m'n ps3 te kopen. Hoef ik helemaal geen LBP weet ik waar vandaan te halen waarmee ik misschien geen multiplay kan doen met mensen uit m'n eigen regio (of content kopen in de lokale store) (ik heb nog geen ps3). Dus ipv 400+70 is het nu 400 voor de pack.

Maar ze mogen wel haast maken (ik las iets van eind oktober?) want wil zo snel mogelijk die bundle aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar reviews om te lezen

Gemiddeld een score van 94.9% :D Sony heeft eindelijk een echte console seller in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk interview,

Media Molecule boss Mark Healey on handling pressure, fixing faults, beta excitement, and making babies, as Eurogamer TV goes behind the scenes at Britsoft's hottest property.

http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=15672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 00:39
Yep, met het nieuwe pack ga ik ook overstag.
PS3 80 GB + Dual shock + LBP voor 400€ is een zeer nette prijs.

Heb redelijk wat filmkes gezien en dit ziet er echt vet uit in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marduk5_0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-10-2008
Weet iemand of die LBP pack (PS3 80GB + Dual Shock + LBP) ergens te bestellen is?

Van wat ik begrepen heb zou deze al vanaf 31oktober beschikbaar moeten zijn, maar geen enkele (online) winkel lijkt deze vooralsnog aan te bieden.

Aangezien LBP over iets meer dan een week uitkomt, begin ik toch te twijfelen om een pre order te doen van alleen de game bij play.com (incl. Nariko code)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 20:23:
Leuk interview,

Media Molecule boss Mark Healey on handling pressure, fixing faults, beta excitement, and making babies, as Eurogamer TV goes behind the scenes at Britsoft's hottest property.

http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=15672
Mooi om te zien dat dit ook op high-resolution soepel loopt op de PS3 nu sinds de update. Beter dan mijn desktop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
Mijn vrouw gaat LBP aanschaffen van haar verjaardagsgeld. Daarnaast nog met een controller erbij zodat we eindelijk eens samen kunnen spelen.
Ikzelf vind het vreemd dat ze het spel toch wilt aanschaffen omdat ze de controller naar mijn hoofd smeet omdat de besturing klote was. Ikzelf had er dan weer minder problemen mee, maar begreep wel wat het probleem was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

SCEE has just confirmed to VG247 that shipped LittleBigPlanet units are to be recalled on a global level thanks to a licensed track in the game containing two “expressions” from the Qur’an.

SCEE has made a just made a statement on the issue, saying the game will be delayed as a result of the issue, but hasn’t confirmed a new release date as yet:

Quote:
During the review process prior to the release of LittleBigPlanet, it has been brought to our attention that one of the background music tracks licensed from a record label for use in the game contains two expressions that can be found in the Qur’an. We have taken immediate action to rectify this and we sincerely apologise for any offence that this may have caused.

It was thought this afternoon that shipped units of the game were to be pulled back in Europe, but the move will be made “worldwide,” Sony’s just told us.

When asked how many units are to be recalled, a SCEE rep said, “We haven’t been given any figures.”.
http://www.joystiq.com/20...-due-to-quran-references/

En bedankt he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Juist, dus even 2 nummers eruit halen was zeker geen optie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Ik las het net ook. Wat een gare bullshit weer. Dit gaat werkelijk nergens meer over. Ze maken zich in iedergeval niet geliefd op deze manier. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Gerucht is een uitstel van 3 weken voor de EU release, over de US nog geen gerucht (Maar aan de andere kant, waarom zou die later moeten komen..):
http://www.littlebigplane...lease+Date+Delayed?t=anon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ze moeten gewoon verplichten dat als je de eerste keer online komt gelijk een update moet downloaden die ervoor zorgt dat die nummers eruit gehaald worden. Maarja dat werkt natuurlijk niet als iemand het alleen maar offline gaat spelen. Dus vandaar die terughaal actie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:54
Ze kunnen ook echt te ver gaan :| gewoon ziek. Janken over twee liedjes in een spel :/ . Sony of MM( ik weet niet wie verantwoordelijk is ) heeft direct een patch beschikbaar gesteld, maar toch niet genoeg |:( 8)7
( ja ik ben een moslim, maar dit vind ik echt bullshit :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sommige mensen kunnen gekwetst zijn,daarom halen ze het terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Het is gelukkig maar 6 dagen later voor de US release, dat is nog te overleven :)
We will begin shipping LittleBigPlanet to retail in North America the week of October 27th. Sorry for the delay, and rest assured, we are doing everything we can to get LittleBigPlanet to you as soon as possible.
Zoals ook in het PS3 topic vermeld, bron is Playstation blog.

Edit: Nouja eigenlijk 7, als ze beginnen met shippen is LBP 28ste verkrijgbaar in Amerika natuurlijk :)

[ Voor 12% gewijzigd door Xof op 17-10-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:05

OMD

Xof schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:01:
Het is gelukkig maar 6 dagen later voor de US release, dat is nog te overleven :)

[...]

Zoals ook in het PS3 topic vermeld, bron is Playstation blog.

Edit: Nouja eigenlijk 7, als ze beginnen met shippen is LBP 28ste verkrijgbaar in Amerika natuurlijk :)
Ik was net bij Game-Mania en daar vertelden dat LBP was uitgesteld zonder datum, sterker nog, de beste man vertelde mij dat het waarschijnlijk pas volgend jaar ergens wordt. Hoever dit nou waar is kan ik natuurlijk niet zeggen maar ik zou graag zijn verhaal willen counteren.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Tja, verkopers, iemand die ze überhaupt gelooft?
We will begin shipping LittleBigPlanet to retail in North America the week of October 27th. Sorry for the delay, and rest assured, we are doing everything we can to get LittleBigPlanet to you as soon as possible.
Dus IPV de release op de 21e is het nu de 27e.
Hoewel ze wel praten over shipping, en niet release. Maar de verzending hoeft ook geen weken te duren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:47:
[...]

Ik was net bij Game-Mania en daar vertelden dat LBP was uitgesteld zonder datum, sterker nog, de beste man vertelde mij dat het waarschijnlijk pas volgend jaar ergens wordt. Hoever dit nou waar is kan ik natuurlijk niet zeggen maar ik zou graag zijn verhaal willen counteren.
8)7

Dit is dé kersttitel voor Sony. Ik denk niet dat ze dat laten lopen voor één nummer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Sja een verkoper hoort dat een spel uitgesteld wordt.. "Ow dan moet het wel volgend jaar worden"
Lekker makkelijk :P

Ik denk dat de EU release dan op 30ste zal komen of anders de eerste week van november.
Maarja die van mij komt toch vanuit Canada, dus de Europese release zal mij een zorg zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:05

OMD

Nakebod schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:55:
Tja, verkopers, iemand die ze überhaupt gelooft?

[...]

Dus IPV de release op de 21e is het nu de 27e.
Hoewel ze wel praten over shipping, en niet release. Maar de verzending hoeft ook geen weken te duren natuurlijk.
dank je, ben zelf al 10 jaar verkoper... :|

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

offtopic:
Ik ben zelf ook verkoper geweest en dan moet je weten dat ze niet altijd te vertrouwen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

^^ With Xof

Laat ze trouwens maar eens de demo releasen of de beta weer open :+, als tussentijdse zoethouder.
Is er al meer bekend over de demo? Zoeken @ google kom je nogal veel oude dingen tegen, voornamelijk 2007, iets wat duidelijk niet gehaald is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ze zouden inderdaad de demo releasen nadat de beta is afgelopen, maar daar heb ik maar weinig vertrouwen in eigenlijk. Maarja ik heb gelukkig veel LBP kunnen spelen in de betafase, dus die paar weken zonder kan ik nu wel even langer volhouden.

Vraag me af wat je dan in een demo zou kunnen doen. De standaard lvl's die je ook in de beta kreeg? Lijkt me niet dat je de mogelijkheid krijgt om lvl's te bouwen.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.